/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
borisz 205930 2007. június 28. 22:43
Válasz erre
Akos 205929 2007. június 28. 22:28
Válasz erre
Párszor olvastam itt a fórumon, hogy a kifújt festék még a levegőben megszáradt és pókhálószerű anyag rakódott a makettre.
Ezt szeretném reprodukálni, ugyanis 1:24-es pókháló kellene.
Kérdés, kinek milyen festékkel fordult elő? Nekem sehogy sem sikerül...
tray 205928 2007. június 28. 21:04
Válasz erre
Az, hogy kell-e tömíteni vagy sorjázni, attól is függ, hogy mennyire látszik a kész maketten, meg hogy egyáltalán a dolog megoldható-e.
A mélyedésekre (kilökőtüskék nyomai) és a beszívódásokra nekem legjobban a Humbrol tömítője vált be, mivel gyorsan szárad, és könnyen csiszolható, szemben pl. a Tamiya tömítőjével, ami sokáig és jóval keményebbre szárad, mint a műanyag (viszont könyebb a felhordása).
A kifelé álló cuccokat kicsit problémásabb csiszolni. Nagyon kevés tömítőt köré szoktam mázolni, és addig csiszolom, amíg a tömítőből látszik valami - ha eltűnt, akkor már sima az él, és így nem fogom túlcsiszolni.
Csiszoláshoz nekem van egy spéci szerszámom, egy elektromos fogkefe lett átalakítva úgy, hogy a sörtéket kihúztam, és egy apró csiszolópapír-korongot ragasztottam a fejére, amit időnként cserélek. Élvezet vele dolgozni!
A sorjákat pedig minden esetben kezelni kell. Na jó, ha profi az anyag, akkor nem látszik, de ez a ritka eset. Legkönyebb szikével, majd a fentebb említett csiszolóval.
Kaphatóak apró reszelők is, ezek is nagyon hasznosak, ha hozzá tudsz vele férni a "munkaterülethez".
borisz 205927 2007. június 28. 20:57
Válasz erre
Szia!
csiszolni vízpapírral szoktam.
nekem van a nehezebb dolgokra 40es és 120 as papírom, ezek nagyon durvák.
Aztán 600, 800, 1000, 1200, 2000.
a vízpapirt be lehet vizezni, akkor sem jön szét, úgy kell vele csiszolni, és akkor nem ragad bele a reszelék. hogyha bevizezed, de elkezd szétjönni, akkor az nem vízpapír.
tömíteni pillragaccsal szoktam, de óvatosan kell.
a nagyobb sorjákat le szoktam vágni szikével, hogy bne kelljen hetekig csiszatolni. persze a papírral is kell utómunkákat végezni, de menet közben majd meglátod
Sandor 205926 2007. június 28. 20:35
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy problémám a csiszolással,tömítéssel kapcsolatban.
Vannak kilökőtüskenyomok,amik mélyek és vannak amik kifele álnak.
A befele állót tömíteni szoktátok vagy csak elcsiszoljátok?(milyen tömítő a legalkalmasabb?9
És a kifele állót csak elcsiszoljátok?
Minden alkatrészeken van egy nagyon vékony pici sorja,talán ez az "öntésicsík"(lehet,hogy ez nagy baromság:):)),ezeket is elcsiszoljátok vagy nem kell vele foglalkozni?(ha elcsiszoljátok mivel?próáltam csiszolópapírral,de hamar feladtam,mert egyszerűen begolyóztam már,mert szinte semmit nem haladtam)
Reméllem érthető voltam.
Köszi választ előre is.
Sandor
szezsolt 205925 2007. június 28. 19:01
Válasz erre
Köszönöm, azóta megtaláltam!
A típus: Magirus-Deutz 178 D15AL =)
Isu 205924 2007. június 28. 18:55
Válasz erre
Köszi Mindenkinek a segítséget!
Isu 205923 2007. június 28. 18:55
Válasz erre
Köszi Mindenkinek a segítséget!
csabi 205922 2007. június 28. 18:34
Válasz erre
Hello Narn!
Nyugodtan tunkold vissza a Tac-ot, akár apró darabonként is,idővel egymáshoz fognak tapadni és szépen lejön a festékről vagy ahonna kell.Nálam is többször jelentkezett ez a probléma.
Lényeg hogy csak nyugisan!
Cső!
Miggyuri 205921 2007. június 28. 13:15
Válasz erre
Szezsolt!
Egy MAN utánérzés, a jgóknál is gyártották.
Miggyuri
gábor76 205920 2007. június 28. 12:26
Válasz erre
A világháború elején más volt,kicsit tányér alakú,mint az angol.
szezsolt 205919 2007. június 28. 12:08
Válasz erre
mi ez
mi ez

A kép lemaradt!
szezsolt 205918 2007. június 28. 12:07
Válasz erre
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mi a típusa a járműnek ami a háttérben van?
borisz 205917 2007. június 28. 11:51
Válasz erre
szerintem időnként cserélték őket:D
Isu 205916 2007. június 28. 11:13
Válasz erre
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy az amerikai rohamsisak a 2.VH-ban és korában ugyan az volt-e?
Köszönöm:)
FireFoX 205915 2007. június 28. 11:00
Válasz erre
05
05
09
09

Sziasztok!
A képeken látható záróelemeket miből szoktátok elkészíteni?
Előre is köszi a segítséget!

FireFoX
Narn 205914 2007. június 28. 10:24
Válasz erre
Sziasztok!
Segítsetek rajtam, mert sajnálatos módon megszívattam magam ...
Maszkoláshoz BlueTac-et használtam, mert a maszkolószalag nem akart megmaradni a helyén. Most szerettem volna kiszedni a helyéről, de olyan lett, mint a rágógumi és nyúlik, szakad, benne marad és ragad mindenhez.
Hogy lehetne fájdalommentesen kiszedni ?
xcraft 205913 2007. június 27. 21:37
Válasz erre
Bocsi, de ezek a gőzmentes pillanatragacsok gagyik. Szerintem.
Van a Loctite-nak is, ami azért nem egy ruppótlan márka, meg is vettem, itthon, boltban, gondoltam, most aztán locsolhatom a kabint, nem árt neki.
De ez is gőzöl, csak nem annyira, mint a normál, cserébe viszont nem ragaszt rendesen, kevésbé erős, én csalódtam benne.
IRon 205912 2007. június 27. 20:39
Válasz erre
sziasztok!

Párduchoz keresnék magasított szellőzőházat 1/35 ben... tamiya dragon bármi jó!
cserében megyegyezünk!

üdv
Vrbovszki Áron
vrbovszki@tvnetwork.hu
KormosP 205911 2007. június 27. 18:21
Válasz erre
Varjú bácsi volt olyan kedves, hogy felhívott telefonon, és pont hasonló dolgot javasolt. Ez sem rossz ötlet, de szerintem túl sok pluszmunkával járna ez az esetemben (burkolat kivágása, új beragasztása, becsiszolása, ablak panelvonal bekarcolása, na és mindezt négyszer... :-( ).

Üdv:

kp
Akos 205910 2007. június 27. 17:57
Válasz erre
Nem tudom, ez milyen makett, de nem lehetne egy kicsit nagyobb lyukat vágni, egy vastagabb átlátszó darabot (CD tok) beleapplikálni, és simán lecsiszolni, tömíteni, majd a végén helyrehozni festéssel az átlátszó darab nagyságát? Ju-88-on így csináltam...
Akos 205909 2007. június 27. 17:54
Válasz erre
Zsírtalanítani kell, akkor nem gőzöl, pedig sima Ferrobonddal ragasztok mindent...
salou 205908 2007. június 27. 14:53
Válasz erre
Igen ám, de mit csinálsz hogy a pill. ragasztó gőze belülről ne rakódjon az ablakra.
És hát ez éppen ablakoknál ill. átlátszó alkatrászeknél egy rémálom. Azt meg letisztítani nem lehet.
KormosP 205907 2007. június 27. 13:36
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi az eddigi tippeket, válaszokat. Az ablakok, amiket meg szeretnék csinálni, egy repülő motorgondoláján vannak - formailag lekerekített sarkú háromszögre emlékeztetnek.

A műanyagot belülről elvékonyítottam, hogy majd belülről beragasztom majd a formára vágott műanyag lapot, de ahogy bepróbáltam az alkatrészt, még így is elég nagy a lépcső a külső burkolat és az átlátszó fólia között.
Sajnos kicsit elsiettem a dolgot, és a gondolafeleket már összeragasztottam, és elfelejtettem beragasztani az ablakokat - tehát még csak az építési fázisnál vagyok. :-(

Először a Blue-tac -es megoldást próbáltam az ablak behelyezéséhez, de ez eléggé nehézkes most, hogy már a gondolafelek össze vannak ragasztva. Másik probléma a lépcsővel van, amit az előbb leírtam. Ezért gondoltam, hogy az ablak nyílását feltöltöm pl. clear fix-el. Korábban már csináltam hasonlót egy B-17-es farokrészénél (nem a Promodelles makettnél) és ott elég jó eredményeket értem el, de nem emlékszek már, hogy ott milyen anyagot használtam.

Azt hiszem kipróbálom a Clearfix-et vagy felhajtok átlátszó műgyantát. Vagy esetleg futok még egy kört az Ákos féle megoldással. Az is elég jó ötlet...

Üdv:

kp
salou 205906 2007. június 27. 12:15
Válasz erre
Szia!
Írd le légyszi hogy pontosan miről is van szó, az építés mely fázisához kell a dolog?
Esetleg még építés közben kell a dolgot megcsinálni, vagy ráér utolsó lépésként is.
Biztos hogy tudunk segíteni!
Addig is néhány ötlet. A Humbrol Clear Fix egy kitűnő anyag ilyesmire. Olyan felületi feszültsége van hogy kb, egy 5mm átmérőjű lyukat, ill. ablakot símán "átvisz". Én is készítettem így ablakot. Víztisztára szárad. De mint mindent az alkalmazást itt is egy próbadarabon ki kell próbálni. Pl, miután bekented a nyílásba néhány percig forgatni kell a kezedben nehogy kifollyon belőle. De értelemszerűen erre már nem lehet maszkolni meg ilyesmi, de mint említettem nem tudom hogy az építésben éppen hol van rá szükséged.
Vagy esetleg ha nagyon rizikós helyre kell valami ablakot beragasztani lehet próbálkozni ún, odourless azaz gőzőlgésmentes pill.ragasztóval is. Ez is pl, ahogy azt az Alize cikkemben is említettem alapfelszerelés kell legyen minden makettező kelléktárában. De sajnos mint sok minden más ez is csak külhonból rendelhető. /pl, Hannants/ Elnézést ha egy kicsit hosszú voltam, de lessz itt ötlet bőven.
Üdv! Salou
Akos 205905 2007. június 27. 11:57
Válasz erre
Péter!
Én úgy szoktam csinálni, hogy a kivágott átlátszó fóliát átlátszó celluxal a helyére ragasztom. Belülről óvatosan pillanatragasztót folyatok az ablak és a keret találkozásához egy vékony injekciós tűvel. A réseken kifolyó pillanatragasztó csak a cellux ragasztóanyagához ragad, ezt a cellux eltávoítása után le lehet törölni lakkbenzinnel. És a lyukakat is kitölti a keretnél... (legnagyobb ilyen egy 1/72-es Il-18 volt, saját gyártású szerszámmal gyártott ablakokkal... volt pár)
warbirds 205904 2007. június 27. 10:22
Válasz erre
Péter!
Úgy próbáltad már, hogy méretre vágod az átlátszó fóliát, nyomsz rá egy darab Blu-Tac-ot és egy egyenesre vágott fogpiszkálót? Azzal a helyére tudod illeszteni szépen, a Blu-Tac pedig nem hagy nyomot. Így a keretet szépen kikened ragaccsal, aztán az eszcájggal rá tudod illeszteni a fóliát. Üdv! warbirds
atamán 205903 2007. június 27. 09:30
Válasz erre
Sziasztok!
Keresem azokat az autó modellező társaimat akiknek megvan valamelyik Tamya 1/12-es méretarányú FORMA 1-es modelje dobozban összerakatlanul.Aki tud ezekkel kapcsolatban információt,ha van ilyen az ismeretségi körében azt is megköszönöm.
A többit E-mailen beszéljük meg.
KormosP 205902 2007. június 27. 09:14
Válasz erre
Sziasztok!

Kis segtséget szeretnék kérni. 4 darab, elég kicsi kis háromszög alakú ablakokat kéne csinálnom (kb. 3*4 mm -es méretben), de bajban vagyok a kivitelezéssel. Megpróbáltam átlátszó lapból kivágni, de nem bírom rendesen a helyére ragasztani.
Azon gondolkodtam, hogy a lemezt, amin az ablak van, kívülről leragasztom ragasztó szalaggal, és belülről kiöntöm valami ragasztóval. A faipari ragasztóra gondoltam, de az nem átlátszóra szárad. A pillanatragasztótól vélek, hogy nem engedi el a ragasztó szalagot.
Gondolkoztam clear fixen is vagy valami átlátszó műgyantán... de ezek nincsenek otthon

Alternatívaként arra is gondoltam, hogy kívülről ragasztok a borításra celluxot, és óvatosan körbevágom; és az lesz az ablak. De ezt csak "vész esetén" csinálnám meg.

Ha valaki tudna segíteni vagy van valami jó ötlete, kérem segítsen!

Üdv:

kp
gida 205901 2007. június 26. 20:21
Válasz erre
G-cart 205900 2007. június 26. 14:53
Válasz erre
Köszi gida! És fehér létezik, vagy ez országfüggő?
G'
gida 205899 2007. június 25. 15:22
Válasz erre
piros:biztonsagi hatarvonal
sarga: gurulout tengelyvonala
sarga
Tibcsi 205898 2007. június 25. 14:23
Válasz erre
Pumás az nincs, de Dongós még csak-csak akad. :)) Már írtam neki az iwiw-en, de még nem válaszolt...

T.
notarius 205897 2007. június 25. 12:32
Válasz erre
Hát igen, a Botond cuccok érdekes anyagból vannak. Tudnék mesélni a pontosságról, deformáltságról...
tsaba 205896 2007. június 25. 12:28
Válasz erre
Ez egy Botond 1/72-es fiat ansaldo. Magyar termék, ennek meg sem kottyan holmi 60 fok! :)

Azért tovább próbálkozom.

köszi

T
Akos 205895 2007. június 25. 12:23
Válasz erre
Érdekes anyag lehet, a műgyanta repülőkhöz elég volt a 60 fokos víz...
tsaba 205894 2007. június 25. 12:02
Válasz erre
Próbáltam, kb 80 fokos vízben vagy 30 percet volt egy hasonló öntőcsonk, de eltört. Aztán hagytam még benne, de... Elfőtt a víz! Hagyjam még tovább benne? Vagy forrásban levő vízzel próbálkozzam? Na meg amennyit hajlott, annyit kb. vissza is rúgott.

T
Akos 205893 2007. június 25. 11:42
Válasz erre
Melegítsd meg, akkor hajlik. Tedd meleg vízbe. Először egy öntőcsonkon próbáld ki, mlyen meleg kell!
MrChef 205892 2007. június 25. 10:51
Válasz erre
Sziasztok!

1:48-as P-51D-hez keresek IAF matricát. Ha van valakinek, megveszem!

Üdv,

Tamás
tsaba 205891 2007. június 25. 09:41
Válasz erre
Segítsééég!

Hogyan lehet a műgyanta lánctalpat a kívánt formára hozni? Azt hiszem ezt a műgyanta dolgot még sokat kell gyakorolnom. Szegény kis ansaldo-m több részből lett öszzerakva, mint eredelótileg tervezték. A lánctalp meghajlítása viszont kifogott eddig rajtam, és nem szeretném szemenkénti lánctalpként összerakni. Bááár...

Köszi
G-cart 205890 2007. június 24. 22:44
Válasz erre
Köszi Tibcsi! Reptéri dolgozó, mondjuk egy kecskeméti pumás nincs a közelben?
Üdv: G'
Kalóz 205889 2007. június 24. 22:11
Válasz erre
Nekem menni szokott, igaz, nem a felső határon próbálom. Viszont a 2big sem sebességhajhász, ráadásul az újabb változat nem is tetszik (már annyi helyre reggeltem be, hogy azt sem tudom, hova, hogyan lépjek be. Pedig felírogattam, hogy el ne felejtsem, de néha mégis visszautasít:( )
Kalóz
xcraft 205888 2007. június 24. 22:07
Válasz erre
Szia Kalóz!
Ezek szerintem csak elméleti értékek. A citromail elvileg nekem is engedne 2GB-ot óriásmellékletben, de 30 megánál többet még nem tudtam küldeni, két okból:
1. Nem győzöm kivárni, mert órákig tölt. Ráadásul 100 percet adtak a leválírásra, ezután automatikusan bont.
2. Előfordult, hogy nyolcvan perc töltés után, 98%-os készültségnél megszakadt.
Monitort kellett cserélnem, mikor belerúgtam kettőt. :))
Kalóz 205887 2007. június 24. 22:00
Válasz erre
migi!
A gmail, az sgmail, a vipmail, és még jónéhány levelező 100 megáig enged küldeni anyagot. A címzett egy linket kap, amire rákattintva letöltheti az anyagot, sőt másnak is továbbküldheti. A 2big-et csak ennél nagyobb anyagok esetében érdemes használni.
Kalóz
xcraft 205886 2007. június 24. 20:10
Válasz erre
Szia Migi!
Megint írtam egy mailt, mert az AVRO fent van a BETAH-on.
Köszi mégegyszer a segítséget. A program egyébként a 2BIG
Szilárd
Némo 205885 2007. június 24. 20:01
Válasz erre
Sziasztok! Nemtudja valaki hogy mi lett a Friulmodell oldalával??? Valami székesfehérvári honlapkészíttő cég lapja jön be a címen. Előre is köszönöm az infót!!
migi 205884 2007. június 24. 19:58
Válasz erre
Nem tudná valaki mi annak a programnak a neve elérhetősége amivel digites könyvet lehet küldeni.
migi
xcraft 205883 2007. június 24. 19:44
Válasz erre
Szia Migi!
Köszönöm, írtam egy magánt.
migi 205882 2007. június 24. 18:04
Válasz erre
Szia
Windsock D- van könyvem 504K
hogy küldjem el ?
migi
xcraft 205881 2007. június 24. 17:08
Válasz erre
Hello!
Keresek AVRO 504-ről elektronikus formátumú könyvet. A normál papíralapú is jó, ha más nincs.
Köszi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.