/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546.
Atis 100913 2006. november 29. 21:50
Válasz erre
alv?z1.JPG méret: 147.8 KB
alv?z2.JPG méret: 166.2 KB
Sziasztok

haladok én is a nyergessel, de lassan és eröltetetten. Kedden sikerült talpra állítani, ma behelyeztem a blokkot a hütővel, összeraktam a fülkebelsőt és a kasznira aggatam pár dolgot. Sajnos a sisak nem lett tökéletes, így mégegszer le kellett fújnom, most szárad. Azé íme 2 kép.

üdv.
Gabi 100912 2006. november 29. 20:19
Válasz erre
Szia!
A külső festés szép, de azon kívűl elég gyenge, sőt a belső kidolgozás kimondottan gyenge. Semmi vezetékelés a fékeknél, levegőnek, a nyereg használt, de az állítója már nincs koptatva. Kicsit fordíthatott volna több időt rá, de a külső festése így a képek alapján jó.
Gabi
Bukebe 100911 2006. november 29. 19:06
Válasz erre
Bukebe 100910 2006. november 29. 19:03
Válasz erre
Sziasztok!Hátha valaki kedvet kap egy ilyenhez!
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://hsfeatures.com/features04/images/08-lh-front-low.jpg&imgrefurl=http://hsfeatures.com/features04/volvovn780tt_1.htm&h=524&w=648&sz=63&hl=hu&start=2&tbnid=0rYR1EksoAYpSM:&tbnh=111&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3DVn%2B780%26svnum%3D10%26hl%3Dhu%26lr%3D%26rls%3DGGLR,GGLR:2006-30,GGLR:en%26sa%3DNURL]
Üdv:Bukebe
Lacc 100909 2006. november 29. 18:14
Válasz erre
Erre én is emlékszem. Volt valami program is, nem? Vagy abból végül nem lett semmi? Múltkor pont ezt keresgéltem, de nem jártam sikerrel.
Kislõcsös 100908 2006. november 29. 17:45
Válasz erre
1034669283uknumber.zip méret: 21.1 KB
helló Robigó!
betűtípust külön nem tudok ,de a www.plaket.huoldalon tudsz szerkeszteni magyar rendszámot,de erről bövebben kb egy fél éve cseverésztünk ebben a topikban.
Nézd vissza a korábbi hozzászolésokat.
Egyedül az angol rendszámnak tudom a betűtípusait.Ha kicsomagolod ezt a fájlt akkor másold be a C:/Windos/Fonts mappába és akkor benne lesz a géped betüi közt.
Kislőcsös
Robigó 100907 2006. november 29. 14:02
Válasz erre
Hali!

Tudja valaki milyen betütipussal vannak írva a rendszámok vagy mivel lehet szerkeszteni hogy élathű legyen?

üdv Robi.
Kislõcsös 100906 2006. november 28. 22:13
Válasz erre
1.jpg méret: 177.9 KB
2.jpg méret: 175.9 KB
3.jpg méret: 179.5 KB
4.jpg méret: 176.8 KB
5.jpg méret: 172.9 KB
6.jpg méret: 167 KB
7.jpg méret: 155.6 KB
8.jpg méret: 146.5 KB
9.jpg méret: 174.6 KB
11.jpg méret: 189.8 KB
12.jpg méret: 184.9 KB
13.jpg méret: 179.4 KB
14.jpg méret: 186.6 KB
15.jpg méret: 182.7 KB
Áhoj Pajtások!
Sikerült pár képet csinálnom arrol,hogy hol tartok a MAN-nal.
Elkészült a belsötér,ami kapott egy pótülést és a fülke hátfát is ujra cseréltem amit Leukoplasztal "kárpítoztam".Elmentem ma a Copy General-hoz kinyomtatni a matricát amit gyorsan fel is raktam a helyére.készülget a kipufogo rendszer is és az üzemanyag tartály.Ja és még a rendszámok is elkészültek.Öntapadös fóliára letek kinyomtatva,majd 0,5mm-es sztirollapra ragasztottam és szikével körbe vágtam.Ezután fekete festékfilccel a szélét át húztam.A nagyobb feladatok még hátra vannak,a fülke csiszolása és festése,valamint a kerekek öntőformájának elkészítése és annak öntése.Ha igy folytatom akkor van esélyem talánn befejezni vasárnapig.
Az igazit meg holnap viszem ki először forgalomba,és nem lesz irgalom :)
Kislőcsös
Brúnó 100905 2006. november 28. 22:02
Válasz erre
aut?ment?.jpg méret: 130 KB
Sziasztok Skacok!
Turkáltam kicsit a neten, és megakadtam a Volvo (Ausztrál) honlapján. Szerintem érdemes körbenézni mindenkinek, mert nemcsak Aussie gépek vannak, hanem a világ minden tájáról vannak képek a galériában. Izelítőnek itt egy Cseh autómentő, és egy Dán duplahúzós, ami szerintem eszméletlen szép. Vannak képernyőkimélők, háttérképek amik ingyen letölthetőek, és van játék is, ahol kipróbálhatod sofőri tehetségedet is.
www.volvo.com/trucks/australia-market/en-au/
Brúnó
Gabi 100904 2006. november 28. 21:29
Válasz erre
Oké, majd megkeresem, de csak hétvégén igérem.
DjBogyi 100903 2006. november 28. 21:19
Válasz erre
Helló! Arra a prosira én is kíváncsi lennék, kérlek oszd meg velünk itt. Köszi
pozsi 100902 2006. november 28. 20:16
Válasz erre
Kedves Ati és Gabi!

Köszönöm a tájékoztatást, körülnézek az általatok ajánlott oldalon és majd jelentkezem, hogy belevágok-e.

Bocsi Gabi, tényleg rosszul fogalmaztam, mert valóban a kiállítás képei között láttam!!

Üdv mindenkinek
Gabi 100901 2006. november 28. 20:09
Válasz erre
Szia pozsi!
A fényképről ítélve (melyet én készítettem), szerintem az a helyes kifelyezés, hogy egy kiállítás képei között láttam, nem pedig a kiállításon, mert szerintem ott nem voltál.
A képen látható szerelvényt a francia Freddy Amann készítette, és még nem volt kész teljesen. Róla annyit kell tudni, hogy európában a legnagyobb kamionmakettes építők között jegyzik, igazi átalakító, átépítő, és építő mester. Jó az ő munkáit példának venni, de nem sok embernek van esélye, hogy utolérje. A képen látható szerelvény is nagyrészt saját gyártmánya, a tréleren lévő gép teljesen szkreccs. Egy ilyen szerelvényhez a legjobb alap a Mad Modell 4 tengelyes Scania vontatója, azt legalább már nem kell átépíteni. 100 euró körül van az ára, ami a minőséghez képest elég baráti, és ez már tartalmazza az alap Scania makettet is. Trélernél két lehetőség van: vagy megveszed KFS-től egy vagon pénzért, vagy magad építesz. Ez utóbbi se olyan egetverően nehéz, a kerekeket kell megvenni, a többi szinte legyártható. DE!!! Ez nem kezdő makett, vagy 3-4 építés. Ide rutin kell, megfelelő ismeretek, és sok egyéb feltétel, amit bizony jópár összeépített kamionnak kell megelőzni. Komoly dokumentáció, fényképek, anyagok, az eredeti működésének ismerete. Ha elfogadsz tőlem egy tanácsot, nagyon gondold meg, mielőtt ilyenbe kezdesz, nehogy elmenjen a kedved a makettezéstől, mert ez még egy gyakorlottabb kamionosnak is nehéz dió. Eddig még nem láttunk itt, nem ismerünk, ami nem zárja ki, hogy már régóta építesz kamionokat, bár azért úgy gondolom, hogy ismerem a kamionosokat, már aki eljár versenyekre, vagy publikál valahol.
Ha bármiben elakadsz nyugodtam kérdezz, segítünk ahol tudunk.
Gabi
Gabi 100900 2006. november 28. 19:28
Válasz erre
945!
Asszem Meiller billencspótós régi prosim van, ha kell megkeresem.
Gabi
Gabi 100899 2006. november 28. 19:26
Válasz erre
Szia maxor!
Engem mindenképpen érdekelene, és ha nem nagy kérés egy tengelytáv adatokat is mérjél, vagy kérdezzél már légyszíves.
Köszönöm!
Gabi
Atis 100898 2006. november 28. 19:11
Válasz erre
Kedves Pozsi

el kell hogy keserítselek. A képen látható szerlvény ahogy barackdr kolléga is mondta feljavított készlet. Magát az alap vontatót itthon megkapod 9000 ezer környékén. Ezután ha nem vagy "igazi" makettező, a hozzávaló többi feljavítást a www.kitformservices.com/ oldalon találod meg. Alapból ahogy nézem kell egy 2 tengelyes kormányozható szett, kell +2 tengely légrugókkal fékekkel kerekekkel. 4 darab sárvédő.. meg a fülke mögötti tartálykombináció. Ez így köbö 50-70 font között mozog. Következik a segéd dolly, amin a félpót támaszkodik, ezt szintén kapsz a KFS-től olyan 22 font környékén.. és végül a nehézgép szállító amit szintén csak itt kapsz meg kerek 170 fontért. Ez összesen 240 font környékén mozog.. és ha még hozzá vesszük az alapkitt árát akkor durván 100 és 105 ezer körül már meg is van eme csodás szerelvény.

Amenyiben komoly szándék mutatkozik rá, bővebb felvilágosítást szívesen adunk.

és üdv a kamionosok közt.
pozsi 100897 2006. november 28. 18:26
Válasz erre
Barackdr, köszi a segítséget!
Keri 100896 2006. november 28. 17:45
Válasz erre
maxor!

Egnem igen érdekelne,kérlek,fotózd alaposan körbe!:-))

Keri
945 100895 2006. november 28. 17:05
Válasz erre
Szia DjBogyi!
Köszönöm a képeket és mindent.
945
maxor 100894 2006. november 28. 16:49
Válasz erre
Pót elől 11 lapos h.:13lapos csúszkás rugóval.Rönkszállító lesz belőlle.
üdw maxor
barackdr 100893 2006. november 28. 15:46
Válasz erre
Ha jól sejtem ez a nehézvontató nagyrészt sufnituning vagyis veszel egy Scaniát és elkezded faragni hozzá a többi cuccot(igen mindent). A Mad modelnek van valami nehézvontatója jelenleg ha jól tévedek 100 Euróért, de azt itthon nem szerzed be. Gabiék majd még részletezik esetleg a dogokat, ők jobban benne vannak az átépítésben.
pozsi 100892 2006. november 28. 15:25
Válasz erre
178.jpg méret: 182.9 KB
Csatolom a képet a vontatóról.
Segítsetek légyszi honnan tudnám beszerezni, mert néztem már az Italeri és a Revell honlapját is, de ilyesmit nem találtam.
Elektrolakatos 100891 2006. november 28. 14:31
Válasz erre
maxor

Pót vagy félpót???

Ha pót akkor Gabit minden mérettel minden mennyiségben!
pozsi 100890 2006. november 28. 13:19
Válasz erre
Akkor majd este próbálkozom mert most dolgoznom kell.A vontatót 1 kiállitáson láttam, mad mellékelem a képet remélem ,hogy segít.

kösz
maxor 100889 2006. november 28. 13:17
Válasz erre
Érdekel valakit 3 tengelyes Rába pót Bpw hiddal.'78 évjárat. A héten tudok rólla képeket is ha kell.
üdv.:maxor
pozsi 100881 2006. november 28. 12:04
Válasz erre
sziasztok!

1 kérdésem lenne felétek.szeretnék épiteni 1 különleges járművet,nehézvontatót.hol tudnám beszerezni ezt a drágaságot?

köszi
DjBogyi 100878 2006. november 27. 22:43
Válasz erre
www.truckscout.de/search/ger/list.asp
Na jó, innét indulnak a pótok 30-asával. Úgy szűrtem, hogy 1994-ig mutassa a billencseket.
DjBogyi 100877 2006. november 27. 22:40
Válasz erre
www.truckscout.de/search/ger/detail.asp
Acélos Fruehauf 1984-ből
DjBogyi 100876 2006. november 27. 22:38
Válasz erre
ja, majd elfelejtettem, weitere Bilder = további képek :-))) és suche = keresés
DjBogyi 100875 2006. november 27. 22:36
Válasz erre
www.truckscout.de/search/ger/detail.asp

Vagy itt van egy jellegzetesség: a Kassbohrer. Ez itt épp 1987-ből. Amúgy ilyen oldalakon direkt rá is tudsz keresni. Egy kis angol ill. némettudás kell csak hozzá. mint pl. Aufbau = felépítmény, Kipper = billenős, vagy Erstzulassung = 1. forgalomba helyezés, Baujahr = gyártási év., stb.
DjBogyi 100874 2006. november 27. 22:27
Válasz erre
Hát Billencsem az nem igazán lesz ebből az időből, mert pl. schwarzim van de az is 1998-as. De ugyanaz mint a maiak. Langendorf az gyártott 3 tengelyeseket abban az időben. Az lkw-infos -on vannak régebbi képek is. Keress rá mondjuk vontatótípusokra, azokon a képeken lesz majd.
945 100873 2006. november 27. 22:11
Válasz erre
Szia DjBogyi!
Nagyon szépen köszönöm!!!
Ha volna ebből az időszakból háromtengelyes billencsed.
Köszönöm mégegyszer.945
DjBogyi 100872 2006. november 27. 21:49
Válasz erre
schwarzm?ller07.jpg méret: 18.9 KB
schwarzm?ller08.jpg méret: 45.2 KB
schwarzm?ller09.jpg méret: 59.5 KB
schwarzm?ller10.jpg méret: 58.3 KB
Még a maradék:-) Megjegyzem érdekes megoldások is láthatók, mint pl. rakodódaru beépítve félpótba, vagy a kis színpados, stb.
DjBogyi 100871 2006. november 27. 21:45
Válasz erre
bpw01.jpg méret: 41.5 KB
cseh01.jpg méret: 78.6 KB
cseh02.jpg méret: 72.1 KB
h?dg?p.jpg méret: 44.2 KB
ren01.jpg méret: 81.4 KB
ren02.jpg méret: 82 KB
ren03.jpg méret: 45.3 KB
ren04.jpg méret: 110.8 KB
schwarzm?ller01.jpg méret: 67.1 KB
schwarzm?ller02.jpg méret: 82.2 KB
schwarzm?ller03.jpg méret: 26.1 KB
schwarzm?ller04.jpg méret: 28.1 KB
schwarzm?ller05.jpg méret: 19.1 KB
schwarzm?ller06.jpg méret: 16.6 KB
945 és többiek!

"Régi" pótok 1. rész. A képek: Schwarzmüller 1989-es prospektus, BPW 1991-es, Renault 1989-es prospektusokból valók valamint Hódgép és PANAV kezelési utasításokból. Jó nézegetést! Megjegyzem van ugye az az ominózus 1978-as kiadású haszonjármű katalógusom melyben igen sok jármű található és 80-as, 90-es évek elejéig futottak. 945 pl. érdekel-e MAZ, ZIL, IFA W50 poranyagszállító ill. RÁBA-hoz Utva típusú billencs félpót? Ha kell beteszem azt is.

Üdv.
Gabi 100870 2006. november 27. 21:39
Válasz erre
Szia max!

A sárvédőtartókat olyan színben kívánom hagyni, nem festem feketér, hogy egy kicsit megtörje.
Gabi
max 100869 2006. november 27. 21:22
Válasz erre
20.4247.8_IMG_0021_1.jpg méret: 37.8 KB
helló gabi!

csak egy kérdés! amit a képen besatiroztam az marad olyan mint most vagy fekete lesz? amúgy eddig magyon tetszik a gép!hajrá!
Keri 100868 2006. november 27. 20:24
Válasz erre
Egy lehelletnyit vizezd be,akkor kicsit hajlékonyabb lesz.Vigyázz,mert nagy felületnél behullámosodhat ilyenkor.De nem hiszem,hogy makettméretnél probléma lenne belőle.
Keri 100867 2006. november 27. 20:13
Válasz erre
Brúnó 100866 2006. november 27. 19:49
Válasz erre
Szia!
Ezt egy ismerősömtől kaptam, aki azt mondta, hogy ezt hangszerek bevonatához használják, és állítólag aranyat ér:) Ennek a mérete 0,3 mm. Ami nekem nem tetszik, hogy nagyon merev, ezért nehéz lesz vágni, félek állandóan el fogom törni.
Brúnó
Gabi 100865 2006. november 27. 19:38
Válasz erre
Szia Brúnó!
Ez nem a funérlemez lenne?
Gabi
Brúnó 100864 2006. november 27. 19:30
Válasz erre
Szia Atis!
Jól alakul a vas, nagyon jó ez a színösszeállítás. Biztos király lesz egy teljes szerelény így lefestve.
Brúnó
Brúnó 100863 2006. november 27. 19:21
Válasz erre
falemez.jpg méret: 120.6 KB
falemez v?konys?ga.jpg méret: 38.9 KB
Szia Gabi!
Nagyon jó ötlet ez a fabetétezés, ezen már én is rengeteget agyaltam. Sikerült szereznem vékony "falemezt" (pedig mondták mi a rendes neve), de még nem próbáltam ki. Így képről nekem úgy tünik, hogy kicsit vastag lesz ide, talán vékonyítani kellene rajta.
És milyen színű lesz a fabetét?
Egyébként lehetne néhány ötletet átvenni innen, kicsit többet tudhat a fáról mint mi:)
www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php

Brúnó
DjBogyi 100862 2006. november 27. 15:34
Válasz erre
Szevasz 945!

Nos akkor elöljáróban annyit mondhatok, hogy pl. van, ami nem változott mint pl. a MEILER, ill. nem túl sokat. Vagy a cseh BSS és PANAV-ok. Ponyvás félpótból van jellegrajzom, kezelési útmutatóból, egy BSS és egy HÓDGÉP félpótról. Mindkettő ponyvás. Amint vége a melónak és hazaértem, felrakom
945 100861 2006. november 26. 22:20
Válasz erre
Szia DjBogyi!
Gyártóban nem gondolkodtam,azt gondolom most,hogy mindegy.Arra volnék kiváncsi,20-25 évvel ezelőtt milyenek voltak főleg a sóder,homokszállítók és a ponyvás félpótkocsik.
Köszönettel 945
DjBogyi 100860 2006. november 26. 22:05
Válasz erre
Üdv, 945!

Konkrétan milyen gyártmányú pótok érdekelnének? Mert ugye van pl. Schwarzmülleres, ebből az időszakból való prospektusom, meg Benalu, stb. de akad magyar cuccos is.
Atis 100859 2006. november 26. 21:47
Válasz erre
Kaszni1.JPG méret: 114.8 KB
kaszni2.JPG méret: 138.6 KB
kaszni3.JPG méret: 120.1 KB
kengurur?cs,h?t?maszk.JPG méret: 135 KB
tank, fell?p?, k?m?ny.JPG méret: 119 KB
Sziasztok.

Gabi kollégához hasonlóan a 7végén én is szerettem volna talpra állítani a vontatót. Sajnos a frankó leírásnak illetve a figyelmetlenségemnek köszönhetően elcsesztem a fél alvázat, így csak részletfotókkal tudok most szolgálni. Lefújtam a kasznit, a festése már jó, de valszeg kap még egy lakkréteget. Lefújtam az üzemanyagtankokat, a fellépőket, a kengurúrácsot, a kerekeket, a kipuffogórendszert, és pár apróságot.

Holnap talpraállítom, a lefújt darabok felrakása mellett nekiesek a fülkebelsőnek, és a többi még kezeletlen apróságoknak...

... és még marad péntekig 4 nap.

Gabi

Nagyon szépen haladsz a Volvóval, gratula a krómozáshoz kiváló fénye van, nagyon tetszetős. Erre a fabetétes megoldásra én is kiváncsi vagyok, várjuk a további fotókat. Jó munkát.

üdv.

És még marad hátra
945 100858 2006. november 26. 17:50
Válasz erre
Szia Gabi!
Nagyon szép az eddigi eredmény.Várom a végeredményt nagyon.
Egy kérés,1980-1990 között készült pótkocsik,szóródó árú szálitók,ponyvás félpótkocsik képeit szeretném nézegetni.Ha van ilyen honlap kérlek írjál.
Köszönettel 945
gpn 100857 2006. november 26. 15:53
Válasz erre
Szia Gabi!
Nagy pofátlanság lenne kérdezni egy kerék árat? :S Hát a festést sztem jövő hét hétvégén tudom csak megcsinálni, addig összerakom a dolgokat naggyábó festhető állapotba.
Gabi 100856 2006. november 26. 15:49
Válasz erre
Szia gpn!
Nem én öntöttem, hanem ehhez értő ember. Nyugodtan rakd össze a volvó motorját, sőt ha olyan színűre akarod mint a vázat, akkor abba is beleépítheted, mert úgy könnyebb megmutatni.
Gabi
gpn 100855 2006. november 26. 15:30
Válasz erre
És te öntötted a kereket? Én kaptam modem master króm festéket, de az ég és föld ehhez képest. Összerakjam a volvó motorját, vagy jó darabokba is, ha esetleg eljutok pestre?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546.