/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Atis 101425 2007. január 5. 11:56
Válasz erre
K?p 001.jpg méret: 97.9 KB
K?p 002.jpg méret: 87.1 KB
K?p 003.jpg méret: 61.6 KB
f?lke.jpg méret: 49.1 KB
Ahoi népség..

..gratula RaPe , szép lesz a scania, jó meló lesz csisszantani.

Én ma megpróbáltam kijavítani a hibákat amiket felsoroltatok, a végeredmény szerintem messze elmarad aminek lennie kéne. Átmostam a vázat higítós ecsettel, illetve a felesleget letöröltem. A tankot is átmostam, csak egy nagyon minimális foltot hagytam. Körbemaszkoltam a Kabint, majd alapozás és festés. Ez a második réteg, szerintem még egyet el fog bírni.

Szépen kérek mindenkit, aki még rajtam kívül talál hibát, ossza meg velem- ha tudom -most még megpróbálom javítani.

köszönöm.
exec 101424 2007. január 5. 11:04
Válasz erre
Keri, nem jól látod. Ez a csiszolás női munka. "Csinálja a qrva anyja :DDD" (nem RaPéé, mielőtt még félre értené valaki)
Összeragasztottam egy fél délután alatt a kamionom pótját, most jön a nagy móka a csiszolás. Nagyon "várom" már. Jó adag paszta és húzott szál belement a versenygép pótjába.

Más. Voltam a Replicába még karácsony előtt, és érdekes maketteket láttam, amik nem szerepelnek az Italeriek még a honlapján se. Sajna van rajta fanyalogni való, de azért az érdekes, hogy kiadják, honlapon meg nincs fent. Kijött a Volvo VN póttal, illetve egy amerikai dobozos pót, 38, vagy 40 lábas. Ez az eddigi 48-as tükrében még igazi újdonságnak is mondható... Volt Daf xf95 tartály póttal, és a MAN a konténer póttal. Tudom, hogy van akinek ez utóbbi nem jön be, de nekem tetszik... :)
atya2001 101423 2007. január 5. 11:01
Válasz erre
Hali RaPe
Hát nem irigylem tőled a csiszolást, de amugy frankón halad a gép.
csaio
atya
Tamas008 101422 2007. január 5. 10:13
Válasz erre
jah amugy nagyopn jól haladsz a Scania-val
gratula hozzá :)
csak így tovább :))

Tamás008
Tamas008 101421 2007. január 5. 10:12
Válasz erre
Szia RaPe
nem tudom pontosan mire vagy kiváncsi és ezért elmondom amit tudok róla :)))
a PE-56 kód alatt fut, fényes felületű és 1 bar-os
1-1-es domboritású

remélem ezzel segítettem valamit :)))
ha nem akkor majd este megdumáljuk :)))

Tamás008
Keri 101420 2007. január 5. 10:10
Válasz erre
Rape,nagyon jól kezd alakulni,gratula!
Csiszolásra meg ki kéne találni egy robotot...:-))
Keri
RaPe 101419 2007. január 5. 05:31
Válasz erre
070105_043943.jpg méret: 52.8 KB
070105_044023.jpg méret: 50 KB
070105_044049.jpg méret: 52.7 KB
070105_044140.jpg méret: 43.8 KB
070105_044326.jpg méret: 51.9 KB
Scania NEWS!

Már csak 145 tömítőréteg és kész is a fülke, no meg kb 4 nap csiszolás non-stop :)
Alig várom a mélyedések kialakítását (most még elég göcsörtösek) ..

Tomi!

Jó lesz az MAN :)
Annyit kérdeznék, hogy ez melyik számú gyémántlemez ami neked van? mert a KFS képe alapján nem igazán lehet kitalálni.

RaPe
Fricu 101418 2007. január 4. 22:28
Válasz erre
SZiasztok!
Nincs valakinek egy eladó festékszoró pisztolya, amit egy kezdő még tud használni?
Illetve lehet-e ezekhez a pisztolyokhoz más méretű düznit kapni?
Fricu
Russell 101417 2007. január 4. 20:25
Válasz erre
Szevúúúsz Főnök!

Eddig nagyon jó!
Várom a folytatást!

Üdv:
Russell
atya2001 101416 2007. január 4. 19:22
Válasz erre
Hali Tamas
Csak ennyit írok, hogy Ejha, ez nem gyenge...
Ebben benne van minden... ;-)
csaio
atya
Tamas008 101414 2007. január 4. 19:09
Válasz erre
DSCF1113.JPG méret: 174.9 KB
DSCF1114.JPG méret: 184.6 KB
DSCF1116.JPG méret: 188.3 KB
DSCF1117.JPG méret: 186.3 KB
DSCF1125.JPG méret: 193.4 KB
DSCF1129.JPG méret: 204 KB
utolsó pár kép
Bombraider 101413 2007. január 4. 19:07
Válasz erre
Jóólvan Tomi,Te sem vagy normális:)
Grat jó lesz,remélem festés is hasonlóra sikerül mint az építés!

üdv:bomb
Tamas008 101412 2007. január 4. 19:06
Válasz erre
DSCF1101.JPG méret: 160 KB
DSCF1102.JPG méret: 207.2 KB
DSCF1103.JPG méret: 196.2 KB
DSCF1104.JPG méret: 213.9 KB
DSCF1106.JPG méret: 171.7 KB
DSCF1108.JPG méret: 176.1 KB
DSCF1110.JPG méret: 158.6 KB
DSCF1112.JPG méret: 209.5 KB
DSCF1119.JPG méret: 191.1 KB
DSCF1120.JPG méret: 176.4 KB
folyt. köv
Tamas008 101411 2007. január 4. 19:02
Válasz erre
DSCF1087.JPG méret: 206 KB
DSCF1088.JPG méret: 198.3 KB
DSCF1089.JPG méret: 147.6 KB
DSCF1090.JPG méret: 134.4 KB
DSCF1091.JPG méret: 144.7 KB
DSCF1092.JPG méret: 164.3 KB
DSCF1093.JPG méret: 168 KB
DSCF1095.JPG méret: 186.2 KB
DSCF1097.JPG méret: 153.9 KB
DSCF1098.JPG méret: 181.3 KB
Sziasztok
Atis. nekem nagyon tetszik a koszolás :)
Gratula hozzá és csak így tovább

sikerült ma pár képet készíteni a MAN TGA-ról de nem sokat haladtam az ünnepek altt de azért megosztom veletek :)

Tamás008
Gabi 101410 2007. január 4. 18:59
Válasz erre
Szia Brúnó!

Köszi, de már le volt mentve.

Gabi
Gabi 101409 2007. január 4. 18:57
Válasz erre
Szia Atis!

Akkor ha nem haragszol, mondanék én is egy-két dolgot a koszolással kapcsolatosan. Az első, hogy a koszolást szerintem viszonylag egységesen kell csinálni, de azt is figyelembe véve, hogy a kamion melyik részét hogyan éri az időjárás. ahogy látom alapvetően te a feketét használtad koszolni, pedig az leginkább csak a szerkezeti részek körül jellemző, ahol lehet olaj, vagy zsírfölösleg. A többi helyen inkább egyébb normál piszok, fémes kopás, rozsda jellemző egy jól lestrapált gépnél. Nekem pl a légtartályok külső részén a fekete koszolás nagyon nem reális, én azokat fémesen kopottnak szoktam látni, mint amikor lepattan a festék, vagy egyszerűen koszosnak gondolnám, ami az esőtől lesz pl. A motorral kapcsolatosan megint azt mondom, hogy szerintem egy része túl koszos, más része ahhoz viszonyítva túl tiszta, bár egy Scania motorra abszolút nem jellemző a nagy piszok, még egymillió km után se. Ami nagyon szembetünik a motorhoz képest, az a kipufogók, és a turbó. Ezek még egy alig futott motoron is nagyon gyorsan rozsdások lesznek a hőtől, pláne egy ilyenen, ez nekem nagyon elüt. Szintén ezt mondanám a váltóra is, az is nagyon tiszta a motorhoz képest. Ami még szintén jellemző, az a laprugók rozsdásodása. Ha megnézel az életben öregebb teherautókat, melyeknek laprugója van, bizony azok elég rozsdásak mindenhol. Tehát ezt is érdemes lenne megalkotni. Én se vagyok még nagyon járatos a koszolás-koptatás tudományában, de arra már rájöttem, hogy óvatosan kell vele bánni, mert könnyen túl lehet vele lőni a célon, és nagyon nehéz visszahozni. Szóval nekem egy kicsit sok a koszolás, és nem élethű, de majd az életben is megnézem, és akkor lehet más lesz.
Gabi
atya2001 101408 2007. január 4. 18:47
Válasz erre
Hali Atis
Az első észrevételem, hogy talán jobb lett volna a blokk koszolását festékkel csinálni, nem ilyen különböző porokkal, így egy kicsit érdekesen néz ki. Nem is tudom pontosan leírni, de biztos vannak koszos motor blokkról képek, nézegesd őket, mert így nem adja vissza, az olajos mivoltát, inkább a fekete porosságát adja vissza.
Az alváz és a tank az tetszik, de a tank aljáról töröld le a felesleget.

Mégyegy valami ami eszembe jutott a blokkal kapcsolatban, hogy a mélyedésekben van főleg a nagy dzsuva.

Persze tudom, hogy mondani könnyebb, mint megvalósítani, de remélem segítettem őszinte véleményemmel. ;-)

csaio
atya
gordon24 101407 2007. január 4. 18:26
Válasz erre
Ez nem nyerges!! Túl hosszú..
Na mind1. a lényegen nem változtat. Nagyon szép Grat!!!
gordon24 101406 2007. január 4. 18:24
Válasz erre
Én igaz nem vagyok egy nagy maketező!!
De én ugy gondolom hogy teljesen jó ez igy. Fölleg ha egy régi scaniáról van szó...
Nem tudom hogy milyen de ha nyerges vontató( szerintem az) Akkor erre egy olyan pótot kéne raknod amivel sódert szállitanak. Mivel azok a kamionok nem ennyire koszossak henem sokkal jobban. És ha a gép régi akkor a sok olaj és dzsuva is teljesen oké mert nem igazán tisztitják őket.

Na szóval tök jó igy, ne csinálj vele semmit. (csak az ujlenyomattal)

Üdv:
Atis 101404 2007. január 4. 16:22
Válasz erre
Ahoi Russel.

Nem keserítettél el, vártam a kritikát. Magam is ugy gondolom hogy tényleg sok, holnap megpróbálok egy keveset leszedni. Az üzitankon is sok a cucc, az holnapra leszivárog és akkor könnyen letörlöm a felesleget.
..és az ujjlenyomatot is kikoszolom.

kössz és üdv.
Russell 101403 2007. január 4. 16:13
Válasz erre
Szia Atis!

A motoron szándékosan ennyire vastag a dzsuva?
Én lehet, hogy egy ecsettel a nagy részét letörölném, hogy csak a mélyedésekben maradjon meg.
Nekem így kicsit túlzásnak, kicsit soknak tünik.
Az üzemanyagtartály oldalán-alján tócsába gyűlt a folyadék. Az nem csöpög le a valóságban? Egyébként az ötlet tetszik, csak szerintem kicsit visszafogottabban jobb lenne.
Ez a maszek meglátásom, remélem nem keserítelek el vele.
Meg az ujjlenyomatot ne felejtsd el letörölni az alvázról!

Üdv:
Russell
Atis 101402 2007. január 4. 15:59
Válasz erre
alv?z.jpg méret: 77.5 KB
Blokk1.jpg méret: 106 KB
blokk2.jpg méret: 103.1 KB
blokk3.jpg méret: 101.2 KB
l?gtart?lyok.jpg méret: 66.4 KB
?zemanyagtank.jpg méret: 74.2 KB
szemb?l.jpg méret: 70.8 KB
Sziasztok.

A hosszú szünet után ma folytattam a makettezést. Elővettem a scaniát, és nagyjából befejeztem az alvázat. Volt pár apró gond az összerakásnál, az egyik kipuffogó csövet kénytelen voltam ón-al helyetesíteni. Rendesen összekoszoltam, félig meddig tartja a lakk, de mindenképpen át kell menjek rajta mégegyszer matt lakkal. Pigmentpor hiányában, először egy vékony grafitcerúzapór réteget kapott, majd ezt követően fénymásolópór és liszt tetszőleges szürke keverékéből vittem fel a többit. A motort eredeti olajjal is koszoltam.

holnap folyt. köv.

üdv.
Elektrolakatos 101401 2007. január 4. 14:30
Válasz erre
Brúnó 101400 2007. január 4. 08:25
Válasz erre
Szia Gabi!
Turkáltam kicsit a neten, és ezt találtam.
public.fotki.com/modeltrucks25thscale/truck_brochures/magirus/magirus_kippers_1979/

Méretek ugyan nincsenek, de jók a részletképet. Remélem tudtam újat mutatni:)

Brúnó
Brúnó 101399 2007. január 4. 08:22
Válasz erre
Ha jó az állapota és jó áron van, nyugodtan lehet használtan is venni.
Brúnó
Minas 101398 2007. január 4. 08:17
Válasz erre
Miért ne? Ha az jól működő és gondozott állapotban van. Azért az ár mérvadó:)
csetuka 101396 2007. január 3. 23:37
Válasz erre
sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy mekkora a tengelytávolsága egy 3 tengelyes nyerges Magnumnak?
Elöre is köszönöm a segítséget.
Üdv:. csetuka
Fricu 101395 2007. január 3. 22:59
Válasz erre
Sziasztok!
Arra lennék kiváncsi, hogy érdemes-e használtan festékszoró pisztolyt venni?
Fricu
Brúnó 101394 2007. január 3. 22:30
Válasz erre
Szia Fricu!
Megtaláltad a "kamionos társadalom klubját", ez az. Elég sokan tagjai vagyunk a Makettinfo Online Klubnak (MOK). Nem kell klubtagnak lenni, bárkit szivesen látunk. Ha valaki komolyan gondolja a klubtagságot nyugodtan jelentkezhet, semmi komoly megkötés nincs.
Egyébként személyesen versenyek alkalmával szoktunk találkozni, virtuálisan pedig itt a cseten esténként.
Brúnó
Brúnó 101393 2007. január 3. 22:19
Válasz erre
Szia Ákos!
Nagyon jó lett a dió, gratulálok hozzá. Mi lesz a következő?:)

Brúnó
945 101392 2007. január 3. 22:03
Válasz erre
Szia gpn!
Sem a kotróból,sem a traktorból nem tudok arról,hogy volna modernebb.Mind két gép a hetvenes évek első felében készült.A JD 310 szerintem az "A" verzió,több változtatáson ment keresztül,B,C,D,E,stb...Ha van kedved át tudod építeni modernebb tipusra.
945
Fricu 101391 2007. január 3. 21:54
Válasz erre
Sziasztok!
Azt kérdezném, hogy van-e a "kamionmakett építő társadalomnak" klubja, vagy mindnyájan más-más klub tagjai vagytok?
Fricu
atya2001 101390 2007. január 3. 21:54
Válasz erre
Hali Ákos
Gratulálok a maketthez, nagyon igényes darab lett, remélem látunk még tőled hasonoló témájú makettet.
csaio
atya
xcraft 101389 2007. január 3. 21:04
Válasz erre
www.aircraftresourcecenter.com/
Más is éppen romot gyárt, de Ákossal versenyezni...
gpn 101388 2007. január 3. 20:50
Válasz erre
Sziasztok!
Találtam egy oldalt, ami hasonló mint a kfs, de mégse...
http://www.mgmouldings.co.uk
Szia Akos! Jól néz ki nagyon az összkép, veszett jóó :P
Minas 101387 2007. január 3. 20:32
Válasz erre
Ok. Van egyébként szórópisztolyom (nem is egy) és kompresszorom is. Én mindegyiket olyanra fújom majd, amilyen a műanyag. Mármint a fülkét. Így tehát magával a színnel fogom alapozni. A matt változattal.
tsaba 101386 2007. január 3. 20:03
Válasz erre
Hát ez gyönyörű!!! Arra a cikkre nagyon kíváncsi leszek, hogyan készült az öregítése. A fa is remek lett. Grat!
Fricu 101385 2007. január 3. 19:51
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget 945-nek, és Brúnónak!!!
Megpróbálok szerezni egy munkagépet internetten, bár még soha nem rendeltem!
Addig is próbálkozm kamionokkal!
Fricu
Gabi 101383 2007. január 3. 19:39
Válasz erre
Szia Ákos!
Enged meg, hogy elsőként gratuláljak újabb remekművedhez. Nekem nagyon tetszik, és várom, hogy láthassam élőben, no meg a cikket olvashassam róla.
Gabi
Indítom a projektet, amit beszéltünk!
Akos 101382 2007. január 3. 19:24
Válasz erre
buessing01.jpg méret: 115.8 KB
buessing02.jpg méret: 123.1 KB
buessing03.jpg méret: 141.4 KB
buessing10.jpg méret: 160.8 KB
Végre kész lett...
Hamarosan írok egy cikket is az öregítésről és a dioráma készítéséről...
gpn 101381 2007. január 3. 19:12
Válasz erre
Szia 945!
A john deere-ből kapható újabb változat is makettbe?
Atis 101380 2007. január 3. 19:04
Válasz erre
Minas.

Amit a többiek nem mondtak. Ezek a kittek többrészt gyerekeknek is készülnek, akiknél vannak még olyanok akik nem értenek a profi festéshez illetve nincs kedvük ilyenekkel bajlódniuk. Nos legtöbbször ezé szines maga az alap, hogyha összeragsszák az elemeket, akkor se egy alap fosbarna vagy szürke egybeszinű kamionja legyen.
Ami fontos. Minnél sötéttebb az alapszin, annál fontosabb a jó alapozás. A feférnél nem annyira létszükséglet meg a világosszürkénél.. mint például a kék zöld és fekete szineknél. Amint Gabi is mondta a fehér a legfinnyásabb, tehát az alá minél világosabb szürkével érdemes alapozni. Mivel még nincs normális pisztolyom meg kompim, én spray-el festek. Nagyobb áruházakban illetve festékboltokban lehet kapni MOTIP Zink-alu effekt sprayt. 1000-es körül van egy falkon 2 kamion alapozásáshoz is elég. Tökéletesen fed már első fújásra is, nagyon hamar megszárad (10 perc) és minden makettfesték jól érzi magát rajta. Én ezt használom, tudom ajánlani.

üdv.
Minas 101379 2007. január 3. 17:28
Válasz erre
Hejj de jó. Nohát akkor tulajdonképpen simán lehet azon szín mattjával alapozni, amilyen a műanyag és a végleges szín is lesz:)

Köszönöm. Ezt akartam tudni:)
Gabi 101378 2007. január 3. 17:24
Válasz erre
Szia Minas!
Leírom nálam, hogy működik az alapozás. Normál esetben valami világosabb matt szürkével alapozok, ez jó mert jól takar, és ezen viszonylag minden szín jól kijön. abban az esetben, ha a műanyag alapszíne közel van a végleges színhez akkor nem szoktam rá szürkét tenni, hanem azt a színt, ami a végleges is lesz. Ebben az esetben is érdemes alapozni annak a színnek a matt változatával, mert nekem az vált be legjobban alapozni. A legnehezebb szerintem a fehéret festeni, itt pl. én mindenképpen egy matt fehéret, vagy egy nagyon világos szürkét javasolnék mattban alapozni. Természetesen lehet alapozás nélkül is festeni, de ha elüt a végleges szín a műanyag alapszínétől, akkor az az éleken könnyen meglátszik. Szóval én is a mattal való alapozást javaslom.
Gabi
Minas 101377 2007. január 3. 17:16
Válasz erre
Köszi a választ.

Tulajdonképpen csak azt nem tudtam, hogy direkt színezik anyagában a műanyagot ilyenkor és pedig azért, mert nem kell már festeni, vagy könnyebben lehet színre festeni. De ezek szerint akár zöld/szürke stb lehetne (mint a harcjárműveknél/repülőknél), ugyis alapozni célszerű más színnel, pl. a bevált tipikus alapozószürkével.
És mi lenne, ha mondjuk az adott színű (pl. piros) műanyagot piros mattal alapoznám, ha pl. úgyis piros lesz a fülke?
Van egyébként egy ADAC helikopterem is, ami tipikusan sárga színű, de a műanyag is már anyagában sárga.
Az egyik kamion egyébként egy Freightliner és történetesen kék lesz (a műanyag is az)
Gabi 101376 2007. január 3. 17:06
Válasz erre
Sziasztok!
Egy új Online bolt sógoréknál, ahol szerintem egyszer-kétszer fogunk vásárolni.
modelltrucksandparts.at/shop/
Brúnó szerinted???
Gabi
Csabi 101374 2007. január 3. 15:53
Válasz erre
carcarcar.jpg méret: 76.8 KB
Magyar rendőr mit szólna?
Exodus 101373 2007. január 3. 14:48
Válasz erre
Atis..
a tied 3 tengelyes vagy 2 lesz?
Meg dobozos vagy sima platos lesz? Ezeket gondolom stirol-bol jo csinálni?
üdv
exodus
Atis 101372 2007. január 3. 14:44
Válasz erre
Exodus..

Tamás008 foglalkozott ezzel a kérdésel, Őt keresd meg mélbe.

Nálam is folyamatban megy ez a projekt, de én meghagytam az eredeti hosszt, nem vágtam bele.

üdv.
Exodus 101371 2007. január 3. 14:19
Válasz erre
Sziasztok
Valaki gondolom épített már át scania 143 streamline-t platósra, mert én is belefogtam és szükségem lenne alváz hosszra, meg ha valakinek még egy pár képe is van megköszönném:)
üdv
exodus
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.