/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
usatika 225024 2012. augusztus 16. 21:37
Válasz erre
Üdv!

Merkava mk2-3 hoz keresek kimaradt,fel nem használt matricát!

S.O.S!

usatika1@gmail.hu
Z63 225023 2012. augusztus 15. 22:34
Válasz erre
Szia usatika!
zooli63@citromail.hu
Üdv,Z63
Amon 225022 2012. augusztus 15. 20:04
Válasz erre
Én spec googlekrómot használok.
De szerintem ürítsd az előzményeket meg a cookikat.
Vagy csak 1 sima restart.
tüzér 225021 2012. augusztus 15. 19:51
Válasz erre
Üdv4

Nálam még mindig ratyizik.Egyikkel sem megy a nyitás.
Remélem válaszolnak a levélre, és holnap már ok.

üdv, és köszönöm mindkettőtöknek.
tüzér
Amon 225020 2012. augusztus 15. 19:45
Válasz erre
Szia!

Már működik az oldal!
És be is lehet lépni. Sanszos, hogy valami lenyikkantotta a szerverük.
Kb félórája néztem akkor server error volt már kiírva.
HûBérÚr 225019 2012. augusztus 15. 19:22
Válasz erre
Szia,
Mostanában nem rendeltem tőlük, de nekem bejön az oldaluk, igaz valami átírányítást kiír az elején, de utána rendben működik.
üdv,
P.
tüzér 225018 2012. augusztus 15. 19:12
Válasz erre
Üdv Mindenki!

Némi nemű helping eklene az alábbi témában:
Luckymodelt csak én nem tudom elérni, vagy netán másnak sem sikerül?Honlapot sem nyit meg(Firefox, Explorer), levélre nem reagálnak.Valakinek közelmúltbeli tapasztalat?Kissé idegesítő, kifizetett csomag, no reagálás.Ráadásul nem az enyém.Eddig no problem, csak most.

üdv,
tüzér
usatika 225017 2012. augusztus 13. 06:38
Válasz erre
Üdv!

Köszönöm a segítséget így már könnyebb valamivel mint átolvasni a sok hozzászólást és úgy keresni.
juge75 225016 2012. augusztus 13. 01:28
Válasz erre
Adatlapján megtalálod, Tóth Zoltán, mindenféle kincs van nála.
makettinfo.hu/index.php
usatika 225015 2012. augusztus 12. 14:07
Válasz erre
Szia!

kérhetnék valami pontosabb elérhetőséget mert az infónak nem jó a keresője...
még nem volt vele ügyletem köszi!
doky3 225014 2012. augusztus 12. 13:38
Válasz erre
usatika 225013 2012. augusztus 12. 13:28
Válasz erre
Üdv!

Etil acetátot keresek ti melyiket, és honnan veszitek?
Valami info a boltról és esetleg vennék valakitől.

usatika1@gmail.hu
sanyi 225012 2012. augusztus 10. 10:02
Válasz erre
Szia!
Köszi a választ! Tehát ha jól értem - és nézem a térképem - a Verseghy-park vagy a Tisza-park a jó hely. Ez gyalog sem tűnik messzinek, fél óra kb?
Üdv
Sanyi
tüzér 225011 2012. augusztus 10. 06:09
Válasz erre
Üdv!

Keresd a városi Tisza hidat a térképen.Ha busszal jössz, a 7, 7Y, 8, 8Y, vagy a Rákóczifalva, Martfű, Tiszaföldvár felé közlekedő buszokkal tudod megközelíteni.És maradj a város felőli oldalon, a másikat mi használjuk.

üdv,
tüzér
sanyi 225010 2012. augusztus 9. 23:25
Válasz erre
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy Szolnokon hol lesz/szokott lenni a 20.-ai helikopteres bemutató? Lehetőleg valami utcanév, illetve várostérképen lévő megnevezés érdekelne, hogy könnyen odataláljunk.
Köszi!
Üdv
Sanyi
Makettos 225009 2012. augusztus 6. 17:26
Válasz erre
juge75 225007 2012. augusztus 6. 16:51
Válasz erre
P7290177
P7290177

Na, itt a képed, amit nem tudtál feltölteni.
Galéria létrehozása gomb, tallózás, kép feltöltése, majd a kék nyíl.
juge75 225006 2012. augusztus 6. 13:30
Válasz erre
Küld már át legyél szíves ide a képet, megpróbálom én is feltölteni.

juge75@hotmail.com
juge75 225005 2012. augusztus 6. 13:29
Válasz erre
Az a gyanúm, hogy nálad lesz a hiba...
Mert tökéletesen működik a feltöltés...
Esetleg próbáld meg másik böngészővel is (Mozilla Firefox, Internet Explorer).
Ha ez sem segít, akkor az internet kapcsolatodban van a gond.
Makettos 225004 2012. augusztus 6. 11:50
Válasz erre
Hát az a baj el se jut addig mert csak tölti tölti de nem csinál és nem ír ki semmit:(
JPEG be raktam 800x600 és 400 Kb-t körül volt a mérete!
juge75 225003 2012. augusztus 6. 11:33
Válasz erre
Esetleg nevezd át a képfájl-t.
Minden problémás képfájlnál kiírja, mi a gondja (elvileg).
Ami gondot okoz, a legtöbb esetben a mérete (túl nagy képet nem tud kezelni).
JPEG-formátumot támogatja elsősorban, nyisd meg egy képkezelő programban (paint, picasa, stb), és mentsd el másként (JPEG-legyen és 1024x768 felbontású), utána nézd meg, hány kb-t a mérete.
Makettos 225002 2012. augusztus 6. 09:59
Válasz erre
Igen így csinálom de nem jó:S
Régebben semmi gondom nem volt működött szépen de most nem akar:S
juge75 225001 2012. augusztus 6. 09:22
Válasz erre
Kp2304
Kp2304

JPG formátumban, és megfelelő méretben (2mb alatt) próbáltad?
Makettos 225000 2012. augusztus 6. 08:08
Válasz erre
Üdv!

Valaki nem tudná megmondani hogy miért nem tudok képet feltölteni az oldalra?
Előre is köszönöm!
Üdv:Makettos
CrazyCharlie 224999 2012. augusztus 5. 19:26
Válasz erre
Zoli 224998 2012. augusztus 5. 16:48
Válasz erre
Én is erre gondoltam, csak még belülről nem láttam ezt a makettet.
z
SzaTi 224997 2012. augusztus 5. 12:48
Válasz erre
Dodó!

Köszönöm a segítséget!
Megtaláltam a készletet és be is tudtam azonosítani, és ami a legfontosabb meg van az összeállítási útmutató.
SzaTi 224996 2012. augusztus 5. 11:39
Válasz erre
Dodó!

Nagyon hasonlít így első ránézésre. Azonnal utána nézek!
Lehet, hogy ezért nem találtam, mert nem külön makett hanem egy készlet maradványa.
SzaTi 224995 2012. augusztus 5. 11:34
Válasz erre
Zoli!

Az első gondolatom nekem is az AMT volt, csak sajnos náluk nem találtam meg ezt a készletet.

CrazyCharlie!

Minimális saját feljavítás lehet. Ha autó makettről beszélünk akkor pl, készíthetsz bele padló szőnyeget, napellenzőt esetleg tetőkárpitot, belső tükröt, és kb ennyi. Gyári kiegészítők nem megengedettek mert az már más kategória.
Dodó 224994 2012. augusztus 5. 11:27
Válasz erre
545z
545z
545_2
545_2
545_7
545_7
KZ_Combo_Kit_6_by_foreverwhiteknight
KZ_Combo_Kit_6_by_fo...

Szia!
Szerintem ebböl az AMT készletböl van. Ha minden igaz AMT21867P.
Üdv! Dodó
CrazyCharlie 224993 2012. augusztus 5. 10:44
Válasz erre
Sziasztok!

Ha egy versenyen szeretnék indulni \"dobozból épített\" kategóriában, akkor semmiféle feljavítás nem engedélyezett? Vagy némi strachbuild lehetséges, csak gyári feljavítót nem használhatok?

Üdv: Bálint
Zoli 224992 2012. augusztus 5. 09:32
Válasz erre
Szia,
Szerintem AMT, bár ezt a készletet még nem láttam.
z
SzaTi 224991 2012. augusztus 5. 08:43
Válasz erre
K 005
K 005
K 006
K 006
K 008
K 008
K 009
K 009
K 010
K 010
K 011
K 011

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni.
Az alábbi képeken látható tréler melyik gyártó terméke lehet?
Kaptam ezt a makettet, és nincs hozzá összeállítási útmutató. Próbáltam már rákeresni a neten, de nem jártam sikerrel. Ezért szeretnék több infót róla.
Regal 224990 2012. augusztus 4. 14:39
Válasz erre
Nem tufom biztosra, mert sosem néztem, de valahogy úgy nézhet ki repülés közben, hogy az agynàl kb vízszintes, a vége felé pedig a megfúvási sebesség növekedése miatt pedig négyzetesen nő, de mindez úgy ellapítva, hogy az agytól a lapátvégig húzott egyenes 10 fokot zárjon be a vízszintessel.
piratvitorla 224989 2012. augusztus 4. 14:33
Válasz erre
Sziasztok!
Na itt vagyok, ha már hívtatok :)

Először is: van itt a fórumon, aki régebb óta repüli a típust :)

Tehát ha leáll a hajtómű (akár 1 pl. MD-500, 2 pl Mi-vagy három pl. MH-53 vagy amennyi volt pl Mi-12-nél 4) akkor jön az autorotálás.
a legfontosabb a hajtómű leállása után, hogy a kollektív vezérlőkart \"le kell tenni\". Erre azért van szükség, mert így a lapátok beállítási szögét is lecsökkentjük. Ha nem így tennénk, a nagyobb beállítási szög (állásszög) miatt nagyobb lenne a légellenállásuk és így lecsökkenne a fogószárny fordulata. Ha lecsökken a forgószárny fordulata, akkor a gép \"megsüllyed\", ha nagyon gáz lezuhanhat. (Bár a forgószárny nagy légellenállása miatt nem hiszem, hogy úgy zuhanna, mint egy darab kő.). A forgószárny fordulatot általában százalékban adják meg; a minimum/maximum értékek típustól függenek. (Mi-8: 89% Mi-17:88%; a Mi-2-esnél jóval kisebb, hatvanvalahány százalékot mondtak...) (Egyébként némileg a minimum alá is le lehet menni... )

Ha lecsökkent a forgószárny fordulat, akkor idő és magasság kell, hogy újra felpörögjön a rendszer. Minél nagyobb egy gép, általában ez annál több idő...

Rotálásnál repülőgépszerű leszállást hajtanak végre; a sebességet azonban némileg \"el lehet húzni\" (csökkenteni). A kilebegtetést az egyesített vezérlőkar felfelé húzásával hajtják végre; a lapátok beállítási szögének növelésével. Ha túl hamar történik, akkor a helikopter magasan lesz a sebesség elvesztésének pillanatában. 

Remélem így érthető
Ha van még kérdés szerintem menjünk át a rotorcraft fórumra

üdv
Regal 224988 2012. augusztus 4. 14:21
Válasz erre
Muzzy jól mondja, autorotálással \"szélkerék üzemmódban\" forgásban kell tartani a lapátokat az ereszkedésnél az állásszöggel, és hirtelen nagy szögre állítva lehet megfogni a zuhanást, mert a lapátok tehetetlensége ilyenkor egy rövid időre még biztosítja a forgást. A rotorok enyhe hajlításánál érdemes figyelembe venni, hogy nem lineárisan fog felhajlani a lapátvég. 
Üdv
Regal
lucky 224987 2012. augusztus 4. 14:07
Válasz erre
migi 224986 2012. augusztus 4. 13:05
Válasz erre
Szia
Nézd meg ezt a céget , méterre is vállalják .
www.masolofutar.hu/fenymasolas.html
üdv:migi
lucky 224985 2012. augusztus 4. 12:57
Válasz erre
Köszi, de pont másolni kellene. Eredetiben van meg, azt szeretném megőrizni.
A szkennelés is gond ekkora méretben.
Muzzy 224984 2012. augusztus 4. 12:37
Válasz erre
Ha leáll a forgószárny, akkor nagy baj van. Ha \"csak\" a hajtómű, akkor még menthető a dolog, fent kell tartani a forgószárny forgását, ami felhajtóerőt termel, igaz, minimálisat, de valamicskét termel. ( a forgószány ford számát pl. Mi-8/MI-24-él 80 %-ék felett kell tartani, a pontos értékre már nem emlékszem). Ehhez csökkentik a lapátok állásszögét, (kis SÁG) és a földetérést közvetlen megelőzően felhúzzák az állásszöget nagyra, ekkor nagy felhajtóerő keletkezik, de szinte leáll a forgószárny forgása. Ha rossz ütemben húzzák, akkor baj van, mert ha túl korán akkor elfogy a felhajtóerő, szinte átesik a gép, nagyott huppan, ha meg későn, nem lesz elég a gép megfogásához. Ezt alapjáraton működő hmű-vel szokták gyakoroltatbni, de talán erre hivatottabb pirátvitorla, ha jól tudom ő repli a típust.
Muzzy
Starshiptech 224983 2012. augusztus 4. 11:50
Válasz erre
Lehet én is hülyeséget kérdezek..
De ha a helikopternek leáll a rotorja valamilyen okból... akkor nem úgy esik le mint egy kődarab ha nem valahogy a rotorlapátok állásszögén állítva amolyan autorotáció lép fel és pörögve is de lassabban esik le , így jobb esélye van a legénységnek a túlélésre..vagy hogyan is van ez?
Starshiptech 224982 2012. augusztus 4. 11:47
Válasz erre
Ha nem vállalja senki akkor annyit tehetek érted hogy megkérdezem az egyik építész ismerősömet hogy ki tudja e nyomtatni akkorába.Mivel neki van otthon egy akkora nyomtatója mint egy asztal :-) viszont kell neki a rajz USB-n ha be tudod szkenneltetni akkor szerintem ki tudja nyomtatni neked akár A-0-ba is..
Regal 224981 2012. augusztus 4. 11:44
Válasz erre
Szia,

én anno fél évig tanultam helikopterek tantárgyat a fősulin és úgy emlékszem, hogy az álló helyzetben súlyúktól fogva lefelé lógó rotorlapátok fordulatszám növekedésétől függően emelkednek. Ha állásszöget is adsz nekik, akkor a felhajtóerő miatt felfelé hajlanak, az alapkúpszög 8-10 fok repülés közben, teljes súlyterhelés mellett 11 fokot is elérheti. Az előbb hívtam a kollégámat, aki rotorlapát rezonanciából írta a doktoriját, az értékeket ő adta meg.
Üdvözlettel
Regal
lucky 224980 2012. augusztus 4. 10:18
Válasz erre
Urak!
Egy, már csak antikváriumban néha-néha kapható könyv tervrajz mellékletét szeretném fénymásoltatni digitalizálni. A rajz A1-es méretű. A kérdés tudtok-e olyan helyet BP-n ahol vállalják? Az ár sem mellékes.
Fontos, h egyszerűen megközelíthető legyen BKV-val. (nem olyasmire gondoltam, h menj ezzel 2 megállót, onnan 4-et egy másikkal, majd még egyet a harmadikkal...)
Phoenix89 224979 2012. augusztus 3. 21:26
Válasz erre
Lehet, sőt így utólag olvasva tényleg máshogy esik le, nekem is gyanús volt, hogy valamelyest félreértettem, bocsesz. :D
TAMÁS78 224978 2012. augusztus 3. 21:16
Válasz erre
Nem is azt írta a kolléga, hanem hogy a centrifugális erő okozza azt, hogy nem válik túl nagy mértékűvé a felfele hajlás. Legalábbis én így értem.
Phoenix89 224977 2012. augusztus 3. 21:00
Válasz erre
Elnézést, hogy belepofázok, és lehet, én mondok baromságot, de a felfelé hajlás nem a centrifugális erő miatt van. Lefelé hajlásból egyenesbe emelkedés (bizonyos forgási sebességig) történhet amiatt, de utána a felfelé hajlás már a lapátok dőlésszöge jóvoltából van. Vagy én tudom rosszul?
Persze nem tartozik az ötleteléshez, csak felfigyeltem rá, bocs.
Regal 224976 2012. augusztus 3. 19:57
Válasz erre
Én sablont csinálnék, nagyobb ívűt a végén, mert kicsit ki fogja rúgni magát, aztán forró vízbe tenném. A sablon az ugyanolyan mértékű hajlítás miatt. Azt viszont vedd figyelembe, hogy minimális a felfelé hajlás a centrifugális erő miatt. Keress egy rotor síkból készült fotót etalonnak, szerintem.
dioevil 224974 2012. augusztus 3. 19:36
Válasz erre
Hello
1:35 Mi-24 Hind helikoptert készítek, és \"repülő\" (levegőben lévő) verzióra szeretném megépíteni. Ehhez meg kell a rotorokat kis mértékben hajlítanom felfelé.
Tud valaki valamilyen módszert amivel ezt meg tudnám tenni?
HUJBI 224973 2012. augusztus 2. 21:13
Válasz erre
emlékeim szerint ragasztani kell és az elemek anyagukban színezettek, de festéssel még élethűbbé lehet tenni. gyakorlatilag ugyanúgy tudod festeni, mint bármilyen más makettet és gyakorlatilag ugyanolyan sérülékenyek is. ismétlem, emlékeim szerint.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.