/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
korzaar 202722 2006. szeptember 6. 22:31
Válasz erre
Hali !! Nem csak szerinted, azok tényleg M-24-esek
atlasz 202721 2006. szeptember 6. 19:30
Válasz erre
Üdv!
(A halál 50 órája)
A film végén a támadó amcsi hk-k (szerintem) eredeti Chafee-k, bár az is igaz, hogy a talaj nem teljesen ,,élethű,,:nem hinném hogy 45 januárjában (főleg az Ardennekben) ilyen száraz lenne...
Üdv:atlasz
Miggyuri 202720 2006. szeptember 6. 18:11
Válasz erre
Pilótafigurát a primitívebbek közül át lehet alakítani, hisz nem sok látszik belőle, egyszerű fejátültetéssel.
Miggyuri
Bombraider 202719 2006. szeptember 6. 17:55
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1/72es figurákat,amelyek jók Ural 4320 sofőrjének. Magyar Uralról lenne szó.
Előre is köszönöm!

üdv:bomb
kokomo71 202718 2006. szeptember 6. 11:42
Válasz erre
Andor!
Nehogy megsértődj, de nem láttál még 50-60-as években készült amerikai háborús filmet? Semmi meglepő nincs a dologban. Szerintem is inkább patton harckocsik a "tigrisek". A rayn közlegényben már egész jó tigris replikát látni, de a futómű elárulja hogy nem eredeti.
kokomo71
Macal 202717 2006. szeptember 6. 11:40
Válasz erre
Igen történelmi hűség...de pl mikor megy a vonat ott a villamos felsővezeték is:D:D:D Egyébként én már láttam olyan diorámát is aminek "A halál 50 órája) volt a címe és bezony ugyanúgy ahogy a filmben, a makettező is Pattonból csinálta a "királytigrist"..:):):):)
vrauko 202716 2006. szeptember 6. 11:31
Válasz erre
Andor,
Ez a legkevesebb, ami avval a filmmel volt. Hessler ezredes eredetije, a valós történelmi figura Hasso von Manteuffel tábornok, aki sajna vézna, aszkétikus férfiú volt, és nem felelt meg a náci fenevad képének. Ezért aztán Robert Shaw cápavadászi fejét szőkére tuningolták. A duci kis tábornok, aki a csodaf1verekről magyarázott, igazából Sepp Dietrich, aki többnyire nem irodában kuksolt. Aztán a mészárlás az erdőben sem zajlott le, illetve nem úgy. 1 helybeli vedéglős tanúvallomása alapján hadbíróság elé állították Jochen Peipert, és ha + nem jelenik 2 a lemészárolt katonák közül, akik tanúsították, hogy csak a szökevényekre lőttek, akkor el is ítélik. Úgyhogy a történelmi hűség nem csak a pánczélosokkal csorbult. 1ébként sajna igen kevés olyan film van, amiben eredeti a technika. Az angol beteg nagyjából ilyen. Direkt hoztak hozzája Wespét Lengyelországból. Aztán a piszkos 12-ben is eredeti féllánctalpas van. Az angliai csata részben eredeti, mer' Rolls-Royce motoros spanyol Messerek és Heinkelek harcolnak a RAFfal, A neretvai csatában + T-34-esek alakítják a Tigriseket.
Solo 202715 2006. szeptember 6. 11:14
Válasz erre
Szerintem meg M-47 Patton játszotta a Tigrist.
Nem nagy dolog. :)) Ők is tudták, hogy az nem Tigris. Nincs semmi gonosz összeesküvés ebben. :)))
Akos 202714 2006. szeptember 6. 10:59
Válasz erre
Egyszerű: olcsóbb volt. Ez is olyan, mit a Top Gun, ott F-5 vörös csillaggal volt a MiG.
Andor 202713 2006. szeptember 6. 10:36
Válasz erre
Sziasztok!
Láttátok tegnap a (A) halál 50 órája című filmet? Tigrisszakértők! A filmben Véleményem szerint M-26 pershing harckocsikkal mentek a németek. Azt mondák rá, hogy, hogy az egy Tigris. Szerintem M-26. Tudni kell ,hogy az M-26-osok 1945-től kerültek ki a csapatokhoz. Afilm 1944-ben játszódik. Aki tud valamit írjon!
fat.man 202712 2006. szeptember 5. 18:29
Válasz erre
kérdés megint: milyen arányban érdemes higítani a humbrol matt primer-ét alapozáshoz?
fat.man 202711 2006. szeptember 5. 17:20
Válasz erre
kösz, fodi és kalóz!
Elmo 202710 2006. szeptember 5. 15:56
Válasz erre
Sziasztok,
nincs véletlenül valakinek elfekvőben 1:48-as,ülő,amerikai hajózó figurája az 50-es 60-as évekből(P-4es sisakkal vagy régebbi)?Ilyenek vannak pl. az: Academy F86F,Revell/Monogram F86D,talán Hasegawa F86F stb.készletekben.
Előre is köszönöm! Elmo
Fodi 202709 2006. szeptember 4. 20:52
Válasz erre
Van pár ilyen cikk, mint amit keresel... :)
missing-lynx.com/ www.armorama.com/
Nézz itt körül, biztos találsz megfelelő cikket. :)
Kalóz 202708 2006. szeptember 4. 20:48
Válasz erre
Az oldalt nem láttam, de:
A géppuskák csövét sztem jobb szintén kifúrni, a felmelegített tű túl drasztikus + deformálhatja a csövet (műgyantánál nem is igen műxik).
A kipufogón olajfolyás nem szokott lenni (valamiért mintha leégne), rozsdafolyás viszont annál inkább, ill. égési nyomok.
fat.man 202707 2006. szeptember 4. 20:23
Válasz erre
van egy rettentő hülye kérdésem: egy olyan oldalt keresek, ahol a cikk írója vmilyen tank építési útmutatóját tette fel, sok képpel illusztrálva a folyamatot, és többek közt arról ír, h a realisztikusabb hatás kedvéért ki szokta fúrni a lövegek végét, a géppuskák csövébe meg forró tűt nyom. ezen kívül nagyon jó közeli kép volt a kipufogóról, amin olajfolyást imitáló festés van.
nem láttátok ezt véletlenül?
(mivel 2 órája nem találom, így már elbizonytalanodtam, h egyáltalán a neten láttam-e... :D )
kösz,
fat.man
marder 202706 2006. szeptember 4. 19:59
Válasz erre
Helló!
Nekem van egy elephant tankom az kérdezném a kormositást azt hogy lehet nagyon szépen megcsinálni és egy tanknál még mit lehet ugy élethüvé tenni egy téli környezetbe.
tanácsotokat szivesen várom.
romsitsa 202705 2006. szeptember 4. 17:34
Válasz erre
marder,

úgy konkrétan az a lap amire a link mutat, vagy általában a Missing-lynx?

A link Miguel Jimenez egy szösszenete arról, hogy hogyan kellene a pigmenteket használni, ha máshonnan nem ismerős, akkor ő felelős jónéhány ProModell cikkért és a MIG Productions cégért.

A Missing-lynx meg az egyik (ha nem a)legjobb külföldi harcjárműves közösség.

Üdv:

ad
marder 202704 2006. szeptember 4. 17:13
Válasz erre
romsitsa

ez a honlapot amit adtál ez mi?
marder 202703 2006. szeptember 4. 17:04
Válasz erre
Köszi a válaszodat romsitsa.
romsitsa 202702 2006. szeptember 4. 15:57
Válasz erre
romsitsa 202701 2006. szeptember 4. 15:57
Válasz erre
atlasz,

A Sasban van, talán a Fabulisnál is, ha nem ragaszkodsz a pigmenthez, akkor porpasztell bármelyik művészellátóból (lereszelve).

ad
romsitsa 202700 2006. szeptember 4. 15:55
Válasz erre
marder

http://www.missing-lynx.com/rare_world/rw05.htm

Ha krétamatt a makett felülete akkor simán ecsettel fel lehet vinni, ha vastagabb porréteget szeretnél, akkor érdemes egy csepp alkohollal fixálni.

A pigmentkezelés mindig a legutolsó lépés legyen, ezután nem ajánlott fogdosni, illetve lakkozni a felületet, mert az addigi beleölt munka nagyrésze eltűnhet.

Sárhoz javasolnám a makettfesték/kávézacc/hintőpor keveréket, ezt száradás után lehet a kívánt színűre festeni és fényes lakkal átecsetelni.

ad
atlasz 202699 2006. szeptember 4. 15:39
Válasz erre
Sziasztok!
Pigmenteket hol lehet beszerezni?
Üdv:atlasz
marder 202698 2006. szeptember 4. 15:03
Válasz erre
Sziasztok!
a pigmentet hogyan kell fel vinni és a latyakos sarat csinálni.
Előre is köszönöm válaszotokat.
Egy kezdö makketező aki már megcsinált néhány makketet.
Tibcsi 202697 2006. szeptember 4. 14:47
Válasz erre
Az anyahajós gépeknél egyértelmű. De most a P-38, P-47, P-51 stb. gépekről beszélünk (ha nem tévedek :)), azoknál ezek a fények függőlegesen lefelé világítanak. Hacsak nem kifordíthatóak előre.

Már az is eszembe jutott (tudom, hülyeség), hogy ezek a lámpák az üzemanyag mennyiségét jelzik. Ha a piros világít, akkor már kevés van, neki van elsőbbsége... :-)))
Joce 202696 2006. szeptember 4. 14:26
Válasz erre
Nem lehet, hogy le, - illetve felszállásnál segítenek az irányító személyzetnek ezek a fények?
Tibcsi 202694 2006. szeptember 4. 10:54
Válasz erre
A futók állását a leszállófényszórók szerintem elég jól mutatják.
Zoli 202693 2006. szeptember 4. 10:03
Válasz erre
Valami olyasmire tippelek, mint a USN gépeknél, szóval valami jelzőfények lehettek, de biztos nem magasságot jeleztek. Esetleg futók állása?
z
Tibcsi 202692 2006. szeptember 4. 09:58
Válasz erre
Zoli 202691 2006. szeptember 4. 09:46
Válasz erre
Szia!
Szerintem biztos, hogy nem kifordíthatóak, mert ezek nem leszálló lámpák tudtommal. Meg akkor biztos vette volna a fáradtságot néhány makettcég, hogy úgy is be lehessen ragasztani a szárnyba, ahogy az orosz gépeknél ezt meg is csinálták.
z
Tibcsi 202690 2006. szeptember 4. 09:25
Válasz erre
Én már csak azt tudom elképzelni, hogy a szárazföldi gépeken (P-47, P-51, P-38) ezek kihajthatóak a szárny síkjából, ugyanúgy, mint a MiG-21-es leszállófényszórója.
wmormo 202689 2006. szeptember 4. 08:46
Válasz erre
mi a terved vele?
nekem a kerekekre volna csak szükségem
xcraft 202687 2006. szeptember 3. 21:49
Válasz erre
Akkor a fedélzeti leszállásnál magasságot jelöl, valóban a sárga van középen, ésszerű, hogy az legyen a jó megközelítést jelző. Viszont mire használták a régi szárazföldi gépeken? Már a törzs alatti elhelyezés is kétségessé teszi, hogy a földről látták leszállás közben.
X
Fodi 202686 2006. szeptember 3. 21:48
Válasz erre
Ha egyszer belekezdek valamibe, akkor befejezem: :)))
www.clubhyper.com/reference/images/f14dkittynosegarbg_7.JPG
A magyarázó szöveg:
Forward undercarriage bay detail. Note landing light. The coloured lights below the landing light is the Carrier Approach Indexer. When the light is amber, the pilot's approach and speed is correct. Green means the approach is too slow, red indicates too fast.

Most már csak arra kellene rájönni, amit Vadász is említett- Hogy az ehhez hasonló háromszínű rendszer mit keresett a 2. vh-s amcsi légierős, szárazföldi gépek szárnyain... Na majd a héten utánanézek. :)
witman 202685 2006. szeptember 3. 21:36
Válasz erre
Mindig tanul valami újat az ember... :)
Fodi 202684 2006. szeptember 3. 21:26
Válasz erre
www.everything2.com/index.pl
Akit érdekel a NAvy leszállás, az bogarássza át. :)
Vadász 202682 2006. szeptember 3. 21:17
Válasz erre
x!
Pont ezért írtam.
Valami más oka volt.

Vadász
Fodi 202681 2006. szeptember 3. 21:13
Válasz erre
Jaja, lejött, köszi! :)
Érdekes ez a három lámpa, a rendszer hasonló, mint amiről Bendegúz írt. A polgári repülésben ezek PAPI (és egyéb hasonló) néven futnak. Ott csak piros és fehér színek vannak. Angol nyelvetrületen van hozzá egy kis mondóka, valahogy így hangzik: White on white, you are high, red on red, you are dead...www.flightlight.com/airportlighting/4.0/papiviw.jpg A Navy-s kicsit összetetteb rendszer. Itt több szín van, valamit ezeket még gyors-lassú villogással is megbonyolították. Ebbe a bonyolult, többszereplős rendszerbe illeszkedik valahol az a 3 lámpa.science.howstuffworks.com/aircraft-carrier1.htm
xcraft 202680 2006. szeptember 3. 21:11
Válasz erre
Szia Vadász!

Igen, tényleg emlékszem egy cikkben P-38-on láttam.
Csakhogy a P-51, P-38 soha nem volt hordozófedélzeti gép. (nem igazán a területem a WWII., ha hülyeség akkor bocs) Tehát ezeken nem segíthette a leszállást.
X.
Vadász 202679 2006. szeptember 3. 21:08
Válasz erre
X!
Valami célja csak van, mert minden amerikai gépenn rajta van-volt.
Pl: P-51, P-47, Corsair, Helcatt, stb. a szárny alsó felén egysórban. A hellcatnak, ha jól emlékszem a törzsén alul.
Vadász
Bendeguz 202678 2006. szeptember 3. 21:04
Válasz erre
Hasonlóval találkoztam anno Siófokkilitin(amikor még üzemelt), csak ott ez a lámpa a kifutó elejére és nem a gépre volt telepítve. A lényeg az, hogy különböző magasságból érkezve más színt látsz(piros=túl alacsony, zöld=jó, sárga=magas, de ezek nem biztosak, már vagy hat éve volt mikor magyarázták és nem mutattam túl nagy érdeklődést iránta) és főleg éjszakai repülésnél használják
xcraft 202677 2006. szeptember 3. 21:02
Válasz erre
Szia Fodi!
Köszi az utánajárást.
X

Wilgát letöltötted?
Fodi 202676 2006. szeptember 3. 20:59
Válasz erre
Nem sok mindent találtam róla, igazán az sem biztos, hogy egyáltalán használják-e, vagy csak egy opcionális segédeszköz... :)
Amit találtam: Ennek segítségével a leszállást segítő tengerész láthatja, hogy a leszálló gép megfelelő szögben közeledik-e a leszállás végső szakaszában.
Zoli 202675 2006. szeptember 3. 19:39
Válasz erre
Én is ilyesmire tippelek, legalábbis ha tényleg nincsenek ilyen lámpák a USAF gépein.
z
witman 202674 2006. szeptember 3. 19:34
Válasz erre
A repülést nem igazán vágom, de mi van ha a katapult kezelőszemélyzetének egyfajta kontroll-lámpa szerepét tölti be?
xcraft 202673 2006. szeptember 3. 19:22
Válasz erre
Fogalmam sincs. Tippelni tudok, hogy a leszállásnál jelenthet valami megfelelő magasságot, irányt.
A lényeg, hogy megcsinálom, nagyon szürke lesz a makett, minden színes bigyóra szükség van.
X
lucky 202672 2006. szeptember 3. 19:19
Válasz erre
Ezek a fények mi célt szolgálnak?
Vadász 202671 2006. szeptember 3. 19:07
Válasz erre
zsolt!
Ragasz rá egy maszkoló szalagot, és vágd le egy íves pengéjű éles késsel.

Vadász
zsolt 202670 2006. szeptember 3. 19:02
Válasz erre
Sziasztok

1:35-ös méretarányban fotomaratott lapról szednék le csavart. Kb 0,5 mm lehet az átmérője. Hihetetlenül kicsi. Hogy szedjem le a lapról úgy hogy ne nagyon maradjon rajta maradék. mert csiszolni,reszelni egy ekkora darabot szinte képtelenség.

Köszi
Zs.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.