/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Robidoki 204756 2007. március 4. 22:47
Válasz erre
Te esetleg ismered a 24-est?Vagy a műszaki dokumentációját,mert akkor segíthetnél nekem igazán.Volt egy olyan repülőnk is ,aaz Il-28as,amelyet nem vettél a "hasonló"technikai megoldások közé.De kár hogy az utóbbi 20 évben a 24-es a kenyeremet biztosító tipus,és oly keveset tudok róla.
Akos 204755 2007. március 4. 22:31
Válasz erre
Homokot, háttérben egy piramissal :))
notarius 204754 2007. március 4. 22:02
Válasz erre
Milyen talajt tennétek egy 1948-ban földön álldogáló egyiptomi Spitfire alá?
Mekett 204753 2007. március 4. 21:29
Válasz erre
Szerintem nem kizárt hogy az orosz tervezők a távvezérelt tornyokat a B-29-es tornyaitól származtatják, mert nem rémlik, hogy a Tu-4 előtt alkalmaztak volna ilyeneket.
Bár mintha a Pe-8-nál már próbálkoztak volna a szárny alatti tornyokat a törzsből vezérelve használni, de ennek most utána kellene néznem.
Mekett 204752 2007. március 4. 21:27
Válasz erre
pont annyira!!! mint bármely!!! távvezérelt!!! toronyra szerintem!!!
xcraft 204751 2007. március 4. 18:28
Válasz erre
Pesten, a Victor Hugo utcában, a Jászai Mari tér, és a Nyugati Pu. között van egy autómakettbolt, kizárólag autókat tartanak, mindenfélét. Náluk kellene megpróbálni. Sem a pontos címet, sem a telefonszámot nem tudom, de biztosan van itt hozzáértő, és leírják neked.
migi 204750 2007. március 4. 18:27
Válasz erre
Szia
Ha pesti vagy vidd be a Ferenc kőrut 10. alá a játék udvarba ,az bizományi is.
migi
mhorvat 204749 2007. március 4. 17:40
Válasz erre
Sziasztok!

Tudnátok tippet adni a szokványos, általános apróhírdető oldalakon kívül, hogy a Bburago modelleim hol adhatnám el? Szakoldalakra gondoltam (magyar), tehát nem Vatera meg apronet.

Köszi előre is.
ChevyG 204748 2007. március 4. 08:39
Válasz erre
Robidoki 204747 2007. március 4. 03:30
Válasz erre
A műszaki megoldások szinte teljesen ugyan azok !!! ChevyG -előbb olvass utána,azután véleményezz.(van egy közmondás:ha nem szóltál volna,még okos is maradhattál volna)
Azért tőbb féle megoldás is van egy bizonyos feladatra!!Pl az amcsi teherautok koppintása Oroszra!!!De legalábbis a motor,és erőátvitel!!!De pl,a Willis, és a régi ZIL kör alakú hátsó lámpája.stb
ChevyG 204746 2007. március 3. 20:26
Válasz erre
pont annyira mint bármely távvezérelt toronyra szerintem:)
G-cart 204745 2007. március 3. 20:24
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne a kecskeméti indítózónát ábrázoló képekre. A gázterelő betontömbök és a felfestett jelzések érdekelnének leginkább, nem a repülők.
Képeket az e-mail címemre várok. Előre is kösz: G'
Robidoki 204744 2007. március 3. 20:06
Válasz erre
Dehogy nem ,gyerekek!Sőt azt is olvastam,igazán okos ember tollából,hogy egyes üzletemberek ezzekkel a berendezésekkel üzleteltek a két fő ellenség között.Pl az angol bonbázókon is,amelyek precíziós bonbavetésre voltak hivatottak, még tovább bonyolították a röppálya kiszámítását.
A Mi 24-es forgó-tornya is kisértetiesen hasonlít a B29-es távvezérelt tornyainak megoldásához.Hm?
lucky 204743 2007. március 3. 19:58
Válasz erre
Akos 204742 2007. március 3. 17:07
Válasz erre
Kivéve a V1 és a V2 irányítórendszerét, mert abban giroszkóp volt.
MIKE 204741 2007. március 3. 16:52
Válasz erre
információim szerint a wwII-ban még nem használtak giroszkópot!
gábor76 204740 2007. március 3. 09:08
Válasz erre
Vadász 204739 2007. március 3. 07:07
Válasz erre
Donor!

A Repülés Baráti Kör ma 13,00-tól tartja a klubnapját.

Tudsz vásárolni, és tudsz kérdezni.

Érdekes, hogy nem tudtak rollunk, a klub 1976 óta mükődik.

Vadász
Ottó 204738 2007. március 3. 05:19
Válasz erre
Donor!
Én csak a Repülés Baráti Köréről tudok, de az minden hónap első szombatján van kora du.

üdv
Donor 204737 2007. március 3. 01:05
Válasz erre
Sziasztok!
Bocs, lehet, hogy OFF, de állítólag a Fővárosi Művelődési Házban (FMH) minden hónap első vasárnapján Hobby klub, ezen belül makettező klub működik. Akkor most vasárnap is lesz? Tudna róla valaki bővebben írni? (Nézelődni lehet, vagy vásárolni, vagy tanulni is?). Felhívtam az FMH-t, de ott sem tudtak sokat mondani.
Köszi: DONOR
Puffyn 204736 2007. március 2. 19:18
Válasz erre
Gábor76!

hétfőn tudok küldeni képet a mig, az L-39, és a gripen gumijáról ha érdekel?
Van agyonfékezett és vadonat új is!
Fodi 204734 2007. március 2. 18:01
Válasz erre
Az egy elképzlet repülő, ne keress róla semmmit. Nyugodtam használd a fantáziádat az építés során. :)))
Shrek 204733 2007. március 2. 17:56
Válasz erre
Sziasztok!
Tudna valaki olyan webcímet, ahol az F-19 stealth fighter-ről van használható kép (fotó)? leszámítva azt, ami az 1/144 revell dobozán van.
Előre is köszönöm
gábor76 204732 2007. március 2. 09:57
Válasz erre
visi.
Elvileg használhatták,hiszen 1852 ben lett feltalálva.
visi 204731 2007. március 2. 09:49
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy a giroszkóp mióta van használatban, illetve a II.vh-ban használták-e már ezt a harckocsikban?

Hol vannak erről infók a neten?
gábor76 204730 2007. március 2. 09:32
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat.
A kérdés azért érdekes mert magam is abroncs termékellenőr vagyok és szóba került a vadászgépek futomüve.Esetleg van róla kép hogy láthatóak a feliratok?Mert abbol sokat megtudnék.
sys 204729 2007. március 2. 08:35
Válasz erre
Hi Borisz!
A kit kb. 20 éves, minőségre is olyan KP-s (bár a KP makettek közül a jobbakba tartozik). Sorja, beszívódás az én régi példányomon nem jellemző. Az üvegfelületek állítólag kisebbek a helyeiknél, a motorimitációk eldobandók. Némi belső tér is van. (Nagyon nem mentem még utána, de a szlovák építésű gépekben más motorok lehettek és a belső tér berendezése is más lehet; mint az eredeti francia gépekben.) Nekem a régi dobozom van csehszlovák jelzésekkel. Hát..., nekem határeset, bár inkább a tipus ritkasága a döntő itt. A mérethelyességnek nem mentem még utána.
A SMAKR oldalán találhatsz róla leírást és van egy 'in box rewiew' is.

Szia Tibcsi!
Megköszönöm a fénymásolt útmutatót, írok egy címet emilben.
Üdv
Robidoki 204726 2007. március 2. 05:57
Válasz erre
Erre a gyártó intézkedik,az üzemeltetési utasításban.Hiszen lehet az a kopás körkörös,és excentrikus is.Az üzemeltető-mérnök úgyis ránéz,sőt a gép szerelője,sőt a gépátvétekor a pilóta is körüljárja a gépet.
Tibcsi 204725 2007. március 2. 05:37
Válasz erre
Vagy ha írsz mail-ben egy címet, akkor elküldöm fénymásolva. (mégiscsak könnyebb használni a makett építése közben...)

:-)
Puffyn 204724 2007. március 1. 23:03
Válasz erre
Gábor76!

a Mig-eken és szerintem még sok másik típuson is a használattól függöen cserélik a gumiabroncsot. A mig abroncsaiban ellenőrző furatok vannak és ha a gumi elkopott a furat aljáig akkor kell cserélni. Persze ha elfékezik akkor itt-ott nagyobb felület is lemehet róla ami miatt cserélni kell. Általában a gumiban lévő vászon rétegek is mutatják hogy mennyire kopott a gumi, mert ha 3, 4 réteg kilátszik akkor már érdemes cserélni.A nagy nyomás kb. 7bar~> kb. 18bar(tipustól függően) nagy bajt okozhat ha elszáll! Remélem tudtam segíteni vmit.
Tibcsi 204722 2007. március 1. 20:43
Válasz erre
Ha szkennelve jó, akkor tudom küldeni. :)
boriszjelszint 204721 2007. március 1. 20:39
Válasz erre
én megnéztem a honlapjukat, azon nem találtam, de ha küldesz nekik egy mélt, lehet, hogy megküldik.
Egyébként mit érdemes tudni a kitről?
sys 204720 2007. március 1. 20:27
Válasz erre
Sziasztok!
Keresem bármilyen használható formátumban a KP Aero MB 200 készletének összeállítási útmutatóját. Segítségeteket Előre is kösz.
Üdv
gábor76 204716 2007. március 1. 18:08
Válasz erre
Sziasztok.
Su-24 felderitő változatát minden felhasználó használja,vagy csak a volt szovjet tagállamok?
És még egy kérdés:milyen tipusu,méretü abroncsokat használnak és milyen gyakran kell őket cserélni a harci repülőgépeken?Migeken,Su-kon.
Köszönöm.
gábor76 204715 2007. március 1. 17:58
Válasz erre
Gyanitom hogy minden oldoszer belégzése ártalmas hosszútávon,legalábbis a vegyipariban ezt tanultuk.
A toluol a modellragasztásra alkalmas,a technokol tudtommal nem tartalmaz toluolt.Én Palma ragasztóhigitot használok,jól szellöztetve a lakást,ez toluol alapu,csak büdös.
Apaka 204713 2007. február 28. 21:14
Válasz erre
Ákos!
Köszönöm!
A Technokolban toulol vagy mi a bánat volt, ami miatt nekik jó volt. Azt sajnos nemtom, hogy ez aceton származék-e vagy valami más. A kémia nem az én szakterületem. :)
Akos 204712 2007. február 28. 21:09
Válasz erre
Miért az oldószeres ragasztóban lévő aceton talán barátságos? Úgy rémlik a szipusok Technokollal szokták nyomni még régen, abban is aceton van...
Akos 204711 2007. február 28. 21:03
Válasz erre
Általában úgy oldom meg, hogy összefogom a két alkatrészt, majd gombostű, vagy drót végével folyatom be a pillanatragasztót közéjük. Kis gyakorlással el lehet érni, hogy csiszolás nélkül is alig látsszon, úgyhogy sokat nem kell dolgozni utána. A nagyobb felületeknél injekciós tűt húzok a tubus végére. Van olyan ipari tű (állatgyógyászati), aminek a foglalata is fém, ezt ki lehet égetni, ha beleszárad, egyébként ragasztás után levegővel szoktam kifújatni. Esztergáltam még régen pár közdarabot, hogy illeszkedjen a tubusra.
boriszjelszint 204709 2007. február 28. 20:58
Válasz erre
vigyázni kell a pillanatragacs gőzével, mert az csak egy dolog, hogy kimarja az ember szemét meg a nyálkahártyát, de a komplett idegrendszert is hazavágja, meg az agyat is roncsolja. Láttatok már boncolt szipust? az agya olyan, mint a takony..Tudom, egyébként sem teljesen szilárd az agy, de valahogy ezek a gőzök jobban megfolyósítják, nem tudok rá orvosi szakkifelyezést.
Nowotny 204708 2007. február 28. 20:51
Válasz erre
Köszi a tippet, nekem Trupeter lánctalphoz kell, de gondolom azt is rögzíti.
Festék "persze" van rajta ott,de majd lekaparom és köszi mégegyszer.
Apaka 204707 2007. február 28. 20:41
Válasz erre
Ákos!
Szal ezért (is) haladsz olyan gyorsan! :) Én azért nem szeretem igazán, mert iszonyat keményre köt, nehéz eldolgozni. Ezt hogy oldod meg? Vagy csak én vagyok ilyen béna?
Akos 204706 2007. február 28. 20:25
Válasz erre
Sima Ferrobondot szoktam, a Matchbox , Fujimi, Airfix lánctalpakat megfogja biztosan, persze festés azon a részen ne legyen. Ha jó kötést akarsz, egy rosszabb csipesszel össze kell szorítani a két felet.

Petiv!
A jó öreg Technokol minden bajra megoldás.
Nowotny 204705 2007. február 28. 20:15
Válasz erre
Szia Akos.Te milyen pillanatragasztót használsz, gumi lánctalpra kellene,jó bármilyen erre a célra?
petiv 204704 2007. február 28. 14:40
Válasz erre
Sziasztok!

Nagy kérdésem lenne!
Hogy tudnék 1:35-ös Berlini diorámaalapot csinálni?
Egy harckocsi lenne a fa talapzaton,az alap
elképzelésem szerint főleg törmelékes. Mivel tudok téglákat (tetőcserép)
az alaphoz úgy hozzáragasztani, hogy ne szívja fel?
Ha tudtok valami linket, képet, vagy valami jó ötletet légyszives írjátok meg,
ha lehetséges az e-mail címemre!
Nagyon fontos lenne! (E-mail címem: petiv@citromail.hu )

Előre is köszönöm!
Péter
Robidoki 204703 2007. február 28. 13:32
Válasz erre
Olyan a műanyag,mintha önkenő lenne:mint pl a videók stb műanyag fogaskerekei,vagy más alkatrészei.A pillanatragasztótól sem ijedt meg a kis "SÁRGA"!!!
ÁKOS-nak pedig BOLDOG NÉVNAPOT!!
A MESSER-ed olyan mit az igazi!!!Mintha rémlene a kétütemű indítómotorjának vinnyogása mikor a gépedre nézek.A szovjet mérnökök is szivesen lemásolgatták ezeket a hajtóműveket,annyira megtetszett nekik !!
Akos 204702 2007. február 28. 13:09
Válasz erre
Robidoki!
Trumpeternél ez előfordul, már találkoztam én is vele(más hozta hozzám a makettet, hogy nézzem meg mi van vele), nálam nem probléma, mert mindent pillanatragasztóval ragasztok. Lényegében olyan anyag, mint a vákuumhúzott kabintetőké, azt sem fogja az oldószeres ragasztó. A pillanatragaszó pedig még erősebben ragad erre a fajta műanyagra.
lucky 204701 2007. február 28. 12:55
Válasz erre
Lehet, h a felgyújtás marad...
Ez úgy hangzik mintha a műa anyagával lenne a baj.
2K epoxival próbáltad? Bár ha a Varjúbácsi szerinti problem van mégis, akkor ez se fog jó lenni...
Robidoki 204700 2007. február 28. 12:26
Válasz erre
Igen ,én is nagyon csodálkoztam rajta,hiszen tejesen olyan a struktúrája mintha osszeolvadna a két műanyag,és amikor a kezedbe veszed,és a legkisebb erőnek is kiteszed,mintegy filmréteg (hártya) elválik a műanyagtól.Már csináltam azt is,decsak a teknő beső felületén,hogy megkapartam,megcsiszoltam a felületet.aztán 2 nap száradás!!! És láss csodát ,megint letörtem a próbára összeragasztott darabokat.A ragasztási felületről pedig kultúráltan lehúztam a ragasztófilmet.
Varjúbácsi 204699 2007. február 28. 11:52
Válasz erre
Robidoki!
Sajnos a Trumpi időnként túl sok formaleválasztót használ. Összerakás előtt célszerű mosogatószeres meleg vízben átmosni. Én általában keretestül szoktam a mosogatóban, egy öreg fogkefével átsikálni.
Varjú bácsi
Topi 204698 2007. február 28. 10:43
Válasz erre
Ilyet még nem hallottam,makettet ragaszthatatlan műanyagból gyártani!
Elég furcsa.Már több Trumpeter modellt összeraktam,de ilyen még nem volt.
Topi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.