/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Tibcsi 204725 2007. március 2. 05:37
Válasz erre
Vagy ha írsz mail-ben egy címet, akkor elküldöm fénymásolva. (mégiscsak könnyebb használni a makett építése közben...)

:-)
Puffyn 204724 2007. március 1. 23:03
Válasz erre
Gábor76!

a Mig-eken és szerintem még sok másik típuson is a használattól függöen cserélik a gumiabroncsot. A mig abroncsaiban ellenőrző furatok vannak és ha a gumi elkopott a furat aljáig akkor kell cserélni. Persze ha elfékezik akkor itt-ott nagyobb felület is lemehet róla ami miatt cserélni kell. Általában a gumiban lévő vászon rétegek is mutatják hogy mennyire kopott a gumi, mert ha 3, 4 réteg kilátszik akkor már érdemes cserélni.A nagy nyomás kb. 7bar~> kb. 18bar(tipustól függően) nagy bajt okozhat ha elszáll! Remélem tudtam segíteni vmit.
Tibcsi 204722 2007. március 1. 20:43
Válasz erre
Ha szkennelve jó, akkor tudom küldeni. :)
boriszjelszint 204721 2007. március 1. 20:39
Válasz erre
én megnéztem a honlapjukat, azon nem találtam, de ha küldesz nekik egy mélt, lehet, hogy megküldik.
Egyébként mit érdemes tudni a kitről?
sys 204720 2007. március 1. 20:27
Válasz erre
Sziasztok!
Keresem bármilyen használható formátumban a KP Aero MB 200 készletének összeállítási útmutatóját. Segítségeteket Előre is kösz.
Üdv
gábor76 204716 2007. március 1. 18:08
Válasz erre
Sziasztok.
Su-24 felderitő változatát minden felhasználó használja,vagy csak a volt szovjet tagállamok?
És még egy kérdés:milyen tipusu,méretü abroncsokat használnak és milyen gyakran kell őket cserélni a harci repülőgépeken?Migeken,Su-kon.
Köszönöm.
gábor76 204715 2007. március 1. 17:58
Válasz erre
Gyanitom hogy minden oldoszer belégzése ártalmas hosszútávon,legalábbis a vegyipariban ezt tanultuk.
A toluol a modellragasztásra alkalmas,a technokol tudtommal nem tartalmaz toluolt.Én Palma ragasztóhigitot használok,jól szellöztetve a lakást,ez toluol alapu,csak büdös.
Apaka 204713 2007. február 28. 21:14
Válasz erre
Ákos!
Köszönöm!
A Technokolban toulol vagy mi a bánat volt, ami miatt nekik jó volt. Azt sajnos nemtom, hogy ez aceton származék-e vagy valami más. A kémia nem az én szakterületem. :)
Akos 204712 2007. február 28. 21:09
Válasz erre
Miért az oldószeres ragasztóban lévő aceton talán barátságos? Úgy rémlik a szipusok Technokollal szokták nyomni még régen, abban is aceton van...
Akos 204711 2007. február 28. 21:03
Válasz erre
Általában úgy oldom meg, hogy összefogom a két alkatrészt, majd gombostű, vagy drót végével folyatom be a pillanatragasztót közéjük. Kis gyakorlással el lehet érni, hogy csiszolás nélkül is alig látsszon, úgyhogy sokat nem kell dolgozni utána. A nagyobb felületeknél injekciós tűt húzok a tubus végére. Van olyan ipari tű (állatgyógyászati), aminek a foglalata is fém, ezt ki lehet égetni, ha beleszárad, egyébként ragasztás után levegővel szoktam kifújatni. Esztergáltam még régen pár közdarabot, hogy illeszkedjen a tubusra.
boriszjelszint 204709 2007. február 28. 20:58
Válasz erre
vigyázni kell a pillanatragacs gőzével, mert az csak egy dolog, hogy kimarja az ember szemét meg a nyálkahártyát, de a komplett idegrendszert is hazavágja, meg az agyat is roncsolja. Láttatok már boncolt szipust? az agya olyan, mint a takony..Tudom, egyébként sem teljesen szilárd az agy, de valahogy ezek a gőzök jobban megfolyósítják, nem tudok rá orvosi szakkifelyezést.
Nowotny 204708 2007. február 28. 20:51
Válasz erre
Köszi a tippet, nekem Trupeter lánctalphoz kell, de gondolom azt is rögzíti.
Festék "persze" van rajta ott,de majd lekaparom és köszi mégegyszer.
Apaka 204707 2007. február 28. 20:41
Válasz erre
Ákos!
Szal ezért (is) haladsz olyan gyorsan! :) Én azért nem szeretem igazán, mert iszonyat keményre köt, nehéz eldolgozni. Ezt hogy oldod meg? Vagy csak én vagyok ilyen béna?
Akos 204706 2007. február 28. 20:25
Válasz erre
Sima Ferrobondot szoktam, a Matchbox , Fujimi, Airfix lánctalpakat megfogja biztosan, persze festés azon a részen ne legyen. Ha jó kötést akarsz, egy rosszabb csipesszel össze kell szorítani a két felet.

Petiv!
A jó öreg Technokol minden bajra megoldás.
Nowotny 204705 2007. február 28. 20:15
Válasz erre
Szia Akos.Te milyen pillanatragasztót használsz, gumi lánctalpra kellene,jó bármilyen erre a célra?
petiv 204704 2007. február 28. 14:40
Válasz erre
Sziasztok!

Nagy kérdésem lenne!
Hogy tudnék 1:35-ös Berlini diorámaalapot csinálni?
Egy harckocsi lenne a fa talapzaton,az alap
elképzelésem szerint főleg törmelékes. Mivel tudok téglákat (tetőcserép)
az alaphoz úgy hozzáragasztani, hogy ne szívja fel?
Ha tudtok valami linket, képet, vagy valami jó ötletet légyszives írjátok meg,
ha lehetséges az e-mail címemre!
Nagyon fontos lenne! (E-mail címem: petiv@citromail.hu )

Előre is köszönöm!
Péter
Robidoki 204703 2007. február 28. 13:32
Válasz erre
Olyan a műanyag,mintha önkenő lenne:mint pl a videók stb műanyag fogaskerekei,vagy más alkatrészei.A pillanatragasztótól sem ijedt meg a kis "SÁRGA"!!!
ÁKOS-nak pedig BOLDOG NÉVNAPOT!!
A MESSER-ed olyan mit az igazi!!!Mintha rémlene a kétütemű indítómotorjának vinnyogása mikor a gépedre nézek.A szovjet mérnökök is szivesen lemásolgatták ezeket a hajtóműveket,annyira megtetszett nekik !!
Akos 204702 2007. február 28. 13:09
Válasz erre
Robidoki!
Trumpeternél ez előfordul, már találkoztam én is vele(más hozta hozzám a makettet, hogy nézzem meg mi van vele), nálam nem probléma, mert mindent pillanatragasztóval ragasztok. Lényegében olyan anyag, mint a vákuumhúzott kabintetőké, azt sem fogja az oldószeres ragasztó. A pillanatragaszó pedig még erősebben ragad erre a fajta műanyagra.
lucky 204701 2007. február 28. 12:55
Válasz erre
Lehet, h a felgyújtás marad...
Ez úgy hangzik mintha a műa anyagával lenne a baj.
2K epoxival próbáltad? Bár ha a Varjúbácsi szerinti problem van mégis, akkor ez se fog jó lenni...
Robidoki 204700 2007. február 28. 12:26
Válasz erre
Igen ,én is nagyon csodálkoztam rajta,hiszen tejesen olyan a struktúrája mintha osszeolvadna a két műanyag,és amikor a kezedbe veszed,és a legkisebb erőnek is kiteszed,mintegy filmréteg (hártya) elválik a műanyagtól.Már csináltam azt is,decsak a teknő beső felületén,hogy megkapartam,megcsiszoltam a felületet.aztán 2 nap száradás!!! És láss csodát ,megint letörtem a próbára összeragasztott darabokat.A ragasztási felületről pedig kultúráltan lehúztam a ragasztófilmet.
Varjúbácsi 204699 2007. február 28. 11:52
Válasz erre
Robidoki!
Sajnos a Trumpi időnként túl sok formaleválasztót használ. Összerakás előtt célszerű mosogatószeres meleg vízben átmosni. Én általában keretestül szoktam a mosogatóban, egy öreg fogkefével átsikálni.
Varjú bácsi
Topi 204698 2007. február 28. 10:43
Válasz erre
Ilyet még nem hallottam,makettet ragaszthatatlan műanyagból gyártani!
Elég furcsa.Már több Trumpeter modellt összeraktam,de ilyen még nem volt.
Topi
lucky 204697 2007. február 28. 10:39
Válasz erre
Esetleg aromás v nitrohígítóban oldott öntőkerettel is lehet próbálkozni.
lucky 204696 2007. február 28. 10:37
Válasz erre
Robi!
Szerintem először belsőleg zsírtalanits!
Aztán ha kihevereted a következményeket rakd bele az egész makettet egy edénybe és önts rá alkoholt (den szesz is megteszi).Ázzon benne 5-10 percig, majd pormentes helyen szárítsd.
Ha nem jön be akkor a hideg zsíroldó az utsó esély.
Robidoki 204695 2007. február 28. 09:19
Válasz erre
Köszönöm,de ezen mát túlvagyok.Gondoltam még a szögelésre is,de az meg csúnya.A pillanatragasztóval sem valami tuti.Mivel zsírtaianítsam?Alkohollal még igaz nam próbáltam,de ha kell még (belsőleg) is használnám hátha az segítene rajtam.
Amon 204694 2007. február 28. 07:56
Válasz erre
Szia!

Szerintem próbáld meg sima alap pillanat ragasztóval. Vagy zsírtalanítsd le a felületet.
Robidoki 204693 2007. február 28. 07:50
Válasz erre
Urak!!!

Nemrég vettem egy TRUMPI.. BMP-I est,ami nem is annyira rossz.Kb 70%ban össze is ragasztottam, amikor arra lettem figyelmes,hogy leszórja magáról az odaragasztott alkatrészeket!Aztán kisérletezni kezdtem! Egyszerűen nem oldja a műanyagot sem a REVELL,sem a HUMBROLL,sőt még az ACADEMY-ben lévő ragasztó sem.
Most mit tegyek???A legvégső,hogy megyújtom,de azért még reménykedem hasznos tanácsaitokban.

Köszönöm!
fat.man 204692 2007. február 28. 07:38
Válasz erre
sziasztok!
segítséget szeretnék kérni lánctalp ügyben.
egy revell m1a1 ha-t építek, de a lánctalppal nem boldogulok. dobozból építem, tehát a hozzá kapott alkatrészeket használom, de vmi nem stimmel, seh nem jön ki úgy, ah az összeépítési útmutatón látszik.
ráadásul a rövid részekből két-két egyformának kéne lennie (sztem), ehelyett van egy 5, egy 6, egy 7 és egy 8 szemű talprész, az 1-1 darabokból meg több is van, mint a rajzon.
mit rontottam el? a meghajtó kereket nem jó irányba forgattam?
tudtok erre vmi megoldást, h ne kelljen kidobnom az egészet?
köszi,
jana
boriszjelszint 204691 2007. február 27. 21:29
Válasz erre
lucky, apaka köszíí!
migi 204690 2007. február 27. 21:23
Válasz erre
Szia Szabi
Nem tudom merre laksz , de Bp körül akkor tanácsolnám látogasd meg Alsónémedin a roncs rancsot .Ott találsz terpfestésű 15 uti.De itt is megnézheted a Fényképek cimszó alatt a rancsot,életben jobban ki lehet venni a szineket min itt a fotokon vannak.
üdv:migi
szabi77 204689 2007. február 27. 20:40
Válasz erre
Sziasztok!
Az 507-es mig-15 uti-ról keresek még képeket,főleg felülnézetit vagy ahol látszik a viszintes vezérsík és a szárnyak terepfoltozása!
Szabi77
szabi77 204688 2007. február 27. 20:36
Válasz erre
lucky 204687 2007. február 27. 20:36
Válasz erre
Borisz!
A matrica biztos, h megvan, a térkép már nem annyira... egyébként 1/72-es.
Holnap megkeresem őket.
Apaka 204685 2007. február 27. 19:58
Válasz erre
Szia borisz!
Sztem ezt a két leírást olvasd el a miheztartás végett, és nézz meg pár képet.
home.att.net/~jbaugher1/f4_9.html home.att.net/~jbaugher1/f4_16.html
Apaka 204684 2007. február 27. 19:54
Válasz erre
Bombraider 204683 2007. február 27. 19:46
Válasz erre
Szia!
Én még anno a jatek-makett.hu-ról rendeltem. Legalábbis úgy emlékszem.

üdv:bomb
Apaka 204682 2007. február 27. 19:41
Válasz erre
Na ez az, amit hónapok óta nem tudok beszerezni. :D
Bombraider 204681 2007. február 27. 19:39
Válasz erre
Szia!
Interior Blue/Green 2135

üdv:bomb
szabi77 204680 2007. február 27. 19:29
Válasz erre
Bomb!
Meg tudtad nézni a kódszámát a festéknek?
Szabi77
boriszjelszint 204679 2007. február 27. 16:03
Válasz erre
Kösz srácok a válaszokat, 72es fénylépész kéne, talán C mondjuk, bár így "alfajt" konkrétan nem néztem ki magamnak. A revell 72es rf-4E jén mennyit kell vajon átépíteni ahhoz, hogy C legyen? Lucky, kivácsi lennék arra a maradékra;)
Corto_Maltese 204678 2007. február 27. 15:55
Válasz erre
Sziasztok!
Vállalkozó szellemű ügyes személyt keresek műgyantaöntésre. Egy kölcsönkapott Starcraft Terran Marine műgyanta figurát kellene lemásolni.
Üdv!
Corto
sainz 204677 2007. február 27. 09:19
Válasz erre
Bomb 204676 2007. február 27. 09:00
Válasz erre
Szia!
A Modell Masters csinált ilyen színt! Egész jó lett szerintem!
Ha haza értem,akkor megnézem a kódszámát!

üdv:bomb
Apaka 204675 2007. február 27. 08:35
Válasz erre
Természetesen lehet kapni mást is. Csakhát méretarány, verzió, mint ahogy már Fodi is írta, nem ártana.
lucky 204674 2007. február 26. 22:12
Válasz erre
borisz!
Anno, mikor még lehet nálunk kapni Fujimit, akkor a kezembe került egy RF-4C-t tartalmazó doboz.Na abban 2 sor volt, csak ami gépek.
Ha megvan még, megkaphatod a maradékot.
Fodi 204673 2007. február 26. 22:11
Válasz erre
Milyen méretarány? Melyik verzió? C? E? RF-4E-hez ne is keress amerikait, exportváltozat volt, sosem repült az amerikai légierőben...

www.microscale.com/Merchant2/merchant.mvc
www.bare-metal.com/decals/decals_72/72-20instr.jpg
boriszjelszint 204672 2007. február 26. 21:53
Válasz erre
Sziasztok!
abban kéne asegítség, hogy van-e amerikai matrinya fotó phantomhoz, vagy csak izraellit, meg németet lehet kapni az egséz világon?
szabi77 204671 2007. február 26. 19:44
Válasz erre
Mindenkinek Köszönöm a segítséget!!!
Szabi77
Zoli 204670 2007. február 26. 19:36
Válasz erre
Szia!
Úgy rémlik, a Testors gyárt ilyen árnyalatot, de hogy mennyire élethű, azt nem tudom...
z
Kalóz 204669 2007. február 26. 19:25
Válasz erre
Szabi/
Fehér festék és krómoxidzöld olajfesték (művészellátókban kapható). Esetleg kevés sárga hozzá.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.