/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 100813 2006. november 21. 19:03
Válasz erre
Szia Russell!

A pót természetes jó attól, hogy ilyen, nekem csak az nem valós, hogy egy TGA húzza. Ez elé az én nézőpontomból sokkal inkább egy régi F12-es Volvo, vagy egy 2-es Scania kellene. A pótkocsikat 10-15 éve már szinte kivétal nélkül légrugóval gyártják, ezért van gondom a laprugóval. Én ha megépítem ezt egyszer, biztos lecserélem a rugókat, és szerintem nagyon klassz lenne ilyen konténerrel:
www.lkw-infos.eu/speditionen/images/g-h/hartogh-den/Volvo-FH12-denHartogh-Thiele-100305-01.jpg

Gabi
Russell 100812 2006. november 21. 10:18
Válasz erre
Bakter!

Köszi Gabi a helyreigazítást!

Helyesbítek: Ezek a nyavalyások a régebbi (gagyibb, nem Schmitz) hűtőpót alvázat rakták bele a készletbe. Most néztem meg alaposabban!

Na, így viszont adott a kérdés, Gabi:
Most jó így a pót, vagy sem?

Üdv:
Russell
Russell 100811 2006. november 21. 09:58
Válasz erre
Üdv Gabi!

Tudtam, tudtam! Ennyit számít a tapasztalat, meg különben is, az újszülöttnek minden vicc új! :-)
Ezek szerint csak nekem volt új... Hiába, no, a jó pap is holtig tanul.

Tehát akkor nem is az igazi?
De nekem akkor is tetszik!

Üdv:
Russell
Tevi 100810 2006. november 20. 22:03
Válasz erre
Szeva Russel!!

Nekem is tetszik ez a 20 lábas csk miért lett 3 TENGELYES!!!

De pályázom rá én is.

Üdv Tevi
Gabi 100809 2006. november 20. 18:20
Válasz erre
Szia Russel!
Mi ebben az új???
Neked lehet, de a régi kamionosoknak nincs benne semmi új, pláne nem a felfüggesztésben. Elég régóta használja az Italeri ezeket a pótkocsi hidakat, ennél már jobb lett volna a légrugós variáció is.
Gabi
Russell 100808 2006. november 20. 14:54
Válasz erre
Bocsi, linkkel könnyebb...

Üdv:
én
Russell 100807 2006. november 20. 14:54
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

Az Italeri honlapján már látható az új 20 lábas konténerespót-szerelvény:

www.italeri.com/product.aspx

Külön fölhívnám a figyelmeteket az új fölfüggesztésre, az új sárvédőkre, valamint a konténerrögzítőkre!!

Sajnos a kerekek maradtak a szokásos dobfékesek, pedig már igazán újíthatnának...
összességében az első benyomásom:

KELL!!!

Üdv:
Russell
Russell 100806 2006. november 20. 14:52
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

Az Italeri honlapján már látható az új 20 lábas konténerespót-szerelvény:

http://www.italeri.com/product.aspx?item=3836S

Külön fölhívnám a figyelmeteket az új fölfüggesztésre, az új sárvédőkre, valamint a konténerrögzítőkre!!

Sajnos a kerekek maradtak a szokásos dobfékesek, pedig már igazán újíthatnának...
összességében az első benyomásom:

KELL!!!

Üdv:
Russell
Bomb 100799 2006. november 20. 09:17
Válasz erre
Szeva fater!
Jössz Stefire?

üdv:bomb
KossuthLajos 100798 2006. november 20. 09:16
Válasz erre
Brunó!
A Fordot Csepelen fotóztam a Mahart Szabadkikötőben. Széles utak! Azok voltak csak igazán. Két biciklisnek.
Brúnó 100797 2006. november 20. 08:03
Válasz erre
Szia Atis!
Akkor a képek felirata alapján Shell-es gépet csinálsz.
Bizony-bizony, sok még a meló és csak 10 nap van hátra.

Én a hétvégén csak piszkálgattam a Rénót, semmi látványos haladás nem történt.

Brúnó
Brúnó 100796 2006. november 20. 07:49
Válasz erre
Szia Kossuth Uram!
Köszi a képeket, állat ez a Ford vas:) Szép túra lehetett, gondolom nem unatkoztál, volt látnivaló elég. Látom pár helyen jó széles út, amúgy a táj tényleg szép lehetett.
Brúnó
Atis 100795 2006. november 19. 21:30
Válasz erre
Shell truck.jpg méret: 289.2 KB
Shell truck2.jpg méret: 291.9 KB
Sziasztok

csak hogy teljen a fórum:

összeraktam a vázat, a fülkét a motorsisakot és a hálót és a blokkot. A motort és az alvázat holnap kábelezem utána alapozás. Kedden a váz megkapja a vörös alapszint, a fülke és a kaszni a fehér alapréteget. Sok még a meló, van rá 10 napom.

üdv.
KossuthLajos 100794 2006. november 19. 20:47
Válasz erre
FlamerGAS!
Értem. Köszi az infót. Bár én azzal is megelégedtem volna, ha kiírja kilóméterben, mint a németek. Ott viszont én nem találkoztam ilyen táblával. Egyébként ez a kis útjavítás autópályán röpke 30 km. volt.

Gabi!
Akkor majdnem megtaláltam az eredetit.
Gabi 100793 2006. november 19. 19:36
Válasz erre
Szia Lajos!
Ez kéttengelyes pót volt, látszik a himbáról, szerintem Rába pót lehetett, de nem biztos. A hiány inkább a konténeresre való átalakítás miatt lehet. A Renaultom valóban ilyen, de kicsit világosabb metál zöld.
Gabi
FlamerGAS 100792 2006. november 19. 19:31
Válasz erre
Szia Lajos!
A tábla jelentése, hogy még meilyen hosszon tart az épitkezés. Én Németben találkozam ilynekkel, és én sem tudtam, egy ottani ismeröst kérdeztem meg hogy mi ennek a jelentése, és ö magyarázta el, hogy ezek a szmájli táblák az utfelbontás hosszát jelentik. Ha má nevet a szmájli, akkor nem hosszu már a felbontás :)
Itt még gondolom eléggé az épitkezés elején járhattál!
Nagyon szépek a képek,ez az Olt folyos képektöl tátva maradt az szám, gyönyörü!
KossuthLajos 100791 2006. november 19. 17:07
Válasz erre
Gabi!
Én arra gondoltam, hogy eredetileg nem 3 tengelyes volt a pót, csak szét lett berhelve? Ilyen Renaultot csináltál egyébként? A színe is nagyon hasonló!

DjBogyi!
Miért akarsz te nekem rosszat? Szerinted nem volt nekem elég ez a Romániai út? Még Ukrajnába is menjek el? Egyébként én sem voltam még eddig Romániában. Németország, Hamburg, Bremerhaven.
DjBogyi 100790 2006. november 19. 16:19
Válasz erre
Szia Lajos!

Na ezeket hívja a kamionos szakma balkán fuvaroknak:-))) De azért klassz. A legtöbb cég, így mi sem járunk Románba. Mondjuk szívesen látnék tőled esetleg Ukrán fuvart, ha volt ilyened.
Gabi 100788 2006. november 19. 15:16
Válasz erre
Szia Kossuth!
De hiányzik a sárvédő felső egyenes daradja, de gondolom ez abból adódik, hogy egy nornál platós pót lett átalakítva konténeresnek. Amúgy jók a képeid, nem volt unalmas út.
Gabi
KossuthLajos 100787 2006. november 19. 14:13
Válasz erre
K?p 031.jpg méret: 146.3 KB
K?p 032.jpg méret: 121.8 KB
K?p 034.jpg méret: 127.7 KB
K?p 046.jpg méret: 163.7 KB
K?p 054.jpg méret: 124.3 KB
K?p 063.jpg méret: 181.1 KB
K?p 065.jpg méret: 119.3 KB
K?p 066.jpg méret: 185.3 KB
Gabi!

A 27. képen, nem hiányzik onnan valami?
És egy pár kép az útról, zömében az Olt folyó völgyéről.
KossuthLajos 100786 2006. november 19. 14:09
Válasz erre
K?p 021.jpg méret: 182.2 KB
K?p 022.jpg méret: 154.1 KB
K?p 023.jpg méret: 146.1 KB
K?p 028.jpg méret: 160.2 KB
K?p 025.jpg méret: 178.7 KB
K?p 026.jpg méret: 162.1 KB
K?p 027.jpg méret: 154.8 KB
K?p 077.jpg méret: 136.3 KB
K?p 078.jpg méret: 193.6 KB
K?p 051.jpg méret: 154.7 KB
Sziasztok!
Hazaértem, egy könnyed 2 x 650 km-es laza Bukarest oda-vissza túráról. Ez a táv csak a határtól számolva. És előtte voltam Aradon is. Természetesen a szokásos konténer szállító 1843-as Mercivel. Most sztereóban voltunk. Két kamionnal mentünk. A 650 km-ből kb. 500 hegyi szerpentin. Én minden kamionost elvinnék egy ilyen túrára. Élvezetes. Kb. 80 km-t mentünk az Olt folyó völgyében. Gyönyörű volt, csak kissé figyelni kellet az utat, ami nem igazán volt egyenes. A hegyekben volt olyan, hogy 10 km./h. sebesség korlátozás. Ez azért beszédes.

Brúnó!
Az első 4 képet kifejezetten neked készítettem.

Gabi!
A következő hármat pedig neked. És a 77. 78-asat is. Nem látszik jól mert este volt, és kevés volt a vaku. Egy 4 tengelyes 95-ös DAF, és a tréleren egy apró Komatsu.

Az utolsó képen lévő legfelső közlekedési tábla jelentését fejtse meg nekem valaki.
DjBogyi 100785 2006. november 19. 09:20
Válasz erre
Dani 100784 2006. november 19. 08:39
Válasz erre
Sziasztok!

Lenne 5 db Teljesen új IFA H0 modellem. 10000 Ft szerintetek jó ár értük? Van köztük nyerges, platós ponyvás. Szépen kidolgozottak.
DjBogyi 100783 2006. november 18. 23:45
Válasz erre
Brúnó!

Nekem pl. ezekért a fóliákért nem kell KFS bácsihoz fordulnom. Nem titok, hogy Veszprémben létezik egy dekorbolt. Itt kapható, és adnak asszem 10 cm széles csíktól. Van sárga, mint a képemen, piros, fehér, de már van kék, narancs is, meg szerintem zöld, bár mindíg bővül.
DjBogyi 100782 2006. november 18. 23:41
Válasz erre
Helló!

Megnézem mit tehetek. De csak holnap. Mert épp egy jó sörözős buli után vagyok.
Keri 100781 2006. november 18. 21:09
Válasz erre
Sziasztok!

Tudom,hogy nem sok remény van rá,de ha valakinek lenne valamilyen tervrajza vagy háromnézetije Atkinson Borderer-ről,akkor,kérem,ossza meg velem!
Köszi,hogy ha tudtok segíteni!

Keri
Brúnó 100780 2006. november 18. 16:48
Válasz erre
Itt www.kitformservices.com/supplies.html lehet kapni háromféle fényvisszaverős öntapis fóliát. Az SS-44 fehér, SS-45 sárga, SS-46 piros. Nekem természetesen már van:) Most fogom kipróbálni a Renault-on, csinálok majd róla képeket is.
Brúnó
DjBogyi 100779 2006. november 18. 16:29
Válasz erre
www.wagner-projekte.de/html/fahrzeugbeklebungen.html kontúrvonalak tűzoltókon, mentőkön, stb...
DjBogyi 100778 2006. november 18. 16:21
Válasz erre
www.riwi.de/news/reflexfolie.html De ezek is gyönyörűek.
DjBogyi 100777 2006. november 18. 16:19
Válasz erre
www.outofhome.at/DE/Aktuelles/Werbung_die_ankommt.aspx Mondjuk, ha nem is fotókat, de pl fehér fóliával ill. sárgával hasonló hatás érhető el a kontúrvonalak látszanak majd a maketten is.
DjBogyi 100776 2006. november 18. 16:03
Válasz erre
f?lia1.jpg méret: 9.8 KB
f?lia2.jpg méret: 14.7 KB
flotta.jpg méret: 51.3 KB
flotta-a.jpg méret: 69.7 KB
flotta-b.jpg méret: 98.8 KB
Íme képek a fóliáról és a "flottámról" háttérben az igazi "világítós" táblával:-)
Zoli 100775 2006. november 18. 15:08
Válasz erre
Szia!
Semmilyet nem viszek, mert még egyet se vettem... Csak terv egyelőre, amúgy az amerikai típusokat favorizálom. De ha majd veszek, összerakom és fényképezőm is lesz, akkor majd mutogatok képeket, talán jövőre...
z
FlamerGAS 100774 2006. november 18. 01:23
Válasz erre
Szia!
A lényeg az, hogy nagyon megtetszett ez a ruhafoltozós dolog, és érdeklödtem, hogy milyen nagy darabokban lehet venni ilyeneket, vagy lehet venni akár méretre is? a másik ami kérdése lett volna, hogy ebben a boltban ahol ezeket a rihafoltozükat kapni, lehet-e kapni igazi vékony bört? és hogy merre találhato ez a bolt, az is érdekelne, mert szerintem elnéznék arrafelé :)
Üdv:Flam
Russell 100773 2006. november 18. 00:43
Válasz erre
Bocs, semmit sem értek!!!

Légyszi világosabban fogalmazz!!!

Üdv:
Russell
Russell 100772 2006. november 18. 00:42
Válasz erre
Üdv:

Fényképeket kérünk!!!

Russell
FlamerGAS 100771 2006. november 17. 23:23
Válasz erre
Sziasztok!

Brúnó, ezekböl az anyagokbol van nagyobb méretben is a boltban? Fejembe vettem hogy az 1:1 Opelem müszerfalát nem csak megfujom akkor, hanem be is börözém, vagyis megprobálom :) Merre van ez a bolt, nagyobb menyiségben is lehet venni? IGAZI bőr kaphato ott? árak kb-ra? nem sok a kérdés? :D

Bogyi találtam neked dolgokat, ha dobsz egy cimet privátban, akkor hétfön kiszaladok melobol és feladom neked ;) vannak benne érdekes képek, de monyuk nem vagyok mániákus pénzkergetö, nem kérek érte semmit, szerintem a postaköltség se lesz sok, ugyhogy hagyjuk az egészet. Nekem nem foglalja a helyet a papirok, Te meg joljársz velük, vagyis remélem :)
945 100770 2006. november 17. 22:51
Válasz erre
Szia gpn!
Szerintem gondolkodás nélkül vedd meg.Esetleg billentés után tedd vissza a lökhárítót.
945
DjBogyi 100769 2006. november 17. 22:49
Válasz erre
A csíkos táblákra is nagyon jó ez a fólia. Akár az igazi a vitrinemben:-))
DjBogyi 100768 2006. november 17. 22:47
Válasz erre
Üdv, nagyon jól alakul a gép és tetszik a hátfal is. Miből öntötted a kereket? Hollandba járván a pályan futó kamionokon rengeteg fóliát láttam. Illetve sokon dívik a fényvisszaverő csík, körbe a hátfalon. Nagyon jól világítanak még tarályokon is. Te nem teszel ilyet rá? Egyébként ilyen "világítós" fóliám van nekem is. Többféle színű van pl. a dekorboltban.
Brúnó 100767 2006. november 17. 22:25
Válasz erre
Szia!
Van benne motor, billenthető a fülke, fordul a kerék. Megéri a 6700Ft-ot.
Brúnó
gpn 100766 2006. november 17. 22:14
Válasz erre
Sziasztok! Van az italerinek egy Volvo FH12 XL70 "Spraycan Power" nevezetű kamionja. Erről a modellről mit érdemes tudni? Előre bukik a fülke? Az első kerék kanyarodik? És megér 6700forintot?
Gabi 100765 2006. november 17. 21:28
Válasz erre
Sziasztok!
Egycsomó kamionos kiegészítő van ennél a fickónál, van ami KFS koppintás, de pl. a pótjai nagyon jók:
public.fotki.com/modeltrucks25thscale/resin_roundup/jean-claude_leescrenier/jean-claude_le_cresnier/

Gabi
ChevyG 100764 2006. november 17. 19:35
Válasz erre
victory5_small.jpg méret: 16 KB
kamijon:
945 100763 2006. november 17. 16:58
Válasz erre
Szia Zoli!
Milyen teherautót hozol a Stefániára?Egy-két fotográfiát mutathatnál.
Üdv,945
Kislõcsös 100761 2006. november 17. 00:14
Válasz erre
Szia Zoli!
valóban kissé idétlen,de hát ha egyszer ez van az eredetin is ,akkor nem rakhatok fel mást.
:)
Kislőcsös
Zoli 100760 2006. november 16. 23:40
Válasz erre
Szia!
Egyetértek Atissal, nekem is nagyon tetszik eddig, de az a matrica elég idétlen.
z
Atis 100759 2006. november 16. 20:49
Válasz erre
Gratulálok Kislöcsös.. nagyon szépen haladsz. A kerékkissebítésről mindenképpen majd pár szót, mert igazán jól sikerült, és másoknak is hasznára válhat a technika. Stefin számítunk rá is és Rád is.

üdv.

U.I.: Valaki azé beböföghetné a szervezőknek hogy egy 5m x 1,5m-es asztalt dobjanak félre nekünk!:)
Kislõcsös 100758 2006. november 16. 20:40
Válasz erre
Dia1.JPG méret: 45.9 KB
Dia1.JPG méret: 45.9 KB
A matrica meg lemaradt :)
Kislõcsös 100757 2006. november 16. 20:38
Válasz erre
alv?z.jpg méret: 22.8 KB
h?tfal.jpg méret: 16 KB
h?tfal2.jpg méret: 52.3 KB
h?tfal3.jpg méret: 15.8 KB
h?tfal4.jpg méret: 17 KB
ker?k.jpg méret: 30.8 KB
ker?k2.jpg méret: 20.5 KB
ker?k7.jpg méret: 30.1 KB
ker?k6.jpg méret: 20.6 KB
szevasztok pajtások !

Ma befejeztem a MAN dodozának az építését,már csak egy kis tömítgetés és a festés van hátra.A hátfalat is átfabrikáltam,mert ennek a felépítménynek ez az ajtaja is egyben.
Szépen alakulgat a kerék is,még egy nap és az is öntésre kész lesz.(késöbb majd beszámolok rola ,hogy hogyan készült)Már a matricát is megrajzoltam a doboz oldalára.
Ha így haladok ,akkor remélem a Stefire már kész is leszek vele.
)és addigra a jogsim is meg lesz rá.:) )

Kislőcsös
Zoli 100756 2006. november 16. 19:45
Válasz erre
Csak nem női magazinokat olvasgatsz mostanában, nagyon képben vagy! Na komolyan, egy kis lazaságot vigyél bele (sörösdoboz/rekesz, fél szendvics, fa testápoló, nőcis poszter stb), így nagyon patika, de tényleg szép!
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.