/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 98935 2006. január 20. 19:25
Válasz erre
Sziasztok!
A lényeget leírtátok a Scaniával kapcsolatosan, a motor nem teljesen fedi a valóságot, sok helyen változtattak már rajta, talán legszembetünőbb a szelepfedelek más formája, de sok egyébb más is. A fülkén csak a homlokfal, löhárító egység lett cserélve, amelyhez a fellépők is tartoznak. ezek azért nyitottak, mert a Scania az új R-es sorozatnál visszatért erre a variációra, így az ajtónyitással működő zárható fellépő kikerült gyártásból, és megmaradt a 4-es széria sajátosságának.

Kossuth Lajos!
A MAN motorok között vannak különbségek, még az F2000 sorozat, sőt a TGA sorozaton belűl is. Az F2000-es sorozat motorjait idő közben is frisítették, amikor kijött az EVO sorozat, legszembetűnőbb változás a más hűtőrács volt, és az ezekkel a motorokkal szerelt változatok típusszámai 4-re végződtek, míg előtte 3-ra, pl
19-403, 19-414. Előszőr ezek a motorok kerültek bele az új TGA-ba is, de időközben kijött az új D-20 jelű motorcsalád mely ezeket is leváltotta. Szóval egy motor nem köthető egy szériához, viszont az F2000 első motorjai óta elég alaposan megváltozott a mostani TGA motorja. Sajnos az Italerinél már az F2000-hez adott motor sem volt megfelelő, a TGA-ban meg nincs is, így ott nincs miről beszélni.
Gabi
CsabiTGA 98934 2006. január 20. 18:47
Válasz erre
Láttatok már olyan kamiont, aminek az volt a plexijére írva, hogy marha? :)
Én valamelyik nap láttam, nem tudom honnan jött, nem láttam a rendszámát.
Lajos 98933 2006. január 20. 18:20
Válasz erre
Kedves mindenki!!
Nem érzem magam megbántva, de nem lehetne az csinálni,hogy mikor vki ír vkinek a megszólításnál a teljes nicknév ki legyen írva.Már többedszerre fordul elő, hogy azt hiszem nekem szól aztán mégsem.Nekem a nicknevem amit használok a keresztnevem is eggyúttal.Köszönettel sima Lajos
kezdo 98932 2006. január 20. 18:15
Válasz erre
Kedves Lajos azt tudpm, hogy nincs az újjakban motor én csak azt akartam megtudni, ogy ez már új vagy régi?
KossuthLajos 98931 2006. január 20. 14:58
Válasz erre
Köszi!
Ha már itt tartunk, akkor egy kérdés. Sok a különbség a MAN TG-A és a MAN 200-es motorja között?
Kossuth Lajos
RaPe 98930 2006. január 20. 14:02
Válasz erre
Lajos, Russel!

Az új scania alváza megegyezik a régebbi 164és 144 alvázával (ha megnézitek az öntőkereteket alaposabban, láthatjátok ti is) A 144-es motorja van benne, ami már a sima 164-be sem volt jó, ebbe meg végképp. Szóval ami új a kitben az a kaszni.
(Ha valahol tévedtem, majd George úgy is kijavít :))

u.i: Russel kerestelek ma az itthoni telefonról, szal akit kinyomtál, én voltam :)
Bruno mondta hogy akartál tőlem vmit, gondoltam megcsörgetlek hogy mi vót az.
Bombraider 98929 2006. január 20. 12:12
Válasz erre
KossuthLajos 98928 2006. január 20. 12:02
Válasz erre
Ketves ember, aki vagy te a Russel!
Először is egy intelem. Óvatosan, mert úgy kivágnak erről az oldalról, hogy a lábad nem éri azt a bizonyos anyaföldet. Amúgy köszi az észrevételt. Ha lesz valami konkrét meglátásom a makettről, akkor jelzem.
tuddki.
Russell 98927 2006. január 20. 10:07
Válasz erre
Kedves Kossuth Lajos (avatottaknak Gorrda urr??)!

Szerintem:
1.) az Italeri R580 V8 valójában R500, de ez semmit sem von le a termék élvezeti értékéből (csak a jelölés más...). Nem a 164L változatot fűrészelgették, rendben végigvezették rajta a KÜLSŐ változásokat. Motor van benne, de hogy jó-e, azt nem tudom, még nem foglalkoztam vele részletesen. Summa summarum: nekem tetszik. Külön jó benne, hogy nem az aerodinamikailag jobb, fedett felhágók vannak benne ugye, hanem a lépcsők. (ügyesek leöntik műgyagyából, és beépítik a korábbi 4-es sorozatú Scaniaba, ugye...)
2.) az általad citált négy betűs rendszámról nekem nem kifejezetten a trágár asszociáció ugrik be, inkább valami más... pl: fincsi, jujuj, stb. Persze a közizlés, az más. Valóban én sem engedném, bár bizonyos határig viccesnek is tartom a dolgot.

Mardok 10 telettel

duddgi:
a rásszell
KossuthLajos 98926 2006. január 20. 01:30
Válasz erre
IT3829 Scania R580 V8.jpg méret: 34.1 KB
Kérdés. Ez az Italeri új kamionja? Motor? Valaki találkozott már vele közelebbről?
Kossuth Lajos
KossuthLajos 98925 2006. január 19. 23:58
Válasz erre
c5_1.jpg méret: 22.6 KB
Bocs az a fránya kép.
KossuthLajos 98924 2006. január 19. 23:57
Válasz erre
Egy kis érdekesség. Arany áron. Most 250 USD.
RaPe 98923 2006. január 19. 23:28
Válasz erre
Lajos!

amit írtál az XX 00-00 lehetőség bekerül a progiba (Atesz hívta rá fel a figyelmem, utána kerestem rá a totalcar-on a témára), bár kék és piros rendszámot nem tervezek (szerintem értelmetlen). Hátra a kamionok miatt a rövid magas táblát nagy valószínűség szerint megcsinálom. DE azért ez mind nem 2 nap lesz :) Motorokhoz nemtom érdemes-e megcsinálnom külön. (ugyanis keskenyebb 4 centivel a kamionos változatnál, éljen a logika!)
A pina rendszámhoz még annyit hogy ha jól emlékszem azt írtáka cikben, hogy trágár rendszámot nema dnak ki 3 betűset, de rendelt több betűsnél nincs ilyen szabály. Lehet félreolvastam valamit :)
KossuthLajos 98922 2006. január 19. 23:22
Válasz erre
kezdő!
Azt hiszem erről volt már szó, és ha jól emlékszem a következőket állapítottuk meg. Ha rosszul mondom, illetve kihagyok valamit, jelezzétek. Egyikben sincs motor, mint ahogyan max is írta. Gyakorlatilag ugyanaz mind a két készlet, tehát nem külön-külön fejlesztés. Az Italeri magas, a Revell alacsony fülkés. Más a festés és a matrica. A Revellé sem rossz, de nekem az Italeri szimpibb. Nem beszélve arról, hogy olcsóbb is, nem is kevéssel. Legalábbis ahol én láttam. Nos, mit hagytam ki?
Kossuth Lajos
KossuthLajos 98921 2006. január 19. 23:09
Válasz erre
És még egy kis infó az íráshoz. Szó van arról, hogy milyen renszámokat nem adnak ki. Pl. FOS és hasonló volumenűeket. Nem lehet elvileg trágár kifejezés. Én láttam képen PINA betűs rendszámot is. Lehet, hogy ez nem trágár? És még valami, igaz, hogy nem rendszám, csak egy kis érdekesség a közigazgatás világából. Nem tudom kinek van régi, kemény borítójú személyi igazolványa. Nem a lyukasztott mintás, hanem az előtte lévő. A személyi igazolvány szám sem teljesen véletlenül van kitalálva. A Szolnok megyeieknek pl. RL a betűjele. A magyarázata: a megye neve (még anno) S Z O L N O K. Itt az igazolvány első betűje "R", a megye első betűje, "S" előtt van az ABC-ben. Tehát sorban p, q, R, S, t. A végén pedig ehhez hasonlóan a "K" után az igazolvány "L" betűje. Akinek van ilyen igazolványa nézze meg. Mondták nekem régebben illetékesek, hogy a számsor hogyan jön ki, de azt már ne kérdezzétek.
Bocsi, ha untattam valakit.
Kossuth Lajos
KossuthLajos 98920 2006. január 19. 22:59
Válasz erre
Egy kis infó Rape írásához, ill. beszúrásához. Ha jól tudom (munkámból adódóan) le van osztva, hogy a kék színű DT-s rendszámokat kik kapják. Ha jól tudom a DT-00 és DT-01 kezdetűek az USA követségé, és a többi is ki van osztva. Régen dolgoztam Pesten, ugyhogy nem igazán tudom a többit.
Kossuth Lajos
KossuthLajos 98919 2006. január 19. 22:53
Válasz erre
Rape!
Bocs, de leírom azt amit először mondtam hangosan, amikor elindítottam a programot: "Hú de fasza csávó vagy!". Egyenlőre amit láttam, az tökéletes. Azért még próbálgatom. Tényleg k... jó. Nagy vagy. Köszi.
Kossuth Lajos
CsabiTGA 98918 2006. január 19. 22:16
Válasz erre
Köszi, Bruno,945, majd kipróbálom!
945 98917 2006. január 19. 21:02
Válasz erre
Szia CsabiTGA!Nekem sikerült már fogkrémmel és puha ronggyal.Mostanság nehéz normális fogpasztát szerezni,telerakják mindennel,perlit,homok,sóder,murva,fehér legyen az a fog!945
Gabi 98916 2006. január 19. 20:57
Válasz erre
Bruno 98915 2006. január 19. 20:53
Válasz erre
Volvo 001.jpg méret: 124.2 KB
Volvo 002.jpg méret: 94.6 KB
Volvo 003.jpg méret: 114 KB
Volvo 004.jpg méret: 108.1 KB
Volvo 005.jpg méret: 106.7 KB
Volvo 006.jpg méret: 90.6 KB
Volvo 007.jpg méret: 106.6 KB
Volvo 008.jpg méret: 109.6 KB
Volvo 009.jpg méret: 104.6 KB
Volvo 010.jpg méret: 108.2 KB
Volvo 011.jpg méret: 104.4 KB
Volvo 012.jpg méret: 123.8 KB
Sziasztok!
Néhány remek kép Volvo motorokról. A sárga a régebbi, a kék pedig a legújabb. A képekért köszönet 945 kamionos társunknak.
Bruno 98914 2006. január 19. 15:18
Válasz erre
Szia!
Nem érdemes füstlakkozni. A legjobb megoldás a 2000-es, 2500-as vizes polirpapir. Ha eltünt a ragasztó elég sima polirpasztával felpolirozni.
Brúnó
CsabiTGA 98913 2006. január 19. 14:57
Válasz erre
Sziasztok!
Nekem is lenne egy hasonló kérdésem, a ragasztónyomokat hogy lehet eltűntetni?
Ha ragasztós üveget füstlakkal befújok, úgyis csúnya lesz?
Zsolesz 98912 2006. január 19. 09:18
Válasz erre
Hali!
Kissé off:ruhából mivel lehet heveny pill.ragasztó-ráfolyást kiszedni/még nagyobb folt nélkül:-))/?
köszi:zs
kezdo 98911 2006. január 18. 17:06
Válasz erre
OK, megyek akkor aszem bnelevágok! :)
Atesz 98910 2006. január 18. 17:06
Válasz erre
Én fél évet vártam rá, nekem megérte. A Revellé az alacsonytetős (szerintem nem is annyira szép) és drágább is. Ha tudsz, gyere a chat-ra.
kezdo 98909 2006. január 18. 17:02
Válasz erre
OK köszi ez is elég mert a motor kérdés volt kicsit lényeges mert én is most akarok a http://www.modellbolt.hu-tól egy ilyet rendelni bruttó 8230Ft-ért. Szerintetek? Megéri, nagyon át-asznak, vagy épp optimális???
max 98908 2006. január 18. 17:02
Válasz erre
bocs kettő link nem sikerült!www.ibk-forum.com/forum/thread.php.a másikat most nem találom később utána nézek,ha szükséges!
Atesz 98907 2006. január 18. 16:57
Válasz erre
Kezdő!

Én most kezdtem hozzá. Szerintem szép, bár motorja nincs. Festeni feltétlenül kell.
max 98906 2006. január 18. 16:54
Válasz erre
kezdő!
egyik tg-a-ba sem került motor&a daf xf95be sem!ennel italeriben az alap szin kék,revellben pedig fehér!(ha jól tom)de nezelődj a www.modellversium.de/kit/artikel.phpvagywww.ibk-forum.com/forum/thread.phphttp://www.ibk-forum.com/forum/thread.php?threadid=39" target="_blank">" target="_blank">www.ibk-forum.com/forum/thread.phphttp://www.ibk-forum.com/forum/thread.php.ezekkel szerintem válszt tudtam adni!remélem!!!
kezdo 98905 2006. január 18. 16:17
Válasz erre
IT-3811.jpg méret: 59.3 KB
HOPP, a kép lemaradt, csak a féreértések elkerülése végett rakom fel a képét! :)
kezdo 98904 2006. január 18. 16:16
Válasz erre
Akkor én egy olyat kéreeznék az uraktól, hogy mi a véleményük a Italeri: 1/24 MAN TG-A-ról? Motorvan még benne? nehézségifok? frstést kíván-e stb...???
RaPe 98903 2006. január 18. 15:41
Válasz erre
Csabi 98902 2006. január 18. 10:43
Válasz erre
TCHP1020003.jpg méret: 94.2 KB
TCHP1020004.jpg méret: 89.8 KB
TCHP1020016.jpg méret: 94 KB
Napot uraim!
Motorpróba a la Phoenix MAN.
Persze megint este, vacak minőségű képekkel...
Russell 98901 2006. január 18. 08:19
Válasz erre
RaPe!!!

NAGYON KIRÁLY SRÁC VAGY!!!
Amellett, hogy Neked - nem tudom mekkora - számítástechnikai kihívás a rendszámgyártó alkalmazás elkészítése, az európai kamionos társaság részére önzetlenül nyilvánított karitatív tevékenység! Ezért mindenképp köszönet és dícséret illet Téged!
Köszi, dicsi!!! Ezt nem tréfából írtam, ugyanis a progid segítségével óriási terhet veszel le az én és a hozzám hasonló érdeklődésű és lehetőségű és brühűűű ki kell mondjam ááá ez fájni fog, ööö kvalitású csávókról!

Magyarul: addig, hogy elkészítsem az egyedi rendszámot, és azt pl. Wordbe elmentsem a többiek segítségével eljutottam. De, hogy azt a megfelelő méretben sárga alapra ki is nyomtassam, nos ez a mostani szerény informatikai tudásomat és lehetőségeimet + időmet jóval meghaladja. Úgyhogy, ha működik a progid: ld. első sor!!!

Köszi!!! Remélem minimum a teherautó márkák választhatóak leszenk... De ha nem, az sem baj, már így is nagyon jó!!!

Üdv:
Russell

Ps.: néhány korábbi bejegyzésetek nekem érthetetlen, föltételezem, hogy a cseten zajlott eszmecsere részei. Ha gondoljátok, légyszi kicsit többet is osszatok meg a közzel, mert így nekem kicsit ködös.

Ps #2: Brúnó építési naplója nagyon tetszett, komoly nyomás alatt tartom én is, hogy folytassa. Brúnó: nincs más kiút!

Még mindíg:
Russell
RaPe 98900 2006. január 18. 04:12
Válasz erre
rendszam.rar méret: 244.6 KB
No!
A program már elmenti a rendszámot BMP-be.(600x150 pixel)
A nyomtatás hamarosan várható reményeim szerint.
Felrakom a RAR-olt változatát, próbálgassátok. (kitömörítve 2.1 megát foglal saccra)
RaPe 98899 2006. január 17. 21:19
Válasz erre
keplop3.jpg méret: 194.2 KB
No kész van a kezelőfelület.
A logóknak a láthatóség miatt neki se álltam. (18 mm szélesek a rendszámok, nem látszana belőle semmi).
Holnap nekiállok a nyomtatásnak. Most pedig Scania :)
Tamas008 98898 2006. január 17. 20:41
Válasz erre
max
első kérdésedre a válasz: :D :D
a mfestését nem tudom még , majd valami szépet festek rá az uj pisztollyal
a kit maga postával 12,240 Ft volt
igen ebay :D

Tamás008
Gabi 98897 2006. január 17. 20:02
Válasz erre
Tamás!
Csak azt tudnám, hogy miért kell neked minden kacatot megvenni?!:DD))
Gabi
max 98896 2006. január 17. 19:58
Válasz erre
tamás008!
az utobbi2hétben csak két olyan makettet mutattál amire pályázom én is!:)milyen festést kap?mennyi volt?ebay?
Keri 98895 2006. január 17. 19:39
Válasz erre
George-nak!
KossuthLajos 98894 2006. január 17. 19:11
Válasz erre
George!
Milyen netes boltban?
Kossuth Lajos
Tamas008 98893 2006. január 17. 18:55
Válasz erre
Ivecom.JPG méret: 127.4 KB
Sziasztok
ez jött ma :D

Tamás008
Lajos 98892 2006. január 17. 17:59
Válasz erre
Hello!
george-ot kérdezd ő tudja.
amit én fedobtam, a munkatársamé.
RaPe 98891 2006. január 17. 17:36
Válasz erre
Spórolhattál volna egy csomó időt, ha bemész a documents and settings[felhanszálónév]local settings emporary internet files nevű könyvtárba, és ott az alkönyvtárakban elkezdesz keresgélni :)
KossuthLajos 98890 2006. január 17. 17:35
Válasz erre
Huhuuu! Visszavonom, van választék.
Kossuth Lajos
Atesz 98889 2006. január 17. 17:35
Válasz erre
RaPe!

Ha ezt megcsinálod, elintézem, hogy szentté avassanak!
RaPe 98888 2006. január 17. 17:34
Válasz erre
KossuthLajos 98887 2006. január 17. 17:34
Válasz erre
A Fabulison a Revell MAN TG-A 11.400 Ft. A modellbolt.hu -n az Italeri MAN with sunshield traile 14.150. Szerintem ez sem rossz.
Kossuth Lajos
KossuthLajos 98886 2006. január 17. 17:31
Válasz erre
Srácok!
modellbolt.hu
DAF XF95 Super Space Cab 8.100 Ft. Szerintem korrekt. Szerintetek? Csak sajnos nem nagy a választék.
Kossuth Lajos
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.