/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
X INKVIZÍTOR X 222853 2011. október 7. 16:26
Válasz erre
az eredeti járművet ábrázoló képeken nem sdkfz 251 van, hanem csak egy replika, amit csehszlovák OT 810-ből építettek át :) a lánctalpról egyértelműen kiderül, és túl magasak az oldaldobozok is.
X INKVIZÍTOR X 222852 2011. október 7. 16:20
Válasz erre
vagy a motort kell lejjebb tenni -- ha már összeraktad, ez nem fog összejönni --- vagy nem teszed a motor tetejére a szűrőket, és akkor rá tudod tenni a motorháztetőt...viszont ha csukva akarod, minek tetted bele a motort, hiszen a motorháztető felett lesznek a Feifel szűrők gégecsövei, így nyitogatni nem igazán lehet ?
X INKVIZÍTOR X 222851 2011. október 7. 16:17
Válasz erre
és az antracit nem is igazán matt,majdnem selyemfényű
juge75 222850 2011. október 7. 16:15
Válasz erre
Árnyalatnyi.
Az Anthracit szürkés fekete, a másik mély matt fekete.
witman_zalan_99 222849 2011. október 7. 16:13
Válasz erre
Sziasztok!A Revell 8-as Matt fekete és a Revell 9-es Atracit Matt között van lényeges kölönmbség?Köszönöm.
cimber 222848 2011. október 7. 16:02
Válasz erre
Szia!

A Gunze RLM66-hoz flat black-et keverj és pik-pak meglesz a gumi szín.
ted978 222847 2011. október 7. 15:58
Válasz erre
sziasztok! van valaki aki épített academy Tigris I-est, ami belsőteres? van egy kis gondom. a motor valahogy nem akar beférni. vagyis befér, de a fedelet nem tudom ráhelyezni. van valami ötlete valakinek?

üdv.: Sanyi
glitter 222846 2011. október 7. 10:53
Válasz erre
Köszönöm, mindent kipróbálok,üdv!
juge75 222845 2011. október 7. 10:18
Válasz erre
Eduard rézmaratás megmaradt széleit csíkokra vágod.
A rézdrótot (és a lemezt is) tudod lágyítani gyertya, öngyújtó lángjába tartva, fel izzítod.
szezsolt 222844 2011. október 7. 10:17
Válasz erre
Pl. damil, vagy ha bőrszíjat akarsz 72-ben, akkor keskenyre vágott sütőpapírcsík a legjobb. Én a kézifegyverek szíjának imitálására sütőpapírt használok 1/72-ben. 
glitter 222843 2011. október 7. 09:57
Válasz erre
Sd.Kfz 251    (01)
Sd.Kfz 251 (01
Sd.Kfz 251    (1)
Sd.Kfz 251 (1
Sd.Kfz 251    (2)
Sd.Kfz 251 (2
Sd.Kfz 251    (3)
Sd.Kfz 251 (3
Sd.Kfz 251    (4)
Sd.Kfz 251 (4
Sd.Kfz 251    (5)
Sd.Kfz 251 (5
Sd.Kfz 251    (6)
Sd.Kfz 251 (6
Sd.Kfz 251    (7)
Sd.Kfz 251 (7

Üdv. Van valakinek ötlete, mivel oldjam ,meg az Sd.Kfz-k oldalpakkjainak a rögzítését? A cérna túl szöszös, a vékony drótok túl merevek...van valami, ami 1/72-ben kötél, vagy szíjszerű?
sanyi 222842 2011. október 6. 20:32
Válasz erre
Köszi szépen! Jók a részletképek!
gaben21 222841 2011. október 6. 20:09
Válasz erre
Helló. Valaki meg tudná mondani ,hogy Michael Wittman 007 -es toronyszámú Tigerének a lövege Late vagy Early verziós.A csőszájféke miatt lenne a lényeg mert a fém lövegcsövemhez nincs csőszájfék és nem akarom elrontani a gyári műanyag lövegcső csőszájfékével.

Üdv:gaben21
Szu-22 222840 2011. október 6. 19:40
Válasz erre
Ó köszönöm!
Bár az országot én is sejtettem...
Azt estleg megtudná valaki fejteni, hogy mikor és milyen eseményen repült így?
Üdv és köszike: Józsi
Docy71 222838 2011. október 6. 19:21
Válasz erre
Szu-22 222837 2011. október 6. 19:17
Válasz erre
szu-22M4

Sziasztok!
Keresek még képeket, segítsetek!
szu-22M4

Helló!
A képhez is írtam a szöveget: Ki tudná megmondani hol lelhető fel még fel erről a gyönyörről kép? Egyáltalán mi ez? A típus világos, de a festés nem! Hol van ez? Milyen alkalomra készült a festés stb...Szeretném megépíteni és kellene még több kép! Ki tudna segíteni?
Üdv: Józsi
bravojuliett.bpj@gmail.com
Docy71 222836 2011. október 6. 18:55
Válasz erre
Van itt még sok-sok érdekesség a P-61-en kívül!
Docy71 222835 2011. október 6. 18:54
Válasz erre
Tibcsi 222834 2011. október 6. 18:43
Válasz erre
A Gunzénak van kifejezetten gumi festéke. H77, Tire Black a neve.
Atom 222833 2011. október 6. 18:31
Válasz erre
Sziasztok.
Tudom-amatőr a kérdés,de gumit szeretnék festeni.Lehet-e kapni az "igazihoz hasonló" színű festéket,vagy muszáj lesz kevernem :)?Bármilyen tanácsot szívesen vennék!.
Előre is köszönöm,és maradok tisztelettel!...
Atom
lacipapa 222832 2011. október 6. 16:40
Válasz erre
S E G I T S É G !

T-34-/85-ösről szeretnék, torony belsőről/ami a búvó nyilásból és a vez.nyilásból látszik/képeket,fényképet esetleg rajzot.Csak ami a nyitott ajtókból látszik!Előre is köszönök minden segítséget.
1:35-ben szeretném megépíteni.
lacipapa1947@gmail.com
f2d 222831 2011. október 6. 16:36
Válasz erre
Sziasztok!

Harrier/Sea Harrier szegecstérképet keresek.
piratvitorla 222830 2011. október 6. 14:02
Válasz erre
Szia
Az első változatot eddig még nem láttam...
A másodikat akarom ír felségjellel elkészíteni.
Túl magasnak (mélynek tűnik ahhoz a nyíló rész, hogy más típusról való legyen...
Zoli
Neo954 222829 2011. október 6. 12:48
Válasz erre
CG Spit on hold copy WEB
CG Spit on hold copy...
G-ILDA
G-ILDA

Szia!

Ha ezt a típust szeretnéd megépíteni akkor csak plusz egy tető kell, meg egy kis PET palack a közti-álló részhez.

De ha a másikat, amelyik púpos ahhoz már nem jó a gyári tető.

Üdv.:Neo
piratvitorla 222828 2011. október 6. 12:28
Válasz erre
Sziasztok

Szeretnék Spitfire-t kétülésesre építeni? Létezik hátsó kabintető maketthez (normális áron)? Esetleg foglalkozott már valaki vele?

Köszi
Zoli
lacipapa 222827 2011. október 6. 10:15
Válasz erre
Köszönöm a segítséget,páncélos témában járatlan vagyok.
Laci
Joce 222826 2011. október 5. 19:53
Válasz erre
Szia Lacipapa!

Igen így van, az első kb. 112 db ilyen változatú harckocsit (1943-ban) D-5T löveggel szerelték, ezután tértek át az egyszerűbb ZIS-S-53 típusra.

itt találod bővebben:
www.hadakutjan.hu/fegyverek_t_34.php
Üdv.: Joce
witman_zalan_99 222825 2011. október 5. 19:08
Válasz erre
Sziasztok!
Valaki tudja hogyan lehet kisebb tüzet (tábortűz,lángoló tank) modellezni,lehetőleg 1:72-ben.Előre is köszönöm.
lacipapa 222824 2011. október 3. 21:28
Válasz erre
A hozzá értők segítségét kérem!
A Russian 85mm ZIS-S-53 L/51,5 tank barrel-ez lenne a T-34/85-öshöz való lövegcső?
Lacus78 222822 2011. október 3. 14:59
Válasz erre
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni. Nagyon sürgősen szükségem volna 1.35-ös falevélre, mint amilyen pl. a plus model tölgyfa levél készlete. Nincs esetleg valakinek eladó készlete, esetleg tipp, hogy nálunk árul-e valaki, akitől lehet neten rendelni?
Köszi előre is.
Szép napot.
Dóra 222821 2011. október 3. 14:44
Válasz erre
Sziasztok!

Egy hatalmas segítségre lenne szükségem. A főnökömnek van egy szívének nagyon kedves 70cm hosszú törzsű eredeti A380 makettje ... ami a mai nap során megpróbált repülni aminek az lett az eredménye, hogy letörött egy fél centis darabka a farkából...

Ezt kellene valahogy úgy kijavítani, hogy ne is lehessen látni a hiányát, mivel fejvesztés jár érte! ( a gép epoxi üvegszálból van )

Bárki Akárki Valaki aki segíteni tud kérem jelentkezzen! bjdora@hotmail.com

Millió köszönet előre is!
Vargapeter 222820 2011. október 2. 12:21
Válasz erre
Kep_204_200602
Kep_204_200602

Üdv,
Valaki tudna nekem segíteni azzal, hogy megmondja a képen szereplő makett készítőjének nevét, vagy e-mail címét? Móváron és azt hiszem Szolnokon is megcsodáltam a "Thud"-ot!
Köszönöm,
Péter
gabes 222819 2011. október 2. 09:19
Válasz erre
Fodi 222818 2011. október 1. 19:41
Válasz erre
Egyetértek Tibcsivel, ha tudsz szerezni, akkor Italeri. A kinaiak "updatelték" a vásznazást, gyalázatos eredménnyel. Egy Pavla kabintető + Italeri a legjobb kombó 1:72-ben.
Persze a sok apró hibát még így is javítani kell...
lucky 222817 2011. október 1. 19:35
Válasz erre
szia!
Galéria létrehozása/szerkesztése gomb
W123qp 222816 2011. október 1. 19:32
Válasz erre
Az! Illetve, azt is lehet erre a célra használni.

Csak vigyázni kell vele, mert okozhat meglepetéseket.
Tomek 222815 2011. október 1. 19:07
Válasz erre
Üdv!

Hogy tudok ide képeket felrakni?
Köszönöm előre is aki segít!
Üdv!
sanyi 222814 2011. október 1. 18:48
Válasz erre
Sziasztok!
A P-61 Fekete Özvegyről keresek letölthető könyveket, ha esetleg van Osprey kiadvány ami a harci alkalmazást mutatja be, nagyon jó lenne.
Köszi előre is!
Üdv
Sanyi
Tibcsi 222813 2011. október 1. 18:07
Válasz erre
De a Trumpi is majdnem ugyanaz, mint az Italeri, úgyhogy a feljavítók ahhoz is használhatók.
Corto Maltese 222812 2011. október 1. 18:05
Válasz erre
Tibcsi 222811 2011. október 1. 18:00
Válasz erre
Igazából egyik sem tökéletes. Én csak az Italeri és a Trumpeter Ancsával találkoztam eddig (leszámítva a régi NDK-s készletet), és szerintem még az Italeri a kevésbé rossz. Egy Pavla feljavítóval, amiben vákuumos kabintető is van, eléggé szalonképessé lehet tenni. :)

A Revell új dobozában is Trumpeter műanyag van.
Corto Maltese 222810 2011. október 1. 17:56
Válasz erre
Sziasztok!

Szakértőktől kérdezném, hogy melyik gyártó An-2-es makettje a legjobb 1-72-es méretarányban?

Üdv!
Corto
gabes 222809 2011. október 1. 11:19
Válasz erre
gabes 222808 2011. október 1. 11:17
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Szerintetek ez 0:15-l füstölő? Ha nem, akkor mi lehet?

Köszi! g
Sese 222807 2011. szeptember 30. 19:22
Válasz erre
Igen fém dobozos:)
Nagyon szépen köszönöm a segítséget:)
Tibcsi 222806 2011. szeptember 30. 19:17
Válasz erre
Nem látom semmi okát, hogy ne használhatnál Gunze akril festéket a Revell lakkjára. A Revell lakk ugye fémdobozos (enamel) volt? Ha akril, akkor passz... azt még sose próbáltam.
Sese 222805 2011. szeptember 30. 18:48
Válasz erre
Köszönöm a választ:) Akkor nyugodt szívvel nekiállhatok estére a matricázásnak:)

Közbe akadt még egy kérdésem:)
Hogy mivel is koszoljak:)
Illetve vhol találok-e a neten erről bármiféle utmutatót:)
Gunze aqua festékkel dolgoztam eddig, erre elvileg revell fényeslakkja kerül, ez után használhatok ujra gunze feketét, bár ebből csak fényes van itthon. Vagy inkább rendeljek gunze aqua lakkot és arra koszoljak enamellel?

Sese
Tibcsi 222804 2011. szeptember 30. 12:44
Válasz erre
A koszolást mindenképpen a matricázás után célszerű csinálni. Gondold meg: a valódi gépen a jelzések együtt koszolódnak a géppel. :)

Koszolásra többféle technika van: grafitpor, híg barnásfekete festék, stb. Annak ellenére, hogy a hordozókon a Macsekok eléggé trutyisak lesznek, én nem vinném túlzásba a koszolást. A futóműszárakat, a keréktárcsákat, a szárnytövet (a mozgó résznél) és a gép hasát koszolnám csak be, de azt is diszkréten. Kár lenne ezt a gyönyörű gépet retkesen bemutatni. :)))

De rád van bízva a dolog. :)
Sese 222803 2011. szeptember 30. 07:08
Válasz erre
Jó reggelt:)
Lenne 2 nagy gondom:)
Adott egy 48as Tomcat, a festés az én meglátásom szerint készen van. A 2 póttankot, a kerékfelniket, a variaszárnyakat és a hátsó szárnyakat kell még felragasztanom.
Annyi lenne a kérdésem, hogy mivel és hogyan koszoljam ezt a macsekot:) illetve hogy matricázás elött vagy utána:))

Előre is köszönöm:)

Sese
Tibcsi 222802 2011. szeptember 30. 01:03
Válasz erre
Tényleg meg kell szenvedni vele, de azért bele lehet tenni azt az Aires kabint a Hasegawa Phantomba. Nekem is sikerült, igaz, én a műgyanta kabint is faragtam kívülről, nemcsak a törzset belülről.

De azért összejött. :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.