/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Guliver 222639 2011. augusztus 31. 19:25
Válasz erre
szia! próbáld meg a the-blueprints.com oldalt
filpit 222638 2011. augusztus 31. 16:39
Válasz erre
Szép napot mindenkinek!
Tudnátok segíteni abban , hogy hol lehet Vickers Wellington Mk X-ről 3 nézeti rajzokat letölteni .
Előre is köszönöm .
Üdvözlettel Filpit
domidani 222637 2011. augusztus 31. 13:54
Válasz erre
hú gyerekek köszönöm szépen a sok választ sokat segítettetek:D
fidel 222636 2011. augusztus 31. 12:56
Válasz erre
Ott a pont!
Zárojeles rész törölve.
:-)
jerry82 222635 2011. augusztus 31. 11:28
Válasz erre
jerry82 222634 2011. augusztus 31. 11:27
Válasz erre
it_6426_parts1t
it_6426_parts1t
it_6426_parts2t
it_6426_parts2t
it_6426_parts3t
it_6426_parts3t

hello
neten talált doboz bontásból ítélve az italeri nemcsak a sivatagba való "duci" kereket hanem "simát" is ad hozzá sőt dísztárcsásat is
fidel 222633 2011. augusztus 31. 11:01
Válasz erre
Szia domidani!

Tőlük is megkérdezheted:
towerhobby.eu/index.php

(Bár tekintve, hogy ez egy DAK verzió, a gumiabroncs szerintem cserés...)

Egy telefont megér.

Üdv,
fidel
Corto Maltese 222632 2011. augusztus 30. 15:49
Válasz erre
domidani!

Az Italeri is kiadta 1:35-ben. Valahol még biztosan fellelhető.
Az ebayen legalábbis találtam, de itthoni boltokban is próbálkozhatsz.
www.ebay.com/itm/1-35-VW-TYP-87-AFRIKA-KORPS-ITALERI-6426-/310186067416

Üdv!
Corto
domidani 222631 2011. augusztus 30. 15:29
Válasz erre
Az a baj énnekem 1:35 be kéne mindenképp de egy Opel Olympiát már találtam mer ez nekem egy Berlini (1945) diorámához kéne!
Z63 222630 2011. augusztus 29. 22:27
Válasz erre
domidani!
A Tamiya nagyon szép kis modellt készített erről az autóról, 1/48-ban.Kis szerencsével 3000,-Ft alatt van az ára. Szerintem tiszta örömmakettezés.
Üdv,Z63
pecso 222629 2011. augusztus 29. 18:15
Válasz erre
domidani 222628 2011. augusztus 29. 18:12
Válasz erre
köszönöm szépen a válaszokat
gaborka 222627 2011. augusztus 29. 17:27
Válasz erre
A Typ-187-es Volkswagen, amit a CMK is gyárt(ott). Tulajdonképpen a Bogár korai változata.

c[ ]
Freddy 222626 2011. augusztus 29. 13:46
Válasz erre
Vagy nagyon becsapós kérdés, vagy egy VW Bogár
domidani 222625 2011. augusztus 29. 13:38
Válasz erre
5767734759_16d5b3b405_b
5767734759_16d5b3b40...

ÜDV! Valaki meg tudná mondani hogy ezen a képen miylen kocsi látható?
Z63 222624 2011. augusztus 28. 23:01
Válasz erre
Érdekes ez a diskurzus a beszáradt tűkről...Ráment egy nap, az ember fia meg fogja az öngyújtót és kérdezgetés nélkül tíz másodperc alatt rájön a megoldásra.
De, ti tudjátok! :-)
Gabusch 222623 2011. augusztus 28. 20:52
Válasz erre
Ha csak a csúcsán száradt be a ragasztó, akkor nem is kell. Nekem volt már olyan a praxisomban, hogy a közepét is kellett melegítenem. Igaz, akkor már alig maradt meg a csőrön a kupak, meg fel is borult és hetekig úgy állt a szekrény mélyén.

De ez mit sem változtat azon, hogy bárhol lehet gyújtogatni, nem fog kigyulladni. Csak esetleg ide-oda felszáll belőle a korom, aztán ha látja az asszony, akkor szóvá szokta tenni. :)
DGabi01 222622 2011. augusztus 28. 20:24
Válasz erre
Sziasztok! Tamiya Flat Clear (TS-80) lefujtam pár dolgot menyit kell száradni hagyni? Előre is köszi!
HUJBI 222621 2011. augusztus 27. 11:57
Válasz erre
srácok, elhagytam a Voyager AAVP7-es maratásának az útmutatóját. akinek megvan, vagy tudja, hol találom meg elektronikus formában, az ne fogja vissza magát. előre is köszönöm!
miles 222620 2011. augusztus 27. 11:38
Válasz erre
én sem, soha. A legtöbb embernek a cigijét tovább tart meggyújtania, mint amennyi idő alatt kicsap a szikra, vagy a láng a tűből, és már használható is.
WerWolf 222619 2011. augusztus 27. 09:47
Válasz erre
Nem szoktam kivenni melegítéskor a csövet (tényleg egy gyors pillanat), de még soha nem volt vele gond.
simonkaroly9 222618 2011. augusztus 27. 04:42
Válasz erre
Helló Urak!
A csövet ki lehet venni és úgy melegítsd ki a ragasztót. de próbáld meg előbb 1 fogóval beljebb tolni a csövet a tubusba, van amikor az is elég. én is használom de még idáig nem kellet ki égetnem csak a csövet mozgattam meg ki be.
Gabusch 222617 2011. augusztus 26. 22:07
Válasz erre
Ha bennehagyod a csövet, attól nem valószínű, hogy belobbanna a többi a tubusban, viszont megolvadhat a műanyag a cső körül és akkor esetleg ott is folyni fog belőle a ragacs, ahol nagyon nem kéne.
Joce 222616 2011. augusztus 26. 21:46
Válasz erre
Köszi, sokat segítettél!
doky3 222615 2011. augusztus 26. 21:43
Válasz erre
Joce 222614 2011. augusztus 26. 21:28
Válasz erre
Lehet hogy még korábbi Top Gun számokban voltak...?
Joce 222613 2011. augusztus 26. 21:15
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az Aranysas-ban egyszer volt egy cikksorozat a Mig-21-esek magyarországi alkalmazásáról, minden számban más-más altipusról volt szó. A kérdésem az lenne hogy melyek voltak ezek a számok?

Előre is köszi? Joce
Jimbow 222612 2011. augusztus 26. 16:52
Válasz erre
Én mindig tűz fölött csinálom. Csak a lényeg, hogy ne legyen nagy gebasz, a tűz ki kell húzni a ragasztóból, így nincs mi komolyabb tüzet okozna. Aztán letörlöm a kormot.

Üdv!
lucky 222611 2011. augusztus 26. 15:11
Válasz erre
utána meg bele a 0,5-ös rézdrót, és nincs többé ilyen probléma
Freddy 222610 2011. augusztus 26. 14:39
Válasz erre
Én fél millis dróttal szoktam tisztítani, gyorsabb, mint mire gyúlékony anyagoktól mentes helyre vonulni:)
miles 222609 2011. augusztus 26. 14:17
Válasz erre
A tű tisztitására a legjobb a : tűz!

Komolyan, ezt még senki nem hallotta? Persze szigorúan szabadban kisérletezve, a fiatalabbak egyedül sose, csak nagykorú felügyelete mellett, bár egyáltalán nem veszélyes. Csak direkt nem szabad hülyeséget csinálni.

A módszer a következő: Egyik kezedbe a gyufa, vagy öngyujtó, a másikba a beszáradt tűs ragasztó. A cső végétől számitva 1-0,5cm-re alágyújtasz, és egy pillanat múlva apró szikrák, vagy picike láng csap ki a végén. És már jó is.

Ezt is a Modeláøban olvastam, és egy ideje én is csak igy csinálom. :)
ANT 222608 2011. augusztus 26. 14:08
Válasz erre
Luthor 222607 2011. augusztus 26. 08:51
Válasz erre
Az ecsetes szerintem kicsit még hígabb, mint a tűs. Ettől függetlenül átöntheted, csak óvatosan boríccsad a későbbiekben.
ANT 222606 2011. augusztus 26. 08:43
Válasz erre
A tű is belemegy kb. 4mm-re, nekem eddig mindig sikerült ezzel a módszerrel a ragasztó beszáradást megszüntetni.
És ha már Revell ragasztó, akkor volna egy kérdésem is rögtön: a tűs és az ecsetes kiszerelésben ugyanaz a ragacs van? Másképpen: a nem használt ecsetes ragasztómat átönthetem a tűs flakonba?
Grifx 222605 2011. augusztus 26. 07:13
Válasz erre
juge75 222604 2011. augusztus 26. 05:36
Válasz erre
Renault FT Tankra telepített önjáró reflektor.
Grifx 222603 2011. augusztus 26. 01:17
Válasz erre
Ha ki tudnám jelölni már lefordítottam, volna.
Csak ugye ez egy PDF- fájlból kimásolt kép.
ruszi 222602 2011. augusztus 26. 01:15
Válasz erre
ha a szöveget tudod kijelölni+másolásni akkor már csak be kell illeszteni a google forditóba
Grifx 222601 2011. augusztus 26. 01:09
Válasz erre
Névtelen
Névtelen

Sziasztok! (Azért ide írok, mert a fordítós topikot nem találom.)
Legyetek szívesek a fenti szöveget lefordítani :)
Nagyon fontos lenne!
Köszönöm.

Tisztelettel:
Babos Dávid
Grifx
lucky 222600 2011. augusztus 25. 20:58
Válasz erre
Vrauko!
Ha egyenesre csinálná, akkor nem tudna beszáradni a csőbe az anyag, ergo nem dobják ki. Tehát így több fogy belőle.
lucky 222599 2011. augusztus 25. 20:56
Válasz erre
pl feltekered henger alakúra, és kicsit görgeted az asztallapon.
specnaz78 222598 2011. augusztus 25. 20:11
Válasz erre
Sziasztok!

A.E.F. Desings kiegészítőket (BRDM 2 belsőt) honnan tudnák beszerezni? Mert a weboldaluk, valamiért nem működik rendesen.

Köszönöm a segítséget.

Üdv:specnaz78
Joce 222597 2011. augusztus 25. 19:35
Válasz erre
messer109 222596 2011. augusztus 25. 18:41
Válasz erre
Sziasztok.

Tudnátok nekem abban segíteni, hogy a GRU-7A katapultülést az F-14-en kívül milyen típusokhoz használják még?
Flanyi 222595 2011. augusztus 25. 18:26
Válasz erre
Üdv minden kollégának! Problémám lenne egy egyedi gyártás kapcsán. Hidroplánt építek aminek az alja íves kialakítású. Vettem sztirol lapot, de hogyan hajlítsam meg maradandóan sérülés nélkül? Köszönöm szépen előre is!
bigboy 222594 2011. augusztus 25. 17:40
Válasz erre
Üdv,valamit elnéztél .nézd meg jobban az Avia B-534-est.Üdv bigboy
sbbalint 222593 2011. augusztus 25. 17:36
Válasz erre
Avia B-534-es repülőgéphez keresek feljavító készletet/készleteket (motor, stb.).
Külön ehhez a típushoz nem találtam, de tudom, hogy nagyon hasonló a gép a Messerschmittekhez. Pontosan melyik típus a német "megfelelője"?
crusader 222592 2011. augusztus 25. 14:56
Válasz erre
injekciós tű , a narancs sárga végű , a legvékonyabb... ha adsz egy címet küldhetek neked pár darabot.
üdv.:Dani
vrauko 222591 2011. augusztus 25. 12:52
Válasz erre
Még egy utolsó jótanács: ha kifogyott a ragacs, ne dobd el a régi csövet, hanem tartsd meg, és jól jöhet.
gaborka 222590 2011. augusztus 25. 12:08
Válasz erre
Hali!
Szétberhelt keménytojásdarabolóból csórd ki az acélhuzalt, az kiválóan megfelel Revell tűs ragasztó kitisztítására.

c[ ]
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.