/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.
Miggyuri 720332 2024. február 9. 08:07
Válasz erre
Hali!
Keresek fényképet magyar Me-210 Ca1-ről, aminek orrába beépítettek egy 40mm gépágyút. A beépítés formája érdekel.
KarBal 720230 2024. február 7. 00:42
Válasz erre
Sziasztok! Van valakinek felesleges 07/12 mintájú Schwarzlose géppuskája 1/35-ben? Igazából csak a csöve kell, a talp nem.
halaci 720102 2024. február 5. 15:51
Válasz erre
Ha fújtad, akkor pár tanács a jövőre nézve (a javításhoz nem tudok hozzászólni):
- maszkolás után az új színt először csak egészen finoman, inkább ködölésként vidd fel, főleg ott, ahol a maszkolóval találkozik.
- 2-3, de akár négy finom rétegre is szükség lehet a megfelelő fedettséghez. A rétegek között várd ki a száradást! A makett méretétől és a minta bonyolultságától függően nem biztos, hogy ez tényleg "várakozás", lehet, hogy lassabban érsz körbe, de legyen legalább 15-20 perc az egyes rétegek között.
- ne a maszk felé, hanem a maszk felől fújjál, úgy kisebb az esélye, hogy felgyűlik a szélénél a festék.
- A folyékony maszkoló szerintem sem ideális ehhez a feladathoz. Ha kemény kontúrt akarsz, akkor vagy a #warbirds által is javasolt flexibilis maszkoló, de szerintem egyszerűbb a széles, hagyományos maszkolószalag. Felragasztod úgy, hogy a tervezett kontúr vonala teljesen beleessen, ceruzával berajzolod rajta, leszeded, kivágod és visszaragasztod. Ennek is, meg a flexibilisnek is megvan a kockázata. A flexinél én már többször jártam úgy, hogy szűkebb kanyaroknál menet közben egy picit elengedett a ragasztó és szépen aláfújtam. A vágásnál meg figyelni kell, hogy új, éles pengével, vagy nagyon jó ollóval csináld, különben "szőrős" lesz a széle.
warbirds 720099 2024. február 5. 14:03
Válasz erre
Én azt javaslom, a következőnél a foltok széleit inkább maszkolószalaggal határold. Belül kitöltheted folyékony maszkolóvl, de a szélső 1-2 mm-ert szalaggal csináld. Van hajlítható maszkolószalag, kifejezetten ívekhez.
slowmotion 720096 2024. február 5. 12:49
Válasz erre
Szia!
Na ezt pont nem ismerem összetétel szempontjából.
A hogyant már megírták a sokat látott kollegák, legközelebb próbáld meg óvatosan visszacsiszolni. És várd.meg, amíg megszárad!
Vagy használj Mr Hobby Acqueoust, azt IPA-val simán vissza lehet mosni :)
hunspirit 720093 2024. február 5. 11:09
Válasz erre
Hát nem tudom mi számít soknak vagy kevésnek, a cél az volt hogy fedjen (nem volt olyan sok szerintem).
Ez a 2. makettem és az első ahol folyékony maszkolót használtam. Eddig a mr hobby aquaeous-al festettem, azzal nem is volt semmi problémám. De mivel a flanker camohoz nem találtam megfelelő színeket ennél a gyártónál, ezért kipróbáltam a hataka a-t majd a valleyot. Hát a hataka az a szemétbe vagy a tűzre való véleményem szerint. A valleyot legalább használni lehet, de mindkettő elég sérülékeny száradás után is és hártyásodva száradnak. Így amikor eltávolítom a folyékony maszkolót a festék egy része ami a maszkolóra lett fújva továbbra is összetapad a makettel (ez látható a képen).
Viszont 2 másik makettem vár építésre és már nincs több türelmem/időm hogy ezzel játsszak. Élőben mondjuk ez is elég jól néz ki (bár a festés tényleg nem sikerült jóra), nem értem miért ilyen meleg színekkel csinál a telefon képet.
Majd ha eljutok addig, veszek a GWH-tól egy su-30/35-öt meg az mrp-től festéket és azt megcsinálom tip-topra, ezen viszont már nem érdemes hegesztenem többet, tanulni meg elég volt belőle.
borisz 720089 2024. február 5. 10:11
Válasz erre
Szia!

Óvatosan, kb. 1500-as, vagy inkább 2000-es finomságú polírpapíral kezdeném, és haladnék fölfelé nagyobb finomságig.
Adtál neki festéket rendesen, had fedjen elsőre, mi? :D
hunspirit 720088 2024. február 5. 09:58
Válasz erre
su-30sm
su-30sm

Sziasztok,

Ezek a felszakadt festék szélek akkor keletkeztek, amikor a folyékony maszkolót távolítottam el száradás után. Hogyan lehetne ezeket fájdalom és sérülésmentesen eltávolítani? Az újrafestés nem opció mert már a tököm tele van vele :D.
Attila91 720057 2024. február 4. 19:37
Válasz erre
Szia!

Köszönöm a tanácsokat, megteszem amit lehet, tapasztalat szerzésnek mindenképpen jó lesz, ha megkísérlem a javításást.
Attila91 720056 2024. február 4. 19:36
Válasz erre
Szia!

Vallejo 28011 szürke akril festéket használtam.
Gabusch 720021 2024. február 3. 21:58
Válasz erre
Köszi, ezek tervben is vannak elvileg.
Mintha régen (2001) lett volna nekik valami Mark IV is talán, egy olyanra kíváncsi lennék. Mostanság úgyis az I. VH-s korszakomat élem, meg az idióta fegyverekét, mint pl. a Monarchia kísérleti géppisztolyát két darab 17M Frommer Stopból.
Muzzy 720018 2024. február 3. 21:08
Válasz erre
Brüsszelben a Schumann tér utáni parkban van két múzeum, az egyik háborús, (van hajó, udvaron járművek, PziV T 34, első világháborús terem (lövészárok imitációval, hanggal, és repülős terem. a kezdetektől napjainkig, kardok, korai tűzfegyverek, egyenruhák.
Vele szemben autós múzeum van
Gabusch 720016 2024. február 3. 20:55
Válasz erre
Nekem a szállás tűnik problémásnak. Autóval ki lehet menni egy nap alatt, viszont el kell tölteni három éjszakát. Speyer kb. 1000 km Budapestről, az 7l-el számolva oda-vissza 140 liter, 4 személlyel simán megéri. 10-12 óra alatt szinte biztosan meg lehet tenni, lehetőleg éjjeli indulással, mert ha beáll valamelyik autópálya, a baj.
Gabusch 720015 2024. február 3. 20:37
Válasz erre
Köszi, ha nem felejtem el és egyszer még járok arra, megnézem, bár azon kevés ember közé tartozom, akit nem annyira vonz a repülés.

Nem mostanság lesz, ha megyek Brüsszelbe, akkor cuccot viszek és visszafelé meg tudok állni múzeumozni, de azért minden nem fér bele.
Muzzy 720009 2024. február 3. 20:14
Válasz erre
Münchenben a múzeumnak van egy külön kiállítása a működő Oberschleißheimi repülőtéren.
Van külön restauráló része, amit kívülről üvegen keresztül lehet látni.
10 éve voltam ott, de gondolom csak jobb lett.
Sennás 720005 2024. február 3. 20:01
Válasz erre
20240203_175027
20240203_175027

Na ez az:)
Sennás 720004 2024. február 3. 20:00
Válasz erre
Hmmm régen még utat is szerveztek ide. Mostani fizumból röhögve foglalnék 4 főre de most már nem megy senki:( 210€ 4 vonatjegy 80-100E Ft 4 buszjegy de az utolsó 50-100 kméterre kocsit kell bérelni mert oda nem visz senki.
Gabusch 719997 2024. február 3. 18:47
Válasz erre
Köszi.

Két marha nagy múzeum, de a szállodáik már akkor is horror áron voltak. A kemping sátorral nem megy sajnos.
Én azt mondanám, hogy mind a két múzeumra célszerű 1-1 napot szánni, legfeljebb előbb végez az ember. Eszetlen mennyiségű cucc van, mindenféle autók, repülők, tengeralattjáró, tank, ami szem-szájnak ingere.

Münchenben a Deutsches Museum pedig egy nap alatt sem bejárható, pláne, ha az ember a bemutatókat is nézi. De az más kategória.
p-51 719990 2024. február 3. 17:42
Válasz erre
Én az ilyen nagyokat RAL 7001 szürkével fújom, az pontosan FS 36373 és pontosan Humbrol 167, szerintem a szovjet szürkéhez jól illik. Kicsit kevésbé kék, mint a FS 36375.
p-51 719989 2024. február 3. 17:28
Válasz erre
Képernyőkép 2024-02-03 172428
Képernyőkép 2024-...
Képernyőkép 2024-02-03 172408
Képernyőkép 2024-...
Képernyőkép 2024-02-03 172244
Képernyőkép 2024-...
Képernyőkép 2024-02-03 172125
Képernyőkép 2024-...
Képernyőkép 2024-02-03 172101
Képernyőkép 2024-...
Képernyőkép 2024-02-03 172044
Képernyőkép 2024-...

Google map ezt adja. Nekem van ahol fehér, van ahol szürke, de a hátulja fém. Örülök, hogy Neked kell eldöntened.
Sennás 719988 2024. február 3. 16:59
Válasz erre
Nagyon komoly. Gratulálok. Kölyköknek megtetszett , megnéznék az egészet. Van oda kétnapos jegy is. Most már azt is elég zsebből rendezni:) Biztos azóta sok mindent beszereztek, felújítottak.
Gabusch 719983 2024. február 3. 14:33
Válasz erre
Szia!

Innét egy 5600 km-es háromhetes körút részeként voltunk lakókocsival. Ami itt még érdekes lehet, láttuk a két tengeralattjárót (Bremerhaven, Laboe), Koblenzben egy elég jó múzeumot harckocsikkal (Renault FT-17 pl.), a Speyeri múzeumot és a Deutschest is Münchenben.
Meg még egy halom érdekességet, de azért így lassan 20 év után nem emlékszem, át kéne nézni a képeket.

Ha minden igaz, az idén tavasszal kell mennünk Brüsszelbe, tervezem, hogy ismét megállok útközben és megnézzük a múzeumokat. Ha kell valakinek valamiről fénykép és tényleg megyünk, szívesen lefotózom.
Sennás 719975 2024. február 3. 10:08
Válasz erre
Szia a múzeumban magába hogy voltatok? Innen Magyarból mentetek vagy már kinti program keretében?
Tibcsi 719974 2024. február 3. 09:43
Válasz erre
Tibcsi 719973 2024. február 3. 09:16
Válasz erre
1706948042863
1706948042863
1706948042878
1706948042878

Ilyen lett.
Tibcsi 719972 2024. február 3. 09:05
Válasz erre
Én is sokat töprengtem, amikor építettem. Rengeteg fotót végignézve úgy döntöttem, hogy a Revell 374-es színével festem le (akkoriban még főleg Humbrol-lal és Revell-el dolgoztam). Ez egy világos szürke, nagyjából megfelel az FS36375-nek, ami gyakorlatilag mindegyik festékgyártó választékában megtalálható. Én éppen a Sinsheim-ben kiállított CCCP-77112-est építettem meg.
csosza 719971 2024. február 3. 07:35
Válasz erre
tu-144 102-es matrica
tu-144 102-es...

Köszönöm az infókat. Meggyőztetek: szürke lesz az alja. Az alább csatolt rajzon a 102-es kifejezetten fehérnek tűnik. (legalábbis a hajtómű látható oldala)
És ehhez készítettem el a matricát.
Meg ugyebár alul-fülül telibe le van fújva fehérre, és spóroltam volna időt és festéket, ha ez tényleg fehér.
Gabusch 719966 2024. február 2. 22:04
Válasz erre
Tu144_1
Tu144_1
Tu144_2
Tu144_2
Tu144_3
Tu144_3
Tu144_4
Tu144_4

Nos, ha a belseje nem érdekel, ennyit tudok mutatni.
A képek 2006. nyarán készültek.
Gabusch 719965 2024. február 2. 21:50
Válasz erre
Sinsheimben van a múzeumban a Concorde-dal együtt. Voltam is benne. Keresek képet, de nem vagyok benne biztos, hogy lesz olyan, ami neked jó lenne. Viszont ha keresel rá, gondolom, csak csinált róla más is képeket és akkor festheted olyanra.
Muzzy 719964 2024. február 2. 21:47
Válasz erre
Itt egy gép helyreállítása CCCP színekre.
Ha nemm egy google fordítóval, szólj.
dzen.ru/a/XQ-XrZlSzQCwfDxs Csak belepillantottam, alulra fémes szűrkét írtűDe itt van még pár jó video
yandex.ru/search/
Muzzy 719961 2024. február 2. 21:31
Válasz erre
Bemutató gépet akarsz, vagy sorozatban készíltett?
A Párizsi gép kifejezetten bemutatóra volt festve.
Itt egy Uljanovszkban kiállított gépről készült walk around
disk.yandex.ru/a/ClTDTfTZ3U5AyS
csosza 719957 2024. február 2. 20:07
Válasz erre
tu-144 102-es
tu-144 102-es

Köszönöm az ötleteket. Csökken ta bizonytalanságom, bár a Párizsban lezuhant gép (102-es) rajza tobábbra is kételyeket ébreszt bennem.
warbirds 719956 2024. február 2. 19:37
Válasz erre
slowmotion 719955 2024. február 2. 19:10
Válasz erre
Miggyuri mindent is szokott tudni az orosz gépekről, nem?
warbirds 719954 2024. február 2. 18:56
Válasz erre
IMG_20240202_185446
IMG_20240202_185446
IMG_20240202_185446
IMG_20240202_185446

Tessék.
Egyébként, ha segít:
makettinfo.hu/index.php
warbirds 719953 2024. február 2. 18:51
Válasz erre
Az alja Fulcrum szürke" :)
Mindjárt megkeresem neked az ICM összeállításit és befotózom.
csosza 719948 2024. február 2. 17:35
Válasz erre
Kollégák!
Banális kérdésem van, de sose láttam élőben Tu-144-est.
Milyen színű? Egy csomó képen nézem, ahol fehér a gép látható része.
A szárny, illetve törzs alsó része fehér? szürke? ezüst?
Csak a szárny, vagy a hajtóművek is?
A francia múzeumban lévő gépről van fotó alulról, de csak az orr-résznél látszik a szürke (?) átmenet. A többi rész színe a "források" alapján ellentmondásos számomra.
Köszönettel:

Rosza
Sennás 719946 2024. február 2. 16:21
Válasz erre
IMG_2024-02-02-16-19-15-272~2
IMG_2024-02-02-16-19...

AK matt sprey bontatlan volt. Felraktam többször is és nem mattul le max félfényes. Mit tudok vele csinálni? Valami írás van az alján de ezt 23ban gyártottak szerintem.
Cseréltessem ki? Köszönöm
halaci 719915 2024. február 2. 00:01
Válasz erre
Még annyit warbirds kommentjéhez, hogy a "rendesen" meg "teljesen" az 24 óra legyen. Van cucc, aminek nem kell ennyi, de jobb az óvatosság. A tömítéshez lehet, hogy a közepesen híg pillanatragasztó is jó lenne, de ehhez látni kellene, hogy hogy néz ki a sérülés.
warbirds 719911 2024. február 1. 22:10
Válasz erre
Szia! Javítható, de készülj fel, hogy macerás lesz. Először is hagyd megszáradni rendesen az alapozót. Ezután tömítővel töltsd fel a sérülést és teljes száradás után csiszold el. Aztán alapozd újra azon a részen. Ha még látszik a helye, akkor ismételd a lépéseket, de mindig hagyd megszáradni rendesen az anyagot. Az eltűnt vonalakat meg vissza kell karcolni. Üdv, Tamás
slowmotion 719895 2024. február 1. 19:55
Válasz erre
Attila91 719894 2024. február 1. 19:51
Válasz erre
Sziasztok!

Életemben először használok spray-t alapozó festéshez. Sajnos vétettem egy hibát, a többszöri információ gyűjtés ellenére, túl közelről fújtam rá így egy jól látható vastagabb réteg képződött. Meg is barátkoztam volna vele, hiszen elsőre semmi se sikerülhet, azonban beleértem a még száradó ragacsos festékbe, amin így nyomott hagyott a kezem. Ezt próbáltam elsimítani, hiba volt, elkenődött az egész. Úgy döntöttem, hogy valamilyen módon eltávolítom a festéket, végül sikerült is, de sajnos a műanyagból is egy kis foltban feljött egy darab így most olyan, mintha kikapartam volna egy részt a felületből. Ez egy 1/72-es Spitfire, és a szárny alsó részén történt az eset. Kérdésem az volna hozzátok, hogy mennyire érdemes próbálkozni tömítővel ezt a sérülést javítani és újrahúzni a panel vonalakat, vagy örüljek, hogy a többi része szép lett, és legközelebbre már tanulok belőle?

Ui.: Miután az alapozó festéket lecsiszoltam újra fújtam egy rétegben, már távolabbról, ami rézben szép lett, rézben viszont ugye látszik a hiba. Nem biztos, hogy jó ötlet újra lecsiszolni a felületet. Lehet tömítő pasztával javítani, úgy, hogy ez a vékony réteg rajta marad?

Köszönöm és bocsánat amiért ilyen hosszan írtam le, de hát hogy is mondjam, nehéz este volt a tegnapi ilyen téren :)
borisz 719878 2024. február 1. 12:42
Válasz erre
Én amúgy is lakkozok mindent, inkább legyen rajta, mint ne.
Sennás 719877 2024. február 1. 12:12
Válasz erre
Screenshot_20240201-121014
Screenshot_20240201-...

Megvan:)
Sennás 719871 2024. február 1. 10:10
Válasz erre
20240201_100328
20240201_100328

Ki jó betükirakósból Uraim? Gondolom ne vakkuzanak lehet a középső sorban. Alúl felül mi lehet írva? Köszönöm Sennás
kervil 719850 2024. január 31. 22:35
Válasz erre
Akárhogy is, megpróbálom. Köszi a tippet!
warbirds 719849 2024. január 31. 21:57
Válasz erre
Igen, abban szoktam. Nálam eddig elég jól bevált. Mondjuk oldószeres festékekhez nem biztos, hogy jó.
kervil 719835 2024. január 31. 19:23
Válasz erre
Szia! Köszi szépen! Ezek szerint a kádban tiszta ablaktisztítóban lötykölöd?
rod666 719806 2024. január 31. 11:11
Válasz erre
Elvileg a Microscale Set-Sol párossal is megoldható a dolog.

Fényes lakknak meg a zöld Gauzyt ajánlom, 5 perc múlva mehet rá a következő réteg, 3-4 átkenés után olyan, mint a tükör.
Tibcsi 719788 2024. január 31. 07:37
Válasz erre
Igen, a Gunze 317 az. A 315-318 a korai (High-vis) NAVY és MARINES gépekhez kellhet.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632.