/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Andor 202757 2006. szeptember 8. 18:49
Válasz erre
Neked is kösz macal!
Andor 202756 2006. szeptember 8. 18:49
Válasz erre
kösz az infót Vrauko! Ja és bocs, hogy csak most írok!
Kalóz 202749 2006. szeptember 8. 15:32
Válasz erre
Tibcsi!
Az ötlet nem rossz, de nem teljesen igaz :) A megszáradt festéknek is van egy ideig szaga. Ha nem bedöglött, felkevergetett festéket használsz, akkor a gyártó által megadott idő múlva a felület átfesthető és nem szabad a következő rétegnek felszednie (kivéve, ha erősebb hígítójú a fedőfesték, de erről mintha már írtam volna). Adatok híján pedig a 24 óra tutinak vehető. Ha mégsem, akkor valami nem az igazi (lásd az előzőekben leírtakat).
Megjegyzem, nagyon sok festéknek van egy tulajdonsága: bizonyos száradási időn belül is átfesthetőek, azután nem szabad hozzájuk nyúlni (ezen idő alatt alakul ki a fedőréteg, és ezalatt az idő alatt az még nagyon sérülékeny), azután bizonyos idő elteltével újra átfesthetővé válik. Hiába várunk azonban akár több hónapot is, ha az újabb réteg oldószere meg tudja bontani az alapréteg felületét (próbáljon meg valaki egy régebben enamel makettfestékkel lefestett felületet nitrofestékkel átfesteni. Aranyos zsugorfesték felület fog létrejönni).
Üdv: Kalóz
szabi77 202748 2006. szeptember 8. 14:05
Válasz erre
Sziasztok!Keresek magyar BTR-152-ről képeket!Ha valaki tud légyszi segítsen!
Üdv:Szabi77
Bendeguz 202746 2006. szeptember 8. 11:36
Válasz erre
ja, vagy csinálj vákumot a szobádban, bár akkor meg nem tudsz majd fújni... télleg a világűrben vajon hogy nézne ki egy festékfújás?megnyomom a gombot azt mennek mindenfelé a kis festékcseppek?:D
hellodebil 202745 2006. szeptember 8. 11:33
Válasz erre
Asszondod póóórszivóóózni kéne??? :D
Bendeguz 202744 2006. szeptember 8. 11:22
Válasz erre
Abban nem is, de a levegő televan szöszökkel, ami ellen két féleképp tudsz védekezni
1: fújókabin
2: párologtató
Nekem is előfordul rendszeresen ez a probléma, repülőnél, csörömpnél nem is annyira idegesít, de amikor a metálfényt fújom az autóra és látom, hogy tiszta szösz, na az idegesítő. Én ilyenkor nem csiszolok vissza, hanem egy higítóval jól meglocsolt nem szöszölő rongyal gyorsan visszamosom
Bende
hellodebil 202743 2006. szeptember 8. 11:18
Válasz erre
Hy!
Ismét jelentkezett a problémám! A festékszóróval történi felvitelnél (enamel) a fújt felületben kis szöszök-porszemcsék vannak... ez mitől lehet? Állandóan utánna kell csiszolnom, minden réteg felvitele után, és igy nem jó dolgozni... most bontottam ki a festéket, tuti nincs benne szennyeződés.
Apaka 202742 2006. szeptember 8. 11:13
Válasz erre
Nem kapcsoltad ki az offokat véletlenül? Csak mert itt vannak az offos üzeneteid is. :)
Apaka
KormosP 202741 2006. szeptember 8. 11:10
Válasz erre
Bombraider: Lészi, dobj meg egy emaillel. Küldenék képet.

kp

U.i.: Bocsi, de valamiért nem megy el az off üzenetem a fórumra, ezért küldöm így.
Tibcsi 202738 2006. szeptember 8. 08:18
Válasz erre
Csak annyit tennék hozzá, hogy enamel festék esetén rendkívül egyszerű megállapítani, hogy megszáradt-e, vagy sem.

Meg kell szagolni a makettet! Ha festékszaga van, még nem száraz a festés, csak akkor száraz, ha szagtalan! :)

(persze ez sem 100%-os módszer...:))
Kalóz 202737 2006. szeptember 8. 07:04
Válasz erre
A terpentin a fenyőgyanta lepárlási terméke, és mint olyan, az egyik leggyengébb hígító anyag!!!
A gon dot általában az okozza, hogy tiszta terpentint nagyon ritkán forgalmaznak (művészellátókban szokott lenni, de ott sem biztos, hogy nincs valami adalék benne). A festékboltokban kapható - általában Terpenol néven forgalmazott - terpentines hígító viszont gyártótól függően tartalmazhat olyan összetevőket, amik akár a festéket, akár a műanyagot (sztirol) megmarhatja.
Amúgy noirmális esetben az enamel (olajos festék) száradási ideje 24 óra, ezután simán át kell lehessen festeni más festékkel. Minden festéknél alapvető szabály, hogy a második réteg hígítója nem lehet erősebb, mint az elsőé volt, mert akkor bizony megtámadhatja az alapréteget. Tehát szintetikus hígító után lehet lakkbenzin, de fordítva nem biztos, hogy működik! Valószínűleg ez lehet a gond az akril festéknél/lakknál is, mivel annak hígítója - elvileg - gyengébb az enamelénél.
Tehát a biztos eredmény érdekében ajánlatos a megfelelő száradási időket betartani, ill. a különböző hígítójú festékeket az "erősorrend" szerint használni.
Több esetben leírtam már, hogy a szintetikus hígító (H-100 is az) megfelelő ideig alkalmazva a felületen többéves olajos festékréteget is képes feloldani! Lakkbenzinnel ezt még nem tapasztaltam, de a gyártók időnként ott is tudnak meglepetést okozni. Aki szagról nem tudja vagy nem akarja felismerni, hogy van-e a hígítóban erősebb (pl. toluol) alkotórész, annak csak az előzetes festékpróbát tudom ajánlani.
Üdv: Kalóz
notarius 202736 2006. szeptember 7. 21:50
Válasz erre
A terpentin elég agresszív higító. Nem írtad, hogy akril vagy olaj volt a Tamiya. Ha olaj, akkor egyértelmű: annak az olyan mértékű kiszáradása, hogy más higító ne marja meg min. két-három hét. Ha akril, akkor valamiért nem tapadt a felülethez.
Egyébként az atapasztalatom, hogy a humbrol-tamiya páros nem szereti egymást: szívtam már meg párszor, hogy az ellentétes márkájú lakk elromntotta az egész addigi melót.
xcraft 202735 2006. szeptember 7. 21:50
Válasz erre
Szia atlasz!

Már én is tapasztaltam, hogy ModelMaster akril lakkot felmart a terpentinnnel hígított festék a befolyatásnál. Azt hittem a lakk a rossz, de ezek szerint a terpentin képes megmarni az akrilt. Természetesen hagytam száradni, több napot is. Még nem kísérleteztem a dologgal, kíváncsi lennék mások tapasztalataira.
X.
atlasz 202734 2006. szeptember 7. 21:26
Válasz erre
Sziasztok !
Egy kérdésem lenne: lefestettem btr-152-esemet Tamiya XF-13-as zölddel.(3-4 napja)
Ma fehérrel (Humbrol) szerettem volna átmosni a makettet.
Csakhogy, a terpentinnel higitott festék felmarta a felületet.
Mi lehet a baj???
Előre is köszönöm.
Üdv:atlasz
Elektrolakatos 202733 2006. szeptember 7. 14:57
Válasz erre
atlasz 202732 2006. szeptember 7. 14:28
Válasz erre
Zoli!
Hol vannak a Brúnóék??? És mi a száma???
Üdv:atlasz
Zoli 202731 2006. szeptember 7. 11:40
Válasz erre
A Replica száma asszem 209-5014, de ebben nem vagyok biztos, mert én csak a régi számot tudtam. Asszem nemrég a Cserebere rovatba valaki beírta, nézz utána! A másik számát nem tudom.
z
Bendeguz 202730 2006. szeptember 7. 11:13
Válasz erre
Árkádban valóban, mer meg van kattanva a főnök és nem engedte a srácokat, hogy menjenek a nagykerbe vásárolna, majd csak ha nagyon lefogy :S
Romo 202729 2006. szeptember 7. 11:13
Válasz erre
Üdv

Nem tudja valaki a bécsi hadtörténeti múzeum címét?
hellodebil 202728 2006. szeptember 7. 11:03
Válasz erre
Ááááh :D ott még az alap szinek sincsenek revellben, model master meg pláne!
Bendeguz 202727 2006. szeptember 7. 11:00
Válasz erre
Esetleg megpróbálhatod játékszigetben is(Árkád, mamut)
hellodebil 202726 2006. szeptember 7. 10:52
Válasz erre
Szia Zoli!
Elérhetőségeket tucc mondani?
Zoli 202725 2006. szeptember 7. 10:47
Válasz erre
Szia!
Kérdezd meg a Replica-ban vagy Brúnóéknál a körúton!
z
hellodebil 202724 2006. szeptember 7. 10:45
Válasz erre
Hello Mindenki!
S.O.S.!!!
Model Master enamel 2085-ös Grauvioletet szeretnék vásárolni, bárkinek van ötlete, az kérem szóljon! Fabulis, Megamodel, Modell & Hobby-ék kilőve, ő náluk nincs!
Elmo 202723 2006. szeptember 6. 22:34
Válasz erre
Miggyuri,
a tipped nem ismeretlen,jelen esetben azonban számítanak a részletek.(P4-es sisak,mae-vest).
üdv, Elmo
korzaar 202722 2006. szeptember 6. 22:31
Válasz erre
Hali !! Nem csak szerinted, azok tényleg M-24-esek
atlasz 202721 2006. szeptember 6. 19:30
Válasz erre
Üdv!
(A halál 50 órája)
A film végén a támadó amcsi hk-k (szerintem) eredeti Chafee-k, bár az is igaz, hogy a talaj nem teljesen ,,élethű,,:nem hinném hogy 45 januárjában (főleg az Ardennekben) ilyen száraz lenne...
Üdv:atlasz
Miggyuri 202720 2006. szeptember 6. 18:11
Válasz erre
Pilótafigurát a primitívebbek közül át lehet alakítani, hisz nem sok látszik belőle, egyszerű fejátültetéssel.
Miggyuri
Bombraider 202719 2006. szeptember 6. 17:55
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1/72es figurákat,amelyek jók Ural 4320 sofőrjének. Magyar Uralról lenne szó.
Előre is köszönöm!

üdv:bomb
kokomo71 202718 2006. szeptember 6. 11:42
Válasz erre
Andor!
Nehogy megsértődj, de nem láttál még 50-60-as években készült amerikai háborús filmet? Semmi meglepő nincs a dologban. Szerintem is inkább patton harckocsik a "tigrisek". A rayn közlegényben már egész jó tigris replikát látni, de a futómű elárulja hogy nem eredeti.
kokomo71
Macal 202717 2006. szeptember 6. 11:40
Válasz erre
Igen történelmi hűség...de pl mikor megy a vonat ott a villamos felsővezeték is:D:D:D Egyébként én már láttam olyan diorámát is aminek "A halál 50 órája) volt a címe és bezony ugyanúgy ahogy a filmben, a makettező is Pattonból csinálta a "királytigrist"..:):):):)
vrauko 202716 2006. szeptember 6. 11:31
Válasz erre
Andor,
Ez a legkevesebb, ami avval a filmmel volt. Hessler ezredes eredetije, a valós történelmi figura Hasso von Manteuffel tábornok, aki sajna vézna, aszkétikus férfiú volt, és nem felelt meg a náci fenevad képének. Ezért aztán Robert Shaw cápavadászi fejét szőkére tuningolták. A duci kis tábornok, aki a csodaf1verekről magyarázott, igazából Sepp Dietrich, aki többnyire nem irodában kuksolt. Aztán a mészárlás az erdőben sem zajlott le, illetve nem úgy. 1 helybeli vedéglős tanúvallomása alapján hadbíróság elé állították Jochen Peipert, és ha + nem jelenik 2 a lemészárolt katonák közül, akik tanúsították, hogy csak a szökevényekre lőttek, akkor el is ítélik. Úgyhogy a történelmi hűség nem csak a pánczélosokkal csorbult. 1ébként sajna igen kevés olyan film van, amiben eredeti a technika. Az angol beteg nagyjából ilyen. Direkt hoztak hozzája Wespét Lengyelországból. Aztán a piszkos 12-ben is eredeti féllánctalpas van. Az angliai csata részben eredeti, mer' Rolls-Royce motoros spanyol Messerek és Heinkelek harcolnak a RAFfal, A neretvai csatában + T-34-esek alakítják a Tigriseket.
Solo 202715 2006. szeptember 6. 11:14
Válasz erre
Szerintem meg M-47 Patton játszotta a Tigrist.
Nem nagy dolog. :)) Ők is tudták, hogy az nem Tigris. Nincs semmi gonosz összeesküvés ebben. :)))
Akos 202714 2006. szeptember 6. 10:59
Válasz erre
Egyszerű: olcsóbb volt. Ez is olyan, mit a Top Gun, ott F-5 vörös csillaggal volt a MiG.
Andor 202713 2006. szeptember 6. 10:36
Válasz erre
Sziasztok!
Láttátok tegnap a (A) halál 50 órája című filmet? Tigrisszakértők! A filmben Véleményem szerint M-26 pershing harckocsikkal mentek a németek. Azt mondák rá, hogy, hogy az egy Tigris. Szerintem M-26. Tudni kell ,hogy az M-26-osok 1945-től kerültek ki a csapatokhoz. Afilm 1944-ben játszódik. Aki tud valamit írjon!
fat.man 202712 2006. szeptember 5. 18:29
Válasz erre
kérdés megint: milyen arányban érdemes higítani a humbrol matt primer-ét alapozáshoz?
fat.man 202711 2006. szeptember 5. 17:20
Válasz erre
kösz, fodi és kalóz!
Elmo 202710 2006. szeptember 5. 15:56
Válasz erre
Sziasztok,
nincs véletlenül valakinek elfekvőben 1:48-as,ülő,amerikai hajózó figurája az 50-es 60-as évekből(P-4es sisakkal vagy régebbi)?Ilyenek vannak pl. az: Academy F86F,Revell/Monogram F86D,talán Hasegawa F86F stb.készletekben.
Előre is köszönöm! Elmo
Fodi 202709 2006. szeptember 4. 20:52
Válasz erre
Van pár ilyen cikk, mint amit keresel... :)
missing-lynx.com/ www.armorama.com/
Nézz itt körül, biztos találsz megfelelő cikket. :)
Kalóz 202708 2006. szeptember 4. 20:48
Válasz erre
Az oldalt nem láttam, de:
A géppuskák csövét sztem jobb szintén kifúrni, a felmelegített tű túl drasztikus + deformálhatja a csövet (műgyantánál nem is igen műxik).
A kipufogón olajfolyás nem szokott lenni (valamiért mintha leégne), rozsdafolyás viszont annál inkább, ill. égési nyomok.
fat.man 202707 2006. szeptember 4. 20:23
Válasz erre
van egy rettentő hülye kérdésem: egy olyan oldalt keresek, ahol a cikk írója vmilyen tank építési útmutatóját tette fel, sok képpel illusztrálva a folyamatot, és többek közt arról ír, h a realisztikusabb hatás kedvéért ki szokta fúrni a lövegek végét, a géppuskák csövébe meg forró tűt nyom. ezen kívül nagyon jó közeli kép volt a kipufogóról, amin olajfolyást imitáló festés van.
nem láttátok ezt véletlenül?
(mivel 2 órája nem találom, így már elbizonytalanodtam, h egyáltalán a neten láttam-e... :D )
kösz,
fat.man
marder 202706 2006. szeptember 4. 19:59
Válasz erre
Helló!
Nekem van egy elephant tankom az kérdezném a kormositást azt hogy lehet nagyon szépen megcsinálni és egy tanknál még mit lehet ugy élethüvé tenni egy téli környezetbe.
tanácsotokat szivesen várom.
romsitsa 202705 2006. szeptember 4. 17:34
Válasz erre
marder,

úgy konkrétan az a lap amire a link mutat, vagy általában a Missing-lynx?

A link Miguel Jimenez egy szösszenete arról, hogy hogyan kellene a pigmenteket használni, ha máshonnan nem ismerős, akkor ő felelős jónéhány ProModell cikkért és a MIG Productions cégért.

A Missing-lynx meg az egyik (ha nem a)legjobb külföldi harcjárműves közösség.

Üdv:

ad
marder 202704 2006. szeptember 4. 17:13
Válasz erre
romsitsa

ez a honlapot amit adtál ez mi?
marder 202703 2006. szeptember 4. 17:04
Válasz erre
Köszi a válaszodat romsitsa.
romsitsa 202702 2006. szeptember 4. 15:57
Válasz erre
romsitsa 202701 2006. szeptember 4. 15:57
Válasz erre
atlasz,

A Sasban van, talán a Fabulisnál is, ha nem ragaszkodsz a pigmenthez, akkor porpasztell bármelyik művészellátóból (lereszelve).

ad
romsitsa 202700 2006. szeptember 4. 15:55
Válasz erre
marder

http://www.missing-lynx.com/rare_world/rw05.htm

Ha krétamatt a makett felülete akkor simán ecsettel fel lehet vinni, ha vastagabb porréteget szeretnél, akkor érdemes egy csepp alkohollal fixálni.

A pigmentkezelés mindig a legutolsó lépés legyen, ezután nem ajánlott fogdosni, illetve lakkozni a felületet, mert az addigi beleölt munka nagyrésze eltűnhet.

Sárhoz javasolnám a makettfesték/kávézacc/hintőpor keveréket, ezt száradás után lehet a kívánt színűre festeni és fényes lakkal átecsetelni.

ad
atlasz 202699 2006. szeptember 4. 15:39
Válasz erre
Sziasztok!
Pigmenteket hol lehet beszerezni?
Üdv:atlasz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.