/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
CrazyCharlie 224999 2012. augusztus 5. 19:26
Válasz erre
Zoli 224998 2012. augusztus 5. 16:48
Válasz erre
Én is erre gondoltam, csak még belülről nem láttam ezt a makettet.
z
SzaTi 224997 2012. augusztus 5. 12:48
Válasz erre
Dodó!

Köszönöm a segítséget!
Megtaláltam a készletet és be is tudtam azonosítani, és ami a legfontosabb meg van az összeállítási útmutató.
SzaTi 224996 2012. augusztus 5. 11:39
Válasz erre
Dodó!

Nagyon hasonlít így első ránézésre. Azonnal utána nézek!
Lehet, hogy ezért nem találtam, mert nem külön makett hanem egy készlet maradványa.
SzaTi 224995 2012. augusztus 5. 11:34
Válasz erre
Zoli!

Az első gondolatom nekem is az AMT volt, csak sajnos náluk nem találtam meg ezt a készletet.

CrazyCharlie!

Minimális saját feljavítás lehet. Ha autó makettről beszélünk akkor pl, készíthetsz bele padló szőnyeget, napellenzőt esetleg tetőkárpitot, belső tükröt, és kb ennyi. Gyári kiegészítők nem megengedettek mert az már más kategória.
Dodó 224994 2012. augusztus 5. 11:27
Válasz erre
545z
545z
545_2
545_2
545_7
545_7
KZ_Combo_Kit_6_by_foreverwhiteknight
KZ_Combo_Kit_6_by_fo...

Szia!
Szerintem ebböl az AMT készletböl van. Ha minden igaz AMT21867P.
Üdv! Dodó
CrazyCharlie 224993 2012. augusztus 5. 10:44
Válasz erre
Sziasztok!

Ha egy versenyen szeretnék indulni \"dobozból épített\" kategóriában, akkor semmiféle feljavítás nem engedélyezett? Vagy némi strachbuild lehetséges, csak gyári feljavítót nem használhatok?

Üdv: Bálint
Zoli 224992 2012. augusztus 5. 09:32
Válasz erre
Szia,
Szerintem AMT, bár ezt a készletet még nem láttam.
z
SzaTi 224991 2012. augusztus 5. 08:43
Válasz erre
K 005
K 005
K 006
K 006
K 008
K 008
K 009
K 009
K 010
K 010
K 011
K 011

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni.
Az alábbi képeken látható tréler melyik gyártó terméke lehet?
Kaptam ezt a makettet, és nincs hozzá összeállítási útmutató. Próbáltam már rákeresni a neten, de nem jártam sikerrel. Ezért szeretnék több infót róla.
Regal 224990 2012. augusztus 4. 14:39
Válasz erre
Nem tufom biztosra, mert sosem néztem, de valahogy úgy nézhet ki repülés közben, hogy az agynàl kb vízszintes, a vége felé pedig a megfúvási sebesség növekedése miatt pedig négyzetesen nő, de mindez úgy ellapítva, hogy az agytól a lapátvégig húzott egyenes 10 fokot zárjon be a vízszintessel.
piratvitorla 224989 2012. augusztus 4. 14:33
Válasz erre
Sziasztok!
Na itt vagyok, ha már hívtatok :)

Először is: van itt a fórumon, aki régebb óta repüli a típust :)

Tehát ha leáll a hajtómű (akár 1 pl. MD-500, 2 pl Mi-vagy három pl. MH-53 vagy amennyi volt pl Mi-12-nél 4) akkor jön az autorotálás.
a legfontosabb a hajtómű leállása után, hogy a kollektív vezérlőkart \"le kell tenni\". Erre azért van szükség, mert így a lapátok beállítási szögét is lecsökkentjük. Ha nem így tennénk, a nagyobb beállítási szög (állásszög) miatt nagyobb lenne a légellenállásuk és így lecsökkenne a fogószárny fordulata. Ha lecsökken a forgószárny fordulata, akkor a gép \"megsüllyed\", ha nagyon gáz lezuhanhat. (Bár a forgószárny nagy légellenállása miatt nem hiszem, hogy úgy zuhanna, mint egy darab kő.). A forgószárny fordulatot általában százalékban adják meg; a minimum/maximum értékek típustól függenek. (Mi-8: 89% Mi-17:88%; a Mi-2-esnél jóval kisebb, hatvanvalahány százalékot mondtak...) (Egyébként némileg a minimum alá is le lehet menni... )

Ha lecsökkent a forgószárny fordulat, akkor idő és magasság kell, hogy újra felpörögjön a rendszer. Minél nagyobb egy gép, általában ez annál több idő...

Rotálásnál repülőgépszerű leszállást hajtanak végre; a sebességet azonban némileg \"el lehet húzni\" (csökkenteni). A kilebegtetést az egyesített vezérlőkar felfelé húzásával hajtják végre; a lapátok beállítási szögének növelésével. Ha túl hamar történik, akkor a helikopter magasan lesz a sebesség elvesztésének pillanatában. 

Remélem így érthető
Ha van még kérdés szerintem menjünk át a rotorcraft fórumra

üdv
Regal 224988 2012. augusztus 4. 14:21
Válasz erre
Muzzy jól mondja, autorotálással \"szélkerék üzemmódban\" forgásban kell tartani a lapátokat az ereszkedésnél az állásszöggel, és hirtelen nagy szögre állítva lehet megfogni a zuhanást, mert a lapátok tehetetlensége ilyenkor egy rövid időre még biztosítja a forgást. A rotorok enyhe hajlításánál érdemes figyelembe venni, hogy nem lineárisan fog felhajlani a lapátvég. 
Üdv
Regal
lucky 224987 2012. augusztus 4. 14:07
Válasz erre
migi 224986 2012. augusztus 4. 13:05
Válasz erre
Szia
Nézd meg ezt a céget , méterre is vállalják .
www.masolofutar.hu/fenymasolas.html
üdv:migi
lucky 224985 2012. augusztus 4. 12:57
Válasz erre
Köszi, de pont másolni kellene. Eredetiben van meg, azt szeretném megőrizni.
A szkennelés is gond ekkora méretben.
Muzzy 224984 2012. augusztus 4. 12:37
Válasz erre
Ha leáll a forgószárny, akkor nagy baj van. Ha \"csak\" a hajtómű, akkor még menthető a dolog, fent kell tartani a forgószárny forgását, ami felhajtóerőt termel, igaz, minimálisat, de valamicskét termel. ( a forgószány ford számát pl. Mi-8/MI-24-él 80 %-ék felett kell tartani, a pontos értékre már nem emlékszem). Ehhez csökkentik a lapátok állásszögét, (kis SÁG) és a földetérést közvetlen megelőzően felhúzzák az állásszöget nagyra, ekkor nagy felhajtóerő keletkezik, de szinte leáll a forgószárny forgása. Ha rossz ütemben húzzák, akkor baj van, mert ha túl korán akkor elfogy a felhajtóerő, szinte átesik a gép, nagyott huppan, ha meg későn, nem lesz elég a gép megfogásához. Ezt alapjáraton működő hmű-vel szokták gyakoroltatbni, de talán erre hivatottabb pirátvitorla, ha jól tudom ő repli a típust.
Muzzy
Starshiptech 224983 2012. augusztus 4. 11:50
Válasz erre
Lehet én is hülyeséget kérdezek..
De ha a helikopternek leáll a rotorja valamilyen okból... akkor nem úgy esik le mint egy kődarab ha nem valahogy a rotorlapátok állásszögén állítva amolyan autorotáció lép fel és pörögve is de lassabban esik le , így jobb esélye van a legénységnek a túlélésre..vagy hogyan is van ez?
Starshiptech 224982 2012. augusztus 4. 11:47
Válasz erre
Ha nem vállalja senki akkor annyit tehetek érted hogy megkérdezem az egyik építész ismerősömet hogy ki tudja e nyomtatni akkorába.Mivel neki van otthon egy akkora nyomtatója mint egy asztal :-) viszont kell neki a rajz USB-n ha be tudod szkenneltetni akkor szerintem ki tudja nyomtatni neked akár A-0-ba is..
Regal 224981 2012. augusztus 4. 11:44
Válasz erre
Szia,

én anno fél évig tanultam helikopterek tantárgyat a fősulin és úgy emlékszem, hogy az álló helyzetben súlyúktól fogva lefelé lógó rotorlapátok fordulatszám növekedésétől függően emelkednek. Ha állásszöget is adsz nekik, akkor a felhajtóerő miatt felfelé hajlanak, az alapkúpszög 8-10 fok repülés közben, teljes súlyterhelés mellett 11 fokot is elérheti. Az előbb hívtam a kollégámat, aki rotorlapát rezonanciából írta a doktoriját, az értékeket ő adta meg.
Üdvözlettel
Regal
lucky 224980 2012. augusztus 4. 10:18
Válasz erre
Urak!
Egy, már csak antikváriumban néha-néha kapható könyv tervrajz mellékletét szeretném fénymásoltatni digitalizálni. A rajz A1-es méretű. A kérdés tudtok-e olyan helyet BP-n ahol vállalják? Az ár sem mellékes.
Fontos, h egyszerűen megközelíthető legyen BKV-val. (nem olyasmire gondoltam, h menj ezzel 2 megállót, onnan 4-et egy másikkal, majd még egyet a harmadikkal...)
Phoenix89 224979 2012. augusztus 3. 21:26
Válasz erre
Lehet, sőt így utólag olvasva tényleg máshogy esik le, nekem is gyanús volt, hogy valamelyest félreértettem, bocsesz. :D
TAMÁS78 224978 2012. augusztus 3. 21:16
Válasz erre
Nem is azt írta a kolléga, hanem hogy a centrifugális erő okozza azt, hogy nem válik túl nagy mértékűvé a felfele hajlás. Legalábbis én így értem.
Phoenix89 224977 2012. augusztus 3. 21:00
Válasz erre
Elnézést, hogy belepofázok, és lehet, én mondok baromságot, de a felfelé hajlás nem a centrifugális erő miatt van. Lefelé hajlásból egyenesbe emelkedés (bizonyos forgási sebességig) történhet amiatt, de utána a felfelé hajlás már a lapátok dőlésszöge jóvoltából van. Vagy én tudom rosszul?
Persze nem tartozik az ötleteléshez, csak felfigyeltem rá, bocs.
Regal 224976 2012. augusztus 3. 19:57
Válasz erre
Én sablont csinálnék, nagyobb ívűt a végén, mert kicsit ki fogja rúgni magát, aztán forró vízbe tenném. A sablon az ugyanolyan mértékű hajlítás miatt. Azt viszont vedd figyelembe, hogy minimális a felfelé hajlás a centrifugális erő miatt. Keress egy rotor síkból készült fotót etalonnak, szerintem.
dioevil 224974 2012. augusztus 3. 19:36
Válasz erre
Hello
1:35 Mi-24 Hind helikoptert készítek, és \"repülő\" (levegőben lévő) verzióra szeretném megépíteni. Ehhez meg kell a rotorokat kis mértékben hajlítanom felfelé.
Tud valaki valamilyen módszert amivel ezt meg tudnám tenni?
HUJBI 224973 2012. augusztus 2. 21:13
Válasz erre
emlékeim szerint ragasztani kell és az elemek anyagukban színezettek, de festéssel még élethűbbé lehet tenni. gyakorlatilag ugyanúgy tudod festeni, mint bármilyen más makettet és gyakorlatilag ugyanolyan sérülékenyek is. ismétlem, emlékeim szerint.
HUJBI 224972 2012. augusztus 2. 21:12
Válasz erre
hali. tök véletlenül találtam a neten egy 1/35-ös figurát, amelyik tükörrel a kezében IED-t keres, de elvesztettem. ha valaki látta, ismeri, ossza meg velem, legyen szíves. talán bundeswehres. djitis, blackdog...nem tudom.
pecso 224971 2012. augusztus 2. 20:27
Válasz erre
Sziasztok!
Mit lehet tudni a Faller makettekről?
Előre festettek, ragasztani kell őket, vagy összepattintósak? Kaptam egy csomót belőlük összeépítve, hogyan kezeljem őket?
Gábor
Joci.kun 224970 2012. július 30. 22:07
Válasz erre
Üdv !

Szükségem lenne 1pár Intruder / Prowler lenyitható \"oldallétrára\" 1/72 -ben. Új, bontott, másolt... bármi megfelelne.
rohamkukac 224969 2012. július 30. 14:57
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat!Igen, a löveg cövekre gondoltam(nem tudtam a nevét...)
Ecsetes: IKöszönöm,érdekelnének a képek.Címem az adatlapomon van.
ecsetes 224968 2012. július 30. 08:08
Válasz erre
francia 724 kicsi
francia 724 kicsi

Szia!
Vannak nagyobb, jobb képeim is, ha kell privátba küldök. Ide csak lebutított fér fel.
juge75 224967 2012. július 30. 07:50
Válasz erre
Azért jó tudni pár dolgot, mielőtt megépíted:

Lehetséges tüzelési módok: Rövid megállásból hirtelen felbukkanó légi vagy földi célra, (menet helyzetből) nincs idő a vontatóról lekapcsolni a löveget, a löveg a futó kerekeken áll (nem tesz jót a vontatónak, nagy erők ébrednem a vontató karon, alváz kereten),
Kijelölt helyen települve, tüzelési helyzetbe állítva (kerekekről lebillentve a talpakra, vagy a kerekek leszerelve, típusfüggő).
Fedezékből, kiépített tüzelő állásból, azonos helyzetben a löveg az előzőhöz.
Vasúti szállítás, pőre kocsira rögzítve, vagy telepítve, a szerelvényről, álló helyzetben.
atu71 224966 2012. július 30. 06:23
Válasz erre
88_1[1]
88_1[1
800px-FLAK36-37L56[1]
800px-FLAK36-37L56[1...
88_uk[1]
88_uk[1

Hali!
Esetleg hagyd rajta a szalliton,talalni olyan fotokat amin latszik hogy ugy tuzeltek,sot film felvetelek is vannak rola.
Par kep a tanyerrol.
juge75 224965 2012. július 30. 05:56
Válasz erre
DSCF1153
DSCF1153
DSCF1165
DSCF1165

Rögzítő vas?
A cövekre gondoltál (löveg cövek) feltételezem, azt csak olyan helyen használták, ahol elég laza talaj volt.
Döngölt földön, deszkán, kavicsos talajon elég volt a 4 lövegtányér (és a kerekek).
Képen: Löveg talp tányér a szovjet 85mm-es Ksz-12 lövegen.
rohamkukac 224964 2012. július 29. 20:34
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a sok választ,és a képeket a 88-asról!
Én egy tankelhárító löveget építek,amit nem rögzítettek fixen(beton).
Egy németországi lőállásra gondoltam,ahol azért sietni kellett-szerintem(előretörés,vagy visszavonulás miatt)-,ahol nincs nagyon kiépítve az oldalfal(deszkákkal,vagy bármi mással).
Ha deszkákkal \"bélelem\" a földet,a rögzítő \"vasakkal\" mit kezdjek?
Zoli 224963 2012. július 29. 19:09
Válasz erre
A különböző források szerint mind 45 márciusi gyártást írnak, csak reménykedtem benne, hogy talán még az utolsó bevetéseken részt vett. Köszi szépen az információt!
z
gaborka 224962 2012. július 29. 19:01
Válasz erre
A 22-est csak 1945 végén kapták meg az egységek, miután a csendes-óceáni háború is véget ért. Egyébként 45 márciusban kezdték gyártani. (historyofwar.org)

c[ ]
Zoli 224961 2012. július 29. 17:19
Válasz erre
Szia,
Láttam ezüstöt, zöldet, szürkét is. Bár utóbbit felújított múzeumi gépen, így azt kevésbé ajánlom.
z
Zoli 224960 2012. július 29. 17:18
Válasz erre
Sziasztok,
Némi információra lenne szükségem a Spitfire Mk.22 típusról. Azt szeretném megkérdezni, hogy bevetették-e még a háború végén? Annyit találtam róla, hogy 45 márciusában kezdték gyártani ezeket. Viszont képet, matricát csak háború utáni példányokról találok. Aki tud biztos információt, várom válaszát, köszönöm!
z
bigboy 224959 2012. július 29. 15:38
Válasz erre
geriand 224958 2012. július 29. 15:08
Válasz erre
Szia Propellerfanatic!

Köszönöm a segítséged! Valami hasonlóra tippeltem volna. Akkor eszerint kenem le:-) Köszönöm!
Propellerfanatic 224957 2012. július 29. 14:43
Válasz erre
Hali!
Az ezüst ritka lehetett. Én az agyagaimban mindössze egy fotót találtam, amin lehetséges.
A többségüknél a futóműakna belső színére, vagyis interior green-re volt festve.
geriand 224956 2012. július 29. 13:56
Válasz erre
Szia bigboy! Ha az én email címem kell, akkor itt van:-)
geriand76@gmail.com
bigboy 224955 2012. július 29. 13:41
Válasz erre
Üdv egy email cím kéne.Üdv bigboy
geriand 224954 2012. július 29. 13:39
Válasz erre
Sziasztok! Némi ellentmondásba keveredtem. Építek egy Sztálin kobrát (P-39) orosz verzióban. És nem tudom, hogy a futóműszárak milyen színűek. Jó képet nem találtam. A leírás ezüstöt ír, de, hogy az egész szár ezüst lett volna, azt kétlem. Ötlet?

Köszönöm!
Regal 224951 2012. július 29. 08:23
Válasz erre
Sziasztok,

elméletileg sikerül megvennem a 48-as Harrier AV-8A-t, már úton van:-)
Mivel Monogram pozitív panelvonalas, újraszeretném karcolni és szegecselni.
Tudna valaki segíteni, hogy 3 nézetit hol találok hozzá, amin látszanak ezek a részletek?
Előre is köszönöm a segítséget,
üdvözlettel,
Regal
sanyi 224950 2012. július 28. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!
Az Avia S-92-ről érdeklődnék hogy volt-e fegyverzete és milyen? Ami képeket találtam, azokon nem látszik egyértelműen, a múzeumin pedig le van lemezelve a gépágyú nyílása. Ha pedig volt, a német MK-108-at beépíthetem-e vagy valami saját cucc volt benne?
Előre is köszi!
atu71 224949 2012. július 28. 17:13
Válasz erre
Hali!
Felelmetes panceltoro volt,es valoban hatarozottan le kellett rogziteni.
http://www.youtube.com/watch?v=MasHown9MH4
juge75 224948 2012. július 28. 16:47
Válasz erre
201207282304
201207282304
201207282303
201207282303
201207282302
201207282302

Beton talapzat, védelmi tüzelőállás.

Szabványos fedezék tüzelő állás, 88mm-es német.
juge75 224947 2012. július 28. 16:28
Válasz erre
Beton kör, vagy hatszög (vasbeton) alapzat, azon lecsavarozva a forgórész.
Ez csak és kizárólag daruval tudták le és felszerelni, a legtöbb esetben odaveszett a löveg, rengeteget vesztettek el így 1944-45-ben.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.