/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Baboon 219433 2010. szeptember 16. 07:30
Válasz erre
A problémádra a megoldás az alacsonyabb nyomás és a már sikeresen alkalmazott erősebb hígítás lesz. Nekem is van/volt alsótartályos BD-138-am és 1,5 bar bőven elég bármi kifújásához, akár kevesebb is.
A vizesedési problémát is valószínű csökkent.
Ha nem akkor:
Lehet páralecsapót venni kompira is és pisztolyra is.
Topi 219432 2010. szeptember 16. 03:15
Válasz erre
Szia!
Ezek nagyon jók, de csak fotók alapján elég nehéz a dolog!
Háromnézeti rajz alapján már méretezni is lehet.
Üdv: Topi
Jimbow 219431 2010. szeptember 15. 23:16
Válasz erre
Sziasztok!

Úgy döntöttem, blogot indítok kezdő makettezőknek.
Egyrészt, hogy tehermentesítsem a fórumot az alap kérdésektől, másrészt, mert élvezem.

Kövesse mindenki, aki még csak ismerkedik a hobbival, hamarosan harckocsit építünk!
Most még a pszichés alapozásnál tartok:) Aztán jönnek az alapvetőbb, később a középhaladó praktikák.

harcjarmumakettezes.blog.hu/

Üdv!
Jimbow 219430 2010. szeptember 15. 23:13
Válasz erre
geriatis 219429 2010. szeptember 15. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!
Segítség, vagy tanácsra lenne szükségem...
Nemrég tértem át az ecsetről a pisztolyra..
Eddig nem volt úgy különösebben gondom vele..Levegő palackról fújtam..
De most vettem egy használt Revell starter komprit..És egy alsó tartályos Air brush pisztolyt..
És még nem jártam így : köpködte a festéket /pedig maxon ment (3bar)/,higítottam rajta, egy fokkal jobb lett.Ekkor viszont, mikor nekiálltam újra, alig akart fújni..
Ezen is túl jutottam akkor meg vízesedtünk, amit frankón köpött festék,víz,festék kombinációban/mivel nincs páralecsapója,gyűjtője vagy nem tudom, minek nevezik..
Szó, mi szó az autó kasztnim úgy néz ki, hogy szét vet az ideg, meg sírni tudnék..
Mit rontottam el, mire figyeljek, mit tanácsoltok?

Köszönöm!
Üdv : Attila
sbbalint 219428 2010. szeptember 15. 19:09
Válasz erre
Köszönöm a tippeket HUJBI-nak és doky3-nak. Nemrég láttam egy dokumentumfilmet is az esetről, amibe pont beleillik a HUJBI által ajánlott "életkép". Arra gondoltam, hogy jól néznének ki az éppen homokot szóró helikopterek, amik épp leszigetelik a 4-es blokk, még mindig lángoló romjait. Mégegyszer kösz!
Topi 219427 2010. szeptember 15. 18:50
Válasz erre
Hali!
Egy ismerősöm FUG jármű kasztnit szeretne építeni RC modellhez.
Ehhez kellene valami segítség, háromnézeti rajz, vagy egyéb segédanyag.
Köszi: Topi
gyorgyo 219426 2010. szeptember 15. 17:13
Válasz erre
Köszönöm Grande, ezeket nézegettem én is. Ez a "Siara" bámulatos hajót farikcsál, hihetetlen részletekkel.

A kötélzettel kapcsolatban engem annak gyakorlati megvalósítása érdekel, konkrétan milyen csomót érdemes kötni, amivel két sérölékeny rész között egyenes ki tudom húzni a kötélzetet. Csomó, ragasztás, egyéb megoldás?

Ha ebben a gyakorlati részében tudtok segíteni, azt megköszönném.
MoMi 219425 2010. szeptember 15. 09:58
Válasz erre
Sziasztok!

1fő részére a prágai E-day-re utazás és szállás 2 napra! Szállás ára 15 000.-Ft + útiköltség. Tavaly 5000.-Ft-ra jött ki az utiköltség.
A szállás és a hely egy sajnálatos lemondás miatt üresedett meg. Tudom, közel van az idő,de akit érdekel péntek kora reggeli indulás Budapestről és vasárnap du. vissza az kérem keressen meg telefonon: 06-30-251-1695
Nagy Sanyival mennénk-jönnénk.

momi
Gileg 219424 2010. szeptember 14. 22:32
Válasz erre
Üdv! Az ESCI őskori 1/72-es Churchill AMRCR készletét keresem megvételre.Előre is köszi.
Grande 219423 2010. szeptember 14. 21:35
Válasz erre
Érdemes fotókat nézni ezekről, persze nem egyszerű találni.

Én ezeket az oldalakat tudom ajánlani, ahol inspirációt gyűjthetsz kötélzet ügyben.

models.rokket.biz/index.php u-552.blogspot.com/search
www.subsim.com/radioroom/showthread.php
gyorgyo 219422 2010. szeptember 14. 20:45
Válasz erre
Sziasztok

Egy 1/72-es tengeralattjáró befejező részéhez készülődöm, ahol a kötélzet kialakítása lesz a feladat. Korábban kisebb méretekben dolgoztam, ott elég volt a damil ragasztása is. Itt csomózni szeretnék csak az a gondom, hogy eléggé sérülékenyek a rögzítők ahol a csomót kéne készíteni meg nem tudom milyen csomó mutatna jól.

az egyik végébe akasztóhurkot gondoltam, a másik vége a kérdéses. Két pont kozott kéne kifeszítenem egy korlát szerű kötelet, úgy hogy az feszes legyen.

Bármilyen ötletet szívesen várok.

Előre is köszönöm
Örekkengoo 219421 2010. szeptember 14. 20:11
Válasz erre
"Festés/8702/2009/szept/21" - ott mindent pontosan leírtam. Az alkohol tényleg kevés, Tibcsi és Mortyi válaszai korrektek.

ÖK
Mortyi 219420 2010. szeptember 14. 19:54
Válasz erre
Tudom most nem sokat segítek de tudod a puding próbája az evés :)
ja amúgy nem :)
Tibcsi 219419 2010. szeptember 14. 19:25
Válasz erre
A Neoflex lakkbenzinnel (vagy szintetikus higítóval) higítható. Alkohollal is lehet?
Örekkengoo 219418 2010. szeptember 14. 18:47
Válasz erre
Ha nem félnél rossz híre miatt annyira a Neoflex tapasztól, akkor nem sokkal a tömítést követően a kritikus illeszkedéseket gyönyörű egyenletesre simogathatnád egy alkoholos ruhával. Ez a megoldás a szomszéd szegecseket épségben megőrzi. A túl sok Neoflex beszívódik, de kisebb tömítésekhez bevált.

Örekkengoo
joe1967 219417 2010. szeptember 13. 18:19
Válasz erre
Mert nemsokára (talán már holnap) megjelenik a cikked.
Syb 219416 2010. szeptember 13. 18:01
Válasz erre
Sziasztok!

Miért van az hogy írtam egy cikket,még nem jelent meg,de most ha rámegyek a megtekintésre,nincs ott a szöveg amit írtam hozzá de szerkesztésnél meg ott van,ez hogy lehet?
Ceró 219415 2010. szeptember 13. 12:02
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a segítséget!
Ceró
Atesz 219414 2010. szeptember 13. 09:39
Válasz erre
Köszönöm, ez jónak tűnik!

Atesz
Fodi 219413 2010. szeptember 12. 22:36
Válasz erre
juge75 219412 2010. szeptember 12. 20:14
Válasz erre
Könyvtárban próbáltad már?
Kovács L.: Lakk- és festék zsebkönyv, Műszaki Könyvkiadó, 1982;
Kovács L.: Vizes polimer diszperziók, Műszaki Könyvkiadó, 1986;
Angyal F.: Festékgyártás, Műszaki Könyvkiadó, 1986
Atesz 219411 2010. szeptember 12. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

Kicsit off.

Érdeklődni szeretnék, hogy a festékgyártás folyamatáról (anyagok, kellékek, technológia, stb.) hol találhatnék kb. általános iskolás-szintű, részletes leírást? Béna vagyok, hiába barátom a Gugli! :-)

Atesz
Eszem 219410 2010. szeptember 12. 11:15
Válasz erre
Urak!
Érdeklődnék, volna-e valakinek fotója, vagy jellegrajza ami gk. telephelyen használt műhelyeket, vagy gépkocsi tárolót ábrázol. Esetleg létezik-e olyan oldal, ahol a MN.vagy a Honvédség típusépületei megtalálhatók.
Grande 219409 2010. szeptember 11. 23:37
Válasz erre
doky3 219408 2010. szeptember 11. 23:16
Válasz erre
Nnna Én tegnap kínlódtam szegecselős témában (1:600 Titanic kéménye, illesztése, csiszolása). Én a követkzőképpen oldottam meg: ceruzával visszarajzolva a szegecsek vonala, majd Mr.Surfacer 500 hígítva + fogpiszkáló + nagyító, és "visszapötyögteted" a szegecseket. Ccsak akkor csináld ha nagyon nyugodt vagy, és a család már lefeküdt:))
vrauko 219407 2010. szeptember 11. 22:42
Válasz erre
Betonból; egyes részei, pl. megemelt padlózat, ami alá rakodtak mindenféle, fából. Ezek a lengyel Remi és Murawka diorámák elképesztően ötletesek. Van vízi- és szélmalom, pravoszláv harangtorony, ukrán parasztház szalmatetővel, a legkülönbözőbb romok, banktól a kávházon át a lakóházakig, külön lehet kapni cseréptető-lapokat és utcai kövezetet, sőt még van temető is, ahol az egyik kriptát géppuska-bunkerré alakították. Ez kétszintes, lépcsővel, meg mindennel ami kell. Az épületek eléggé valóságosak, némelyiknél a pontos helyet is be lehet azonosítani, és nem drágák. De hát persze saját kezűleg is lehet igen ötletes dolgokat is kiagyalni.
Kferro 219406 2010. szeptember 11. 22:36
Válasz erre
Sziasztok!

Egy 48-as Revell/Monogram Apache-ot építek. Borzasztó az illeszkedése, s kilószám nyeli a tömítőt. A csiszolás során, bármennyire is vigyázok, a kiemelkedő szegecsek eltűnnek.
Mivel és hogyan lehetne ezeket a szegecsfejeket újból megcsinálni? Netalán kénytelen leszek átszegecselni sülyesztettre a teljes makettet?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
DrJoci 219405 2010. szeptember 11. 22:27
Válasz erre
Nagyon állat :D 
Nagyon tetszik az simán betonnal volt ki öntve ha jól gondolom vagy lehetett fából is ?

Szerintem majd inkább saját kezüleg esek neki ilyennek :D

de ötletnek nagyon jó :) köszi :) 
vrauko 219404 2010. szeptember 11. 21:32
Válasz erre
... még annyit, hogy ehhez a diorámához tartozik még egy kisebb lap, ami nem látszik mert biztos alul van, azon vannak még mellvédek meg némi deszkázat.
vrauko 219403 2010. szeptember 11. 20:34
Válasz erre
Hopsz... az egész szöveg megvastagodott, de a link működik úgy látom
vrauko 219402 2010. szeptember 11. 20:33
Válasz erre
Szia! Itt egy link, amin az ára is rajt' van. A gugli alighanem azér' nem adta ki, mer' rövidítve van, hogy T. M.:
www.jadarhobby.pl/diorama-7223-stanowisko-artylerii-88cm-p-4430.html Itt alatta-felette láthatsz még néhány nagyon használható 1:72-es vákumos diorámát. Pár éve még 3-400 Ft-ért lehetett kapni, ma már drágább.
DrJoci 219401 2010. szeptember 11. 18:18
Válasz erre
Köszi az ötletet! :)

A löveg már meg van abból a kitből amit mondasz csak a vontató tünt el :D 

a másikat amit mondtálarról tudsz valami linket küldeni? mert google semmit nem adott ki :(
doky3 219400 2010. szeptember 11. 17:48
Válasz erre
Én rákerestem az erőmű méretére, konkrétan nem találtam meg, csak a tervezett szarkofág méretét (ami nyilvánvalóan a felrobbant reaktormag fölé épül):
Szélesség: 257m
Magasság: 105m
Hosszúság: 150m

Ez 1:72-es méretarányban

Sz: 3,5 m
M : 1,4 m
H : 2,08 m

Ha csak egy részletét építed is meg, ahogy HUJBI említette, szerintem akkor is grandiózus lesz, tényleg sok sikert hozzá!
SpaceMonkey 219399 2010. szeptember 11. 16:16
Válasz erre
Azt inkább ne vedd meg semennyiért se. Az italeri egyik legnagyobb mellényúlása az a készlet.
Tibcsi 219398 2010. szeptember 11. 15:56
Válasz erre
Szia,

A cserebere rovatban ma hirdettek egyet. Igaz, HobbyBoss, de szerintem ugyanez a jármű.
www.makettinfo.hu/forum/forszoveg.php

Tibcsi
piratvitorla 219397 2010. szeptember 11. 15:41
Válasz erre
Szia
A kb 1600-1800 forint a korrekt összeg.
Kivéve, ha a festékes-ecsetes-ragasztós változatot láttad, az tényleg annyiba kerül a hipermarketekben... Azt meg szerintem nem éri megvenni, talán akcióban... Vacak ecset, a festékek meg kisebb adagok műanyag tégelyekben...
Érdekes: Magyarországon az ilyen kezdő készletek drágábbak, mintha külön-külön megvennénk a cuccot, máshol (én Angliában láttam leginkább) olcsóbb...

Keress egyet a cserebere rovatban és ajánlott levélként feladva pár száz forint a postaköltség

Üdv
Zoli
p-51 219396 2010. szeptember 11. 15:32
Válasz erre
joci232 219395 2010. szeptember 11. 14:12
Válasz erre
joci232 219394 2010. szeptember 11. 14:11
Válasz erre
Szia

Szerintem sok, mert én Revell messer Bf 109-est 1:72-ben olyan 1600 ft körül láttam a minap...
Aladiin 219393 2010. szeptember 11. 14:06
Válasz erre
A minap a helyi játékboltban megakadt a szemem egy italeri márkájú MESSERSCHMITT BF-109 F2/4 1/72-es repülőgépen... és újra kedvet kaptam a makettozáshoz , és azt szeretném kérdezni , hogy szerintetek 3250 Ft sok érte?
nézegettem ha internetről rendelem postaköltséggel kb ugyanott jövök ki...
szerintetek megvegyem?
vrauko 219392 2010. szeptember 11. 12:22
Válasz erre
Legegyszerűbb, ha beszerzed az Airfix kitet, féllánctalpas+88-as löveg, összecsinálható utazó és tüzelő helyzetben. A lengyelek gyártanak hozzá vákumformázott tüzelőállást, betonból kialakított lövegállás, amibe beillenek a löveg talpai, és a kezelő-futóárok mellvéddel is megvan hozzá, meg annyi terep körötte, amin elfér a vontató, pár láda, hordó, ilyesmi (Tadeusz Murawka Diorama VAC-FORMED model 72.23).
sanyi 219391 2010. szeptember 11. 11:59
Válasz erre
Hali!
Bolgár Pe-2-ről keresek képeket, ha valakinek van, kérem segítsen!
Üdv
Sanyi
HUJBI 219390 2010. szeptember 11. 11:53
Válasz erre
Valamelyik Aranysasban vagy Regimentben volt cikk nemrég az esetről, voltak képek is. Szerintem a 72-es méretbe tudnál "belezsúfolni" annyi információt, hogy igen, ez egy felrobbant reaktor blokk részlete. Mert ugye néhány embert, járműveket és egy-két helikoptert is érdemes lenne elhelyezni a diorámán. Esetleg a romok fölé helyezed el a helikoptert egy dróton, mintha éppen leengednének valamit. Bocs most ittam egy kávét és beindult az agyam. Betont gipszből és drótokból, acél idomokat mondjuk Evergreen profilokból, tetőlemezeket fóliából és sztirolból tudsz csinálni. Nagy por, sok üvegszilánk.
Ceró 219389 2010. szeptember 11. 11:49
Válasz erre
Land Wasser Schlepper (Bronco)
Land Wasser...

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki? Ilyen járművet keresek!
Köszi!
ceroka@citromail.hu
DrJoci 219388 2010. szeptember 11. 11:13
Válasz erre
Wrecker Köszönöm a képeket sokat segítenek :)

Érdekes ,hogy akár merre áll hatott a lövege a vontatmánynak... 

12 ember kellet hozzá ?:D

opel blitz elbírhatott vele nem ?
BalEee 219387 2010. szeptember 11. 11:09
Válasz erre
Wrecker 219386 2010. szeptember 10. 22:01
Válasz erre
Wrecker 219385 2010. szeptember 10. 22:00
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Szia !

Talán ez segít valamit...
DrJoci 219384 2010. szeptember 10. 21:42
Válasz erre
Juge75 Köszönöm a válaszod :) Juge75

Többire még választ keresek :D
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.