/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Don 204808 2007. március 9. 20:07
Válasz erre
Propellerfan!

Bejött a tipped! Nem volt rendesen ráhúzva az egyik alkatrész, ezért nem jött a festék. Ma izomból meghúztam és láss csodát! :)

Köszi még egyszer!

Don
Miggyuri 204807 2007. március 8. 12:16
Válasz erre
Petibá!
Megjött a cucc!
Ára???
Miggyuri
Don 204806 2007. március 8. 11:14
Válasz erre
Propfan!

Köszi!!! Erre nem gondoltam. Az egyik tömítés mintha tényleg laza lenne, tegnap szétszedtem a cuccot, este összeberhelem és ügyelek majd erre!
Kösz mégegyszer!

Don
Propellerfanatic 204805 2007. március 8. 08:40
Válasz erre
Szia Don!

Nem ismerem ugyan ezt a pisztolyt, de nálam is volt hasonló hiba. A pisztoly különböző pontjain lévő tömítőgyűrűkkel volt baj, nem zártak rendesen, mivel összerakáskor nem jól, nem a megfelelő "erővel" csavaroztam össze a pisztolyt. Így aztán a vákum nem volt teljes, nem jött a festék. Emlékeim szerint egy teljesen "jelentéktelen" tömítés meghúzása után azonnal vidáman muzsikált.
Üdv
Don 204804 2007. március 8. 08:24
Válasz erre
Szia Z63!

A tű hátrament azzal nem volt gond. Szétszedés után átláttam minden résen, meg átmostam az alkatrészeket. Ezért is vayok bajban, mert nincs jobb ötletem. :(

Köszönöm!
Z63 204803 2007. március 8. 08:12
Válasz erre
Szia Don!
Nálam ez akkor fordult elő, mikor a tűrögzítő csavart nem húztam meg eléggé, így a nyomógomb nem húzta hátra a tűt.Olyan is volt, hogy a tisztítás ellenére benne maradt egy kis szösz.Más ötletem egyelőre nincs.
Üdv.
Don 204802 2007. március 8. 06:17
Válasz erre
Sziasztok!

A problémám a következő: szombaton festettem AB124-es pisztollyal. Minden rendben volt. Festés után szétszedtem, kitisztítottam, vissza a helyére. Tegnap este akartam megint festeni, de gond volt. Ha lenyomtam a pisztoly gombját, jöt a levegő, de mikor hátrahúztam, a festék nem jött. A levegő bezzeg ugyanúgy. Köpött kettő pötty festéket, és semmi. A higítás rendben volt, a levegőnyomás is. Szétszedtem, megtisztogattam, újra. Ugyanaz. A harmadik kör után inkább hagytam az egészet.
Pls help, mi lehetett a gond???

Don
pilotka 204801 2007. március 8. 05:58
Válasz erre
barni!
nézz megy egy képet róla, kb milyen vastag lehet igaziból,: 1-2-3 cm is lehet, és ossszad el a kicsinyítési aránnyal: pl: 25mm:72=0,35mm vastag drót, és sztem hiteles is, csinálhatod. mindent poótolhatsz huzott szálból és drótból, és vmilyen hajlitó sablont meg keresel otthon: bármi lehet
Vadász 204800 2007. március 8. 04:45
Válasz erre
Fantom!

Keress egy dekorboltot, ahol foglalkoznak számítógépes betűkivágással.
Rajzold meg otthon számítógéppel, vagy hagyományos módon a kivánt mintát, és vágasd ki.

Vadász
barni 204799 2007. március 8. 00:35
Válasz erre
Sziasztok!

1:72-ben Su-27 Flanker (revell 04319) építéséhez lennének kérdéseim:
milyen átmérőjű drótot használjak fékkábelnek?
a katapult kioldója hiányzik a készletből, mivel lehet pótolni?(húzott szál?)

Előre is köszönöm a segítséget:Barni!
tankos srác 204798 2007. március 7. 21:41
Válasz erre
Keresem az AFV Club 35107 gyári számú GERMAN 8.8 CM L/56 FLAK 18/ TIGER I. AMMUNITION AND ACCESSORY készletét megvételre SÜRGŐSEN!!! vagy annak maradék részeit (főleg fonott láda és hüvelyek) vagy ezek műgyanta másolatát. Választ e-mailben lécci, megalkuszunk! Köszönet! ts
Akos 204797 2007. március 7. 21:35
Válasz erre
Papírboltban kapható öntapadós papírból szoktam kivágni a sablont.
Ha találsz dekorcéget, kivágják, az sokkal pontosabb (ötlet Vadász Istvántól származik). A sablonok csak szórópisztolyos festéshez valók.
lucky 204796 2007. március 7. 21:05
Válasz erre
Fantom!
Vmelyik promodelben volt egy cikk az A-37 Dragonfly-ról.
Ott a szerző leírta a foltozás menetét.
Ha jól tudom a foltokat kivágta papírból, Bluetac-kal felragasztotta, és felfújta a színt.Nagyjából...
Fantom 204795 2007. március 7. 19:34
Válasz erre
Akos
Még nem készítettem ilyesmit azt sem tudom hogy kell,ha van ötleted azt meg köszönném.
Üdv Fantom
Akos 204794 2007. március 7. 19:03
Válasz erre
Nincs jó hírem, ilyet senki sem gyárt... Esetleg egyedileg le tudod gyártatni, vagy magadnak készítesz fújósablont.
Fantom 204793 2007. március 7. 19:00
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 72-es magyar matricát vagy fujó sablont Cr-42-hez,Ju-52-höz és Me-210-es hez.
Előre is köszi.
Üdv Fantom
zsombi 204792 2007. március 7. 12:33
Válasz erre
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni kompresszorépítésben? Tudom fent van erről egy cikk itt a makettinfon is de számom re ez nem túl kielégítő! Ha valaki tudna segíteni ebben akkor légyszi írja meg nekem email-ben!

Az email címem zsombok.b@vipmail.hu
Köszönettel: Zsombok Balázs
Miggyuri 204791 2007. március 7. 11:08
Válasz erre
Petibá 204790 2007. március 6. 21:25
Válasz erre
Miggyuri!

Úgy lett, még épp jókor... :o)

Petibá
Propellerfanatic 204789 2007. március 6. 21:03
Válasz erre
Salou!

A Déli pu-nál, a Városmajor utca elején. Ecsetbolt. Ez a neve, messziről látszik. Nemrég voltam, van minden földi jó.

Üdv
csaba307 204788 2007. március 6. 19:59
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne AMX-30-hoz 1/35-ben lánctalpra!
Bármi bárkitől(fém,műgyanta,fröccs,szemenkénti,egyben...) csak ne az eredeti Heller.Sajnos ez baromira merev és még nem találtam ragasztót ami megfogja.Remélem tudtok valami megoldást.A Friul nem gyárt hozzá és nem is tervezik.Sajna.Köszi előre minden tippet,segítséget!
tégé 204787 2007. március 6. 19:44
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne 2db 1:72 méretarányú Szu-24-re való pót üzemanyagtartályra! Másolt is jó.
tégé
salou 204786 2007. március 6. 18:17
Válasz erre
Fiúk!
Olfa zöld vágólapot keresek. Pesten kapható ez valahol?
Állítólag valami varrógépcentrumban van...?
Elektrolakatos 204785 2007. március 6. 15:59
Válasz erre
Köszönöm, megtaláltam! :D
Elektrolakatos 204784 2007. március 6. 15:56
Válasz erre
Urak!

Ákos honlapját keresném!

Ha valaki segítene megköszönném!

Elektro
Miggyuri 204783 2007. március 6. 13:57
Válasz erre
Petibá!
Ha még nem csomagoltad be tegyél mellé egy magya csillag jelzéssort is! Légy szí!
Miggyuri
Miggyuri 204782 2007. március 6. 06:08
Válasz erre
Petibá!
Ha az MiG-15 együléses,és neked nem kell, akkor mindenképpen. Tegnap du. megkaptam a matricákat!! Zseniálisak! Így be tudtam fejezni a MiG-23 UB-t. Árat írj!
Köszi: Miggyuri
Robidoki 204781 2007. március 5. 22:45
Válasz erre
Ez pontosan így történt,mondtam is Alekszej-nek hogy nem kell az a subler,jó lesz nekünk a tolómérő is!Annyira jó,hogy az egyik volt munkatársam Willis-ébe,is jó egy két GAZ 69-es,sőt NÍZA alkatrész is.De ez a fránya pozitív testelésű akkumulátor,és az "új" üzemanyagszint mérő kicsit speciálisan működött.Pont fordítva!Teleüres!Ja,és a ZIL hátsó lámpa,a köralakú.kb 2mm a difi.
Mekett 204780 2007. március 5. 22:35
Válasz erre
Hát igen, ez nekem is az egyik kedvenc részem a könyvből... Groehler "kicsit" elfogult volt, de számszerű adatokért néha érdemes fellapozni a könyvet. Jakovlev sem sokkal tárgyilagosabb általában, de ott remek történeti részletekről lehet olvasni a repülőgépgyártásuk kialakulásáról és fejlődéséről.
Ma meg már... ott az internet.
ChevyG 204779 2007. március 5. 22:34
Válasz erre
Mekett 204778 2007. március 5. 22:31
Válasz erre
A dolog lényege az volt ugye, hogy sok olyan technológiához hozzájussanak az oroszok, amit amerika nem volt hajlandó átadni, így a három viszonylag épen kényszerleszállt és az összetört légierődből kellett összemérni, "kifejleszteni" egy új típust.
Rengeteg gond adódott az eltérő mértékrendszerek miatt (az angolszász és a metrikus), egy mérnök tudja igazán értékelni, hogy mit jelent az, hogy az utolsó csavarig újra kell méretezni egy kész eszközt.
De ebben mondjuk már volt gyakorlata az oroszoknak, mert addigra sok nyugati eszközt vásároltak/kaptak, amiket a saját gyártásukhoz igazítottak. A legismertebb példa ugye a Li-2.
Tupoljev maga irányította, szervezte és ellenőrizte a munkát. Az egyes darabokat több üzem is legyártotta, és ő választotta ki a legmegfelelőbbet, vagy dobta vissza őket átdolgozásra, tehát elvileg elég alapos munkát végzett. Kerengenek legendák a lemásolt, de ismeretlen funkciójú hamutartóról, meg hasonlókról, amik igazak is lehetnek akár, bár valószínűleg valahol a kettő között leledzik az igazság.
Az említett mértékegység-problémát is úgy oldották meg, hogy az idő rövidsége miatt inkább angolszász rendszernek megfelelő csavarokat gyártattak le.

Ha tévedtem, javítsatok ki. Sajnos már nem emlékszem, melyik könyvből magoltam, mert volt egy pár...
Robidoki 204776 2007. március 5. 21:31
Válasz erre
Volt is erre egy vicc:Megvette a bácsi a városban a varrógépet,de hogy könnyebb legyen szállítani darabokban adták oda egy dobozban,+ az összeállítási rajzot.Az öreg hazaviszi,összerakja 1x,2x,3x,de mindíg géppuska lessz belőle.Hát visszamegy a boltba reklamálni.Erre az eladó!-aztán bátyám a "bülletin"-t elolvasta-e(tehát a módosítások jegyzékét)Ez volt a mosógépnél,a lemezjátszónál,és a repcsiknél is.
Atesz 204775 2007. március 5. 19:21
Válasz erre
Petibá 204774 2007. március 5. 19:00
Válasz erre
Miggyuri!

Egy KP kit keres méltó gazdát, küldjem?

A dobozon a 925 oldalszámú gép van, ha ez segít beazonosítani.

Petibá
Tibcsi 204773 2007. március 5. 18:51
Válasz erre
A fékfolyadékot nem próbáltam, de a Szi-ti biztosan nem bántja az átlátszó alkatrészeket. :)
mhorvat 204772 2007. március 5. 18:35
Válasz erre
Köszönöm a linket! Az a gond, hogy bár már telefont nem vették fel, mert 6-ig vannak nyitva, elnézegetve a képeiket és bemutatkozásukat Bburago-val ők egyáltalában nem foglalkoznak eladás szempontjából. Ettől függetlenül szerintetek lehetséges, hogy megvennék tőlem a gyűjteményem?

mhorvat
Miggyuri 204771 2007. március 5. 18:08
Válasz erre
Urak! Sürgősen szükségem volna egy 1:72-es MiG-15 makettkészletre!!
S.O.S.
Miggyuri
Atesz 204770 2007. március 5. 18:03
Válasz erre
Sziasztok!

Gyors kérdés: a SZI-TI-t, vagy a fékfolyadékot lehet használni az üvegalkatrészek (kamion) festéktelenítéséhez, anélkül, hogy bántaná?

Üdv:
Atesz
Zag 204769 2007. március 5. 17:47
Válasz erre
mhorvat!

A Victor Hugo utcában lévő bolt elérhetősége:

www.automodellszalon.hu/fooldal.htm

Üdv

Zag
ChevyG 204768 2007. március 5. 17:36
Válasz erre
pont itt , ezen a fórumon olvastam ezt a B-29 kontra Tu-4es ügyet:
a B-29 épitesésén több beszállitó dolgozott a BOEING keze alá, ezért néhol (belső terek) eltérő árnyalatok voltak, az oroszok még ezt is másolták, mert a parancs az volt, TELJESEN le kel másolni...

1ébként szerintem 100x nehezebb volt 1 kész gépet lemásolni, mint 1 újat gyártani, tervezni.

Olaf bácsi könyve meg van nekem, bár nem szivesen forgatom, mert nem teccik a hangvétele. Eléggé egyoldalról nézi a dolgokat, és nem kicsit elfogult.
Robidoki 204767 2007. március 5. 17:04
Válasz erre
Igen,errőlbeszélek egyvégtében.Végre van aki könyveket is olvas!Ne felejtsük el a "tudományos "könyveket,pl Jakovlev:Szárnyak-emberek-et sem!!További jó munkát Urak!
mhorvat 204766 2007. március 5. 16:45
Válasz erre
Először is nagyon köszönöm a segítségeteket mindkettőtőknek. Hát egy telefonszámot erről a Victor Hugo utcai autómodell boltról nagyon elfogadnék valakitől! Mert neten rákerestem, de semmi eredménye nem lett sajnos! Valaki, aki tud valami infót erről, vagy tudja, hol kéne utánanéznem, kérem segítsen. Előre is köszönöm!
vraukó 204765 2007. március 5. 12:50
Válasz erre
Az Il-28-ason alkalmazott hátsó tűz előállás először a B-17-esen alkalmazott ún. Cheyenne-típusú géppuskaállás indigós másolata. Eztet onnet is tudom, a szak irodalmon kívül, hogy lefényképeltem közvetlen közelről az Il-28-as (Lengyelország) és a B-17-es(Duxford) lő állásait. Ha van is köztök különbség, az csekély, és még az 1-1 országon belül gyártott, de eltérő helyen vagy eltérő sorozatban készült darabok között is fenn állhat akkora eltérés. Olaf Gröhler: A légi háborúk története című munkája igen tanulságos e szempontból (avagy a bolsevik propaganda akcióban). A B-29-es az imperializmus terrorfegyvere ("Halál a levegőből - B-29 bombázó repülőgépek szőnyegbombázása"), míg a róla kopírozott szovjet változat, mely csak a csillagok színében különbözik, a Szovjetunió méltó válasza az imperialisták fenyegetésére ("A repülőgép sorozatgyártásával a szovjet légierő olyan fegyver birtokába jutott, amellyel az amerikai Strategic Air Command fenyegetésére méltó választ adhatott." képaláírás, 349. old.) Hát nem édi? A ChevyG által említett beteges pontosságot az is indokolja, hogy a nem pontosan másolt dolgok általában +bosszulják magukat; lásd pl. a románok esetét a Leopárd harczkocsival. Ez a Gröhler-könyv más szempontból is hasznos. Az Il-28-as röntgenrajzánál pl. a hátsó fegyverzet leírásaként a roppant informatív "Hátsó fegyverzet" +jelölést alkalmazza. Könnyű annak szakembernek lenni ugyebár, akinek ilyen könyve van...
Robidoki 204764 2007. március 5. 11:35
Válasz erre
A forgó csővek nem hasonlóak,de az az irgalmatlanul bonyolult mozgatás,és lőelemképzés Igen!
ChevyG 204763 2007. március 5. 10:58
Válasz erre
lol:D
25éves vagyok

20 éve még max turbotraktoroztam a játszótéren:)

Sztálin személyes parancsára kopintották le a B-29est (volt "zsákmányról"), beteges pontossággal (betegesen féltek Sz-tól)

Biztos, hogy max a kaliber más és pár elektro motor stb, mint az "eredetieben"
Mekett 204762 2007. március 5. 10:24
Válasz erre
Nos ezt sajnálom, mert én is elég keveset tudok a dologról, de majd igyekszem segíteni neked, ahol tudok.

Az Il-28-as lőállását azért nem mondtam, mert azt én nem sorolom a távírányítású tornyokhoz, amiket említettél. Bár tény, hogy azt is lehetett távvezérelni. Akkor fogalmazzuk át a kérdést:
A hasonlóság alatt azt értetted, hogy tulajdonképpen bárki vezérelhette bármelyik lőtornyot, vagy hogy ugyanolyan célzókészülélelet, lőszertovábbítást, lőelemképzőt, mozgatómechanikát, szabályozókat használtak? Bár a műszaki megoldások hasonlóságának szerintem határt szab, hogy a B-29 tornyai 360 fokban foroghattak, illetve - bár ez már a fegyvert érinti inkább - nem Gatling-rendszerűek voltak. Lehet, hogy hülyeséget mondtam, és a Hind fegyvere nem Gatling, de szerintem pont annyira hasonló a B-29 fegyvereihez, mint bármely Gatling fegyverhez.

A konkrét példánál maradva:
az Il-28 farokrészén használt lőállást több gépen is alkalmazták. Ha jól emlékszem, például az An-12-esen és a Tu-95-ösön is ez volt. A szakirodalom nincs előttem, ezért nem biztos, hogy ezek a kérdéses típusok. A külső hasonlóság ellenére ugyanis két ilyen jellegű lövészállást alkalmaztak nagy számban az oroszok. Ha jól tudom, mindkettőt ugyanaz a tervezőiroda fejlesztette ki, és az egyik tényleg a Tu-4-estől indult.

Bevallom, én csak édeklődő amatőr vagyok, de ChevyG például 20 évig B-29-est szerelt.
Apaka 204761 2007. március 5. 10:03
Válasz erre
Robidoki!
Ennyit találtam 48-ban:
Hannants:
Superscale SS481000
Superscale SS481070
CAM CAM48049
HLJ:
CAMP48-011
Tibcsi 204760 2007. március 5. 08:00
Válasz erre
Tibcsi 204759 2007. március 5. 07:59
Válasz erre
A Hasegawa gyártotta régebben, nem tudom létezik-e még.
Miggyuri 204758 2007. március 5. 05:59
Válasz erre
S.O.S.
Sürgősen szükségem volna egy bármilyen gyártmányú, MiG-15 makettkészletre, 1:72-es méretben.
Miggyuri
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.