/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 101516 2007. január 12. 18:37
Válasz erre
IMG_0001_1.jpg méret: 53.7 KB
IMG_0014_1.jpg méret: 62 KB
IMG_0015_1.jpg méret: 66.7 KB
IMG_0017_1.jpg méret: 72.4 KB
IMG_0018_1.jpg méret: 63.5 KB
IMG_0020_1.jpg méret: 63.7 KB
IMG_0021_1.jpg méret: 43.5 KB
IMG_0024_1.jpg méret: 46.4 KB
IMG_0095_1.jpg méret: 75.8 KB
Sziasztok!
Neki kezdek lassan a következő projektemnek. Ugyan már megfogadtam, hogy nem építek pótkocsis kamiont (igen nagy helyigénye miatt, és már meglévő nagy számú kamionjaim miatt), de most kivételt teszek. A következő áldozatom egy régi Hungarocamionos Rába lesz. Ez még az első szériás MAN licensz féle kiadás, ami a 70-es években volt jellemző igazán. Az alap az Italeri régi MAN F8-as kittje, természetesen átalakítva. A motor teljesen más lesz, mivel ezekben a döntött motor volt, továbbá más lesz a homlokfal, lökhárító, váz, futómű. A pótkocsi egy régi 2 tengelyes Italeri féle pótkocsiból indul, természetesen az is átalakítva 3 tengelyesnek. Magamat ismerve egy 7-8 hónapos építés elé biztosan nézek, de majd meglátjuk, hogy halad. Szerencsére még vannak a régi időből eredeti Rábás prospektusaim, amik segítségemre lesznek, de ha valakinek van valahol jó képe a régi szárnyas Hungarocamion emblémáról, azt megköszöném.
Gabi
atya2001 101515 2007. január 11. 16:26
Válasz erre
Hali Atis
Szépen kezd alakulni a gép, sok-sok sarat rá...:D
Néhol talán lehet sok a rozsda, de a sarazással, lehet rajta javítani.

Exec
Jól néz ki a gép nagyon.
Ha legközelebb fotózod, a kipufogóról készítel néhány közelebbi felvételt, előre is köszi.
csaio
atya
ChevyG 101514 2007. január 11. 12:16
Válasz erre
exec: köszi!

valaki tud valamit a többi termékről?
exec 101513 2007. január 11. 11:56
Válasz erre
A waxra van tapasztalatom, az qrva jó anyag. Lakkozott megszáradt felületet (hagyj rá bőven száradási időt) A hozzá adott ronggyal felkened, ahygod pár pillanatig, és puha ronggyal vissza polírozod. Az igazi polírozás az, ha Géppel csinálod (nálam ez proxxon kisgép 15000-es fordulat...) Az eredmény kiváló! A por könnyedén letörölhető és nem marad rajta ujjlenyomat. Csak vigyázni kell, ki ne ugorjon a gép a kezedből, mert akkor a fém része 15000-el forogva megmarja a makettet :)

Üdv.
exec
ChevyG 101512 2007. január 11. 10:40
Válasz erre
Sziasztok!
Polírozással kapcsolatban lennének kérdéseim:
milyet termékeket használtok?
mik a fázisai, folyamatiai? (matt festékre is érdemes, stb)

neten láttam, hogy a TAMIYA-nak van 3 készitménye (vagyis 4):
polishing coarse
polishing fine
polishing finish
és a wax

Valakinek van tapasztalata, ill hogy hogyan kell használni, érdemes beszerezni, stb?

Köszi!
ChevyG
Emerick 101511 2007. január 11. 10:10
Válasz erre
A szürke alváz valahogy ismerősnek tűnik. :) Az enyém is ehhez hasonló lett, csak fényes festékkel...
Szép lesz!
exec 101510 2007. január 11. 09:14
Válasz erre
1.jpg méret: 62.3 KB
2.jpg méret: 99.5 KB
3.jpg méret: 75.5 KB
Halió!

Gondoltam megosztom veletek a haladást a mercivel.

üdv.
exec
max 101509 2007. január 10. 22:18
Válasz erre
helló atis!

jól alakul a gép, viszont az első felniket én is túlzásnak tartom!inkább földesre, sarasra csináld, de gondolom a koszolás csak később jön!milyen felépitményt kap?billencs vagy sima plató, esetleg valami más?

srácok, szerintem maszkoló szalag van rajta vagy maszk folyadék!!!
gpn 101508 2007. január 10. 21:10
Válasz erre
Szia Atis!
Az ablakot én is érdekesnek tartom, de azért ilyet, hogy még csak most készül, és már meg van húzva a jobb eleje...:) Amúgy szép lessz, csak így tovább :)
Mpower 101507 2007. január 10. 20:00
Válasz erre
Ez hihetetlen, ha befested az ablakot, hogy lát ki rajta a sofőr? :))
Atis 101506 2007. január 10. 19:37
Válasz erre
DSCF0320.jpg méret: 91.8 KB
DSCF0322.jpg méret: 79.7 KB
DSCF0327.jpg méret: 72.6 KB
DSCF0329.jpg méret: 77.8 KB
DSCF0331.jpg méret: 78.2 KB
DSCF0333.jpg méret: 103.8 KB
DSCF0336.jpg méret: 114 KB
DSCF0338.jpg méret: 71.5 KB
DSCF0340.jpg méret: 57.6 KB
DSCF0342.jpg méret: 68.3 KB
ahogy ígértem.. a mai képek.

üdv.
Atis 101502 2007. január 10. 13:39
Válasz erre
K?p 023.jpg méret: 111 KB
sziasztok

Ma megint haladtam a scaniával, helyére kerültek a abroncsok, így talpra tudtam állítani a "szekeret". A felnikre.. a váz különböző részeire, a lökhárítóra a kipuffógórendszerre és a laprugókra tetem egy kevés rozsdát.(bár az első felni asszem megint túlzás lett.) Gabi észrevételével is foglalkoztam, nevezetesen kreáltam rézszallagból olajtartály pántokat. Még nagyon tiszta, koszolni kell. A fülke megkapta az utolsó réteg alapszint, száradás után megy a helyére és jöhet a koszolás. Lefestettem a darut is, száradás után bekábelezem.(ne tévesszen meg senkit, nem ezen a maketten lesz.) Sajna csak egy normálisabb kép sikerült(valszeg elfelejtettem fényképezni), este majd készítek nomálisakat.

üdv.
Atis 101501 2007. január 10. 13:38
Válasz erre
K?p 023.jpg méret: 111 KB
sziasztok

Ma megint haladtam a scaniával, helyére kerültek a abroncsok, így talpra tudtam állítani a "szekeret". A felnikre.. a váz különböző részeire, a lökhárítóra a kipuffógórendszerre és a laprugókra tetem egy kevés rozsdát.(bár az első felni asszem megint túlzás lett.) Gabi észrevételével is foglalkoztam, nevezetesen kreáltam rézszallagból olajtartály pántokat. Még nagyon tiszta, koszolni kell. A fülke megkapta az utolsó réteg alapszint, száradás után megy a helyére és jöhet a koszolás. Lefestettem a darut is, száradás után bekábelezem.(ne tévesszen meg senkit, nem ezen a maketten lesz.) Sajna csak egy normálisabb kép sikerült(valszeg elfelejtettem fényképezni), este majd készítek nomálisakat.

üdv.
Brúnó 101499 2007. január 9. 19:42
Válasz erre
Szia vasaspasas!
Ezen a linken találsz róla leírást (sajna csak germánul), de vannak olyan képek is, amik bemutatják a hibákat.
www.razyboard.com/system/thread-trumpeters1978chevroletmontecarlolandaucoupe-the_no3-254186-3384295.html

Amúgy én tegnap hoztam haza az én példányomat, és azt kell mondjam, hogy tüzetesen átnézve már tetszik. Kivétel a motorháztetőn és a csomagtarton lévő mélyedésektől, nagyon szép. Később az építéskor valószinűleg kiderülnek mik az egyéb hibák.
Nekem megvolt a Bonneville is, de azt eladtam, a Monte Carlo-t biztosan megtartom.
Véleményem szerint érdemes megvenni.
Brúnó
RaPe 101497 2007. január 9. 18:08
Válasz erre
070109_180638.jpg méret: 57.5 KB
070109_180933.jpg méret: 50.3 KB
No még 2 kép.
Ezeken látszik hogy néhol vastag lett az alapozó, mentségemre legyen mondva hogy a palack épp kifogyott, no meg volt ahol megfolyt, de alényeg látszik :)
RaPe 101496 2007. január 9. 17:55
Válasz erre
070109_174505.jpg méret: 62 KB
070109_174531.jpg méret: 54.7 KB
070109_174654.jpg méret: 57.7 KB
070109_175049.jpg méret: 50.7 KB
Scania NEWS!

No a jobb oldal lassan elkészül, már csak apróbb javítások vanak rajta hátra, azután következik a bal oldal befejezése, majd a tető.
A főbb javítás a mélyedések egyszintbe hozása lesz, ezután újabb durvább összecsiszolás lesz, majd egy folyékony Tamiya-s réteg, és finomcsiszolás. (el sem hiszem hogy eljutottam idáig :D)

A tető még teljesen érintetlen, mint a képen látható, így sikerült a toldást berakni, szerencsére azzal nem lesz annyi gond mint az oldalakkal.

RaPe
Russell 101495 2007. január 9. 11:26
Válasz erre
Szia Atis!

Ha ennyire modernet szeretnél én javslom a háromszínű kamot.
Ha meg egyszínűt akarsz, Öböl-háborús homokszínt javaslok.
Jó referencia-oldal még az armorama.com, vagy

www.panzerbaer.de/colours/us_carc_m49a1.htm

Üdv:
Russell
vasaspasas 101494 2007. január 9. 09:41
Válasz erre
chevi_MC.jpg méret: 24.9 KB
Sziasztok!

Brúnótól szeretném megkérdezni, hogy mi a véleménye erről a makettről?
Érdemes megvenni?

(Az autós topic-ból gyurmakoma irányított Hozzád.)

Előre is köszi.
Exodus 101493 2007. január 8. 20:23
Válasz erre
ok köszi Gabi, addig ki vágom az ajtokat meg festegetek:S
üdv
exodus
Gabi 101492 2007. január 8. 20:21
Válasz erre
Szia Exodus!
Nekem van valahol, de meg kellene keresni, mert jól el van rakva. Majd hétvégén megpróbálom megkeresni.
Gabi
Exodus 101491 2007. január 8. 20:15
Válasz erre
a scania 164 topline -hoz két fajta matrcia jár...

Senkinek nincs scania 143 összerakási mutato?
üdv
exo
SImi 101490 2007. január 8. 20:04
Válasz erre
Köszi a választ!
Tudod, én "hajós ember" vagyok, a kamionokkal csak az utakon szoktam viaskodni... Csaba barátom, akit az infó érdekel, biztosan nagyon fog örülni! Bár lehet, hogy nála a matrica is lényeges lett volna, ugyanis egy létező kamiont akar modellezni a készlet segítségével.(Amelyet mellesleg már vezetett is!) És az a griffmadaras matrica ott fontos, mert szerinte az mindegyiken rajt van, de ezen a 164-esen, mintha más lenne.
Tami 101489 2007. január 8. 20:04
Válasz erre
www.modellbolt.hu/termek.php

Hi SImi!

Itt elvileg van olyan Scania amilyent te keresel.
Gabi 101488 2007. január 8. 19:48
Válasz erre
Az életben van különbség, de a makettek között csak a matrica...
SImi 101487 2007. január 8. 19:46
Válasz erre
Akkor bocsi!
Nem tudtam, hogy a kettő ugyan az. De miért más a neve? Vagy talán mégis van valami különbség???
Gabi 101486 2007. január 8. 19:27
Válasz erre
Szia SImi!
Nem tudom, hogy te mit nézel, de a link is közvetlenűl a Scania kamionra mutat, igaz, hogy ez 164-es Topline, de mint köztudott ez teljesen ugyanaz, mint a 144-es Topline.
Gabi
SImi 101485 2007. január 8. 19:12
Válasz erre
George!
Sajnos a jelzett oldalon még hasonló kamiont se nagyon találtam, de azért köszönöm a segítő szándékot!
George 101484 2007. január 8. 18:28
Válasz erre
Gabi 101483 2007. január 8. 18:25
Válasz erre
Szia Fricu!
A hazai kamion makettezők nagy többsége itt táborozik, nincs külön kimondottan kamion makettes oldal. Idén az első verseny ahová megyünk az Belgium lesz március elején, a tavalyi versenyről láthatsz képeket a Versenyek szekcióban 2006-nál. Itthon Szolnok lesz az első március közepén, utánna Mosonmagyaróvár áprilisban, majd a MOK Kupa Jászberényben, ahová a normál kamion kategórián kívűl megpróbálok összehozni valami különdíj féleséget is.
Gabi
Exodus 101482 2007. január 8. 17:04
Válasz erre
sziasztok
Valaki rakjön már fel scania 143 streamline összerakási utmutatot!!
a képeket előre is köszönöm
üdv
exodus
Stefan 101481 2007. január 8. 15:19
Válasz erre
Nem vagyok annyira otthon kamionokban, de a Hokiban szoktak lennei kamionok is(elérhetőségük: www.hokimodell.hu/), de a Revell/Italery szerintem elég sok makettboltban előfordulhat (az már más kérdés, hogy a Scania is).
SImi 101480 2007. január 8. 15:13
Válasz erre
Sziasztok!
Tegnap feltettem egy kérdést (4863), amire nem kaptam választ tőletek:"Egy barátom érdeklődik az Italeri (vagy Revell) Scania Topline 144L makett iránt (1:24), hogy hol lehet beszerezni és mennyiért?" Tudtok róla valamit? Annyit tudok, hogy a "Makettek" közt szrepel egy elkészített példány.
Atis 101479 2007. január 8. 09:57
Válasz erre
Russel..

Egy amcsi katonai teherautót szeretnék készíteni, ugy 15 évnél nem öregebbet. Olyasmit mint az Ural, vagy a Kraz.. csak amerikai tipúst.

üdv.
Russell 101478 2007. január 8. 09:49
Válasz erre
Szia Atis!

Azért ez a kérdés kicsit felületes, légyszi konkretizáld már egy kicsit!
Melyik időszak melyik zöldje érdekel?

Modern, vagy II. vh-s?
Olajzöld, vagy bronzzöld?
Mire kell?

Üdv:
Russell
Stefan 101477 2007. január 8. 09:46
Válasz erre
revell-nato-oliv.JPG méret: 17.3 KB
A revellnek ilyen kódja van rá.
Stefan 101475 2007. január 8. 09:43
Válasz erre
úgy tudom, hogy az "olive green" színt szokták a legtöbbször alkalmazni, ami pl. a Modelmasternek is van.
Atis 101474 2007. január 8. 09:36
Válasz erre
Ahoi Kollégák.

Végignyálaztam a fórumot, de nem találam megfelelő topikot, ezé megpróbálom itt, hátha. Az érdekelne engem hogy az Amerikai hadsereg álltal használt zöld szint melyik cég melyik festékével tudom megjeleníteni, remélhetőleg pisztolyhoz.. majd.

köszike aki tud segíteni.

üdv.
Fricu 101473 2007. január 7. 22:40
Válasz erre
George!
Valóban nagy!!
A kamionépítőknek van honlapja?Olyanra gondolok ahol csak kamionokkal foglalkoztok?
És megszeretném tudni hol lesz az idén kiállítás, ahová elhozzátok a kamionokat is?
Fricu
George 101472 2007. január 7. 20:32
Válasz erre
K 010 m?solata.jpg méret: 251.5 KB
Fricu!
Némelyik kamion nem csak nagynak látszik hanem az is.
Corto_Maltese 101471 2007. január 7. 15:01
Válasz erre
Bendeguz!
Nekem van egy eladó Alclad krómfestékem!
Üdv!
Corto
atya2001 101470 2007. január 7. 14:39
Válasz erre
Hali
Azért szeretnék én ilyen gicssesen festeni tudni. ;-)
Nekem nagyon tetszik, bár lehet, hogy az Airbrush szépsége tetszik benne.
Maga a kamzi nem jön be.
csaio
atya
Elektrolakatos 101469 2007. január 7. 13:17
Válasz erre
Keri!

Hm...nem is tudom nálam ez már giccs kategória!
SImi 101468 2007. január 7. 13:10
Válasz erre
Sziasztok!
Egy barátom érdeklődik az Italeri Scania Topline 144L makett iránt (1:24), hogy hol lehet beszerezni és mennyiért?
Fricu 101467 2007. január 7. 13:07
Válasz erre
Szia Gabi!
Köszi a segítséget!
Tehát úgy néz ki,hogy általában minden makettező használ ilyen vagy olyan gittelő anyagot.Gondolom akkor ezt csiszoljátok fel vizes polirpapirral fényezés előtt!
Ezeket itthon lehet vásárolni, vagy kintről kell rendelni?
Fricu
Keri 101466 2007. január 7. 11:32
Válasz erre
Bendeguz 101465 2007. január 7. 11:07
Válasz erre
és hogy tudom beszerezni a börzét leszámítva?
Gabi 101464 2007. január 7. 11:03
Válasz erre
Bendeguz 101463 2007. január 7. 10:55
Válasz erre
Köszi a gyors válaszokat. Amúgy nem kamionhoz kellet, csak itt gondoltam hamarabb válaszhoz jutok. Ja és nemsokára beállok én is egy kicsit a kamionos sorba és ezzel kapcsolatban volna is egy kérdésem: krómban ki mire esküszik?
Gabi 101462 2007. január 7. 10:50
Válasz erre
Szia Bendi!
Én 250-300-as körüli polírpapírral szoktam megdörzsölgetni, és ez vesz el a fényéből is, nem néz ki olyan újnak.
Gabi
exec 101461 2007. január 7. 10:50
Válasz erre
finom csiszolópapírral!

Még ahatása is használtasabb lesz, már amiatt is megéri, mégha nem is sorjás.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.