/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Zoli 101100 2006. december 18. 10:58
Válasz erre
Sziasztok!
Egy 1/24-es vagy /25-ös, ülő pózban gyártott figurára lenne szükségem, elsősorban rövidujjú felsővel. Ezenkívül egy hasonló kicsinyítésű üveg (sörösüveg stb) is jól jönne, aki tud segíteni, kérem írjon, köszönöm!
(Figura alkatrészek, műgyanta másolat is érdekel!)
z
exec 101098 2006. december 18. 09:01
Válasz erre
Brúnó!

Helyes, ne is kapkodjál!
Nem vezet az jóra, én mindig akkor szúrom el, amikor "ezt még gyorsan megcsinálom..."

Más: Mi újság van International payhauler ügyben?

Szia!

Géza
Gabi 101096 2006. december 17. 19:56
Válasz erre
Sziasztok!
Most találtam ezt a svájci oldalt, de szerintem nagyon ott van:
www.moerigmbh.ch/index_home.html
Gabi
Brúnó 101094 2006. december 17. 18:23
Válasz erre
Köszi a válaszokat:)
Sajna mostanában nekem nincs időm csinálni a Rénót (karácsonyi nyitva tartás), de már összeraktam a motorját, tömítettem csiszoltam, alapoztam. Még kell a karternél tömíteni mert elég pocsék az illeszkedése. Kifúrtam a csővek helyék, meg előkészítettem azokat a kiegészítőket amiket valszeg felhasználok hozzá. Végülis örülök, hogy hallgattam rátok és nem kapkodtam el az elkészítését. Tomitól kaptam pár remek ötletet, és közben nekem is eszembe jutott pár dolog még. Felteszem annak a Dán Magnumnak a képét, amiből az egész indult:) Mit mondjak, teljesen más lett:)
Brúnó
Tamas008 101093 2006. december 17. 17:08
Válasz erre
Lemaradt
Jah hogy festeni lehete majd azt a csövet nég nem tudom mert még nem került a festőkamrába de amit oda jut azonnal tudatom veled hogy lehet e festeni vagy sem :))

Tamás008
Tamas008 101092 2006. december 17. 17:07
Válasz erre
Kedves Bruno
Először is köszi mindenkinek a biztató szavakat, de tudo hogy köze sincs egy igazi TGA-motorhoz viszont nekem ennyire futotta atehetségemből.
Kérdésedre a válasz az hogy nem tudom valójában mire használják azt a csövet és hogy miből van csak úgy találtam a polcom a sok sok alkatrész közt. Szerintem egy a hengerfejnél használt tulfojócső lehet, anyaga kivűl müanyag és a belsejében sodort ilyen cérna szálak vannak vagy mi.
A müszerfal alját azért toldottam meg mivel ez a kit egy sz@r és mindenbe bele kell toldani sajnos. Magánál a müszerfalnál azért kellett toldani mert alacsony és anagyon hülyén néz ki ha a szélvédő alatt fut és nem vele egy vonalban.
De nagy gond az is hogy maga a belső kárpit hiányzik gyárilag a kitből és amit adnak az is keskeny magához a kasznihoz szóval még sokat kell majd toldani mindenhez.
Azt vettem észre pl hogy a szélvédő maga az origi csomagban is csupa kerc és nincs kitörva a keretből és a csomagja sincs kibontva szóval azzal is lesz még munka.
a kaszni nem passzol shol semmihez ami szintén egy szép meló lesz hoyg kiegyenesítsem.
Az ajtónál is sok a munka mert az ajtókárpit se olyan mint az eredetiben és még az ajtóhoz képest is nagyon keskeny,kövid ami nagy munka lesz hoyg szépen passzoljon.
Hát jelenleg csak ennyi gond jutott eszembe és bele se merek gondolni hogy mennyi probléma jön még majd elő ezzel a kittel.

Ha kérdésed van még vagy bárkinek akkor szivesen válaszolok.

Tamás008

Ui.: senkinek nem tudom ajánlani ezt a kittet hogy átépítse mert nagy munka és semmi se passzol. Csak gyakorlott építőnek.
Brúnó 101091 2006. december 17. 16:41
Válasz erre
Szia Tomi!
Én biztos nem kezdenék bele egy ilyen mértékű feljavításba/átépítésbe. Nem semmi, grat hozzá:)
Két kérdésem lenne: a 0999-es képen miből van az a világos cső? Lehet azt festeni? Nagyon jó!
A másik kérdés: miért kellett toldani a műszerfal alját?

Brúnó
Gabi 101090 2006. december 17. 14:17
Válasz erre
Sziasztok!
MAi nap elküldtem a leveleket a jövő évi Jabbekei versennyel kapcsolatosan azoknak akik jelezték felém. Aki esetleg nem kapta meg, vagy elfelejtettem küldeni, az kérem jelezze felém.
Gabi
Gabi 101089 2006. december 17. 10:25
Válasz erre
Szia koma!
Kimondottan makettben nem gyárt senki Stralist. Az Eligor gyárt 1:24-ben fémből Stralist, olyan 80-90 euro körül van, és szerintem csak külföldön tudod beszerezni. A HA Modelsnél is tervezik a Stralis széria kiadását, de ott csak átalakító készlet, amihez kell egy alapkitt, és ha az Eurostar árából indulok ki, akkor az is 80-90 euro körül lesz, csak az átalakító. Sajnos Iveco ügyben elég mostoha az ellátottság.
Gabi
Gabi 101088 2006. december 17. 10:20
Válasz erre
Szia Brúnó!

Köszi a festési javaslatot, tényleg eszembe se jutottak a fűtésszabályzó gombjai. Az üléseknek a felső részét akarom még bevonni, viszont a fejtámlákat így hagyom, hogy egy kicsit elüssön tőle. Egy picit vastagabb volt ez a bőr, mint a többi, ezért nehezebb is vele dolgozi, viszont a színe nagyon tetszik. A csíkok valóban feldobják nagyon, de csak erős idegzetűeknek ajánlom!!
Gabi
koma 101087 2006. december 17. 08:47
Válasz erre
Tud valaki Iveco Stralis makettről?
Brúnó 101086 2006. december 17. 08:20
Válasz erre
Szia Gabi!
Ezzel a matricával tényleg brutálisan jól néz ki. Nem irigyellek a felrakásáért, nem lehetett egyszerű. Kell rendelnem nekem is majd:) Amilyen egyszerű csíkról van szó, ahhoz képest sokat változtat a kinézeten.
A műszerfalon lévő fabetét sokkal jobb így, hogy nem látszodnak azok a mélyedések amik ott voltak. A 062-es képen középen a fűtésszabályzón a csíkokat kifesthetnéd kékre és pirosra. Apróság, de sokat változtatna az összképen. Írtad, hogy még nem ítéled késznek a belsőt, az jó, mert nekem bevallom őszintén egyáltalán nem tetszenek az üléshuzatok. Illetve inkább a felrakási módja nem tetszik. Már bocsánat, de az úgy nagyon nem szép megoldás:( Sokat dolgoztál a fabetéteken és a többi kiegészítőn, de az nem illik sehogyan sem a képbe, mintha valaki más csinálta volna azt a részt. Szerintem azon mindenképp változtass. Tudom , hogy könnyebb mondani, mint csinálni.
Amúgy eszetlen jól néz ki már most.
Brúnó
RaPe 101085 2006. december 16. 22:05
Válasz erre
061216_215418.jpg méret: 61 KB
061216_215357.jpg méret: 50 KB
061216_215306.jpg méret: 38.9 KB
061216_215217.jpg méret: 46.6 KB
Hosszú kihagyás után:
Scania NEWS!

Megérkeztek KFS-től a kerékagyak :) A felnik saját másolatok az italeri felnikről.
A kerékagyakat én fúrtam ki, mivel a csavarokat vmivel utánoznom kell (gombostű) és így egyszerűbb lesz rögzíteni.

Egyenlőre ennyi.

RaPe
Kumancs 101084 2006. december 16. 21:40
Válasz erre
DSCN4735.JPG méret: 110.9 KB
Üdv Urak!

Nem szoktam ebbe a ide járni de azt a tippet kaptam hogy esetleg tudjátok hogy ki készitete ezt az autót. Előre is köszönöm a segítséget.
945 101083 2006. december 16. 19:35
Válasz erre
Szia Gabi!
Nagyon szép lesz a Volvo!Várom a végeredményt.
Tamás008!
Ez az aminek sosem fognék neki.Gratulálok!
945
945 101082 2006. december 16. 19:31
Válasz erre
sca-pet 1.JPG méret: 166.1 KB
sca-pet 2.JPG méret: 156.1 KB
sca-pet 3.JPG méret: 157.6 KB
sca-pet 4.JPG méret: 148.2 KB
sca-pet 5.JPG méret: 144.3 KB
sca-pet 6.JPG méret: 149.5 KB
sca-pet 7.JPG méret: 127.1 KB
sca-pet 8.JPG méret: 155.6 KB
sca-pet 9.JPG méret: 139.4 KB
Sziasztok!
Két művem felteszem.
A Peti 352-es létrejöttét sokban köszönhetem Brúnónak.
Köszi,945
Gabi 101081 2006. december 16. 18:19
Válasz erre
Szia Tomi!

Nagyon frankón alakul a Manci, nagyon jó feljavítások vannak rajta. Szép lett a motor, volt rajta mit farigcsálni.
Csak azt nem tudom, minek veszel makettet, elég lenne egy tábla sztirol, és abból építenél magadnak:DD
Gabi
Zoli 101080 2006. december 16. 18:03
Válasz erre
A Te járgányod se gyenge, nagyon tetszik eddig!
z
Keri 101079 2006. december 16. 17:56
Válasz erre
Sajátépítés előtt mindig le a kalappal!Festés után és kérnénk képeket!:-)
Tamas008 101078 2006. december 16. 17:54
Válasz erre
Köszönöm szépen Keri a segítséget
Nélküled nem tudtam volna megosztani eme képeket a nagyérdekűvel :)))

KÖSZÖNÖM

Tamás008
Keri 101077 2006. december 16. 17:52
Válasz erre
DSCF1025.JPG méret: 162.7 KB
DSCF1026.JPG méret: 172.3 KB
DSCF1027.JPG méret: 164.6 KB
DSCF1028.JPG méret: 165.8 KB
DSCF1029.JPG méret: 155.4 KB
..itt a vége!
Keri 101076 2006. december 16. 17:49
Válasz erre
DSCF1011.JPG méret: 206.9 KB
DSCF1012.JPG méret: 205.7 KB
DSCF1013.JPG méret: 187.2 KB
DSCF1014.JPG méret: 200.5 KB
DSCF1015.JPG méret: 197 KB
DSCF1016.JPG méret: 187.6 KB
DSCF1017.JPG méret: 193.5 KB
DSCF1020.JPG méret: 166 KB
DSCF1022.JPG méret: 158.2 KB
DSCF1023.JPG méret: 165.2 KB
..na még...
Keri 101075 2006. december 16. 17:46
Válasz erre
DSCF1000.JPG méret: 187.7 KB
DSCF1001.JPG méret: 188.8 KB
DSCF1002.JPG méret: 237.9 KB
DSCF1003.JPG méret: 211.3 KB
DSCF1004.JPG méret: 219.6 KB
DSCF1005.JPG méret: 194.6 KB
DSCF1006.JPG méret: 198.2 KB
DSCF1007.JPG méret: 189.5 KB
DSCF1008.JPG méret: 226.2 KB
DSCF1009.JPG méret: 200.6 KB
DSCF1010.JPG méret: 190.6 KB
..,és itt is.Ügyes fiú:-)
Keri 101074 2006. december 16. 17:40
Válasz erre
DSCF0995.JPG méret: 181.6 KB
DSCF0996.JPG méret: 166.5 KB
DSCF0997.JPG méret: 158.1 KB
DSCF0998.JPG méret: 176.9 KB
DSCF0999.JPG méret: 200.3 KB
Tamás képei imhol!
Zoli 101073 2006. december 16. 17:32
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép a járgányod, tetszik a színe meg a részletessége is. Az ülés karfája viszont nekem nem jön be, de nyilván azért csináltad így, mert ilyen volt. Amúgy jók lehetnek az idegeid, én ilyen csíkokkal biztos nem bíbelődnék...
z
Tamas008 101072 2006. december 16. 17:26
Válasz erre
Szia Gabi
nekem nagyon tetszenek ezek a csíkok lehet a következő rendelésnél felírom én is a listámra :)))
Amugy nagyon szép lesz a VOLVO , tetszik a színösszeálítás illetve hogy megint valami gyönyörűet alkotsz.
Nagyon várom a végeredményt

Mivel nem tudok feltölteni képeket ide ezért egy kolega fogja feldobni a képeket pár perc múlva. :))

Tamás008
Gabi 101071 2006. december 16. 14:48
Válasz erre
IMG_0039_1.jpg méret: 41.9 KB
IMG_0054_1.jpg méret: 39.6 KB
IMG_0055_1.jpg méret: 50.3 KB
IMG_0057_1.jpg méret: 40.6 KB
IMG_0059_1.jpg méret: 52.6 KB
IMG_0061_1.jpg méret: 51.7 KB
IMG_0062_1.jpg méret: 53.6 KB
IMG_0063_1.jpg méret: 50.1 KB
IMG_0066_1.jpg méret: 52 KB
IMG_0068_1.jpg méret: 49.2 KB
IMG_0072_1.jpg méret: 52.9 KB
IMG_0074_1.jpg méret: 55.7 KB
IMG_0077_1.jpg méret: 55.3 KB
IMG_0078_1.jpg méret: 48.1 KB
Sziasztok!

Na, akkor én is frissítek egy kicsit a kamionos vérkeringésen. Sokat nem haladtam, vagyis inkább amit haladtam, az nagyon pepecselős meló volt. Kicsit még alakítgattam a Volvo belsejét, de még mindig nem ítéltem késznek. A KFS matrica csíkokból készítettem vékony kereteket a fülke oldalára, néha bizony ereszd el hajam szindróma volt. Főleg az angol kamionokra jellemző ez a fajta stílus, de van más országokban is, nekem bejön. Egy ilyen keret felrakása majdnem egy óra, mire beméregtem, beállítgatom, stb. Szóval elég idegpróbáló meló. Felkerültek az első sárvédők is, láthattok egy képet, amiből már elég jól lehet következtetni a végeredményre.
Gabi
Brúnó 101070 2006. december 16. 08:33
Válasz erre
Sziasztok!
Az elmúlt napokban nagyon hanyagoltam a topicot, most bepótólom.
Kislöcsös: folyamatosan lengetem a kalapom a munkád előtt, nagyon tetszik. Amúgy a vonófej megrendelve, kifizetve, uton van. "Szorgos népünk győzni fog".
Ákos: ismerve eddigi munkáidat, nincs kétségem afelől, hogy ez is egy mestermű lesz.
Tamas008: na végre vége a "hét szűk esztendőnek" mi!? Csinálhatod a Mancit! Várjuk a képeket.
RaPe: "drive-in"? Jó lenne mi? Ööö, kérnék egy ööö, kéttengelyes, normál alvázas, lapostetős Scaniát.
Adhatom esetleg xy forint plusszért a háromtengelyes, hosszított alvázas, Longline fülkést?

Brúnó
Gabi 101069 2006. december 15. 22:02
Válasz erre
Sziasztok!
Most találtam ezt a belga oldalt, és sok érdekesség van rajta:
www.lescamionsdeurope.be/nouvellepage1.htm
Gabi
RaPe 101068 2006. december 15. 21:40
Válasz erre
Bruno!

Az jutott eszembe hogy a boltot előrébb csúsztathatnátok pár méterrel, és olyan lenne mint egy "drive-in" :D

Kösz mégegyszer :)

RaPe
gpn 101067 2006. december 15. 21:05
Válasz erre
Szia Tamas008!
Első futóművet esetleg hogy lehet cserélni? Mert nekem eléggé gondok vannak a gyárival. Akkor nagyon át lesz fabrikálva a cucc, hajrá!!!
Tamas008 101065 2006. december 15. 19:47
Válasz erre
gpn
Italeri kit amiről beszélek csak pár dolgot megváltoztattam rajta :))
fabrikáltam bele motort illetve a fülkét billenteni lehetlesz majd az ajtók ki vannak nyitva. Az első futómű nekem is egyben van és nem kormányozható és az úgy is marad mert lusta vagyok ahhoz hogy azt is kicseréljem. :)))

Tamás008
gpn 101064 2006. december 15. 19:43
Válasz erre
Szia Tamas008!
Gondolom nem italeri man tga-d van, mert abba nekem nem volt motor! :P Az első futómű neked egybe van és nem kanyarodik, vagy darabokba, és kanyarodik?
Tamas008 101063 2006. december 15. 19:32
Válasz erre
Sziasztok

A mai napon sokat haladtam a TGA-mal. Öszzeálítottam a Motorblokkot a váltóval, a hütővel és felkerültek rá a csövek, turbó, kompresszor, adagoló, generátor illetve a hütő mögé a ventillátor. Vezetékekkel és apró csövekkel tarkítottam még.:)))
festeni várhatóan a jövőhéten fogom. A kaszni is kezdi elérni a festés előtti állapotát.Képeket sajna nem tudok most csak holnap feltenni viszont arra gondoltam hogy holnap már nem kellesz leírnom ezeket :)))

George: nekem is nagyon tetszik ez a VN főleg az alsó spoilerezés nagyon sokat dob rajta :))

Tamás008
Russell 101062 2006. december 15. 06:28
Válasz erre
Tyűűű, abbetyárját!

A kisfiammal együtt néztük meg, minkdettőnk szája tátva maradt!
Köszi George, valóban tetszetős kis kerékpár!
Elmentettem a képet a gépre és az agyamba (nnna, Russell!!!, őőő, igenis: a fejembe).
Kivizsgáljuk!

Üdv:
Russell
George 101061 2006. december 14. 23:29
Válasz erre
Volvo VN 670.jpg méret: 279.6 KB
Russel !
Én ilyen VN 670-et gondoltam neked.
gpn 101060 2006. december 14. 21:17
Válasz erre
Szia Akos!
Szép lesz, kíványcsi leszek a végeredményre, mert ugye nem mindennapi vállalkozásnak tűnik. :)
Szia Gabi!
A volvó első gumiai saját gyártásúak?
Stefan 101059 2006. december 14. 09:42
Válasz erre
Ez brutálisan jó. Szépen haladsz vele.
Fodi 101058 2006. december 14. 08:58
Válasz erre
Elegem van!
Kettőt pislantok és itt egy újabb makett Ákostól... :)
ÉRdekes makett lesz, az biztos, én is várom, hogy milyen lesz a folytatás.
exec 101057 2006. december 14. 08:21
Válasz erre
Akos!

A legjobb helyre írtad be. Nekem első ránézésre nagyon tetszik, végre egy kis lepukkantság. Bár ha ennyit mondhatok, azért ne legyen összefüggő rozsda az egész, a fritzek elég jól védekeztek anno a rozsda ellen.

Kíváncsian várom majd a haladásod képeit!

Üdv.
exec
Akos 101056 2006. december 13. 23:12
Válasz erre
b?ssing01.jpg méret: 56.4 KB
Engedjétek meg, hogy ide is bepofátlankodjak, de a most készülő makett ide tartozik leginkább. Egy Büssing 8000 roncs lesz majd, nyitott motorral, korhadó platóval és a hozzá illő diorámaalappal.
Russell 101055 2006. december 13. 20:55
Válasz erre
Kedves Gabi!

Igazság szerint nincs is különverseny! Azért igyekszünk némi korlátozásokat - szigorúan közös megegyezéssel - meghatározni, hogy összemérhetőek legyenek az adott makettek.

Valóban igazad van, építsünk mindannyian mennél szebb kamionokat! A Stefániára készülő kamionoknál éltünk a - magunk szabta - korlátozásokkal, de szigorúan azért, hogy el is készüljünk. Sajnos bizonyos okok miatt, kinek-kinek más okok miatt, nem úgy sült el, mint ahogy terveztük. Tehát ez már múlt idő.

Igazándiból csak, kizárólag egymás kedvét igyekszünk fellendíteni azzal, hogy azonos tipust építünk; Na, Te hol tartasz? vagy, Muti, hogy oldottad meg ezt és ezt?
DE! Ez működhet különböző tipusok esetén is!

Srácok!

Gabinak igaza van, ne kössük magunkat egy tipushoz! Mindenki építsen azt, ami pont jól esik neki! Majd a zsűri összehasonlítja. Vagy, ha nem versenyeztetjük, majd mi magunk jól megnézzük! Meg iszunk közben egy (2,3, ..., n üveg/korsó/pohár/rekesz/raklap/kamion, nem kívánt rész törlendő) jó sört, és jól kidumáljuk!

Üdv Mindenkinek:

CsTrans Russell
Gabi 101054 2006. december 13. 20:47
Válasz erre
Az SK Merci csík király az oldalán!
sainz 101053 2006. december 13. 20:41
Válasz erre
maz448237417punoMI_fs.jpg méret: 220.3 KB
" Afgán ÉPFU "
Gabi 101052 2006. december 13. 18:11
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a különversennyel kapcsolatosan.
Van ennek valami értelme? Miért kell egyáltalán különverseny, mikor a versenyeken a kamion kategóriában így is mindig elég kevés a makett? Szerény véleményem szerint építsen mindenki amit akar, induljon simán a kamion kategóriában, és legyen minél több makett. Részemről támogatok mindent, ami a kamionmakettezők táborát nőveli, vagy a meglévők fejlődését segíti, de ennek így nem sok értelmét látom. Remélem egyszer eljutunk oda, hogy kamionon belül is tudunk kategorizálni, vagy külön versenyt indítani, de szerintem ettől még messze vagyunk.
Gabi
Russell 101051 2006. december 13. 13:56
Válasz erre
Na, skacok!

Akkor nyilatkozzunk valamit a VN versenyről!

Ki szeretne részt venni?
Mik a szabályok?
Mikorra kell kész lenni?
Mi az, aki nem hozza ki a leadásra? Nekem van erre 5letem! Ugye, Tevi???

Üdv:
Russell VN670, valószinűleg piros. A változatosság gyönyörködtet! Mámeginpiros???
Nem unod még, hülyegyerek? Az XF-ed is piros!
Jó, jó igaz, akkor talán, őőő világos bordó?

Russell, pihenj!!
Tamas008 101050 2006. december 13. 09:33
Válasz erre
Kedves Tevi
először ezt fejezd be úgy ahogy elképzelted vagy ahogy szeretnéd és azután nyilatkozz arról hogy van másik is amit befejezhetnél:DD
Amugy tudom hogy van még egy mert már volt szó róla hogy nem 780-as hanem 670-es.

Tamás008
Tevi 101049 2006. december 13. 00:07
Válasz erre
A bibi az kedves Tamás hogy van még egy VN-em csak az 670-es nem 780-as.
Ugyhogy akár kettőt is befejezhetek addig. :D

Tevi
Tamas008 101046 2006. december 12. 21:36
Válasz erre
Persze VN verseny mi? :)))
addigra talán elkészülnél vele :)))
10 hét már csak elegendő hogy befejezd:)))
meg amugy is te már majdnem kész is vagy vele :)))

de amugy támogatom hogy minnél harabb döntés szülessen bármiféle háziversenyről hogy aki akar az tudjob készülni:)

Tamás008
Tevi 101045 2006. december 12. 21:33
Válasz erre
Szevasztok!!

Mi lesz a VN háziversennyel skacok? Lassan dönteni kellene mert januártól számitva 10 hét van vissza.

Üdv Tevi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.