<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Zsolesz | Adatlap | 98968 | 2006. január 22. 19:23 | ||
Brúnó,tuti a beszámolód,tényleg nagyon hasznos.Sci-fi szinten gondolkozva,jó lenne egy Pro-Modell kamion mutáció,ilyen cikkekel. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98967 | 2006. január 22. 19:13 | ||
Vééégre,vannak képeim,így áll most a White Freightlinerem. Van még sokminden hátra,a motorblokk,kipufogócsövek,apróságok,stb... Meg + pár kép a Merciről,és egy Pet359-ről. | |||||
Gabi | Adatlap | 98966 | 2006. január 22. 18:28 | ||
945! Melyik gépe, mert azért ő pár évig versenyzett, és volt alatta egy pár fajta Merci. Gabi | |||||
945 | Adatlap | 98965 | 2006. január 22. 18:20 | ||
Sziasztok! Olyan oldalt vagy oldalakat keresek melyen versenykamionok képei láthatóak.Konkrétan Krasznay János gépe érdekelne. Köszönettel 945 | |||||
Gabi | Adatlap | 98964 | 2006. január 22. 16:23 | ||
Nagyobb kép nincs róla? Az biztos, hogy átalakított gép, nem gyári, de vagy F8-as MAN, vagy ha magyar akkor Rába is lehet az alap. | |||||
Bruno | Adatlap | 98963 | 2006. január 22. 15:59 | ||
Elkészültem hát az első részével a Louisville építéséről szóló leírásomnak. Elég nehezen ment, biztos van pár dolog amit kifelejtettem:-( Brúnó | |||||
max | Adatlap | 98962 | 2006. január 22. 15:57 | ||
én rábának nézem!de lehet,hogy régi man-f8. | |||||
Mekett | Adatlap | 98961 | 2006. január 22. 15:55 | ||
Ez milyen járgány akar lenni? weekendbus.hu/tevekenyseg3.jpg | |||||
max | Adatlap | 98960 | 2006. január 22. 14:10 | ||
helló mindenkinek! meg tudja azt nekem mondani valaki,hogy az italeri#3822 sunshield reefer trailer kittben melyik hűtő pót van?elképzelhető,hogy a#791-es? | |||||
kezdo | Adatlap | 98959 | 2006. január 22. 09:22 | ||
Énis egyet értek KossuthLajossal mert sztem ha úgy néz ki mint az eredeti maketten akor nincs semmi gond! :) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98958 | 2006. január 21. 21:37 | ||
Atis! Kezdeti próbálkozásokból lesznek a nagy ötletek. Itt mindenki az anyja hasán kívűl kezdett csak el makettezni, nem született senki profinak. Szerintem jó ötlet. | |||||
Atis | Adatlap | 98957 | 2006. január 21. 20:46 | ||
| |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98956 | 2006. január 21. 19:01 | ||
Bocs, tényleg alakul, de ahogy a tömítő mennyiségéből látom, ez se "örömmakettezés". | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98955 | 2006. január 21. 18:59 | ||
Rape! Ki lehet venni, hogy mi van a képen. Az elsőn például egy doboz margarin, mellette pedig egy kerékpár hátsó lámpa látható. | |||||
RaPe | Adatlap | 98954 | 2006. január 21. 17:32 | ||
Az nagyon jó lenne ha ott tartanék:D | |||||
Bruno | Adatlap | 98953 | 2006. január 21. 17:30 | ||
Nagyon jól áll, szinte már csak a rendszámot kell felrakni:-) | |||||
Tamas008 | Adatlap | 98952 | 2006. január 21. 17:05 | ||
RaPe: szerinetm nagyon jól halad a géped gratula hozzá tessszik :D :D Tamás008 | |||||
RaPe | Adatlap | 98951 | 2006. január 21. 17:00 | ||
| |||||
RaPe | Adatlap | 98950 | 2006. január 21. 16:58 | ||
Előbb itt járt Gabi, és csináltunk pár képet. íme :) Remélem a tömítő hegyekből ki lehet venni, hogy mi micsoda. | |||||
Bruno | Adatlap | 98949 | 2006. január 21. 15:17 | ||
Sziasztok! Egyik barátom eladja a következő összeépített kamionjait: Western Star Constellation Peterbilt 377 daycab Peterbilt 378 Ez egy elkezdett: GMC General További infót Tőle kaphattok: Adame István 06-20-558-30-42 | |||||
Kislocsos | Adatlap | 98948 | 2006. január 21. 10:48 | ||
Hátha ez is érdekel.Angol rendszámtáblák betűtípusa.Bár lehet ez inkább a Rally autosokat érdekelné jobban. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98947 | 2006. január 20. 22:58 | ||
exodus | Adatlap | 98946 | 2006. január 20. 22:40 | ||
ok bocsi Lajos | |||||
Lajos | Adatlap | 98945 | 2006. január 20. 22:32 | ||
Lécci olvasd már el a 2310 ill a 2313 sz hozzászólásokat. Köszi ! Lajos. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98944 | 2006. január 20. 22:29 | ||
Ne sajnáld rá az időt. Ülj le a gép mellé és néz át a beállításait, próbálgasd. Kossuth Lajos | |||||
exodus | Adatlap | 98943 | 2006. január 20. 22:15 | ||
Szeva Lajos Azt a fényképezőgépet én nem értem, fujifilm 4.1 megapixeles, de olyan csunya képet csinál vmikor hogy ajajj!!! Lehet hogy elállítottam a felbontást, mert feltünően kicsi a képmérete, eddgig volt vmikor 450kb most meg 110kb!!!Na mindegy majd lesz vhogy,majd ha már kész lesz azt már szebben lefényképezem Üdv exodus | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98942 | 2006. január 20. 21:44 | ||
A pót szép. Tényleg. Most egy darabig próbáld meg megállni, hogy nem veszel makettet, és vegyél egy jobb fényképező gépet, vagy egy-két fotós órát. Bocsi, de ezt nem hagyhattam ki. Ne haragudj. Nem bántani akartalak, csak vicc volt. Kossuth Lajos | |||||
exodus | Adatlap | 98941 | 2006. január 20. 21:41 | ||
pár kép a két honap munkáirol, nem sok de ez van:( A potrol véleményt kérek!!! Üdv exodus | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98940 | 2006. január 20. 21:33 | ||
Halihóóó! Ha valaki nem ismerné: http://www.olafs-fotoseite.de Rengeteg kamion kép, kategorizálva. Nagyon szép festések, és jó képek. Kossuth Lajos | |||||
kezdo | Adatlap | 98939 | 2006. január 20. 20:29 | ||
KossuthLajos!!! OK köszi. :) | |||||
Gabi | Adatlap | 98938 | 2006. január 20. 19:40 | ||
Igen jól látod, sőt ez a motor már az F90-es sorozathoz sem felelt meg mindenben, csak a régi F8-hoz. Szóval elég rendesen át kéne faragni, ha azt akarod, hogy hasonlítson az eredetire. Gabi | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98937 | 2006. január 20. 19:35 | ||
Gabi! Köszi az infót. Arra gondoltam, hogy az F2000-es motorjár leöntetni, és azt beletenni a TG-A-ba. Ha jól értettelek ez egy korai TG-A-nál menne is, csak sajnos már a 2000-es motorja sem fedte a valóságot, ott is lépéshátrányban voltak a kasztnihoz képest? Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98936 | 2006. január 20. 19:31 | ||
Lajos! Én is el szoktam gondolkodni, hogy a Lajos megszólítású levelek nekem szólnak-e vagy a "sima" Lajosnak. kezdő! Nem türelmetlenséggel, vagy ingerültséggel írtam amit írtam, csak tájékoztató jelleggel. Viszont ha konkrét dolgokra vagy kíváncsi, akkor ne legyél szégyenlős, hanem írd bele. Az Italeri MAN-ját nem tudom milyen nehézségü. A Revell a saját TG-A-ját 4-es erősségűnek adja meg, gondolom az ötös skálán. Amúgy nem megbántás szinten, de írta már valaki, hogy a MAN TG-A és az új XF-95-ös DAF ami már új, és nincs benne sajnos motor. A többi gépes még "régebbi" motorral szerelt. Üdvözlettel: Kossuth Lajos | |||||
Gabi | Adatlap | 98935 | 2006. január 20. 19:25 | ||
Sziasztok! A lényeget leírtátok a Scaniával kapcsolatosan, a motor nem teljesen fedi a valóságot, sok helyen változtattak már rajta, talán legszembetünőbb a szelepfedelek más formája, de sok egyébb más is. A fülkén csak a homlokfal, löhárító egység lett cserélve, amelyhez a fellépők is tartoznak. ezek azért nyitottak, mert a Scania az új R-es sorozatnál visszatért erre a variációra, így az ajtónyitással működő zárható fellépő kikerült gyártásból, és megmaradt a 4-es széria sajátosságának. Kossuth Lajos! A MAN motorok között vannak különbségek, még az F2000 sorozat, sőt a TGA sorozaton belűl is. Az F2000-es sorozat motorjait idő közben is frisítették, amikor kijött az EVO sorozat, legszembetűnőbb változás a más hűtőrács volt, és az ezekkel a motorokkal szerelt változatok típusszámai 4-re végződtek, míg előtte 3-ra, pl 19-403, 19-414. Előszőr ezek a motorok kerültek bele az új TGA-ba is, de időközben kijött az új D-20 jelű motorcsalád mely ezeket is leváltotta. Szóval egy motor nem köthető egy szériához, viszont az F2000 első motorjai óta elég alaposan megváltozott a mostani TGA motorja. Sajnos az Italerinél már az F2000-hez adott motor sem volt megfelelő, a TGA-ban meg nincs is, így ott nincs miről beszélni. Gabi | |||||
CsabiTGA | Adatlap | 98934 | 2006. január 20. 18:47 | ||
Láttatok már olyan kamiont, aminek az volt a plexijére írva, hogy marha? :) Én valamelyik nap láttam, nem tudom honnan jött, nem láttam a rendszámát. | |||||
Lajos | Adatlap | 98933 | 2006. január 20. 18:20 | ||
Kedves mindenki!! Nem érzem magam megbántva, de nem lehetne az csinálni,hogy mikor vki ír vkinek a megszólításnál a teljes nicknév ki legyen írva.Már többedszerre fordul elő, hogy azt hiszem nekem szól aztán mégsem.Nekem a nicknevem amit használok a keresztnevem is eggyúttal.Köszönettel sima Lajos | |||||
kezdo | Adatlap | 98932 | 2006. január 20. 18:15 | ||
Kedves Lajos azt tudpm, hogy nincs az újjakban motor én csak azt akartam megtudni, ogy ez már új vagy régi? | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98931 | 2006. január 20. 14:58 | ||
Köszi! Ha már itt tartunk, akkor egy kérdés. Sok a különbség a MAN TG-A és a MAN 200-es motorja között? Kossuth Lajos | |||||
RaPe | Adatlap | 98930 | 2006. január 20. 14:02 | ||
Lajos, Russel! Az új scania alváza megegyezik a régebbi 164és 144 alvázával (ha megnézitek az öntőkereteket alaposabban, láthatjátok ti is) A 144-es motorja van benne, ami már a sima 164-be sem volt jó, ebbe meg végképp. Szóval ami új a kitben az a kaszni. (Ha valahol tévedtem, majd George úgy is kijavít :)) u.i: Russel kerestelek ma az itthoni telefonról, szal akit kinyomtál, én voltam :) Bruno mondta hogy akartál tőlem vmit, gondoltam megcsörgetlek hogy mi vót az. | |||||
Bombraider | Adatlap | 98929 | 2006. január 20. 12:12 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 98928 | 2006. január 20. 12:02 | ||
Ketves ember, aki vagy te a Russel! Először is egy intelem. Óvatosan, mert úgy kivágnak erről az oldalról, hogy a lábad nem éri azt a bizonyos anyaföldet. Amúgy köszi az észrevételt. Ha lesz valami konkrét meglátásom a makettről, akkor jelzem. tuddki. | |||||
Russell | Adatlap | 98927 | 2006. január 20. 10:07 | ||
Kedves Kossuth Lajos (avatottaknak Gorrda urr??)! Szerintem: 1.) az Italeri R580 V8 valójában R500, de ez semmit sem von le a termék élvezeti értékéből (csak a jelölés más...). Nem a 164L változatot fűrészelgették, rendben végigvezették rajta a KÜLSŐ változásokat. Motor van benne, de hogy jó-e, azt nem tudom, még nem foglalkoztam vele részletesen. Summa summarum: nekem tetszik. Külön jó benne, hogy nem az aerodinamikailag jobb, fedett felhágók vannak benne ugye, hanem a lépcsők. (ügyesek leöntik műgyagyából, és beépítik a korábbi 4-es sorozatú Scaniaba, ugye...) 2.) az általad citált négy betűs rendszámról nekem nem kifejezetten a trágár asszociáció ugrik be, inkább valami más... pl: fincsi, jujuj, stb. Persze a közizlés, az más. Valóban én sem engedném, bár bizonyos határig viccesnek is tartom a dolgot. Mardok 10 telettel duddgi: a rásszell | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98926 | 2006. január 20. 01:30 | ||
Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98925 | 2006. január 19. 23:58 | ||
| |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98924 | 2006. január 19. 23:57 | ||
Egy kis érdekesség. Arany áron. Most 250 USD. | |||||
RaPe | Adatlap | 98923 | 2006. január 19. 23:28 | ||
Lajos! amit írtál az XX 00-00 lehetőség bekerül a progiba (Atesz hívta rá fel a figyelmem, utána kerestem rá a totalcar-on a témára), bár kék és piros rendszámot nem tervezek (szerintem értelmetlen). Hátra a kamionok miatt a rövid magas táblát nagy valószínűség szerint megcsinálom. DE azért ez mind nem 2 nap lesz :) Motorokhoz nemtom érdemes-e megcsinálnom külön. (ugyanis keskenyebb 4 centivel a kamionos változatnál, éljen a logika!) A pina rendszámhoz még annyit hogy ha jól emlékszem azt írtáka cikben, hogy trágár rendszámot nema dnak ki 3 betűset, de rendelt több betűsnél nincs ilyen szabály. Lehet félreolvastam valamit :) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98922 | 2006. január 19. 23:22 | ||
kezdő! Azt hiszem erről volt már szó, és ha jól emlékszem a következőket állapítottuk meg. Ha rosszul mondom, illetve kihagyok valamit, jelezzétek. Egyikben sincs motor, mint ahogyan max is írta. Gyakorlatilag ugyanaz mind a két készlet, tehát nem külön-külön fejlesztés. Az Italeri magas, a Revell alacsony fülkés. Más a festés és a matrica. A Revellé sem rossz, de nekem az Italeri szimpibb. Nem beszélve arról, hogy olcsóbb is, nem is kevéssel. Legalábbis ahol én láttam. Nos, mit hagytam ki? Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98921 | 2006. január 19. 23:09 | ||
És még egy kis infó az íráshoz. Szó van arról, hogy milyen renszámokat nem adnak ki. Pl. FOS és hasonló volumenűeket. Nem lehet elvileg trágár kifejezés. Én láttam képen PINA betűs rendszámot is. Lehet, hogy ez nem trágár? És még valami, igaz, hogy nem rendszám, csak egy kis érdekesség a közigazgatás világából. Nem tudom kinek van régi, kemény borítójú személyi igazolványa. Nem a lyukasztott mintás, hanem az előtte lévő. A személyi igazolvány szám sem teljesen véletlenül van kitalálva. A Szolnok megyeieknek pl. RL a betűjele. A magyarázata: a megye neve (még anno) S Z O L N O K. Itt az igazolvány első betűje "R", a megye első betűje, "S" előtt van az ABC-ben. Tehát sorban p, q, R, S, t. A végén pedig ehhez hasonlóan a "K" után az igazolvány "L" betűje. Akinek van ilyen igazolványa nézze meg. Mondták nekem régebben illetékesek, hogy a számsor hogyan jön ki, de azt már ne kérdezzétek. Bocsi, ha untattam valakit. Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98920 | 2006. január 19. 22:59 | ||
Egy kis infó Rape írásához, ill. beszúrásához. Ha jól tudom (munkámból adódóan) le van osztva, hogy a kék színű DT-s rendszámokat kik kapják. Ha jól tudom a DT-00 és DT-01 kezdetűek az USA követségé, és a többi is ki van osztva. Régen dolgoztam Pesten, ugyhogy nem igazán tudom a többit. Kossuth Lajos | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 98919 | 2006. január 19. 22:53 | ||
Rape! Bocs, de leírom azt amit először mondtam hangosan, amikor elindítottam a programot: "Hú de fasza csávó vagy!". Egyenlőre amit láttam, az tökéletes. Azért még próbálgatom. Tényleg k... jó. Nagy vagy. Köszi. Kossuth Lajos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |