/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Elektrolakatos 99591 2006. április 6. 16:01
Válasz erre
kamizson.jpg méret: 31 KB
Móvár elött még van idő átfesteni a cuccost ! :D:D:D

A Madách téren jártam ma és éppen csak sikerült lefotóznom !
De témának hátha jó ! :D:D:D
streetracing 99590 2006. április 6. 16:01
Válasz erre
Atis 99589 2006. április 6. 15:37
Válasz erre
MrChef.

Az eljárás valóban ez, de én bársonypor helyett lisztet használtam. Nem nagy különbség, de míg a bársonypor általában festett, és akkor már kész is, a lisztnél még egy végső szint kell adni a dolognak.

üdv.
MrChef 99588 2006. április 6. 12:23
Válasz erre
Atis!

Hogyan is készítetted az üléseket? Rá kell fújni lakkot, majd szitán rászórni a bársonyport?
Tenx!

MrChef
Atis 99587 2006. április 5. 20:33
Válasz erre
Lucky.

de lehet... a franc se nézte mi van kiirva.:D
lucky 99586 2006. április 5. 20:27
Válasz erre
Atis!
Ez nem a Panton? A Deák tér mögött egy viszonylag szűk utcában...
Atis 99585 2006. április 5. 16:39
Válasz erre
Hali

én speciel talán a Deák tér mögötti nagy kreatív boltba láttam. Pontos címet ne kérj mert fogalmam sincs mi a neve, azt tudom hogy a Deák tér mögött van a nyugati felé.
streetracing 99584 2006. április 4. 22:58
Válasz erre
hello, öntapados metál foliát nem tudjátok hol lehet kapni és kb mennyibe kerül?
Hooligan 99583 2006. április 4. 20:22
Válasz erre
ST7.jpg méret: 123.3 KB
ST8.jpg méret: 104.4 KB
Ez nem rosz gép!
sanyi 99582 2006. április 4. 18:05
Válasz erre
Keverem ám!!! de még hogy. Gabinak köszönet a kiigazitásért,a többiektől bocsika!
Gabi 99581 2006. április 3. 18:42
Válasz erre
Gabi 99580 2006. április 3. 18:41
Válasz erre
Szia sanyi!
Szerintem kevered a szezont a fazonnal, vagy nem olvastad el rendesen Atis kérdését!
Mi a különbség a Scania 164 L Topclass 580 CV 3819-es számú doboz tartalma és a Scania 144L Millennium Truck 3805-ös számú doboz tartalma között?
Amiről te írtál az a régi 124-114 széria, és az új R széria közötti különbség egy része. Atis amit kérdezett az más, itt valóban csak a motorok közt van alapvető különbség. Mondjuk a 164-es makett motorja sajnos nem nagyon hasonlít az eredetire, de a két típus között a valóságban szinte csak a felíratokban van különbség külsőleg. A 164-es sorozat 2001-ben jött ki, míg az új R-es sorozat 2004-ben. Az R-es szériánál, amit te is írtál sok mindent változtattak külsőleg belsőleg egyaránt, sőt a vázon, futóművőn, és a soros 6 hengeres motorokon is. Ennek az Italeri által gyártott makettje a 3829-es kódszámot viseli.
És végül három a kép a három kamionról, amiről beszélünk, hogy egyértelmű legyen:
A 164L-580:
lkw-infos.net/images/lkw-hst/scania/164/Scania-164-L-580-Braun-150604-1.jpg A 144L:
lkw-infos.net/images/lkw-hst/scania/144/teil-2/Scania-144-L-530-Pandana-Holz-120904-1-I.jpg
és az R széria:
lkw-infos.net/images/lkw-hst/scania/r-500-580-1/Scania-R580-Kronos-110205-kr01.jpg

Szia Gabi
Tamas008 99579 2006. április 3. 16:43
Válasz erre
Gabi nagyon király a gép
gratulálok :)

Tamás008
Atis 99578 2006. április 3. 13:39
Válasz erre
Ahoi

Köszönöm szépen Gabi, és Sanyi.
A belső tér annyira nem kimondottan izgat, csak a külselye a lényeges. Kaptam egy bérmunkát, és mivel a Milenniumot nem kaptam meg, ezért a 164L-st vettem meg.

köszike mégegyszer az infókat.

üdv.
Gabi 99577 2006. április 2. 18:13
Válasz erre
IMG_0008.jpg méret: 43.9 KB
IMG_0011.jpg méret: 40.1 KB
IMG_0012.jpg méret: 68.8 KB
IMG_0013.jpg méret: 51 KB
IMG_0014.jpg méret: 66.6 KB
IMG_0015.jpg méret: 49.7 KB
IMG_0016.jpg méret: 75.3 KB
IMG_0017.jpg méret: 50.6 KB
IMG_0019.jpg méret: 71 KB
Sziasztok!
Úgy látom mostanában lazsáltok egy kicsit, de én azért szobafelújítás, parkettacsere közben is haladtam valamenyit a Mercivel. Elkészült a hidraulkiahenger valamint a felfogatásai. A rögzítőcsapok még csak ideiglenesek, mert festéshez a munkahengerszárat kiveszem, és az alját is külön festem majd. A munkahenger felső részére még vékony gumigyűrű kerül festés után, majd ez vezeti meg pontosan a szárat. Kb. ennyi most röviden, itt vannak a képek.
Gabi
sanyi 99576 2006. április 2. 18:11
Válasz erre
Ha lehet vitatkoznék Gabival,ugyanis jelentősen változott a két Scania fülkéjének
belső világa.A felső ágy a szélvédő felől a hátfalra került ujból,teljesen más a
műszerfal,más kialakitású a két ülés közti motoralagút kialakitása,és a szélvédő
felett új tárolórekeszeket alakitottak ki.Kivülről csak a kamion eleje változott.
A makett hűen követi az igazi kamion fülkéjének formáját-kialakitását,két hiba van
benne mégpedig,az ülések és a kormány.Az új kamionban másmilyen alakú mindkettő.
A többi része a két makettnek tényleg megegyezik,pedig az igaziak köszönő viszony-
ban sincsenek egymással.Nekem megvan mindkettő és szuperjó makettek.
Gabi 99575 2006. április 2. 12:04
Válasz erre
Bocs, így pontosabb:
totalcar.hu/sakalcar/zil131/
Gabi 99574 2006. április 2. 12:03
Válasz erre
Egy Zil új élete:
totalcar.hu/
KossuthLajos 99573 2006. április 1. 22:19
Válasz erre
Gabi! Köszi. Majd ha nagy leszek meghálálom.
Gabi 99572 2006. április 1. 22:08
Válasz erre
Kossuth Lajos!
Egy kis segítség leendő munkádhoz.
Gabi
www.man-tga.com/
Gabi 99571 2006. április 1. 19:29
Válasz erre
Szia Atis!
Lényegében ugyanaz, csak a matrica más.
A valóságban is csak szinte a motor teljesítménye, és hengerűrtartalma között van különbség, külsőre szinte semmi.
Tehát makettban tökmindegy melyiket veszed meg, ugyanaz mindkettő.
Gabi
Atis 99570 2006. április 1. 18:40
Válasz erre
Sziasztok.

Gabi, Exec, illetve a nagy európaisok:

Mi a különbség a Scania 164 L Topclass 580 CV 3819-es számú doboz tartalma és a Scania 144L Millennium Truck 3805-ös számú doboz tartalma között?

Lényegében ugyanaz a kitt, vagy az italeri a két dobozban már eltérő konstrukciót rakott?

Köszönöm a tudatlanságom kielégítésére irányuló határozott segítőkészségeteket.

üdv.
KossuthLajos 99569 2006. április 1. 18:10
Válasz erre
Igenis főnök!
Azé magánba mi Brunó sporttárssal elmét cserélünk, csak az nem látványos.
Gabi 99568 2006. április 1. 18:04
Válasz erre
Kamionos banda!
Mi van veletek?
Meg történt az a csúfság velünk, hogy a tegnapi nap nem történt beírás a topikba. Kérem egy kicsit csipkedjük magunkat, már nagyon közel van a 3000. beírás.
Gabi
Csabi 99567 2006. március 30. 11:00
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

www.lantruck.com/

Amikor a makett lesz a számítógép háza...
(képekre kattintva bemutatja az építést is)
Csabi
MrChef 99566 2006. március 29. 20:05
Válasz erre
Gabi!

Köszi a segítséget!:-) Sajna sehol sem találok róla képet a neten, úgyhogy megpróbálom a filmből kimenteni a megfelelő képet a PC-mre. Ha meglesz, feltöltöm ide.

MrChef
(Dési Tamás)
Gabi 99565 2006. március 29. 19:26
Válasz erre
MrChef!
Ha jól emlékszem Kenworth W-900, de már több éve láttam, és nem biztos. egy kép, vagy egy link sokat segítene, ha tudnál mutatni.
Gabi
MrChef 99564 2006. március 29. 19:25
Válasz erre
Sziasztok!

Ti biztos tudjátok, ezért kérdem, hogy az "És megint dühbe jövünk" című filmben milyen kamionja volt Charlie Filponak? Ha lehet kapni makettben, azt megépíteném!
Gabi 99563 2006. március 29. 19:14
Válasz erre
Zsolesz!
Pontosan nem tudom az árát, én 11-12 ezer forint körül hallottam. Mint a linken is látod, itt is 38-50 Eurot írnak, ami kb ez az összeg.
Gabi
Zoli 99562 2006. március 29. 18:57
Válasz erre
Az első autójuk egy Pontiac volt, elképesztő minőségben, de az alak- és mérethibák miatt használhatatlan kasznival.
z
Zsolesz 99561 2006. március 29. 18:41
Válasz erre
Ez nagyon igényes,autóval is próbálkoztak,azt hiszem egy Cadillac-el,és übertamiya minőségű lett.Álljanak is neki gyorsan kamiongyártásra:-)!!!Árát nem tudod?
Gabi 99560 2006. március 29. 18:25
Válasz erre
Sziasztok!
A Trumpi új tűzoltója, elég komoly minőség, ha nekiállnak kamiont gyártani komoly ellenfele lesz az Italerinek.
Gabi
www.modellversium.de/kit/artikel.php
KossuthLajos 99559 2006. március 29. 11:13
Válasz erre
sanyi 99558 2006. március 29. 10:53
Válasz erre
Lajos az F1-as Renaulthoz Modell Master 1514E yeiiow gloss-t használok sárgának.
A kék karibi kék,de én sem találtam igazán megfelelőt.Ha meglelem az igazit,meg-
irom neked.
KossuthLajos 99557 2006. március 28. 19:43
Válasz erre
Sanyi!
Ha már úgyis a Renault istálló környékén jársz, add már meg a kék-sárga színek kódjait!
Köszi.
Zsolesz 99556 2006. március 28. 19:43
Válasz erre
Szép kis gyűjtemény!
A freightliner csak azért nem 3 tengelyes,mert nem volt 3. tengely:-),tulképpen teljes egyedi építés,ma felmatricáztam,és hihetetlenül feldobta,meg a töpszli K123 üzemanyagtartályát is Bare-metal kezeltem a fotó óta.
sanyi 99555 2006. március 28. 19:34
Válasz erre
Sziasztok Srácok. Zsolesz vontatoja valoban szokatlan konstrukcio de tény,hogy
egyedulállo és bitang jol néz ki.Megmozgatta a fantáziám. Kérdésedre a válasz-
8 nyerges szerelvény,3 teherauto,1 amerikai kamion mentő,4 nyerges vontato.Doboz-
ban van pár személyauto,és most készul a Forma-1 Renault istálo szálito kamionja.
Dobozban van a Bussing8000 szerelvény melyhez a festésmintán gondolkozom.
Gabi 99554 2006. március 28. 18:56
Válasz erre
Jó lesz Zsolesz, de nekem nagyon furcsa a 2 tengelyes amcsi vontató.
Gabi
Csabi 99553 2006. március 28. 12:51
Válasz erre
Hát igen. Egy ilyen előbb jön, mint a busz a kietlen ausztrál sivatag közepén! :-)
Hooligan 99552 2006. március 28. 12:48
Válasz erre
Gondolj bele, amikor az ember áll a buszmegállóban a kietlen ausztrál sivatag közepén és egy ilyen hoszú valami elmegy az emder mellett egy 5 percen keresztül!
Csak megy és megy és megy!
Zsolesz 99551 2006. március 28. 12:35
Válasz erre
A K-123-ra feltétlenül szeretnék cégfeliratot,valaki tudna segíteni?A két ajtóra kellene,és a napellenző idomon is jó lenne valami.
Csabi 99550 2006. március 28. 12:29
Válasz erre
www.etrucker.com/apps/news/article.asp

Új rekord Ausztráliában
Zsolesz 99549 2006. március 28. 12:10
Válasz erre
DSC04602.JPG méret: 39.7 KB
DSC04603.JPG méret: 44.7 KB
DSC04604.JPG méret: 42.3 KB
DSC04605.JPG méret: 32.9 KB
DSC04608.JPG méret: 29.8 KB
DSC04609.JPG méret: 39 KB
DSC04610.JPG méret: 41.6 KB
Nu!Így áll a most készülő két gépem:
Sanyi,gratula a szép munkáidhoz,nagyot dob a dekor az összképen.Hány kamcsit építettél már?
sanyi 99548 2006. március 27. 10:33
Válasz erre
Cargomax01.JPG méret: 105.4 KB
DSCI0012.JPG méret: 107.3 KB
Sziasztok,ujabb két ramaty kép. Mindenkinek ragasztogözzel teli további jo alkotást
kivánok. Sanyi
exec 99547 2006. március 27. 10:10
Válasz erre
Sanyi!

A kfs honlapján tudsz venni műgyantából. Egyébként rizikós, hiszen aki pl az italeri vonatkozó kitjeit megveszi általában be is építi őket...
sanyi 99546 2006. március 27. 10:01
Válasz erre
Sziasztok Srácok. Ritkán kerulők gep ele,ezert utolag koszonom az elismerő szavakat
a Kamionok kapcsán.A képek sajnos technikai és tudásbéli rutinom miatt ilyenek.A Ka
mionok és potkocsik Italeri gyártmányuak,a dekoráciot pedig dekoratőr késziti nekem
képek és általam rajzolt sablonok alapján egész vékony őntapados matricábol.A Schua
nos Merci a Super Actros-bol lett kialakitva. Uj alvázat készitettem,majd a pontos
tengelytáv kiszámolása után erre kerultek a futomuvek.A felépitményt muanyag lapok-
bol csináltam és régi esőkabát anyagával boritottam be,mivel ez kellően visszaadja
a ponyva enyhén recés-perforált feluletét.A feliratok és csikok a már emlitett modon
készultek.Az autohoz tervben van egy tandemes pot készitése ezért megkérnélek benne-
teket AKI TUD KISMÉRETU POTKOCSI KEREKET SZOLJON. udv.Sanyi
Zsolesz 99545 2006. március 26. 20:33
Válasz erre
Na elveszett valahogy az előző hsz.-em.
Nagyon frankó lett/lesz a gép,Gabi,főképpen a koszolás tetszik,különösen a fülkéé.Kellő mértékű,cseppet sem túlzott,és nagyon élethű,meg is kérnélek,írj már erről pár szót,ködöléssel csináltad,stb.
Olvastam régebben cikket koszolásról,hogy teljes gyári csillivilli az alap,ezt "öregítik" rozsdával,ködöléssel,mattítással,linkelem is ezzel kjapcsolatban a kedvenc képem.
Az én képeim sem maradnak el,csak csúsztam a festéssel egy napot.
Gabi 99544 2006. március 26. 19:15
Válasz erre
l?bak2.jpg méret: 84.3 KB
l?bak3.jpg méret: 89.3 KB
lehajtva.jpg méret: 60.5 KB
munkahebger1.jpg méret: 39.6 KB
munkahenger.jpg méret: 40 KB
Itt a következő sorozat!
Gabi 99543 2006. március 26. 19:13
Válasz erre
fel?p?tm?ny.jpg méret: 76.3 KB
fel?p?tm?ny1.jpg méret: 76.1 KB
fel?p?tm?y_h?tul.jpg méret: 74.5 KB
l?bak.jpg méret: 57.9 KB
l?bak1.jpg méret: 73.3 KB
Sziasztok!
Haladtam egy kicsit a Mercivel, néhány kép róla. Elkészültek a hátsó talpak, valamint felraktam az emelőkarokat is. A tengely fémből készült, ebből volt a legegyszerűbb megoldani, hogy működjön is. Közben készül a munkahenger is, szintén fémből, a munkahengerszár palacsavarvég felporízova.
Gabi
Atis 99542 2006. március 26. 17:53
Válasz erre
Gabi.
Nem... még doboz hegyekben, de a jelenlegi munkámhoz szorosan kapcsolódó dolgot be kell majd szerezzem.

üdv.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.