/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Zselé 206917 2007. október 17. 08:59
Válasz erre
Halihó!

Rossu Zoli elérhetőségére lenne szükségem.

Köszi!
notarius 206916 2007. október 17. 08:27
Válasz erre
Én itt rendeltem: http://somogyi.eurofoto.hu/
Varjúbácsi 206915 2007. október 17. 08:20
Válasz erre
Samee!
Szekeres Gábornak hívják, legközelebb november első szombat délutánján találkozhatsz vele a REBEKA összejövetelen, az FMH-ban.
Varjú bácsi
bikedoki 206914 2007. október 17. 06:38
Válasz erre
Szia sixt67!

Köszi nem kell, mert megnéztem és nekem nagyon rusnyának tűnik. Mindössze csak az orra fogott meg és megkérdeztem: hátha...

Köszi
Mekett 206913 2007. október 17. 00:10
Válasz erre
Talán Exec tudja, ő vásárolt ilyen cetlit.
Samee 206912 2007. október 17. 00:05
Válasz erre
Üdv!

Bolyai börzén volt egy illető a valejo-sok mellett aki Remove Before Flightos kulcstartóka, magyar színmintákat, felvarrókat stb... árult.

Meg tudnátok adni az elérhetőségét?

Köszönettel:
Samee
Kalóz 206911 2007. október 16. 18:44
Válasz erre
Kb. ugyanezt írtam lén is. Hogy merre tart az áramlás, az ebből a szempontból lényegtelen, de igazad van, összekevertem az irányokat.
Kalóz
Rumcájsz 206910 2007. október 16. 18:26
Válasz erre
A szárnyvégre függesztett rakétának annyira NEM hátrányos az aerodinamikai hatása, hogy pl. az F-16-nál a gép légellenállása KISEBB a rakétákkal, mint a rakéták nélkül. A rakéták szárnyai ugyanis annyira kisimitják, lecsökkentik a szárnyvégi indukált ellenállást, amit az örvénylés okozna, hogy erősebben csökken az össz ellenállás az örvénylés csökkenése miatt, mint amennyire növekszik a rakéták plusz homlok-ellenállása miatt. /A keresztirányú áramlás egyébként alulról felfelé áramlik a szárnyvégnél, mivel alul nagyobb a nyomás, felül kisebb, és a kettő eredőjéből keletkezik a felhajtóerő, vagyis ettől repül a repülőgép./ A százalékos változások tipusonként eltérhetnek egymástól, de a tendencia általános érvényü.
Kalóz 206909 2007. október 16. 16:36
Válasz erre
Konkrétan a Gripen esetében nem tudom, de általában azért szoktak a törővégre különböző dolgokat odabiggyeszteni, hogy megakadályozzák a keresztirányú átáramlást a szárnyprofil tetejéről az alja felé. Szóval nem valószínű, hogy negatív hatása lenne.
Kalóz
borisz 206908 2007. október 16. 16:06
Válasz erre
A revell maszkolófolyadékhoz szólnék hozzá:
Nekem ennyire nem durvák vele a tapasztalataim, sőt volt egy-két futóakna, amit ezzel feltöltöttem festés előtt, majd rögtön festés után, ahogy volt, kikaptam belőle, és tök jó volt minden, viszont a blue tackkel nagyon megszívtam.
Daala 206907 2007. október 16. 13:49
Válasz erre
Helló mindenkinek!
Tudna valaki küldeni, vagy linkelni olyan képet, amelyen olyan Gripen látható, amelyiken éles Sidewinder rakéta van? Vagy legalább olyan gyakorló, amelyeken a rolleronok is rajta vannak? Nem igazán találtam még ilyet! Mi lehet igaz abból, hogy áramlástanilag nem megfelelő, ha a Gripen törővégére függesztik a rakétát? Pletyka vagy ez is csak egy összeesküvés-elmélet?
Köszi: Daala
f2d 206906 2007. október 16. 12:00
Válasz erre
Ha nem túl brutálisan tette tönkre a festést, akkor nagyon finoman 2000-es vízpapírral leheletfinoman átcsíszolgatod ott ahol ronda lett, majd újra fújod. Viszont, ha nagyon belerondított, akkor lefolyótisztító, és újból az egész.

Tanulság képpen: jártam úgy, hogy a Gunze maszkolója felhójagosította az alatta lévő festéket, és már csiszolással nem lehetett megmenteni, nem maradt más hátra, mint a lefolyótisztítós módszer. Ekövettem egy nagy hibát, mégpedig nem tömködtem be rendesen minden rést, és így a lefolyótisztító szépen be ment a belselyébe a makettnek, többekközött a kész kabinba is (csukott tetővel készűlt). Mikor folyóvíz alatt mostam le -előtte már a kabintetőt leszedtem, és a katapultot pilótástól kiszedtem belőle- belesett a lefolyóba a pilóta és a katapult. Na ennél a pontnál mondtam azt, hogy feladom. Úgy látszik baromira nem bírta a pofámat ez a kitt.:-)
Donor 206905 2007. október 16. 11:36
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi a tanácsokat Spitfire ügyben, egy utolsó kérdés:
Hogyan tudnám rendbehozni a repülőt???
Köszi: Donor
Zoli 206904 2007. október 16. 11:32
Válasz erre
Nincs mit. Sajnos más használhatót nem találtam erről az alváltozatról.
z
hickory 206903 2007. október 16. 11:15
Válasz erre
Köszönöm Zoli!

Gábor!
Külső képek kellenének,főleg a toronyra koncentrálva.
sanjurjo 206902 2007. október 16. 11:11
Válasz erre
Szia Donor!

Nekem is hasonló kellemetlen élményeim voltak, megállapítható, a Revell maszkoló folyadék egy nagy...nagy...nagy...nulla semmi, ragasztónak talán jobb lenne:)
Zoli 206901 2007. október 16. 11:01
Válasz erre
gábor76 206900 2007. október 16. 11:00
Válasz erre
Hickory!
Milyen képek érdekelnek?Külső belső?Esetleg tiszta új gépek?
f2d 206899 2007. október 16. 10:55
Válasz erre
Donor!

Én innen nem látlak dühösnek.:-)

A Revell festék enamel vagy akril? Mivel hígítottad?

A Revell maszkoló festett felületekre nem a legjobb, elégnehezen eltávolítható, ezt úgy lehet egy kicsit korrigálni, hogy jó vastagon kened. Ajánlott inkább nem festett felületekre, pl kabintető, ragasztásra kitakart felületek, stb. Egyébként nem zsíros nyomot hagy, hanem a benne lévő oldószer szinezi át kicsit a festéket, leginkább az akrilokat. A Gunzéval pont fordított a helyzet, az meg az enamelekkel kötekedik. tapasztalatom szerint a Revell festékekkel 3 nap száradás után nem szokott gond lenni, feltéve ha normálisan van hígítva fújás előtt.

A Blue Tac-et pedig nem szabad betömködni mindenféle bonyolúlt formájú résekbe, mert baromi nehezen lehet kiszedni. Inkább tömd ki teflonszalaggal, ez 100%, hogy nem bántja a felületet, majd mehet a tetejére egy kis maszkoló, erre a célra jó a Revell is. Blue-Tac elsősorban kölső felületek kitakarására és finom átmenetek készítésére való (szabályozható). Nem kell rányomni, csak szépen odarakni a felületre, és akkor eltávolítható nyomnélkül.

Tapasztalatom: (hansúlyozom, saját tapasztalat) maszkolók közül leginkább a Humbrol és a Z63 típusú a leghasználhatóbb. Kipróbáltam a Revell enameljeit és akriljait egyaránt, nem rosszak, csak a többi hasonló árú termékek jobbak nála. Enamelbe Humbrol (szerintem a legtoleránsabb festék) valamint Model Master. Akrilba Tamiya (az egyik legjobb minőségű felültetet ez adja) és Gunze. Viszont, ha a Gunze akril hígítójával használod a Revell akrilokat, nem deszt vízzel, akkor szépen terül és rendes idő alatt szárad. Én spec a fényes lakkját kedvelem, mert nem az a nagyon csili-villi, hanem egy kcsit opálosabb, repülőkre tökéletes.
Hickory 206898 2007. október 16. 10:14
Válasz erre
Urak!
M1A2 Abramsről lenne szükségem referencia anyagra.Az M1,és M1A1 változatról rengeteg kép van,az A2-ről inkább csak "in action" képek.Szóval részletfotók érdekelnének,link is jó!

Előre is köszönöm!
tégé 206897 2007. október 16. 10:02
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat, akkor Trumpi lesz!
tégé
Tibcsi 206896 2007. október 16. 09:50
Válasz erre
Hát ez tényleg elég durva... Szerintem nem a Revell festékkel van gond, mert azt én is használok és nincs ilyen gondom...

Javasolt a Revell maszkolót zöldre festeni és jó messzire elhajítani a fűbe... bocs, de szerintem az a hibás...
Ákos 206895 2007. október 16. 09:50
Válasz erre
Ha lehet én is műgyantát használok, de a Trumpi MiG-15-höz szerintem csak a műszerfal, a pedálok és az övek kellenek, a többi jó, ami a makettben van.
notarius 206893 2007. október 16. 09:43
Válasz erre
Mondjuk én személy szerint nem szeretem az Eduardot annyira. Inkább a gyanta cuccok.
notarius 206892 2007. október 16. 09:41
Válasz erre
szucslaszlo67 206891 2007. október 16. 09:17
Válasz erre
Baromság felejsd el, csak ez ugrot be.
szucslaszlo67 206890 2007. október 16. 09:15
Válasz erre
Szerintem ez egy Bronco de több most nem ugrik be róla.
Donor 206889 2007. október 16. 08:49
Válasz erre
IMG_0209

egyik oldal
IMG_0209
IMG_0210

másik oldal
IMG_0210
IMG_0216

a gép
IMG_0216

Szia Tibcsi!
Irtam,hogy Revell maszkolófolyadékot használtam. Miután a szürkével lefestettem a gépet, kb 3-4 napot biztosan vártam, csak utána ragasztottam fel a papírt.

Nyomok fel néhány most készült képet róla. Ne a tömítési és illesztési hibákat nézzétek, tisztában vagyok velük. A harmadik képnél állítottam a színhőmérsékleten, azért más.
Üdv: Donor
Tibcsi 206888 2007. október 16. 08:22
Válasz erre
Donor,

Két kérdés:

- miféle maszkolófolyadékot használtál?
- mennyit vártál, mielőtt le akartad szedni? (száradási idő)

Én is használok Revell festéket, Humbrol maskollal de ennyire durva esetem még nem volt...

Tibcsi
sixt67 206887 2007. október 16. 06:55
Válasz erre
A De-Haviland Vampire SNECMA által gyártott liszecváltozata.Ha érkelnek további képek jelezd. A múzeumban körbe fotóztam a gépet.
bikedoki 206886 2007. október 16. 06:42
Válasz erre
Mi ez?
Mi ez

Sziasztok!

A képen látható F-84 mögött látható gép típusa érdekelne. A ki tudja, írja meg.

Köszi: bikedoki
Donor 206885 2007. október 15. 23:57
Válasz erre
Na, még köszönni is elfelejtettem.
Üdv: Donor
Donor 206884 2007. október 15. 23:56
Válasz erre
Sziasztok!
Igy jártam: Spitfire 1:72-es gép összeragasztva. Lefújtam az alját vmilyen Revell világosszürkével. Lefújtam a felső részt Revell sötétszürkével. Kimaszkoltam a sötétszürkét, amit úgy csináltam, hogy írólapból kivágtam a formákat, majd Revell maszkolófolyadékkal ragasztottam fel a repülőre. Lefújtam Revell sötétzölddel, majd, amikor a maszkolásra használt papírokat le akartam venni konstatáltam, hogy a maszkolófolyadék nem igazán akar eltávozni a festékről. Fogpiszkálóval nagy nehezen sikerült lekapargatnom, de a szürke festéken több helyen zsíros nyomot hagyott, illetve a fogpiszkáló nyomán is más színű lett a festék.
Kérdésem a következő: tudom, hogy a Revell cuccokat sokan szidják, sokan nem is használják, de létezhet, hogy ilyen sz*r mind a festék, mind a maszkolófolyadék? vagy a technikám nem jó? Ti hogyan csináljátok?
Bocs a hosszú levélért, de sokkal dühösebb vagyok, mint amennyire látszik...
Ps: A futóaknákat BlueTaccal maszkoltam ki, hát azok is elég nehezen távoztak a makettről...
Ákos 206883 2007. október 15. 17:50
Válasz erre
Szintén, de azért egy Eduard kabin kell hozzá...
notarius 206882 2007. október 15. 17:28
Válasz erre
tégé 206881 2007. október 15. 17:17
Válasz erre
Sziasztok!
Hozzáértők! Ár-érték-minőség arányban melyik a legjobb vétel az 1:48-as Mig-15bis-ek közül. Revell-Trumpeter-Tamiya?
tégé
jaffa 206880 2007. október 15. 08:47
Válasz erre
www.ok.hu felnött tartalom kijelölése utána teljes web ,képek
Z63 206879 2007. október 15. 08:39
Válasz erre
Szia sys!
A Pálma Express-t nyugodtan használhatod kabintető ragasztáshoz, ez már nem annyira gumiszerű, ha megköt.Még csiszolható is óvatosan.A felesleget nedves ronggyal letörölheted(Coyright:Xcraft)
Üdv
Uly 206878 2007. október 14. 23:06
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni?
Gaz-66-ost építek és szeretnék fotókat róla. Honnan tudok letölteni netről részletes képeket, mert sajna nem találok? Vagy ha valaki tudna küldeni, megköszönném. Természetesen magyar lesz:)

Köszi,
Uly
Kalóz 206877 2007. október 14. 20:25
Válasz erre
Mondjuk a halenyv, meg a csiriz, a Technokol Rapidról nem is beszélve! :)))
Amit nem szabad negligálni, az a türelem! Kapkodva nem lehet makettet építeni (bár a többéves várakozás sem hoz mindig megfelelő eredményt. Erről regélhetnének a makettjeim, amik már évek óta várják, hogy befejezzem őket).
Kalóz
lucky 206876 2007. október 14. 19:02
Válasz erre
Lehet benne vmi mert a veszélyességi ábra toluolt jelez.Amikor pedig megkeményszik akkor már szaga sincs.
lucky 206875 2007. október 14. 18:59
Válasz erre
Mondjuk pill ragacs( üveg felületekehez semmikép nem ajánlott), két komponenses epoxik-at lehet használni.
De a ragasztási felületről tanácsos a festéket lekaparni...
Az oldószeres ragacsoknak pont az a lényege, h megolvasszák a két alkatrészt.
borisz 206874 2007. október 14. 18:58
Válasz erre
Akkor még egy kérdés: mi az, amit mindenképpen kerüljün el az ember?
Kalóz 206873 2007. október 14. 18:56
Válasz erre
borisz!
Mint minden tömítőpaszta, az idő múlásával ez is változtatja térfogatát (ez alól a kétkomponenses tömítők sem mentesek teljességgel). Eredeti használati köre alapján nagy beszívódás nem várható tőle. Én csak tavaly óta használom, így még kevés a tapasztalat. Viszont a Tamiya vagy a Molak paszták is beszívódtak kissé, ha nem volt elég a száradási idő a csiszolás előtt.
Ami a Clearfixet illeti, valójában nem ragasztó, ezért nem marja meg a sztirol felületét. A gyengesége is ebből adódik, mivel nem "köt" hozzá az anyaghoz, hanem a beszáradó anyaga tartja helyén az alkatrész. Viszont kiválóan alkalmas pl. Műszerüvegezés imitálásához, vagy kisebb ablakok helyett (1:144 és kisebb méretarányok,elsősorban utasszállító repülőgépek makattjeinél az üveg imitálására) mivel elég jó a nyúlóképessége, azaz a nyílás felett hajszálvékony fóliát képez, ami száradás közben sem szakad meg. Viszont a leírtaknak megfelelően nagyon sérülékeny, és általában mindig a legrosszabb pillanatban történik meg a baj.
Kalóz
Kalóz
vadgergo 206872 2007. október 14. 18:53
Válasz erre
helló

A revell tűs ragasztója feloldja a festéket, ezért nem tudok vele ragasztani, mivel ragasszak?

Gergő
borisz 206871 2007. október 14. 18:41
Válasz erre
Szia!
Ilyen palmat még nem használtam, csak a humbrol clear fixjét, aminek egyetlen előnye, hogy nálam nem matra meg az átlátszó felületeket, viszont gyengébb a "normális" ragasztóknál és lassabban szárad, bár lehet, hogy valaki erre esküszik.
borisz 206870 2007. október 14. 18:37
Válasz erre
Tehát, ha jól értem akkor a legtöbb érv a nitro késtapasz mellett szól, mert nem kell keverni, higítható, olcsó, gyorsan szárad, kevés gyakorlatttal is használható.
Beszívódni nem szokott?
xcraft 206869 2007. október 14. 18:25
Válasz erre
Hello!
Átlátszó alkatrészekhez?
Lehet vele ragasztani, ha muszály. De gumiszerű marad a száradás után is, ezért nem csiszolható, ha túlfolyik, azt egyből le kell törölni nedves ronggyal, akármivel. A csillogását matt lakkozással eltüntetheted.
A legnagyobb hibája, hogy lassan szárad, egy napig nem tudsz továbblépni.
sys 206867 2007. október 14. 16:12
Válasz erre
Sziasztok!
A dioráma-készítésnél merült fel az egyébként áttetszőre száradó Palma Fa univerzális diszperziós faragasztó. Ezt vki használja üvegfelületek ragasztásához? Van ezirányú tapasztalat? A válaszokat előre is kösz.
Üdv
Elektrolakatos 206866 2007. október 14. 10:16
Válasz erre
Kalóz!

Ehhez mindossze annyit, hogy nitró késtapaszt manapság már csak "sufnituningnál" alkalmazzák kocsikhoz.Mindenki más két komponenses "gitt"/"kitt"-et használ.(én például a Body termékeit)Ezt alkalmazom Gerivel közösen makettekhez is...amit meg kell tanulni a vele való használatnál, hogy mekkora mennyiséget keversz ki mivel gyorsan kikeményedik!

Bár vegyész nem vagyok, de meg tudom mondani nektek miért is keményedik be a dobozba a cucc...ugyanis ezek mind nitro alapúak és mint ilyen eléggé illékony a benne lévő oldószer ami az állagát adja.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.