Szia Márk! Összességében nagyon szép kis gép lett. Nem véletlenül vagy a legbüszkébb a kabinra, mert látszik, hogy sokat pepecseltél vele:-) A festésnél kicsit haloványak a színek. 48-as méretben talán lehetett volna nagyobb kontúr (nem vagyok szakértő, csak nekem jobban tetszene egy kicsit kontúrosabban). Ezen kívül a festéket picit jobban higítottam volna, de ekkora méretben ecsettel festeni nem könnyű mulatság:-) Mindenesetre gratulálok hozzá, remélem a vitrined egyik dísze lesz:-)
Szia!
Szerintem sem lett rossz, bár az biztos, hogy a festék megmutatja magát, nem valami friss, vagy tényleg nem lett hígítva, ezt te tudod. Azt nemtudom tényleg ilyen színűre kellett festeni? Ez nem kritika, hanem egy kérdés. Az orr illesztése azonban egy szárazpróbán másképp is alakulhatott volna, még saját erővel is lehet \"deformálni\" a dolgokat. Ezt azért mondom, mert nekem az UB is megvolt ezen kívül. A kabin nekem pl ennyire nem sikerült mint neked, tehát gratulálok.
Köszönöm az elismerő szavakat. Mint mondtam, eredetileg iraki 29-es készült volna és azok ilyenek voltak, mivel az oroszoktól átfestés nélkül kapták, ezért szerintem a színe nagyjából stimmel. A festés már van vagy egy éves, csak most volt időm a befejezésre és a kisebb-nagyobb hibák orvoslására.
Szia Márky!
Javaslom, hogy a következő makett festésénél az egyenes vonalakkal határolt felületek festésénél használj valamilyen maszkoló anyagot. Gondolok itt például a kabintető keretére, az orrkúpra. A szélvédő előtti hőpellengátort szerintem nem kellett volna teljesen befestened, az eleje a valóságban tudtommal átlátszó. Apropó szélvédő! Az átlátszó részek ragasztásához próbáld ki pl. a Revell Contacta Clear ragasztóját, az nem homályosítja be az \"üveget\". A beépített fegyverzet előtti részt mutató közelképen látható illesztési pontatlanságot sajna utólag már nehezen lehetne orvosolni.
Remélem nem bántottalak meg az észrevételeimmel, igyekeztem tanácsot, tippet adni, hogy a következő madár még jobban nézzen ki! Ehhez gratulálok és csak így tovább!
ecsetes
Kedves ecsetes!
Maszkoló volt használva, még gyakorolni kell. A hőpelengátorral igazad van, még a fényképek elkészülte után kijavítottam. A szélvédő ragasztásához kössz a tippet, mindenképp ki fogom próbálni, mert engem is zavar, hogy \"bepárásodik\" a cucc. Köszönöm szépen az észrevételeket valamint a segítséget és egyáltalán nem bántottál meg.
Márk
A következő gépnél próbáld meg a legalapvetőbb makettező fogásokat gyakorolni, mint pl. a felületek gondos egyesítése, tömítés, csiszolás. De ezen a modellen még az öntőcsonk is ott meredezik! Másba most bele se mennék, de ne haragudj, ez így egy kifejezetten gyenge munka.
Kedves J_K!
Na pont ilyen hozzászólásokra gondoltam, amikor azt írtam, hogy bármilyen ;) Igyekszem megfogadni a tanácsaidat, köszönöm a segítséget.
Márk
Helló Márky!
Tulajdonképpen csatlakoznék az előttem szólókhoz....:) Nekem is megvan ez a madár és az UB változata is. Szentségeltem én is amikor megláttam, hogy a kabin alatti alsó és felső féltörzs hogyan illeszkedik. De kis odafigyeléssel és nem kevés munkával ez orvosolható....
- az öntőcsonk maradványok tényleg látszanak, kicsit úgy tűnik, mintha a kabintetőt inkább letépted/lecsavartad volna az óvatos leválasztás helyett
- a (főleg) közeli képeken valóban látszik a maszkolás hiánya, ez nagyon csúnya....
Szerintem ha beszerzel még egy ugyanilyet, megcsinálod odafigyelve (rászánva a drága időt és nem elkapkodva) az már inkább mutogatnivaló lesz..
Üdv!