/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
RaPe 101068 2006. december 15. 21:40
Válasz erre
Bruno!

Az jutott eszembe hogy a boltot előrébb csúsztathatnátok pár méterrel, és olyan lenne mint egy "drive-in" :D

Kösz mégegyszer :)

RaPe
gpn 101067 2006. december 15. 21:05
Válasz erre
Szia Tamas008!
Első futóművet esetleg hogy lehet cserélni? Mert nekem eléggé gondok vannak a gyárival. Akkor nagyon át lesz fabrikálva a cucc, hajrá!!!
Tamas008 101065 2006. december 15. 19:47
Válasz erre
gpn
Italeri kit amiről beszélek csak pár dolgot megváltoztattam rajta :))
fabrikáltam bele motort illetve a fülkét billenteni lehetlesz majd az ajtók ki vannak nyitva. Az első futómű nekem is egyben van és nem kormányozható és az úgy is marad mert lusta vagyok ahhoz hogy azt is kicseréljem. :)))

Tamás008
gpn 101064 2006. december 15. 19:43
Válasz erre
Szia Tamas008!
Gondolom nem italeri man tga-d van, mert abba nekem nem volt motor! :P Az első futómű neked egybe van és nem kanyarodik, vagy darabokba, és kanyarodik?
Tamas008 101063 2006. december 15. 19:32
Válasz erre
Sziasztok

A mai napon sokat haladtam a TGA-mal. Öszzeálítottam a Motorblokkot a váltóval, a hütővel és felkerültek rá a csövek, turbó, kompresszor, adagoló, generátor illetve a hütő mögé a ventillátor. Vezetékekkel és apró csövekkel tarkítottam még.:)))
festeni várhatóan a jövőhéten fogom. A kaszni is kezdi elérni a festés előtti állapotát.Képeket sajna nem tudok most csak holnap feltenni viszont arra gondoltam hogy holnap már nem kellesz leírnom ezeket :)))

George: nekem is nagyon tetszik ez a VN főleg az alsó spoilerezés nagyon sokat dob rajta :))

Tamás008
Russell 101062 2006. december 15. 06:28
Válasz erre
Tyűűű, abbetyárját!

A kisfiammal együtt néztük meg, minkdettőnk szája tátva maradt!
Köszi George, valóban tetszetős kis kerékpár!
Elmentettem a képet a gépre és az agyamba (nnna, Russell!!!, őőő, igenis: a fejembe).
Kivizsgáljuk!

Üdv:
Russell
George 101061 2006. december 14. 23:29
Válasz erre
Volvo VN 670.jpg méret: 279.6 KB
Russel !
Én ilyen VN 670-et gondoltam neked.
gpn 101060 2006. december 14. 21:17
Válasz erre
Szia Akos!
Szép lesz, kíványcsi leszek a végeredményre, mert ugye nem mindennapi vállalkozásnak tűnik. :)
Szia Gabi!
A volvó első gumiai saját gyártásúak?
Stefan 101059 2006. december 14. 09:42
Válasz erre
Ez brutálisan jó. Szépen haladsz vele.
Fodi 101058 2006. december 14. 08:58
Válasz erre
Elegem van!
Kettőt pislantok és itt egy újabb makett Ákostól... :)
ÉRdekes makett lesz, az biztos, én is várom, hogy milyen lesz a folytatás.
exec 101057 2006. december 14. 08:21
Válasz erre
Akos!

A legjobb helyre írtad be. Nekem első ránézésre nagyon tetszik, végre egy kis lepukkantság. Bár ha ennyit mondhatok, azért ne legyen összefüggő rozsda az egész, a fritzek elég jól védekeztek anno a rozsda ellen.

Kíváncsian várom majd a haladásod képeit!

Üdv.
exec
Akos 101056 2006. december 13. 23:12
Válasz erre
b?ssing01.jpg méret: 56.4 KB
Engedjétek meg, hogy ide is bepofátlankodjak, de a most készülő makett ide tartozik leginkább. Egy Büssing 8000 roncs lesz majd, nyitott motorral, korhadó platóval és a hozzá illő diorámaalappal.
Russell 101055 2006. december 13. 20:55
Válasz erre
Kedves Gabi!

Igazság szerint nincs is különverseny! Azért igyekszünk némi korlátozásokat - szigorúan közös megegyezéssel - meghatározni, hogy összemérhetőek legyenek az adott makettek.

Valóban igazad van, építsünk mindannyian mennél szebb kamionokat! A Stefániára készülő kamionoknál éltünk a - magunk szabta - korlátozásokkal, de szigorúan azért, hogy el is készüljünk. Sajnos bizonyos okok miatt, kinek-kinek más okok miatt, nem úgy sült el, mint ahogy terveztük. Tehát ez már múlt idő.

Igazándiból csak, kizárólag egymás kedvét igyekszünk fellendíteni azzal, hogy azonos tipust építünk; Na, Te hol tartasz? vagy, Muti, hogy oldottad meg ezt és ezt?
DE! Ez működhet különböző tipusok esetén is!

Srácok!

Gabinak igaza van, ne kössük magunkat egy tipushoz! Mindenki építsen azt, ami pont jól esik neki! Majd a zsűri összehasonlítja. Vagy, ha nem versenyeztetjük, majd mi magunk jól megnézzük! Meg iszunk közben egy (2,3, ..., n üveg/korsó/pohár/rekesz/raklap/kamion, nem kívánt rész törlendő) jó sört, és jól kidumáljuk!

Üdv Mindenkinek:

CsTrans Russell
Gabi 101054 2006. december 13. 20:47
Válasz erre
Az SK Merci csík király az oldalán!
sainz 101053 2006. december 13. 20:41
Válasz erre
maz448237417punoMI_fs.jpg méret: 220.3 KB
" Afgán ÉPFU "
Gabi 101052 2006. december 13. 18:11
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a különversennyel kapcsolatosan.
Van ennek valami értelme? Miért kell egyáltalán különverseny, mikor a versenyeken a kamion kategóriában így is mindig elég kevés a makett? Szerény véleményem szerint építsen mindenki amit akar, induljon simán a kamion kategóriában, és legyen minél több makett. Részemről támogatok mindent, ami a kamionmakettezők táborát nőveli, vagy a meglévők fejlődését segíti, de ennek így nem sok értelmét látom. Remélem egyszer eljutunk oda, hogy kamionon belül is tudunk kategorizálni, vagy külön versenyt indítani, de szerintem ettől még messze vagyunk.
Gabi
Russell 101051 2006. december 13. 13:56
Válasz erre
Na, skacok!

Akkor nyilatkozzunk valamit a VN versenyről!

Ki szeretne részt venni?
Mik a szabályok?
Mikorra kell kész lenni?
Mi az, aki nem hozza ki a leadásra? Nekem van erre 5letem! Ugye, Tevi???

Üdv:
Russell VN670, valószinűleg piros. A változatosság gyönyörködtet! Mámeginpiros???
Nem unod még, hülyegyerek? Az XF-ed is piros!
Jó, jó igaz, akkor talán, őőő világos bordó?

Russell, pihenj!!
Tamas008 101050 2006. december 13. 09:33
Válasz erre
Kedves Tevi
először ezt fejezd be úgy ahogy elképzelted vagy ahogy szeretnéd és azután nyilatkozz arról hogy van másik is amit befejezhetnél:DD
Amugy tudom hogy van még egy mert már volt szó róla hogy nem 780-as hanem 670-es.

Tamás008
Tevi 101049 2006. december 13. 00:07
Válasz erre
A bibi az kedves Tamás hogy van még egy VN-em csak az 670-es nem 780-as.
Ugyhogy akár kettőt is befejezhetek addig. :D

Tevi
Tamas008 101046 2006. december 12. 21:36
Válasz erre
Persze VN verseny mi? :)))
addigra talán elkészülnél vele :)))
10 hét már csak elegendő hogy befejezd:)))
meg amugy is te már majdnem kész is vagy vele :)))

de amugy támogatom hogy minnél harabb döntés szülessen bármiféle háziversenyről hogy aki akar az tudjob készülni:)

Tamás008
Tevi 101045 2006. december 12. 21:33
Válasz erre
Szevasztok!!

Mi lesz a VN háziversennyel skacok? Lassan dönteni kellene mert januártól számitva 10 hét van vissza.

Üdv Tevi
Atis 101044 2006. december 12. 21:19
Válasz erre
Sziasztok.

Volvó FH szériához keresnék lapostetőt.. másolás céljából

Aki tud ezügyben segíteni, köszi neki előre is.

Nem sürgős.. januárra köllene.

üdv.
Keri 101043 2006. december 12. 20:37
Válasz erre
gpn,már kértem tőled,hogy küldj egy postai címet,és megy az áru...
945 101042 2006. december 12. 20:31
Válasz erre
baleset 1.JPG méret: 161.9 KB
baleset 2.JPG méret: 134.9 KB
baleset 3.JPG méret: 188.8 KB
baleset 4.JPG méret: 163.7 KB
baleset 6.JPG méret: 130.2 KB
baleset 7.JPG méret: 154.2 KB
baleset 8.JPG méret: 141.9 KB
baleset 9.JPG méret: 158.9 KB
baleset 10.JPG méret: 209.7 KB
baleset 5.JPG méret: 183.5 KB
baleset 11.JPG méret: 213 KB
Sziasztok!
Ma láttam.Vérzett a szívem.
945
gpn 101041 2006. december 12. 20:26
Válasz erre
Keri Gabi!
Vki tudna nekem küldeni 2db felnit postán utánvéttel vagy vhogy?
Russell 101040 2006. december 12. 11:33
Válasz erre
OKÉ, kérünk még képeket, ahogy haladsz.
Meg persze szöveget is hozzá!

Sok sikert,
Üdv:
Russell
Kislõcsös 101039 2006. december 12. 09:39
Válasz erre
Szia Russell !
Sajnos nem sikerült a stefire befejezni,így majd csak a következöre:)
Móváron,a MOK-kupán és Szolnokon biztos ott lesz.
Kb 2 hét és kész lesz(addigra a jogsim is meg lesz rá)

Kislőcsös
Russell 101038 2006. december 12. 09:30
Válasz erre
Szia Kilőcsös!

Nekem eddig nagyon tetszik!
Szeretném élőben is látni!
Melyik versenyre szeretnéd nevezni?

Üdv:
Russell
Bombraider 101037 2006. december 11. 20:10
Válasz erre
Szia!
Csak annyit tudok mondani,hogy te sem sz*rral gurigázol:)
Nagyon tetszik,hogy ennyi átalakítás van benne!!

üdv:bomb
Kislõcsös 101036 2006. december 11. 20:04
Válasz erre
MAN_ info004.jpg méret: 181.9 KB
MAN_ info010.jpg méret: 18.6 KB
MAN_ info019.jpg méret: 169.5 KB
MAN_info007.jpg méret: 17.8 KB
MAN_info008.jpg méret: 19.9 KB
MAN_info018.jpg méret: 153.3 KB
MAN_info029.jpg méret: 15.6 KB
MAN_info033.jpg méret: 25 KB
MAN_info 002.jpg méret: 186.4 KB
Áhoj evribádi!

Kicsikét csinálgattam a MANcit.Átalalítottam az Italeri féle hátfalat(a fekete rész az italeri,a fehér rész pedig szirol)Elkészült a sárhányó is.Az Italeri Merci kamionmentöjéböl megmaradt nagyokból farigcsáltam a kicsiket.Forróvíz alatt kisebb ívre hajlítottam ,majd levágtam belölük a maszkoló szallaggal leragasztott részt.Ezután a méretre vágott rézcsövek kerültek a helyükre,amire sztirolcsíkokból készúlt pántok kerültek.Kész van végre a kipufogó rendszer is,amit alumínium rudból hajlítgattam.Az üzemanyagtartályt pedíg habositott pvc lemezekböl készült tömbböl faragtam,ami kapott két sztirol pántot.
Szóval azt hittem milyen pikk-pakk fog menni ennek a kocsinak az átalakítása,de minnél több részletet csinálok meg,annál több ötlet jön elö,hogy mit hogy kéne megcsinálni.
Kislőcsös
gpn 101035 2006. december 11. 18:36
Válasz erre
Szia George!
Egy kutya...(MAN STEYR) A hűtőrácsot nem láttam! :) Mind1, szép volt, de mondjuk az elrendezés nem volt az igazi ott a sarokban, mert csak messziről lehetett látni a gépeket.
Russell 101034 2006. december 10. 19:20
Válasz erre
Üdv Mindenki!

A Russell tényleg egy XF-fel indult.
George biztos rohant a gépelés közben.

Üdv:
Russell
George 101033 2006. december 10. 18:57
Válasz erre
Igen, az előbb nem jól írtam Russel kaminjának a tipusát.
DE! A MOL sem MAN F-2000. STEYR és a fülke át van alakítva.
George 101032 2006. december 10. 18:55
Válasz erre
Igen, az előbb nem jól írtam Russel kaminjának a tipusát.
DE! A MOL sem MAN F-2000. STEYR és a fülke át van alakítva.
Tamas008 101031 2006. december 10. 18:42
Válasz erre
Sziasztok
Russel nem egy Daf Xf-el indult? :)
Gondolom véletlenül rosszul lett írva :)))
elnézést hogy beleszólok George

Tamás008
George 101030 2006. december 10. 18:29
Válasz erre
Szia gpn!

A MOL tartálykocsi az én gépem, töbszörös nyertes nem mai gyerek, azért volt csak kiállítva.
A MAN Russel kolega szerzeménye ma 1. helyen végzett.
A kiskamion az meg nem igazán makett csak hozzá van dolgozva a gyári dobozos alaphoz pár dolog.
gpn 101029 2006. december 10. 17:55
Válasz erre
Sziasztok!
A Stefin kié volt a MOLos MAN F2000es? Az a kicsike csőrös is makett volt, ami szállított egy helikoptert?
Gabi! Szép volt a Milkás Beetle! Grat a lányodnak hozzá! Akik velem voltak mind megdícsérték. :)
A ki ért gumigyártáshoz felnire?
DjBogyi 101028 2006. december 10. 16:25
Válasz erre
cola01.jpg méret: 59.3 KB
cola02.jpg méret: 125.3 KB
cola03.jpg méret: 204.4 KB
cola04.jpg méret: 155.5 KB
cola05.jpg méret: 276.3 KB
cola06.jpg méret: 227.9 KB
cola07.jpg méret: 247.5 KB
Helló mindenkinek!

Mindenki örömére megosztom mai fotószerzeményemet, melyet sikerült lencsevégre kapni. (nézelődőktől és látogatóktól mentes környezetben)
Tevi 101027 2006. december 8. 21:03
Válasz erre
08.jpg méret: 266.3 KB
09.jpg méret: 237.7 KB
10.jpg méret: 219 KB
Sziasztok!!!

Az a baj a fülkés képek sajna telefonnal készültek, de csinálok róluk rendes fotót is. Ez pár nap kérdése remélhetőleg. Majd igyekszem.
Ja és nekem is van még egy VN-em csak az 670-es nem 780-as.
Házi verseny ebből? Majd csak akkor ha ez kész van, de állok elébe!!!

Üdv: Tevi

Ui.: Itt van még egy pár kép a csak itt a kasztni darabokban van még.
Emerick 101026 2006. december 8. 14:15
Válasz erre
De én lemaradok a látványról! :( Maradnak sajna csak a képek... XS
Russell 101025 2006. december 8. 09:37
Válasz erre
Szia Tevi!

Az alváz képek nagyon jók, de a fülkéről kérünk újabbakat!

Üdv:

CsTrans
Russell 101024 2006. december 8. 09:36
Válasz erre
netén = netán

Pardon:
CsTrans
Russell 101023 2006. december 8. 09:36
Válasz erre
Üdv Brúnó Szaktárs!

VN???

Csak nem egy ausszi, netén új-zélandi dögtolós, kavics-rácsos, jobbkormányos, brutális VN-re gondolsz?
Mert én igen!!!

Szerintem Tevi-ben partnerre találsz egy következő VN háziversenyre.
VN-t mondtam? Jééé, az nekem is van!!
Hát ilyet!!!

Üdv:
Russell
Zoli 101022 2006. december 8. 09:34
Válasz erre
Szia!
Nagyon tetszik a járgányod, főleg a színek! Viszont a képek rajta így kicsit hülyén néznek ki, mintha posztereket ragasztottak volna a kasznira. De egyébként gyönyörű!
z
Keri 101021 2006. december 8. 09:02
Válasz erre
Brúnó papa!
Nagyon fajjentos tied kamejon!Mennyi idő alatt jött le a korábbi festékréteg a fékolajáztatásban?
Éljenek a kalbászflamingók!

Keri
Brúnó 101020 2006. december 8. 08:17
Válasz erre
Szia Tevi!
Elég jól halad a szekér építése, csak az uccsó képeken alig látni valamit:( Kicsit távolabbról fényképezd le légyszi, légyszi, légyszi.
Amúgy itt szeretném jelezni, hogy Tevinek, George-nak, és Russellnek köszönhetően egyre jobban kezd érdekelni ez a VN téma. Is:)
Brúnó
Brúnó 101019 2006. december 8. 08:08
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
Emerick, azért nekem is van még mit tanulnom és fejlődnöm. Közel sem lett olyan tökéletes mint ahogyan a képeken látszodik, hemzseg a hibáktól:( A fülkén pl. nagyon csúnya mélyedések vannak, amiket nem javítottam ki, de ezt majd Stefin személyesen is meglátjátok.
exec, drága barátom:) Sajnálattal közlöm, hogy az "eladom a megunt amcsi gépeimet" hír, csak a búlvársajtó által előre megtervezett médiafogás volt, de nem igaz.
Gabi, az a szín a Model Master #2088 Sandgelb nevü festéke.
Atis, viszem, még akkor is ha csak versenyen kivül mutatom is meg annak akit érdekel.

Brúnó
Kislõcsös 101018 2006. december 7. 23:15
Válasz erre
hello skacok!
A múltkor valaki kérdezte a magyar rendszámok betútípusát.Na most végre rátaláltam.A betúkészlet neve:DIN 1451 Central European MittelSchrift Alternate,és a www.linotype.comoldalon található.Sajnos fizetös ezért nem leszedhetö,de van ott egy Create samplehivatkozás amire rákattintva egy ablak jön elö amiben minta szöveget tudunk gépelni,majd a Print Screen gombbal femásolhatjuk.Persze ha valakinek csak rendszám kell,annak Rape barátunk progija a legtutib.Viszont ezzel a betűvel készülnek a KRESZ táblák is és ha valaki ilyenre vetemedne(mint én) akkor ezzel a modszerrel lehet elkészíteni.
Kislőcsös
Tevi 101017 2006. december 7. 20:57
Válasz erre
01.jpg méret: 277.3 KB
02.jpg méret: 230.9 KB
03.jpg méret: 239.5 KB
04.jpg méret: 247.4 KB
05.jpg méret: 262.4 KB
06.jpg méret: 270 KB
07.jpg méret: 268.1 KB
Sziasztok.

Pár képpel adós vagyok egy ideje, úgyhogy most itt az ideje, hogy közhirré tegyem.
A szekér kb 70-75%-ban van kész. Sajnos stefire már nem kerül ki, de majd legközelebb.
945 101015 2006. december 7. 19:47
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.