/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Joce 200329 2005. március 30. 13:21
Válasz erre
Szia Tálti!
Szerintem nyugodtan megteheted. Én személy szerint "úgy szoktam", hogy a futógörgő belső részét(agy, keréktárcsa, stb.) még a kereten lefestem a későbbi alapszínére, majd a keretről levágva összerakom a párjával. Ha ez megvan a peremen lévő gumifelületet festem meg, ilyenkor a kereket egy gyufaszálra vagy bármi hasonlóra teszem fel, így jól körbe lehet forgatni. A már festett görgőket a jármű többi részével párhuzamosan koszolom, koptatom, stb., hogy közel egyformán nézzenek ki. A görgőket szinte a legvégén rakom fel a lengőkarokra, a ragasztóval kicsit vigyázni kell (nem kell "beletunkolni" az alkatrészeket), akkor nem lesz semmi baj. JA, az oldószeres ragasztó a festett műanyaggal nemigazán tud mit kezdeni, jobb a tubusos esetleg a pillanatragasztó.
Remélem tudtam segíteni Üdv Joce
Tálti 200328 2005. március 30. 12:54
Válasz erre
Háj mindenki!

Kérdésem az volna, hogy a lánctalp futógörgőit a makettre való felragastás előtt is lefesthetem, legalább részben, mivel ha felragasztom, akkor elég nehéz volna a két színnel bíbelődni a makett felé eső belső oldalon.?
(Ill a festett alkatrészekre hogy reagál a ragasztó? megmarja a festést?)

üdv.: Tálti
Tálti 200327 2005. március 29. 19:41
Válasz erre
Köszönöm Kalóz!

Megnyugtattál! Eredetileg lakkbenzin higítót akartam használni, de azt olvastam, hogy jobb, ha gyári higítót használok, de a boltban csak Revell volt, ezért a felmerülő kételyeket inkább el akartam oszlatni.

Remélem, hogy igazad lesz a gyakorlat terén! :-)

Még egyszer köszke!
üdv.: Tálti
Kalóz 200326 2005. március 29. 17:59
Válasz erre
Tálti!
Az enamel festékeket enamel hígítóval (Humbrol, Revell, lakkbenzin, szintetikus, Terpenol, és egyéb gyári hígítók) nyugodtan hígíthatsz, mert a festést nem zavarja. Viszont a nem saját hígítójával hígított festéket a gyári dobozba ne öntsd vissza, mert ott okozhat gondot (hamarabb beszárad, vagy ellenkezőleg később nehezen szárad stb.), de nem feltétlen. És természetesen ha retardert is kevertél bele, akkor sem illik visszaönteni.
Ha a saját hígítójával hígítod, akkor temészetesen visszaöntheted, de kis gyakorlat után el fogod találni a szükséges mennyiséget, egy-két cseppet meg nem érdemes töltögetni.
Tálti 200325 2005. március 29. 16:52
Válasz erre
Sziasztok!

Humbrol Enamel festéket higíthatok Revell higítóval vagy szigorúan csak a Humbroléval?

üdv.: Tálti
  200324 2005. március 29. 12:34
Válasz erre
Hello MIndenkinek!

Egy kis segítségre lenne szükségem, kaptam egy évekkel ezelőtt félig összerakott tamiya king tiger 1/16 (35000 számú 1981-es kiadású) harckocsit amit most szeretnék befejezni de sajna az évek során az összeállítási utasítás elveszett . Ha valakinek van esetleg leírása amit meg tudna osztani velem, mondjuk szkenelve el tudná küldeni hálás lennék érte.
Cimem : tiger-11@freemail.hu
elöre is köszi
Ákos 200323 2005. március 29. 12:12
Válasz erre
Sziasztok!
Nincs meg valakinek a Revell/Monogram 1:48-as Heinkel 111-e? Megvenném...
Sorceror 200322 2005. március 26. 17:13
Válasz erre
Köszi vadász! Sajnos nem találtam meg az orosz szerelőket,egy kicsit konkrétabban letudnád irni hogy hol van vagy esetleg egy linket tudnál adni róla? Sorceror
Kalóz 200321 2005. március 24. 21:00
Válasz erre
Miggyuri!
Én meg nem néztem utána. Az is legalább olyan hiba volt. Főleg, hogy a Sas-t rendszeresen olvasom, Gál József cikkeit is. Hiába, néha bamba az ember!
Kezdõke 200320 2005. március 24. 20:30
Válasz erre
Corsair 182-röl tud-e valaki valami infot ???
  200319 2005. március 24. 16:24
Válasz erre
köszi,ezt egy kicsit konkrétabban letudnád írni,megnéztem de nem találtam, esetleg egy linket tudnál adni?
Miggyuri 200318 2005. március 23. 17:25
Válasz erre
Bombraider! Vadász!
A hülyeség akkor is hülyeség, ha határozottan állítják. Én ezt tettem.A hasonló név eltévesztésén kívül nincs mentségem. Még Kalózt is megtévesztettem. Nem volt szándékos. Elnézést kérek!
Miggyuri
Bombraider 200317 2005. március 23. 14:36
Válasz erre
Köszi!
Megkérdezem őket!

üdv:bomb
Kalóz 200316 2005. március 22. 22:37
Válasz erre
A kért személyek elérthetősége sztem az Aranysason keresztül megvalósítható.
Bombraider 200315 2005. március 22. 20:10
Válasz erre
Szóval akkor Gál József mégis él?:)

üdv:bomb
Kalóz 200314 2005. március 22. 20:03
Válasz erre
Sorry, én voltam a figyelmetlen (egyetlen jó a dologban, hogy ugye, akinek a halálhírét költik, az állítólag sokáig él).
Bombraider 200313 2005. március 22. 18:39
Válasz erre
Most akkor ez hogy van?
Nekem az az email cím kéne aki ír az Aranysas-nak, pl a mostaniban az Állócsillagok, és még régebben volt egy cikke egy Su-22/Mig-21UM nagyjavításáról (2004/4), még írt egy csomót,csak így már remélem világos, hogy kinek kéne a mail címe.

üdv:bomb
  200312 2005. március 22. 18:30
Válasz erre
Kalóz!!!
Gál Józsi szerencsére él és virul.
Gál Pista barátunkkal kevered.
Vadász
Bombraider 200311 2005. március 22. 15:32
Válasz erre
Igen,már leesett, csak az kavart meg,hogy a mostani Aranysas-ban is van írása.
De már mondták, hogy az spájzból van:(
Köszi a felvilágosítást:)!

üdv:bomb
Kalóz 200310 2005. március 22. 13:29
Válasz erre
Bombraider!
Gál József sajnos már nincs közöttünk, sz égi makettezők klubját gyarapítja. Az utolsó Modell és Makettek egyike neki volt szentelve!
Miggyuri ezt szerette volna finoman a tudtodra adni.

Miggyuri!
Bocsi, ha most kemény voltam.
Miggyuri 200309 2005. március 22. 06:05
Válasz erre
Nem ez lenne az első eset, hogy szuvenírt gyűjtenek - lásd, aranyvonat.
Miggyuri
Fodi 200308 2005. március 21. 20:17
Válasz erre
Nem bizony, viszont vajon hova viszik az amcsik a MiG roncsát? Fejlesztenek? :)))
Bombraider 200307 2005. március 21. 19:28
Válasz erre
Afghan_Mig-21_a.jpg méret: 46.2 KB
Ez nem rossz dioráma ötlet:)

üdv:bomb
Miggyuri 200306 2005. március 21. 18:28
Válasz erre
Bomb!
Olvasol is vagy csak írsz?
Miggyuri
Bombraider 200305 2005. március 21. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni!
Szekeres Gábor, Gál József, Kővári László.(Az előbb rosszul írtam). Ők az Aranysasban írnak.

Előre is köszönöm!

üdv:bomb
Mekett 200304 2005. március 21. 16:35
Válasz erre
Félreértés ne essék, de G'cart barátunk az Szekér Géza néven fut :)
Miggyuri 200303 2005. március 21. 15:50
Válasz erre
Szekeres Gábort a G'cart fedőnév alatt találod, Gál József, ha jól emlékszememlékére tavaly szerveztek makettkiállítást Móváron.
Miggyuri
Bombraider 200302 2005. március 21. 15:25
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni!
Szekeres Gábor, Gál József, Kővári József.
Előre is köszönöm!

üdv:bomb
korzaar 200301 2005. március 19. 23:34
Válasz erre
Mindenkinek köszi a segitséget. korzaar
Fodi 200300 2005. március 19. 20:08
Válasz erre
Komplett leírás az egész folyamatról:
http://web.singnet.com/~jtann/launch.htm
Fodi 200299 2005. március 19. 20:00
Válasz erre
Ja igen, és a futómű hátsó részén is van egy rúd, ezzel (is) rögzítik a gépet kilövés előtt. Ez szintén elég magasan van.
Fodi 200298 2005. március 19. 19:58
Válasz erre
Nézzétek meg pl. a Tomcat futóművét. Az indításhoz használt kar a lengéscsillapító felső részén van. Ha alul lenne (a kerekek között) akkor szerintem a gyorsítás alatt fellépő nyomaték egyszerűen kifordítaná a lengéscsillapítót a helyéről. Vsz ezért van felette. így viszont elég magasan helyezkedik el (Tomcatnál kb. 90 cm, lemértem a fujimi makettemen :))) ), talán azért eresztik le a gép orrát, hogy könnyebben tudják beakasztani.
Mekett 200297 2005. március 19. 19:45
Válasz erre
Abban egészen biztos vagyok, hogy nem (csak) a tolóerő miat húzódik össze. A gőzkatapult biztosan lehúzza.
korzaar 200296 2005. március 19. 19:33
Válasz erre
korzaar 200295 2005. március 19. 19:32
Válasz erre
Scak mert a Végső visszaszámlálásban ugy tünik hogy v.mivel összehuzzák, és nem tudtuk eldönteni direkt van e vagy a tolóerő miatt nyomódik le az eleje.
Mekett 200294 2005. március 19. 19:27
Válasz erre
Az orrfutó rugóstagját behúzzák, vagy felszállóautomatika vezérli, vagy egyszerűen csak a gőzkatapult húzza le. Én is úgy tudom, hogy segít a fedélzet végén az elemelkedésben.
Fodi 200293 2005. március 19. 19:22
Válasz erre
Ezt bizony a pilóta vezérli

"The Tomcat nose landing gear also consists of an upper outer cylinder and lower internal piston with a maximum stroke of 18 inches. To prepare the aircraft for catapult-assisted takeoff, the nose gear struts are kneeled approximately 14 inches by the pilot."

Linkek a témához:
http://www.anft.net/f-14/f14-detail-gearnose.htm
http://www.globalsecurity.org/military/systems/ship/cv-design.htm
http://www.geocomplexity.net/tomcat_gouge1.htm
Joce 200292 2005. március 19. 19:06
Válasz erre
faa31x.jpg méret: 11.3 KB
Jó kérdés Korzaar-től!
Nem csak az egyszerű fizika, valamit tényleg "mahinálnák" az orfutók hosszával.
A fedélzet végén megemeli a gép orrát, segíthet felemelkedni.(?)
  200291 2005. március 19. 18:53
Válasz erre
Korzaar!
Nem a modern gépek a "szakterületem" de gondolj bele. Nem az orrfutó rugós tagját huzzák össze. Összenyomodik az magától is.
1. a főfutókat befékezik.
2. a hajtómű teljes gázzal üzemel.
3. vajon mi történik az orrfutóval??

Vadász
korzaar 200290 2005. március 19. 18:41
Válasz erre
SZIASZTOK! FONTOS KÉRDÉSEM VOLNA : MIÉRT ÉS HOGYAN HÚZZÁK ÖSSZE A REPÜLŐGÉP ANYAHAJÓK FEDÉLZETÉRŐL INDITOTT GÉPEK ORRFUTÓJÁNAK RUGÓS TAGJÁT??? A válaszokat nagyon várom. Üdv mindenkinek: korzaar
5gid 200289 2005. március 19. 17:12
Válasz erre
Sziasztok!
Iszonyatos bajba kerültem ui az 1-ok munkatársam nyugdíjba megy és 1 összerakott 1:48-as MiG-29B-t kért...
Ez nem is lenne baj csakhogy a gép fülketeteje eltűnt és képtelenség megtalálni...
Az idő meg nagyon szorít,így ha valakinek akad 1 komplett tető,vagy ötlete,hogy miképp lehetne pótólni kérném,hogy ossza meg velem mert rendkívül sürgős lenne!!!
Előre is köszi!!!
  200288 2005. március 18. 20:12
Válasz erre
Sorceror!
A Replicában kaphatóak VSZ figurák (szerelők).
Vadász
Sorceror 200287 2005. március 18. 07:36
Válasz erre
hello mindenkinek! 1:72 es orosz figurákat ( Tu 22 höz kellene)szerelők,karbantartók vagy ilyesmi. Nem tudnátok ismét segíteni hogy hol vagy honnan szerezhetek be ilyesmit
Bombraider 200286 2005. március 15. 19:13
Válasz erre
Tudtok olyan matrica lapot,amin F-14D stenciljei vannak?
Nagyon szükségem lenne rá!

üdv:bomb
Bombraider 200285 2005. március 15. 17:29
Válasz erre
Akinek kellenek a Makett Stúdio füzetek megtalálja az ftp-men! Köszönet érte Joce-nak!!!
Írj mail-t és leírom, hogy hogyan lépj be!

üdv:bomb
Joce 200284 2005. március 15. 15:09
Válasz erre
Sziasztok !

Keresem az Italeri 834 katalógusszámú 1/48 Tornado IDS makettet, vagy csak a matricalapot.
Bármilyen megoldás érdekel, nagyon fontos lenne!

Előre is köszi Joce
Kalóz 200283 2005. március 15. 10:44
Válasz erre
SzaTi!
Látod, ez az aranyos ezekben a táblázatokban. Az enyém eredeti Humbrol kiadvány (nyomtatott gyári, színes), de utána néztem több oldalon, mindenütt ezt adta ki. A Te táblázatodban a 47-esnek is a 106 felel meg, márpedig a két szín kissé nem ugyanaz. Valószínűleg nyomdahiba lesz, tehát Hu87=Re57, mint Joce3 is írta.
Joce 200282 2005. március 15. 09:48
Válasz erre
Szati!
Ezen a címen a H87=R57, de a H106=R47
http://www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/reference/humbrol.htm
Lesd meg.
Joce
SzaTi 200281 2005. március 15. 09:38
Válasz erre
?tv?lt? t..JPG méret: 142.2 KB
Helló Kalóz!

Azt írod, hogy a Humbrol 87-nek a Revell 57-es felel meg a gyári Humbrol átváltó táblázat szerint, az én birtokomban lévő táblázat nem így tudja. Az 57-es Revell a 106-os Humbrollal egyezik meg. Szerinted melyik a helyes átváltás?

Üdv: SzaTi
SzaTi 200280 2005. március 14. 21:53
Válasz erre
Joce & Kalóz!

Köszönöm szépen az infót!!

Üdv: SzaTi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.