<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gabi | Adatlap | 98935 | 2006. január 20. 19:25 | ![]() | |
CsabiTGA | Adatlap | 98934 | 2006. január 20. 18:47 | ![]() | |
Láttatok már olyan kamiont, aminek az volt a plexijére írva, hogy marha? :) Én valamelyik nap láttam, nem tudom honnan jött, nem láttam a rendszámát. | |||||
Lajos | Adatlap | 98933 | 2006. január 20. 18:20 | ![]() | |
Kedves mindenki!! Nem érzem magam megbántva, de nem lehetne az csinálni,hogy mikor vki ír vkinek a megszólításnál a teljes nicknév ki legyen írva.Már többedszerre fordul elő, hogy azt hiszem nekem szól aztán mégsem.Nekem a nicknevem amit használok a keresztnevem is eggyúttal.Köszönettel sima Lajos | |||||
kezdo | Adatlap | 98932 | 2006. január 20. 18:15 | ![]() | |
Kedves Lajos azt tudpm, hogy nincs az újjakban motor én csak azt akartam megtudni, ogy ez már új vagy régi? | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98931 | 2006. január 20. 14:58 | ![]() | |
Köszi! Ha már itt tartunk, akkor egy kérdés. Sok a különbség a MAN TG-A és a MAN 200-es motorja között? Kossuth Lajos | |||||
RaPe | Adatlap | 98930 | 2006. január 20. 14:02 | ![]() | |
Lajos, Russel! Az új scania alváza megegyezik a régebbi 164és 144 alvázával (ha megnézitek az öntőkereteket alaposabban, láthatjátok ti is) A 144-es motorja van benne, ami már a sima 164-be sem volt jó, ebbe meg végképp. Szóval ami új a kitben az a kaszni. (Ha valahol tévedtem, majd George úgy is kijavít :)) u.i: Russel kerestelek ma az itthoni telefonról, szal akit kinyomtál, én voltam :) Bruno mondta hogy akartál tőlem vmit, gondoltam megcsörgetlek hogy mi vót az. | |||||
Bombraider | Adatlap | 98929 | 2006. január 20. 12:12 | ![]() | |
KossuthLajos | Adatlap | 98928 | 2006. január 20. 12:02 | ![]() | |
Ketves ember, aki vagy te a Russel! Először is egy intelem. Óvatosan, mert úgy kivágnak erről az oldalról, hogy a lábad nem éri azt a bizonyos anyaföldet. Amúgy köszi az észrevételt. Ha lesz valami konkrét meglátásom a makettről, akkor jelzem. tuddki. | |||||
Russell | Adatlap | 98927 | 2006. január 20. 10:07 | ![]() | |
Kedves Kossuth Lajos (avatottaknak Gorrda urr??)! Szerintem: 1.) az Italeri R580 V8 valójában R500, de ez semmit sem von le a termék élvezeti értékéből (csak a jelölés más...). Nem a 164L változatot fűrészelgették, rendben végigvezették rajta a KÜLSŐ változásokat. Motor van benne, de hogy jó-e, azt nem tudom, még nem foglalkoztam vele részletesen. Summa summarum: nekem tetszik. Külön jó benne, hogy nem az aerodinamikailag jobb, fedett felhágók vannak benne ugye, hanem a lépcsők. (ügyesek leöntik műgyagyából, és beépítik a korábbi 4-es sorozatú Scaniaba, ugye...) 2.) az általad citált négy betűs rendszámról nekem nem kifejezetten a trágár asszociáció ugrik be, inkább valami más... pl: fincsi, jujuj, stb. Persze a közizlés, az más. Valóban én sem engedném, bár bizonyos határig viccesnek is tartom a dolgot. Mardok 10 telettel duddgi: a rásszell | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98926 | 2006. január 20. 01:30 | ![]() | |
Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98925 | 2006. január 19. 23:58 | ![]() | |
| |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98924 | 2006. január 19. 23:57 | ![]() | |
Egy kis érdekesség. Arany áron. Most 250 USD. | |||||
RaPe | Adatlap | 98923 | 2006. január 19. 23:28 | ![]() | |
Lajos! amit írtál az XX 00-00 lehetőség bekerül a progiba (Atesz hívta rá fel a figyelmem, utána kerestem rá a totalcar-on a témára), bár kék és piros rendszámot nem tervezek (szerintem értelmetlen). Hátra a kamionok miatt a rövid magas táblát nagy valószínűség szerint megcsinálom. DE azért ez mind nem 2 nap lesz :) Motorokhoz nemtom érdemes-e megcsinálnom külön. (ugyanis keskenyebb 4 centivel a kamionos változatnál, éljen a logika!) A pina rendszámhoz még annyit hogy ha jól emlékszem azt írtáka cikben, hogy trágár rendszámot nema dnak ki 3 betűset, de rendelt több betűsnél nincs ilyen szabály. Lehet félreolvastam valamit :) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98922 | 2006. január 19. 23:22 | ![]() | |
kezdő! Azt hiszem erről volt már szó, és ha jól emlékszem a következőket állapítottuk meg. Ha rosszul mondom, illetve kihagyok valamit, jelezzétek. Egyikben sincs motor, mint ahogyan max is írta. Gyakorlatilag ugyanaz mind a két készlet, tehát nem külön-külön fejlesztés. Az Italeri magas, a Revell alacsony fülkés. Más a festés és a matrica. A Revellé sem rossz, de nekem az Italeri szimpibb. Nem beszélve arról, hogy olcsóbb is, nem is kevéssel. Legalábbis ahol én láttam. Nos, mit hagytam ki? Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98921 | 2006. január 19. 23:09 | ![]() | |
És még egy kis infó az íráshoz. Szó van arról, hogy milyen renszámokat nem adnak ki. Pl. FOS és hasonló volumenűeket. Nem lehet elvileg trágár kifejezés. Én láttam képen PINA betűs rendszámot is. Lehet, hogy ez nem trágár? És még valami, igaz, hogy nem rendszám, csak egy kis érdekesség a közigazgatás világából. Nem tudom kinek van régi, kemény borítójú személyi igazolványa. Nem a lyukasztott mintás, hanem az előtte lévő. A személyi igazolvány szám sem teljesen véletlenül van kitalálva. A Szolnok megyeieknek pl. RL a betűjele. A magyarázata: a megye neve (még anno) S Z O L N O K. Itt az igazolvány első betűje "R", a megye első betűje, "S" előtt van az ABC-ben. Tehát sorban p, q, R, S, t. A végén pedig ehhez hasonlóan a "K" után az igazolvány "L" betűje. Akinek van ilyen igazolványa nézze meg. Mondták nekem régebben illetékesek, hogy a számsor hogyan jön ki, de azt már ne kérdezzétek. Bocsi, ha untattam valakit. Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98920 | 2006. január 19. 22:59 | ![]() | |
Egy kis infó Rape írásához, ill. beszúrásához. Ha jól tudom (munkámból adódóan) le van osztva, hogy a kék színű DT-s rendszámokat kik kapják. Ha jól tudom a DT-00 és DT-01 kezdetűek az USA követségé, és a többi is ki van osztva. Régen dolgoztam Pesten, ugyhogy nem igazán tudom a többit. Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98919 | 2006. január 19. 22:53 | ![]() | |
Rape! Bocs, de leírom azt amit először mondtam hangosan, amikor elindítottam a programot: "Hú de fasza csávó vagy!". Egyenlőre amit láttam, az tökéletes. Azért még próbálgatom. Tényleg k... jó. Nagy vagy. Köszi. Kossuth Lajos | |||||
CsabiTGA | Adatlap | 98918 | 2006. január 19. 22:16 | ![]() | |
Köszi, Bruno,945, majd kipróbálom! | |||||
945 | Adatlap | 98917 | 2006. január 19. 21:02 | ![]() | |
Szia CsabiTGA!Nekem sikerült már fogkrémmel és puha ronggyal.Mostanság nehéz normális fogpasztát szerezni,telerakják mindennel,perlit,homok,sóder,murva,fehér legyen az a fog!945 | |||||
Gabi | Adatlap | 98916 | 2006. január 19. 20:57 | ![]() | |
Bruno | Adatlap | 98915 | 2006. január 19. 20:53 | ![]() | |
Néhány remek kép Volvo motorokról. A sárga a régebbi, a kék pedig a legújabb. A képekért köszönet 945 kamionos társunknak. | |||||
Bruno | Adatlap | 98914 | 2006. január 19. 15:18 | ![]() | |
Szia! Nem érdemes füstlakkozni. A legjobb megoldás a 2000-es, 2500-as vizes polirpapir. Ha eltünt a ragasztó elég sima polirpasztával felpolirozni. Brúnó | |||||
CsabiTGA | Adatlap | 98913 | 2006. január 19. 14:57 | ![]() | |
Sziasztok! Nekem is lenne egy hasonló kérdésem, a ragasztónyomokat hogy lehet eltűntetni? Ha ragasztós üveget füstlakkal befújok, úgyis csúnya lesz? | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98912 | 2006. január 19. 09:18 | ![]() | |
Hali! Kissé off:ruhából mivel lehet heveny pill.ragasztó-ráfolyást kiszedni/még nagyobb folt nélkül:-))/? köszi:zs | |||||
kezdo | Adatlap | 98911 | 2006. január 18. 17:06 | ![]() | |
OK, megyek akkor aszem bnelevágok! :) | |||||
Atesz | Adatlap | 98910 | 2006. január 18. 17:06 | ![]() | |
Én fél évet vártam rá, nekem megérte. A Revellé az alacsonytetős (szerintem nem is annyira szép) és drágább is. Ha tudsz, gyere a chat-ra. | |||||
kezdo | Adatlap | 98909 | 2006. január 18. 17:02 | ![]() | |
OK köszi ez is elég mert a motor kérdés volt kicsit lényeges mert én is most akarok a http://www.modellbolt.hu-tól egy ilyet rendelni bruttó 8230Ft-ért. Szerintetek? Megéri, nagyon át-asznak, vagy épp optimális??? | |||||
max | Adatlap | 98908 | 2006. január 18. 17:02 | ![]() | |
bocs kettő link nem sikerült!www.ibk-forum.com/forum/thread.php.a másikat most nem találom később utána nézek,ha szükséges! | |||||
Atesz | Adatlap | 98907 | 2006. január 18. 16:57 | ![]() | |
Kezdő! Én most kezdtem hozzá. Szerintem szép, bár motorja nincs. Festeni feltétlenül kell. | |||||
max | Adatlap | 98906 | 2006. január 18. 16:54 | ![]() | |
kezdő! egyik tg-a-ba sem került motor&a daf xf95be sem!ennel italeriben az alap szin kék,revellben pedig fehér!(ha jól tom)de nezelődj a www.modellversium.de/kit/artikel.phpvagywww.ibk-forum.com/forum/thread.phphttp://www.ibk-forum.com/forum/thread.php?threadid=39" target="_blank">" target="_blank">www.ibk-forum.com/forum/thread.phphttp://www.ibk-forum.com/forum/thread.php.ezekkel szerintem válszt tudtam adni!remélem!!! | |||||
kezdo | Adatlap | 98905 | 2006. január 18. 16:17 | ![]() | |
HOPP, a kép lemaradt, csak a féreértések elkerülése végett rakom fel a képét! :) | |||||
kezdo | Adatlap | 98904 | 2006. január 18. 16:16 | ![]() | |
Akkor én egy olyat kéreeznék az uraktól, hogy mi a véleményük a Italeri: 1/24 MAN TG-A-ról? Motorvan még benne? nehézségifok? frstést kíván-e stb...??? | |||||
RaPe | Adatlap | 98903 | 2006. január 18. 15:41 | ![]() | |
Kis rendszám infó. totalcar.hu/magazin/kozelet/rendszam01/ | |||||
Csabi | Adatlap | 98902 | 2006. január 18. 10:43 | ![]() | |
Motorpróba a la Phoenix MAN. Persze megint este, vacak minőségű képekkel... | |||||
Russell | Adatlap | 98901 | 2006. január 18. 08:19 | ![]() | |
RaPe!!! NAGYON KIRÁLY SRÁC VAGY!!! Amellett, hogy Neked - nem tudom mekkora - számítástechnikai kihívás a rendszámgyártó alkalmazás elkészítése, az európai kamionos társaság részére önzetlenül nyilvánított karitatív tevékenység! Ezért mindenképp köszönet és dícséret illet Téged! Köszi, dicsi!!! Ezt nem tréfából írtam, ugyanis a progid segítségével óriási terhet veszel le az én és a hozzám hasonló érdeklődésű és lehetőségű és brühűűű ki kell mondjam ááá ez fájni fog, ööö kvalitású csávókról! Magyarul: addig, hogy elkészítsem az egyedi rendszámot, és azt pl. Wordbe elmentsem a többiek segítségével eljutottam. De, hogy azt a megfelelő méretben sárga alapra ki is nyomtassam, nos ez a mostani szerény informatikai tudásomat és lehetőségeimet + időmet jóval meghaladja. Úgyhogy, ha működik a progid: ld. első sor!!! Köszi!!! Remélem minimum a teherautó márkák választhatóak leszenk... De ha nem, az sem baj, már így is nagyon jó!!! Üdv: Russell Ps.: néhány korábbi bejegyzésetek nekem érthetetlen, föltételezem, hogy a cseten zajlott eszmecsere részei. Ha gondoljátok, légyszi kicsit többet is osszatok meg a közzel, mert így nekem kicsit ködös. Ps #2: Brúnó építési naplója nagyon tetszett, komoly nyomás alatt tartom én is, hogy folytassa. Brúnó: nincs más kiút! Még mindíg: Russell | |||||
RaPe | Adatlap | 98900 | 2006. január 18. 04:12 | ![]() | |
A program már elmenti a rendszámot BMP-be.(600x150 pixel) A nyomtatás hamarosan várható reményeim szerint. Felrakom a RAR-olt változatát, próbálgassátok. (kitömörítve 2.1 megát foglal saccra) | |||||
RaPe | Adatlap | 98899 | 2006. január 17. 21:19 | ![]() | |
A logóknak a láthatóség miatt neki se álltam. (18 mm szélesek a rendszámok, nem látszana belőle semmi). Holnap nekiállok a nyomtatásnak. Most pedig Scania :) | |||||
Tamas008 | Adatlap | 98898 | 2006. január 17. 20:41 | ![]() | |
max első kérdésedre a válasz: :D :D a mfestését nem tudom még , majd valami szépet festek rá az uj pisztollyal a kit maga postával 12,240 Ft volt igen ebay :D Tamás008 | |||||
Gabi | Adatlap | 98897 | 2006. január 17. 20:02 | ![]() | |
Tamás! Csak azt tudnám, hogy miért kell neked minden kacatot megvenni?!:DD)) Gabi | |||||
max | Adatlap | 98896 | 2006. január 17. 19:58 | ![]() | |
tamás008! az utobbi2hétben csak két olyan makettet mutattál amire pályázom én is!:)milyen festést kap?mennyi volt?ebay? | |||||
Keri | Adatlap | 98895 | 2006. január 17. 19:39 | ![]() | |
| |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98894 | 2006. január 17. 19:11 | ![]() | |
George! Milyen netes boltban? Kossuth Lajos | |||||
Tamas008 | Adatlap | 98893 | 2006. január 17. 18:55 | ![]() | |
ez jött ma :D Tamás008 | |||||
Lajos | Adatlap | 98892 | 2006. január 17. 17:59 | ![]() | |
Hello! george-ot kérdezd ő tudja. amit én fedobtam, a munkatársamé. | |||||
RaPe | Adatlap | 98891 | 2006. január 17. 17:36 | ![]() | |
Spórolhattál volna egy csomó időt, ha bemész a documents and settings[felhanszálónév]local settings emporary internet files nevű könyvtárba, és ott az alkönyvtárakban elkezdesz keresgélni :) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98890 | 2006. január 17. 17:35 | ![]() | |
Huhuuu! Visszavonom, van választék. Kossuth Lajos | |||||
Atesz | Adatlap | 98889 | 2006. január 17. 17:35 | ![]() | |
RaPe! Ha ezt megcsinálod, elintézem, hogy szentté avassanak! | |||||
RaPe | Adatlap | 98888 | 2006. január 17. 17:34 | ![]() | |
Motor nélküli :( | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98887 | 2006. január 17. 17:34 | ![]() | |
A Fabulison a Revell MAN TG-A 11.400 Ft. A modellbolt.hu -n az Italeri MAN with sunshield traile 14.150. Szerintem ez sem rossz. Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98886 | 2006. január 17. 17:31 | ![]() | |
Srácok! modellbolt.hu DAF XF95 Super Space Cab 8.100 Ft. Szerintem korrekt. Szerintetek? Csak sajnos nem nagy a választék. Kossuth Lajos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A lényeget leírtátok a Scaniával kapcsolatosan, a motor nem teljesen fedi a valóságot, sok helyen változtattak már rajta, talán legszembetünőbb a szelepfedelek más formája, de sok egyébb más is. A fülkén csak a homlokfal, löhárító egység lett cserélve, amelyhez a fellépők is tartoznak. ezek azért nyitottak, mert a Scania az új R-es sorozatnál visszatért erre a variációra, így az ajtónyitással működő zárható fellépő kikerült gyártásból, és megmaradt a 4-es széria sajátosságának.
Kossuth Lajos!
A MAN motorok között vannak különbségek, még az F2000 sorozat, sőt a TGA sorozaton belűl is. Az F2000-es sorozat motorjait idő közben is frisítették, amikor kijött az EVO sorozat, legszembetűnőbb változás a más hűtőrács volt, és az ezekkel a motorokkal szerelt változatok típusszámai 4-re végződtek, míg előtte 3-ra, pl
19-403, 19-414. Előszőr ezek a motorok kerültek bele az új TGA-ba is, de időközben kijött az új D-20 jelű motorcsalád mely ezeket is leváltotta. Szóval egy motor nem köthető egy szériához, viszont az F2000 első motorjai óta elég alaposan megváltozott a mostani TGA motorja. Sajnos az Italerinél már az F2000-hez adott motor sem volt megfelelő, a TGA-ban meg nincs is, így ott nincs miről beszélni.
Gabi