/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
bero89 217738 2010. március 25. 11:58
Válasz erre
Sziasztok!

A friumodell fém lánctalpaihoz a gyártó mellékel összeszerelési útmutatót?
Még nem csináltam ilyet és nem tudom hogy mire számitsak.

A segitséget előre is köszönöm!
Zacsi 217737 2010. március 25. 11:27
Válasz erre
Sziasztok lehet buta kérdés meg 500 feltették már, úgyhogy előre is bocsánat érte.
Kérdésem az lenne hogy Harcjármű makettet milyen méretarányban érdemes építeni, amiben még elég részletesen is lehet meg a késöbbiekben akár be is lehet építeni diorámába?
Illetve milyen gyártónak vannak részletgazdag modelljei az adott méretarányban?.
Segítségetek előre is köszönöm.
Miller 217736 2010. március 24. 22:16
Válasz erre
Tamiya paszta hígításához ajánlom az emese körömlakklemosót, vagy a nitrohígítót (de az megmarja a műanyagot)
Én is vegyesen használok Tamiyát és neoflexet. Mind a kettő bevált. A neo-ba azt szeretem hogy felhordás után kicsit hagyom szikkadni (kb 1-1,5 órát) aztán a felesleget letörlöm lakkbenzines fülpucival és a maradékot pedig teljes száradás után csiszolom le.
Üdv
Miller
Ákos 217735 2010. március 24. 19:27
Válasz erre
Ha sima alul kékesszürke, felül homokszín gépet akarsz, akkor a színei RLM 78 és RLM 79 (RLM: Reichsluftfahrtministerium). Ha zöld foltos, akkor az RLM 80. De kép nélkül nehéz... Ezek megtalálhatók a ModellMaster és a Gunze kínálatában, ilyen néven.
Kis segítség, bár én nem hiszek az átváltó táblázatokban:
www.rlm.at/cont/archiv01_e.htm
gaben21 217734 2010. március 24. 17:50
Válasz erre
Helló. Valaki meg tudná mondani az ICM által vagy bármelyik cég gyártásában kapható Messerschmitt Bf 109 F-4z/Trop szükséges festékeit? Vagy tudnátok küldeni egy szerelési rajzot? A makettet megrendeltem már de festékre vonatkozó infót nem találtam. Jó volna ha össze tudnám szedni a festékeket mire megjön a makett. Előre is köszönöm a segítséget. E-mail:gabig20@freemail.hu
juge75 217733 2010. március 24. 16:06
Válasz erre
Én maradok a jó öreg Neo-nál.
juge75 217732 2010. március 24. 16:06
Válasz erre
Lehet sokáig állt.
juge75 217731 2010. március 24. 16:05
Válasz erre
Nekem egyszer volt Tamiya pasztám, szintén nem tudtam használni, hasonlóan viselkedett mint a te Gunze-terméked.
juge75 217730 2010. március 24. 16:04
Válasz erre
Műanyag ragasztóval?
Tubusos műanyag gél lenne?
vlevi 217729 2010. március 24. 15:29
Válasz erre
Azt még hígítani? Eszembe nem jutott volna. Nem érzem szükségét, főleg a Gunze és Tamiya paszták után.
gaborka 217728 2010. március 24. 14:55
Válasz erre
Az a jó a Revell Plastóban hogy műanyagragasztóval lehet hígítani.

c[ ]
vlevi 217727 2010. március 23. 23:31
Válasz erre
Nekem a Revell tömítő most tetszik. Tavaly vettem Gunzét (Neoflex helyett), gondoltam milyen szuper lesz, hát egy fenét. Már eleve nem tetszik az, ahogy kijön a tubusból, de aztán nagyon gyorsan elkezd száradni, már nem tapad a felülethez, de nyúlik, nem lehet megmunkálni. Ezzel szemben a Revell sokkal hígabb, kábé mint a mustár, vagy ketchup, szépen fel lehet kenni vékonyan is, apró helyekre.
gaborka 217726 2010. március 23. 21:39
Válasz erre
A Revell Plasto se zsugorodik. Milliput se (igaz az nem kifejezetten tömítő, de arra is jó).

c[ ]
rod666 217725 2010. március 23. 16:43
Válasz erre
Én csak egy összeépítettet találtam:

www.arcforums.com/forums/air/index.php

Remélem, segít.
sanyi 217724 2010. március 23. 16:19
Válasz erre
Sziasztok!
Ismeri valaki az Airfix DC-10-ét? Nincs valami dobozbontás a neten? Sajnos nem találtam róla semmi érdemlegeset, csak dobozképeket...
Peti95 217722 2010. március 23. 15:01
Válasz erre
Én revellel csináltam, és nekem az is nagyon jó volt, csak rá kellett jönni
hogy-hogy tömítsem ki, de a szikének a nem vágó éle, meg egy kemény karton egész jól elsimította, és utánna lehetett csiszolni!
tankos_srac 217720 2010. március 23. 12:57
Válasz erre
www.eduard.cz/
Keresd a 35776-ost! És ha esetleg rendelnél tőlük akkor szólj lécci, mert van ami engem is érdeklne, mert a börzén nem volt. Már ha nem gond...

ts
warbirds 217719 2010. március 23. 11:51
Válasz erre
A lyukakba előbb ragassz mondjuk húzott szálat, aztán tömítsd. Sokkal kevesebb anyag fogy és kisebb az esélye a beszívódásnak is.
Tibcsi 217718 2010. március 23. 11:06
Válasz erre
Zsola 217717 2010. március 23. 10:15
Válasz erre
Sziasztok
Tömítőpasztával kapcsolatos kérdésem lenne.
Melyiket tudnátok ajánlani,amely keveset veszít a térfogatából száradás közben,és viszonylag jól csiszolható?
Neoflexet használtam csak eddig,és meg is lennék vele elégedve ha nem lenne ilyen nagy zsugorodási hajlama.
Egy kisebb lyukat 2-3-4 alkalommal kell betömnöm és elcsiszolnom mire kielégítő az eredmény...
Otto 217716 2010. március 22. 18:01
Válasz erre
próbáld meg acetonmentes körömlakk-lemosóval.
sanyi 217715 2010. március 22. 17:48
Válasz erre
Sziasztok!
Valaki nem tudja véletlenül - de szándékosan is jó - hogy a tubusába száradt Humbrol tömítőt fel lehet-e éleszteni? Gondolok arra hogy acetonba, denszeszbe vagy alkoholba fürdetem.
Előre is köszi!
Üdv
Sanyi
Freddy 217714 2010. március 22. 16:59
Válasz erre
Hígító lehet szerintem. Keverd össze jobban.
Grifx 217713 2010. március 22. 16:47
Válasz erre
Sziasztok
Nemrég vettem valleyo mdell festéket.
Minden szín okés kivéve a zöld! Alapos felrázást követően (hígítva) felhordva a felületre a mélyedésekbe neonzöldes virító zöld anyag marad.
Mitől lehet ez? Mivel lehet megakadályozni?
A festék tubus sarkába is látszik ez a zöldes anyag.
Mitől lehet ez? Mivel lehet megakadályozni?
Peti95 217712 2010. március 22. 16:21
Válasz erre
sziklakks 217711 2010. március 22. 13:49
Válasz erre
Sziasztok! sdkfz 251/22-höz keresek maratást.Ezt találtam,és ezt is csak itt.Tudtok esetleg más alternatívát?
www.jadarhobby.pl/part-p35136-sdkfz25122-ausfd-pakwagen-p-11700.html
Tibcsi 217710 2010. március 22. 12:34
Válasz erre
Azt hittem, nálam van a hiba. Ezekszerint nem.
messzeres 217709 2010. március 22. 11:34
Válasz erre
Szevasztok!

Bf-108 Taifun szegecstérképét keresem!

A sgítséget előre is köszönöm.

zolka8@gmail.com v.70 337-20-35
kisdeka72 217708 2010. március 22. 08:45
Válasz erre
Sziasztok!
Tamiya peugeot 206 wrc matricát keresek megvételre, bármelyiket. Ár megegyezés szerint.
beadeak@upcmail.hu
tel:06204392439
hondarider 217707 2010. március 22. 08:44
Válasz erre
Pénteken még ment, szerintem csak a szerver beteg
f2d 217706 2010. március 22. 08:38
Válasz erre
Nem tudja valaki véletlen, hogy mi lett a modellversium.de-vel?
p-51 217705 2010. március 21. 21:50
Válasz erre
xf51 - revell 363
xf57 - revell 362
xf58 - revell 74
xf9 - revell 73, vagy 331, esetleg 84. Nem tudom.
xf3-hoz, 11-hez nem találtam.
p-51
Peti95 217704 2010. március 21. 19:49
Válasz erre
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert vettem egy tamiya M151S2 harci terepjárót, és a színeket nem tudom, mert nekem többnyire revell festékem van! Nos néhányhoz találtam átváltót, de nem mindhez!Nem találtam az XF-3 XF-9 XF-11 XF-51 XF-57 XF-58 ezekhez nem találtam, aki esetleg tudna segíteni, vagy ha nem is pontosat, de valami hozzá közel levő színt tudna adni, azt nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valaki már csinált ilyet és elmondaná, hogy milyen festékekkel csinálta amelyikre nem talált azt is nagyon megköszönném!
Ja és REVELL számozásba kéne!
A válaszokat petidanone(kukac)freemail.hu címre küldjétek!
Köszi!
Peti

UI.: Ha valakinek van jó átváltó táblája azt is megköszönném:)
gaborka 217703 2010. március 21. 17:37
Válasz erre
Még nem volt rendesen kiszáradva. Lehet hogy párás helyen tároltad?

c[ ]
going 217702 2010. március 21. 15:52
Válasz erre
A fenébe. Tegnap lealapoztam a Crusadert híg revell matt 5-ös festékkel + Revell higitóval. 24 óra száradás után még egy híg réteget akartam ráfesteni. De felszedi az előző festést! Miért?
gaborka 217701 2010. március 21. 12:08
Válasz erre
Vagy még az hogy a fúvóka túl magasan van és a levegő elfúj mellette, ekkor értelemszerűen lejjebb kell tekerni.

c[ ]
gaborka 217700 2010. március 21. 12:06
Válasz erre
Ha a kis külsőkeverésű pisztolyról van szó, lehet, hogy a levegő túl magasan megy el a festék nyílása felett - próbálj meg egy kicsit tekerni a fúvókán, hogy magasabban legyen. Ez lehet az egyik oka. A másik pedig az hogy a festékfúvóka eltömődött. A harmadik pedig az lehet, hogy a kompresszorod nem tud elég sűrített levegőt produkálni, így hiába mutat a kilépő oldalon 3 bart, mivel nincs annyi levegő, nem tud ilyen nyomást biztosítani. A negyedik, hogy a kompresszorod jó, és tényleg 3bart csinál és a levegő is elég, csak a vezeték valahol ereszt útközben. Több nem jut eszembe.

c[ ]
carpfishing 217699 2010. március 21. 08:33
Válasz erre
gaborka!
Köszi a segítséget!De van egy kis gondom,a nyomásmérő 3 BAR-t mutat (ha kell akkor akár több is lehet) de az istenért sem akarja a pisztoly a festéket fújni!
Először azt hittem,hogy túl sűrű a festék ezért kipróbáltam sima vízzel de azt sem fújta ki.
Nem tudod,hogy mi lehet a gond?
gaborka 217698 2010. március 20. 21:20
Válasz erre
Attól is függ, hogy milyen festéket fújsz, de alapvetően legalább 1.7-1.8 bar, ami akár felmehet 3 barig is. Ennek az az oka, hogy olyan vákuum létrehozásához, ami felfelé mozdítja a festéket (tehát a gravitációval ellentétes irányba) aránylag nagyobb nyomáskülönbség kell.

c[ ]
going 217697 2010. március 20. 19:40
Válasz erre
De ahogy elnézem, még több hígítást elbírt volna a festés.
going 217696 2010. március 20. 19:38
Válasz erre
Ennél már csak a nyest ecsetek drágábbak, viszont annyiért már szórópisztolyt veszek.
Szürke műanyagra saját színével érdemes alapozni?
going 217695 2010. március 20. 19:30
Válasz erre
Nem olcsó mulatság, több mint 1000 Ft egy 10-es laposecset, de megéri

www.ecsetbolt.hu/termek.php
Tyimosenko 217694 2010. március 20. 19:25
Válasz erre
Hello going,

Szerintem jobban jarnal, ha kozepszurkevel alapoznal. Ez a feher sok jora nem fog vezetni.
Mokusszor ecset? :)

udv.
going 217693 2010. március 20. 19:15
Válasz erre
DSC00062
DSC00062
DSC00063
DSC00063
DSC00065
DSC00065

Italeri 1/72 F8 Crusader ecsettel festve revell higitóval és revell matt 5-ös festékkel alapozva. A képeken vakuval és vaku nélkül az első nagyon híg réteg festék látható amit 10-es laposecsettel vittem fel. Foltos lett természetesen, de holnap este (megvárva a teljes száradást) viszek fel rá ismét egy ugyanilyen híg réteget. Már elég jól takarni fog (az ecset mókusszőr. Kerülni kell a műanyag vagy disznósörte, tehát kemény, rugalmatlan szőrű ecseteket. Legjobb a mókusszőr, póniszőr, emberi haj). És majd ezután állok neki a végleges szín felvitelének.
Max 217692 2010. március 20. 18:52
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek megvételre 1:48-ban F-15C-hez 2db szárny alatti póttartájt.

Címem: nnmarci@freemail.hu
carpfishing 217691 2010. március 20. 17:55
Válasz erre
Heló mindenki!
A segítségetekre lenne szükségem.Az alsótartályos rewell pisztoly működéséhez hány BAR nyomás szükséges?
juge75 217690 2010. március 20. 17:27
Válasz erre
Más szín, más pigment összetevők.
Panzer_rgt 217689 2010. március 20. 17:24
Válasz erre
köszönöm a válaszokat,megpróbálom. Érdekes módon más revell festékek nem hagynak csíkokat pl 68 sötétzöld
juge75 217688 2010. március 20. 16:13
Válasz erre
Keverj hozzá fehéret, és fesd hígabban, de több rétegben.
Kalóz 217687 2010. március 20. 16:10
Válasz erre
A Revell sárgás festékei elég rosszul terülnek, sajnos. A tigrisnél anno én is kínlódtam, mire viszonylag sima, egyenletes felületet kaptam. Végül tulajdonképpen nem is festettem, hanem szinte szétnyomkodtam a festéket a felületen. Mintegy tumpfoltam, ha ismered ezt a kifejezést.egy próbát még megér, ha gondolod, de ne a maketten, mert rossz róla letörölni, ha nem sikerül.
Jó próbálkozást:
Kalóz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.