/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Jakesz 219459 2010. szeptember 19. 14:35
Válasz erre
marderev_02
marderev_02

Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy valaki megépítette-e már a Revell SPz Marder 1A3 -as készletét.Érdekelnének a tapasztalatai,érdemes e megvenni,milyen a minősége.
A mellékelt képen lévő makettról lenne szó.
Előre is köszönöm!
gaborka 219458 2010. szeptember 19. 12:03
Válasz erre
Igen fényes lakkon kiválóan működnek (nekem Gundam Marker van meg Copic 0,02-es). Pedig én is már majdnem kihajítottam őket.

c[ ]
Freddy 219457 2010. szeptember 19. 10:47
Válasz erre
Nem az a baj, hogy porózus felületen, illetve még teljesen meg nem száradt részeken ,,írsz" vele? Alkoholos filccel tapasztaltam olyat, hogy a hegy összeszedi a festékdarabkákat, és eltömődik.
Próbáld ki fullra megszáradt fényes felületen.
Freddy 219456 2010. szeptember 19. 10:46
Válasz erre
Én felrakom a járműre, egymáshoz igen, de a görgőkhöz nem odaragasztva úgy, hogy két darabban leszedhető legyen. Ha megszárad, a két darabot éleszedem, kifestem, kifestem a görgőket is, aztán felragasztom.
Ufi 219455 2010. szeptember 19. 09:49
Válasz erre
Sziasztok!
Én is pont úgy jártam mint filpit egymás után mondanak fel a panellező tollaim, pedig vigyázva portalanított részekre használom mindig a hegyével lefele teszem el őket.Mégsem akarnak rendesen fogni, pedig nem gagyi tollak.Valaki tud valami megoldást, vagy trükköt erre?
Köszi!
unicellular 219454 2010. szeptember 19. 08:52
Válasz erre
Én is majdnem úgy csinálom, mint vlevi, csak én festetlenül rakom össze és később egyben leszedem, majd festem.
vlevi 219453 2010. szeptember 19. 08:44
Válasz erre
Egyértelműen még felrakás előtt.
Nálam az vált be, hogy gyurmából gyúrok egy hosszú csíkot, erre feltapasztom a lánctalpszemeket egymás után, de úgy, hogy egy kis hézag legyen közöttük. Így festem le, rozsdabarna, acél, stb. színekkel. Aztán megfordítom, ugyanígy.
Ekkor ragasztom össze, mégpedig úgy, hogy egymás mögé rakom, összepasszintom őke, és 1-1 csepp ragasztót pöttyintek a szemek közé. Természetesen a belső oldalra. Kb. fél óra várás után már fog annyit a ragasztó, hogy egybentartsa a szemeket, de még kicsit rugalmas, és rá lehet hajlítani a görgőkre.
Ezen a videón 5:50 körül látható a művelet. www.youtube.com/watch
BalEee 219452 2010. szeptember 19. 00:07
Válasz erre
Sziasztok!
Szemenkénti lánctalpat ti hogy szoktatok festeni? Először összerakjátok és felrakjátok a görgőkre aztán ott festitek ki? Valaki leírná hogy is kéne csinálni?
Köszönöm
filpit 219451 2010. szeptember 18. 16:37
Válasz erre
Üdv mindenkinek !
Nemrég vettem egy panelező tollat , s fél óra használat után beszáradt.
Tudnátok segíteni abban ,hogy hogyan lehetne életet lehelni bele.Anyag szerintem van benne , azt hiszem a rost része vacakol.
Előre is köszönöm.
Filpit
Lorco 219448 2010. szeptember 18. 13:55
Válasz erre
sanyi 219447 2010. szeptember 18. 13:27
Válasz erre
Sziasztok!
Ha valakinek megvan a Revell 1:72-es F-4U5 készlete:
www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Reviews/usaaf/f4u-5.htm
kérem az összeállításiról készítsen pár fotót és küldje el a következő címre:
d.nash@freemail.hu.
Ha a neten valaki ráakad úgy is jó, de nekem eddig nincs sikerem...
Köszi!
Üdv
Sanyi
Lorco 219446 2010. szeptember 18. 12:35
Válasz erre
Segítségeteket kérem: az SBS Model 1:48-as Bf-109 E gyanta kabinja beleapplikálható az Academy BF-109 E-3 Heinz Bar 1:48-as készletébe? Kis farigcsa nem baj...
geriatis 219445 2010. szeptember 17. 23:05
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm szépen a jó tanácsokat!:)
Köszönöm, hogy segítetek!
Tudom, nekem is alap kérdéseim vannak, mitől 1-2en "falra másznak", de elnézésüket kérném..
Másrészt, nem fényezés,DE JÓ ENNEK AZ OLDALNAK,KLUBNAK RÉSZE LENNI,MERT ITT VAN AZ EMBEREKNEK SEGÍTENI AKARÁSA, SZÁNDÉKA!AMI A MAI VILÁGBAN SAJNOS RITKASÁGBA MEGY..
Itt nyugodtan lehet kérdezni, mert biztos van, lesz segítség!
Köszönöm mindenkinek a segítséget, tanácsokat!
Remélem, én is eljutok erre a szintre majd..Sokat kell gyakorolnom, tapasztalnom..
Üdv mindenkinek!
Attila
gaborka 219444 2010. szeptember 17. 20:06
Válasz erre
Az acetonmentes körömlakklemosó dobozát először meg kell nézni - ne használjunk olyat ami MEK-et vagy xilolt tartalmaz.

c[ ]
sztriki 219443 2010. szeptember 17. 12:19
Válasz erre
sziti lefolyótisztítót lehet venni szinte minden háztartási boltban, oldd fel vízben, abba áztasd be a makettet, csodásan leszedi a festéket, és a műanyagot nem bántja. hígítóval ne ugorj neki, mert könnyen megmarhatja, még a lakkbenzin is. stukker tisztítására kiváló még az acetonmentes körömlakk lemosó (emese, stb, caola viszont nem jó).
geriatis 219442 2010. szeptember 16. 17:28
Válasz erre
Baboon

A pisztoly Straus air brush.../Gyakorolni, kezdeni vettem/
Ma próbáltam hígabb festékkel...Alacsonyabb nyomáson simán kijött, fújta...Kb 1,5-2 bár körül lehetett...
Szerintem a higítással volt probléma.../ Legelábbis bízom benne/...
Pisztolyt kimostam, áztattam lakkbenzinben/nitróm nincs most/.
Elméletileg megy, fúj..Csak még a makettről nem szedtem le a festéket...
Mivel lenne a legjobb?Olvastam a lefolyó tisztítós dolgot...
Vagy leviszi a lakkbenzin is egy idő után?
Vízpapírral nincs kedvem csiszolgatni most...
A tömítés elm. rendben van.Kb 20 alkalommal használhattam.
Baboon 219441 2010. szeptember 16. 17:17
Válasz erre
Ja még vmi ahhoz hogy csak 3 baron tudtad kifújni.
Nekem akkor kellett nyomást növelnem a működtetéshez mikor a dűzni tömítés haldoklott.
Egyáltalán milyen pisztolyod van?
gaborka 219440 2010. szeptember 16. 13:46
Válasz erre
A pisztolyban akkor is maradnak lerakódások, ha egyébként lelkiismeretesen takarítod. Áztasd csak be vagy másfél órára lefolyótisztítóba, majd meglátod.
Egyébként a Revell zománcfestéket kiválóan ki tudod takarítani alkalmankénti nitrohígítós átfújással (nem áztatással).
Szűrő/ülepítőt pl. az airforceairbrush pont hu-n találsz, kb 5000 forint. A neve AFR-2000. A hobbikompresszorokat gyárilag is ezekkel szerelik. Ha nagyon igényes vagy, akkor Festo, Schneider, Atlas Copco stb. légtechnikai kereskedésben találsz ilyet, 2-3-szor ennyiért (ezek kiválóak, de makettezéshez "túl jók").

c[ ]
geriatis 219439 2010. szeptember 16. 10:16
Válasz erre
Köszönöm a választ, segítséget!

A pisztolyt minden fújás után fullra szétszedem, kitisztítom..
Lakkbenzin higítóval,mert revell enanamellel fújok..
De ettől előfordulhat, hogy nem voltam elég figyelmes a tisztításnál..
A nagy nyomást is elfogadom,mert csak azon tudtam kicsalni a festéket..
Szűrőt hol kaphatok ehhez a komprihoz, vagy bármilyen jó?
Ma leszedem valahogy a festéket, s nekifutok újra..

Ezer köszönönet a segítségért!

Üdv : Attila
gaborka 219438 2010. szeptember 16. 09:56
Válasz erre
A valószínű hibáid:
- nem volt rendesen kitisztítva a pisztoly (90% hogy így van)
- túl nagy nyomáson fújtál túl hosszú ideig, ezért melegedett a kompresszor
- esetleg sérült lehet a tű/fúvóka

Tény hogy az alsó tartályos pisztolyok elvben nagyobb nyomást igényelnek, de 3 bar makettfestékhez rengeteg. Próbálkozz 1,2-1,8 bar közt és időnként takarítsd ki nagyon alaposan (teljesen szétszedve nátronlúgos áztatással vagy ultrahanggal)a pisztolyt. Szűrő/ülepítő használata mindenképp javasolt (ez kb 5000 forint befektetés), főleg olyan tartály nélküli kompinál mint a Revell Starter (ami egyébként nem rossz).

c[ ]
lucky 219437 2010. szeptember 16. 09:48
Válasz erre
Szia!
Fültisztító szárából húzol egy vékony szálat.Ezt feldarabolod és áthúzod rajta a damil kéz szárát.
Így egy hurkot kapsz, ráadásul ott van a bandázs imitálása is.
A másik végén egy egyszerű csomó fele+ pillragacs.Ide is kerülhet a fültisztítóból.
Ákos 219436 2010. szeptember 16. 08:16
Válasz erre
Z63 árul rugalmas huzalozó cérnát, szerintem a te céljaidra is megfelelne.
Diablo 219435 2010. szeptember 16. 08:14
Válasz erre
Üdv!
Szeretnék segítséget kérni két harckocsi elkészítésében. Mivel gyufából építkezem, ahhoz, hogy elkészítsem őket, szükségem van egy négy nézetes rajzra (felülről, oldalról, szemből és hátulról). Az egyik jármű a csehszlovák gyártmányú ShKH vz. 77 (DANA). A másik gépezet egy Dél-afrikai Denel G6.
A segítségeteket előre is köszönöm.
páncélos 219434 2010. szeptember 16. 07:51
Válasz erre
Topi!

A Zrínyi kiadó gondozásában, a 70-es években megjelent egy sorozat, Haditechnika Fiataloknak címmel. Ebben a sorozatban megjelent a Felderítő Úszó Gépkocsi Modellje című rész, na abban megtalálod a rajzot, páncél dőlésszögeket is. Igaz elsősorban (mint a címéből is kiderül) fiataloknak készült, de szerintem kiindulásnak nem rossz.
Merre keresgélj?
Antikvárium és könyvtár, utóbbiból a Hadtörténeti Intézet könyvtárát javasolnám.
Vagy itt:

www.antikvarium.hu/ant/bongeszo.php
Baboon 219433 2010. szeptember 16. 07:30
Válasz erre
A problémádra a megoldás az alacsonyabb nyomás és a már sikeresen alkalmazott erősebb hígítás lesz. Nekem is van/volt alsótartályos BD-138-am és 1,5 bar bőven elég bármi kifújásához, akár kevesebb is.
A vizesedési problémát is valószínű csökkent.
Ha nem akkor:
Lehet páralecsapót venni kompira is és pisztolyra is.
Topi 219432 2010. szeptember 16. 03:15
Válasz erre
Szia!
Ezek nagyon jók, de csak fotók alapján elég nehéz a dolog!
Háromnézeti rajz alapján már méretezni is lehet.
Üdv: Topi
Jimbow 219431 2010. szeptember 15. 23:16
Válasz erre
Sziasztok!

Úgy döntöttem, blogot indítok kezdő makettezőknek.
Egyrészt, hogy tehermentesítsem a fórumot az alap kérdésektől, másrészt, mert élvezem.

Kövesse mindenki, aki még csak ismerkedik a hobbival, hamarosan harckocsit építünk!
Most még a pszichés alapozásnál tartok:) Aztán jönnek az alapvetőbb, később a középhaladó praktikák.

harcjarmumakettezes.blog.hu/

Üdv!
Jimbow 219430 2010. szeptember 15. 23:13
Válasz erre
geriatis 219429 2010. szeptember 15. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!
Segítség, vagy tanácsra lenne szükségem...
Nemrég tértem át az ecsetről a pisztolyra..
Eddig nem volt úgy különösebben gondom vele..Levegő palackról fújtam..
De most vettem egy használt Revell starter komprit..És egy alsó tartályos Air brush pisztolyt..
És még nem jártam így : köpködte a festéket /pedig maxon ment (3bar)/,higítottam rajta, egy fokkal jobb lett.Ekkor viszont, mikor nekiálltam újra, alig akart fújni..
Ezen is túl jutottam akkor meg vízesedtünk, amit frankón köpött festék,víz,festék kombinációban/mivel nincs páralecsapója,gyűjtője vagy nem tudom, minek nevezik..
Szó, mi szó az autó kasztnim úgy néz ki, hogy szét vet az ideg, meg sírni tudnék..
Mit rontottam el, mire figyeljek, mit tanácsoltok?

Köszönöm!
Üdv : Attila
sbbalint 219428 2010. szeptember 15. 19:09
Válasz erre
Köszönöm a tippeket HUJBI-nak és doky3-nak. Nemrég láttam egy dokumentumfilmet is az esetről, amibe pont beleillik a HUJBI által ajánlott "életkép". Arra gondoltam, hogy jól néznének ki az éppen homokot szóró helikopterek, amik épp leszigetelik a 4-es blokk, még mindig lángoló romjait. Mégegyszer kösz!
Topi 219427 2010. szeptember 15. 18:50
Válasz erre
Hali!
Egy ismerősöm FUG jármű kasztnit szeretne építeni RC modellhez.
Ehhez kellene valami segítség, háromnézeti rajz, vagy egyéb segédanyag.
Köszi: Topi
gyorgyo 219426 2010. szeptember 15. 17:13
Válasz erre
Köszönöm Grande, ezeket nézegettem én is. Ez a "Siara" bámulatos hajót farikcsál, hihetetlen részletekkel.

A kötélzettel kapcsolatban engem annak gyakorlati megvalósítása érdekel, konkrétan milyen csomót érdemes kötni, amivel két sérölékeny rész között egyenes ki tudom húzni a kötélzetet. Csomó, ragasztás, egyéb megoldás?

Ha ebben a gyakorlati részében tudtok segíteni, azt megköszönném.
MoMi 219425 2010. szeptember 15. 09:58
Válasz erre
Sziasztok!

1fő részére a prágai E-day-re utazás és szállás 2 napra! Szállás ára 15 000.-Ft + útiköltség. Tavaly 5000.-Ft-ra jött ki az utiköltség.
A szállás és a hely egy sajnálatos lemondás miatt üresedett meg. Tudom, közel van az idő,de akit érdekel péntek kora reggeli indulás Budapestről és vasárnap du. vissza az kérem keressen meg telefonon: 06-30-251-1695
Nagy Sanyival mennénk-jönnénk.

momi
Gileg 219424 2010. szeptember 14. 22:32
Válasz erre
Üdv! Az ESCI őskori 1/72-es Churchill AMRCR készletét keresem megvételre.Előre is köszi.
Grande 219423 2010. szeptember 14. 21:35
Válasz erre
Érdemes fotókat nézni ezekről, persze nem egyszerű találni.

Én ezeket az oldalakat tudom ajánlani, ahol inspirációt gyűjthetsz kötélzet ügyben.

models.rokket.biz/index.php u-552.blogspot.com/search
www.subsim.com/radioroom/showthread.php
gyorgyo 219422 2010. szeptember 14. 20:45
Válasz erre
Sziasztok

Egy 1/72-es tengeralattjáró befejező részéhez készülődöm, ahol a kötélzet kialakítása lesz a feladat. Korábban kisebb méretekben dolgoztam, ott elég volt a damil ragasztása is. Itt csomózni szeretnék csak az a gondom, hogy eléggé sérülékenyek a rögzítők ahol a csomót kéne készíteni meg nem tudom milyen csomó mutatna jól.

az egyik végébe akasztóhurkot gondoltam, a másik vége a kérdéses. Két pont kozott kéne kifeszítenem egy korlát szerű kötelet, úgy hogy az feszes legyen.

Bármilyen ötletet szívesen várok.

Előre is köszönöm
Örekkengoo 219421 2010. szeptember 14. 20:11
Válasz erre
"Festés/8702/2009/szept/21" - ott mindent pontosan leírtam. Az alkohol tényleg kevés, Tibcsi és Mortyi válaszai korrektek.

ÖK
Mortyi 219420 2010. szeptember 14. 19:54
Válasz erre
Tudom most nem sokat segítek de tudod a puding próbája az evés :)
ja amúgy nem :)
Tibcsi 219419 2010. szeptember 14. 19:25
Válasz erre
A Neoflex lakkbenzinnel (vagy szintetikus higítóval) higítható. Alkohollal is lehet?
Örekkengoo 219418 2010. szeptember 14. 18:47
Válasz erre
Ha nem félnél rossz híre miatt annyira a Neoflex tapasztól, akkor nem sokkal a tömítést követően a kritikus illeszkedéseket gyönyörű egyenletesre simogathatnád egy alkoholos ruhával. Ez a megoldás a szomszéd szegecseket épségben megőrzi. A túl sok Neoflex beszívódik, de kisebb tömítésekhez bevált.

Örekkengoo
joe1967 219417 2010. szeptember 13. 18:19
Válasz erre
Mert nemsokára (talán már holnap) megjelenik a cikked.
Syb 219416 2010. szeptember 13. 18:01
Válasz erre
Sziasztok!

Miért van az hogy írtam egy cikket,még nem jelent meg,de most ha rámegyek a megtekintésre,nincs ott a szöveg amit írtam hozzá de szerkesztésnél meg ott van,ez hogy lehet?
Ceró 219415 2010. szeptember 13. 12:02
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a segítséget!
Ceró
Atesz 219414 2010. szeptember 13. 09:39
Válasz erre
Köszönöm, ez jónak tűnik!

Atesz
Fodi 219413 2010. szeptember 12. 22:36
Válasz erre
juge75 219412 2010. szeptember 12. 20:14
Válasz erre
Könyvtárban próbáltad már?
Kovács L.: Lakk- és festék zsebkönyv, Műszaki Könyvkiadó, 1982;
Kovács L.: Vizes polimer diszperziók, Műszaki Könyvkiadó, 1986;
Angyal F.: Festékgyártás, Műszaki Könyvkiadó, 1986
Atesz 219411 2010. szeptember 12. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

Kicsit off.

Érdeklődni szeretnék, hogy a festékgyártás folyamatáról (anyagok, kellékek, technológia, stb.) hol találhatnék kb. általános iskolás-szintű, részletes leírást? Béna vagyok, hiába barátom a Gugli! :-)

Atesz
Eszem 219410 2010. szeptember 12. 11:15
Válasz erre
Urak!
Érdeklődnék, volna-e valakinek fotója, vagy jellegrajza ami gk. telephelyen használt műhelyeket, vagy gépkocsi tárolót ábrázol. Esetleg létezik-e olyan oldal, ahol a MN.vagy a Honvédség típusépületei megtalálhatók.
Grande 219409 2010. szeptember 11. 23:37
Válasz erre
doky3 219408 2010. szeptember 11. 23:16
Válasz erre
Nnna Én tegnap kínlódtam szegecselős témában (1:600 Titanic kéménye, illesztése, csiszolása). Én a követkzőképpen oldottam meg: ceruzával visszarajzolva a szegecsek vonala, majd Mr.Surfacer 500 hígítva + fogpiszkáló + nagyító, és "visszapötyögteted" a szegecseket. Ccsak akkor csináld ha nagyon nyugodt vagy, és a család már lefeküdt:))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.