/ Fórumok /

Aero L-29 Delfin és L-39 Alba

L-29 Delfin és L-39 Albatros makettekről, építésükről, történetek, háttérinfók, minden.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.
szapi 590104 2015. augusztus 8. 14:35
Válasz erre
Resize of DSCF3974
Resize of DSCF3974

Hali!

Ezt az egyet találtam, a többi sajnos nem sikerült.
Ez a 119 gépé.
Remélem tudod használni!

Üdv!
Szapi
polomalev 590103 2015. augusztus 8. 14:11
Válasz erre
Zoli 590102 2015. augusztus 8. 14:07
Válasz erre
DSC08940
DSC08940

Szia,
Csak egy ilyen szar minőségű képem van, de világosítva talán használható.
z
polomalev 590100 2015. augusztus 8. 13:45
Válasz erre
Sziasztok!
Nincs valakinek véletlenül fotója egy magyar albatrosz szívócsatornájáról?
Pilatus 559746 2014. május 11. 21:42
Válasz erre
Köszönöm , az nekem is megvan !
A szegecselés miatt kellene néhány fotó róla!
lacipapa 559745 2014. május 11. 21:31
Válasz erre
Bocs' nem Planet,hanem AMK.Az nem jó?
Laci
lacipapa 559744 2014. május 11. 21:29
Válasz erre
Szia!
Nekem megvan.Elérhetőségem az adatlapon.
Üdv,Laci
Pilatus 559724 2014. május 11. 19:09
Válasz erre
Esetleg ha valakinek meg lenne a Planet models 1/48
L-29 makettje szeretném vele felvenni a kapcsolatot !
Pilatus 559723 2014. május 11. 19:07
Válasz erre
Uraim !

L-29 Delfinhez keresek szegecselési rajzot ! Tud nekem valaki segíteni ?

Minden segítséget előre is köszönök !

üdv
I.
HADvezér 557207 2014. április 1. 12:10
Válasz erre
Sziasztok!
Elképzelhető, hogy a felségjelek a különböző átfestéseket követően más méretűek lettek? L-29 fotókat nézegetve azt vettem észre, hogy az ezüst, majd az első terpszínű magyar és a későbbi trencsényi átfestett gépeken más-más méret volt. A függőleges vez. síkon látszik a legjobban. Ha tud valaki erről valami pontosabbat, kérem jelezze, hogy minél tökéletesebb legyen a kibővül második teljes számsoros és stenciles magyar L-29 -es matricánk. Móvárra ott lesz! A mostanihoz meg készül a csak piros számos kiegészítés.

Szegedi Ferenc / HADvezér
Info@hadmodels.com
tel:06 30 201 8382
HADvezér 556941 2014. március 29. 06:42
Válasz erre
Sziasztok, igen Móvárra kész lesz a fehér keret nélküli számsor is, már amiről találok fotót. üdv:HADvezér
magyaralba 552378 2014. január 28. 21:19
Válasz erre
L-39 tököl
L-39 tököl
l-39 hajtóműpróba... pilota növendékkel
l-39 hajtóműpróba...
L-39... Kecskemét 1997-98 környéke
L-39... Kecskemét...
L-39 2005. Lechfeld,  home of the Tornado Tigers
L-39 2005. Lechfeld...
2005 Lechfeld.... reggeli köd... máig emlékezetes :)
2005 Lechfeld.......
esőben 2004... Kecskemét
esőben 2004......
naplementében... 2005
naplementében......
éjszaka...
éjszaka
lövészeten a Zümi...
lövészeten a Zümi...

Mivel lassan teljesen eltűnnek az országból itt van néhány kép a kis repülő itthoni életéről... később még régi régi papír képeket megpróbálunk szkennelni és ha lesz rá erdeklődés itt megosztani...

;)
pintair 552293 2014. január 27. 23:30
Válasz erre
Weizi 552291 2014. január 27. 23:19
Válasz erre
DSCN2905
DSCN2905

A mai napon megkezdődött a még meglévő 5db. L-39ZO szétszerelése!
Kamionokon fognak utazni az új gazdihoz hamarosan.
Ezért nem láthattátok már őket kiállítva a tavalyi repnapon! (kivéve a 115-öst).
Az egyik szemem sír,a másik pedig nevet!Egyrészről azért mert imádom a típust!Eddigi életem egyik legnagyobb kalandja is ezekhez a masinákhoz kötődik!
Másfelől pedig nagyon örülök,hogy talán nem mennek veszendőbe,és talán valahol,szárnyalhatnak még sokáig!
migi 551345 2014. január 19. 19:04
Válasz erre
Szia Árpi
Igen láttam őket régebben , én elég sokat kóválygok a neten és nincs olyan hét hogy ne találnák hazai vonatkozású képeket , ami érint és érdekel azt le is próbálom tölteni , van olyan külföldi oldal ahova a régebben itt a makett infón lévő kollégák rakosgassák föl a képeiket , egy szóval érdemes keresgélni .
üdv:migi
pintair 551325 2014. január 19. 15:35
Válasz erre
Az a film a jutyubon nagyon remek. En meg a primeportal.net-re toltottem fel sok keceli fotot mar vagy 10 eve. Az airstrip jetek kozott van.
pintair 551324 2014. január 19. 15:18
Válasz erre
Szerintem HAD Feri hamarosan csinal 48-as sort hozza. Csak a 72-est kell nagyitani. Mondom en... bizzunk benne hogy Ovarra kesz lesz. En addig nem nyitom ki az enyemet. Automakett Laci naggyonn jo aron adja
lacipapa 551322 2014. január 19. 14:26
Válasz erre
Gabi!
Az a baj,hogy csak a 370,374,378-as számaim vannak meg,matricában.Ilyen kicsi festő sablonba nem vagyok jó.
Laci
migi 551318 2014. január 19. 14:16
Válasz erre
A Yutubén fönt van cenci2 kollégának egy filmje ahol centiről centire bemutatja a 376 os oldalszámú L-29est , érdemes megnézni , rengeteg részletes dolgot lehet látni .
A film címe : Kossuth Lajos Technikum repülős tanhangár 1999
juge75 551236 2014. január 18. 17:28
Válasz erre
juge75 551234 2014. január 18. 17:26
Válasz erre
Lacibácsi! A 371 ugyanazon sablonnal lett festve, mint a testvére, a 370.
Arról van színes kép mindkét oldalról (színes, ezüst).
www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/Fototar/L-29/beolvasas0043w.jpg www.avia-info.hu/Kep/Katonai2/Aero-L-29-370.jpg
371-ről madár ütközéses, felderítő terepes fényképek vannak (fekete-fehérek).
www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/L-29/L-29arch_119.jpg www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/Archfoto0604/L29madar2.jpg
migi 551228 2014. január 18. 16:49
Válasz erre
lacipapa 551227 2014. január 18. 16:48
Válasz erre
Az előtte és utána valóról a hunávián.370 és 372.
migi 551226 2014. január 18. 16:45
Válasz erre
lacipapa 551224 2014. január 18. 16:42
Válasz erre
Lacikám,a lényeg a lényeg.A segítséget mindenkitől szívesen elfogadom és köszönöm.Mondjátok csak,jegyzetelek,hogy mire el kezdem,komplett legyen minden.
Laci
lacipapa 551223 2014. január 18. 16:39
Válasz erre
Lehet,hogy a 371-est csinálom.
In memoriam Szabó János alez.+,Nagy János Őrgy.+
1976.02.17. Szolnok!
migi 551222 2014. január 18. 16:39
Válasz erre
Bár nem engem kérdeztél , de szerintem kisebb számok voltak , mert elfért a kilépőél és a törzsféklap között ,
lacipapa 551220 2014. január 18. 16:33
Válasz erre
A méretük akkora volt,mint később a pirosé?
L.
juge75 551217 2014. január 18. 16:13
Válasz erre
migi 551214 2014. január 18. 16:00
Válasz erre
Ha jól tudom akkor a számok feketék voltak , a hátulsókról beszélek ,
juge75 551211 2014. január 18. 15:58
Válasz erre
Ezeket a nagyjavítás után (még mindig ezüst) már a megszokott helyre festették fel, egységesen.
juge75 551209 2014. január 18. 15:57
Válasz erre
És nagyjavításig ott is maradt.
migi 551206 2014. január 18. 15:42
Válasz erre
juge75 551205 2014. január 18. 15:40
Válasz erre
Az elsőnek érkezett 2-es sorozatú gépeken mind hátul volt a szám. (Ezüst)
migi 551190 2014. január 18. 14:22
Válasz erre
Pedig ott a fehér , nézd csak a szárnyon lévő csillagot , jobb képem nincs , ez van csak egy 3as kötélékben , Azt hiszem Horváth Balázs oldalán van még egy kép róla ,
üdv:migi
lacipapa 551188 2014. január 18. 14:16
Válasz erre
Szervusz!
Ezen nem orosz jelzések vannak?Nem látom a csillagban a fehéret és a számok típusát.Honnan veszek ilyen számokat?Sajnos egyik matrica készletben sincsen számsor.Jó lenne egy jobban kivehető kép,arról jobban lehetne dolgozni.
Üdv,Laci
migi 551150 2014. január 18. 08:49
Válasz erre
L-29-255
L-29-255

Szia Laci
Szerintem is szebb mint a gyanta gép , ha különlegeset akarsz csináld meg a korai 255 öst olyan csak tudtommal ez a egy volt ilyen számelrendezéssel ,
üdv:migi
lacipapa 551136 2014. január 17. 21:44
Válasz erre
Szervusz!
Nagyon,így elsőre nagyon jól néz ki.A doboz is szépen meg rajzolva.Kettő nagyobb,kettő kisebb ,szürke öntő kereten,egy az üveges kereten,szépen csomagolva.A réz lehetett volna egy kicsit nagyobb,gyufás doboznyi,15 alkatrész van rajta.A panel vonalak ép olyanok,amilyennek lenni kell.Élmény az össze rakásit is lapozni.Gondolom az építés is egy élmény lesz.Te tudod milyen régen szerettem volna egy Delfint,48-ban.Megérte eddig várni rá,úgy gondolom.Az ára sem mindegy a gyantáéhoz képest.Ez 9000.-+posta volt.Egyenlőre,csak nézegetem,latolgatom,hogy melyik lajstromút csináljam.Való színű,hogy ezüst lesz.Annyi tarka,meg zöld gép van már.Magyar matrica,ill. lajstrom szám,csak az a három van meg,amit írtam.Az is még HAD gyártmány.Jó régen vettem Feritől,akkor már csak ez az egy volt neki.Remélem,még tudom használni.Dióhéjban,ennyi.Örülök,hogy végre megvan.
Üdv,Laci
migi 551116 2014. január 17. 19:59
Válasz erre
Szia Laci
És hogy tetszik ? érdemes volt rá várni , De a csillagnál van fehér szegély ,
üdv: migi
lacipapa 551115 2014. január 17. 19:54
Válasz erre
Köszönöm,én is így sejtettem.Megjött az AMK 1/48-as ,L-29-esem,:-) és a matrica lapon van hozzá ,külön,fehér alap.A fellelhető képeken sem láttam.A csillag körül sincs?
Laci
migi 551093 2014. január 17. 16:59
Válasz erre
L-29-378-4
L-29-378-4

Sziasztok
Nem volt fehér keret .
Tibcsi 551088 2014. január 17. 16:25
Válasz erre
lacipapa 551085 2014. január 17. 16:18
Válasz erre
Szervusztok!
Azt kérdezném,hogy az ezüst Delfinek lajstrom számai körül volt-e fehér szegély?A múzeumin,csak a csillag körül vélem felfedezni.A 370,374 és a 378 ezüst gépek érdekelnének.
Üdv,Laci
skywarior 541983 2013. szeptember 17. 18:49
Válasz erre
7f8c0319b1fc
7f8c0319b1fc
f423bd8318fd
f423bd8318fd
211_516042fyw
211_516042fyw
d030c8d8a61c
d030c8d8a61c
l29-2
l29-2

Doszaf idejéből
NORAD 534529 2013. május 28. 21:25
Válasz erre
A Repülőnap topikba vasárnap már be lett linkelve.
pintair 534526 2013. május 28. 21:20
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Majdcsak látjuk a nyári grifnyafészekben...
badboy 534507 2013. május 28. 18:59
Válasz erre
Sziasztok!

A youtube-on kering egy video, magyar L-29 delfinről. Van valakinek esetleg pontosabb infója ezzel kapcsolatban? Hol lesz látható, fog-e repülni Kecskeméten stb. Ja és ha vannak vkinek jó fotói róla az is jöhet.
Cébés 532849 2013. május 6. 10:31
Válasz erre
Szia Rumcájsz!

Köszönöm az infót!
Kíváncsi voltam mert hallottam egy ilyen sztorit,de valószínű hogy akkor csak a kerótócsa lehetett.

Köszi!

üdv
Cébés
Rumcájsz_52 532653 2013. május 3. 18:41
Válasz erre
Szia Cébés
Kitárgyaltuk a témát több volt PG-kollégával, de kigyulladt Albára senki se emlékszik. Olyan volt, hogy a gép alá kicsöpögött kerótócsa kigyulladt az APU kifújt lángjától (a Zafír jó félméteres lángcsóvát köp indításnál, de ugyanígy a Mi-24 indítóhajtóműve is "forszázst kapcsol"). Viszont volt olyan MiG-21, ami kigyulladt hajtóművezés közben (a 21-es topicban évekkel ezelőtt kitárgyaltuk).
Üdv R.
Cébés 532546 2013. május 2. 13:43
Válasz erre
Sziasztok!

Tud valaki olyan sztoriról a PG-ben hogy egy L-39,hajtóművezés közben kigyulladt?
Kíváncsi lennék a részletekre!

üdv
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.