/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.
Kalóz 536945 2013. július 5. 18:24
Válasz erre
Szia!
Attól még meg lehet próbálni, mennie kell.
Üdv: Kalóz
rohamkukac 536940 2013. július 5. 17:25
Válasz erre
Köszi a választ!Az én drótom 24 centis
HueyHog 536934 2013. július 5. 15:59
Válasz erre
Oké, megvan. Mégegyszer köszönöm!
HueyHog 536932 2013. július 5. 15:58
Válasz erre
Köszönöm lucky! Az oldalról amit linkeltél rendelni is lehet, vagy csak az üzletben lehet megvásárolni a terméket? A sötétzöld füvet szeretném megrendelni, csak még nem jöttem rá hogy lehet.
Freddy 536931 2013. július 5. 15:57
Válasz erre
,,statikus"

nem statikus, hanem sztatikus, az elnevezés nem az egy helyben levésre (minden modell statikus) vonatkozik, hanem arra, hogy a műanyagból készült fűszálak az elektrosztatikus feltöltődés elve alapján állnak fel függőlegesbe.

Egyébként nem csak sztatikus műfű van, hanem lehet kapni egybefüggő szőnyeget sűrű gyep imitálásához (ebből a tarkát vedd, az egyszínű zöld max golfpályán mutat jól), és mostanában már előre kialakított zsombékokat is láttam. Ezeket is ugyanott lehet megvenni.
Tibcsi 536929 2013. július 5. 15:50
Válasz erre
Szia,

Ha elég hosszú (min. 50cm-100cm) darabod van belőle, akkor érdemes megpróbálni a tömör vezetéknél bevált módszert: az egyik végét satuba fogod (vagy egy segítő tartja fogóval), a másik végét pedig megfogod egy fogóval és jól meghúzod. Lehet, hogy valamelyik végénél el fog szakadni, de az nem baj. Csak annyit jelent, hogy eléggé meghúztad. :)

Próba cseresznye...

Üdv: Tibcsi
rohamkukac 536928 2013. július 5. 15:44
Válasz erre
Sziasztok!
Sodrott drót kábelt hogy lehet kiegyenesíteni?Elég girbegurba,fel volt tekerve és ezért lett ilyen.
lucky 536924 2013. július 5. 14:17
Válasz erre
Szia!
Bármelyik vasútmodell boltban akad belőle.
Auhagen Busch, Heki a varázsszó, na meg a statikus fű.
pl
www.hokimodell.hu/index.php
HueyHog 536898 2013. július 4. 21:46
Válasz erre
Sziasztok!

Nem tudjátok honnan szerezhetnék műfüvet egy Vietnam/D-nap diorámához?

HueyHog
mcs 536884 2013. július 4. 19:39
Válasz erre
Sziasztok!
Én a Toldi I hátsó lámpájának festéséről szeretnék képet vagy segítséget kérni, hogy hogy is nézhetett az ki.

Köszönöm.
Csabi
Tibcsi 536874 2013. július 4. 16:10
Válasz erre
Szia,

Úgy tűnik, hogy ez egy szabvány Royal Navy séma, amiből elhagyták a Dark Slate Grey-t, maradt az Extra Dark Sea Grey és a Sky.

Szerintem Humbrol 123. Revellben csak közelítője van tudtommal. Egyébként Extra Dark Sea Grey a neve, így keresd.

Legalábbis én ilyenre festeném... :)

Üdv: Tibcsi
HueyHog 536865 2013. július 4. 12:49
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a segítséget!
pecso 536855 2013. július 4. 10:02
Válasz erre
Westland_Wyvern_1
Westland_Wyvern_1

Sziasztok!
Abban kérném segítségeteket, hogy a képen látható gép "sötét" színe milyen színnek felel meg Humbrol, vagy Revell festékből!
Köszönöm!
Gábor
vityap 536850 2013. július 4. 08:12
Válasz erre
migi 536849 2013. július 4. 08:11
Válasz erre
Szerintem pedig a kifakult gyári zöldre festették föl a homok szint .
HUJBI 536848 2013. július 4. 07:54
Válasz erre
migi 536846 2013. július 4. 07:49
Válasz erre
HueyHog 536836 2013. július 3. 23:40
Válasz erre
boxart
boxart

Sziasztok!

Ennek a Revelles Messerschmittnek keresem a szerelési, illetve a festés-matricázási útmutatóját, valamint 1:48-as méretarányban Vietnamban harcoló amerikai katonafigurákat egy diorámához.
Tudnátok segíteni? Köszönöm!
Laac 536828 2013. július 3. 21:44
Válasz erre
Nekem is úgy tűnik, de a sárga alapszín meg logikusnak!
L
Zoli 536825 2013. július 3. 20:23
Válasz erre
Szia,
Nem vagyok hozzáértő, de nekem úgy tűnik, hogy a kifakult zöldre festették a többit.
z
Laac 536823 2013. július 3. 20:22
Válasz erre
header
header

Sziasztok!
Egy hozzáértőtől szeretném megkérdezni, hogy a képen látható tanknál melyik lenne az alapszín. Én nem tudom eldönteni. A homok, vagy az az érdekes kékeszöld. Azokon a fotókon amiket találtam hozzá nem látszik.
Üdv: Laac
Zsolti1537 536820 2013. július 3. 19:08
Válasz erre
Sziasztok!

A Tamiya TS 30 silver leaf spray festéket milyen kis tégelyes festékkel tudnám kiváltani?
Zoli 536816 2013. július 3. 16:42
Válasz erre
Sziasztok,
Most egy könnyebb témában kérnék segítséget, az F-18A/B és C/D közti látható külső különbségek érdekelnek. Annyit tudok, hogy a függőleges vezérsíkokon mások a dudorok, a C/D kapott az orra és a gerincre dudorokat, a beömlők alattiakat viszont eltűntették. Ha ezeken kívül bárki bármi eltérést tud (pl más szerelőpanelek, apróbb kiömlők stb), ne kíméljen, előre is köszönöm!
z
Zoli 536730 2013. július 1. 18:47
Válasz erre
Szia,
Lehet, hogy tényleg ESCI alapján készült, de elsőre én nem gondoltam volna. Na majd megnézem, hogy mennyire hasonlít hozzá. De az biztos, hogy nem az Italeri féle TAV-8B volt az alapja.
z
vrauko 536729 2013. július 1. 18:31
Válasz erre
Szia,
No itten egy link:
drewemanton.com/models/hart2review/t2inbox.html
A különbözőség nem olyan nagy, és ez az atyafi is aszongya, hogy a Sword leánykori neve Esci. A Heller öntvény nem sokat élt meg eredeti dobozában, Bobcat néven futott egy darabig, de mivel a szárnyformája nem a sorozatban épített példányoké, hanem sokkal hegyesebb, így sok makettező nem bajmolódott a lefaragásával, hanem vette az Escit.
VT
Zoli 536667 2013. június 30. 16:28
Válasz erre
Szia,
Nekem nincs se Italeri, se Revell, többek közt ezért is kérdezősködtem itt, hogy kinek mi a tapasztalata.
Az Italeri régen a késői kétüléses Harrier kitet adta ki, ahogy az Airfix is. A Heller a korai T.2/4 verziókat, ahogy most a Sword. A kettő nem ugyanaz, jelentős eltérések vannak köztük.
z
vrauko 536662 2013. június 30. 14:43
Válasz erre
Szia,
Miként mondám, már összecsináltam egy Italerit; nekem az illeszkedés nem volt rosszabb, mint átlagos. Elévettem a láda fiából a Revellt, és úgy rémlik, van benne törés, persze egész enyhe, de azér' látható a belépőélen kábé a kerékaknák vonalában, vagyis ahol lennie kell.
Leemeltem a polcról az évfolyamonkénti makettkatalógusokat is, és pl. az Italeri 1992-es katalógusában, 172-es cikkszám alatt szerepel a kétüléses Harrier. Rémlik, hogy valaki a Cserebere rovatban hirdetett is nemrégiben éppen egyet, ha görgetsz lefelé kis darabig, akkor reábukkansz.
Zoli 536651 2013. június 30. 11:52
Válasz erre
Az Xtrakit Mk.XII-est nem ismerem, nekem a 22-es van meg, az tényleg gyönyörű. Állítólag MPM a XII-es is. Legalábbis ESCI/Italeri stb származást kizárnám.
(A Sword Harrier olasz származásában biztos vagy? Én Heller-re tippelek, mostanában gyanúsan olyan maketteket adnak ki (T-28, F-94B). És a felülete is olyan, mintha ők vésték volna, az olasz (de ennyivel lehetne Fujimi is, mert tökegyformák) viszont már eleve szépen volt vésve, meg nem is emlékszek náluk kétülésesről.)
z
Zoli 536650 2013. június 30. 11:46
Válasz erre
Nekem úgy rémlik, hogy a Revell szárnyában nincs törés vagy rossz, az Italeri törzse meg a kabin előtt rossz, rövid, alakhibás stb és nagyon gané az illeszkedése. Nagyon sokféle Spitfire kapható, ezért én a lehető legkevesebb hibával rendelkezőket venném meg, aminek a felülete is szép. A kabin annyira nem fontos, ahhoz kapni mindenfélét. Elolvastam már mindeféle véleményt, de a koraiak közül (mondjuk az Mk.IX-ig) mindnek van valami gondja. Persze többé-kevésbé apróságok, mindegyik Spit-nek néz ki, de azért én a lehető legpontosabbat és legszebbet keresem, legalábbis egy ennyire elterjedt típusnál nem szeretem a kompromisszumot.
A Sword és AZ kitekről csak jókat olvastam, egyelőre azokat favorizálom, de fene tudja, talán azokkal is vannak problémák.
z
vrauko 536644 2013. június 30. 11:03
Válasz erre
... na még itten van egy dobozbontás az Xtrakit Mk XII-eséről: www.ipmsstockholm.org/magazine/2008/01/fridsell-spitfire-xii-01.htm[/URL
Aszongya, hogy tán az MPM, de inkább a Sword öntötte (hacsak, teszem hozzá az alkatrészbontást elnézve, nem épp egy régebbi Esci/Italeri, ahogy az a Swordnál gyakorta eléfordul, pl. a kétüléses Harriereknél). A szárny eleve hibás annyiban, hogy a kerék feletti dudorok a XII-esnél nincsenek ott, le kell csiszolni. Tanulság: ha tökéletes makettet akarunk, magunknak kell megalkotni... :)
vrauko 536643 2013. június 30. 10:54
Válasz erre
Szia,
Nem mondanám, hogy a Revell vagy az Italeri annyira alakhibás lenne. Mind a kettő elég jó véleményt kapott, ez itt az Italeri Mk IX-esé: The first thing a Spitfire builder does is check for the under wing 'gull'. This one has it so you can set aside that concern. The kit has the now required engraved panel lines and the little fasteners you see on some of the panels are raised. An interesting trait is that there are raised panels over the outer gun holes in the leading edge of the wing. Undoubtedly, this is meant to be the fabric that has been doped over these holes, but on this kit they look like metal panels. Most will sand these off and replace them with section of red decal or paint.

The kit has a fairly complete interior with no side panel detailing. Wheel wells have convincing detail in them though seem a tad shallow.

Nagyjából azt jelenti, hogy a szárnytörés, amit a Spitfire-építő elsőként ellenőriz, itt megfelelő, a panelvonalak jók, és a puskanyílások feletti borító mintha fémpaneleket öntöttek volna a valódi textil helyett. A belső részletezettség jó, bár oldalpanelek nincsenek.

Aztán itten van a Revellé: "Well, I am impressed . First are nicely etched panel lines, overall shape is very good and the cockpit is OK! Canopy is clear but made in one section. 39 parts are included in the box with instruction sheet which contains two color schemes (1.Spitfire flown by P/O Axel A.Svendsen and 2.flown by S/L Jeff Northcott) and decals. To finish this nice little model you need three colors: Light Green (Revell 55), Bronze Green (Revell 65) and Greyish Blue (Revell 79). Ez meg aszondja, hogy lenyűgöző. Szép panelvonalak, tiszta bár egyrészes kabintető, meg leírja az alkatrész-számot és a festést. Szóval elfogadhatónak tűnnek. A Modelingmadness-en találtam ezeket. Én már összecsináltam két Airfixet, egy Mk-I-est és egy Mk V-öst, az úszótalpas PM-et, egy Italeri IX-est, egy KP IX-est, meg egy Jo-Han/Novo XIV-est és nekem mind hasonlít a Spitfire-ra. Már csak azt tíz-tizenötöt kell megcsinálni, ami még itt van a láda fiában.
Zoli 536640 2013. június 30. 10:13
Válasz erre
Szia Tamás,
Nagyon köszönöm a választ!
Nekem késeiből van már Xtrakit (Special Hobby) és Airfix, mindkettő nagyon szép, főleg az előbbi! Viszont korai és középső típusokra lenne szükségem még, valami jobb minőségű, alakhű és részletesebb kivitelben. Az Mk.I-ből az Airfix alakra tényleg jó, de elég egyszerűnek tűnik durva egyrészes kabintetővel, a Tamiy alakra rossz. Az Mk.V esetében a Tamiya szintén alakhibás, a Revell szárnya és törzse is rossz, talán az Italeri a legelfogadhatóbb a hírek szerint, bár a szárnya és törzse annak is hibás állítólag. Mk.IX esetében szintén egyszerű az Airfix, a pontatlan Italeri szebb. Mk.XIV-ből egy Academy kitet építettem már nagyon régen, az nagyon szép és részletes, de mennyire alakhű? A Fujimi makettet nem ismerem, de állítólag az is nagyon szép, csak üres a kabinja.
Nagyjából ennyi információm van a szóba jöhető "kommerszebb" kitekről. Az újabb cseh (AZ, Sword stb) maketteket viszont dícsérik és képeken jól néznek ki, de mennyire pontosak és mennyire szabályosak, szimmetrikusak a részletek? Vagy esetleg ezeken kívül valami más?
z
vrauko 536617 2013. június 29. 22:50
Válasz erre
Szia,
Alakhűség szempontjából az Airfix a legjobb, kiváltképp a Mk I és V között, a többi attól függ, hogy mennyire részletesen akarod megcsinálni. Igazából se az Italeri, se a Revell nem rossz. Az Italeri a modulrendszer miatt kissé komplikált alkatrészbontású, de nem megoldhatatlan. A Smer dobozban a régi Heller öntvény van, a Mk V-öshöz még az is elfogadható. Az Italeri ád kétféle trópikus szűrőt. A török PM-ből ne válaszd csak az úszótalpas változatot, mer' a sima V-öshöz még ki kell vágnod a kerékaknát a szárny alsó felin, és az macerás. Buborék-kabintetősből nincs nagy választék, van a Heller és ha reá tudod tenni a kezed régi Matchboxra, az is szép. Kései változathoz az Academy és az új Airfix a legjobb, a Novo vagy a lengyel utándobozolók dobozaiban előkerülő régi Jo-Han öntvény sem lenne rossz, de legtöbbjének a kabintetője vastag, torz és buborékos. Igaz, abból is ki lehet fogni megfelelőt, de megvétel előtt ellenőrzendő. Ha Mk VI-ost akarsz csinálni, akkor az Italerit válaszd, mer a Smer szárnyából nagy darabot kell faragni, és az is macerás. A KP Mk IX-hez és mutánsaihoz olcsón lehet jutni, lehet, hogy nem tökéletes, de az ár-érték arány nagyon jó, és kevéske munkával szép gépet lehet belőle építeni. A HobbyBoss messze a legrosszabb a mezőnyben, a kerék-akna fedőket egyszerűen kihagyták. Még ha meg is csinálja az ember sztirénlapból, tejfeles pohár oldalából, a légcsavarkúp egy tömpe szemölcsre emlékeztet, a lapátok pedig cérnavékonyak. Ha van egy Smer kit a birtokodban, akkor ahhoz két légcsavarkúpot adnak, és egyikkel kijavítható a HobbyBoss hibája. A kabintető viszont olyan, mintha másik makettre készült volna, így nem nagyon érdemes a HobbyBosszal vesződni.
Üdv: VT
Gabusch 536593 2013. június 29. 16:02
Válasz erre
Ez akkor olyan lehet, mint az az Uhu, amit még '89 táján használtam a Bécsből hozott makettekhez. Szerintem kezdőknek tökéletes, ugyanis amikor pár év múlva szétestek a makettek a francba a ragasztás mentén, akár újra is lehetett volna rakni őket, immár sokkal jobban. :)
TAMÁS78 536592 2013. június 29. 16:02
Válasz erre
Szia! Gyanús volt a dolog, hogy ilyen ragasztó igazából nincs is, ezért kérdeztem. :)
Köszi szépen!
sanyi 536591 2013. június 29. 15:48
Válasz erre
Szia!
Ecccer voltam olyan balek, hogy hallgattam az eladóra egy boltban és vettem egy ilyet. Aztán a fűtési szezonban bevágtam a kazánba, mert odavaló. Kb olyan volt, mint a Palma ragasztója: jó mindenhez, de semmit nem ragaszt!:) Nem olvasztja meg a műanyagot, de kötni sem köt normálisan, a ragasztás álomszépen szétnyílt csiszolás közben. Szóval ha van felesleges pénzed vagy alacsony a vérnyomásod és ez olcsóbb, mint a bogyó, akkor jó vétel, de amúgy nálam totál csőd. Egyébként nagyon szépen égett, úgy fújt ki az üvegecskéből az égő trutyi, mintha vulkán lett volna!:)
TAMÁS78 536589 2013. június 29. 15:33
Válasz erre
620-703-large
620-703-large

Sziasztok!

Bocs, összekevertem, ennél olvastam.

www.modelshop.hu/product.php
gabes 536572 2013. június 29. 08:49
Válasz erre
cont. quick
cont. quick

Szia!
Nem a quick-re gondoltál? Ez jó a fémhez de tulajdonképpen sima pillanatragasztó!
Ha rézhez kell akkor a super attack power flex gélt ajánlom valamint a rózsaszín Zap-ot a finomabb munkákhoz!
Israti71 536571 2013. június 29. 08:48
Válasz erre
A Contacta oldószeres ragasztó,ami bizonyos műanyagokhoz kiváló,de fémhez nem használható.Azokat szerintem csak pillanat ragasztókkal,esetleg két komponensű műgyantás ragasztókkal lehet ragasztani...eddigi tapasztalatok alapján legalábbis.
Zoli 536570 2013. június 29. 08:46
Válasz erre
Sziasztok,
A legjobb minőségű és legpontosabb 72-es Spitfire makett kereséséhez kérnék segítséget. Már mindenféle kitről (Tamiya, Revell, Italeri stb) olvastam jót és rosszat is, de nem tudom, melyik a legkisebb rossz, illetve melyik lenne a legjobb minőség és pontosság tekintetében. Akinek biztos információja, konkrét tapasztalata van, kérem ossza meg velem, köszönöm!
z
HUJBI 536568 2013. június 29. 08:34
Válasz erre
a contacta? hááát...nem hiszem.
TAMÁS78 536567 2013. június 29. 07:25
Válasz erre
REVELL-CONTACTA-LIQUID96
REVELL-CONTACTA-...

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata ezzel a ragasztóval? A leírás szerint fémhez is jó, valóban?

Köszi!
BÉPÉ 536487 2013. június 27. 16:26
Válasz erre
Szia vityap!

Valószínűleg róluk van szó. Tőlük vettem az AirLine 50EC kompit pár évvel ezelőtt.Nagyon köszönöm.

Üdv: BÉPÉ
vityap 536480 2013. június 27. 15:57
Válasz erre
Szia BÉPÉ!

Nem tudom, hogy erre az Airline kft-re gondolsz-e, de itt van pl. telefonszám (a weblapjuk nem üzemel)
kompresszor.j9.hu/budapest/airline-kft/
Ha tévedtem, bocsánat.

üdv,
vityap
BÉPÉ 536477 2013. június 27. 15:42
Válasz erre
Tisztelt Kollégák!
Tud valaki segíteni nekem az AirLine Kft valamilyen (telefon, e-mail, stb.) elérhetősége tekintetében? Ha tud, kérem, tegye meg, nagyon jó lenne.
Előre is köszönöm mindenkinek.
Üdv: BÉPÉ
Freddy 536414 2013. június 26. 14:31
Válasz erre
Ádám911 536412 2013. június 26. 14:06
Válasz erre
Sziasztok.

A t-55 kerekei gumírozottak voltak?
tankos_srac 536411 2013. június 26. 14:04
Válasz erre
Szia!

Így látatlanban azt mondanám, hogy vélhetően a gyártó nélkül, az első pneumatika szakboltban kapsz csatlakozót, átalakítót, bármit, aminek a segítségével - különösebb szakérelem nélkül - össze tudod kötni a cuccot.
BÉPÉ 536409 2013. június 26. 13:32
Válasz erre
Tisztelt Kollégák!
Van egy AirLine 50 EC típusú kompresszorom. Tökéletesen működik évek óta, de nemrég sikerült beszereznem az Obeeliks-től egy Evolution two in one airbrush-t és a hozzá csatlakozó 3 méteres légtömlőt csatlakozóival együtt. Minden szép és jó lenne, de a kompi csatlakozóját ki kéne cserélni, hogy a légtömlőn lévő csatlakozó segítségével összeköthessem a kompit és az airbrusht. Ennek érdekében szükségem lenne az AirLine Kft. elérhetőségére, mert a neten ilyen adatot nem sikerült találnom. Regisztráltam ezügyben a Makett.org-ra is, mert ott láttam, hogy Szaszkó Gergő (bocs. ha rosszul írtam) tudja az elérhetőséget, de a regisztrációt még nem igazolták vissza, így tehetetlen vagyok.
Előre is nagyon köszönöm, ha bárki tudna segíteni.
Üdv: BÉPÉ
zalan99 536380 2013. június 25. 22:17
Válasz erre
Köszönöm!Elsősorban német/magyar minták érdekelnének.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.