/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.
Robidoki 204776 2007. március 5. 21:31
Válasz erre
Volt is erre egy vicc:Megvette a bácsi a városban a varrógépet,de hogy könnyebb legyen szállítani darabokban adták oda egy dobozban,+ az összeállítási rajzot.Az öreg hazaviszi,összerakja 1x,2x,3x,de mindíg géppuska lessz belőle.Hát visszamegy a boltba reklamálni.Erre az eladó!-aztán bátyám a "bülletin"-t elolvasta-e(tehát a módosítások jegyzékét)Ez volt a mosógépnél,a lemezjátszónál,és a repcsiknél is.
Atesz 204775 2007. március 5. 19:21
Válasz erre
Petibá 204774 2007. március 5. 19:00
Válasz erre
Miggyuri!

Egy KP kit keres méltó gazdát, küldjem?

A dobozon a 925 oldalszámú gép van, ha ez segít beazonosítani.

Petibá
Tibcsi 204773 2007. március 5. 18:51
Válasz erre
A fékfolyadékot nem próbáltam, de a Szi-ti biztosan nem bántja az átlátszó alkatrészeket. :)
mhorvat 204772 2007. március 5. 18:35
Válasz erre
Köszönöm a linket! Az a gond, hogy bár már telefont nem vették fel, mert 6-ig vannak nyitva, elnézegetve a képeiket és bemutatkozásukat Bburago-val ők egyáltalában nem foglalkoznak eladás szempontjából. Ettől függetlenül szerintetek lehetséges, hogy megvennék tőlem a gyűjteményem?

mhorvat
Miggyuri 204771 2007. március 5. 18:08
Válasz erre
Urak! Sürgősen szükségem volna egy 1:72-es MiG-15 makettkészletre!!
S.O.S.
Miggyuri
Atesz 204770 2007. március 5. 18:03
Válasz erre
Sziasztok!

Gyors kérdés: a SZI-TI-t, vagy a fékfolyadékot lehet használni az üvegalkatrészek (kamion) festéktelenítéséhez, anélkül, hogy bántaná?

Üdv:
Atesz
Zag 204769 2007. március 5. 17:47
Válasz erre
mhorvat!

A Victor Hugo utcában lévő bolt elérhetősége:

www.automodellszalon.hu/fooldal.htm

Üdv

Zag
ChevyG 204768 2007. március 5. 17:36
Válasz erre
pont itt , ezen a fórumon olvastam ezt a B-29 kontra Tu-4es ügyet:
a B-29 épitesésén több beszállitó dolgozott a BOEING keze alá, ezért néhol (belső terek) eltérő árnyalatok voltak, az oroszok még ezt is másolták, mert a parancs az volt, TELJESEN le kel másolni...

1ébként szerintem 100x nehezebb volt 1 kész gépet lemásolni, mint 1 újat gyártani, tervezni.

Olaf bácsi könyve meg van nekem, bár nem szivesen forgatom, mert nem teccik a hangvétele. Eléggé egyoldalról nézi a dolgokat, és nem kicsit elfogult.
Robidoki 204767 2007. március 5. 17:04
Válasz erre
Igen,errőlbeszélek egyvégtében.Végre van aki könyveket is olvas!Ne felejtsük el a "tudományos "könyveket,pl Jakovlev:Szárnyak-emberek-et sem!!További jó munkát Urak!
mhorvat 204766 2007. március 5. 16:45
Válasz erre
Először is nagyon köszönöm a segítségeteket mindkettőtőknek. Hát egy telefonszámot erről a Victor Hugo utcai autómodell boltról nagyon elfogadnék valakitől! Mert neten rákerestem, de semmi eredménye nem lett sajnos! Valaki, aki tud valami infót erről, vagy tudja, hol kéne utánanéznem, kérem segítsen. Előre is köszönöm!
vraukó 204765 2007. március 5. 12:50
Válasz erre
Az Il-28-ason alkalmazott hátsó tűz előállás először a B-17-esen alkalmazott ún. Cheyenne-típusú géppuskaállás indigós másolata. Eztet onnet is tudom, a szak irodalmon kívül, hogy lefényképeltem közvetlen közelről az Il-28-as (Lengyelország) és a B-17-es(Duxford) lő állásait. Ha van is köztök különbség, az csekély, és még az 1-1 országon belül gyártott, de eltérő helyen vagy eltérő sorozatban készült darabok között is fenn állhat akkora eltérés. Olaf Gröhler: A légi háborúk története című munkája igen tanulságos e szempontból (avagy a bolsevik propaganda akcióban). A B-29-es az imperializmus terrorfegyvere ("Halál a levegőből - B-29 bombázó repülőgépek szőnyegbombázása"), míg a róla kopírozott szovjet változat, mely csak a csillagok színében különbözik, a Szovjetunió méltó válasza az imperialisták fenyegetésére ("A repülőgép sorozatgyártásával a szovjet légierő olyan fegyver birtokába jutott, amellyel az amerikai Strategic Air Command fenyegetésére méltó választ adhatott." képaláírás, 349. old.) Hát nem édi? A ChevyG által említett beteges pontosságot az is indokolja, hogy a nem pontosan másolt dolgok általában +bosszulják magukat; lásd pl. a románok esetét a Leopárd harczkocsival. Ez a Gröhler-könyv más szempontból is hasznos. Az Il-28-as röntgenrajzánál pl. a hátsó fegyverzet leírásaként a roppant informatív "Hátsó fegyverzet" +jelölést alkalmazza. Könnyű annak szakembernek lenni ugyebár, akinek ilyen könyve van...
Robidoki 204764 2007. március 5. 11:35
Válasz erre
A forgó csővek nem hasonlóak,de az az irgalmatlanul bonyolult mozgatás,és lőelemképzés Igen!
ChevyG 204763 2007. március 5. 10:58
Válasz erre
lol:D
25éves vagyok

20 éve még max turbotraktoroztam a játszótéren:)

Sztálin személyes parancsára kopintották le a B-29est (volt "zsákmányról"), beteges pontossággal (betegesen féltek Sz-tól)

Biztos, hogy max a kaliber más és pár elektro motor stb, mint az "eredetieben"
Mekett 204762 2007. március 5. 10:24
Válasz erre
Nos ezt sajnálom, mert én is elég keveset tudok a dologról, de majd igyekszem segíteni neked, ahol tudok.

Az Il-28-as lőállását azért nem mondtam, mert azt én nem sorolom a távírányítású tornyokhoz, amiket említettél. Bár tény, hogy azt is lehetett távvezérelni. Akkor fogalmazzuk át a kérdést:
A hasonlóság alatt azt értetted, hogy tulajdonképpen bárki vezérelhette bármelyik lőtornyot, vagy hogy ugyanolyan célzókészülélelet, lőszertovábbítást, lőelemképzőt, mozgatómechanikát, szabályozókat használtak? Bár a műszaki megoldások hasonlóságának szerintem határt szab, hogy a B-29 tornyai 360 fokban foroghattak, illetve - bár ez már a fegyvert érinti inkább - nem Gatling-rendszerűek voltak. Lehet, hogy hülyeséget mondtam, és a Hind fegyvere nem Gatling, de szerintem pont annyira hasonló a B-29 fegyvereihez, mint bármely Gatling fegyverhez.

A konkrét példánál maradva:
az Il-28 farokrészén használt lőállást több gépen is alkalmazták. Ha jól emlékszem, például az An-12-esen és a Tu-95-ösön is ez volt. A szakirodalom nincs előttem, ezért nem biztos, hogy ezek a kérdéses típusok. A külső hasonlóság ellenére ugyanis két ilyen jellegű lövészállást alkalmaztak nagy számban az oroszok. Ha jól tudom, mindkettőt ugyanaz a tervezőiroda fejlesztette ki, és az egyik tényleg a Tu-4-estől indult.

Bevallom, én csak édeklődő amatőr vagyok, de ChevyG például 20 évig B-29-est szerelt.
Apaka 204761 2007. március 5. 10:03
Válasz erre
Robidoki!
Ennyit találtam 48-ban:
Hannants:
Superscale SS481000
Superscale SS481070
CAM CAM48049
HLJ:
CAMP48-011
Tibcsi 204760 2007. március 5. 08:00
Válasz erre
Tibcsi 204759 2007. március 5. 07:59
Válasz erre
A Hasegawa gyártotta régebben, nem tudom létezik-e még.
Miggyuri 204758 2007. március 5. 05:59
Válasz erre
S.O.S.
Sürgősen szükségem volna egy bármilyen gyártmányú, MiG-15 makettkészletre, 1:72-es méretben.
Miggyuri
Robidoki 204757 2007. március 4. 23:01
Válasz erre
Érdeklődnék nagy tisztelettel,hogy F-18 ashoz BLUE ANGELS matricát kitől vehetnék,egyáltalán készítenek-é ilyet neves,vagy kevésbé neves matricagyártók?
Ja,a méret 1:48,de ha nincs más lehet "eggyel" kisebb is.
Robidoki 204756 2007. március 4. 22:47
Válasz erre
Te esetleg ismered a 24-est?Vagy a műszaki dokumentációját,mert akkor segíthetnél nekem igazán.Volt egy olyan repülőnk is ,aaz Il-28as,amelyet nem vettél a "hasonló"technikai megoldások közé.De kár hogy az utóbbi 20 évben a 24-es a kenyeremet biztosító tipus,és oly keveset tudok róla.
Akos 204755 2007. március 4. 22:31
Válasz erre
Homokot, háttérben egy piramissal :))
notarius 204754 2007. március 4. 22:02
Válasz erre
Milyen talajt tennétek egy 1948-ban földön álldogáló egyiptomi Spitfire alá?
Mekett 204753 2007. március 4. 21:29
Válasz erre
Szerintem nem kizárt hogy az orosz tervezők a távvezérelt tornyokat a B-29-es tornyaitól származtatják, mert nem rémlik, hogy a Tu-4 előtt alkalmaztak volna ilyeneket.
Bár mintha a Pe-8-nál már próbálkoztak volna a szárny alatti tornyokat a törzsből vezérelve használni, de ennek most utána kellene néznem.
Mekett 204752 2007. március 4. 21:27
Válasz erre
pont annyira!!! mint bármely!!! távvezérelt!!! toronyra szerintem!!!
xcraft 204751 2007. március 4. 18:28
Válasz erre
Pesten, a Victor Hugo utcában, a Jászai Mari tér, és a Nyugati Pu. között van egy autómakettbolt, kizárólag autókat tartanak, mindenfélét. Náluk kellene megpróbálni. Sem a pontos címet, sem a telefonszámot nem tudom, de biztosan van itt hozzáértő, és leírják neked.
migi 204750 2007. március 4. 18:27
Válasz erre
Szia
Ha pesti vagy vidd be a Ferenc kőrut 10. alá a játék udvarba ,az bizományi is.
migi
mhorvat 204749 2007. március 4. 17:40
Válasz erre
Sziasztok!

Tudnátok tippet adni a szokványos, általános apróhírdető oldalakon kívül, hogy a Bburago modelleim hol adhatnám el? Szakoldalakra gondoltam (magyar), tehát nem Vatera meg apronet.

Köszi előre is.
ChevyG 204748 2007. március 4. 08:39
Válasz erre
Robidoki 204747 2007. március 4. 03:30
Válasz erre
A műszaki megoldások szinte teljesen ugyan azok !!! ChevyG -előbb olvass utána,azután véleményezz.(van egy közmondás:ha nem szóltál volna,még okos is maradhattál volna)
Azért tőbb féle megoldás is van egy bizonyos feladatra!!Pl az amcsi teherautok koppintása Oroszra!!!De legalábbis a motor,és erőátvitel!!!De pl,a Willis, és a régi ZIL kör alakú hátsó lámpája.stb
ChevyG 204746 2007. március 3. 20:26
Válasz erre
pont annyira mint bármely távvezérelt toronyra szerintem:)
G-cart 204745 2007. március 3. 20:24
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne a kecskeméti indítózónát ábrázoló képekre. A gázterelő betontömbök és a felfestett jelzések érdekelnének leginkább, nem a repülők.
Képeket az e-mail címemre várok. Előre is kösz: G'
Robidoki 204744 2007. március 3. 20:06
Válasz erre
Dehogy nem ,gyerekek!Sőt azt is olvastam,igazán okos ember tollából,hogy egyes üzletemberek ezzekkel a berendezésekkel üzleteltek a két fő ellenség között.Pl az angol bonbázókon is,amelyek precíziós bonbavetésre voltak hivatottak, még tovább bonyolították a röppálya kiszámítását.
A Mi 24-es forgó-tornya is kisértetiesen hasonlít a B29-es távvezérelt tornyainak megoldásához.Hm?
lucky 204743 2007. március 3. 19:58
Válasz erre
Akos 204742 2007. március 3. 17:07
Válasz erre
Kivéve a V1 és a V2 irányítórendszerét, mert abban giroszkóp volt.
MIKE 204741 2007. március 3. 16:52
Válasz erre
információim szerint a wwII-ban még nem használtak giroszkópot!
gábor76 204740 2007. március 3. 09:08
Válasz erre
Vadász 204739 2007. március 3. 07:07
Válasz erre
Donor!

A Repülés Baráti Kör ma 13,00-tól tartja a klubnapját.

Tudsz vásárolni, és tudsz kérdezni.

Érdekes, hogy nem tudtak rollunk, a klub 1976 óta mükődik.

Vadász
Ottó 204738 2007. március 3. 05:19
Válasz erre
Donor!
Én csak a Repülés Baráti Köréről tudok, de az minden hónap első szombatján van kora du.

üdv
Donor 204737 2007. március 3. 01:05
Válasz erre
Sziasztok!
Bocs, lehet, hogy OFF, de állítólag a Fővárosi Művelődési Házban (FMH) minden hónap első vasárnapján Hobby klub, ezen belül makettező klub működik. Akkor most vasárnap is lesz? Tudna róla valaki bővebben írni? (Nézelődni lehet, vagy vásárolni, vagy tanulni is?). Felhívtam az FMH-t, de ott sem tudtak sokat mondani.
Köszi: DONOR
Puffyn 204736 2007. március 2. 19:18
Válasz erre
Gábor76!

hétfőn tudok küldeni képet a mig, az L-39, és a gripen gumijáról ha érdekel?
Van agyonfékezett és vadonat új is!
Fodi 204734 2007. március 2. 18:01
Válasz erre
Az egy elképzlet repülő, ne keress róla semmmit. Nyugodtam használd a fantáziádat az építés során. :)))
Shrek 204733 2007. március 2. 17:56
Válasz erre
Sziasztok!
Tudna valaki olyan webcímet, ahol az F-19 stealth fighter-ről van használható kép (fotó)? leszámítva azt, ami az 1/144 revell dobozán van.
Előre is köszönöm
gábor76 204732 2007. március 2. 09:57
Válasz erre
visi.
Elvileg használhatták,hiszen 1852 ben lett feltalálva.
visi 204731 2007. március 2. 09:49
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy a giroszkóp mióta van használatban, illetve a II.vh-ban használták-e már ezt a harckocsikban?

Hol vannak erről infók a neten?
gábor76 204730 2007. március 2. 09:32
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat.
A kérdés azért érdekes mert magam is abroncs termékellenőr vagyok és szóba került a vadászgépek futomüve.Esetleg van róla kép hogy láthatóak a feliratok?Mert abbol sokat megtudnék.
sys 204729 2007. március 2. 08:35
Válasz erre
Hi Borisz!
A kit kb. 20 éves, minőségre is olyan KP-s (bár a KP makettek közül a jobbakba tartozik). Sorja, beszívódás az én régi példányomon nem jellemző. Az üvegfelületek állítólag kisebbek a helyeiknél, a motorimitációk eldobandók. Némi belső tér is van. (Nagyon nem mentem még utána, de a szlovák építésű gépekben más motorok lehettek és a belső tér berendezése is más lehet; mint az eredeti francia gépekben.) Nekem a régi dobozom van csehszlovák jelzésekkel. Hát..., nekem határeset, bár inkább a tipus ritkasága a döntő itt. A mérethelyességnek nem mentem még utána.
A SMAKR oldalán találhatsz róla leírást és van egy 'in box rewiew' is.

Szia Tibcsi!
Megköszönöm a fénymásolt útmutatót, írok egy címet emilben.
Üdv
Robidoki 204726 2007. március 2. 05:57
Válasz erre
Erre a gyártó intézkedik,az üzemeltetési utasításban.Hiszen lehet az a kopás körkörös,és excentrikus is.Az üzemeltető-mérnök úgyis ránéz,sőt a gép szerelője,sőt a gépátvétekor a pilóta is körüljárja a gépet.
Tibcsi 204725 2007. március 2. 05:37
Válasz erre
Vagy ha írsz mail-ben egy címet, akkor elküldöm fénymásolva. (mégiscsak könnyebb használni a makett építése közben...)

:-)
Puffyn 204724 2007. március 1. 23:03
Válasz erre
Gábor76!

a Mig-eken és szerintem még sok másik típuson is a használattól függöen cserélik a gumiabroncsot. A mig abroncsaiban ellenőrző furatok vannak és ha a gumi elkopott a furat aljáig akkor kell cserélni. Persze ha elfékezik akkor itt-ott nagyobb felület is lemehet róla ami miatt cserélni kell. Általában a gumiban lévő vászon rétegek is mutatják hogy mennyire kopott a gumi, mert ha 3, 4 réteg kilátszik akkor már érdemes cserélni.A nagy nyomás kb. 7bar~> kb. 18bar(tipustól függően) nagy bajt okozhat ha elszáll! Remélem tudtam segíteni vmit.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.