/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Bendeguz 101460 2007. január 7. 10:45
Válasz erre
Urak!
a gumiról hogyan tudom szépen eltüntetni a sorját?
Gabi 101459 2007. január 7. 09:49
Válasz erre
23993319.jpg méret: 47.3 KB
26756795.jpg méret: 70.5 KB
Szia Fricu!
A tőmítés, gittelés egy fogalom, mindkettő ugyanazt takarja. A lényeg, hogy amikor összeraksz 2-3 alkatrészt, pl üzemanyagtank, az illesztés nem fog eltünni tökéletesen ezért ott rá kell kenni egy kis tőmítőt, majd összecsiszolni. Szintén vannak helyek, ahol gyárilag rossz az öntés, beszívódás, egyebek vannak rajta, melyet szintén tőmíteni kell, és utánna csiszolni. Ez a folyamat teljesen olyan, mint amit az életben is csinálnak az autófényezők, csak ők nagyobban. Rakok fel két képet az egyiken egytartály Neoflex-el van tőmítve, a másikon a lökhárító Tamiyával.
Gabi
Fricu 101458 2007. január 6. 22:32
Válasz erre
Szia Gabi!
A tömítőpasztával mit kell tömíteni, s miért kell gittelni a maketteket?
Fricu
Gabi 101457 2007. január 6. 20:25
Válasz erre
Szia Fricu!
A putty a tőmítőpaszta, annak is leginkább a Tamiya fajtája. Azt érdemes legjobban használni, mert azzal lehet jól dolgozni, és nem reped. Ha olcsóbban akarsz kijönni lehet használni Neoflex gittet is, csak azzal óvatosabban kell bánni, és nagyobb hibákat csak többszöri felhordással lehet megoldani.
A kamionokat 1:24, 1:25-ben építjük leginkább, az 1:16 nagyon ritka, és elég kevés makett létezik belőle. A csalóka inkább a fényképeken a beállítás lehet, a háttér nagyon sokat befolyásol a méretben, ha nem tudod mekkora.
Gabi
Fricu 101456 2007. január 6. 20:18
Válasz erre
Sziasztok!
Két kérdésem lenne!Kezdőként nézzétek el ha néha "hülyeséget" kérdezek!
Elöször is azt kérdezném, hogy mire használjátok azt a putty nevű valamit?
A másik, hogy milyen méretben építítek a kamionokat, hogy olyan nagynak látszanak?
Fricu
Gabi 101455 2007. január 6. 19:08
Válasz erre
Szia RaPe!
Szerintem is jól haladsz a géppel, de majd a végleges csiszolás, és pláne az első sor után jön ki igazán a forma. Ami nekem egy kicsit furcsa alakú, az az oldalablak az ajtó után, szerintem az igazin meredekebb az alja, de lehet, hogy csak a fénykép adja vissza rosszul.
Gabi
gordon24 101454 2007. január 6. 17:58
Válasz erre
Szia Chevy G

Köszönöm szépen!!!

Üdv.
gordon24 101453 2007. január 6. 17:58
Válasz erre
Szia Brúnó!

Sajnos még nincs meg. Valószinüleg ugy lesz a dolog, hogy lefestem és miellött lakozni kell leméregetem és RCM-től megrendelem. Aztán ragasztok és majd fotózom hogy milyen. Nagyon remélem hogy hasonlitani fog arra amire kell neki..

Üdv
atya2001 101452 2007. január 6. 16:46
Válasz erre
Hali Rape
"Lassan látszik az alagút vége" :D:D:D
Tudod ilyenkor szokott az egész putty lerepedni, és kezdheted előlről az egészet. :D:D:D
Remélem nem így lesz, mert amugy szépen halad a gép.
csaio
atya
ChevyG 101451 2007. január 6. 15:10
Válasz erre
Brúnó 101450 2007. január 6. 15:03
Válasz erre
Szeva!
S lőn George visszatért! Halleluja testvéreim.
Látom jót tett az a Corás kirándulás:)
Brúnó
Brúnó 101449 2007. január 6. 14:56
Válasz erre
Szia gordon24!
Matricáid megvannak már hozzá? Nagyon kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz a pót:)
Brúnó
Brúnó 101448 2007. január 6. 14:53
Válasz erre
Szia Atis!
Az első variáció nekem sem tetszett, de láttam a többiek meggyőztek, hogy változtass.
A második variáció már sokkal-sokkal jobb.
Brúnó
Brúnó 101447 2007. január 6. 14:49
Válasz erre
Szia Tomi!
Jól haladsz a Mancival, grat! Nekem nagyon tetszik az oldalsó spoiler részletezése, gondolk itt a zsanérokra, csavarokra. Azt nem tudom érdemes-e eltakarni az alvázat a lemezzel?! Főleg, hogy ott is elég sok részletet kidolgoztál, kár lenne azokat eltüntetni.
Brúnó
RaPe 101446 2007. január 6. 14:18
Válasz erre
070106_140515.jpg méret: 55 KB
070106_140547.jpg méret: 41.1 KB
070106_140840.jpg méret: 53.3 KB
070106_140902.jpg méret: 49.8 KB
Scania News!

Csiszolgattam egy kicsit, és alakul a mandula :) Macerás, fárasztó, de lassan látszik az alagút vége :)
Fricu 101445 2007. január 6. 00:00
Válasz erre
George!
Nagyon király lesz!
Fricu
George 101444 2007. január 5. 23:30
Válasz erre
vn 011 m?solata.jpg méret: 274.1 KB
Evvel foglalkozom most.
Keri 101443 2007. január 5. 22:22
Válasz erre
Bocs,az első is Mark...:-)
Keri 101442 2007. január 5. 22:19
Válasz erre
Mr Mart Setter,Mr Mark Softer
Fricu 101440 2007. január 5. 22:14
Válasz erre
Atis!
Köszönöm a segítséged!Azért kérdeztem a bankkártyát, mert úgyhallotam, hogy csak valami dombornyomásos kártyát fogadnak el.
A matricával kapcsolatban sehol nem kapni itt Pesten Gunze matrica lágyító-feszítőt(de lehet , hogy rosszul kértem).Nem tudok jól angolul,mi van a Gunzéra angolul ráírva?
Fricu
Atis 101439 2007. január 5. 22:07
Válasz erre
Fricu

A matricákhoz matricalágyítót és matricafeszítőt bármelyik makettboltba kapsz. Kis négyszögletes üvegcse, zöld kupakkal és cimkével. Gunze. Ha vidéken vagy akkor rendelhetsz az eboltból a fabulisnál.

Bankártyák(visa, EM, netes kártyák) többségét ellfogadják és a megjelölt címre küldik a csomagot ahova kéred.

üdv.
Fricu 101438 2007. január 5. 21:52
Válasz erre
Sziasztok!
Segítsetek, hogy milyen módon tudom szépen felmatricázni az autókat(valami matrica lágyító,feszítőről lenne szó,de nem tudom mi az, és hogy hol lehet ilyen kiegészítőket vásárolni)?
Illetve azt kérdezném, hogyha külföldről vásárolók akkor milyen bankkártyát fogadnak el, és ,hogy hova érkezik a csomag?
Fricu
exec 101437 2007. január 5. 19:28
Válasz erre
max!

13500 volt a daf a póttal, ha jól emlékszem!
gordon24 101436 2007. január 5. 19:16
Válasz erre
S3600295.jpg méret: 55.1 KB
S3600296.jpg méret: 55.8 KB
S3600297.JPG méret: 55.4 KB
A képek:
gordon24 101435 2007. január 5. 19:02
Válasz erre
Én is munkálkodtam ma.. Tudjátok van az italerinek a pegazus pótja.Ez a pot van nekem is meg. De ugye a Waberersnek a pótján (ponyváson) nem raklap tartó van hanem csak egy ugynevezett alácsuszás gátló. Na a lényeg én a italeri raklap tartójából ki alakitottam az alácsúszásgátlót. Ugy tettem meg mindezt hogy elöször is oda mentem egy igazi Wabererses géphez és leméregettem a hosszát magasságát stb (igaz a bizti őr a végén elég agresszív volt hogy mi a szart csinálok a kamion mellett) Aztán szépen kivagdostam. Mindjárt csinálok képet és felrakom.
Atis 101434 2007. január 5. 18:35
Válasz erre
köszönöm Gabi, holnap véglegesítem a rendszert.

üdv.
Gabi 101433 2007. január 5. 18:33
Válasz erre
Atis!
A rozsdával kapcsolatosan még egy dolog. A turbónak az a része, ahol a kipufogógáz távozik szintén tiszta rozsda, csak a levegő szívó-nyomó oldala szokott festett maradni, mert azt nem éri annyira a hő. Ez vonatkozik végig a kipufogócsőrendszerre és a dobra is.
Gabi
Akos 101431 2007. január 5. 18:25
Válasz erre
Alakul, de ha festéssel akarsz rozsdát megjeleníteni, akkor rozsdabarnát kell kikeverned, ami zöld, piros és citromsárga keveréke. A citromsárgával lehet a világosságát beállítani, a sötét rozsdához nem is kell.
Persze mindegyik festék matt legyen.
Vagy vehetsz is...
Atis 101430 2007. január 5. 18:07
Válasz erre
rozsda1.jpg méret: 75.8 KB
rozsda2.jpg méret: 91.1 KB
jelen.

Köszönöm Russell, igyekszem javulni, és felnőni hozzátok. A tartályt suzuki javítóspray-el fújtam, de ellátogatok a nagymezőbe, kiváncsi vagyok arra a krómra. Ime még 2 fotó, megpróbáltam lemásolni a rozsdát, de még mindig nem vagyok megelégedve vele. A tamiya átlátszó pirosával mentem rá a már festett humbroll 27002-es polirozható fémjére.

De mindenképpen beszerzek valami rozsdaalapnak valót.

üdv.
Gabi 101429 2007. január 5. 18:06
Válasz erre
Szia Atis!
Szerintem így jobb lett sokkal, természetesebb. Amit még várok, az a kipufogó rozsdázása, az nagyon hiányzik.
A bal oldalon a kiegészítő tartály az hidraulika lenne? Attól hová megy a vezeték? Meg nem ártana rá valami pánt, mert így elég furcsa, mintha csak lógna a levegőben, nincs felfogatása.
Gabi
Gabi 101428 2007. január 5. 18:03
Válasz erre
Szia exec!
Igazad van, tényleg érdekes, hogy az Italeri honlapján nincs fennt, pedig amiket említettél mint újdonságot külföldi oldalakon már decemberben lehetett látni. Mondjuk az Italeri oldala szerintem amúgy is elég silány, nem sok információt adó.
Gabi
max 101427 2007. január 5. 15:24
Válasz erre
helló exec!
véletlenül nem emlékszel a tartályos XF árára?

max
Russell 101426 2007. január 5. 13:26
Válasz erre
Szia Atis!

Megmondom őszintén, nekem így jobban tetszik.
Szerintem így jobban visszaadja egy használt, de azért jó állapotban tartott tgk. látszatát.
Amit mondok - írok - a saját ízlésvilágom természetesen és nem etalon!
De, inkább legyen visszafogottan kopott, olajos, mint porcicás. Már csak a méretaránybeliség miatt. Vagyis, azt akarom brekegni, hogy minden amit a makettekkel teszünk, képzeljük el 24-szer akkorában! (ugye pölö repülőknél 72-szer, hk-nál 35-ször akkorában, hogy csak a jellemző méretarányokkal foglakozzunk.)
Szerintem nem hibázok akkor, ha minden egyes lépésnél megpróbálom fejben 24-szeresére nagyítani. És utána eldöntöm, hogy jó-e, vagy esetleg túlzás.

Az üa. tankon a megfolyás is barátibb már így, mint a tegnapi állapot.
A tartály színével viszont nem tudtam kibékülni, de lehet, hogy csak a fotó csal!
Mivel festetted? Nekem majdnem tökéletesen jól működik a Nagymező utcában a művészboltban kapható króm-effekt nevű spré. Elsőre nem jól sikerült, mert mindíg megfolyattam, de ha kicsiket fujkálok vele közepes távolságról, akkor egész elfogadható.
Az XF-en a Gunze polírozható alu színét használtam a tartályra, a krómmal a járófelületeket festettemm, de szerintem nyugodtan lehet a tartály króm színű is.

Remélem segít, Üdv:
Russell
Atis 101425 2007. január 5. 11:56
Válasz erre
K?p 001.jpg méret: 97.9 KB
K?p 002.jpg méret: 87.1 KB
K?p 003.jpg méret: 61.6 KB
f?lke.jpg méret: 49.1 KB
Ahoi népség..

..gratula RaPe , szép lesz a scania, jó meló lesz csisszantani.

Én ma megpróbáltam kijavítani a hibákat amiket felsoroltatok, a végeredmény szerintem messze elmarad aminek lennie kéne. Átmostam a vázat higítós ecsettel, illetve a felesleget letöröltem. A tankot is átmostam, csak egy nagyon minimális foltot hagytam. Körbemaszkoltam a Kabint, majd alapozás és festés. Ez a második réteg, szerintem még egyet el fog bírni.

Szépen kérek mindenkit, aki még rajtam kívül talál hibát, ossza meg velem- ha tudom -most még megpróbálom javítani.

köszönöm.
exec 101424 2007. január 5. 11:04
Válasz erre
Keri, nem jól látod. Ez a csiszolás női munka. "Csinálja a qrva anyja :DDD" (nem RaPéé, mielőtt még félre értené valaki)
Összeragasztottam egy fél délután alatt a kamionom pótját, most jön a nagy móka a csiszolás. Nagyon "várom" már. Jó adag paszta és húzott szál belement a versenygép pótjába.

Más. Voltam a Replicába még karácsony előtt, és érdekes maketteket láttam, amik nem szerepelnek az Italeriek még a honlapján se. Sajna van rajta fanyalogni való, de azért az érdekes, hogy kiadják, honlapon meg nincs fent. Kijött a Volvo VN póttal, illetve egy amerikai dobozos pót, 38, vagy 40 lábas. Ez az eddigi 48-as tükrében még igazi újdonságnak is mondható... Volt Daf xf95 tartály póttal, és a MAN a konténer póttal. Tudom, hogy van akinek ez utóbbi nem jön be, de nekem tetszik... :)
atya2001 101423 2007. január 5. 11:01
Válasz erre
Hali RaPe
Hát nem irigylem tőled a csiszolást, de amugy frankón halad a gép.
csaio
atya
Tamas008 101422 2007. január 5. 10:13
Válasz erre
jah amugy nagyopn jól haladsz a Scania-val
gratula hozzá :)
csak így tovább :))

Tamás008
Tamas008 101421 2007. január 5. 10:12
Válasz erre
Szia RaPe
nem tudom pontosan mire vagy kiváncsi és ezért elmondom amit tudok róla :)))
a PE-56 kód alatt fut, fényes felületű és 1 bar-os
1-1-es domboritású

remélem ezzel segítettem valamit :)))
ha nem akkor majd este megdumáljuk :)))

Tamás008
Keri 101420 2007. január 5. 10:10
Válasz erre
Rape,nagyon jól kezd alakulni,gratula!
Csiszolásra meg ki kéne találni egy robotot...:-))
Keri
RaPe 101419 2007. január 5. 05:31
Válasz erre
070105_043943.jpg méret: 52.8 KB
070105_044023.jpg méret: 50 KB
070105_044049.jpg méret: 52.7 KB
070105_044140.jpg méret: 43.8 KB
070105_044326.jpg méret: 51.9 KB
Scania NEWS!

Már csak 145 tömítőréteg és kész is a fülke, no meg kb 4 nap csiszolás non-stop :)
Alig várom a mélyedések kialakítását (most még elég göcsörtösek) ..

Tomi!

Jó lesz az MAN :)
Annyit kérdeznék, hogy ez melyik számú gyémántlemez ami neked van? mert a KFS képe alapján nem igazán lehet kitalálni.

RaPe
Fricu 101418 2007. január 4. 22:28
Válasz erre
SZiasztok!
Nincs valakinek egy eladó festékszoró pisztolya, amit egy kezdő még tud használni?
Illetve lehet-e ezekhez a pisztolyokhoz más méretű düznit kapni?
Fricu
Russell 101417 2007. január 4. 20:25
Válasz erre
Szevúúúsz Főnök!

Eddig nagyon jó!
Várom a folytatást!

Üdv:
Russell
atya2001 101416 2007. január 4. 19:22
Válasz erre
Hali Tamas
Csak ennyit írok, hogy Ejha, ez nem gyenge...
Ebben benne van minden... ;-)
csaio
atya
Tamas008 101414 2007. január 4. 19:09
Válasz erre
DSCF1113.JPG méret: 174.9 KB
DSCF1114.JPG méret: 184.6 KB
DSCF1116.JPG méret: 188.3 KB
DSCF1117.JPG méret: 186.3 KB
DSCF1125.JPG méret: 193.4 KB
DSCF1129.JPG méret: 204 KB
utolsó pár kép
Bombraider 101413 2007. január 4. 19:07
Válasz erre
Jóólvan Tomi,Te sem vagy normális:)
Grat jó lesz,remélem festés is hasonlóra sikerül mint az építés!

üdv:bomb
Tamas008 101412 2007. január 4. 19:06
Válasz erre
DSCF1101.JPG méret: 160 KB
DSCF1102.JPG méret: 207.2 KB
DSCF1103.JPG méret: 196.2 KB
DSCF1104.JPG méret: 213.9 KB
DSCF1106.JPG méret: 171.7 KB
DSCF1108.JPG méret: 176.1 KB
DSCF1110.JPG méret: 158.6 KB
DSCF1112.JPG méret: 209.5 KB
DSCF1119.JPG méret: 191.1 KB
DSCF1120.JPG méret: 176.4 KB
folyt. köv
Tamas008 101411 2007. január 4. 19:02
Válasz erre
DSCF1087.JPG méret: 206 KB
DSCF1088.JPG méret: 198.3 KB
DSCF1089.JPG méret: 147.6 KB
DSCF1090.JPG méret: 134.4 KB
DSCF1091.JPG méret: 144.7 KB
DSCF1092.JPG méret: 164.3 KB
DSCF1093.JPG méret: 168 KB
DSCF1095.JPG méret: 186.2 KB
DSCF1097.JPG méret: 153.9 KB
DSCF1098.JPG méret: 181.3 KB
Sziasztok
Atis. nekem nagyon tetszik a koszolás :)
Gratula hozzá és csak így tovább

sikerült ma pár képet készíteni a MAN TGA-ról de nem sokat haladtam az ünnepek altt de azért megosztom veletek :)

Tamás008
Gabi 101410 2007. január 4. 18:59
Válasz erre
Szia Brúnó!

Köszi, de már le volt mentve.

Gabi
Gabi 101409 2007. január 4. 18:57
Válasz erre
Szia Atis!

Akkor ha nem haragszol, mondanék én is egy-két dolgot a koszolással kapcsolatosan. Az első, hogy a koszolást szerintem viszonylag egységesen kell csinálni, de azt is figyelembe véve, hogy a kamion melyik részét hogyan éri az időjárás. ahogy látom alapvetően te a feketét használtad koszolni, pedig az leginkább csak a szerkezeti részek körül jellemző, ahol lehet olaj, vagy zsírfölösleg. A többi helyen inkább egyébb normál piszok, fémes kopás, rozsda jellemző egy jól lestrapált gépnél. Nekem pl a légtartályok külső részén a fekete koszolás nagyon nem reális, én azokat fémesen kopottnak szoktam látni, mint amikor lepattan a festék, vagy egyszerűen koszosnak gondolnám, ami az esőtől lesz pl. A motorral kapcsolatosan megint azt mondom, hogy szerintem egy része túl koszos, más része ahhoz viszonyítva túl tiszta, bár egy Scania motorra abszolút nem jellemző a nagy piszok, még egymillió km után se. Ami nagyon szembetünik a motorhoz képest, az a kipufogók, és a turbó. Ezek még egy alig futott motoron is nagyon gyorsan rozsdások lesznek a hőtől, pláne egy ilyenen, ez nekem nagyon elüt. Szintén ezt mondanám a váltóra is, az is nagyon tiszta a motorhoz képest. Ami még szintén jellemző, az a laprugók rozsdásodása. Ha megnézel az életben öregebb teherautókat, melyeknek laprugója van, bizony azok elég rozsdásak mindenhol. Tehát ezt is érdemes lenne megalkotni. Én se vagyok még nagyon járatos a koszolás-koptatás tudományában, de arra már rájöttem, hogy óvatosan kell vele bánni, mert könnyen túl lehet vele lőni a célon, és nagyon nehéz visszahozni. Szóval nekem egy kicsit sok a koszolás, és nem élethű, de majd az életben is megnézem, és akkor lehet más lesz.
Gabi
atya2001 101408 2007. január 4. 18:47
Válasz erre
Hali Atis
Az első észrevételem, hogy talán jobb lett volna a blokk koszolását festékkel csinálni, nem ilyen különböző porokkal, így egy kicsit érdekesen néz ki. Nem is tudom pontosan leírni, de biztos vannak koszos motor blokkról képek, nézegesd őket, mert így nem adja vissza, az olajos mivoltát, inkább a fekete porosságát adja vissza.
Az alváz és a tank az tetszik, de a tank aljáról töröld le a felesleget.

Mégyegy valami ami eszembe jutott a blokkal kapcsolatban, hogy a mélyedésekben van főleg a nagy dzsuva.

Persze tudom, hogy mondani könnyebb, mint megvalósítani, de remélem segítettem őszinte véleményemmel. ;-)

csaio
atya
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.