/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Atis 100367 2006. szeptember 16. 13:35
Válasz erre
ahoi.

Graulálok Gabi, nagyon szép makett. Egyszerűen csúcs a matrica! Cikket várjuk az oldalon, új projektet meg itt a topikban.

üdv.
Gabi 100366 2006. szeptember 16. 10:36
Válasz erre
IMG_0007_1.jpg méret: 82.8 KB
IMG_0008_1.jpg méret: 78.4 KB
IMG_0009_1.jpg méret: 83 KB
IMG_0010_1.jpg méret: 65.9 KB
IMG_0011_1.jpg méret: 71.5 KB
IMG_0012_1.jpg méret: 63.1 KB
IMG_0013_1.jpg méret: 60.8 KB
IMG_0015_1.jpg méret: 70.6 KB
IMG_0016_1.jpg méret: 77.4 KB
IMG_0017_1.jpg méret: 58.7 KB
IMG_0018_1.jpg méret: 65.7 KB
IMG_0019_1.jpg méret: 72.4 KB
IMG_0020_1.jpg méret: 71.7 KB
Sziasztok!
Úgy gondolom, hogy befejeződött az Iveco projekt, már csak porraloltót akarok rátenni. Gondolkodtam még a koszoláson, de nem egy lestrapált kamiont akartam, hanem egy használt, de karbantartott, gondozott gépet, és ezért nem erőltettem jobban a dolgot. Azt kell, hogy mondjam, gyorsabban ment mint gondoltam, röppke négy hónap elég volt rá.
Gabi
KossuthLajos 100365 2006. szeptember 15. 21:27
Válasz erre
Valami hasonló. Gyere fel a chatre. Ott vagyok.
Gabi 100364 2006. szeptember 15. 21:17
Válasz erre
Hát tényleg nagyon brutál az a híd, de nagy élmény is lehetett. Az érdekes gépek olyanok, mint a sípályákon, amivel a havat szokták egyengetni.
Gabi
KossuthLajos 100362 2006. szeptember 15. 21:14
Válasz erre
Megoldottam. Fekete pont az illetékesnek. Őgy indultam itt, hogy Kossuth Lajos. Egyszer csak gondolt egyet a rendszer és csak KossuthLajos ként engedett be. Most ismét szóközzel kell közlekednem.
KossuthLajos 100361 2006. szeptember 15. 21:13
Válasz erre
Nem hinném. Viszont egy kérdés. Szerinted miért nem enged be a csevegőbe? Azt írja ki: "Nem, vagy nem jól adtad meg a teljes nevedet!"
KossuthLajos 100360 2006. szeptember 15. 21:11
Válasz erre
Az UH-1-es ott szállt le a közelemben. Lehet, hogy valami kikötői hatóságé volt. A híd szrrintem olyan kb. 120 méter magas is lehetett a magasabb részén, ugyanis mint látjátok emelkedő és lejtő is volt benne. Gondolom így erősebb a szerkezet, és hosszabb távot tudnak áthidalni oszlopok nélkül. Baromi hosszú és kanyar is van benne. Hatalmas volt.
Elektrolakatos 100359 2006. szeptember 15. 21:10
Válasz erre
KossuthLajos 100358 2006. szeptember 15. 21:10
Válasz erre
UH-1.jpg méret: 122.9 KB
?rdekes g?p.jpg méret: 204.9 KB
És még egy páros.
KossuthLajos 100357 2006. szeptember 15. 21:09
Válasz erre
Az lehet, hogy nem, de technika van hozzá. És ah jól tudom 3 vagy 4 kontit egyben emel.
KossuthLajos 100356 2006. szeptember 15. 21:07
Válasz erre
Kil?t?s 01.jpg méret: 221.9 KB
Kil?t?s 02.jpg méret: 257.9 KB
Sz?p fest?s.jpg méret: 272.6 KB
A kilátás természetesen a hídról van.
Elektro...!
Kérdésedre válaszolva, nem szeretem az egyházat. Bocs, vicc volt,. nem akartam senkit megsérteni. Aki nem érti, annak magánban elmagyarázom.
Elektrolakatos 100354 2006. szeptember 15. 21:07
Válasz erre
Láttam!! Nem semmi ..megnézném szívesen közelebbről is !

Viszont a rakodás...ezek odakint semmihez nem értenek :D:D:D
KossuthLajos 100353 2006. szeptember 15. 21:05
Válasz erre
Rakod?s itthon 01.jpg méret: 215.2 KB
Rakod?s itthon 02.jpg méret: 192.1 KB
Rakod?s Hamburgban 01.jpg méret: 255.3 KB
Rakod?s Hamburgban 02.jpg méret: 272.5 KB
A rakodás. Itthon és Hamburgban. gabi. Nézd meg jól.
Elektro..!
Látod már a hidat?
KossuthLajos 100352 2006. szeptember 15. 21:03
Válasz erre
A h?d 01.jpg méret: 143.1 KB
A h?d 02.jpg méret: 224.6 KB
A h?d 03.jpg méret: 283.3 KB
A h?d 04.jpg méret: 230.9 KB
A híd.
KossuthLajos 100351 2006. szeptember 15. 21:02
Válasz erre
R?gi aut?k 01.jpg méret: 287.5 KB
R?gi aut?k 02.jpg méret: 232.3 KB
R?gi aut?k 03.jpg méret: 289.1 KB
R?gi busz.jpg méret: 263.8 KB
Még egy adag.
Elektrolakatos 100350 2006. szeptember 15. 21:01
Válasz erre
Kossuth érsekre jössz ?
KossuthLajos 100349 2006. szeptember 15. 20:55
Válasz erre
KossuthLajos 100348 2006. szeptember 15. 20:54
Válasz erre
Nyugi Lakatos. A rendszer ellenkezik. Nem teszi fel a következő adagot.
Gabi 100347 2006. szeptember 15. 20:54
Válasz erre
Oké, de hol a híd???
Amúgy legközelebb, ha előre fotózol, a szélvédőt lemoshatnád, hogy jobb legyen a kép:)))
Gabi
Ja, amúgy üdv újra itthon!
Elektrolakatos 100346 2006. szeptember 15. 20:53
Válasz erre
Ha megszakadok se látom "A" hidat ! :S:S:S
KossuthLajos 100344 2006. szeptember 15. 20:47
Válasz erre
Az ?n j?rg?nyom 01.jpg méret: 289.4 KB
Az ?n j?rg?nyom 02.jpg méret: 270 KB
Neh?zg?p sz?ll?t? 01.jpg méret: 182.1 KB
Neh?zg?p sz?ll?t? 02.jpg méret: 223.6 KB
Szasztok nehézgépesek!
Ma érkeztem haza, kb. másfél hetes kis kirándulásomból. Egy ismerősömnek segítettem. Konténert hoztam két fordulóban Hamburg kikötőből. Hát nem volt egyszerű az élet. Egy-két képet teszek fel. Oda van írva mit ábrázol. Felhívnám a figyelmeteket a hídra. Hogy pontos legyek, "A" hídra. Hát nem egy egyzserű volt. Túlzás nélkül állíthatom, hogy a zabszem próbát nem lehetett volna rajtam elvégezni, mikor először mentem át rajta. Kiss Gabival megbeszéltem, hogy diorámában megcsinálja az egyik Hamburgi rakodós képet.
Kossuth Lajos
Gabi 100343 2006. szeptember 15. 18:38
Válasz erre
Szia Keri!
Egy F89-es Volvo, a 70-es évek eleje-közepéből.
Gabi
Keri 100342 2006. szeptember 15. 17:59
Válasz erre
g.smisk.nu/~hoffe/ninjakossan/Misc_vehicles//B_IMG_5739.JPG
Lányok,ez milyen kamejon lehet(ett)?

Keri
gordon24 100341 2006. szeptember 14. 20:22
Válasz erre
Sziasztok!!

Még van egy fontos kérdésem.. A Maketten nem teljessen világos hogy hova kell feltenni azt a tartókát ami fogja tartani a pótot. Ilyenkor mi a teendő? Vegyem meg a Pótot és amikor az kész van ragaszzam fel a tartót a kamzira? Vagy ezt hogy csináljam?
gordon24 100340 2006. szeptember 14. 18:11
Válasz erre
Köszi!!!

De valszeg maradok Gabi módszerénél és Atis-énél. Ma öszeragasztom mindent rárakok ami sárga lesz és fujás.. Aztán ha kész az egész dög akkor a végén rárakom.
Csabi 100338 2006. szeptember 14. 14:58
Válasz erre
Bocsi, lehet, hogy ezzel jön be:

www.youtube.com/watch
Csabi 100337 2006. szeptember 14. 14:56
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis drift MAN TGA módra:

www.youtube.com/watch

Csabi
Atis 100336 2006. szeptember 13. 22:30
Válasz erre
ez a megoldás is jó, de vigyázni kell hogy a maszkoló le ne szedje a festés szélét. Sajnos a sprynél ezt a módszert nem igen lehet alkalmazni, mert elég vastagon szór.
exec 100335 2006. szeptember 13. 22:29
Válasz erre
Akkor én elmondom a harmadik módszert :)

Összerakom a belsejét a gépnek, készrefestem. Aztán ráépítem a kasztnit, üveget bele. Aztán pár nap száradás után tömítés csiszolás javítás. Utána maszkoló fólia az üvegre és egyben megfújom. Annyi rétegben, amennyiben csak kell.
gordon24 100334 2006. szeptember 13. 22:14
Válasz erre
Az szép azért ti nagyon komolyak vagytok... Én bevalomm vannak olyan dolgok ami alap szinű maradt . De nekem tökre tetszik nagyon szp eddig. Jó biztos nem olyan mint a tietek de nekem szép.
Atis 100333 2006. szeptember 13. 22:05
Válasz erre
Én mindent fujtam eddig, kivétel a blokk mert olyan sprayt nem kaptam. Minden egyes szint külön fújtam.. az alvázat együtt, a kasznit megint egybe. száradás után a részegységeket meg finoman összeragasztod...
gordon24 100332 2006. szeptember 13. 21:47
Válasz erre
Szia!!!

Értem tehát ennyire rakjam őssze és ugy fujjam. Nagyon szép a tied. Te mindent fujtál rajta? Én csak ecsettel festegettem eddig.
És ráadásul a papir álltal előirt szinekkel.
Atis 100331 2006. szeptember 13. 21:36
Válasz erre
Gordon.

Ha a pillanatragasztó nem fogja meg, akkor marad a szorító vagy csipesz.
Azé visszanéztem az utcsó készített makettemet, itt van pár pillanatkép hogy nagyjából miről beszéltem eddig. HA ráérsz, rengeteg képet találsz még a 30-40 oldal között, de az egész topik tele van használható informácíókkal és képekkel.
Jó munkát...

Üdv.

www.makettinfo.hu/forum/upload/20.2143.8_2006-01-11_002.JPG www.makettinfo.hu/forum/upload/20.2137.1_2006-01-11_009.JPG
www.makettinfo.hu/forum/upload/20.2046.4_2006-01-06_004.JPG www.makettinfo.hu/forum/upload/20.2046.7_2006-01-06_007.JPG
www.makettinfo.hu/forum/upload/20.2004.1_2006-01-05_001.JPG www.makettinfo.hu/forum/upload/20.2004.2_2006-01-05_002.JPG
gordon24 100330 2006. szeptember 13. 21:19
Válasz erre
Szia!!!

Köszi a tippet. Igy fogok én is tenni. Van még egy kérdésem ez nem igazából a kamion ez álltalános jelegü. Van olyan modszer hogyha két alkatrészt illesztesz össze és nem akarnak egybe maradni akkor ezeket egy adott állásban rögzitsd?
Gabi 100328 2006. szeptember 13. 21:15
Válasz erre
Szia gordon24!
Én ebben a sorrendben szoktam összerakni a fülkét: egyik oldala, hátulja, teteje, másik oldal, eleje. Midnig hagyok egy kis időt a ragasztások között, éppen annyit, hogy már tartson, de ha muszály egy picit lehessen még mozdítani.
Gabi
gordon24 100327 2006. szeptember 13. 21:12
Válasz erre
Aham!!

na ez nagy segitség volt, mert nem tudtam hogy mit csináljak. De nem tud ugy elferdülni a kasztni hogy nem lesz párhuzamos meg ilyenek, de gondolom a tetelye ellensúllyozza ezt ugye? Akkor holnap összerakom szerintem. Aztán fujjuk. Mondjuk most kicsit szünetelni fog ez a fujos ugy mert nem tudom bevinni a mühelybe mert tesom tegnap lezuzta a kocsiját. Ugyhogy először azt kell lefujni aztán meg jön a makett. Sajna kicsit üzemképtelen lett a gép.
Atis 100326 2006. szeptember 13. 21:02
Válasz erre
Gordon

A fülke kasznit összeépítem, kivéve az alsó lemezt.. Lefújom, és megy száradni. A belselyét összerakom, lefestem egységenként és amikor kész, akkor a kettőt összeillesztem, utána meg belevarázsolom az üvegeket
ennyi.
gordon24 100325 2006. szeptember 13. 20:57
Válasz erre
Szia!!! Köszi hogy belevau... Mindenki szoljon bele aki csinált már ilyet minden segítség elkél köszönöm szépen.

Egyébként: A kasztnit a rajz szerint akkor kell összerakni amikor az alváz és a belseje kész van erre kell kívülről ráfektetetni. Most ezzel az a gond hogy ilyenkor már nem lehet lefujni. Rakjam össze ugy hogy nincs benne a belseje külön? vagy mi a fenét csináljak vele. Mertha ugy rakom össze hogy nincs mire támaszkodjon deformálodhat. Ti ezt hogy csináljátok?
Atis 100324 2006. szeptember 13. 20:15
Válasz erre
Hali Gordon24

Bocs hogy belevaú... én tapasztalat alapján a világos szürke alapozót ajánlom, elsőre tökéletesen fed bármilyen szint, utána 2-3 réteg bármilyen szin szépen fed rajta. Ha esetleg ajánlhatom akkor a Motip Zink-alu spryt ajánlom.

üdv.
gordon24 100323 2006. szeptember 13. 20:11
Válasz erre
Szia!!!

Oké rendben akkor meglehet fujni többször ugye? Élei megmaradnak rendesen ugye?
exec 100322 2006. szeptember 13. 19:29
Válasz erre
Gordon!

Egyszerű a megoldás, többször átfújjuk. Van egy fehér volvom, az 7 vékony réteg fehér festéket kapott, mire faja lett. Persze a száradási időket kivárva...

Hiába, türelem játék :)))
Keri 100321 2006. szeptember 13. 18:28
Válasz erre
Atis,exec!

Köszi a tanácsokat,hétvégén próbálkozok!

Keri
gordon24 100320 2006. szeptember 13. 18:23
Válasz erre
Sziasztok!!!

Igazatok van sok mindenbe. De most igy tök jó lesz. Egy réteggel megfujtuk tök szar lett. Mert át üt alóla a müanyag szine pedig alapozo is van alatta. Most ugy lesz hogy ez az egy réteg rajta van most összerakom a kasztnit és összecsiszolom meg minden amit irtatok és lefujjuk még egyszer összeszerelve. Ugy jó lesz nem ? Egyébként ti ezt a dolgot hogy oldjátok meg hogy átut a müanyag szine? Hiába fujtunk alapozot meg minden szart rá átüt.

Üdv
Atis 100319 2006. szeptember 13. 17:55
Válasz erre
Köszi Srácok.

Brunó. Igyekszem majd megfelelő képeket csinálni, de a fényviszonyok "odalenn" nem a legtökéletesebbek. Majd bevetek valami fehér neont.:)

Keri. A sztirolt miután levágtam egy hosszabb darabot simán elkezdtem felgöngyölíteni. Ráhagyással feltekertem, majd vissza.. és a kivánt formára hajlítgattam. A felesleget a végeiről meg levágtam.

üdv.
exec 100318 2006. szeptember 13. 14:16
Válasz erre
Keri!

Én a régi Mäerklin "vaslego" készletemből szoktam formát csinálni, és hajszárító, vagy egyébb hőforrás mellett lassan meghajlítom a sztirolt a kívánt formára, majd a fém mintájára irány a hidegvíz. Eddig bevált. :)
Keri 100317 2006. szeptember 13. 10:24
Válasz erre
Atis,nagyon szuper!!
Hogyan hajlítottad meg a sztirolt,hogy olyan szépen úgy is maradt?Nekem 3D-ben kéne hajlítanom,ezért érdekelne,hogyan tudtad ilyen szépen megcsinálni?

Keri
Brúnó 100316 2006. szeptember 13. 08:48
Válasz erre
Szia Atis!
Nagggyyyon jó! Valami külföldi oldalon láttam már "házikészítésű" sárvédőt, de annak az elkészítése bonyolultabb volt. Köszi a bemutatását.
Király a daru, látszik, hogy nem Italeri klón. Kiváncsi vagyok a rönkfogóra is. Jól halad az építés, a képek lehetnének kicsit világosabbak is (túl sárgák).
Brúnó
Brúnó 100315 2006. szeptember 13. 08:05
Válasz erre
Szia gordon24!
Nem akarom az unalomig ismételni a többieket, de beállok én is a sorba: ne a kereten fújd le a fülkét. Tegyük fel, hogy a levágás helyénél ki tudod szépen javitani a festést, de...! Mi van ha olyan helyen ahol nem kellett visszajavítani kicsivel több ragasztó kerül az illesztéshez és összenyomásnál kijön onnan és felodja a festéket? Azt szépen javítani csak úgy lehet, ha visszacsiszolod műanyagig, ami nem csak egy kis pontot jelent.
Brúnó
Csabi 100314 2006. szeptember 13. 07:46
Válasz erre
Szia Atis!

Remek ötlet, nagyon jó lett.

Csabi
Csabi 100313 2006. szeptember 13. 07:40
Válasz erre
Szia gordon!

Én is autófényező műhelyben festek (sokszor rendes "nagy" pisztollyal), de előtte mindig összerakom fülkét és minden olyan elemet, ami egyszínű. Tény, hogy nehezebb festeni ilyen eszközökkel, de vissza kell venni a nyomáson, hozzá kell igazítani a festék mennyiségét és szórásképét. Nem ajánlom a darabonkénti festést, mert "farigcsálás" után már nem lehet olyan szépre kijavítani a fényezést (gondolom ecsettel akarod).

Ettől függetlenül további jó munkát, várom a képeket.

Üdv,
Csabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.