/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
TIGRIS 217124 2010. január 31. 16:08
Válasz erre
Sziasztok!
A 813-as tigris harcolt a keleti fronton?
dani88 217123 2010. január 31. 16:08
Válasz erre
Hellósztok!Kérdezném hogy vannak-e valakinek eladó WWII-es orosz kézifegyverek 1:35-ben.Gondolok itt megmaradt dragon fegyverekre vagy bármilyen más gyártmányu fegyverre.köszi minden segítséget helo!
Peti95 217122 2010. január 31. 14:04
Válasz erre
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, hogy ilyen diorámára való füvet a makettre hogy kell felragasztani?

Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:Peti
W123qp 217120 2010. január 31. 13:20
Válasz erre
Bubunak jár a pont!

Sztirolt ragaszt rá, utána pedig valamilyen oldószeres vacakkal ecseteli. Aztán jön a varrat kialakítása.
Ez annyiban nem szerencsés, ha az oldószer megfolyik, főleg ha sík felületen akarsz varratot csinálni, akkor károsítja a makett felületét is. Jártam már így...

Talán a legjobb valamilyen 2 komponensű anyagot használni.
Bubu indittatására vettem a Tuskóban Pattex 2 komponensű kittjét. Ez jobb, mint a makettező motyók, vékonyabb rétegben lehet felvinni és jobban is tapad.
Bubu 217119 2010. január 31. 12:57
Válasz erre
Szerintem vékony sztirolt ragaszt rá nem papírt!
Tyimosenko 217118 2010. január 31. 12:41
Válasz erre
251035_16019_t34_1
251035_16019_t34_1

Hello

Itt a video. Valami papirdarabkat is ragaszt a srac a huzottszalra.
www.youtube.com/watch

A puttys modszer rendkivul egyszeru es szerintem jol imitalja az igazi varratot. Csak egyszerre max. kb 5 centis szakaszt lehet megcsinalni szepen a putty gyors szaradasa miatt. Ennek a t-34-nek a tornyan a varrat ezzel a moszerrel keszult.
udv
Tyimosenko 217117 2010. január 31. 12:22
Válasz erre
A heten lattam egy angol makettezo ujsagban a Hunor ceg termekeirol egy rovid irast, az alapjan forgalmaznak meg magyar rendorsegi BRDM es PSZH pancelozott harcjarmuveket is, 1:72-es meretaranyban. A Modell&Makett magazinos Karacsonyi ur kuldte a termekkatalogust az angol ujsagnak, gondolom az o biznisze lehet ez.
Kamovos 217116 2010. január 31. 10:11
Válasz erre
Szia

Tudomásom szerint, a Botond a Hunor és az MN65 is Pzs biznisze, de Ő már nem önt.
De ezt tőle személyesen kérdezd meg.

Viszont a Pro Stam Model elkezdte forgalmazni a Magyar járműveket.

www.modellposta.hu/makcentrum_frameset.php

A cég neve Hunor Product, és a következő maketteket árulják.

39M Csaba Armoured Car w/etched parts Hunor Product 72001 5 600 Ft.Előrendelhető
39M Csaba Commander AC w/etched parts Hunor Product 72002 5 600 Ft.Előrendelhető
Ford V8/51 Tanker Hunor Product 72021 Harcjármű 5 600 Ft. Előrendelhető
Ford V8/51 Truck Hunor Product 72020 Harcjármű 5 600 Ft. Előrendelhető
Phänomen Granit Hunor Product 72025 Harcjármű 5 600 Ft. Előrendelhető

Üdv: kamovos
Sponeck 217115 2010. január 31. 09:30
Válasz erre
Köszi az infót,megpróbálom mind a kettő félét.Tudnátok véletlenül a linket ahol megnézhetném vagy hogyan keressek ilyesmit?
Sponeck 217114 2010. január 31. 09:24
Válasz erre
Kemény,hajlítani viszont jól lehet.csinálj próbát ha van már anyag.mekkora fát keresel és mihez? Asztalos vagyok hátha tudok segíteni.
DrJoci 217113 2010. január 31. 04:56
Válasz erre
köszi a kiegészítést nem emlékeztem az egészre :)
ftamas 217112 2010. január 31. 02:35
Válasz erre
Sziasztok!
Mr Surfacert szeretnék leszedni (visszaoldani) makettről.
Fékolajjal tudom, hogy le lehet szedni, egyszer más sikerült is levennem vele s Surfacert, de napokig ázott benne...valamilyen más gyorsabb "leszedőt" tudok? Hallottam valamiyen lefolyótisztítóról is már, de nem emlékszem pontosan..
Köszi!
Tyimosenko 217111 2010. január 31. 00:37
Válasz erre
A japan videoban lathato huzottszalas hegesztesi varrat keszitesben az a trukk, hogy a ragaszto felpuhitotta a muanyagszalat es ha jol emlekszem apro marofejjel alakitotta ki a format. De ezt a technikat nehezen hozzaferheto helyen, derekszogben allo lemezek talalkozasi pontjanal alkalmazta.

Szerintem ennel sokkal egyszerubb, ha maszkoloszalaggal kitakarjuk a varrat szelessegek megfelelo csikot, mondjuk 1 mm-t, es ide puttyt kenunk, lehuzzuk a maszkolast, majd beirdaljuk szikevel a puttycsikot.
leskl 217110 2010. január 30. 23:36
Válasz erre
Sziasztok, segítség kellene

Botond Modell termékeket keresek. De sehol sem találok olyan boltot vagy weboldalt ahol ilyen termékekkel foglalkoznának és érdembeli rendelést lehetne náluk.
Ha valaki segíteni tudna,azt megköszönném.
DrJoci 217109 2010. január 30. 22:30
Válasz erre
Sziasztok !

Én azután érdeklődnék ,hogy a szilvafa anyaga mennyire munkálható illetve száradáskor mennyire repedezik meg avagy azt hogy lehet kiküszöbölni?
DrJoci 217108 2010. január 30. 22:28
Válasz erre
Szia Sponeck!
én még nem csináltam de ahogy láttam mások tömítő pasztából csinálják és csavarhúzóval nyomják bele a mintát ,de szerintem vigyázz vele hogy ne legyen túlságosan nagy a hegesztés mert azért mindenhol van minőség ellenőrzés stb. és gyakori hogy elnagyolják és a hegesztési varratok uralják az egészet.

Egy youtube-s videón egy Japán hapsi keret egy egyenesebb részét láng felett óvatosan széthúzta (nekem elsőre sikerült többet azóta se tudtam össze hozni:D)és így elvékonyodik és azt a vékony műanyag darabot a helyére ragasztotta és ott ugyan úgy csavarhúzóval mintázta meg.
Sponeck 217107 2010. január 30. 19:54
Válasz erre
Sziasztok.
A hegesztési varrat készítéséről szeretnék segítséget kérni.
Köszi
Lacus78 217106 2010. január 30. 19:07
Válasz erre
Sziasztok
Nem makettes témában kéne segítség. Nincs esetleg valakinek halőr ismerőse? Ha van, privátban kérem keressen meg...
Köszi.
Laci
TIGRIS 217105 2010. január 30. 17:17
Válasz erre
gaborka 217104 2010. január 30. 12:29
Válasz erre
Hogyne,
gbathori-kukac-gmail.com

c[ ]
Kalóz 217103 2010. január 30. 12:25
Válasz erre
ez csak elütés, ami sajnos mindannyiunkat sújt néha.
Én nam tenném fel a póttagokat, ha zavarják a toronyszámot, bár a valóságban lehetséges lehetett, hisz azok helye arrafelé volt.
Hogy a parancsnokok mit szóltak hozzá, az külön téma.
TIGRIS 217102 2010. január 30. 12:21
Válasz erre
elnézést a helyesírásért:)
TIGRIS 217101 2010. január 30. 12:19
Válasz erre
Sziasztok!
A revell 1:72-es tigris ausf. h verzóját építem.
Azt mutataja az festési rajznál hogy a tornyszámra rákell rakni a láncszemeket, de szerintem ez értelmeteln, mert akkor nem látni a számot.Szerintetek rárakjam?
rod666 217100 2010. január 30. 11:27
Válasz erre
mcs, ha adsz egy elérhetőséget, a hét elején körbenézek, hogy milyen irodalmam van a Me-262-ről. Dobj rám egy mailt, hogy ne felejtsem el.
Sempi 217098 2010. január 29. 19:55
Válasz erre
Mikor lesz újra elérhető a lap?sok hasznos kép volt rajta:D
Horvath_Balazs 217097 2010. január 29. 19:02
Válasz erre
dani90 217096 2010. január 29. 17:16
Válasz erre
Hali mindenkinek!
Lucky, Kamovos és gaborka nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
szép napot mindenkinek!
csácsá
dani88 217095 2010. január 29. 15:31
Válasz erre
Hellósztok!Kérdezném hogy vannak-e valakinek eladó WWII-es orosz kézifegyverek 1:35-ben.Gondolok itt megmaradt dragon fegyverekre vagy bármilyen más gyártmányu fegyverre.köszi minden segítséget helo!
carpfishing 217094 2010. január 29. 14:10
Válasz erre
gaborka!
Köszi a segítséget!
Írhatnék privátba,leírnám pontosan miről is lenne szó?
joci232 217093 2010. január 29. 12:29
Válasz erre
köszönöm szépen ezt látom a leg járhatóbb útnak:)
gaborka 217092 2010. január 29. 12:18
Válasz erre
Hali,

a Revell pisztollyal semmi baj sincs, alapozni, ilyesmire kiváló. A szórásképe kb. 2cm és 7-8 cm közt mozog. Ha álcázófestéseket akarsz vele festeni, akkor mindenképp maszkolnod kell (hacsak nem 1/24-es repülőket csinálsz, de talán még akkor is).

A kerékfújó kompresszor önmagában nem jó, mert nem tud elég sűrített levegőt biztosítani az alsótartályos, külső keverésű pisztolyodhoz. Tartállyal, nyomáskapcsolóval és egy nyomásszabályozóval felszerelve elvben talán jó lehet (bár gyanakszom hogy a megfelelő nyomást - 2,5-3 bar - akkor sem fogja tudni biztosítani), de ugyanennyiért már vehetsz egy kisebb műhelykompresszort, ha kifigyelsz egy jó akciót valahol (nem olyan rég 16.000-ért volt a Lidl-ben kompresszor pl). Esetleg ha van a környékeden szerszámkölcsönző, megkérdezheted hogy adnak-e bérbe kompresszort, ha nem akarsz venni.

A levegőpalack sajnos csak egy szükségmegoldás, az a baj vele hogy ejti a nyomást ahogy kifogy. Tapasztalataim szerint kb. egy darab 1/24-es autókarosszéria rendes lefújására elég a kisebbik 400g-s palack, tehát nem sok.

c[ ]
lucky 217091 2010. január 29. 12:17
Válasz erre
Kormos P gyárt szegecs készítő sablont.
Gondolom úgy müxi, h a sablont felrakod a kívánt helyre majd puttyval átkened. A sablont ezután elveszed.
A szerszámok között keresd.
www.pktinyland.tk/
warbirds 217090 2010. január 29. 12:16
Válasz erre
Szia!
Egy módszert tudok mondani, nem biztos, hogy a legjobb:
Fogsz egy húzott szálat és egy gyertyát. A szál végét óvatosan közelíted a gyertya lángja felé, mire az visszagömbölyödik. Ekkor levágod egy kis ráhagyással, majd ezzel a csappal együtt be tudod ragasztani a helyére fúrt lyukba.
Üdv!
warbirds
joci232 217089 2010. január 29. 11:45
Válasz erre
20100128609
20100128609
ural_4320_airfield_radio_van_21_of_33
ural_4320_airfield_r...

képek bocsi:D
joci232 217088 2010. január 29. 11:43
Válasz erre
egy kis segítséget kérnék!

hogyan lehetne szegecseket csinálni az Ural felépíményre?
mcs 217087 2010. január 29. 11:17
Válasz erre
Köszönöm az információkat!
Sokat segítettetek :)
Timur 217086 2010. január 29. 08:47
Válasz erre
Pontosabban a keréktárcsa félfényes fekete, futószárak standard 02 (de előfordul 66), fő futókna natúrfém, orr futóakna natúrfém vagy 02. Burkolólemezek (külső/belső) 76/02 vagy 76/76.
Ja, és a 66 nempáncélosszürke, csak a makettezők szokták használni a panzergrau-t 66-nak.Közeli, de nem azonos.
HUJBI 217085 2010. január 29. 08:09
Válasz erre
nincs egy fix pont, pl. a futóműakna vagy a kabin széle? én ezekhez szoktam igazítani.
warbirds 217084 2010. január 29. 08:08
Válasz erre
Szerintem fog egy kis Blu-Tackot (Ez egy más papír-írószerben kapható poszter felragasztására szolgáló gyurmaszerű cucc. Van másfajta is, pl.: a Pritt-től) és azzal rögzítsd be ideiglenesen a gyantákat. Így nem esnek ki és össze tudod próbálni az alkatrészeket.
rod666 217083 2010. január 29. 07:58
Válasz erre
Szia, mcs!

Az RLM standard szerint a futómű szárai, valamint az aknák RLM-02 színűek voltak, a keréktárcsa (kerékagy) RLM-66. Ez utóbbi egyébként a páncélosszürke.
juge75 217082 2010. január 29. 07:33
Válasz erre
carpfishing 217081 2010. január 29. 07:09
Válasz erre
Sziasztok!
1-Van egy revell pisztolyom a szóráshoz tudom,hogy nem egy nagy szám,de amire nekem kell arra azt hiszem megfelel,apró mintákat nem,csak átmeneteket szeretnék festeni,hogy ne legyen túl nagy a kontraszt a két szín között,szerintetek ezzel ez megoldható?A fúvókához lehet közelíteni ill. távolítani azt a kis fejet amin jön ki a festék,ha közel ,ill. ha távol van akkor kb.milyen vastag lesz a szórása?
2-Van egy autós kerékfújó kompresszorom,nem egy nagy szám de gondolom nekem arra elég lesz,hogy azokat a max. 15x3cm-es sávokat le tudjam fújni,tudom,hogy ez így nem elég,mert szakaszosan fújja a levegőt,de ha házilag csinálnék neki egy kis levegőtartályt s arról működtetném a pisztolyt szerintetek az megfelelő lenne,ha nem akkor tudtok nekem valamit ajánlani,ill. a makettes sűrített levegőről mi a véleményetek,mennyi fújásra elég?Igazából nem szeretném túl nagy anyagiakba verni magam ezért vannak ezek.
mcs 217080 2010. január 28. 20:38
Válasz erre
Sziasztok!
Kicsit elbizonytalanodtam a Me-262 futóműve festése kapcsán.. futószárak, kerékagyak stb.. ki tud használható infót?
Előre is köszi.
Freddy 217079 2010. január 28. 17:57
Válasz erre
Zselés pillanatragasztó esetleg? Az kicsit lassabban köt, van egy kis idő beállítani az alkatrészeket.
Mondjuk ha megköt, akkor viszont mint a beton, szóval óvatosan vele.

Vagy valamiylen gyurmával, pl green stuffal ragasztod be az alkatrészeket, az 3-4 óráig is puha. Ha megszárad, akkor pedig tömít is, látszani meg nem látszik a repülő belsejében.
Repvez 217078 2010. január 28. 17:49
Válasz erre
Kéne egy kis help a guruktól?
Megtorpantam az épitéssel, mert az italeri mig-23-as gyanta+maratás kabin nagyjábol kész a maratás futoakna is , de az orr résztbe nem tudom hogyan ragasszam be oket, mert egyszerre lehetetlen betenni mindegyiket meg még ragasszam is össze a 2 félorrrészt.
ha meg elöször csak az egyik felére ragasztom be öket akkor meg lehet hogy nem fog bepasszolni a másik felébe aztán olyankor már hogyan modositsak.
Mivel a gyárihoz képest elég sokat ki kellett vágni az akna és a kabin körül is igy nagy rá az esély hogy nem megfelelö a hely.Szárazon is állandoan kiesnek a helyükröl igy csak sacc/kb tudtam megnézni hogy hogyan illeszkednek.
pár hasznos tanács gyakorlati fogás jol jönne.
börni_75 217077 2010. január 28. 17:42
Válasz erre
köszönöm!
Spike 217076 2010. január 28. 17:37
Válasz erre
Ha a Floppyt kattintod, elmenti a galériádat (a képeket amit most tettél fel) és elküldi a hozzászólást.
Ha a kék nyilat nyomod akkor is elmenti, de akkor a hozzászólásodnak a szövegét még szerkesztheted.
Jozsi 217075 2010. január 28. 17:33
Válasz erre
Van egy balra mutató kék nyíl. Arra kattints rá. Vissza jutsz ide, azután "elküldés".
lucky 217074 2010. január 28. 17:32
Válasz erre
klikk a floppyt ábrászoló rajzra. meg fogja kérdezni, h biztos benne?
üres hsz-t nem fog engedni így sem
börni_75 217073 2010. január 28. 17:21
Válasz erre
Helló!
A galériában már bent vannak a képek. Onnan hogyan tovább?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.