/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.
Miggyuri 223856 2012. január 31. 18:58
Válasz erre
15
bár a futómű elhelyezkedése nem utal MiG-re.
Miggyuri 223855 2012. január 31. 18:56
Válasz erre
A második akár egy MiG is lehetne. Egy lengyel 15-ös vagy 17F.
pecso 223854 2012. január 31. 18:51
Válasz erre
Mi ez_1 ?
Mi ez_1
Mi ez_2 ?
Mi ez_2

Sziasztok!
Segítségeteket kérném abban, hogy ezek milyen típusú gépek?
Köszönöm!
punyam97 223853 2012. január 30. 20:14
Válasz erre
Én minden esetben hígitom a festéket(vizzel kell mert vízbázisú),hogy a felületen simább legyen !Amúgy inkább ajánlatos festékszóróval fújni de akkor is majdnem 50-50 arányba kell hígitani.Ecsetre kb. 70-30as arány-t ajánlom harckocsira repcsire nem tudom nem nagyon festek repcsit csak festékszóróval.Szerintem megéri az árát mert sok makettet le lehet festeni és jó minőségű is! ajánlom megvételét a szinarány/higitásarány kikeverésében sok sikert!             Üdv punyam97
p-51 223852 2012. január 30. 18:41
Válasz erre
IMG_6449 másolata

lakkozva még nincs
IMG_6449 másolata

Hááát...
Én mondjuk most festettem egy (nekem) nagy gépet (f-14 1/48) fújóssal, feketére, és szép lett, de ez nem a hivatalos makettes fújós, hanem a 800 ft-os festékbolti akril spray, amit jóü forró vízben felmelegítek flakonostól és úgy fújom. Ezt a tanácsot a boltosok adták, bér gyerekkoromban még az ecsetes olajfestéket is melegítettem kis lábas vízben, hogy szép felületet adjon. Szóval feketével bejött, és most, hogy így bogozgatom magamban a témát, egy jó élményben volt fehérrel 23 év alatt, szintén ezzel a bolti 800 ft-ossal lefújtam egy régi, öreg Tu-144-et, az szép lett. Arról nincs fotóm. Azt hiszem master, meg very well a két piacvezető márka a 800 ft-os spray kategóriában a háztartási festékboltban. RAL kódokat adnak, de én csak a feketét, meg a fehéret vettem, azt biztos nem tévesztem el.Üdv:
p-51
Adriano83 223851 2012. január 30. 17:39
Válasz erre
Sziasztok!

2 db. Pz. I-es futógörgőre lenne szükségem, ha valakinek van elfekvőben és elküldené megköszönném! Árban megegyezünk!

Köszi!
sanyi 223850 2012. január 30. 16:04
Válasz erre
Szia!
Nem tudom hogy az olaszok miket adnak, ez gyári Humbrol 12ml-es festék. A Szikla-Főnixnél lehet megvenni.
Nem csak Te gyűűűlölöd a fehéret:) Kicsit be is vagyok f.sva a Tu-22-esem miatt, mert azt fehérre illene mázolni.
lacipapa 223849 2012. január 30. 15:27
Válasz erre
Farkas469 223848 2012. január 30. 15:13
Válasz erre
Biztos, hogy gyárilag nem volt olyan!
p-51 223847 2012. január 30. 14:15
Válasz erre
Szia!

Ha arra gondolsz, amit az Italeri is szokott mellékelni a készleteihez 5-ösével kis műanyag dobozkákban, akkor van vele ecsetes tapasztalatom 1/72 méretben, nagyjából F-15 méretű gépen. Egészen konkrétan én egy YF-22A-t festettem vele, meg egy F-16C-t, a felső sötétszürke színt(h125). (nem a wingspalette-ről szedtem a mintát:)) Tavaly volt, és emlékezetem szerint egy kicsit kellett hígítani - én vízzel hígítottam, és eszetlen sok ideig kellett kevergetni, mire szép lett, bár közel sem csomósodik úgy, mint az olajok. Nagyon szép felületet adott. Nekem. Azt,hogy megéri-e az árát, nem tudom, mert én úgy vettem egy raptort, meg egy ch-53-at, hogy benne volt a készletben, és eléggé akciósan, tehát biztos nem areális árat fizettem érte. Kecskeméten az egyiket, meg itt a makettinfon a másikat. A ch-53-ból használtam a 1025-öt, meg a fehéreket elhasználtam már futóműaknákhoz, de én a fehér festéket minden formájában útálom(a hosszú ú a fokozás jele itt), akár makett, akár bolti, akár akril, akár olaj, akár fújós. Mindig szívok vele, de már belenyugodtam. Elég sok gépem van becsukott futómű-aknaajtóval.
Üdv és jó festést kívánok:
p-51
sanyi 223846 2012. január 30. 13:55
Válasz erre
Köszi!
Szoktad hígítani és ha igen mivel és milyen arányban?
punyam97 223845 2012. január 30. 13:42
Válasz erre
Nekem van tapasztalatom vele bár én tankokat és egyéb harckocsikat festek velük nekem tetszik a végeredmény!nem tudom hogy néz ki a repülőkön !
sanyi 223844 2012. január 30. 13:34
Válasz erre
Sziasztok!
A Humbrol 12ml-es vízbázisú festékeivel van valakinek tapasztalata? Ha van, kérem ossza meg velem, megérik-e az árukat, illetve nagy felületeket - pl. 72-es F-15 - lehet-e velük festeni.
Ja és ecsettel dolgozok - ha valaki épít műhelyt nekem, akkor veszek kompit:)
Köszi és üdv!
Sanyi
lacipapa 223843 2012. január 30. 13:26
Válasz erre
Szia!
Ez pont jó lesz,köszönöm szépen.
Volna még egy kérdésem,volt olyan széria amelyiknek 2db ablaktörlő motorja volt?
Valahol láttam valami hasonlót,de nem lehetett tisztán kivenni,egy v.kettő?
M.whils-ből csinálok egy gépet 1:35,,de nincs hozzá se ponyva,se sátorvas.Valami afgán modifikáció.
Köszi még egyszer,üdv,Laci
Farkas469 223842 2012. január 30. 12:48
Válasz erre
PIC_0105 1
PIC_0105 1
PIC_0108
PIC_0108
4
4

Helló!
Sátorvasnak két fajtája van vastag és vékony. Eza késöbbi vastag.(1985).
Üdv.
Sanjurjo 223841 2012. január 30. 12:39
Válasz erre
Sziasztok!

Keresem azokat a makettezőket, akik a Matchbox/revell 1/72 es Heinkel 70-eséből, spanyol, vagy német postagépet építettek, így a magyar motorburkolat, motor, és légcsavar alkatrészük megmaradt. Egy kettő, de akkár, három ilyen maradék alkatrészt, szívesen megvennék, a légcsavar kevésbé fontos, de a motor burkolat, és a motor alkatrészei igen. Komplett makett nem érdekel, mert az már nekem is van, csak ezek az alkatrészek kellenének, de ha meg tudunk egyezni, lehet, hogy azt is vennék.
Budapesten személyesen is át tudnám venni, ha nem itt akkor megegyezünk.

Sziasztok!

Itt jelentkezhetek: isiasz@freemail.hu
lacipapa 223840 2012. január 30. 10:23
Válasz erre
Üdvözlet mindenkinek!
Segítséget kérnék UAZ-469 (PK.-i)sátorvas szerkezetéről,hogy néz ki ponyva nélkül.
Nem találtam a gugli barátunknál olyat amin jól látszik,minden oldalról.
Köszi,Laci
Elérh.az adatlapon.
tank 223839 2012. január 30. 09:51
Válasz erre
hungtig_301
hungtig_301

haj!fekete számok fehér kerettel?vagy zöld számok fehér kerettel?jól jönne a segítség!köszi
Farkas469 223838 2012. január 29. 19:32
Válasz erre
Sziasztok!
Szokott valaki kijárni személyesen Ukrajnába?
Fontos lenne, mert kellene egy speciális 2 komponensű autó festék nekem.
Aki tud segítsen!
farkas469@gmail.com
tank 223837 2012. január 29. 17:28
Válasz erre
hungtig_301
hungtig_301

sziasztok!esetleg tudná valaki hogy ezek a toronyszámok milyen színűek lehettek?előre is köszi
Kamovos 223836 2012. január 29. 15:34
Válasz erre
Szia Varjúbácsi!

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!

Üdv: kamovos
Varjúbácsi 223835 2012. január 29. 15:16
Válasz erre
Szia!
Rajzot sajnos nemigazán tudok prezentálni, csak a neten fellelhetőim vannak. A makett saját mérések alapján készült.( Anno még volt Bolyai telephely, utána a Petőfi laktanya, majd végül a Katasztrófavédelem budafoki telephelye volt a forrás.) Meg készült hozzá kb. 1000 db fotó. A makettről itt vannak képek:good-times.webshots.com/album/577464867Zfioty
Kamovos 223834 2012. január 29. 15:08
Válasz erre
Szia Varjú Bácsi!

Nézegettem a Jászberényben készült 2010-es IV.MOK kupás képeket!
Látom ám, hogy iszonyatosan gyűröd magad egy PTSZ-en!
Tudnál nekem a készülés folyamatairól küldeni képeket?
Ha van hozzá rajzos az is érdekelne.
Előre is köszönöm.

Üdv: kamovos
atu71 223833 2012. január 29. 12:52
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1:35 Jagdpantherhez parancsnoki antennat,tudtok ajanlani tipust es katalogus szamot?
Elore is koszonom.
Kamovos 223832 2012. január 29. 12:26
Válasz erre
No kedves Barátaim!

Látom, itt sürgős hiánypótlásra van szükség a Hűtőgép kompresszor működése, üzembe helyezése, és üzemeltetése terén!

Először is nézzük, hogy miből áll a hűtőgép kompresszor!

Van a külső borítás, ami gáz, és olaj tartály is egyben!
De ez nem alkalmas festékszóró kompresszorként történő alkalmazásnál légtartálynak!
A ház belsejében 3 rugós felfüggesztéssel helyezkedik el a villanymotor, mely excenteres hajtással egy, egy dugattyús kompresszort üzemeltet.
Ennek a kompresszornak a nyomó oldala, csővel, közvetlenül a ház falához van csatlakoztatva, ez az egyik külső csonk!
A kompresszor szívó oldala a tartályon belül szabadon van, így tudja keringetni a gázt.
Vagyis!
Ha, festékszóró kompresszorként alkalmazzuk, akkor nem közvetlenül (!) a házon elhelyezett 2 másik csövön, szívja a levegőt, hanem a kompresszor házból!

De most ez kit érdekel, és miért?

Ez csak akkor érdekes, ha a nyomó oldalra nem teszünk egy cserélhető üzemanyagszűrőt.
Na most mi van?

Hát az van drága barátaim, hogy ez a kompresszor egy hűtőgépben már leélte élete jó részét!
Ahol szabályozott időközönként 3-5 perceket üzemelt, általában.
Most meg ráteszem a lábam a csengő kapcsolóra (ezzel kapcsolom, ki-be) és akár 10-15 percig vagy tovább is taposom!
Ezalatt, a benne lévő olaj, hűtés hiányában, elkezd melegedni, gőzölögni, amit beletol a festékszóró pisztolyomba.
Ezért kell az üzemanyagszűrő.

Térjünk vissza a házra!
Tehát van rajta 3 csőcsonk!
Amiből az egyik a nyomó csövünk, amire már remélem, mindenki feltette a cserélhető üzemanyagszűrőt.
A másik 2 csőcsonk a ház falára van hegesztve.
Ezek belül nem vezetnek sehová, nincsenek hozzá kötve semmihez, lógnak bele a belső térbe.
Ezen a két csövön keresztül tudja szívni a levegőt a kompresszor.
Épp ezért mindkét csőcsonkot szabaddá átjárhatóvá kell tenni.
A szívó oldalnak mindig nagyobb átmérőjűnek kell lenni, mint a nyomó oldalnak!
Ez a tétel mindenre vonatkozik akár levegő, akár hidraulika rendszerről beszélünk!

Amikor egy ilyen hűtőgép kompresszort festékszóró kompresszorként alkalmazzuk.
Akkor előtte újra üzembe kell helyezni.

Ehhez lekel vágni az össze csonkot, hogy mindegyiket át tudja járni a levegő.
A csonkokat akkorára vágjuk, hogy azokra még biztonságosan lehessen csövet tenni.

A házban lévő használt olajat, öntsük ki egy edénybe, és cseréljük frissre.

Olajfeltöltés:
Töltsünk hosszú nyakú üvegbe, annyi műszerolajat, amennyit a tartályból ki öntöttünk, + fél decit.
A Két szívó csőre húzzunk akkora gumicsövet, amit bele tudunk dugni az üveg aljáig!

Indítsuk el a kompresszort!
A kompresszor ki szívja az üvegből az olajat, mely közvetlenül a tartályba kerül, és nem a kompresszorba!

Az alkatrészek kenése!

A villanymotor és a kompresszor kenését úgy kapja, hogy a villanymotor tengelye egy cső, ebben a csőben egy spirál van elhelyezve.
A tengely vége beleér az olajba, és így forgásközben felviszi az olajat.
A tengely végén az olaj kifolyik, és így, úgynevezett szóró olajozással keni a forgó alkatrészeket.

A fentieket az általam üzemeltetett, Magyar, és Orosz gyártású kompresszorokból készített metszetek, és üzemeltetésük közben szerzet tapasztalatok alapján, állítom.
Nem vagyok hűtőgépszerelő ezért nem tértem ki olyanra, hogy a hűtőben hol melegszik, és hol hűl le a gáz,
Ami egyébként makettezés szempontjából tökmindegy. :D

Hát azt hiszem dióhéjban egy szuszra, ennyit tudtam mondani.
Ha van kérdés arra szívesen válaszolok.

Üdv: kamovos
Z63 223831 2012. január 28. 16:52
Válasz erre
Hello!
A hűtőkör egy zárt rendszer, onnan tényleg nem tud elfolyni az olaj, mert visszaforog a kompiba. Az a baj, hogy miután már kiheréljük, elkezdi kidolgozni az olajat, ami többé nem kerül vissza a motorba. Amikor az ember levágja a kompresszort, a kifújó hajtógáz is sok olajat kidolgoz. Más kérdés, hogy volt olyan motorom, ami így, eleve roncsként, utántöltés nélkül 7 évig dolgozott. De sohasem aggódtam, mert mindig volt a pincében 1-2 tartalék, meg a haveroknak is jutott.
tank!
Igazad van.A lezárt csonkra nem gondoltam, mert úgy véltem, hogy a rendszernek gázzal való feltöltésére kell. Amit meg profi airbrush kompinak árultak húsz éve 70 ezerért, azon eleve gumidugós betöltőcsonk, meg átlátszó üvegablak volt az olajszint ellenőrzésére.
Üdv,Z63
tank 223830 2012. január 25. 22:24
Válasz erre
hali!úgy tudom hogy általában 3 csonk van a hűtő komprikon és ezek közül amelyik gyárilag le van zárva az a tuti."óvatosan"le kell vágni a végét majd fecskendővel működés közben beadagolni a kompresszor olajat.ezután végy egy bicikli szelepsapkát(gumiból)és azzal lecsukhatod.én így csináltam meg mind a két komprimat kb 1 éve és még jók
erwyn 223829 2012. január 25. 21:36
Válasz erre
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását a kérdésemhez, igyekszem a megfelelő lépést megtenni, mivel még hosszú ideig szeretném működtetni a szerkezetet. Még egyszer köszönöm!
Sziasztok!
ChevyG 223828 2012. január 25. 18:51
Válasz erre
kamionra kellene, szóval nem színkód szerint kellene. (pl fekete, v.kék, s.kék, fehér, piros, stb) A5méret körül

Régen BarackDr árult de sajnos már nem foglalkozik vele:(
juge75 223827 2012. január 25. 18:49
Válasz erre
Konkrétan melyik egy színre gondoltál? :-)
ChevyG 223826 2012. január 25. 18:08
Válasz erre
Sziasztok!

Egyszínű matricalapokat keresek!

Aki tud kérem segítsen!

üdv!
Kucsek 223825 2012. január 25. 15:45
Válasz erre
Értem. Köszönöm.
gaborka 223824 2012. január 25. 15:27
Válasz erre
Az oldószeres makettragasztóval létrehozott kötést már nem tudod csak mechanikai úton bontani (értsd óvatosan szétpattintod vagy szétvágod), ugyanis maga a "ragasztó" már elpárolgott belőle.

c[ ]
HUJBI 223823 2012. január 25. 14:26
Válasz erre
Kucsek 223822 2012. január 25. 14:08
Válasz erre
Sziasztok

Lehet hülye kérdés lesz de oldja valami ezeket a modell ragasztókat? Mondjuk ha szeretnék valamit szétszedni hogyan tudnám megoldani ugyanis rosszul ragasztottál össze.

Üdv
Lorco 223821 2012. január 25. 07:55
Válasz erre
20 évvel ezelőtt dolgoztam hűtőgép kompresszorokat gyártó üzemben, a MEO-ban. Többek között az olajtöltést, átütésvizsgálatot is végeztem. A betöltött olaj elméletileg a kompresszor élettartamára elegendő kell, hogy legyen, bár a gyakorlatban néha nem ez mutatkozik...
Z63 223820 2012. január 24. 22:11
Válasz erre
Szia!
Régen én sem töltöttem utána, pedig sokat kifújt. Ha nincs külön töltőcsonk, elvileg azon a csövön lehet, amelyiken fújja a levegőt. Ha lomtalanításkor beszerzel egy-két kompit, ami működik, akkor évekre megoldottad a gondodat.Általában ötből három működött.
Üdv,Z63
usatika 223819 2012. január 24. 20:31
Válasz erre
Sziasztok!

M48 illetve M60 tipuscsalád motorteréről keresek fotókat...google,primeportal
gyakorlatilag kivesézve de ezen kevés a használható..

üdv usatika
Meriferi 223818 2012. január 24. 20:12
Válasz erre
Szia!
Szerintem több mint 12 évig használtam az első hűtőgép kompresszoromat és soha nem töltöttem utána olajjal.
Üdv
Meriferi
erwyn 223817 2012. január 24. 19:42
Válasz erre
Sziasztok!

Mondjátok el legyetek szívesek, hogyan tudom az olajat után tölteni a hűtőgép kompresszoromba. Elég régóta használom, biztos vagyok benne már időszerű lenne pótolni.
Köszi!
Tibor 223816 2012. január 24. 08:10
Válasz erre
Fiúk!
Segítsetek! Keresek fotókat, vagy rajzot a MiG-23UB szélvédő alatti, célzókészülék előtti részletekről. Kábelezés, egységek) Akinek van valami segítsen!
Előre is kösz.
Topi 223815 2012. január 24. 07:59
Válasz erre
Hali!
Keresek Harrier Gr 3-ról szakirodalmat.
Akár nyomtatott, vagy digitális formában.
Üdv: Topi
sys 223814 2012. január 23. 21:52
Válasz erre
Köszönöm! Épp csak a szemem nem szúrta ki.:)))
Keri 223813 2012. január 23. 21:48
Válasz erre
Keri 223812 2012. január 23. 21:42
Válasz erre
sys 223811 2012. január 23. 21:35
Válasz erre
Elnézést: térbli = térbeli
sys 223810 2012. január 23. 21:34
Válasz erre
Sziasztok!
Keresem az Airfix 03082 készletének (NA F-86 Sabre) festési és matricázási útmutatóját. Ha valaki tudna adni egy linket a letöltéséhez, esetleg be tudná szkennelni a saját példányát és elektronikus úton elküldeni, hálás lennnék érte. (Egyenlőre egy virtuális sörre tudnám meghívni, vagy megkaphatná a nagy térbli piros pontot.:) Telhetetleneknek mindkettő jár.:D) A kompenzációt megbeszélhetjük magánban. A segítséget előre is köszönöm!
Üdv
specnaz78 223809 2012. január 23. 18:17
Válasz erre
Sziasztok!

Azt a makettező társat keresném, aki annak idején tőlem vett 1/72 méret arányú Preiser, Esci, és egyéb figurákat. Kérném tőle, hogy vegye már fel a kapcsolatot velem.

Előre is köszönöm.

Üdv:specnaz78

cz_norbert@citromail.hu
qiez 223808 2012. január 22. 08:49
Válasz erre
juge, köszi! "cserélhető hüvelyes befogó pofa" ha agyon ütnek se tudtam volna megmondani, hogy ez a neve..:)
torzi 223807 2012. január 22. 07:13
Válasz erre
a pillanatragasztó gőze okozhat ilyet, ahogy juge is mondta. elméletileg a modellragasztótól nem lehet ilyen baj. de ha biztosra akarsz menni, akkor beragaszthatod festékkel is, ha zárt helyzetben rakod fel a kabintetőt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.