/ Fórumok /

dioráma elkészítése

Én terepaszt< építek(HO-s vasúti), és annál a terepkialakításhoz várnék anyagot, ill. megvitathatnánk az egyes ötleteket bármelj méretarányban.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363.
Geriqe94 232767 2009. március 31. 22:43
Válasz erre
Üdv nekem nagyon tetszik szerintem a hummer nem nagy baj:D
(ha magadnak készíted, de ha versenyre csinálod,akkor már baj:S)
Muzzy 232766 2009. március 31. 22:19
Válasz erre
Borisz!
Nem kötözködni akarok, de csíkok párhuzamosak is a törzzsel?
A késői hurric szárnyborítása már fémből volt (aluminíum ötvözetből) és az nem így rozsdásodik (az főleg mattul, illetve szürkés árnyalatot vesz fel - friss korrózió, bár az aluminiumnál inkább a kristályközi korrózió okoz gondot.) Esetleg a festék lekopását imitálhatod, de ezeken a gépeken nem nagyon volt a harcjárműveken megszokott rozsda (egy repülőgép átlag életkora 3 hét volt, ettől függetlenül több olyan esetről tudunk, hogy egy repülőgép akár két évet is a frontot töltött.)
A hüvelykivetőt matt feketével, az olajradiátorhoz a Gunze olajszínjét javaslom. Ha már itt tartunk a kipufogók kormozódását is meg lehetne ejteni, itt a szín függött attól, milyen oktánszámú benzint használtak, illetve a keverési aránytól, a magas oktánszámú, illetve a főleg hosszú távú gépek esetében, illetve a szegény keverék miatt inkább szürke volt.
Muzzy
borisz 232765 2009. március 31. 22:01
Válasz erre
Szeva!
Szerintem is létrára kéne cserélni!
Az őrtornyot pedig egyszerűsíteném, szerintem nem kell rá az az erkély.
Az HMMWV tetszik, terep rendben.
borisz 232764 2009. március 31. 21:52
Válasz erre
Szia!
Dehogy sértődetM.
A csíkokat előbb mértem, szimmetrikusak.
A sárga folt rozsda, akárcsak a szárnyon, a fehér csíkokon.
Az olajradiátort (hűtő?) és a hüvelykivetőt mivel koszoljam? Feketével?
Olyat lehet, hogy az olajradiátor viszonylag új, és ezért nem dzsuvás?
WadEmber 232763 2009. március 31. 21:46
Válasz erre
Igen a feljáró az nekem se jött be igy utólag.
Arra gondoltam hogy létrára cserélném.
Muzzy 232762 2009. március 31. 21:36
Válasz erre
Borisz!
Szándékosan ilyen ferde a jobb szárnyon a fehér csík?
A futó kitámasztóknál a sárga folt mit akar imitálni?
A hüvelykivetőt kicsit koszolhattad volna, ugyan ez igaz az olajradiátorra.
Bocsi, röviden tőmondatokban, de semmi esetre sem bántó szándékkal!
Üdv
Muzzy
Gotha 232761 2009. március 31. 21:31
Válasz erre
szia nekem tetszik, bár az a feljáró nem igazán őrtoronyhoz való! Egyébként ügyes vagy, jó lesz ez!
WadEmber 232760 2009. március 31. 20:50
Válasz erre
Kép018
Kép018
Kép020
Kép020
DSC02030
DSC02030
DSC02035
DSC02035
DSC02033
DSC02033

Sziasztok.
Először is emelem a kalapomat a dioráma készítők elött. Amijen munkákat lát itt az ember, attól lehidal.
Miután az autóimat meg a mocikat rontom folyamatosan vettem a bátorságot, és neki láttam első diommnak:-)))
Nemtudom ki emléxik még rám a téma a francia légió.
Kicsit összeborzolódtam, mert eléggé összekuszáltam a dolgokat már a legelején kiderült hogy a francia légióba nincs hummer :-)))
Első orbitális hibának nem is rossz.
Szóval azt használtam fel, ami volt itthon.

A terepet készítettem el hétvégén és hozzá egy őrtornyot és erről szeretném a véleményeteket kérni.
Még nem 100as a dolog de szeretném, ha mondanátok valami rolla.
A terepet purhabbol készítettem. Száradás után megfaragtam késsel-bicskával, megadtam neki a formáját.
Ezekután ugynézet ki mint egy nagy szelet pannonia sajt lukacsos volt.
Gondoltam előveszek egy kis gipszet és ecsettel bekentem az egész felületet. Ez már hasonlított a formához, amit szerettemvolna.
A gipsz száradása után. Lementem ásni egy kicsit. Haza hoztam egy kis földet meg homokot.
A földből vízzel sarat készítettem és belekevertem kicsi homokot.
Ezzel megint átkenegettem (vakolgattam) a terepet. Száradás után tök szép talaj lett.
Dobok egy pár képet.
Szeretném, ha kritizálnátok egy kicsit.
borisz 232759 2009. március 31. 20:31
Válasz erre
dasboat 232758 2009. március 31. 19:30
Válasz erre
Sziasztok!Szeretnék építeni egy 2.világháborús magyarországi diorámát is itt is a 40-es évekbeni vidéki házakról tanyákról falukról és az ott történő csapatmozgásokról vagy összecsapás előtti utáni állapotokról keresek képeket illetve referencia anyagot ha valaki tudna ebben is segíteni előre is köszönöm!Üdv!
Ákos 232757 2009. március 31. 18:55
Válasz erre
Lacus78 232756 2009. március 31. 18:19
Válasz erre
ih262-7
ih262-7

Borisz! Nézd csak, ez hátha ihletet ad. Én nem vagyok oda a repülőgépekért, de ez az egyik kedvenc diorámám, sajnos nem tudom, ki készítette.

Vujit.
Elvileg nyári fa lesz, sok-sok zöld levéllel. Drót vázra építettem, a drótra faragasztós géz, erre agyag ment, ahol vastag a fa. A legkülső borítás tapétaragasztós rötyi papír, ebbe lehet frissen nyomkodni a mintákat. Fekete vízfestékkel festettem, ill. fújtam az ágakat, mert azok letörnének. Aztán szárazecseteltem, poroltam paszellk. porral, de ezek még csak kísérletezgetések.
vereri05d 232755 2009. március 31. 17:28
Válasz erre
Egyik se, sima standart lánctalp készlet, vannak benne hússzú, rövidebb, kicsi és sok szem az első és utolsó görgőkhöz.
üdv Erich
halaci 232754 2009. március 31. 17:14
Válasz erre
Igen, olyan Szabadság-hidasra gondoltam :-)). A két hátsót döntsd a gép felé és előre egy kicsit, miközben valami vékony damillal vagy inkább cérnával a hátsó és oldalsó falhoz kikötöd őket, a két elsőt pedig csak kifelé. A hátsók azért lehetnek kikötve, mert ha a vízszintes vezérsík befér közéjük, akkor lehettek fixen rögzítettek, az elsőket viszont el kellett tudni emelni, hogy a gép kigurulhasson.
Babek 232753 2009. március 31. 17:13
Válasz erre
Hello bocsi valaki meg tudná mondani nekem hogy az italeri 1:35-ös Panther ausf a. (zimmerit)-nek mien lánctalpa van szemenkénti vagy gumi.
vujit 232752 2009. március 31. 17:02
Válasz erre
Szia Lacus78!

Nagyon király lesz a fa! Milyen évszakhoz csinálod?
Egy pár kérdés! : Azokat látom, hogy a kisebb ágakat a gyökeres módszerrel csináltad, de mi a törzsnek az alapja és hogyan imitáltad a kérget és utána hogyan kezelted (festék,púder)?

Üdv.: vujit
borisz 232751 2009. március 31. 17:02
Válasz erre
Köszi!
Túlzással élve, kb mintha a szabadság híd lenne?
Csak simán tegyek be pár "gerendát", vagy kéne rájuk 3-3 támasztó láb is?
lucky 232750 2009. március 31. 17:02
Válasz erre
Lacus78!
Ne csalj!:) Mondtuk már ne 1:1-ben dolgozz!
halaci 232749 2009. március 31. 16:53
Válasz erre
Nekem egy apróság tűnt fel (kivitelezéshez nem szoktam szólni): ekkora fesztávon szerintem nem lehet így kifeszíteni álcahálót, gyakorlatilag semmilyen hálót. A valóságban a közepe bőven rálógna a Hurri tetejére. Szerintem rakjál be két-két támaszt a géppuskáktól jobbra és balra a háló elejére és a szárny mögé is, kb. az állás mélységének a feléhez. Az lenne a jó, ha fel is nyomnák a hálót, hogy köztük belógjon egy kicsit.
borisz 232748 2009. március 31. 16:52
Válasz erre
Azt ki is felejtette, hogy a trópusokon van. Ott van ilyen vörösföld nevű dolog. Eddig csak képről láttam, mert esőerdőben m,ég nem jártam, de eléggé salak szerű.
halaci 232747 2009. március 31. 16:47
Válasz erre
Ha vársz még három hetet, az új könyvben Lacus olyan leírást ad, hogy elmehetsz tetőfedőnek :-)).
sulyid 232746 2009. március 31. 16:44
Válasz erre
Hello borisz:)
Szerintem jó lesz de a föld az kicsit túl bordó lett(magyarul a színe nem megfelelő)(SZERINTEM)de amúgy jó lesz.
Siki 232745 2009. március 31. 16:26
Válasz erre
ÜDv emberek!
SEgítséget szeretnék kérni. Tetöt illetve cserepeket szeretnék csinálni, de nem tudom hogy hogyan is álljak hozzá a tetőszerkezethez. Tudna valaki képet mellékelni, esetleg leirni? A kettö kombinácio még jobb lenne. Elöre is köszönöm
Siki
borisz 232744 2009. március 31. 16:23
Válasz erre
P1000686
P1000686
P1000688
P1000688
P1000689
P1000689
P1000691
P1000691
P1000692
P1000692
P1000693
P1000693
P1000694
P1000694
P1000695
P1000695
P1000696
P1000696
P1000697
P1000697
P1000698
P1000698
P1000699
P1000699

Jónapot emberek!
Kritika, vélemény kéne!
Hétvégén megmérettetném Tokajban.
A két sárga láda még festetlen
Lacus78 232743 2009. március 31. 15:59
Válasz erre
fa
fa
fa1
fa1

Sziasztok.
Gyötröm magam, hogyan is kéne fát csinálni, ami mutat is valahogy. Eddig így néz ki, nem tudom, milyen lesz a végeredmény. Ez az első próbálkozásom, ahol az egész fa mesterséges, kivéve a gallyakat...
dasboat 232742 2009. március 30. 18:59
Válasz erre
Köszönöm az eddigi referenciákat nagyon jók:-)
Z63 232741 2009. március 30. 18:49
Válasz erre
Ori!
Persze, megtalálsz! zooli63@citromail.hu
Üdv,Z63
halaci 232740 2009. március 30. 18:44
Válasz erre
Várj csak, neked ez kell, csak a nehéz megtalálnom a saját referenciáim között:

www.6juin1944.com/album/thennow/index.php
halaci 232739 2009. március 30. 18:40
Válasz erre
Van egy After the Battle című könyvsorozat, azon belül egy Panzers in Normandie - Then and Now kötet. Nézd meg a Farposst-on, régebben fent volt.

A kiadó oldalát itt találod:
www.afterthebattle.com/imagetest.htm
Gotha 232738 2009. március 30. 18:35
Válasz erre
köszi megcsináltam. Megcsináltuk! :DDD
halaci 232737 2009. március 30. 18:21
Válasz erre
Ha regisztrált vagy, akkor "Makettjeim, cikkeim" menüpont alatt jobb szélen Új segédlet. A szöveget be tudod kopizni, de a képeket sajnos azt hiszem újra fel kell töltögetned :-((.
dasboat 232736 2009. március 30. 18:18
Válasz erre
Sziasztok!Egy 1944-es normandiai vagy franciaországi diorámát szeretnék készíteni és ehhez keresnék a francia vidékről képeket falusi házakról tanyákról végül is olyan fotókat keresek ami akkor és most is áll még,hogy az élethűség szempontjából minél jobban el tudjam készíteni az épületeket, esetleg ha valaki tudna olyan oldalt vagy könyvet ami ilyesmikkel foglalkozik és be linkelné nagyon megköszönném.
Üdv:Dasboat
Gotha 232735 2009. március 30. 17:48
Válasz erre
azt sajnos nem tudom hol találom, vagy hogy lehet áttenni.
borisz 232734 2009. március 30. 17:08
Válasz erre
Úgy van, segédletek közé!
Nagyon jó ötlet így összeszedni:)
halaci 232733 2009. március 30. 14:53
Válasz erre
Hűha, köszi a képekkel felturbózott leírást! Szerintem a képekkel együtt fel kellene raknod a Segédletek közé, mert itt két nap múlva már senki sem fogja megtalálni, pedig hasznos.
Gotha 232732 2009. március 30. 12:56
Válasz erre
1 kép ut romai
1 kép ut romai
2 kép makadám
2 kép makadám
3 kép macskakő
3 kép macskak
4 kép kiskocka kötés
4 kép kiskocka köt...
5 kép kiskocka szerkezete
5 kép kiskocka...
6 kép kockako blokk szamos
6 kép kockako blokk...
7 kép nagykocka ives
7 kép nagykocka...
8 kép 45 fok
8 kép 45 fok
9 kép ut nagykocka 90 kötés
9 kép ut nagykocka...
10 kép bazalt sakktabla
10 kép bazalt...
11 kép kiskocka járda
11 kép kiskocka já...
12 kép  nagykocka es kicsi
12 kép nagykocka...
13 kép vegyes
13 kép vegyes

Készítettem egy rögtönzött úttant, nyugodtan ki lehet egészíteni.
A római útépítést ( 1 kép ) a merész vonalvezetés és az alapos kivitel jellemezte. Az utak évezredes fennmaradásukat a mély alapozásnak köszönhetik. Az alapozás legalább 1 méter mély, de legalább a fagyhatárig ért le. A terméskő alap (statumen) 30 cm vastagságú lapos kővekbőll álló réteg volt. Erre jött az ökölnyi kövekből készült ruderato, ami 25 cm vastagságú. Felette kisebb kavicsokból álló nucleus (25 cm) helyezkedett el. Valamennyi réteget mészhabarcsba tették. A legfelső réteg homokos kavics vagy ritkán terméskő. (20 cm) A kötőanyagul haszált mész (calx) után nevezték el a franciák a kövezett utat (via calciata) chaussée-nak (sosszé). Az építkezéshez mindig a helyben található anyagokat használták fel. Pédául a Savárián átvezető utat sághegyi bazaltkővel burkolták.

Makadám, (2 kép) hengerelt zúzottkő útburkolat. Nevét Mac Adam, (*1756, +1836) skót mérnöktől kapta. "Makadám.-útburkolatot jól tömörített földalapra helyezik, kőszén-szerkezettel; az élükkel felfelé rakott nagy alapköveket zúzottkövekkel kiékelik, erre zúzalékot hengerelnek; hengerlés közben vízzel locsolják, hogy egyrészt a szemcsék közötti súrlódást csökkentsék, másrészt az iszapolást, (kötést) bemossák a szemcsék közötti üregekbe. Hézagmentes felület nyerése céljából aszfaltos, (bitumenes) felületi kezelésű v. cementtel töltik ki.

A macskakő (3 kép) utak, terek kövezésére használt, szögletesre faragott, domború felületű, általában bazalt. A második világháborúig elterjedt szabadtéri burkolási módszer volt a macskakövek szoros, adott mintázatú lerakása. (4 kép) Az (5 kép) en kiskockakő burkolat látható, melynek mintázata úgynevezett "kétsoros átkötés". Ennek egy blokkját a (6 kép)en látjuk. Mind az említettek, mind a hullámvonalban (koszinusz görbére emlékeztető körív illesztések) mintázata a kiskockakő szabálytalan mérete és alakja miatt ésszerű kőfektetési mód: a különböző méretű kövek így csaknem maradéktalanul felhasználhatóak. A nagykockát is szokás volt ívesen lerakni. ( 7 kép)

Míg a kiskő és kiskockakő szabálytalansága miatt (méretük 10-12 cm-es él a látható felületen) erre a módszerre szükség volt, addig a "bányanedves" állapotban pontosabban hasított és megmunkált nagykockakő burkolatot (18 cm x 18 cm) egyenes vonalban, általában az úttengellyel 45 fokos szöget (8 kép) bezárva fektették az ágyazatba. Ekkor viszont szükség volt a széleken püspöksüveg kőre, kötőszögkőre, esetleg háromszögkőre, valamint kötőkőre (27 cm x 18 cm) az úttengelyben is. Volt hogy a padkára 90 fokban fektették a köveket, de kötésben (mint a téglafalat szokás) (9 kép) .(A kövek kötésben rakása mindig kevésbé bomló felületet jelent, mint a hálós, sakktáblaszerű fektetés (10 kép)

A (11, 12, 13 kép)eken vegyes burkolatok és kapcsolódásuk látható.

Én ennyit tudtam laikusként összeszedni.
halaci 232731 2009. március 30. 10:42
Válasz erre
Szeretnék kérni mindenkit, hogy ha a hétvégén nem kapott visszaigazolást a dioráma könyv megrendeléséről, akkor jelezze a diorama(kukac)harvar-d.hu mailen, mert ebben az esetben valamilyen számomra eddig ismeretlen ok miatt nem kaptuk meg a rendelést!
vlevi 232730 2009. március 30. 10:28
Válasz erre
10434842
10434842
10434853
10434853

Én a macskakőhöz (72-ben) felszabdaltam egy csomó kartonpapírt, és tapétaragasztóval bekent felületre egyesével raktam fel. Eltartott egy ideig, de nekem teccik a végeredmény. Másodszor viszont nem biztos, hogy hozzákezdenék :)
Ákos 232729 2009. március 30. 09:42
Válasz erre
A gipsz
-nehéz
Vékonyan kell önteni
-könnyen törik
Nagyszilárdságú glettelőgipszet kell használni
-összekoszol mindent, keretet, előre az alaphoz ragasztott köveket, egyéb tárgyakat, amiknek a "földből" kellene kiállni
Maszkolni kell a keretet öntés előtt. Ha a gipsz a föld, azt kell először kialakítani, majd utána a tárgyakat rátenni, belefúrni, ahogy a valóságban is történik.
-a képkereteknek minimum a hátlapja, de általában az oldaluk is fából van, és a napokig bennük lévő vizes gipsz miatt megvetemednek.
Folpackkal le kell takarni a keretet gipszöntés előtt, miután megszáradt, ragasztóval kell beleragasztani.
Ákos 232728 2009. március 30. 09:23
Válasz erre
Arra vigyázz, hogy közutakon az átlapolás nélküli lerakást nem használták, tehát a szúnyoghálós módszerrel csak ipari utakat, járdákat tudsz megjeleníteni.
hondarider 232727 2009. március 30. 08:56
Válasz erre
Hungarocellel próbálkozz, vannak kis szemcseméretűek is.
A terepet purhabbal tudod megjeleníteni.Fel fog fújódni, de hagyd megszáradni és késsel tudod faragni. Azért nézz be a makettező ABC-be, ott van cikk a dioráma alapokról.
Gotha 232726 2009. március 30. 06:16
Válasz erre
valaki ajánlotta már itt lejjebb az 1/72es macskakő készítést.
gipsz, majd abba kihúz egy szúnyoghálót ami rácsozata macskakőszerű.
ezt leönti egy hígabb gipsszel, majd száradás előtt kiszedi a hálót.
valamikor ki fogom próbálni, mert kb 1x1 mm a kő mérete.
sztriki 232725 2009. március 30. 00:31
Válasz erre
gipsz helyett mit tudnátok ajánlani dioráma alap helyett? gipsszel a következő problémáim vannak:
-nehéz
-könnyen törik
-összekoszol mindent, keretet, előre az alaphoz ragasztott köveket, egyéb tárgyakat, amiknek a "földből" kellene kiállni
-a képkereteknek minimum a hátlapja, de általában az oldaluk is fából van, és a napokig bennük lévő vizes gipsz miatt megvetemednek.
Ezek a jelenlegi, első diorámám készítése közben fellépő problémák. meg nem nagoyn tűnt úgy a mai felvitelnél, hogy a sulifix+föld komó fixen rajta fog maradni, bár ezt majd csak a hétvégén tudom ellenőrizni. sógyurmára gondoltam még esetleg, vagy valami purhabszerűre, ami nem fújódik olyan nagyon fel, és könnyű.
ötltek? előre is kösz!
Satyak 232724 2009. március 30. 00:14
Válasz erre
ne ilyedj meg tölle.Ismerősöm szárított tésztábol csinálja a macskakövet,ő egy kb ekkora talapzatott rakott ki belölle,ha jól emlékszem FAUN alá.3 filmet végighallgatott és kész a talapzat macskaköves része.:D
Ori 232723 2009. március 29. 22:33
Válasz erre
Köszönöm szépen az információt,ha érdekel a dolog magánban megtalállak ugye?

Köszönettel: Ori
chris6 232722 2009. március 29. 22:15
Válasz erre
Szia Z63

Az a baj hogy nekem egy kb 50x9 cm -es részre kellene
darabonként kirakni meg rámenne a fiatalságom

De azért köszönöm
Z63 232721 2009. március 29. 21:43
Válasz erre
Szia Ori!
A kőszettek 2000,-Ft-ba kerülnek, létezik 72, 48, 35 és 24-ben. A 24-es 3000,- mert aránytalanul több anyag kell hozzá. A 72 pedig aránytalanul munkásabb. A vignetta alaplap ára nincs pontosítva, kb. 1500,- lesz.
Üdv,Z63
Ori 232720 2009. március 29. 21:36
Válasz erre
Z63!

Mennyi az ára a 72es macskakő szettnek?

Köszönettel:Ori
Geriqe94 232719 2009. március 29. 21:30
Válasz erre
Üdv nem akarom feltalálni a spanyol viaszt!
valaki nem próbált már csinálni homokzsákot ugy, hogy gyurmát vagy sógyurmát rakottt nylonharisnyába? mivel a durva szövetet szerintem jól lehet vele utánozni, ha nem feszítjük ki nagyon
soca 232718 2009. március 29. 21:02
Válasz erre
Megjött a vizem! A Vallejo Still Waterját lehet hígítani valamivel?És ha lehet mennyi az a mennyiség amikor még megköt rendessen!Ha valaki probálta írja meg légyszíves!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363.