/ Fórumok /

T 55 AM

Egyedülálló makettező megosztaná...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.
romeo 190468 2010. április 26. 10:27
Válasz erre
796-033
796-033

Elég vegyes a jáműpark, hol készülhetett a fotó?
szuhoj 190467 2010. április 26. 09:32
Válasz erre
T-72AV!Most tudtam csak meg nézni,köszi képek meg kaptam tök jok. Seva
T-72AV 190466 2010. április 24. 16:10
Válasz erre
heló szuhoj

elment a levél talán már meg is érkezet

üdv T-72AV
Jimbobá 190465 2010. április 23. 19:13
Válasz erre
szuhoj 190464 2010. április 23. 19:10
Válasz erre
T-72 heló! elöre is köszike szuhoj@vipmail.hu üdv szuhoj
antarktika 190463 2010. április 23. 18:09
Válasz erre
Érdekes ajánlat Perunak ukrán részről. Egy 46 tonnás, 125 mm-es automata töltőberendezéssel szerelt T-55. Illetve T-55M8-A2 TIFON II.
andrei-bt.livejournal.com/41601.html
T-72AV 190462 2010. április 23. 14:39
Válasz erre
heló

ad meg az email cimedet és kűldők rola képet

üdv t-72av
szuhoj 190461 2010. április 22. 19:34
Válasz erre
Szeva T-72AV! Én is el mentem volna, a munka nem engedett. Kicsit irigykedve nézem a képeket,nosztlgiázni jó lett volna. Irányzó voltam Tatán,a konkuzt nagyon meg néztem volna szeva szuhoj
T-72AV 190460 2010. április 22. 17:54
Válasz erre
HPIM4958
HPIM4958
HPIM4960
HPIM4960
HPIM4962
HPIM4962
HPIM4963
HPIM4963
HPIM4965
HPIM4965
HPIM5007
HPIM5007

ja igen és konkuz az ki maradt
DIESEL 190459 2010. április 22. 17:45
Válasz erre
Szia képeket nem csináltál véletlenül, mert érdekelne mert nem tudtam elmenni
romeo 190458 2010. április 22. 17:21
Válasz erre
romeo 190457 2010. április 22. 17:20
Válasz erre
T-72AV 190456 2010. április 22. 16:24
Válasz erre
heló

részt vevő járművek a tatai nyílt napon

Gaz-66 r-142 vázon
Uaz-469 rádió állomás
D-20 ÁGYU
Ural-4320 alap
T-72AV T-72M1
BLG-60M
BTR-80
BTR-80 A

ÜDV T-72AV
páncélos 190455 2010. április 22. 11:55
Válasz erre
páncélos 190454 2010. április 15. 08:16
Válasz erre
romeo 190453 2010. április 14. 22:13
Válasz erre
A Szovjet Hadsereget szeretné reprezentálni.
páncélos 190452 2010. április 14. 22:11
Válasz erre
Mi köze a T-55A-nak 56-hoz?
Gáz...
romeo 190451 2010. április 14. 16:43
Válasz erre
Kiskunmajsa
Kiskunmajsa

Kiskunmajsa, 56-os múzeum.
antarktika 190450 2010. április 12. 17:08
Válasz erre
E link alapján talán megoldódik a T-54, vagy T-55 vita a Terror Házában lévő gépről. Magyar sajátosság, hogy külföldi honlap alapján sikerül döntenünk ( talán ).

Nos, én azt mondom, hogy ez bizony T-55-ös, annak ellenére, hogy ez a lap is T-54-esnek titulálja.

http://jtrowbridge5.smugmug.com/T-54/Budapest-Terror-Museum/11640106_ectAW
romeo 190449 2010. április 4. 11:11
Válasz erre
Üdv PanczelMatyas!

Köszi a választ. Mosonmagyaróvárra nem, de a tatai vagy győri nyílt napra talán sikerül eljutnom.
PanczelMatyas 190448 2010. április 3. 22:10
Válasz erre
Szia Romeo!

Mint korábban írtam, a rendelkezésünkre álló irott forrásként és interjúkban tudomásunkra hozott információk alapján valós lehet a 6 db VT-34, ami mellett további (max.) 67 db T-34 alvázú vontató állt rendelkezésére az MN-nek; azonban a BTSz-2-ről nyilatkozni - megfelelő infó hiányában - nem tudok.

Így csak kérdésed első részére válaszolva: a forrás jó lehet a VT-34 tekintetében.

Móvárra jössz? Beszélgetős-megismerős-partraszállás?

TANKOK! matyi
romeo 190447 2010. április 3. 21:02
Válasz erre
T-55,MN
T-55,MN

T-55 magyar csillaggal.
romeo 190446 2010. április 3. 10:48
Válasz erre
Üdv Páncélos és PánczélMátyás!

Sikerült új információkhoz jutnom a VT-34 és BTSz-2 vontató harckocsikkal kapcsolatban. Ezek szerint a MN 6 db VT-34-est és 15 db BTSz-2-est kapott.
A forrásról most nem nyilatkoznék, arra kérlek benneteket, hogy mondjatok véleményt.
Köszi!
romeo 190445 2010. április 2. 22:37
Válasz erre
Igen, de ekkora méretűben még nem volt.
Üdv!
páncélos 190444 2010. április 2. 22:29
Válasz erre
Lásd: 659, 715-ös hozzászólásokat
romeo 190443 2010. április 2. 22:08
Válasz erre
T-55,MN
T-55,MN

T-55 magyar csillaggal.
antarktika 190442 2010. április 2. 07:21
Válasz erre
Mindkét változatban így van. Az amcsik a hülék.

Pedig az egy kattanásra behúzott botot egyrészt a nagyívű forduláshoz találták ki, konkrétan felezi a sebességet, a kisfékszalag fékez. Nyugodtan be lehet húzni egy kattanásig, maximum ha manőverezni kell, akkor vagy kitolod egy kicsit, vagy a másikkal fékezel.  
gaunt 190441 2010. április 1. 19:06
Válasz erre
Egyébként olvastad az amerikai könyvben mit írnak a nagy ívben fordulásról? (ha nem olvastad, azt írja: mozgasd gyorsan előre hátra a botot) Ez megint érdekes: 1, vagy én nem értek hozzá; 2,vagy az amcsik hülyék.
Nagy ívben én úgy szoktam fordulni, hogy nagyon óvatosan, majdnem az első kattanásig húzom a botot, de csak majdnem, így nagyon finoman lehet irányítani a járművet. Azt viszont nem tudom, hogy ez csak a szervósokban van így, vagy az anélküliekben is.
gaunt 190440 2010. április 1. 18:57
Válasz erre
1-est akkor használom amikor be kell állni a telepre. Előtte van egy hosszú egyenes szakasz, ott általában 3-as, de legutóbb megvolt a 4-es is. Aztán a kapu előtt fék, 2-es, sarkonfordulás, majd be a telepre. Bent már csak 1-es van.
Amúgy induláskor mindig 2-est használok.
antarktika 190439 2010. április 1. 17:52
Válasz erre
Az 1-est mikor használod? Induláskor 2-es felezővel kéne.
Valószínű ezeknek a gépeknek kisebb a súlya és nincsenek agyonhasználva, így a beszabályzások tovább élnek.
gaunt 190438 2010. március 31. 17:53
Válasz erre
Üdv Antarktika!

Félre ne értsd, én nem voltam katona! A Tank.hu-nál vezetek nagy ritkán, ott VT-55A-t egyszer, BLG-t többször vezettem. (legutóbb majdnem 1 éve) Nem tudom hogyan vannak beszabályozva, (annyit tudok, hogy tatáról jönnek le katonák, ők karbantartják a gépeket) de az 1-es, 2-es, hátramenet szerintem nagyon könnyen a helyére megy. A 3-assal viszont szenvedek általában, elsőre csak ritkán sikerül.
Tapasztalatom nem túl sok, meg persze nagyon érdekel is a téma, ezért kérdezgetek ilyen dolgokat.
antarktika 190437 2010. március 31. 17:22
Válasz erre
Szovjet, lengyel, cseh egyrement. Mindegyik ilyen volt. Valószínűleg az agyonnyűstölt kiképzőgépek sajátossága lehetett. Amiket Te vezethettél, azokat biztosan milliméterre pontosan beszabályozzák minden nap. Nálunk kiképzés közben ha valami gond volt a rudazattal, akkor a precíziós szerszámmal ( 15 kg-os Samu nevezetű kalapáccsal ) adtunk egyet neki és ment tovább. 
Kalóz 190436 2010. március 31. 13:42
Válasz erre
Ezt sajnos én is konstatáltam, pedig szívesen segítettem volna az eredeti orosz szöveg alapján. Amit a korábban megadott szövegből ki lehetett hámozni, hogy az a bizonyos buster a kuplungmozgató rásegítője.
Üdv:
Kalóz
gaunt 190435 2010. március 31. 13:26
Válasz erre
Antarktika!

Eléggé meglepődtem azon, amikor írtad, hogy milyen nehéz is volt betenni a 2-est a T-55-nél. Nagyon kíváncsi lettem: csak úgy nagy vonalakban, el tudnád magyarázni, milyen különbségek voltak az eredeti szovjet, a csehszlovák/lengyel és az AM2 között a jármű vezetése szempontjából?
juge75 190434 2010. március 30. 17:54
Válasz erre
Szamuráj 190433 2010. március 30. 11:24
Válasz erre
Sziasztok!
Iraki tanktemetőt szeretnék készíteni 1/35-ben, gyakorlásképpen a kiégett, rozsdás felületek megjelenítését. Érdeklődöm, hogy van-e közületek valakinek roncs T-55-öse, amire már nincs szüksége? Elsősorban a Trumpeter 55-öseire gondolok, azokért nem annyira kár, akár szétoperálnám, átalakítva T62-ővé, nagy gyakorlatom van az ilyen "kemény" műveletekben. Görgők, lánctalp és a torony is elég lenne, minden apró alkatrész érdekelne.
Köszönettel:
Szamuráj Tanár úr

ttpeti@tvn.hu
páncélos 190432 2010. március 30. 10:14
Válasz erre
antarktika 190431 2010. március 30. 10:09
Válasz erre
00_3726101724_9afcaa4b23_o
00_3726101724_9afcaa...

Kambodzsában kötöztetést is vállalnak.
antarktika 190430 2010. március 30. 06:42
Válasz erre
Köszönöm, de most reggel hagyta magát. Ám a konvertálót is megköszönném ( linkbe is jó )
torpokoska 190429 2010. március 29. 21:08
Válasz erre
Némi info a berendezésről: célja a "kuplung el/leégetésének" elkerülése volt (T55 példájából okulva). Működése: a pedál kinyomása után a szükséges időben összezárta a kuplunglamellákat nincs csúsztatás/égetés/leugrás.
Ilyesmi rémlik ...
juge75 190428 2010. március 29. 20:39
Válasz erre
Már régen lent van mindkettő, sőt a DVJU-file-t PDF-é konvertáltam.
Ha kell, szólj és küldöm!
juge75@hotmail.com
juge75 190427 2010. március 29. 20:38
Válasz erre
Már régen lent van mindkettő, sőt a DVJU-file-t PDF-é konvertáltam.
Ha kell, szólj és küldöm!
juge75@hotmail.com
gaunt 190426 2010. március 29. 20:14
Válasz erre
Fura, nekem semmi problémám nincs a letöltéssel, egyből bejön. Próbáld később, lehet, hogy túl van terhelve a szerver vagy ilyesmi.
antarktika 190425 2010. március 29. 20:04
Válasz erre
Nekem ezt nem akarja.

Egyébként a kék szín valóban a levegőt jelenti.
juge75 190424 2010. március 29. 18:56
Válasz erre
Kalóz 190423 2010. március 29. 18:47
Válasz erre
Kalóz 190422 2010. március 29. 18:37
Válasz erre
Köszi, már töltöm is.Megpróbáltam a másikat, de egyelőre paralel nem engedi, majd ha az első lejött.
Kalóz
gaunt 190421 2010. március 29. 14:55
Válasz erre
gaunt 190420 2010. március 29. 14:46
Válasz erre
Érdekes, Antarktikának és nekem műxik. Talán próbáld később. Most töltöm az eredeti szovjet könyvet, pár perc és megvan. Sokat nem segít az sem, mivel a 375-378 oldal valamiért hiányzik, és pont ez tárgyalja a dolgot.
Kalóz 190419 2010. március 29. 14:36
Válasz erre
Szia!
Megnéztem, sajnos ezt írja ki:
The file you are trying to access is temporarily unavailable.Pedig érdekelne a dolog.
Ha feltöltenéd a másik könyvet, akkor megnézném azt a Buster gondot.
Én u.i.valamivel jobb vagyok oroszban :))
Üdv:
Kalóz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.