/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Kalóz 200310 2005. március 22. 13:29
Válasz erre
Bombraider!
Gál József sajnos már nincs közöttünk, sz égi makettezők klubját gyarapítja. Az utolsó Modell és Makettek egyike neki volt szentelve!
Miggyuri ezt szerette volna finoman a tudtodra adni.

Miggyuri!
Bocsi, ha most kemény voltam.
Miggyuri 200309 2005. március 22. 06:05
Válasz erre
Nem ez lenne az első eset, hogy szuvenírt gyűjtenek - lásd, aranyvonat.
Miggyuri
Fodi 200308 2005. március 21. 20:17
Válasz erre
Nem bizony, viszont vajon hova viszik az amcsik a MiG roncsát? Fejlesztenek? :)))
Bombraider 200307 2005. március 21. 19:28
Válasz erre
Afghan_Mig-21_a.jpg méret: 46.2 KB
Ez nem rossz dioráma ötlet:)

üdv:bomb
Miggyuri 200306 2005. március 21. 18:28
Válasz erre
Bomb!
Olvasol is vagy csak írsz?
Miggyuri
Bombraider 200305 2005. március 21. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni!
Szekeres Gábor, Gál József, Kővári László.(Az előbb rosszul írtam). Ők az Aranysasban írnak.

Előre is köszönöm!

üdv:bomb
Mekett 200304 2005. március 21. 16:35
Válasz erre
Félreértés ne essék, de G'cart barátunk az Szekér Géza néven fut :)
Miggyuri 200303 2005. március 21. 15:50
Válasz erre
Szekeres Gábort a G'cart fedőnév alatt találod, Gál József, ha jól emlékszememlékére tavaly szerveztek makettkiállítást Móváron.
Miggyuri
Bombraider 200302 2005. március 21. 15:25
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni!
Szekeres Gábor, Gál József, Kővári József.
Előre is köszönöm!

üdv:bomb
korzaar 200301 2005. március 19. 23:34
Válasz erre
Mindenkinek köszi a segitséget. korzaar
Fodi 200300 2005. március 19. 20:08
Válasz erre
Komplett leírás az egész folyamatról:
http://web.singnet.com/~jtann/launch.htm
Fodi 200299 2005. március 19. 20:00
Válasz erre
Ja igen, és a futómű hátsó részén is van egy rúd, ezzel (is) rögzítik a gépet kilövés előtt. Ez szintén elég magasan van.
Fodi 200298 2005. március 19. 19:58
Válasz erre
Nézzétek meg pl. a Tomcat futóművét. Az indításhoz használt kar a lengéscsillapító felső részén van. Ha alul lenne (a kerekek között) akkor szerintem a gyorsítás alatt fellépő nyomaték egyszerűen kifordítaná a lengéscsillapítót a helyéről. Vsz ezért van felette. így viszont elég magasan helyezkedik el (Tomcatnál kb. 90 cm, lemértem a fujimi makettemen :))) ), talán azért eresztik le a gép orrát, hogy könnyebben tudják beakasztani.
Mekett 200297 2005. március 19. 19:45
Válasz erre
Abban egészen biztos vagyok, hogy nem (csak) a tolóerő miat húzódik össze. A gőzkatapult biztosan lehúzza.
korzaar 200296 2005. március 19. 19:33
Válasz erre
korzaar 200295 2005. március 19. 19:32
Válasz erre
Scak mert a Végső visszaszámlálásban ugy tünik hogy v.mivel összehuzzák, és nem tudtuk eldönteni direkt van e vagy a tolóerő miatt nyomódik le az eleje.
Mekett 200294 2005. március 19. 19:27
Válasz erre
Az orrfutó rugóstagját behúzzák, vagy felszállóautomatika vezérli, vagy egyszerűen csak a gőzkatapult húzza le. Én is úgy tudom, hogy segít a fedélzet végén az elemelkedésben.
Fodi 200293 2005. március 19. 19:22
Válasz erre
Ezt bizony a pilóta vezérli

"The Tomcat nose landing gear also consists of an upper outer cylinder and lower internal piston with a maximum stroke of 18 inches. To prepare the aircraft for catapult-assisted takeoff, the nose gear struts are kneeled approximately 14 inches by the pilot."

Linkek a témához:
http://www.anft.net/f-14/f14-detail-gearnose.htm
http://www.globalsecurity.org/military/systems/ship/cv-design.htm
http://www.geocomplexity.net/tomcat_gouge1.htm
Joce 200292 2005. március 19. 19:06
Válasz erre
faa31x.jpg méret: 11.3 KB
Jó kérdés Korzaar-től!
Nem csak az egyszerű fizika, valamit tényleg "mahinálnák" az orfutók hosszával.
A fedélzet végén megemeli a gép orrát, segíthet felemelkedni.(?)
  200291 2005. március 19. 18:53
Válasz erre
Korzaar!
Nem a modern gépek a "szakterületem" de gondolj bele. Nem az orrfutó rugós tagját huzzák össze. Összenyomodik az magától is.
1. a főfutókat befékezik.
2. a hajtómű teljes gázzal üzemel.
3. vajon mi történik az orrfutóval??

Vadász
korzaar 200290 2005. március 19. 18:41
Válasz erre
SZIASZTOK! FONTOS KÉRDÉSEM VOLNA : MIÉRT ÉS HOGYAN HÚZZÁK ÖSSZE A REPÜLŐGÉP ANYAHAJÓK FEDÉLZETÉRŐL INDITOTT GÉPEK ORRFUTÓJÁNAK RUGÓS TAGJÁT??? A válaszokat nagyon várom. Üdv mindenkinek: korzaar
5gid 200289 2005. március 19. 17:12
Válasz erre
Sziasztok!
Iszonyatos bajba kerültem ui az 1-ok munkatársam nyugdíjba megy és 1 összerakott 1:48-as MiG-29B-t kért...
Ez nem is lenne baj csakhogy a gép fülketeteje eltűnt és képtelenség megtalálni...
Az idő meg nagyon szorít,így ha valakinek akad 1 komplett tető,vagy ötlete,hogy miképp lehetne pótólni kérném,hogy ossza meg velem mert rendkívül sürgős lenne!!!
Előre is köszi!!!
  200288 2005. március 18. 20:12
Válasz erre
Sorceror!
A Replicában kaphatóak VSZ figurák (szerelők).
Vadász
Sorceror 200287 2005. március 18. 07:36
Válasz erre
hello mindenkinek! 1:72 es orosz figurákat ( Tu 22 höz kellene)szerelők,karbantartók vagy ilyesmi. Nem tudnátok ismét segíteni hogy hol vagy honnan szerezhetek be ilyesmit
Bombraider 200286 2005. március 15. 19:13
Válasz erre
Tudtok olyan matrica lapot,amin F-14D stenciljei vannak?
Nagyon szükségem lenne rá!

üdv:bomb
Bombraider 200285 2005. március 15. 17:29
Válasz erre
Akinek kellenek a Makett Stúdio füzetek megtalálja az ftp-men! Köszönet érte Joce-nak!!!
Írj mail-t és leírom, hogy hogyan lépj be!

üdv:bomb
Joce 200284 2005. március 15. 15:09
Válasz erre
Sziasztok !

Keresem az Italeri 834 katalógusszámú 1/48 Tornado IDS makettet, vagy csak a matricalapot.
Bármilyen megoldás érdekel, nagyon fontos lenne!

Előre is köszi Joce
Kalóz 200283 2005. március 15. 10:44
Válasz erre
SzaTi!
Látod, ez az aranyos ezekben a táblázatokban. Az enyém eredeti Humbrol kiadvány (nyomtatott gyári, színes), de utána néztem több oldalon, mindenütt ezt adta ki. A Te táblázatodban a 47-esnek is a 106 felel meg, márpedig a két szín kissé nem ugyanaz. Valószínűleg nyomdahiba lesz, tehát Hu87=Re57, mint Joce3 is írta.
Joce 200282 2005. március 15. 09:48
Válasz erre
Szati!
Ezen a címen a H87=R57, de a H106=R47
http://www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/reference/humbrol.htm
Lesd meg.
Joce
SzaTi 200281 2005. március 15. 09:38
Válasz erre
?tv?lt? t..JPG méret: 142.2 KB
Helló Kalóz!

Azt írod, hogy a Humbrol 87-nek a Revell 57-es felel meg a gyári Humbrol átváltó táblázat szerint, az én birtokomban lévő táblázat nem így tudja. Az 57-es Revell a 106-os Humbrollal egyezik meg. Szerinted melyik a helyes átváltás?

Üdv: SzaTi
SzaTi 200280 2005. március 14. 21:53
Válasz erre
Joce & Kalóz!

Köszönöm szépen az infót!!

Üdv: SzaTi
Csabee 200279 2005. március 14. 21:04
Válasz erre
Helló!
Az F-15A ASAT ASM-135-ös rakétájáról keresek fotókat, rajzokat, melyek alapján elkészíthető lenne, valamint a repülőgépen található csak erre a gépre jellemző feliratok, képek érdekelnének, esetleg matricaként keresem ha létezik (tudtommal kiadta valamelyik makettgyártó cég).
Üdv:
Csabee
Bombraider 200278 2005. március 14. 21:00
Válasz erre
Hát még nem találtam ki:) Mert most még csak a pilóta fülke(félig)+motor(teljesen) van kész.
Még csak azt döntöttem el,hogy fém színű lesz,de még nem néztem utáne rendesen, hogy hol milyen festéssel repültek.

üdv:bomb
Pilotka 200277 2005. március 14. 20:56
Válasz erre
___Bombraider!
Hol repült a Mus? nem mindegy, mert vagy fém maradt, vagy lefújták...
Bombraider 200276 2005. március 14. 20:41
Válasz erre
Joce!
Küldtem mail-t, megkaptad? Mert meghülyült a levelező szerver:(
Csatolt képet kaptál vmelyik emailben?

üdv:bomb
Bombraider 200275 2005. március 14. 18:39
Válasz erre
Újra elő került téma: A Mustangomat milyen Alcad festékekkel fújjam le?
Mert addig már eljutottam, hogy ezek a színek maradtak:
Aluminium
Duraluminium
Polished Aluminium
White Aluminium
De ezekről, hogy üvegbe vannak lefényképezve, elég nehéz eldönteni, hogy melyik az igazi árnyalat...Valakinek van vmi ötlete?

üdv:bomb
Joce 200274 2005. március 14. 17:57
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek 1/32 F-4E Phantom-hoz matricát!

Előre is köszi Joce
Kalóz 200273 2005. március 14. 17:11
Válasz erre
Kalóz 200272 2005. március 14. 17:11
Válasz erre
SzuaTi!
A Humbrol gyári átváltótáblázata szerint a 2-nek a Revell 61, a 87-nek a Revell 57 felel meg. A 27-nek és a 86-nak nencs Revell megfelelője. Testorsra a Joce által javasolt oldalon nézz körül.
Joce 200271 2005. március 14. 16:25
Válasz erre
Szati!

A www.makettezes.lap.hu címen találsz átváltó táblázatokat!
SzaTi 200270 2005. március 14. 15:46
Válasz erre
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, hogy a Humbrol 2,27,86,87-es számú színei a Testor vagy Revell, milyen színszámú festékeivel egyezik meg.
Segítségeteket előre is köszönöm!

SzaTi.
Kalóz 200269 2005. március 12. 19:30
Válasz erre
Miggyuri!
Bocsi, a válaszom Vadásznak szólt! De: tudomásom szerint is Józsibácsi csak akkor került kapcsolatba az M és M-mel, amikor az beleolvadt a Pro Modellbe. Abban igazad van, hogy a lapot továbbvivő gárda ill. tulajdonos rendelkezik a jogokkal, de ha a lapot eladják, akkor azok már a vevőé! És a vevő a Pro Modell, ill. ebből kifolyólag Józsibácsi. Persze az igazságot végül is ő tudja megmondani.
Azon kívül nem a Pro Modell gárdája szidta a M és M-ét, hanem fordítva! Mint az 532-ben írtam volt. A Top Gun kontra Aranysas vitában az előbbi még jogi lépéseket is tett, az eredmény ismert. Annak idején lehetőségemhez képest eléggé figyelemmel kísértem az eseményeket, mivel mind a négy lapot járattam és olvastam. Szvsz a jobbik két lap maradt talpon.
Miggyuri 200268 2005. március 12. 19:13
Válasz erre
Kalóz!
Nem azt írtam, hogy nem volt köze, hanem"Józsibácsinak egyi ideje nem sok köze volt az M&M-hez!" Nem értek a kiadói jogokhoz, de szerintem, miután "kígyó-béka" kíséretében otthagyták az M&M-et, az azt tovább vivő csapat rendelkezki az általa kiadott számok jogaival. Érdekes, és erkölcstelen is volna. A csődközeli állapotról annyit, hogy még pár évig kihúzták párhuzamosan a PM-el.
Miggyuri
Bombraider 200267 2005. március 12. 18:58
Válasz erre
Kalóz!
Tegnap partyzni voltam és ma egy kicsit szét vagyok csúszva...:)
Szóval ma kicsit punnyadt voltam és csak úgy átnéztem ki mit írt, én meg válaszoltam. De má összeszedtem magam:)
Bocs az OFFért!

üdv:bomb
Kalóz 200266 2005. március 12. 18:39
Válasz erre
Miggyuri!
"Józsibácsinak nem volt köze az MM-hez."
Nem igaz! Volt hozzá köze. Hirdetett benne! :)))
És mint minden makettező, olvasta is! Viszont jó üzleti érzékkel a Pro Modell mellett állt ki, amikor az gondba került. A magyar makettezők szerencséjére!
Kalóz 200265 2005. március 12. 18:36
Válasz erre
Tudjátok az a vicces, hogy a M és M szerkesztőgárdája kivált, és megalapította a Pro Modellt. A Top Gun szerkesztőgárdája kivált és megalapította a Top Flightet, ami azóta Aranysas néven jelenik meg. Az eredeti újság új tulajdonosai, szerkesztői kígyót-békát kiabáltak az új lapokra, aztán szép csendesen megszűntek. Az új Lapok viszont tették a dolgukat. Na, akkor kinek volt igaza?
  200264 2005. március 12. 18:27
Válasz erre
Miggyuri!
Józsibácsinak nem volt köze az MM-hez.
A PM-et megvett az eredeti kiadójától, és alkalmazta az akkori főszerkesztőt (Csiki A.), az MM-t csődközeli helyzetben vette, meg és jelenleg nem kerül kiadásra.
Tehát a jogok (legutobbi infóim alapján) őt illetik meg.
Vadász
Kalóz 200263 2005. március 12. 18:05
Válasz erre
Bomb!
Te mindent komolyan veszel? Még az ugratást is?
Bombraider 200262 2005. március 12. 18:01
Válasz erre
Kalóz!
A 3206-os a fabulis fórumán. Azt is oda írtam:)

üdv:bomb
Kalóz 200261 2005. március 12. 17:48
Válasz erre
Viszont amikor összeolvadtak, a Pro Modell lett a jogutód, nem? Akkor viszont Józsibácsi rendelkezik a jogokkal, legalább is ő tudja, ki az illetékes.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.