<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Elektrolakatos | Adatlap | 99591 | 2006. április 6. 16:01 | ![]() | |
streetracing | Adatlap | 99590 | 2006. április 6. 16:01 | ![]() | |
köszi, lesz időm megnézem. | |||||
Atis | Adatlap | 99589 | 2006. április 6. 15:37 | ![]() | |
MrChef. Az eljárás valóban ez, de én bársonypor helyett lisztet használtam. Nem nagy különbség, de míg a bársonypor általában festett, és akkor már kész is, a lisztnél még egy végső szint kell adni a dolognak. üdv. | |||||
MrChef | Adatlap | 99588 | 2006. április 6. 12:23 | ![]() | |
Atis! Hogyan is készítetted az üléseket? Rá kell fújni lakkot, majd szitán rászórni a bársonyport? Tenx! MrChef | |||||
Atis | Adatlap | 99587 | 2006. április 5. 20:33 | ![]() | |
Lucky. de lehet... a franc se nézte mi van kiirva.:D | |||||
lucky | Adatlap | 99586 | 2006. április 5. 20:27 | ![]() | |
Atis! Ez nem a Panton? A Deák tér mögött egy viszonylag szűk utcában... | |||||
Atis | Adatlap | 99585 | 2006. április 5. 16:39 | ![]() | |
Hali én speciel talán a Deák tér mögötti nagy kreatív boltba láttam. Pontos címet ne kérj mert fogalmam sincs mi a neve, azt tudom hogy a Deák tér mögött van a nyugati felé. | |||||
streetracing | Adatlap | 99584 | 2006. április 4. 22:58 | ![]() | |
hello, öntapados metál foliát nem tudjátok hol lehet kapni és kb mennyibe kerül? | |||||
Hooligan | Adatlap | 99583 | 2006. április 4. 20:22 | ![]() | |
| |||||
sanyi | Adatlap | 99582 | 2006. április 4. 18:05 | ![]() | |
Keverem ám!!! de még hogy. Gabinak köszönet a kiigazitásért,a többiektől bocsika! | |||||
Gabi | Adatlap | 99581 | 2006. április 3. 18:42 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 99580 | 2006. április 3. 18:41 | ![]() | |
Szia sanyi! Szerintem kevered a szezont a fazonnal, vagy nem olvastad el rendesen Atis kérdését! Mi a különbség a Scania 164 L Topclass 580 CV 3819-es számú doboz tartalma és a Scania 144L Millennium Truck 3805-ös számú doboz tartalma között? Amiről te írtál az a régi 124-114 széria, és az új R széria közötti különbség egy része. Atis amit kérdezett az más, itt valóban csak a motorok közt van alapvető különbség. Mondjuk a 164-es makett motorja sajnos nem nagyon hasonlít az eredetire, de a két típus között a valóságban szinte csak a felíratokban van különbség külsőleg. A 164-es sorozat 2001-ben jött ki, míg az új R-es sorozat 2004-ben. Az R-es szériánál, amit te is írtál sok mindent változtattak külsőleg belsőleg egyaránt, sőt a vázon, futóművőn, és a soros 6 hengeres motorokon is. Ennek az Italeri által gyártott makettje a 3829-es kódszámot viseli. És végül három a kép a három kamionról, amiről beszélünk, hogy egyértelmű legyen: A 164L-580: lkw-infos.net/images/lkw-hst/scania/164/Scania-164-L-580-Braun-150604-1.jpg A 144L: lkw-infos.net/images/lkw-hst/scania/144/teil-2/Scania-144-L-530-Pandana-Holz-120904-1-I.jpg és az R széria: lkw-infos.net/images/lkw-hst/scania/r-500-580-1/Scania-R580-Kronos-110205-kr01.jpg Szia Gabi | |||||
Tamas008 | Adatlap | 99579 | 2006. április 3. 16:43 | ![]() | |
Gabi nagyon király a gép gratulálok :) Tamás008 | |||||
Atis | Adatlap | 99578 | 2006. április 3. 13:39 | ![]() | |
Ahoi Köszönöm szépen Gabi, és Sanyi. A belső tér annyira nem kimondottan izgat, csak a külselye a lényeges. Kaptam egy bérmunkát, és mivel a Milenniumot nem kaptam meg, ezért a 164L-st vettem meg. köszike mégegyszer az infókat. üdv. | |||||
Gabi | Adatlap | 99577 | 2006. április 2. 18:13 | ![]() | |
Úgy látom mostanában lazsáltok egy kicsit, de én azért szobafelújítás, parkettacsere közben is haladtam valamenyit a Mercivel. Elkészült a hidraulkiahenger valamint a felfogatásai. A rögzítőcsapok még csak ideiglenesek, mert festéshez a munkahengerszárat kiveszem, és az alját is külön festem majd. A munkahenger felső részére még vékony gumigyűrű kerül festés után, majd ez vezeti meg pontosan a szárat. Kb. ennyi most röviden, itt vannak a képek. Gabi | |||||
sanyi | Adatlap | 99576 | 2006. április 2. 18:11 | ![]() | |
Ha lehet vitatkoznék Gabival,ugyanis jelentősen változott a két Scania fülkéjének belső világa.A felső ágy a szélvédő felől a hátfalra került ujból,teljesen más a műszerfal,más kialakitású a két ülés közti motoralagút kialakitása,és a szélvédő felett új tárolórekeszeket alakitottak ki.Kivülről csak a kamion eleje változott. A makett hűen követi az igazi kamion fülkéjének formáját-kialakitását,két hiba van benne mégpedig,az ülések és a kormány.Az új kamionban másmilyen alakú mindkettő. A többi része a két makettnek tényleg megegyezik,pedig az igaziak köszönő viszony- ban sincsenek egymással.Nekem megvan mindkettő és szuperjó makettek. | |||||
Gabi | Adatlap | 99575 | 2006. április 2. 12:04 | ![]() | |
Bocs, így pontosabb: totalcar.hu/sakalcar/zil131/ | |||||
Gabi | Adatlap | 99574 | 2006. április 2. 12:03 | ![]() | |
Egy Zil új élete: totalcar.hu/ | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 99573 | 2006. április 1. 22:19 | ![]() | |
Gabi! Köszi. Majd ha nagy leszek meghálálom. | |||||
Gabi | Adatlap | 99572 | 2006. április 1. 22:08 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 99571 | 2006. április 1. 19:29 | ![]() | |
Szia Atis! Lényegében ugyanaz, csak a matrica más. A valóságban is csak szinte a motor teljesítménye, és hengerűrtartalma között van különbség, külsőre szinte semmi. Tehát makettban tökmindegy melyiket veszed meg, ugyanaz mindkettő. Gabi | |||||
Atis | Adatlap | 99570 | 2006. április 1. 18:40 | ![]() | |
Sziasztok. Gabi, Exec, illetve a nagy európaisok: Mi a különbség a Scania 164 L Topclass 580 CV 3819-es számú doboz tartalma és a Scania 144L Millennium Truck 3805-ös számú doboz tartalma között? Lényegében ugyanaz a kitt, vagy az italeri a két dobozban már eltérő konstrukciót rakott? Köszönöm a tudatlanságom kielégítésére irányuló határozott segítőkészségeteket. üdv. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 99569 | 2006. április 1. 18:10 | ![]() | |
Igenis főnök! Azé magánba mi Brunó sporttárssal elmét cserélünk, csak az nem látványos. | |||||
Gabi | Adatlap | 99568 | 2006. április 1. 18:04 | ![]() | |
Kamionos banda! Mi van veletek? Meg történt az a csúfság velünk, hogy a tegnapi nap nem történt beírás a topikba. Kérem egy kicsit csipkedjük magunkat, már nagyon közel van a 3000. beírás. Gabi | |||||
Csabi | Adatlap | 99567 | 2006. március 30. 11:00 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! www.lantruck.com/ Amikor a makett lesz a számítógép háza... (képekre kattintva bemutatja az építést is) Csabi | |||||
MrChef | Adatlap | 99566 | 2006. március 29. 20:05 | ![]() | |
Gabi! Köszi a segítséget!:-) Sajna sehol sem találok róla képet a neten, úgyhogy megpróbálom a filmből kimenteni a megfelelő képet a PC-mre. Ha meglesz, feltöltöm ide. MrChef (Dési Tamás) | |||||
Gabi | Adatlap | 99565 | 2006. március 29. 19:26 | ![]() | |
MrChef! Ha jól emlékszem Kenworth W-900, de már több éve láttam, és nem biztos. egy kép, vagy egy link sokat segítene, ha tudnál mutatni. Gabi | |||||
MrChef | Adatlap | 99564 | 2006. március 29. 19:25 | ![]() | |
Sziasztok! Ti biztos tudjátok, ezért kérdem, hogy az "És megint dühbe jövünk" című filmben milyen kamionja volt Charlie Filponak? Ha lehet kapni makettben, azt megépíteném! | |||||
Gabi | Adatlap | 99563 | 2006. március 29. 19:14 | ![]() | |
Zsolesz! Pontosan nem tudom az árát, én 11-12 ezer forint körül hallottam. Mint a linken is látod, itt is 38-50 Eurot írnak, ami kb ez az összeg. Gabi | |||||
Zoli | Adatlap | 99562 | 2006. március 29. 18:57 | ![]() | |
Az első autójuk egy Pontiac volt, elképesztő minőségben, de az alak- és mérethibák miatt használhatatlan kasznival. z | |||||
Zsolesz | Adatlap | 99561 | 2006. március 29. 18:41 | ![]() | |
Ez nagyon igényes,autóval is próbálkoztak,azt hiszem egy Cadillac-el,és übertamiya minőségű lett.Álljanak is neki gyorsan kamiongyártásra:-)!!!Árát nem tudod? | |||||
Gabi | Adatlap | 99560 | 2006. március 29. 18:25 | ![]() | |
Sziasztok! A Trumpi új tűzoltója, elég komoly minőség, ha nekiállnak kamiont gyártani komoly ellenfele lesz az Italerinek. Gabi www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 99559 | 2006. március 29. 11:13 | ![]() | |
Előre és utólag is köszi. | |||||
sanyi | Adatlap | 99558 | 2006. március 29. 10:53 | ![]() | |
Lajos az F1-as Renaulthoz Modell Master 1514E yeiiow gloss-t használok sárgának. A kék karibi kék,de én sem találtam igazán megfelelőt.Ha meglelem az igazit,meg- irom neked. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 99557 | 2006. március 28. 19:43 | ![]() | |
Sanyi! Ha már úgyis a Renault istálló környékén jársz, add már meg a kék-sárga színek kódjait! Köszi. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 99556 | 2006. március 28. 19:43 | ![]() | |
Szép kis gyűjtemény! A freightliner csak azért nem 3 tengelyes,mert nem volt 3. tengely:-),tulképpen teljes egyedi építés,ma felmatricáztam,és hihetetlenül feldobta,meg a töpszli K123 üzemanyagtartályát is Bare-metal kezeltem a fotó óta. | |||||
sanyi | Adatlap | 99555 | 2006. március 28. 19:34 | ![]() | |
Sziasztok Srácok. Zsolesz vontatoja valoban szokatlan konstrukcio de tény,hogy egyedulállo és bitang jol néz ki.Megmozgatta a fantáziám. Kérdésedre a válasz- 8 nyerges szerelvény,3 teherauto,1 amerikai kamion mentő,4 nyerges vontato.Doboz- ban van pár személyauto,és most készul a Forma-1 Renault istálo szálito kamionja. Dobozban van a Bussing8000 szerelvény melyhez a festésmintán gondolkozom. | |||||
Gabi | Adatlap | 99554 | 2006. március 28. 18:56 | ![]() | |
Jó lesz Zsolesz, de nekem nagyon furcsa a 2 tengelyes amcsi vontató. Gabi | |||||
Csabi | Adatlap | 99553 | 2006. március 28. 12:51 | ![]() | |
Hát igen. Egy ilyen előbb jön, mint a busz a kietlen ausztrál sivatag közepén! :-) | |||||
Hooligan | Adatlap | 99552 | 2006. március 28. 12:48 | ![]() | |
Gondolj bele, amikor az ember áll a buszmegállóban a kietlen ausztrál sivatag közepén és egy ilyen hoszú valami elmegy az emder mellett egy 5 percen keresztül! Csak megy és megy és megy! | |||||
Zsolesz | Adatlap | 99551 | 2006. március 28. 12:35 | ![]() | |
A K-123-ra feltétlenül szeretnék cégfeliratot,valaki tudna segíteni?A két ajtóra kellene,és a napellenző idomon is jó lenne valami. | |||||
Csabi | Adatlap | 99550 | 2006. március 28. 12:29 | ![]() | |
Zsolesz | Adatlap | 99549 | 2006. március 28. 12:10 | ![]() | |
Sanyi,gratula a szép munkáidhoz,nagyot dob a dekor az összképen.Hány kamcsit építettél már? | |||||
sanyi | Adatlap | 99548 | 2006. március 27. 10:33 | ![]() | |
kivánok. Sanyi | |||||
exec | Adatlap | 99547 | 2006. március 27. 10:10 | ![]() | |
Sanyi! A kfs honlapján tudsz venni műgyantából. Egyébként rizikós, hiszen aki pl az italeri vonatkozó kitjeit megveszi általában be is építi őket... | |||||
sanyi | Adatlap | 99546 | 2006. március 27. 10:01 | ![]() | |
Sziasztok Srácok. Ritkán kerulők gep ele,ezert utolag koszonom az elismerő szavakat a Kamionok kapcsán.A képek sajnos technikai és tudásbéli rutinom miatt ilyenek.A Ka mionok és potkocsik Italeri gyártmányuak,a dekoráciot pedig dekoratőr késziti nekem képek és általam rajzolt sablonok alapján egész vékony őntapados matricábol.A Schua nos Merci a Super Actros-bol lett kialakitva. Uj alvázat készitettem,majd a pontos tengelytáv kiszámolása után erre kerultek a futomuvek.A felépitményt muanyag lapok- bol csináltam és régi esőkabát anyagával boritottam be,mivel ez kellően visszaadja a ponyva enyhén recés-perforált feluletét.A feliratok és csikok a már emlitett modon készultek.Az autohoz tervben van egy tandemes pot készitése ezért megkérnélek benne- teket AKI TUD KISMÉRETU POTKOCSI KEREKET SZOLJON. udv.Sanyi | |||||
Zsolesz | Adatlap | 99545 | 2006. március 26. 20:33 | ![]() | |
Nagyon frankó lett/lesz a gép,Gabi,főképpen a koszolás tetszik,különösen a fülkéé.Kellő mértékű,cseppet sem túlzott,és nagyon élethű,meg is kérnélek,írj már erről pár szót,ködöléssel csináltad,stb. Olvastam régebben cikket koszolásról,hogy teljes gyári csillivilli az alap,ezt "öregítik" rozsdával,ködöléssel,mattítással,linkelem is ezzel kjapcsolatban a kedvenc képem. Az én képeim sem maradnak el,csak csúsztam a festéssel egy napot. | |||||
Gabi | Adatlap | 99544 | 2006. március 26. 19:15 | ![]() | |
| |||||
Gabi | Adatlap | 99543 | 2006. március 26. 19:13 | ![]() | |
Haladtam egy kicsit a Mercivel, néhány kép róla. Elkészültek a hátsó talpak, valamint felraktam az emelőkarokat is. A tengely fémből készült, ebből volt a legegyszerűbb megoldani, hogy működjön is. Közben készül a munkahenger is, szintén fémből, a munkahengerszár palacsavarvég felporízova. Gabi | |||||
Atis | Adatlap | 99542 | 2006. március 26. 17:53 | ![]() | |
Gabi. Nem... még doboz hegyekben, de a jelenlegi munkámhoz szorosan kapcsolódó dolgot be kell majd szerezzem. üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A Madách téren jártam ma és éppen csak sikerült lefotóznom !
De témának hátha jó ! :D:D:D