/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
vrauko 219754 2010. október 30. 12:09
Válasz erre
Anno úgy csináltuk, mikor a legendás Szokol táskarádióhoz nem lehetet kapni elemet, hogy egy rossz 9V-os elemet szétbontván, leszedtük a tetejit, amin a két csatlakozó van, és ARRA forrasztottunk két drótot. Eme drótot aztán mi anno két db 4,5V-os laposelemhez csalatkoztattuk. Így mindég van egy megfelelő csatlakozás, nem kell minden elemnél külön forrasztgatni. Ma már, mint lucky linkjéáből látszik, gyárilag is csinálnak ilyet, de házilag bizton olcsóbb.
Gruandag 219753 2010. október 30. 11:07
Válasz erre
szerintem a 9V-os elem kevés is ahhoz hogy ennyire felhevítsen egy drótot...ráadásul a műanyag igen,feltorlódik a vágásnál,bár azt le lehet vágni meg csiszolni,de szerintem inkább használj kést fűrészt,stb
lucky 219749 2010. október 30. 09:08
Válasz erre
Szia!
Sztem ez vmi olyasmi lehet mint a lombfűrész keretbe fogott cekász szál.
A 9V-os elem tappancsait nem biztos, h meg tudod forrasztani, mert találkoztam már olyannal amit nem fogott az ón.
De létezik ilyen is:
www.hestore.hu/termek_10022637.html

A műanyag jó eséllyel fel fog torlódni, de ez függ a szál hőmérsékletétől,és a vágási sebességtől.
sztriki 219748 2010. október 30. 00:59
Válasz erre
üdv! valami régi promodelles cikkben olvastam, hogy a makett kasznijából dróttal vágtak ki részeket úgy, hogy 9V-os elemet rövidre zártak...van erre valami kiforrott megoldás, vagy csak simán ráforrasztok egy vékony rézszálat egy 9V-os elem tappancsaira, és azt rányomom egy elemre? másik ide kapcsolódó technikai kérdés, hogy ha forró a drót, mivel lehet megfogni, hogy vághassam? a megolvadt műanyag nem torlódik fel a drót húzása közben?
juge75 219747 2010. október 28. 15:31
Válasz erre
rod666 219745 2010. október 28. 13:59
Válasz erre
Szia, Sanyi!

A motorburkolat felső része a géppuskatorkolatokkal teljesen rossz, elég macerás kijavítani. Szerzz be egy ICM-et, az a Tamiya koppintása.
Jimbow 219744 2010. október 28. 13:43
Válasz erre
Sziasztok!

MEgyek Prágába a hétvégén, esetleg ajánlanátok haditechnikás-makettes látnivalót? Illetve jól felszerelt makettbolt is érdekelne!

Köszi!
HUJBI 219743 2010. október 28. 12:44
Válasz erre
pillanatragasztóval, de szerintem először fesd le, mert utána már nagyon macerás lesz. gyanta és réz alkatrészeknél ajánlott a szárazpróba is, mert ha egyszer odaragasztottad, akkor már nagyon nehéz visszacsinálni.
kissis54 219742 2010. október 28. 12:38
Válasz erre
Firewall3

ezt a motort szeretném összerakni de nem tudom az
alkatrészeket ráragasztani, mivel lehet?
Firewall3

Sziasztok segítségeteket kérem, hogy mivel lehet ragasztani a kiegészítőket,mert
a makett ragasztok nem ragasztják meg.Egy motorról lenne szó.
sanyi 219741 2010. október 28. 11:16
Válasz erre
Sziasztok!
Az Academy 1:72 Me-109-esét ismeritek? Melyik a legjobb most kapható makett változata az Emilnek 72-ben? A Tamiyát kihagyom, mert kicsit sokallom...
Üdv
Sanyi
gaborka 219739 2010. október 27. 20:22
Válasz erre
Nem kell hígítani. A műgyantát szerintem nem fogja bántani de inkább egy öntőcsonkdarabon próbáld ki (...ki tudja).

c[ ]
KormosP 219738 2010. október 27. 19:56
Válasz erre
Grifx 219737 2010. október 27. 17:58
Válasz erre
Sziasztok
Vettem Mr Muscle lefolyótisztítót (folyékony)
Milyen arányba használjam?
Műgyantával mennyire bánik durván?


Tisztelettel
Grifx
csobi21 219736 2010. október 27. 17:14
Válasz erre
Tudja valaki Kormos Péter e-mail címét, mert maratást akarnák venni, de az Outlook ezt nem akarja.Előre is köszi!
lucky 219735 2010. október 27. 10:01
Válasz erre
ld: off hozzászólások mutatása
bb1983 219734 2010. október 27. 09:14
Válasz erre
Helló Indiana!

Nálam sem működik a dioráma rovat, és nem értem, hogy miért nem.

Üdv

BB
lucky 219731 2010. október 27. 08:53
Válasz erre
Indiana73 219730 2010. október 27. 08:49
Válasz erre
Szevasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy nálam nem működik a dioráma rovat, tegnapelőtt 22:51 az utolsó bejegyzés.
Közben a fő falon látható volt tegnapi és mai idő pont is .
Másnál jó? Vagy senkinél.
A választ előre is köszönöm:)
cf85 219729 2010. október 26. 10:00
Válasz erre
Sziasztok!
A szürke Mig-21 bis szinkódja kellene,és milyen festéket/festékeket/ vegyek hozzá.
Előre is köszönöm!

Üdv:cf85
mihalyb 219728 2010. október 25. 15:35
Válasz erre
f-15e academy
f-15e academy

Sziasztok!
Immáron belépve, de még mindig keresem az Academy 1:48 F-15E OIF szet matricájából a pirossal jelölt részt.
Köszi előre is!
Amon 219727 2010. október 25. 15:19
Válasz erre
Szia!

A lánc teljesen rendben van.

Üdv: Amon
Mortyi 219726 2010. október 25. 14:44
Válasz erre
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni mégpedig abban, egy Pz.IV F2/G-t szeretnék csinálni a Dragon 6360-as készletét www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/dragon/dr6360.html felhasználhatom-e hozzá a Friulmodel Atl 05-ös készletét www.friulmodel.hu/en/metal-tracks/atl-05--pz-iiiv_p8f5.6.html aki ebben tud kérem segítsen :)

Mortyi
juge75 219725 2010. október 25. 14:04
Válasz erre
Saját hígítóval (Revell) próbáld meg, én is csodálkoztam, milyen kezes lett!
Elnar 219724 2010. október 25. 10:46
Válasz erre
Indiana, Docy, e-mailem az adatlapon /most már./
Az SM 79, 81, 83 használható adatait már elkezdtem gyűjteni /pl a 8-nek is teljesen azonos a futóműve/ De minden információt örömmel fogadok
mihalybotond 219723 2010. október 25. 10:07
Válasz erre
f-15E matrica
f-15E matrica

Sziasztok!
Keresem az Academy 1:48 F-15E OIF szet matricájából a pirossal jelölt részt.
Köszi előre is!
cimber 219722 2010. október 25. 09:21
Válasz erre
Üdv!

Tud-e valaki olyan hazai elérhetőséget, ahol 48-as méretarányban tereptárgyakat - konkrétan fa, bokor - illetőleg álcahálót lehetne venni?
lucky 219721 2010. október 24. 21:23
Válasz erre
A formával csak a külső élét tudod kijelölni.
De annak mélysége is van.
Amikor kivésed, v marod a bemélyedést annak a fenekét tömítened kell majd.
Az íves lappal egyszerűen és gyorsan tudod kenni a tömítőt és csak annyit amennyi arra a helyre kell.
A kenés úgy működik, h egy kevés tömítőt felkensz a helyére, és a spec késsel elhúzod a kívánt irányba. Ez ua mint amikor pl spatulával dolgozol.

A módszer előnye, h kevés tömítő kell, könnyű utána csiszolni, és gyors.
Égilovag 219720 2010. október 24. 16:53
Válasz erre
Üdv! nem egészen értem, miért kéne formára huznom a tömitőt és hogy? nem csak rákéne rakni egy formát a felületre és nagyjából ugy kikaparni? magyarázc l légyszi pontosabban. Köszi előre is!
lucky 219719 2010. október 24. 16:14
Válasz erre
Szia!
Szikével v tapétavágóval kikaparod a bemélyedést.
De vmilyen célszerszámra mindenképp szükséged lesz még ha az egy ívesen megvágott papírlap is!Az ív megfelel a vájatnak, de fordítottan.Tehát itt kiemelkedik a profil.
Ezzel az íves lappal húzod formára a tömítőt. Ez fogja adni a vájatot.
Égilovag 219718 2010. október 24. 15:51
Válasz erre
Sziasztok! belevágtam egy full roncsmakett megépitéséb is problémáim vannak. A dolog ott kezdődött hogy sokéve kiskoromban fél óra alatt összeobtam szó szerint jó rosszul egy italeri bf-109-est. Aztán nem sikerült. Aztán később csinálni akartam egy lelőtt gépet belőle. Ezért telelyugatam, és kitörtem egyik féklapját és a törzsből egy darabotmeg eltörtm hajlitás helyett a légcsavartolakat. Aztán a motortér burkolólemezei elvesztek és a kabintető is, aztán leesett a szárny a törzsről és lemálott róla a tempera. Igy állt jópár évig egy fiókban. Aztán kitalálam mostanság, itt ez a gép, van tömitőm és festékem, csinálok egy hasraszált gépet belőle, legalább gyakorolhatom tömitést a festést, és csinálok alá talajt i, először életemben. A légcsavaroka kifaragtam maradék műanyagdarabkákból, tömitettem a törzset, a lövésnomokat, a szárny féklapot pótoltam, a törzset még tömitettem, és tömitettem, tmitettem, a motor hiányzó burkolólemezei heyére beraktam öntökeret darabokat, aztán tömitettem, vagy fél tubussal, és ezután csiszoltam, csiszoltam vagy egy hétig.
A pexit huzni fogom házilag, a farokkereket még kifaragom, és potlom a különböuző dolgokat a motorburkoló lemezein. Nem lesz dijnyertes makett, anyi szent, de ezt mindenképp egy jó leckének gondolta abszolut kezdőként, hogy elsajátitsak technikákat. Szóval, az egész motorburkolat nem más mint tömitőanyga, ragasztó és öntőkeret darabok. A géppuskák vájatait pedig nem tudom hogy csináljam meg. Nincs nagyon apró fúrógépem, vannak tűim, meg egy nagy tapétavágókésem és ollóim. Apró tömiteni valók még mindig vannak bőven a gépen de az egyenlőre váárat Gondoltam arra hogy a tömitésre sörösdoboz anyagból készült burkolólemezeket ragasztok, vagy papirból készültet, ebből kiszbom a géppuskavájatot és tűvel kiszedem a tömitőanyagot mögüle sok munkával. De nem jó a módszer, túl kicsi, 1/72 a mekett.
Van ötletetek hogy készitsem el célszerszámok nélkül a géppuskák vájatát az orron? mellékelem a képeket a jelenlegi állapotról, g nézzétek hogy valóban roncsból készült.
noob.hu/2010/10/24/IMG_0184.JPG [URLhttp://noob.hu/2010/10/24/IMG_0179.JPG]
noob.hu/2010/10/24/IMG_0178.JPG noob.hu/2010/10/24/IMG_0183.JPG
[/http://noob.hu/2010/10/24/IMG_0180.JPGURL] noob.hu/2010/10/24/IMG_0181.JPG
légyszi adjatok jaaslatokat, ötleteket!:)
tilla 219717 2010. október 24. 13:10
Válasz erre
Igen,tudom hogy a revell nem valami népszerű,pl a humbrollal nekem is jobb tapasztalataim vannak! Nem kell kevergetni,szebben terül. Szeretném minél szebben megcsinálni az avrot ennek érdekében,minden építő jellegű tanácsot szívesen veszek! Köszönöm
hoekloos 219716 2010. október 24. 12:31
Válasz erre
A H100 helyett esetleg jobb lehet a lakkbenzin vagy a white spirit(az utóbbi alatt a művészellátókban kaphatóra gondolok. Ennek a forráspontja magasabb, kevésbé illékony, kevesebb maradékkal párolog-nem hagy foltot).

A Revell festékekről nem vagyok jó véleménnyel, sz'tem használj valami mást, ha teheted.
tilla 219715 2010. október 24. 11:19
Válasz erre
Köszönöm nektek a tippeket! Revell enamelt használok,és H100 szintetikussal higítom! Megfogadom a tanácsokat,ha gondom lesz,majd megint bekukkantok! Sokat tanulhatok! :-)
Regal 219714 2010. október 24. 09:29
Válasz erre
Szia,

köszönöm a segítséget, fel fogom keresni.
Üdvözlettel,
Regal
hoekloos 219713 2010. október 24. 08:55
Válasz erre
Ja és ecsettel elvileg úgy festünk, hogy egyenletes egyirányú mozdulatokkal festünk, a már lefestett részre nem megyünk vissza, csak ha már teljesen megszáradt a festék. Ha elsőre nem fed a festék teljesen, majd fed következőre.
hoekloos 219712 2010. október 24. 08:46
Válasz erre
Túl gyorsan szárad a festék. A felső rétege már szárad, amikor az újabb réteget akarod felvinni, az alja pedig nedves-ezért a felső réteget "lehúzod".
Akril festéket használsz? Ha igen akkor adjál hozzá retardert(a festék száradását lassítja) vagy használj más fajta festéket(lehet enamel is és akril is-vannak ecsettel jól felhordható akrilok is, pl:Humbrol, Vallejo, bár én nem vagyok expert, mivel nem szoktam ecsettel akrilt használni. Tamiya akril alkalmatlan ecsetes festéshez).
További lehetőség, hogy a festékhez használt higító túlságosan illékony. A higító alkohol tartalma is okozhatja ezt. Ha kompatibilis a festékkel, akkor próbálj meg a higítóhoz vizet adni, vagy csak vizzel(lehetőleg desztvízzel) higítsad.
tilla 219711 2010. október 24. 08:00
Válasz erre
Gondoltam arra hogy felcsiszolom. Igen,nem tapad rendesen. Ecsettel festek,es amit felviszek,azt a következő mozdulattal lehúzom! Ez az en problémám! A fülkénél még meg tudtam oldani kicsiben,de a törzsnél,és a szárnyaknál nem lesz mindegy!
Tibcsi 219710 2010. október 24. 00:09
Válasz erre
Igazából nem is nélkülözhetetlenül szükséges. Nekem sincs. :)

Viszont festés előtt nem árt az összetapogatott felületet zsírtalanítani.

Mit értesz az alatt, hogy "elcsúszik a festék"? Hogy nem tapad meg rajta?
tilla 219709 2010. október 23. 23:59
Válasz erre
nem,de olyanom nincs is
Lorco 219708 2010. október 23. 23:46
Válasz erre
tilla 219707 2010. október 23. 23:10
Válasz erre
sziasztok! egy revell avro lancastert építek,és már az elején tapasztaltam,hogy a szép világosszürke felületen elcsúszik a festék,egyszóval ocsmány (lenne)! Mit tanácsoltok? Előre is köszönöm! 
Wrecker 219706 2010. október 23. 17:17
Válasz erre
Szia !

Ajánlom figyelmedbe a Squadron Signal - Walk Around 49 - OV-1 Mohawk kiadványát.
TAMAS78 219705 2010. október 23. 15:40
Válasz erre
Hölgyei és uraim!

Hozzáértők segítségét szeretném kérni. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyire nagy az eltérés az OV-1 Mohawk C és D változata között? Nagy meló egy C-t D-re alakítani?

Köszönettel:
Tamás
Docy71 219704 2010. október 23. 12:53
Válasz erre
Szia!

Ha adsz egy e-mail címet egy szkennelt SS "In action SM-79" füzetet küldeni tudok.
Címem: zsgere@gmail.com
sanyi 219703 2010. október 23. 12:43
Válasz erre
Sziasztok!
Egzotikus, kis országok Mi-4-eseiről keresek fotót. Nem rajzot, mert azt én is tudok csinálni... Főleg afrikai és ázsiai érdekelne.
Üdv
Sanyi
Indiana73 219702 2010. október 22. 21:33
Válasz erre
1
1
2
2
savoia-marchetti_s79_
savoia-...
s
s
sa
sa
47
47

Szevasz Elnar!
Kérnék szépen egy email címet :)
A képek csak kedvcsináló igaz 79-81 de hátha jól jön
De lenne PDF-is amiben van SM 75 ha érdekel:)
dioevil 219701 2010. október 22. 20:39
Válasz erre
Tudja valaki lehet-e rendelni valahonnan 1:35-ös harcjárműre (konkrétan BTR-80-hoz) ajtópántokat? Vagy jobb vékony lemezből kialakítani?
Grande 219700 2010. október 22. 17:00
Válasz erre
Lantos Zoli (barackdr) szokott árulni a Cserebere rovatban

www.makettinfo.hu/index.php
Regal 219699 2010. október 22. 16:39
Válasz erre
Sziasztok!

Matricát szeretnék készíteni vezérsíkra, hol lehet olyat üres matrica-lapot kapni szerintettek, amire lehet nyomtatni?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv,
Regal
Elnar 219698 2010. október 21. 21:37
Válasz erre
Üdv!

Átdúrtam a fél Internetet angol/német/olasz/orosz nyelven, de nem találtam egyetlen 3 nézeti rajzot sem az SM 75 repülőgépről (egy elég rossz minőségű, 2 nézeti kivételével). Nincs esetleg valakinek elfekvőben otthon? Belső térről, meg ilyenekről nem is álmodok.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.