Pintér György - Múzeumi krimik
Néhány hétig dolgoztam rajta. Teljesen dobozból épült, az egyetlen házi "feljavítás" az üléshevederek imitációi. Az Airfix új készlete, vésett panelvonalak, egyszerű kabin, tűrhető illeszkedés és jónéhány kilökőnyom jellemzi.
Ha jól olvastam a külföldi fórumokon, ez a legszebb Harrier 1/72-ben, csak a függőlegest kell kicserélni, mert állítólag túl alacsony. Én nem cseréltem, mert a magasságkülönbség kb. 1 mm és a felső antenna panelosztása megy másképp.
Megvan a Fujimi is, próbáltam párhuzamosan építeni a kettőt, de a Fujimitől elborzadtam... Az illesztések kritikán aluliak. Pedig már évek óta őriztem, mint egy kincset, az is volt, amíg nem kezdtem el építeni... Ahogy olvastam a britmodelleren (és ha jól értettem), az Airfix előtt a Hasegawa Harrierje volt a legjobb vétel. Igaz, hogy pozitív paneles és a kabinja is egyszerű, de alakra a legjobb (a GR.3-ról beszélek).
A kamó maszkolással készült (annyira nem vagyok ügyes, hogy szabadkézzel fessem), BlueTack hurkák alkották a körvonalat, amit maszkolószalag darabkákkal töltöttem ki. Az alsó világosszürke határa volt csak tisztán szalaggal maszkolva.
Ha újra csinálnám, akkor az alsó világosszürkével kezdeném a festést és a törzs alatti két gépágyú gondolát is csak festés után ragasztanám fel, mert nagyon útban voltak a maszkolásnál.