/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
gordon24 100330 2006. szeptember 13. 21:19
Válasz erre
Szia!!!

Köszi a tippet. Igy fogok én is tenni. Van még egy kérdésem ez nem igazából a kamion ez álltalános jelegü. Van olyan modszer hogyha két alkatrészt illesztesz össze és nem akarnak egybe maradni akkor ezeket egy adott állásban rögzitsd?
Gabi 100328 2006. szeptember 13. 21:15
Válasz erre
Szia gordon24!
Én ebben a sorrendben szoktam összerakni a fülkét: egyik oldala, hátulja, teteje, másik oldal, eleje. Midnig hagyok egy kis időt a ragasztások között, éppen annyit, hogy már tartson, de ha muszály egy picit lehessen még mozdítani.
Gabi
gordon24 100327 2006. szeptember 13. 21:12
Válasz erre
Aham!!

na ez nagy segitség volt, mert nem tudtam hogy mit csináljak. De nem tud ugy elferdülni a kasztni hogy nem lesz párhuzamos meg ilyenek, de gondolom a tetelye ellensúllyozza ezt ugye? Akkor holnap összerakom szerintem. Aztán fujjuk. Mondjuk most kicsit szünetelni fog ez a fujos ugy mert nem tudom bevinni a mühelybe mert tesom tegnap lezuzta a kocsiját. Ugyhogy először azt kell lefujni aztán meg jön a makett. Sajna kicsit üzemképtelen lett a gép.
Atis 100326 2006. szeptember 13. 21:02
Válasz erre
Gordon

A fülke kasznit összeépítem, kivéve az alsó lemezt.. Lefújom, és megy száradni. A belselyét összerakom, lefestem egységenként és amikor kész, akkor a kettőt összeillesztem, utána meg belevarázsolom az üvegeket
ennyi.
gordon24 100325 2006. szeptember 13. 20:57
Válasz erre
Szia!!! Köszi hogy belevau... Mindenki szoljon bele aki csinált már ilyet minden segítség elkél köszönöm szépen.

Egyébként: A kasztnit a rajz szerint akkor kell összerakni amikor az alváz és a belseje kész van erre kell kívülről ráfektetetni. Most ezzel az a gond hogy ilyenkor már nem lehet lefujni. Rakjam össze ugy hogy nincs benne a belseje külön? vagy mi a fenét csináljak vele. Mertha ugy rakom össze hogy nincs mire támaszkodjon deformálodhat. Ti ezt hogy csináljátok?
Atis 100324 2006. szeptember 13. 20:15
Válasz erre
Hali Gordon24

Bocs hogy belevaú... én tapasztalat alapján a világos szürke alapozót ajánlom, elsőre tökéletesen fed bármilyen szint, utána 2-3 réteg bármilyen szin szépen fed rajta. Ha esetleg ajánlhatom akkor a Motip Zink-alu spryt ajánlom.

üdv.
gordon24 100323 2006. szeptember 13. 20:11
Válasz erre
Szia!!!

Oké rendben akkor meglehet fujni többször ugye? Élei megmaradnak rendesen ugye?
exec 100322 2006. szeptember 13. 19:29
Válasz erre
Gordon!

Egyszerű a megoldás, többször átfújjuk. Van egy fehér volvom, az 7 vékony réteg fehér festéket kapott, mire faja lett. Persze a száradási időket kivárva...

Hiába, türelem játék :)))
Keri 100321 2006. szeptember 13. 18:28
Válasz erre
Atis,exec!

Köszi a tanácsokat,hétvégén próbálkozok!

Keri
gordon24 100320 2006. szeptember 13. 18:23
Válasz erre
Sziasztok!!!

Igazatok van sok mindenbe. De most igy tök jó lesz. Egy réteggel megfujtuk tök szar lett. Mert át üt alóla a müanyag szine pedig alapozo is van alatta. Most ugy lesz hogy ez az egy réteg rajta van most összerakom a kasztnit és összecsiszolom meg minden amit irtatok és lefujjuk még egyszer összeszerelve. Ugy jó lesz nem ? Egyébként ti ezt a dolgot hogy oldjátok meg hogy átut a müanyag szine? Hiába fujtunk alapozot meg minden szart rá átüt.

Üdv
Atis 100319 2006. szeptember 13. 17:55
Válasz erre
Köszi Srácok.

Brunó. Igyekszem majd megfelelő képeket csinálni, de a fényviszonyok "odalenn" nem a legtökéletesebbek. Majd bevetek valami fehér neont.:)

Keri. A sztirolt miután levágtam egy hosszabb darabot simán elkezdtem felgöngyölíteni. Ráhagyással feltekertem, majd vissza.. és a kivánt formára hajlítgattam. A felesleget a végeiről meg levágtam.

üdv.
exec 100318 2006. szeptember 13. 14:16
Válasz erre
Keri!

Én a régi Mäerklin "vaslego" készletemből szoktam formát csinálni, és hajszárító, vagy egyébb hőforrás mellett lassan meghajlítom a sztirolt a kívánt formára, majd a fém mintájára irány a hidegvíz. Eddig bevált. :)
Keri 100317 2006. szeptember 13. 10:24
Válasz erre
Atis,nagyon szuper!!
Hogyan hajlítottad meg a sztirolt,hogy olyan szépen úgy is maradt?Nekem 3D-ben kéne hajlítanom,ezért érdekelne,hogyan tudtad ilyen szépen megcsinálni?

Keri
Brúnó 100316 2006. szeptember 13. 08:48
Válasz erre
Szia Atis!
Nagggyyyon jó! Valami külföldi oldalon láttam már "házikészítésű" sárvédőt, de annak az elkészítése bonyolultabb volt. Köszi a bemutatását.
Király a daru, látszik, hogy nem Italeri klón. Kiváncsi vagyok a rönkfogóra is. Jól halad az építés, a képek lehetnének kicsit világosabbak is (túl sárgák).
Brúnó
Brúnó 100315 2006. szeptember 13. 08:05
Válasz erre
Szia gordon24!
Nem akarom az unalomig ismételni a többieket, de beállok én is a sorba: ne a kereten fújd le a fülkét. Tegyük fel, hogy a levágás helyénél ki tudod szépen javitani a festést, de...! Mi van ha olyan helyen ahol nem kellett visszajavítani kicsivel több ragasztó kerül az illesztéshez és összenyomásnál kijön onnan és felodja a festéket? Azt szépen javítani csak úgy lehet, ha visszacsiszolod műanyagig, ami nem csak egy kis pontot jelent.
Brúnó
Csabi 100314 2006. szeptember 13. 07:46
Válasz erre
Szia Atis!

Remek ötlet, nagyon jó lett.

Csabi
Csabi 100313 2006. szeptember 13. 07:40
Válasz erre
Szia gordon!

Én is autófényező műhelyben festek (sokszor rendes "nagy" pisztollyal), de előtte mindig összerakom fülkét és minden olyan elemet, ami egyszínű. Tény, hogy nehezebb festeni ilyen eszközökkel, de vissza kell venni a nyomáson, hozzá kell igazítani a festék mennyiségét és szórásképét. Nem ajánlom a darabonkénti festést, mert "farigcsálás" után már nem lehet olyan szépre kijavítani a fényezést (gondolom ecsettel akarod).

Ettől függetlenül további jó munkát, várom a képeket.

Üdv,
Csabi
Geronimo 100312 2006. szeptember 12. 22:07
Válasz erre
Roliairsuni 100309 2006. szeptember 12. 20:09
Válasz erre
jajj bocsi, nem ide kartam, tényleg bocsi, törlhetitek ha tudjátok
Gabi 100308 2006. szeptember 12. 20:05
Válasz erre
És ehhez mi köze van a kamionos topiknak???
Roliairsuni 100307 2006. szeptember 12. 20:02
Válasz erre
hali evribádi, nagy kérdésem lenne
naszóval van nekem egy Z3 as BMW-m, amit ki nem álok, de megcsinálom mert már javában elkezdtem. Régen vettem fasza felniket és ráraktam, demég megvan a gyári is. Naszóval, az a helyzet hogy ezeket a jófajta felniket le kelenne valahogy ügyesen műteni, minden mellékhatás nélkül, és visszatenni a szutyok gyárikat. Mivel a Civic nek elég jól állna ez a felni, de ha nemis, akkorsem érdemli meg egy ilyen kis pö** BMW, hogy ilyen frankesz felniket kapjon, ha nemjó a civicre, majd jó lesz másra. Szal tippekt várok, hogy tudnám leszedni?
Előre is köszi, Roliairsuni
Bombraider 100306 2006. szeptember 12. 19:58
Válasz erre
Na nagyon jó lett,grat!

üdv:bomb
Gabi 100305 2006. szeptember 12. 19:55
Válasz erre
Szia Atis!
Nagyon jó lett a sárvédő, nem is olyan nagy dolog csinálni látod. A daru nagyon brutál, szuper és tetszik.
Gabi
Atis 100304 2006. szeptember 12. 19:51
Válasz erre
Sziasztok.

Tegnap a cseten Gabi, Lucky és Bombraider segítségével megalkottuk elméletben a saját készítésű rárvédőt. Ezt ma a gyakorlatban is legyártottam, íme a képek.

Meg kicsit babráltam az alvázat is, rákerült egy kiegészítő darutartó konzol, illetve egy próba lökhárító.

üdv.
Gabi 100303 2006. szeptember 12. 19:48
Válasz erre
Sziasztok!
Lengyel barátaink elég komoly kiállítást hoztak össze, úgy gondolom jövő szeptemberben ide is el kellene látogatnunk:
modelwork.pl/viewtopic.php
Gabi
gordon24 100302 2006. szeptember 12. 18:05
Válasz erre
Szia!

Köszi az észrevételt. De tudod most másképpen nem tudom megoldani mert én autófényező mühelybe fujom a cuccokat ez azt jelenti hogy rendesen autófényező cuccokkal. Igy elég nagy felületnek kell ahoz lennie hogy ne fujja el és könyen kitudjuk kötni . Szóval ez a gond. De ugy lesz hogy kapok hozzá szint dobozba és ha farigcsálni kell vagy ilyesmi itthon ki tudom javitani. Remélem szép lesz igy is.

Üdv.
Csabi 100301 2006. szeptember 12. 14:17
Válasz erre
Pa9120020.jpg méret: 150.9 KB
Ma nálunk sikerült púposra rakni egy kamiont. :)
exec 100300 2006. szeptember 12. 08:42
Válasz erre
Szia gordon!

Jól értem, hogy a kereten akarod festeni a fülkét, összerakatlanul? Vigyázz vele, mert ha összerakánál nem tökéletesen illeszkednek az alkatrészek, akkor baban lehetsz. Túloldalról a belső részeket valóban érdemes lehet most kifestened!

Első próbálkozáshoz képest nagyon szépen haladsz, ne térj le az útról és nagyon szép kamionjaid lesznek! Csak így tovább!

exec
gordon24 100299 2006. szeptember 11. 19:09
Válasz erre
S3600116.JPG méret: 53.9 KB
S3600117.JPG méret: 54.4 KB
S3600118.JPG méret: 53.4 KB
s3600119.jpg méret: 55.2 KB
Sziasztok egy pár kép a dögről Holnap lesz festve a piros része sárgára.
Szerintem elég hamar kész lesz. Igaz én nem vok oly profi mint ti. De szerintem egész jó eddig.
Csabi 100298 2006. szeptember 11. 08:47
Válasz erre
Ackermann Mercedes 3.jpg méret: 243.3 KB
Sziasztok!

A Rába tényleg nagyon fényes, átfújom matt lakkal.
A feliratokat elkezdtem kivágni sztirol lapból, de nem tetszenek.
Már intézkedtem fotomaratás és/vagy lézervágás ügyében.
A Merciről teszek fel egy képet, ez az etalon. Szóval van még mit alakítani rajta. Az eddig elkészült részt egy tömör műgyanta tömbből faragtam ki, nem tudtam rendes öntőformát kreálni. Napok óta nem szárad rendesen a tömítőanyag (Neoflex), valószínűleg le kell vakarnom.
De nem unatkoztam a hétvégén, belekezdtem a Lancia Delta építésébe. (Erről majd hjolnap teszek fel néhány képet a rallye rovatba)

Üdv,
Csabi
Gabi 100297 2006. szeptember 10. 20:56
Válasz erre
Sziasztok!
Igaz, hogy RC kamionok, de szerintem elég látványosak:
ollys-welt.de/bilder/meisterschaften/osnabrueck06/forum/page1.htm
Gabi
Zsolesz 100295 2006. szeptember 9. 14:50
Válasz erre
meg a másik kettő
Zsolesz 100294 2006. szeptember 9. 14:49
Válasz erre
Egy pár gyönyörű-ronda Merci
Gabi 100293 2006. szeptember 8. 17:55
Válasz erre
Szia Stefan!
Gyárilag Daf az Italeri makett, csak Csabi Rábára építi át.
Gabi
Gabi 100292 2006. szeptember 8. 17:54
Válasz erre
Szia Csabi!
A Merciről még tényleg nem sok mindent lehet mondani, várjuk a folytatást. A Rába jól néz ki, csak tényleg csinálj valamit a fényes piros vázzal, mert anno még a BNV-n se voltak ilyen csili-vilik. A zöld fülke szerintem jól eltalált. A hátsó sárvédőkön jó a fehér betét, nagyon "Rábás". A Rába felíratokat miből tervezed csinálni?
Gabi
Stefan 100291 2006. szeptember 8. 16:32
Válasz erre
A zöld-piros az nem DAF véletlenül (lehet, hogy rosszul tudom)?
Roliairsuni 100290 2006. szeptember 8. 16:27
Válasz erre
nagyon szépek, de ugye a rábán nem marad olyan iszonyat fényes az a piros?
Csabi 100288 2006. szeptember 8. 08:20
Válasz erre
P9070276.jpg méret: 95.3 KB
P9070278.jpg méret: 89.2 KB
P9070287.jpg méret: 111.1 KB
P9070288.jpg méret: 127.5 KB
P9070291.jpg méret: 139.4 KB
Üdv Urak!

Néhány kép a készülő projektekről.

A Merci eleje nagyon lassan halad, sok a csiszolnivaló, a Rába még tükrök és feliratok nélkül árválkodik, a spoiler és a légszűrő csöve szárad.
Van még egy Schmitz trailer is, de a dobozból hiányzik egy komplett keret, így most van egy kész alváz, egy fél oldal, egy fél tető és egy fél rakfelület:(

Csabi
Atis 100287 2006. szeptember 7. 22:39
Válasz erre
Hali Brúnó.

Természetesen lesz. Ahogy Gabi is komentálta az építést, ugy tőlem is láthattok majd folyamatos frissítést.

üdv.
Brúnó 100286 2006. szeptember 7. 22:29
Válasz erre
Atis,
köszi a piciny értékelést amit megosztottál velünk. Remélem lesz folytatása az építésnek, amit képekkel gazdagon illusztrál is.
Brúnó
Atis 100285 2006. szeptember 7. 20:35
Válasz erre
ahoi

MélyentiszteltBrunó kolléga kérésére eme piciny összefoglaló. A KFS Truck Mounted Crane Kitdarujáról.

Maga az alapkészlet a darukarból a letalpalókból áll, egy külön kiegészítő dobozban kaphatunk hozzá valamilyen rotátort, és az ülést. A csomagolás magától érthetődően precíz, kemény kis kartondobozban külön csomagolva találjuk a műgyantát, a fém öntvényeket, az evergreen szálakat és a maratást. A műgyanták néhol sorjásak, de tényleg csak minimálisan. A fém öntvényeken is található itt-ott viszont a kidolgozottság fantasztikus. A leírás már nem ennyire tökéletes. Az A/4-es lapokból álló füzetke egyik oldalain az éppen aktuális alkatrész méreteit ábrázolja 2 dimenzióban, a lap hátoldalán pedig ama rész fényképe látható. A makettleírásoktól ellentétben nincs számozás, kivéve a fotómaratást. Ami igazán makettező jellem benne, hogy az evergreen szálak és csövek, illetve a négyzetes testek nincsennek méretre vágva, ezeket nekünk kell, leírás alapján elvágni, faragni, összeilleszteni. Az illeszkedések jónak mondhatók, nem találkoztam nagyobb eltéréssel. Szépen és könnyen lehet vele dolgozni, mondom az egyedüli bosszantó a dologban az hogy 2 napig tart mire rájön az ember éppen melyik alkatrész mihez való, és hova tartozik. Sajnos még egy szomorú tulajdonsága van a készletnek, mégpedig nem tartalmaz matricalapot, pedig festés után nélkülözhetetlen róla a csíkos, irásos, logós matrica.

Összeségében remek kiegészítő, az italeri darujának majdnem kétszerese ez a monstrum. Igen látványosssá varázsolja a makettet, igaz az ára nem magyarországi pénztárcákhoz ajánlott. Az alapdaru 29,99 Font míg a hozzá választható rotátor az üléssel 13,50 Font.

üdv.
gordon24 100284 2006. szeptember 7. 19:55
Válasz erre
Sziasztok!!

Ma megvettem a kamiont. Fu jezus ez nagyon komoly gép. Annyi anyagból van mint 10 autó. Na mindegy.

Ma megkérdeztem egy Wabererses emberkét a kamionról. A következőt mondta.
A "nagy kereket már nem használja szinte semmelyik cég ezeket a kamionokat csak olyan országokban használják ahol a terepviszonyok ezt követelik meg. A Waberers két mind a két fajta kis kereket használja. ez azt jelenti hogy használják a 22.5-öst és a 20-as kerekeket is. Ennek a szakneve közép mega és mega kerék (legalábbis a kamionos szerint). Szinre csak annyit tudtam kideríteni hogy 02 Sárga ez a forgalmi szerinti szin. De ugye ez nem jelent semmit.Szóval az a lényeg hogy szerintem Wabererses lesz a gépem.. Nagyon szép. Mondjuk a kamzis tök hülyének nézettt minket de nem baj legalább pár dolgot megtudtam. Egyébként szerinte ez a szin kispolski sárga!!! LOLOLOL.
Brúnó 100283 2006. szeptember 7. 07:39
Válasz erre
Szia Atis!

Már így a képeken is látszodik, hogy nem egy apró alkatrészről van szó. Két dolog.
Kicsit világosabb képeket ha kérhetnénk.
Kicsit bővebben a daruról. Én ugyan láttam összerakatlanul, de kiváncsi lennék arra, hogy milyen volt összerakni. Hogy illeszkedik? Milyen a gyanta? Törik, nem törik? Könnyen megmunkálható-e? Mi a véleményed róla?
Brúnó
Fodi 100282 2006. szeptember 6. 19:56
Válasz erre
Ez nagyon szééép lesz! A kéepekt nézve lehet, hogy nekem se a 72-es repülőkkel kellene vacakolnom, hanem valami normális méretarányban építgetni vmit. :)
Gabi 100281 2006. szeptember 6. 19:35
Válasz erre
Szia Atis!

Nagyon frankó a daru, azért jóval komolyabb, mint az Italeri (igaz árban is). Talán annyi, hogy a munkahenger szárakat én az egész fetése előtt külön lefesteném Alcladdal, és lemaszkolnám. Utánna már sokkal nehezebb, bár ha könnyen szétszedhető úgy, hogy ne sérüljön a festés, akkor nem gond.
Gabi
Atis 100280 2006. szeptember 6. 19:30
Válasz erre
Daru1.JPG méret: 164.8 KB
Daru2.JPG méret: 166.1 KB
Daru3.JPG méret: 172 KB
Daru4.JPG méret: 165.3 KB
Sziasztok bandatagok.

Volvó News

Lassan elkészült a daru, a kábelezést csak festés után kötöm be. Sajnos elég érdekesen van kialakítva a talapzat, így némi segédalváznyulványkával lehet majd rendesen az alvázra illeszteni.

üdv.
Atis 100279 2006. szeptember 6. 14:25
Válasz erre
üdv néktek.

Igen Csabi, balsából lesz, már be is van szerezve. Ami az egyetlen kérdés még a projektben, az megint csak a szín. Asszem marad piros-fehér.

üdv.
Csabi 100278 2006. szeptember 6. 12:53
Válasz erre
Atis!

A KFS daru nagyon jó! Milyen fából lesz a plató, van már elképzelésed?
Én a balsafát ajánlanám.
Várom a képeket, jó munkát!

Üdv,
Csabi
Atis 100277 2006. szeptember 5. 22:17
Válasz erre
szia Csabi

Nem olyan nagy munka, a fülke a szokásos, a plató vég eccerű szinte fából lesz, és a Daru ami a végén csücsül majd a KFS bácsitól van. Lassan haladok vele, az összerakásia eléggé bonyi. Amint lesz valami eredményes már ajánlom is a figyelmetekbe.

Üdv.
gordon24 100276 2006. szeptember 5. 22:11
Válasz erre
Sziasztok!!!

Gabi segits léci... Irtad a multkor hogy kis kerék nagy kerék ...tudod emlékszel rá.
Na az lenne a kérésem tudnál nekem kettő olyan kamiont mutatni ami igazi és az egyik ilyen a másik olyan? De Volvot. Mert én hiába keresem nem tudom megállapitani melyik ilyen és melyik olyan..

Előre is köszönöm.

Üdv.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.