/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Solo 201691 2006. április 18. 12:57
Válasz erre
Köszi mindenkinek :) Pontos dátumot nem tok, de Fodi szerint 93-as :).
Akos 201690 2006. április 18. 12:45
Válasz erre
Megnézem, nekem rémlik... azonkívül lehet, hogy még vannak képeim valahol.
Tibcsi 201689 2006. április 18. 12:34
Válasz erre
Kalóz 201688 2006. április 18. 10:26
Válasz erre
Solo!
Körülbelüli időpontot nem tudsz? Néhány régi szám kivételével majd minden Top Gun megvan (az Aranysas meg az összes).
Fodi 201687 2006. április 17. 21:03
Válasz erre
Nekem az a cikk van meg, ahol makettet mutatnak be, elég régi, 1993 körüli. Ha kell, akkor azt el tudom küldeni, csak szólj rám, mert tuti elfelejtem... :)
Solo 201686 2006. április 17. 19:26
Válasz erre
Segítség!!

Kétségbeesetten keresek magyar (706,707) Mi-17PP-ről (pinpongasztalos, zavaró változat)képeket. Egy régi Top Gunban is volt róla cikk. Ha valakinek meg van a cikk az is nagy segítség lenne. :)

Előre is köszi.
Zümi 201685 2006. április 17. 18:01
Válasz erre
Hello kp!

Kössz az ötletet, én is így próbáltam! Természetesen elcsesztem! Így most megváltozott a diom témája! Szerencsére még az alapot nem csináltam meg! A gép az orránál fell lesz állványozva!

Üdv.:Zümi
sainz 201684 2006. április 17. 15:21
Válasz erre
A MiG-29 érdekelne.
A TopGun-ban csak egy F-16 fotó és a MiG-29 pilótájáról volt egy kép sajna.
kp_ 201683 2006. április 15. 23:40
Válasz erre
Zümi: Nekedadnám az én makettemből a futószárat, de sajnos az is eltört annó. Ha megoldható, javaslom, hogy a törésnél fúrd át a futószárat, és rézdrót csappal meg ragasztóval rakd megint össze.

Üdv:

kp
Tibcsi 201682 2006. április 15. 18:00
Válasz erre
Sainz,

A TopGun-ban anno sok fotó volt. Mire vagy konkrétan kíváncsi?
sainz 201681 2006. április 15. 15:04
Válasz erre
Van valakinek fotója a kecskeméti MiG-29 - F-16 "találkozóról" 1990 Augusztus 19 ?
Gabi 201680 2006. április 14. 18:52
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis átszámító táblázat:

www.servomodellbau.de/Scale_Converter.exe
Bombraider 201679 2006. április 14. 15:10
Válasz erre
Szia!
Próbálj meg injekciós tűből építeni egyet.

üdv:bomb
Zümi 201678 2006. április 14. 15:08
Válasz erre
Hello Mindenki!

Van egy kis gond! Az épülő "Revell B-26 B/G 1:48-asom" orrfutó villaszára eltört, és sürgősen kellene egy másik mert egy diorámát akarok csinálni, és még szinte sehogy sem álok vele! Akinek van egy felesleges, akkor az írjon leyenszíves! Sürgősen kellene!

Kössz: Zümi
tray 201677 2006. április 13. 18:09
Válasz erre
Edem!
Tömítőnek ajánlani tudom a Tamiya Basic Putty-t, ez sokáig szárad, és elég masszív lesz. Erre meg a Humbrol tömítőjét lehet kenni, ami gyorsan szárad és könnyen csiszolható, de nem lesz olyan kemény, hogy ez elegendő lenne.
Szóba jöhet még sok egyéb márka és típus is, de én csak ezeket ismerem.
Farkaskoma 201676 2006. április 13. 17:24
Válasz erre
ha valamit úgy raksz le, hogy szabadon tudnak a gőzök távozni, és ott semmi mással nem érintkeznek, magyarul víszintesen helyezed el a felületet, és jó a szellőzés, de nincsen huzat(túl gyorsan száradna) akkor lehet vele dolgozni. (szinte bárhol)
Edem 201675 2006. április 13. 16:17
Válasz erre
Én modell master v. revell ragasztót használok.Nagyon sokáig elég!
Ezek tűs ragasztók.De én soha nem a felületle nyomom egyből.Kevésbé lehet koordinálni a ragasztó mennyiségét.Egy pár cseppet az asztalra nyomok ki ,majd innen normál varrótűvel(vastagabb) viszem fel a ragasztandó felületre.
De nekem is az a véleményem saját hibáiból tanul az ember..
Eleinte nekem is volt pár érdekes baklövésem...
Pl.Orrkúpba súly beragasztásánál kicsit több ragasztót nyomtam a biztos kötés érdekében.-Nem kellett volna!Teljesen feloldotta az orrkúpot...

Más:Hogy csináljak szárnyat?? McLarenhez...? Már kérdeztem...Milyen tömitőt használjak??? Papírra...tömitőt...
Zoli 201674 2006. április 13. 16:01
Válasz erre
Azt tudtam, hogy a párolgó oldószer megmarja a felületet, csak az fura, hogy üvegnek meg jó a ragacs műszerfalakhoz. Kösz a tippet, majd kipróbálom valamin.
z
Farkaskoma 201672 2006. április 13. 15:37
Válasz erre
Átlátszó is marad... tökéletesen! A ragsztó felülete szép fényes marad. A probléma a párolgó oldószerekkel van... a plexi anyagával az könnyen reakcóba lép... meg a zsírral is... ha megfogsz egy plexidarabut, mej pillanatragasztót párologtatsz alatta, akkor rövid idő alatt kirajzolja az újlenyomatodat. A ciánakril kiválik, ha zsírral érintkezik. A helyszinelők is így keresnek újlenyomatokat újabban. a grafitpor a multé...
Zoli 201671 2006. április 13. 15:29
Válasz erre
Én inkább a maradok a surfacer-nél.
A super attack szerintem is megmarja az üveget, csak azért kérdeztem, mert ha üvegimitálásra jó műszerfalnál, akkor átlátszónak kéne maradnia, vagy nem?
z
Farkaskoma 201670 2006. április 13. 14:25
Válasz erre
Nem tudom... óvatosságból én még nem próbáltam a dolgot. szerintem megmarja... az oldószer amikor távozik palőle, akkor szerintem az mindenképpen reakcióbalép a környező felületekkel... majd végzek teszteket vele...

A ragacs széle: sok gyakorlás, jégkrémes pálcára feszítése a papírnak, meg fekete csirke áldozása teliholdnál, és csak sikerül... :)))
Zoli 201669 2006. április 13. 14:18
Válasz erre
Nekem a pillanatragacs nem nagyon jött be, csiszolásnál mindig maradt egy kis él a műanyag és a ragacs határánál, ha a fél makettet elcsiszoltam, akkor is. Kisebb tömíteni valókra a surfacer 500-at használom, az jobban bevált. A super attack-kal akkor ablakokat is lehetne ragasztani úgy, hogy nem marja meg és nem ködöli be?
z
Farkaskoma 201668 2006. április 13. 13:40
Válasz erre
Mindenki azt ugye amit jobbnak tart... én inkább tömítek. Igazad van, mindenképpen csiszolni kell, hogy el tünjön az illesztés. Én kisebb tömítésekre mindíg pillanatragasztót használok. Super attack a legjobb márka szerintem. nagyobb résekbe pedig a Super attack gelt használom (ez viszonylag lassan köt, de nem folyik el, ahova odarakod ott marad. hátránya hogy mattra szárad. A sima szuper attack viszont olyan tisztán szárad, hogy műszerfalon akár üveget is lehet vele imitálni. tömítőpasztát is szoktam használni, de nem jók vele a tapasztalataim. ha megkötött a ragacs akkor én 600-as vizes papírral leszedem a nagyobb részét a dolgoknak, aztán 1000-el szintbe csiszolok, 2000-el finomítom, 2500-al pedig pafejezem. Ezután megszoltam fúlyni tamiya surfacerrel a gépet, ez jól kihozza a hi bákat, illetve a ha pici rés van valahol, azt sok esetben el is tünteti. ha elégedett vagyok vele, akkor kezdem felvinni a camot, ha nem akkor ragcs elő, odapcsázok, és újra becsiszolom (mindíg vizesen) ha kell karctű szike elő, és karcolom a vonbalakat. a pill ragacs másik előnye szerintem, hogy átlátszanak az eredeti panelvonalak a ragsztón, így ha emelni kell a felületen, akkor száradás, és előcsiszolás után rávéshető a ragcsra az eltakart részlet. ésw utánna fel lehet csiszolni teljesen.
Zoli 201667 2006. április 13. 13:09
Válasz erre
Kösz a tippet, de még meggondolom. Én direkt azért használok kicsit több ragasztót, hogy kifolyjon és utána nem kell tömíteni, csak csiszolni. Ha túl sok lenne, nem gond, hogy a letörléstől csúnya a felület, mert úgy is meg kell csiszolni. Amúgy itthon, illetve nemzetközileg is elismert makettezőtől hallottam, hogy ő is így csinálja. Én az Academy ragasztóját szeretem ilyen célra, mert nagyon erősen köt, még ha lassan is szárad meg teljesen. Egyébként előfordult már, hogy egy kit törzse a ragasztásnál többször is elrepedt, ezért is inkább több ragasztót használok, na de nem annyit, hogy az egész tiszta ragacs legyen!
Viszont vékonyabb daraboknál (szárny, vezérsíkok stb) kevesebbel dolgozom, mert egy idő után deformálja az anyagot, beszívódik a műanyag stb. Ott lehet, hogy kipróbálom az ecseteset.
z
korzaar 201666 2006. április 13. 11:45
Válasz erre
sziasztok Badger tipusu szoropisztolyhoz keresnék düzit és tüt vagy szervizt ahol megcsinálják Köszi :korzaar
Farkaskoma 201665 2006. április 13. 11:23
Válasz erre
Szerintem használj ecsete ragasztót... szerintem sokkal jobb. A tős revell meg italeri nekem is okozott gondokat. túl sűrűek, illetve viszkózusak, éps lassan oldják meg az anyagot, és lassan száradnak ki. Nekem legjobban az ecsetes tamiya, és humbrol jött be. vékonyan felkenem mind két felületet, várok egy percet, összenyomom, maszkoló szalaggal összfogom, és kész. mivel az anyagot oldja az oldószer, így nincs ragasztómegfolyás.

Ezeknél az anyagoknál viszont ha mellékensz, akkor nem szabad sem törölni, sem hozzányúlni a félrekent ragasztóhoz, mert egyből tönkreteszed a felületet. Ha kivárod amíg megszárad a hiba, akkor semmi baj nincs, mert vissza szilárdul a felület, és nem fog látszani később semmi.
Farkaskoma 201664 2006. április 13. 11:17
Válasz erre
Nekem hasznos volt... a multkor4ában vettem egy üveget, mert fogytán volt volt a lágyítóm (testorst használtam eddig) de mivel az nem volt, így vettem egyet, de még nem próbáltam ki... ezekszerint jobban is tettem. A Testors nekem egyébként ha megkötésekkel is, de bevált. Gunze-hoz még nem volt szerencsém, de akkor ráhajtok a dologra.

Egy haverom mesélte, hogy ő valami autó f4esték hígítót használ a matrica lágyítás feszítés műveletre, és neki nagyon bevált. Egyetlen gond vele, hogy 2 napig szárad, és addig nem lehet hozzá érni sem a maketthez, mert teljesen megoldja a matricát, de nem fojik el magától. Teljes száradás otán viszont olyan lesz majdnem mintha fújva lenne a matrica (legalább is szerinte...) majd kipróbálom valami kisérleti maketten... kicsit kételkedem ebben a dologban...
Kalóz 201663 2006. április 13. 07:26
Válasz erre
A ragasztás, forrasztás alapszabálya: a lehető legkevesebb anyag, mert a sok ragasztó, forrasztóanyag nem erősíti a kötést! Az oldószeres ragasztónál plusszban jön ehhez, hogy a bevitt oldószer nem tud megfelelően elpárologni, ezért hosszabb ideig dolgozik, ezzel is rontva a ragasztás minőségét.
Ami a csiszolást illeti: a csiszolópapír (polírpapír) minden esetben legyen vízálló kivitelű, ellenkező esetnem a víz hatására azonnal lejön a hordozópapírról, tehát használhatatla. Szárazon meg nbem ajánlatos csiszolni, max 200-as finomságig, mert a finomabb csiszolópapír szemcséi közé a sztirolpor pillanatok alatt beletapad, és nem lehet használni.
Más: tegnap kipróbáltam a Humbrol Decalfix anyagát. Egyenes felületre valószínűleg jól használható, én egy póttartályra tettem fel az aka merevlemezét (állítólag matricának hívják). Ahol amúgy is odatapadt volna, ott működött, de mivel nem lágyítja meg a matrica anyagát (az akáénál legalább is nem), a gyűrődéseket nem tüntette el. Szóval csak matrica ragasztónak használható a gyengébben ragaszkodó matricákhoz. Ja, és csak a matrica alá használható - ellentétben a haszn. javaslattal - mert megszáradva fehér foltokat hagy a matricán. És ajánlatos az ecsetet gyorsan kimosni, mert abba is beleköt, mint bármilyen más ragasztó.
Akinek a fentiek evidensek voltak, azoktól elnézést, de gondolom van, aki még nem ismerte ezeket vagy egy részüket.
Üdv: Kalóz
Edem 201662 2006. április 12. 23:42
Válasz erre
Ez jól hangzik! Talán meg is tudnám csinálni!
Papirra tömitö,száradás,mégegy réteg...
Csak az lenne a kérdésem milyen tömitőpasztát használjak?

Az alattamszólókhoz is hozzátennék.Az első és legfontosabb: Ragasszunk folyásmentesen! Vagy úgy csináljuk, olyan helyen hagyjon nyomot ahol kevésbé látszik! És legyünk nagyon takarékosak a ragasztóval!De ha már csináltál párat úgyis belejössz! Én nagyonsokmindenre 2500-as polirpaprt használok.Persze vizeset!
Nem szántja szét a felületet! A Bajcsy-n a Mega Modell mellett van egy barkácsbolt ott is lehet kapni.-A nyugati irányában..
Farkaskoma 201661 2006. április 12. 17:20
Válasz erre
A Temesvári (XI. Ker, Albertfalva kitérőnél van) utcában egy pinyóban van egy autófényezési szaküzlet, én ott vettem 2000-es és 2500 vizes papírt ... darabra adták, és volt valami 130 Huf darabja...
Zoli 201660 2006. április 12. 14:06
Válasz erre
Szibe, annyival kiegészíteném a ragacs lecsiszolását, hogy még friss állapotban a nagyját le lehet törölni, illetve a megszáradtat egy pengével, olfával le tudod vágni, utána kevesebbet kell csiszolni. Én általában a nagyobb darabokhoz (pl törzs) sok ragasztót használok, inkább folyjon ki és majd a felesleget levágom/csiszolom, de így legalább nem kell tömíteni. Viszont ablakoknál óvatosan, mert azt már nehezebb javítani, ha kifolyik a cucc. Szerintem rosszul fogalmaztál, el tudod tűntetni, csak még nem próbáltad.

Flamer, esetleg kérj a gyártótól egy másikat, ha még gyártásban van a kit! De a polirt szerintem próbáld meg, veszteni nem fogsz semmit, hátha...
z
tray 201659 2006. április 12. 13:53
Válasz erre
Ja, még annyit, csiszolópapírból 600-as és annál nagyobb finomságú ajánlott makettek simítására, az OBI-ban legutóbb 800-ast láttam, az jó.
tray 201658 2006. április 12. 13:51
Válasz erre
szibe!
Én szikével szoktam lefarigcsálni, de nálam nagyon ritka, hogy kifollyon :)
Ragasztóból a kevés jobb. Én úgy ragasztok apró alkatrészeket, hogy mindkét felületet vékonyan bekenem egy ragasztócseppbe mártott fogpiszkáló segítségével, majd 10-20 másodperc múlva összenyomom. Olyan vékonyan kenem, hogy alig látszik rajta, ha egy cseppbe összeáll a ragasztó, akkor az már sok. Ritkán fordul elő, hogy takarítanom kellene a ragasztót (csak nagy felületeknél néha), de az még ritkább, hogy valamit újra kelljen ragasztanom, mert nem fogja meg.
Atis 201657 2006. április 12. 13:40
Válasz erre
Flamerpug.

Lehet hogy a csiszolás és a polirozás nem lesz eredményes.

Csak ötlettel tudok segíteni, hogyha lehetséges próbálj meg új szélvédőt kreálni, vetítőfoliából esetleg.

De ha körbenézel a Makettező ABC-ben valahol mintha lenne egy cikk az ablakon lévő ragasztófoltok eltávolítására.

üdv.
warbirds 201656 2006. április 12. 13:39
Válasz erre
És ha átlátszó plexiből újragyártanád? Az eredetit használhatod sablonnak a forma miatt.
flamerPUG 201655 2006. április 12. 13:33
Válasz erre
üdv!
kéne egy tanács, vettem egy félig elkezdtett autot, és sajnos a szélvédöket megprobálta az emberk beragasztani, pillanatragsztoval, és nem enyhén látszik meg a széleken a ragasztás, meg egy kicsit meg is marta. Esetleg valakinek lenne ötlete hogyan tudnám ezt eltüntetni?
megprobáljam kipolirozni belöle? bár ne mtom milyen mély lehet a marás...
szibe 201654 2006. április 12. 12:56
Válasz erre
Köszi szépen warbirds!
Megyek is a boltba!!:))Köszi!
warbirds 201653 2006. április 12. 12:48
Válasz erre
Szibe! Finom szemcsézetű csiszoló-/polírpapírral el tudod tüntetni őket. Barkácsboltokban tudsz beszerezni ilyet. Csiszoláskor nedvesítsd meg, akkor kevesebb por lesz és a papírba sem ragad bele annyira a műanyag. Mindig a durvábbtól haladj a finomabb csiszolópapír felé, akkor lesz szép a felület. Üdv! warbirds
szibe 201652 2006. április 12. 12:39
Válasz erre
Sziasztok!!Lehet hogy ez alap dolog,de mostanság kezdtem el makettozni!És nem tudom eltűntetni a apró ragasztó kifolyásokat!Hogy lehet eltűntetni?Vagy tökéletesre kell megcsinálni!?

Előre is köszönöm a segítséget!!!
Üdv:szibe
Alby 201651 2006. április 12. 11:51
Válasz erre
Ja, vagy a drágább megoldás (kézenfekvő, ha faterodnak CNC műhelye van:),
megszerkeszted 3d-ben/3dtapintóval pontfelhőként gépre viszed, aztán megtükrözöd
tervezőprogival és 5 tengelyes gépen legyártod.
Veteránautósok így klónoznak pl. lámpatestet, ha az egyik hiányzik.
De 50 makettet is kapsz az árán, inkább farigcsálj: forgácsolásra optimalizált kemény PVC ből mondjuk. Ebből vannak a karaktermakettek is. Király, mintha fát forgácsolnál.
tray 201650 2006. április 12. 11:00
Válasz erre
Edem!
Annyira nem lehet bonyolult kifaragni, viszonylag egyszerű az alkatrész (már amennyire én sejtem).
Megfelelő tömítőanyag kell hozzá, meg egy darab papír. A papírt méretre vágod, bekened tömítővel, majd megfelelően meghajlítva megszárítod. Ezután még több tömítőt raksz rá. Sokat kell majd csiszolgatni, de nem lehetetlen. Ja, és ha már csinálod, érdemes mindkét oldalit legyártani, így jó eséllyel "egyformábbak" lesznek. Ha jól csinálod, jobb lesz, mint az eredeti volt!
Érdemes megpróbálni, legfeljebb ha nem jön össze, jöhet a B terv :)
Atis 201649 2006. április 12. 08:15
Válasz erre
Ja és Edem.

Ha nem ugyanaz a másik oldal(asszimetrikus)akkor tudok egy emberkét, akinek megvan a kit, remélem ugyanaz, talán másol Neked ha végképp nincs megoldás.

üdv 2x is.
Atis 201648 2006. április 12. 08:13
Válasz erre
Hali Edem.

Hülye kérdés de a a szárny nem ugyanolyan mind a két oldalon? Ha megvan az egyik oldali, nem lehetne abból egy másikoldalit önteni?

Vagy ne beszéljek bele mert nem értek hozzá?:DD

esetleg egy képet csinálhatnál róla, abból többet tudunk kiokoskodni.

üdv.
Miggyuri 201647 2006. április 12. 05:57
Válasz erre
Edem!
A többidől csinálj roncsot! Jól fog mutatni a széttúőrt gumifal előtt. :)
Miggyuri
Edem 201646 2006. április 12. 01:11
Válasz erre
Hát...izé...
Úgy sikerült ,hogy mosogatószeres vizzel tisztitottam a csap alatt..
Folyó viz mellett.Egy pillanatra kicsúszott a kazemből...és már vitte is a víz!

Alul szétszedtem a szifont ,de már hült helye volt.
Pedig mindig bedugom a lefolyót...Csak most nem volt meg a dugalj..
Az ellenkező oldali megvan...

Valahogy kifaragni? Vagy megveszem mégegyszer a kittet ,a szárnyat felhasználom atöbbit kidobom..:-)
lucky 201645 2006. április 11. 20:37
Válasz erre
Edem!
Ez hogyan sikerült?
Önteni csak akkor lehet ha van egy példány abból amit sokszorosítani kell.
Húzásra is igaz!
Edem 201644 2006. április 11. 16:52
Válasz erre
Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! A Revell McLarenjét építem éppen.
Csak az a gáz ,hogy az egyik szárny:Az a szarv alakú,pilótafülke mögötti-megsemmisült!
Mit tegyek??Gondolom senkinek nincs ez fölösben...
Húzni vagy önteni tud valaki ilyet?
Kösz,Ádám
Sorceror 201643 2006. április 10. 18:13
Válasz erre
Szaisztok ! Pilotkáról tudtok valamit? Már rég nem láttam itt.
Zoli 201642 2006. április 10. 17:02
Válasz erre
Szerintem inkább a Revell és Tamiya maketteket keresd, bár témától is függ. A Tamiyának csak néhány saját, főleg 2.vh-s repülője van, a modernek mind Itaerik. A Revell viszont sokmindent gyárt és aránylag olcsón. Még a Hasegawa is aránylag szép maketteket szokott kiadni, de nehéz beszerezni és az újak elég drágák. Az Italerinek és az Academynek is vannak szép kitjei, viszont némelyek elég pontatlanok, de kezdetnek tökéletesek és általában megfizethetőek. Inkább az lesz a problémád, hogy sok cég váltogatja egymás közt a kiteket, ezért hiába írjuk, hogy melyik céget válaszd, bele kell nézni. A méretarány inkább a helyigényük miatt számít, mert ma már szinte mindenhez van kiegészítő, háttéranyag, csak kézügyesség kérdése az egész. Szerintem az lenne a legegyszerűbb, hogy ha megtetszik egy típus, arra keress rá a neten, vagy kérdezz! Én már aránylag kiismerem magam a 72-es makettek között, van is belőlük jó sok itthon, szóval ha a 72-es méret mellett döntesz, keress bátran, segítek.
z
Hooligan 201641 2006. április 10. 15:49
Válasz erre
Amúgy szerintem ebben a méretarányban az Academy és az Italeri makettek a legjobbak.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.