kaga

Kaga 1941-ben.
kaga
Kaga 1941-ben.
Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Tosa as launched

Tosa, a vízre bocsátás után. 1920 körül.
Tosa as launched
tosa 

Tosa, mint célhajó. 1924. Az utolsó pillanatok.
tosa
Tosa, Line Drawings

Tosa
Tosa, Line Drawings
kaga 1928 

Kaga 1928-ban, mint repülőgép hordozó. Eredetileg 3 szintes fedélzettel épült, akárcsak az Akagi. Feltűnő a mindkét oldalt vezetett hatalmas kémény.
kaga 1928
kaga 1929 

Kaga szemből.
kaga 1929
kagad

Kaga
kagad
kaga

Kaga 1941-ben.
kaga
amagi

Az Amagi elképzelt látványterve, ahogy megvalósult volna. Jellegzetes az első kéménye, amelyet hátrafelé ívelt rendszerben építettek, nehogy a magas parancsnoki torony (pagoda) mögött keletkező légörvények a füsttel borítsák be.
amagi
Amagi 

Az Amagi a húszas, majd a negyvenes években. Talán így alakult volna az átépítése.
Amagi
akagi diagram

Újabb nézeti rajz és pár információ az osztály hajóiról.
akagi diagram
akagi 1927

Az Akagi, mint repülőgép hordozó nézeti rajza. 1927-1934 között háromszintes fedélzettel volt ellátva.
akagi 1927
akagi 1928

Akagi 1928-ban.
akagi 1928
A140_color

Látványkép az A-140 egyik változatáról. Feltűnő a hasonlóság a Yamatóhoz.
A140_color
A150

Az 51 cm-es ágyúkkal felszerelt A-150 Yamato prototípus látványterve.
A150
Hiraga

Hiraga által kreált érdekes típusok, a Kongo és a Fuso csatahajók felváltására lettek szánva, ám csak rajz asztalon léteztek. Számos variációt készített Hiraga.
Hiraga
Hiraga_painting

Látványterv Hiraga csodáiról. Minden eddiginél magasabb és érdekesebb pagodákkal.
Hiraga_painting
Yuzuru_Hiraga

Yuzuru Hiraga
1878-1943
Yuzuru_Hiraga