<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Brúnó | Adatlap | 100866 | 2006. november 27. 19:49 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 100865 | 2006. november 27. 19:38 | ![]() | |
Brúnó | Adatlap | 100864 | 2006. november 27. 19:30 | ![]() | |
Szia Atis! Jól alakul a vas, nagyon jó ez a színösszeállítás. Biztos király lesz egy teljes szerelény így lefestve. Brúnó | |||||
Brúnó | Adatlap | 100863 | 2006. november 27. 19:21 | ![]() | |
Nagyon jó ötlet ez a fabetétezés, ezen már én is rengeteget agyaltam. Sikerült szereznem vékony "falemezt" (pedig mondták mi a rendes neve), de még nem próbáltam ki. Így képről nekem úgy tünik, hogy kicsit vastag lesz ide, talán vékonyítani kellene rajta. És milyen színű lesz a fabetét? Egyébként lehetne néhány ötletet átvenni innen, kicsit többet tudhat a fáról mint mi:) www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php Brúnó | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100862 | 2006. november 27. 15:34 | ![]() | |
Szevasz 945! Nos akkor elöljáróban annyit mondhatok, hogy pl. van, ami nem változott mint pl. a MEILER, ill. nem túl sokat. Vagy a cseh BSS és PANAV-ok. Ponyvás félpótból van jellegrajzom, kezelési útmutatóból, egy BSS és egy HÓDGÉP félpótról. Mindkettő ponyvás. Amint vége a melónak és hazaértem, felrakom | |||||
945 | Adatlap | 100861 | 2006. november 26. 22:20 | ![]() | |
Szia DjBogyi! Gyártóban nem gondolkodtam,azt gondolom most,hogy mindegy.Arra volnék kiváncsi,20-25 évvel ezelőtt milyenek voltak főleg a sóder,homokszállítók és a ponyvás félpótkocsik. Köszönettel 945 | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100860 | 2006. november 26. 22:05 | ![]() | |
Üdv, 945! Konkrétan milyen gyártmányú pótok érdekelnének? Mert ugye van pl. Schwarzmülleres, ebből az időszakból való prospektusom, meg Benalu, stb. de akad magyar cuccos is. | |||||
Atis | Adatlap | 100859 | 2006. november 26. 21:47 | ![]() | |
Gabi kollégához hasonlóan a 7végén én is szerettem volna talpra állítani a vontatót. Sajnos a frankó leírásnak illetve a figyelmetlenségemnek köszönhetően elcsesztem a fél alvázat, így csak részletfotókkal tudok most szolgálni. Lefújtam a kasznit, a festése már jó, de valszeg kap még egy lakkréteget. Lefújtam az üzemanyagtankokat, a fellépőket, a kengurúrácsot, a kerekeket, a kipuffogórendszert, és pár apróságot. Holnap talpraállítom, a lefújt darabok felrakása mellett nekiesek a fülkebelsőnek, és a többi még kezeletlen apróságoknak... ... és még marad péntekig 4 nap. Gabi Nagyon szépen haladsz a Volvóval, gratula a krómozáshoz kiváló fénye van, nagyon tetszetős. Erre a fabetétes megoldásra én is kiváncsi vagyok, várjuk a további fotókat. Jó munkát. üdv. És még marad hátra | |||||
945 | Adatlap | 100858 | 2006. november 26. 17:50 | ![]() | |
Szia Gabi! Nagyon szép az eddigi eredmény.Várom a végeredményt nagyon. Egy kérés,1980-1990 között készült pótkocsik,szóródó árú szálitók,ponyvás félpótkocsik képeit szeretném nézegetni.Ha van ilyen honlap kérlek írjál. Köszönettel 945 | |||||
gpn | Adatlap | 100857 | 2006. november 26. 15:53 | ![]() | |
Szia Gabi! Nagy pofátlanság lenne kérdezni egy kerék árat? :S Hát a festést sztem jövő hét hétvégén tudom csak megcsinálni, addig összerakom a dolgokat naggyábó festhető állapotba. | |||||
Gabi | Adatlap | 100856 | 2006. november 26. 15:49 | ![]() | |
Szia gpn! Nem én öntöttem, hanem ehhez értő ember. Nyugodtan rakd össze a volvó motorját, sőt ha olyan színűre akarod mint a vázat, akkor abba is beleépítheted, mert úgy könnyebb megmutatni. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100855 | 2006. november 26. 15:30 | ![]() | |
És te öntötted a kereket? Én kaptam modem master króm festéket, de az ég és föld ehhez képest. Összerakjam a volvó motorját, vagy jó darabokba is, ha esetleg eljutok pestre? | |||||
Gabi | Adatlap | 100854 | 2006. november 26. 15:24 | ![]() | |
Szia gpn! Az első kerék eredetije valóban KFS, de ez már arról van öntve. A króm színt az alclad krómjával sikerült elérni, szerintem jelenleg ez a legjobb a piacon. A Stefin 10-én leszek kint jobban, akkor várhatóan 10-11 körül megyek, és a végéig maradok. Leszek 9-én is, de akkor csak a zsűrizés idejére. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100853 | 2006. november 26. 15:01 | ![]() | |
Szia Gabi! Szép lesz a volvó, az első kerék kfs? :) Azt a szép krómos színt mivel sikerült elérni? A Stefin végig ott leszel? | |||||
Gabi | Adatlap | 100852 | 2006. november 26. 12:53 | ![]() | |
Na egy kis frissítés tőlem is a Volvoval kapcsolatban. A váz kezd összeállni, felkerültek a kerekek, hátsó sárvédők. Felraktam az Alcladdal festett tankot és kipufogó-légtartályok csoportot. A fülke kapott az alapozó után két sor Model MAster Artic Blue metált, és közben neki kezdtem a belsejének. Az ajtóburkolaton kipróbáltam egy új eljárást. 1 mm-es balsafából kivágtam a megfelelő darabot, ezt ráragasztottam pillanatragasztóval. Megcsiszoltam, majd pácolom és lakkozom. Ha szépen sikerül valószínűleg a műszerfal is kap ilyet. A tetőre belülről építettem egy szekrényt, mivel egy ágyas kivitelt készítek, így elfér. Lehet, hogy ezt is beburkolom fával, de ez még kérdés. A padlóra és ajtókárpitnak régi toll díszdobozából alakítok majd burkolatot, szerencsére öntapadós, és felhasználható mégegyszer. Röviden itt tart a kamion, lassacskán készület. Gabi | |||||
Gabi | Adatlap | 100851 | 2006. november 25. 21:10 | ![]() | |
Cseten beszéltük, ahhoz rakta fel. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100850 | 2006. november 25. 21:05 | ![]() | |
Ez mi akar lenni? | |||||
Bukebe | Adatlap | 100849 | 2006. november 25. 21:00 | ![]() | |
| |||||
Robigó | Adatlap | 100848 | 2006. november 25. 16:48 | ![]() | |
Hali! Új gazdára lelt a MAN F2000 barackdr a tulaja remélem szép kis gép lessz belöle. Fájó szível adtam el de már 1/14-es kamionnal foglalkozom. Üdv Robigó | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 100847 | 2006. november 25. 11:21 | ![]() | |
Brúnó | Adatlap | 100845 | 2006. november 24. 22:47 | ![]() | |
Halihó exec! A Cat-et már ismerjük, a Chevy már kevésbé ismert. Néhány kép annak aki nem ismerné. Ez a Chevy megvan nekem is, szerintem nagyon pöpec makett. A doboz tele alkatrésszel, persze a szokásos AMT minőségben. www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/dan_espinosa/2003/apr14/chev_bison_1979_01.jpg www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/dan_espinosa/2003/apr14/chev_bison_1979_0203.jpg www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/dan_espinosa/2003/apr14/chev_bison_1979_05.jpg Brúnó | |||||
exec | Adatlap | 100844 | 2006. november 24. 21:13 | ![]() | |
Halihó! Gondoltam büszkén elmesélem szaporodott ma a gyüjteményem. :))) Vettem egy Chevy Bisont és egy Cat DH-8 ast Brúnó cimborájától :) | |||||
wmormo | Adatlap | 100843 | 2006. november 24. 20:19 | ![]() | |
Max és robigo, köszönöm a lehetőséget de most lemondok róla. üdv. P. | |||||
max | Adatlap | 100842 | 2006. november 24. 16:26 | ![]() | |
hi! árban mennyire gondoltál? mondjuk előbb wmormo jelentkezett érte, úgyhogy szerintem övé az elsőbség, de ha olyan árban gondolkodsz ami számomra is baráti és neki nem kell akkor engem érdekel! max | |||||
Robigó | Adatlap | 100841 | 2006. november 24. 16:02 | ![]() | |
Hali! Itt a kép: http://kepfeltoltes.hu/view/061124/SV300001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
Brúnó | Adatlap | 100838 | 2006. november 24. 08:57 | ![]() | |
Mégegyszer nem vágok bele így egy Renault-ba! Iszonyú nehéz bármi jó festést, színt, bármit kitalálni hozzá. Már kezdem érteni miért fehér a legtöbb Magnum. Ha vasárnap viszem nevezni, akkor még van 9 napom. Ez kevés:( A belső kiegészítőkkel elég lassan haladok, rengeteg időt töltöttem el a fülkével. A motorhoz még hozzá sem nyúltam. Legközelebb csak úgy csinálok Magnumot, ahogy a doboztetőn festve és matricázva van. Brúnó | |||||
Robigó | Adatlap | 100837 | 2006. november 24. 08:14 | ![]() | |
Hail! Ma rakok fel fotót róla as alkatrészek nincsenek összetörve nagyon inkább a ragasztásnál töret. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100836 | 2006. november 23. 23:00 | ![]() | |
www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/potkocsi/showAdvert,3216854,508,1.html
www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/potkocsi/showAdvert,2437952,508,1.html Vagy esetleg ezek vannak még így késő este. Ez utóbbiak fixesek. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100835 | 2006. november 23. 22:56 | ![]() | |
img.beta.expressz.hu/26/b8/d9-main.jpg Ez már 3 tengelyes, de újabb és billencs. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100834 | 2006. november 23. 22:44 | ![]() | |
Egyelőre ezt találtam neked, RÁBA pót, sajna csak 2 tengelyes, mert a 70-es évek beli "verekedős méretű" és vaskos haszonjármű katalógusomban csak ez volt a legnagyobb típus.:-) Remélem azért hasznát veszed. | |||||
Gabi | Adatlap | 100833 | 2006. november 23. 18:33 | ![]() | |
Szia Elektro! A sima 3 tengelyes pót kellene, nem a félpót. Megkeresem majd a képet róla, csak most nem lelem. Gabi | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 100832 | 2006. november 23. 17:50 | ![]() | |
max | Adatlap | 100831 | 2006. november 23. 15:14 | ![]() | |
wmormo | Adatlap | 100830 | 2006. november 23. 13:27 | ![]() | |
milyen léptékű és mennyire van összetörve? van esetleg némi fotód róla? üdv. P. | |||||
exec | Adatlap | 100829 | 2006. november 23. 13:19 | ![]() | |
Atis, Brúmó! Tudtommal akár milyen színe is lehet a motorblokknak, magától a géptől függ. Láttam már olyan Peterbiltet, aminek a caterpillar blokkja metál lila volt, mert a tulajnak úgy tetszett. Túloldalról viszont a sárga az csak a caterpillarra jellemző. Cummins gyáriba leginkább pirosat láttam eddig de a Brúnó által adott kép is mutatja, nincs erre séma. A ddc-k olyan szürke félék. üdv. exec | |||||
Robigó | Adatlap | 100828 | 2006. november 23. 11:51 | ![]() | |
Sziasztok! Van egy eladó MAN F2000 teljesen szétszedve vagyis összetört utána szétszettem de abba maradt a javítása rábizom másra ha kell valakinek. | |||||
Brúnó | Adatlap | 100827 | 2006. november 22. 22:19 | ![]() | |
Ez ránézésre egy Cummins NTC, legalábbis azt próbálta az Italeri megcsinálni. Ha átfested akkor inkább a képen látható színre fújd át. Brúnó | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100826 | 2006. november 22. 21:53 | ![]() | |
Akkor okés. Ezt a tényt én is tudtam, csak eddig még munkagépekben ill. a jó Szergej mozdonyainkban láttam efféle motorokat és ott valóban sárgák beszerelve is. Azt nem tudtam, hogy tehergépkocsikban is azok. | |||||
Kaloz | Adatlap | 100825 | 2006. november 22. 21:51 | ![]() | |
Hát ez inkább Caterpillar! A Cummins inkább vajszínű (legalább is hajómotorban) | |||||
Atis | Adatlap | 100824 | 2006. november 22. 21:50 | ![]() | |
Hella A legtöbb kater és Cummins motorblokk sárga.. igaz nem ilyen, de hasonló. Ezért sárga.. és még kap egy réteg sárgát, ami ugyanilyen szinű lesz. üdv. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 100823 | 2006. november 22. 21:46 | ![]() | |
Helló Atis! Nagyon jól alakul a gép! A motor miért kapott sárga színt, ill. ha ez alapozóréteg, milyen lesz akkor majd véglegesen? | |||||
Atis | Adatlap | 100822 | 2006. november 22. 20:09 | ![]() | |
ahogy igértem... Lefújtam az alvázat, a motort, illetve a kasznit. A motoron csak egy réteg van, valszeg holnap kap még 1 réteget. Holnap lefújom az üzitankot, a hütőmaszkot, a felniket, és egy két apróságot. már csak 8 nap és Stefánia... üdv. | |||||
Gabi | Adatlap | 100821 | 2006. november 22. 20:01 | ![]() | |
Szia gpn! Kicsit még visszább kel nézned, mert asszem valamikor a nyáron írtam részletesebben az Iveconál a kábelezésről. Ami a motornál a lényeg: egy vékony drót a tanktól a szűrőig, onnan tovább az adagolóig (álltalában azon van a tápszivattyú), onnan szétosztva a hengerekhez. Egy másik drót közvetlenűl összekötve az adagolóval, ez a visszafolyócső. Ezen kívűl érdemes bekötni néhány kanocót a generátorhoz, kompresszorhoz, önindítóhoz, a hűtőhőz is szoktam, kormányműhőz, a váltóhoz többet is. A kereknél a fékeket mindenképpen, légrugókat is, légtartályokat, akummulátorokat, lámpákat is. Most kb ennyi jutott eszembe, ha va,amivel nem boldogulsz, kérdezz nyugodtan. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100820 | 2006. november 22. 18:25 | ![]() | |
Szia Gabi! Tudnál esetleg vmi anyaghasználati útmutatót írni a kábelezéshez, meg esetleg 1-2 képet, hogy honnan kellene elkezdeni, hova kellene eljutni? Vagy nézzek motorokról képeket, és úgy vhogy? Megtaláltam, a volvónál tettél fel képeket, de ott nem nagyon tudok kiigazodni, hogy hogy kellene lennie. | |||||
gpn | Adatlap | 100819 | 2006. november 22. 14:09 | ![]() | |
Szia Gabi! Átépítést nem vállalok :D! Csak sima kábelezésre gondoltam, hogy azért ne lehessen olyan gyorsan összerakni, teljen az idő, és minnél szebb legyen... :) | |||||
Russell | Adatlap | 100818 | 2006. november 22. 09:15 | ![]() | |
Szia Gabi! Nagyon ütős valóban ez a konténer. Fogadjunk hogy már szerepel az elkészítendő listádon, mondjuk négyes sorszámmal. Üdv: Russell | |||||
Gabi | Adatlap | 100817 | 2006. november 21. 21:19 | ![]() | |
Szia gpn! Az FH12-es motorjával az az alapvető gond, hogy köszönő viszonyban sincs a maketté az eredetivel. Tehát hiába nézel meg eredeti képeket, csak azt látod, hogy teljesen más, egy csomó mindent át kellene építeni rajta. Sajnos ez jellemező Italeri hiba, hogy a motor nem követi a fejlődést. Természetesen lehet kábelezni, sőt érdemes is, de ha olyanra akarod mint az eredeti motorja, akkor kemnényen át kellene építeni. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100816 | 2006. november 21. 21:10 | ![]() | |
Szia Gabi! Majd holnap elkezdek akkor visszaolvasni :) Egyébként a volvómhoz kellene... FH12 XL70 "Spraycan Power" van egy félkész manom is, de ott nincs mit kábelezni :P | |||||
Gabi | Adatlap | 100815 | 2006. november 21. 20:41 | ![]() | |
Szia gpn! Ha visszalapozol pár oldalt akkor találsz róla leírást, egyszer írtam itt róla. A képek kérése így elég tág dolog, mert ahány márka, ahány motortípusa, annyi féle lehet. Ezt nem ártana egy kicsit pontosítani. Gabi | |||||
gpn | Adatlap | 100814 | 2006. november 21. 19:32 | ![]() | |
Sziasztok! A motor kábelezésről egy két infót írjatok már le lécci, meg egy két referencia kép is jól jönne, hogy hogy kell csinálni, meg hogy milyen anyagok segítségével lehet megcsinálni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ezt egy ismerősömtől kaptam, aki azt mondta, hogy ezt hangszerek bevonatához használják, és állítólag aranyat ér:) Ennek a mérete 0,3 mm. Ami nekem nem tetszik, hogy nagyon merev, ezért nehéz lesz vágni, félek állandóan el fogom törni.
Brúnó