/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
Sziluboy 223187 2011. november 24. 12:39
Válasz erre
Köszi! Régóta kíváncsi voltam már a technikájára.
tankos_srac 223185 2011. november 24. 11:44
Válasz erre
Mert fadingnek hívják. Fade=fakít.
Freddy 223184 2011. november 24. 11:42
Válasz erre
Hogy pontosak legyünk, a filterezés a festék színárnyalatának enyhe, helyenkénti megváltoztatása. Ezt lehet ugyan bemosással is csinálni, de a legegyszerűbb (és mára talán legelterjedtebb) módszer a leírt olajfestékes.
Persze számtalan más módon is lehet csinálni, pl így: (18 éven felüliek kattintsanak csak)
szleng.blog.hu/2008/10/27/filterezes
tankos_srac 223183 2011. november 24. 11:41
Válasz erre
Bocs, de úgy tudom ezt a "spanyolok" dolgozták ki részletekbe menően. Tessék megnézni a MIG FAQ c. művében, ott ez szépen le van írva lépésről lépésre. Legjobb emlékezetem szerint úgy, ahogy én leírtam, bár csak az angol kifejezésért vállalok felelősséget, a fordításért nem.

A filterezés ez:
www.missing-lynx.com/rare_world/rw02.htm

Nem értem miért folytatok mindig "kereszteshadjáratot" a fogalmak helyes használatért, mert azt nem vitatom, hogy a hazai makettezőéletben tévesen ragadt meg a filterezés fogalma és a jelek szerint ez már nem is fog változni...
cooper 223182 2011. november 24. 11:41
Válasz erre
én a festék eltávolitó tamiya cuccról érdeklödtem volna,hogy az bántja e az üvegszerü müanyag felületet ha el akarom távolitani róla a festéket (humbrol)
romsitsa 223181 2011. november 24. 09:32
Válasz erre
Szervusztok!

Ha MIG terminus technicusát elfogadjuk akkor az olajfestékes pöttyözés nem átmosás és nem filterezés.

www.missing-lynx.com/rareworld.htm

Üdv

ad
pilotka 223180 2011. november 24. 09:24
Válasz erre
antenna 1
antenna 1
antenna 2
antenna 2

hátha segít...
vlevi 223179 2011. november 23. 23:19
Válasz erre
Ez a Tamiya enamel festékekhez való hígító, és én azt vettem észre, hogy az enamel festékekkel nagyon csínján kell bánni az átlátszó műanyagon. Múltkor pl. próbáltam egy autó oldalablakait sötétíteni egy kicsit Tamiya smoke festékkel (nekem enamel van), és hát nagyon förtelmes lett. A fekete ablakkeret nem gáz, mert ott nem marad átlátszó a műanyag, de ez a füstölés nem jött be.
cooper 223178 2011. november 23. 22:41
Válasz erre
automakett.hu/termek/tamiya_87077_lacquer_thinners_250ml.html
ez a cucc nem bántja az "üveg felületet?
Z63 223177 2011. november 23. 22:18
Válasz erre
Szia tankos!
Bocsi, de Freddy jól írta! A pöttyözés elmosása a filterezés. Fakítani, pl. egy világos árnyalattal átködölve lehet a gépet, vagy egy kis mattlakkal átfújva. A fényes lakk sötétíti-mélyíti a színeket, a mattlakk összemossa-fakítja.
Üdv,Z63
tankos_srac 223176 2011. november 23. 21:43
Válasz erre
Nem filterezés, hanem fakítás (fading). A filterezés az, amikor a festék híg oldatával átkened az egész gépet.
unicellular 223174 2011. november 23. 19:42
Válasz erre
Charger 223173 2011. november 23. 17:12
Válasz erre
Freddy 223172 2011. november 23. 16:00
Válasz erre
unicellular 223171 2011. november 23. 15:33
Válasz erre
Sziasztok!
Minek hívják azt a technikát, amikor random bepöttyözzük a makettet sárga/fehér/kék/stb művészolajjal majd lemossuk? Eddig azt hittem, hogy ez a pinwash, de nem az :(
cooper 223170 2011. november 23. 10:55
Válasz erre
köszönöm,még annyi kérdés hogy elég csak beecsetelni a felületet ezzel a tamiya cuccal és már szedi is a festéket vagy benne kell áztatni?
trooper 223169 2011. november 23. 10:54
Válasz erre
Kedves kollégák!

Nagy szükségem lenne egy darab 1/48-as B-17 vízszintes vezérsíkra, (vagy két félre) tökmindegy milyen állapotban. Ha valakinek van ilyenje, és megválna tőle, kérem jelezze!

girirzli@gmail.com

Köszönöm!
fidel 223168 2011. november 23. 09:39
Válasz erre
Grifx,
Igazán nincs mit.
Engem is érdekelt, mi lehetett az kis kotvány. :-)
fidel
fidel 223167 2011. november 23. 09:37
Válasz erre
Charger 223166 2011. november 22. 20:37
Válasz erre
hires_110209-F-RR679-977
hires_110209-F-RR679...

Sziasztok!
1/72 Italieri C130as-hoz keresek összeállítási rajzot,valamint egy légcsavarkúpot a hozzá való tollakkal..sajna ezek nélkül jutottam hozzá a készlethez,az előző tulaj "elhagyta"..vagy ha van valakinek van hasonlója,vagy ötlete az is jó lenne!
Lapidus 223165 2011. november 22. 19:45
Válasz erre
Tudtok valamit arról, hogy a német rendszámokat, hogy adták? Csak mert nem találom egy Afrika Korps-os sdkfz 223-as rendszámát, viszont kiderítettem, hogy általában ugyan oda sorolták őket ahova a 222-eseket és 221-eseket és sikerült találnom egy tök jó képet, amin egyértelműen kivehető egy 222-es rendszáma. Mikor pedig a rendszámok után kutattam találtam olyanokat, amik csak 1 számban tértek el és ugyan ez a 3 típus volt egy helyre osztva:
SS 108624 SdKfz 223 Pz.AA 5 Wiking
SS 108644 SdKfz 221 Pz.AA 5 Wiking

Most ennek a mintájára mekkora hiba, ha a 222es WH 651537 rendszáma alapján a 223-asomra WH 651527-es rendszámot tennék? Vagy hülyeség az egész?
Grifx 223164 2011. november 22. 15:36
Válasz erre
Nagyon köszönöm hogy lefordítottad!
Köszönöm hogy időt fordítottál rá!

További szépnapot!
Babos Dávid
Grifx
szucslaszlo67 223163 2011. november 22. 10:13
Válasz erre
Semmi értelme barkácsolni. A Tamiya Lacquer higító a műanyagon kívűl mindent old és szépen leszed. A 250 ml. 1750 Ft. és garantáltal működik.
automakett.hu/termek/tamiya_87077_lacquer_thinners_250ml.html
fidel 223162 2011. november 22. 10:09
Válasz erre
Szia Grifx!

Durva nyersfordításban ez a lényeg (nem volt időm szépen magyarítani).
Néhány kifejezést sajnos nem tudtam értelmezni - ott nagybetűvel meghagytam az angolt, illetve a szakkifejezések elhibázásaért elnézést kérek a profiktól.

Üdv,
fidel

1918 májusában Bourges-nél páncélozott járművek tesztelése zajlott. Ezen próbák mély benyomást gyakoroltak, illetve Mr. Bretonból, a Comité Consultatif tagjából lelkesedést váltottak ki és a Fegyverzetügyi Minisztériumnak tett javaslatában egy, a Reanult FT 17 alapjain kialakított önjáró lövegről tett említést.
A javasolt jármű egy hosszú csövű 105 mm Model 1913 mintájú löveget hordoz.
A prototípus példány a próbákra 1918 augusztusára készült el.
A jármű egy, az ágyú hordozására sebtében átalakított torony nélküli FT 17 alvázból és az előre néző, hátulra beépített ágyúból állt.
Az üzemanyagtartály és a hűtés a motortéren is túlnyúló lövegcső mindkét oldalán kapott helyet.
A vezető a korábbi helyén maradt, de búvónyílásának ajtatját eltávolították, továbbá két helyet alakítottak ki a lövegkezelőknek, míg a GUN BREACH közvetlenül a vezető mögött volt.
A hátrasiklást két rugó csillapította, mígy az ágyú célzását a jármű lánctalpakkal történő elforgatásával oldották meg.
A jármű kielégítően szerepelt a próbákon, de láthatóan szükséges volt a meghajtás és az üzemanyagtartályok védettségének javítása a sorozatgyártású példányokon.
1918 novemberében a projektet felfüggesztették.
A javasolt 105 mm M. 1913 löveggel szemben jóval kedvezőbb eredményeket kaptak a 75 mm M. 1897 típusú löveggel.
A főparancsnok utasítására 1918 augusztus 30-án megkezdték a fejlesztési munkálatokat.
A Renault prototípust 1918 szeptemberében tesztelték Bourges-ban.
Több ponton is fejlettebb volt a 105 mm-es verziónál.
A védettség nem volt kilégítő...

A vezető elöl, a TRACK HORN között foglalt helyet, míg a motort áthelyezték jármű közepébe. Az üzemanyagtartályokat ugyancsak áthelyezték: a lánctalpak fölé a jármű közepébe.
A jármű hátuljába “ásót” szereltek, a hátralökő erő csökkentése érdekében.
A 90 lőszert tartalmazó lőszertárolót a lánctalp fölé a löveg bármelyik oldalára felszerelhették, illetve a jármű farába a lövegtől balra felszereltek egy 8mm-es Hotchkiss légvédelmi géppuskát.
Bár a próbák a fegyverszünet után is folytatódtak, de végül nem fejezték be.
1918-ban, a fegyverszünetet követően a Renault FT 17 története tulajdonképpen véget ért.
Azonban ekkor kezdődött számos verziójának a létrehozása. Az FT 17 vált a technikusok alapvető járműbázisává számtalan ötlet kipróbálására. Ennek oka, hogy ez volt az egyetlen nagy mennyiségben, ésszerűen és gazdaságosan gyártott tank, amely jól bevált.
Kialakítása tökéletes volt, hogy kísérleti nyúlként használják.
Csak a legfontosabb alváltozatok listája: ...
vlevi 223161 2011. november 21. 17:59
Válasz erre
"de 15 perc után is semmi"
1-2 nap
De tényleg előfordulhat, hogy még akkor sem bántja.
A körömlakklemosók közül sem jó mindegyik, mert van, amiben tényleg nincs aceton, de van benne olyan vegyület, ami a műanyagot bántja.
doky3 223160 2011. november 20. 20:55
Válasz erre
Enamel: Emese vagy más acetonmentes körömlakklemosó, akril: denaturáltszesz.
cooper 223159 2011. november 20. 19:46
Válasz erre
tudom ezerszer felvetett téma ,de mivel lehet jól megkötött festéket lemaratni?
tegnap próbáltam a narancssárga tesco wc tisztitót ,de 15 perc után is semmi
Grifx 223158 2011. november 20. 18:10
Válasz erre
Névtelen
Névtelen

Sziasztok!
Úgynézki sikerült megtalálnom ennek a furcsa járgánynak a történetét. (A kirakós utolsó darabja.)
Le tudná nekem valaki fordítani?
Legépeltem de a google fordító nem hozott ki értelmes mondatot.

Nagyon érdekel a története (mivel építem).

Remélem, hogy valaki tud segíteni nekem.

További szépnapot!
Babos Dávid
f1tamas 223157 2011. november 19. 11:08
Válasz erre
Nagyonszépenköszönöm!
erwyn 223156 2011. november 18. 17:01
Válasz erre
Varjúbácsi 223155 2011. november 18. 14:08
Válasz erre
Mondjuk a trafikos gázöngyújtó színes átlátszó házából, fogkefe nyeléből, szendvicsekbe szúrható színes műanyag kardból vagy lándzsából.
erwyn 223154 2011. november 18. 14:06
Válasz erre
Sziasztok!

Legyetek oly kedvesek és adjatok tippet, milyen anyagból tudnám a piros és zöld helyzetjelző fényeket elkészíteni a repülőkre!
Köszi!
juge75 223153 2011. november 18. 12:40
Válasz erre
f1tamas 223152 2011. november 18. 12:16
Válasz erre
Sziasztok!
Légyszi' segítsetek! Hol lehet megtalálni a heller által megadott kódokhoz tartozó színeket?
Kösz: Tamás.
Lapidus 223151 2011. november 17. 23:45
Válasz erre
mosatás előtt fújd le a makettet akrillakkal, az megvédi az alsó rétegeket a terpentintől (is)
novakmate 223150 2011. november 17. 22:32
Válasz erre
Üdv!
Arra lennék kíváncsi, hogy ha Vallejo Model Air festékkel dolgoztam akkor a művészolajat mivel hígítsam, mert a terpentin felsérti a festéket, vagy akkor mivel csináljam a bemosást?
punyam97 223149 2011. november 17. 17:05
Válasz erre
a pro modellbe az van benne hogy Mester utca 7.
Marcell 0708 223148 2011. november 17. 16:15
Válasz erre
punyam97 223147 2011. november 17. 16:04
Válasz erre
köszi! a sziklafönixnek nincsen? debrecenbe mert apro modellbe van mint forgalmazó?
Marcell 0708 223146 2011. november 17. 15:52
Válasz erre
Hello!

Modell & Hobby Kft.: 4025 Simonffy u. 8./B

Profi Hobby Modellbolt: Hunyadi u. 16./E
punyam97 223145 2011. november 17. 15:48
Válasz erre
Milyen makett,modell vagy hobby boltok vannak debrecenbe?és hol?
Miggyuri 223144 2011. november 14. 15:55
Válasz erre
barakcdr Lantos Zoltán árul mindenféle (lézeres, tintasugaras nyomtatóra is)fehér és átlátszó A/4 lapokat. Elérhetősége, ha igaz a MOK tagok között.
Sanjurjo 223143 2011. november 14. 12:49
Válasz erre
Sziasztok!
Még mindig érdekelne, az Airfix 1/144-es Boeing 707-ese, a briteknek gyártott 420-as típust mintázza a makett, de szerencsére más verziót is megtudnék építeni belőle. Elég régi kiadású, de hátha van valakinek. 
Érdekelne esetleg a Heller 1/72 Boeing 707-ese is, mivel mostanában nem igen forgalmazták, gondolkodtam azon, hogy esetleg a heller E 3 AWACS-éből is tudnék építeni boeing 707-est. Ez el is döntené, azt amin hezitálok, mégpedig, hogy utasszállítót, vagy árufuvarozót készítsek belőle. Ez utóbbira, ahogy netes dobozbontásokat néztem, talán alkalmas lenne az Awacs törzse, de én nem vagyok teljesen biztos magamba, nálam nagyobb szakértők megerősítését várom, hogy a heller AWACS törzse, jó e-egy boeing 707 300-asénak, állítólag az igazi E 3-as, és Boeing 707 300-as törzs között sincs különbség, de nem tudom bizonytalan vagyok. Mindenesetre ha csak a Heller E 3-as AWACS-éhez jutnék hozzá az, és az megfelel egy boeing 707-es maketthez, akkor abból a Malévnál néhány hónapig üzemeltetett Boeing 707 341 C készülne, annak akkor már úgy is be voltak deszkázva az utasablakai az áru szállításhoz. 
Köszönöm előre is segítséget!
Sziasztok!    
ChevyG 223142 2011. november 14. 01:42
Válasz erre
Sziasztok!
1színű matricalapokat hol lehet venni?
üdv!
BadarA 223141 2011. november 13. 21:55
Válasz erre
Sziasztok Migi,és Golya.Zoli!
Köszönöm a segítségeteket.

Üdv:Badar Attila
juge75 223140 2011. november 13. 20:22
Válasz erre
Grifx! Mire lenne szükséged?
Most akarok rendelni az Euromodelshop-tól.
Masterclub szegecs, csavar, Evergreen.
euromodelshop.ch/index.php
juge75 223139 2011. november 13. 20:19
Válasz erre
Olyan is van, amiből van készletük?
Másik kérdés: 1 csomag, vagy 1 darab kerül 1000.-Forintba?
Atta 223138 2011. november 13. 20:15
Válasz erre
Grifx 223137 2011. november 13. 18:43
Válasz erre
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy Evergreen profilokat itthon kinél lehet beszerezni?

Üdv.
Grifx
golya.zoli 223136 2011. november 13. 18:26
Válasz erre
Sziasztok!
Attila!

Itt érdemes keresgetni:
www.airwar.ru/main.html
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.