/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Meriferi 563439 2014. július 13. 14:48
Válasz erre
Szia Gábor!
Ha van kedved a vagdosáshoz simán megoldható, ja és az ablaktörlő lapátokat kell átfordítani még. Én az AIRFIX 1/32-es Ford Escort MK1-es műszerfalát vágtam szét, mert jobbos volt, én pedig az első autómat akartam megépíteni belőle. Jó szorakozást hozzá.
Üdv, Feri
Sennás 563436 2014. július 13. 14:30
Válasz erre
2220_2_HBB82448_5
2220_2_HBB82448_5

Sziasztok.LandRover 110 Defender jobb kormányos változatát át lehet építeni "európai" balosra?Makett (hobbyboss ,italeri)csak jobbost árul.
sárkányos 563324 2014. július 11. 23:54
Válasz erre
He-112
He-112

Szevasztok. A képen látható magyar He-112-t építem és sajna sehol sem találok hozzá színkódot amivel lefesthetném. Ha valaki tud kódot legyen szíves segítsen benne. patakjani@vipmail.hu Előre is köszönöm
Gabusch 563317 2014. július 11. 21:56
Válasz erre
Fogalmam sincs, hogy hol is van ez voltaképpen, de esetleg a Google Streetview a maps.google.com használatával nem működik arra?
geriand 563309 2014. július 11. 20:29
Válasz erre
Sziasztok!

Először is nem idevágó téma, de nekem makettezőnek fontos és kihez fordulnék, ha nem a saját közösségemhez:

Keresek egy olyan személyt, aki Homokon vagy annak közelében (Szolnok vonzáskörzete) lakik. Édesanyám lakott ott gyermnekkorában és közelgő születésnapjára szeretném meglepni, ha akadna valaki aki le tudná fotózni az utcát és a házat jelenlegi állapotában. Nekem sajnos egy kicsit drága mulatság lenne elmenni odáig pár képért.
Ha valaki tudna segteni, akkor keressen meg a geriand76@gmail.com email cmen!

Előre is köszönöm!

üdv:
András alias geriand
nemz 562341 2014. június 25. 12:04
Válasz erre
Sziasztok!
AFV Club 1:35-ös M35A2 maketthez keresnék műanyag felni garnitúrát, vagy másolt gyanta kerekeket, akár bontott kerekeket. Ha tud valaki segíteni kérem jelezze!
Előre is köszönöm!
Üdv, nemzol
nemz@citromail.hu
medor 562307 2014. június 24. 19:33
Válasz erre
Szia!
Én csak a makettet akartam megmutatni Sanyi érdeklődésére.
Ő is onnan linkelte a másikat.Szerintem az áraik alapból
sem annyira jók ha már itt tartunk...
(Viszont bele tudunk lesni a dobozokba és hiányzó
összeépítési útmutatókat is tudunk szerezni.)
Miggyuri 562298 2014. június 24. 17:39
Válasz erre
Ez a link látszólag magyar. Jó áruik vannak, de Lengyelországba kell utalnod. Tudom, mert én is belehúztam. Megbízható de az ár postával és az átutalás költségeivel már nem is annyira jó.
gaborka 562288 2014. június 24. 12:18
Válasz erre
Akár abból is vagy Alteco A+B putty, Milliput, Green Stuff stb.

c[ ]
vfrtom 562259 2014. június 23. 21:08
Válasz erre
Üdv.
Az lenne a kérdésem , hogy figurához hátizsákot meg ilyesmit miből a legegyszerűbb készíteni? Levegőre száradó gyurma?
Tamás
sanyi 562243 2014. június 23. 19:53
Válasz erre
Szia Medor!
Köszönöm a segítséget!
BÉPÉ 562180 2014. június 22. 19:14
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Tudna valaki segíteni abban, hogy Battka mester fa készítéssel kapcsolatos cikkét(cikkeit) hol tudnám megtalálni?
Előre is köszönöm.
Üdv: BÉPÉ
medor 562155 2014. június 22. 11:19
Válasz erre
Ui.:
Ez utóbbi a púpos MiG-29.Ha a magyar változatot építenéd akkor marad az Italeri.
medor 562154 2014. június 22. 11:13
Válasz erre
Szia Sanyi!
Ha olcsó MiG-et keresel megveheted,de pozitív panelvonalas a makett és néhány helyen elnagyolt.Szerintem az Italeri makettjével jobban jársz.Néhány hete hirdetett a 'Cserebere' rovatban valaki hozzá műgyantákat pár száz forintért,ezekkel a legtöbb hibáját javítani tudod.(Kabin,futóakna,hajtómű...)
Sőt,ha ezt be tudod szerezni az a legjobb:
www.super-hobby.hu/products/item_name-189158.html
Ehhez is passzolnak a műgyanták,mert az Italeri makett az alap,de több fegyver van a dobozban és a főfutó méretét is javították többek között.
lacipapa 562135 2014. június 21. 21:31
Válasz erre
Üdv!
Én,kb. 2 hete a Vasút történeti park shopjában láttam ilyet.
sanyi 562111 2014. június 21. 10:46
Válasz erre
Sziasztok!
Ezt a makettet ismeritek? Condor MiG-29 UB. Ha jól látom az egy ülésest is meg lehet belőle építeni, de milyen minőségű, mennyire pontos? Azt sejtem hogy kétülésesnek felejtős, mert csak az egy üléses orrkúpját adja, de az együléses jó?
www.super-hobby.hu/products/item_name-875131.html
Elöre is köszi!
Számvéber 562107 2014. június 21. 09:38
Válasz erre
Köszönöm szépen a választ! Megvásárolnám, csak éppen a kisfiam meglehetősen türelmetlen. A webáruházak 5-7 napos szállítási határideje neki maga az örökkévalóság. Ezért érdeklődtem "cash and carry" lehetőség után.:)))
juge75 562106 2014. június 21. 09:18
Válasz erre
Számvéber 562104 2014. június 21. 08:59
Válasz erre
Vonat
Vonat

Sziasztok!

Tud valaki olyan játékboltot Budapesten (nem webáruházat!), ahol lehet kapni az alábbi kezdő vonatkészletet?

Märklin 29202
Gabusch 561729 2014. június 13. 09:55
Válasz erre
A pisztoly 4500 volt, nem négy és fél milla. :)
Gabusch 561728 2014. június 13. 09:54
Válasz erre
Akkor már inkább a Tamiya hasonló célszerszáma.

www.ebay.com/itm/Tamiya-74520-Spray-Work-Basic-Air-Compressor-w-Airbrush-/261462348477

Én vagy 15 évig használtam, csak beszart mindkét dűzni és baromi macerás lett volna beszerezni, valamint iszonyú zajos.
Úgyhogy lecseréltem. Mázlim volt, a Vaterán árultak 17 eFt körül vadi új Straus kompresszort, meg hozzá 4500 eFt-ért pisztolyt, ránézésre ugyanazt, amit Defterdár kolléga szokott árulni. Valamivel jobb és százszor csendesebb, mint a Tamiya.

Mint látható, a Tamiya szépséghibája az, hogy az ára ugyanúgy legalább 30 darab ezres, mintha itthon megveszed Pap Lacitól a legolcsóbb kompresszorát, meg egy pisztolyt Defterdártól és akkor már sokkal jobban is jártál, mert egy darabig biztosan elleszel vele.
gaborka 561727 2014. június 13. 09:35
Válasz erre
Balazs75 561726 2014. június 13. 09:25
Válasz erre
gaborka 561724 2014. június 13. 09:17
Válasz erre
Ez igazából nem kompresszor hanem csak egy pumpa. Nagyon hamar túlmelegszik, és nincs benne se tartály, se szűrő/ülepítő, se automatikus leállítás, nyomást se lehet szabályozni rajta, ráadásul csak a hozzá mellékelt állandó légáramú pisztollyal lehet használni rendesen. Ezt sminkeseknek találták ki akiknek sokat kell hurcolni a felszerelésüket forgatási helyszínekre stb., nekik is szükségmegoldásként, nem makettezőknek.

Nézz egy rendes kompresszort inkább, mint pl. az AS-186. Három Dragon makett árából kijön.

c[ ]
Balazs75 561723 2014. június 13. 08:57
Válasz erre
Sziasztok, általában ecsettel dolgozom, de persze vannak olyan dolgok, amit fújni érdemes. Eddig az ilyen esetekben sűrített levegős palackot használtam, de ez drága, meg a nyomás sem egyenletes stb stb. Most neten néztem milyen lehetőségek vannak és találtam olyan eszközöket, amelyek megfelelnek a szempontjaimnak: olcsó, kicsi, egyszerű, kompakt.

http://www.ebay.com/itm/White-Mini-Air-Compressor-Kit-0-3or-0-5mm-Airbrush-Dual-Action-for-Makeup-Hobby-/271355885032?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3f2e1235e8

Kérdésem az, hogy szerintetek a makettezés kritériumainak megfelelnek-e ezek, vagy érdemesebb drágább, de professzionálisabb eszköz után nézni?

köszönöm a segítséget.
Zoli 561661 2014. június 11. 16:12
Válasz erre
Szia,
Megkérlek egy hozzászólást csak egy rovatba írj be lécci, köszönöm!
z
lbalazs 561659 2014. június 11. 15:57
Válasz erre
Sziasztok Makettező Kollégák!

Az lenne a kérésünk ,hogy nyomjatok egy supportot az alábbi linken http://ideas.revell.de/ideas/item/2103/

Szeretnénk ha megvalósulna kedvenc vitorlázógépünk makettben, minden támogatás szükséges lenne hozzá :)

Köszönjük szépen

Üdv,
Balázs
gaborka 561605 2014. június 10. 09:52
Válasz erre
Tankmodelshop például, vagy Replica.

c[ ]
tyimosenko 561518 2014. június 8. 14:38
Válasz erre
Sziasztok,

Plus Modell gyártmányú kiegészítőket árul valaki Magyarországon vagy rendelhető valakitől, valakinek van infója esetleg erről?
Köszi szépen, üdv
sanyi 561514 2014. június 8. 13:47
Válasz erre
Sziasztok.
Köszi a segítséget Bf-109 ügyben!
BÉPÉ 561512 2014. június 8. 13:09
Válasz erre
Szia Béla!

Én forró (spéci pisztolyból kinyomható) ragasztót használok, és igen jól működik. Fix, tartós, az aktuális dioráma épület időnkénti mozgatását is elbírja.
Üdv: BÉPÉ
nemakárki 561476 2014. június 7. 21:28
Válasz erre
Szia Béla!

Én ragasztottam már - kis felületérdesítés után - faragasztóval is, és gipszport is kevertem ki vízzel, igaz ez utóbbi kicsit körülményes. De minden bizonnyal jönnek ennél jobb ötletek is.

Laci
B_Nyitrai 561473 2014. június 7. 20:45
Válasz erre
Sziasztok !

Szeretnék egy kis segítséget kérni Homokit alkatrészek ügyben.

Mielőtt elrontom, végérvényesen kérdezném, hogy mivel és hogyan lehet az elemeket összerakni, rögzíteni egymáshoz, hogy stabil legyen, és ne hulljon szét.

A segítséget előre is köszönöm.
AndrásH 561452 2014. június 7. 10:52
Válasz erre
TAMÁS78 561451 2014. június 7. 10:52
Válasz erre
Szia!

Régen olvasgattam a 109-esekről, de emlékeim szerint - sok más német harceszközhöz hasonlóan - itt is a következőképpen történt a változás: a G-6 gyártásának kezdetétől a gép gyakorlatilag folyamatosan változott. Apróbb változásokat vezettek be itt-ott-amott, tehát egy korai G-6 is sok kis részletében eltér egy későitől. Aztán elérkezett egy pillanat, amikor mindezeket a változtatásokat egységbe foglalták, szabványosították, és előírták az adott típust gyártó üzemeknek, G-14 elnevezéssel.

Tehát egy késői G-6 és a legelső G-14-esek között gyak. nincs különbség. A G-14 pedig elkezdte bejárni ugyanezt az utat, változásokkal. Továbbá az is közbejöhetett, hogy egy-egy gyár felhasználta még az épp raktáron lévő részegységeket, előírástól függetlenül. Pl. úgy tudom, a kétféle formájú oldalkormánnyal szereltek G-6-ost és 14-est is.

A német gépek változása tehát folyamatos, hónapról-hónapra történik, aztán, kissé önkényesen, egy-egy időpillanatban megtörténik az átnevezés (pl. G-6-ról 14-re), de ez nem egy éles határvonal, egyértelműen elkülöníthető jellegvonásokkal.

Ismétlem, rég olvasgattam minderről, konkrétumokkal most nem is tudok szolgálni úgy, mint a többiek.
juge75 561450 2014. június 7. 10:34
Válasz erre
Mi a különbség a Messerschmitt Bf-109G-6 és G-14 között?

G-6: Szárnyakon futómű felett gépágyú miatti dudorok, 3 részes kabintető, korai (E-F) oldalkormány, DB-605A motor.
G-14: Szárnyakon már belépőéltől kezdődő, el nyújtott dudorok a kerék fészek növelése miatt (nagyobb nyomtávú futók), 2 részes Erla kabintető,Methanol befecskendezés miatt pirosra festett futóműszár, nagyobb hűtő, erősebb fegyverzet, egyszerűsített, magasabb, hatékonyabb oldalkormány, kisebb de magasabb farokfutó, DB-605 ASM (AM) motor.
Bishop 561447 2014. június 7. 09:46
Válasz erre
A hátsó függőleges vezérsík kormánylapátja is más.
Zoli 561446 2014. június 7. 09:42
Válasz erre
Szia,
Szerintem csak a kabintető és a függőleges vezérsík:
www.model-making.eu/products/item_name-107277.html
z
sanyi 561445 2014. június 7. 09:29
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a Messerschmitt Bf-109G-6 és G-14 között? Konkrétan az Academy 72-es gépeire gondoltam.
Előre is köszönöm!
Üdv
Sanyi
Tibcsi 561401 2014. június 6. 18:41
Válasz erre
Tibcsi 561399 2014. június 6. 18:34
Válasz erre
Kalóz 561386 2014. június 6. 16:48
Válasz erre
Szia!
Az nem 1:100-as volt?
Üdv: Kalóz
sárkányos 561381 2014. június 6. 15:00
Válasz erre
Köszönöm a segítséget Wuher. Üdv sárkányos
Tibcsi 561373 2014. június 6. 12:20
Válasz erre
Szia,

Nekem van NDK An-2 roncsom, amiről le lehet műteni a kabintetőt. De festve van. Ha ez nem gond, magánban egyeztessünk. :)

Üdv: Tibcsi
lori 561372 2014. június 6. 11:46
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1 db régi NDK-ban gyártott (VEB Plasticart) An-2-re való kabintetőt, vagy más gyártó 1/72-es változata is megfelelne.
Email: lorant.gyuricza@gmail.com
Köszönöm:
lori
Dreher 561368 2014. június 6. 10:45
Válasz erre
nemrég volt itt erről szó azt hiszem pont ebben a fórumban, ha visszaolvasol sok infót kapsz !
DonPitta 561365 2014. június 6. 09:58
Válasz erre
Muzzy 561358 2014. június 6. 09:37
Válasz erre
DonPitta!
A termék leírásában szerepel, högy nem alkalmas festékszórásra!
Ettől lehetne használni, de:
12 voltról működik,
pulzálás nincs megoldva,
max 12-15 percig használható,
baromi nagy nyomáson működik (festékszóráshoz képest),
Nem ismert a zajszíntje.
A termék leírásból
kézi kompresszor háztartási használatra lett kifejlesztve. Labdák, gumimatracok, kerékpár, motorkerékpár, autógumi stb. felfújására használható. A kompresszor nem alkalmas iparszerű használatra ill. festékszórásra.
Nyomáscsökkentés, levegőszűrés, párátlanítás hogyan lesz megoldva?

•Tápfeszültség: 12 V
•Tápáram: 14 A üzemszerűen (max. 23 A, rövid ideig)
•Üzemi nyomás: 140PSI / 9,6Bar
•Max. nyomás: 150PSI / 10,3 Bar
•Max. légszállítás: 35 liter/perc
•Megszakítás nélküli üzemelés: max. 12-15 perc
•Túlmelegedés elleni védelem
•Üzemi hőmérséklet: -55°C --- +60°C
•Hálózati kábel: szivargyújtóra köthető, 12V/ max.23A, 3m hosszú
•Légtömlő: spiráltömlő gyorscsatlakozóval, 5m
•Olajmentes, tartály nélkül nyomásmérő (a spiráltömlőre szerelve)
•Tömeg 1,7 kg
•Nylon/textil hordtáska
•IP20 védettség

Egy hűtő kompresszorral sokakl jobban járnál. (évekig használtam, 2 literes kólás palack volt a puffertartály, olajkicsapató egyben, és ami fonmtos a lakásban csendes volt, igaz, a nyomás állítással gondol voltak de egy y elágatzással azzal is leghetett játszani.
Muzzy
DonPitta 561352 2014. június 6. 09:19
Válasz erre
Sziasztok.
Tudnátok abban segíteni,hogy ez a kompresszor jó-e makettezéshez?
www.edigital.hu/Levego_kompresszorok/Extol_Premium_legkompresszor_%288864005%29-p349268.html
Wuher 561351 2014. június 6. 08:58
Válasz erre
Autonomous Free Flight Dispenser System (AFDS)cluster bomb.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.