<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Bukebe | Adatlap | 100849 | 2006. november 25. 21:00 | ||
| |||||
Robigó | Adatlap | 100848 | 2006. november 25. 16:48 | ||
Hali! Új gazdára lelt a MAN F2000 barackdr a tulaja remélem szép kis gép lessz belöle. Fájó szível adtam el de már 1/14-es kamionnal foglalkozom. Üdv Robigó | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 100847 | 2006. november 25. 11:21 | ||
Brúnó | Adatlap | 100845 | 2006. november 24. 22:47 | ||
Halihó exec! A Cat-et már ismerjük, a Chevy már kevésbé ismert. Néhány kép annak aki nem ismerné. Ez a Chevy megvan nekem is, szerintem nagyon pöpec makett. A doboz tele alkatrésszel, persze a szokásos AMT minőségben. www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/dan_espinosa/2003/apr14/chev_bison_1979_01.jpg www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/dan_espinosa/2003/apr14/chev_bison_1979_0203.jpg www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/dan_espinosa/2003/apr14/chev_bison_1979_05.jpg Brúnó | |||||
exec | Adatlap | 100844 | 2006. november 24. 21:13 | ||
Halihó! Gondoltam büszkén elmesélem szaporodott ma a gyüjteményem. :))) Vettem egy Chevy Bisont és egy Cat DH-8 ast Brúnó cimborájától :) | |||||
wmormo | Adatlap | 100843 | 2006. november 24. 20:19 | ||
Max és robigo, köszönöm a lehetőséget de most lemondok róla. üdv. P. | |||||
max | Adatlap | 100842 | 2006. november 24. 16:26 | ||
hi! árban mennyire gondoltál? mondjuk előbb wmormo jelentkezett érte, úgyhogy szerintem övé az elsőbség, de ha olyan árban gondolkodsz ami számomra is baráti és neki nem kell akkor engem érdekel! max | |||||
Robigó | Adatlap | 100841 | 2006. november 24. 16:02 | ||
Hali! Itt a kép: http://kepfeltoltes.hu/view/061124/SV300001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
Brúnó | Adatlap | 100838 | 2006. november 24. 08:57 | ||
Mégegyszer nem vágok bele így egy Renault-ba! Iszonyú nehéz bármi jó festést, színt, bármit kitalálni hozzá. Már kezdem érteni miért fehér a legtöbb Magnum. Ha vasárnap viszem nevezni, akkor még van 9 napom. Ez kevés:( A belső kiegészítőkkel elég lassan haladok, rengeteg időt töltöttem el a fülkével. A motorhoz még hozzá sem nyúltam. Legközelebb csak úgy csinálok Magnumot, ahogy a doboztetőn festve és matricázva van. Brúnó | |||||
Robigó | Adatlap | 100837 | 2006. november 24. 08:14 | ||
Hail! Ma rakok fel fotót róla as alkatrészek nincsenek összetörve nagyon inkább a ragasztásnál töret. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100836 | 2006. november 23. 23:00 | ||
www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/potkocsi/showAdvert,3216854,508,1.html
www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/potkocsi/showAdvert,2437952,508,1.html Vagy esetleg ezek vannak még így késő este. Ez utóbbiak fixesek. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100835 | 2006. november 23. 22:56 | ||
img.beta.expressz.hu/26/b8/d9-main.jpg Ez már 3 tengelyes, de újabb és billencs. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100834 | 2006. november 23. 22:44 | ||
Egyelőre ezt találtam neked, RÁBA pót, sajna csak 2 tengelyes, mert a 70-es évek beli "verekedős méretű" és vaskos haszonjármű katalógusomban csak ez volt a legnagyobb típus.:-) Remélem azért hasznát veszed. | |||||
Gabi | Adatlap | 100833 | 2006. november 23. 18:33 | ||
Szia Elektro! A sima 3 tengelyes pót kellene, nem a félpót. Megkeresem majd a képet róla, csak most nem lelem. Gabi | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 100832 | 2006. november 23. 17:50 | ||
max | Adatlap | 100831 | 2006. november 23. 15:14 | ||
wmormo | Adatlap | 100830 | 2006. november 23. 13:27 | ||
milyen léptékű és mennyire van összetörve? van esetleg némi fotód róla? üdv. P. | |||||
exec | Adatlap | 100829 | 2006. november 23. 13:19 | ||
Atis, Brúmó! Tudtommal akár milyen színe is lehet a motorblokknak, magától a géptől függ. Láttam már olyan Peterbiltet, aminek a caterpillar blokkja metál lila volt, mert a tulajnak úgy tetszett. Túloldalról viszont a sárga az csak a caterpillarra jellemző. Cummins gyáriba leginkább pirosat láttam eddig de a Brúnó által adott kép is mutatja, nincs erre séma. A ddc-k olyan szürke félék. üdv. exec | |||||
Robigó | Adatlap | 100828 | 2006. november 23. 11:51 | ||
Sziasztok! Van egy eladó MAN F2000 teljesen szétszedve vagyis összetört utána szétszettem de abba maradt a javítása rábizom másra ha kell valakinek. | |||||
Brúnó | Adatlap | 100827 | 2006. november 22. 22:19 | ||
Ez ránézésre egy Cummins NTC, legalábbis azt próbálta az Italeri megcsinálni. Ha átfested akkor inkább a képen látható színre fújd át. Brúnó | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100826 | 2006. november 22. 21:53 | ||
Akkor okés. Ezt a tényt én is tudtam, csak eddig még munkagépekben ill. a jó Szergej mozdonyainkban láttam efféle motorokat és ott valóban sárgák beszerelve is. Azt nem tudtam, hogy tehergépkocsikban is azok. | |||||
Kaloz | Adatlap | 100825 | 2006. november 22. 21:51 | ||
Hát ez inkább Caterpillar! A Cummins inkább vajszínű (legalább is hajómotorban) | |||||
Atis | Adatlap | 100824 | 2006. november 22. 21:50 | ||
Hella A legtöbb kater és Cummins motorblokk sárga.. igaz nem ilyen, de hasonló. Ezért sárga.. és még kap egy réteg sárgát, ami ugyanilyen szinű lesz. üdv. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100823 | 2006. november 22. 21:46 | ||
Helló Atis! Nagyon jól alakul a gép! A motor miért kapott sárga színt, ill. ha ez alapozóréteg, milyen lesz akkor majd véglegesen? | |||||
Atis | Adatlap | 100822 | 2006. november 22. 20:09 | ||
ahogy igértem... Lefújtam az alvázat, a motort, illetve a kasznit. A motoron csak egy réteg van, valszeg holnap kap még 1 réteget. Holnap lefújom az üzitankot, a hütőmaszkot, a felniket, és egy két apróságot. már csak 8 nap és Stefánia... üdv. | |||||
Gabi | Adatlap | 100821 | 2006. november 22. 20:01 | ||
Szia gpn! Kicsit még visszább kel nézned, mert asszem valamikor a nyáron írtam részletesebben az Iveconál a kábelezésről. Ami a motornál a lényeg: egy vékony drót a tanktól a szűrőig, onnan tovább az adagolóig (álltalában azon van a tápszivattyú), onnan szétosztva a hengerekhez. Egy másik drót közvetlenűl összekötve az adagolóval, ez a visszafolyócső. Ezen kívűl érdemes bekötni néhány kanocót a generátorhoz, kompresszorhoz, önindítóhoz, a hűtőhőz is szoktam, kormányműhőz, a váltóhoz többet is. A kereknél a fékeket mindenképpen, légrugókat is, légtartályokat, akummulátorokat, lámpákat is. Most kb ennyi jutott eszembe, ha va,amivel nem boldogulsz, kérdezz nyugodtan. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100820 | 2006. november 22. 18:25 | ||
Szia Gabi! Tudnál esetleg vmi anyaghasználati útmutatót írni a kábelezéshez, meg esetleg 1-2 képet, hogy honnan kellene elkezdeni, hova kellene eljutni? Vagy nézzek motorokról képeket, és úgy vhogy? Megtaláltam, a volvónál tettél fel képeket, de ott nem nagyon tudok kiigazodni, hogy hogy kellene lennie. | |||||
gpn | Adatlap | 100819 | 2006. november 22. 14:09 | ||
Szia Gabi! Átépítést nem vállalok :D! Csak sima kábelezésre gondoltam, hogy azért ne lehessen olyan gyorsan összerakni, teljen az idő, és minnél szebb legyen... :) | |||||
Russell | Adatlap | 100818 | 2006. november 22. 09:15 | ||
Szia Gabi! Nagyon ütős valóban ez a konténer. Fogadjunk hogy már szerepel az elkészítendő listádon, mondjuk négyes sorszámmal. Üdv: Russell | |||||
Gabi | Adatlap | 100817 | 2006. november 21. 21:19 | ||
Szia gpn! Az FH12-es motorjával az az alapvető gond, hogy köszönő viszonyban sincs a maketté az eredetivel. Tehát hiába nézel meg eredeti képeket, csak azt látod, hogy teljesen más, egy csomó mindent át kellene építeni rajta. Sajnos ez jellemező Italeri hiba, hogy a motor nem követi a fejlődést. Természetesen lehet kábelezni, sőt érdemes is, de ha olyanra akarod mint az eredeti motorja, akkor kemnényen át kellene építeni. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100816 | 2006. november 21. 21:10 | ||
Szia Gabi! Majd holnap elkezdek akkor visszaolvasni :) Egyébként a volvómhoz kellene... FH12 XL70 "Spraycan Power" van egy félkész manom is, de ott nincs mit kábelezni :P | |||||
Gabi | Adatlap | 100815 | 2006. november 21. 20:41 | ||
Szia gpn! Ha visszalapozol pár oldalt akkor találsz róla leírást, egyszer írtam itt róla. A képek kérése így elég tág dolog, mert ahány márka, ahány motortípusa, annyi féle lehet. Ezt nem ártana egy kicsit pontosítani. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100814 | 2006. november 21. 19:32 | ||
Sziasztok! A motor kábelezésről egy két infót írjatok már le lécci, meg egy két referencia kép is jól jönne, hogy hogy kell csinálni, meg hogy milyen anyagok segítségével lehet megcsinálni. | |||||
Gabi | Adatlap | 100813 | 2006. november 21. 19:03 | ||
Szia Russell! A pót természetes jó attól, hogy ilyen, nekem csak az nem valós, hogy egy TGA húzza. Ez elé az én nézőpontomból sokkal inkább egy régi F12-es Volvo, vagy egy 2-es Scania kellene. A pótkocsikat 10-15 éve már szinte kivétal nélkül légrugóval gyártják, ezért van gondom a laprugóval. Én ha megépítem ezt egyszer, biztos lecserélem a rugókat, és szerintem nagyon klassz lenne ilyen konténerrel: www.lkw-infos.eu/speditionen/images/g-h/hartogh-den/Volvo-FH12-denHartogh-Thiele-100305-01.jpg Gabi | |||||
Russell | Adatlap | 100812 | 2006. november 21. 10:18 | ||
Bakter! Köszi Gabi a helyreigazítást! Helyesbítek: Ezek a nyavalyások a régebbi (gagyibb, nem Schmitz) hűtőpót alvázat rakták bele a készletbe. Most néztem meg alaposabban! Na, így viszont adott a kérdés, Gabi: Most jó így a pót, vagy sem? Üdv: Russell | |||||
Russell | Adatlap | 100811 | 2006. november 21. 09:58 | ||
Üdv Gabi! Tudtam, tudtam! Ennyit számít a tapasztalat, meg különben is, az újszülöttnek minden vicc új! :-) Ezek szerint csak nekem volt új... Hiába, no, a jó pap is holtig tanul. Tehát akkor nem is az igazi? De nekem akkor is tetszik! Üdv: Russell | |||||
Tevi | Adatlap | 100810 | 2006. november 20. 22:03 | ||
Szeva Russel!! Nekem is tetszik ez a 20 lábas csk miért lett 3 TENGELYES!!! De pályázom rá én is. Üdv Tevi | |||||
Gabi | Adatlap | 100809 | 2006. november 20. 18:20 | ||
Szia Russel! Mi ebben az új??? Neked lehet, de a régi kamionosoknak nincs benne semmi új, pláne nem a felfüggesztésben. Elég régóta használja az Italeri ezeket a pótkocsi hidakat, ennél már jobb lett volna a légrugós variáció is. Gabi | |||||
Russell | Adatlap | 100808 | 2006. november 20. 14:54 | ||
Bocsi, linkkel könnyebb... Üdv: én | |||||
Russell | Adatlap | 100807 | 2006. november 20. 14:54 | ||
Üdv Mindenkinek! Az Italeri honlapján már látható az új 20 lábas konténerespót-szerelvény: www.italeri.com/product.aspx Külön fölhívnám a figyelmeteket az új fölfüggesztésre, az új sárvédőkre, valamint a konténerrögzítőkre!! Sajnos a kerekek maradtak a szokásos dobfékesek, pedig már igazán újíthatnának... összességében az első benyomásom: KELL!!! Üdv: Russell | |||||
Russell | Adatlap | 100806 | 2006. november 20. 14:52 | ||
Üdv Mindenkinek! Az Italeri honlapján már látható az új 20 lábas konténerespót-szerelvény: http://www.italeri.com/product.aspx?item=3836S Külön fölhívnám a figyelmeteket az új fölfüggesztésre, az új sárvédőkre, valamint a konténerrögzítőkre!! Sajnos a kerekek maradtak a szokásos dobfékesek, pedig már igazán újíthatnának... összességében az első benyomásom: KELL!!! Üdv: Russell | |||||
Bomb | Adatlap | 100799 | 2006. november 20. 09:17 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 100798 | 2006. november 20. 09:16 | ||
Brunó! A Fordot Csepelen fotóztam a Mahart Szabadkikötőben. Széles utak! Azok voltak csak igazán. Két biciklisnek. | |||||
Brúnó | Adatlap | 100797 | 2006. november 20. 08:03 | ||
Szia Atis! Akkor a képek felirata alapján Shell-es gépet csinálsz. Bizony-bizony, sok még a meló és csak 10 nap van hátra. Én a hétvégén csak piszkálgattam a Rénót, semmi látványos haladás nem történt. Brúnó | |||||
Brúnó | Adatlap | 100796 | 2006. november 20. 07:49 | ||
Szia Kossuth Uram! Köszi a képeket, állat ez a Ford vas:) Szép túra lehetett, gondolom nem unatkoztál, volt látnivaló elég. Látom pár helyen jó széles út, amúgy a táj tényleg szép lehetett. Brúnó | |||||
Atis | Adatlap | 100795 | 2006. november 19. 21:30 | ||
csak hogy teljen a fórum: összeraktam a vázat, a fülkét a motorsisakot és a hálót és a blokkot. A motort és az alvázat holnap kábelezem utána alapozás. Kedden a váz megkapja a vörös alapszint, a fülke és a kaszni a fehér alapréteget. Sok még a meló, van rá 10 napom. üdv. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 100794 | 2006. november 19. 20:47 | ||
FlamerGAS! Értem. Köszi az infót. Bár én azzal is megelégedtem volna, ha kiírja kilóméterben, mint a németek. Ott viszont én nem találkoztam ilyen táblával. Egyébként ez a kis útjavítás autópályán röpke 30 km. volt. Gabi! Akkor majdnem megtaláltam az eredetit. | |||||
Gabi | Adatlap | 100793 | 2006. november 19. 19:36 | ||
Szia Lajos! Ez kéttengelyes pót volt, látszik a himbáról, szerintem Rába pót lehetett, de nem biztos. A hiány inkább a konténeresre való átalakítás miatt lehet. A Renaultom valóban ilyen, de kicsit világosabb metál zöld. Gabi | |||||
FlamerGAS | Adatlap | 100792 | 2006. november 19. 19:31 | ||
Szia Lajos! A tábla jelentése, hogy még meilyen hosszon tart az épitkezés. Én Németben találkozam ilynekkel, és én sem tudtam, egy ottani ismeröst kérdeztem meg hogy mi ennek a jelentése, és ö magyarázta el, hogy ezek a szmájli táblák az utfelbontás hosszát jelentik. Ha má nevet a szmájli, akkor nem hosszu már a felbontás :) Itt még gondolom eléggé az épitkezés elején járhattál! Nagyon szépek a képek,ez az Olt folyos képektöl tátva maradt az szám, gyönyörü! | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 100791 | 2006. november 19. 17:07 | ||
Gabi! Én arra gondoltam, hogy eredetileg nem 3 tengelyes volt a pót, csak szét lett berhelve? Ilyen Renaultot csináltál egyébként? A színe is nagyon hasonló! DjBogyi! Miért akarsz te nekem rosszat? Szerinted nem volt nekem elég ez a Romániai út? Még Ukrajnába is menjek el? Egyébként én sem voltam még eddig Romániában. Németország, Hamburg, Bremerhaven. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |