/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
modellpapa 101898 2007. február 18. 21:45
Válasz erre
Kinában már több 15 éve gyártják a Steyr (szögletes fülkéset) licencben. Kezdetben nagyon sok alkatrészt még sz osztrákok szállítottak, de az évek során egész jól belejöttek a gyártásba.
Ugye a Steyr nagyon otthonosan mozog az összkerékhajtás területén és a kinaiaknak azért kellett annak idején ilyen licenc mert ugye a hadsereg az ilyen autókat "kedveli".
Steyrnek is jól jött ez a licenc, mert elég kicsi gyár és segített neki egy kicsit a túlélésben, de végül megadta vagy inkább eladta magát az MAN-nek
A régi Steyr homlokfalát és lökhárítóját is áttervezték időközben, hogy kicsit modernebbnek látszon.
modellpapa 101897 2007. február 18. 21:14
Válasz erre
VW Contellation Titan teherautóval jelenleg az a helyzet, hogy a VW vizsgálja az európai értékesítés és gyártás lehetőségeit.
Döntés az év végéig (2007) meg lesz hozva.
Az autót elosztó fuvarozásra és európa keleti felének szánják.
A gyár (ha lesz) 20.000db/év kapacítású lesz és vagy az oroszoknál vagy valamilyen más olcsó munkabérű (pl. törökök) országban épülne fel.
Persze akkor az Európai szabványokra apró átalakítások kellenek majd.
Milyen jó lenne, a Meritor hídat Rábára cserélni.
exec 101896 2007. február 18. 20:39
Válasz erre
fulke.jpg méret: 57 KB
vaz1.jpg méret: 52.3 KB
vaz2.jpg méret: 88.3 KB
Haladtam a Mercivel. Mutatom a képeket, kíváncsi vagyok a véleményekre! :)
Gabi 101895 2007. február 18. 20:32
Válasz erre
Szia gpn!
Ha valamelyik magyar versenyre eljössz, ott láthatod őket, mert általában ott vagyok, és kiállítok.
Gabi
gpn 101894 2007. február 18. 20:25
Válasz erre
Sziasztok!
Szia Gabi! Érdekes szitu, csak az a kérdés hogy hogy került bele, de lehet hogy úgy volt vele, hogy ha már sz*r érjen nyakig. :P Szépen mutat a volvo meg a merci a cseh kiállításon, egyszer élőbe is kíváncsi lennék rá!
Vettem tegnap egy italeri kamionos kiegészítős készletet, abba hogy kerültek bele a volvom tükrei? Van benne egy két jó dolog, meg egy pár, amit nem tudom hogy mire tudnék használni. Majd alkotok vmit, meg sztem nem rögtön lesz felhasználva...
Gabi 101893 2007. február 18. 13:01
Válasz erre
Atis 101892 2007. február 18. 10:46
Válasz erre
Ahoi Népség

Gumikacsa

A dupli color alapozóján kivül tudom még ajánlani a a MOTIP festékcsalád zink-alu spray-et is. Tökéletesen fed, és nem bántja a müanyagot, mindenhez azt használom. Fotomaratásnál eddig bejött, de azé ajánlott ragasztás után egy kicsit átmosni a fotót mert a zsiros részeknél hajlamos kicsit nem fedni. A Duplicolor alapozója szintén hasonló tulajdonságokkal bír, bár ott nem tudom mennyi a száradási és rászorhatósági idő. A MOTIPnél 10 perc mulva már újraszorható, rendkivül gyorsan szárad. Sajna az árával van gond egy flakon 2200,- a Tescóban. Viszont legalább 4 kamion teljes alapozásásra elég.

üdv.
Brúnó 101890 2007. február 18. 09:28
Válasz erre
Szia gumikacsa!

A nagyobb méretűeket érdemes forrasztanod, a kisebbekhez jó a pillanatragasztó. A műanyaghoz a rezet pillragasztóval tudod ragasztani. Alapozáshoz használható a Gunze üveges (ecsettel, vagy festékszóróval), vagy van nekik spray is. A Tamiya-nak szintén van sprays fémalapozója, de szerintem erre jó a most kijött üveges szürke is.
Érdemes kipróbálni a Duplicolor alapozóját is, bár nekem arról nincs tapasztalatom.

Brúnó
gumikacsa 101889 2007. február 17. 23:40
Válasz erre
Mesterek!

Kérnék némi segítséget. A fotomaratással már anno sem tudtam bánni, most is akadt némi problémám a rézlappal. Mivel érdemes ragasztani, két rézlapot egymáshoz, ill. a rézlapot a műanyaghoz? Illetve, mivel érdemes festeni, és milyen előkészítést kíván festés előtt?
Elektrolakatos 101888 2007. február 17. 20:57
Válasz erre
Atis!

Mégpediglen a Darázsi,Laklóth,Szalai trió gépe!
gumikacsa 101887 2007. február 17. 20:45
Válasz erre
Találtam egy oldalt, bocs, ha már ismeritek (csak sajnos el van hagyatva, 2003.10.21.én volt frissítve utoljára):
nagyvasak.freeweb.hu/
gumikacsa 101886 2007. február 17. 20:37
Válasz erre
Nem nagyon tetszenek a versenygépek (kinézetre), de baromi jó velük csapatni. Már az MH-nál is hatalmas élmény volt a DAC 665T-vel "úttalan utakon" csapatni.
Atis 101885 2007. február 17. 20:32
Válasz erre
K?p 067.jpg méret: 95.6 KB
K?p 068.jpg méret: 81.8 KB
K?p 069.jpg méret: 90 KB
K?p 070.jpg méret: 78.6 KB
K?p 071.jpg méret: 76 KB
K?p 072.jpg méret: 113.6 KB
K?p 073.jpg méret: 86.8 KB
K?p 074.jpg méret: 91.6 KB
K?p 075.jpg méret: 78.8 KB
K?p 076.jpg méret: 96.7 KB
Sziasztok

íme a Magyar csapat egyik gépe.

Jó építést!.

üdv.
Fricu 101884 2007. február 16. 14:47
Válasz erre
Én készítek szívessen de nem tudom felrakni, mert nincs digit. gépen.
Atis 101883 2007. február 16. 14:24
Válasz erre
Uraim..

A Mammut2 elött áll az egyik dakar kamionunk. Valaki esetleg készített róla pár részletközelit, vagy eme nemes feladat énrám meg a finepix-emre hárul?

üdv.
Fricu 101881 2007. február 16. 14:09
Válasz erre
Én szabin vagyok!
Elektrolakatos 101880 2007. február 16. 14:04
Válasz erre
Deee...én dolgoztam...kifőztem a túrógombócokat! :P:P:P:P:P
Brúnó 101878 2007. február 16. 13:29
Válasz erre
Na mi van, senki nem dolgozik??? Mindenki nyomogatja a billentyüket!
Brúnó
Brúnó 101877 2007. február 16. 13:28
Válasz erre
Sziasztok!
Igaz nem ezt kerestem, de jó, hogy beleakadtam! Főként azoknak ajánlom akik amcsi vasakat építenek. Rengeteg kép van típusokra lebontva. Látszodik a képeken, hogy egy makettező csinálta, tele van részletfotókkal.
members.fotki.com/Lordmodelbuilder/about/
Brúnó
Atis 101876 2007. február 16. 13:22
Válasz erre
Ahoi

www.hokimodell.hu/index.php

8990,-

üdv.
Krisi 101875 2007. február 16. 13:10
Válasz erre
Köszi!

Az új FH12-es???Mennyibe kerül kábé???

Köszi
Elektrolakatos 101874 2007. február 16. 10:02
Válasz erre
Hacsak Brúnó el nem vitte mind ! :P:P
exec 101873 2007. február 16. 09:53
Válasz erre
Krisi!

irány a HOKI makettbolt, a Royal szálló mellett, ott van belőle! (6 napja még volt...)

Üdv.
exec
Csabi 101872 2007. február 16. 09:40
Válasz erre
Krisi 101871 2007. február 16. 07:56
Válasz erre
Van valakinek egy FH12-es Italeri makettje???

Megvenném.
max 101870 2007. február 15. 20:39
Válasz erre
daf 95 xf.jpg méret: 30.4 KB
daf xf.jpg méret: 36.3 KB
helló mindenkinek!

nekem az alábbi képeken bekeretezett alkatrészre lenne szügségem! ugyanis vettem egy DAF-ot és annak a szettenek nem volt tartozéka, de nekem jól jönne! ha valaki tudna segiteni örülnék neki!

köszi max!
Fricu 101869 2007. február 15. 19:56
Válasz erre
Sziasztok!
Talán maga a csúnyasága a szépsége.
Azért jó lenne megépíteni!!
Fricu
945 101868 2007. február 15. 19:24
Válasz erre
Sziasztok!
Úgy látszik az új világ déli részén minden jó.Szegény sofőrök.
Azért összeépíteném.
945
Gabi 101867 2007. február 15. 17:28
Válasz erre
Szia 945!
Ezt a VW brazíl gyárában gyártják, a dél-amerikai piacra, európába cak próbaként hozták át. Cummins motor van benne ZF váltóval, de elég puritán és szerény felszereltségű, nincs hozzá pl ABS, ESP és semmi elektronikus kütyü. Kategóriában a Mercedes Axor, Daf CF csoportban van, de jelenlegi szerkezetével eurpában nem tudnák eladni, ezt a VW is tudja, ezért nem is forgalmazza. A teljes neve amúgy VW Constellation Titan.
Gabi
Brúnó 101866 2007. február 15. 15:44
Válasz erre
Ezt a típust asszem csak Dél Amerikában használják, ha jól tudom Braziliában gyártják. Amúgy tényleg baromi randa:)
Brúnó
DjBogyi 101865 2007. február 15. 13:14
Válasz erre
Na, erre mondanám, hogy mindenky maradjon a kaptafánál, muszta meg a Musztafánál:-)) Szegénykém milyen csúfocska.
945 101864 2007. február 15. 13:08
Válasz erre
images.jpg méret: 4.1 KB
vw.jpg méret: 4.2 KB
Sziasztok!
Kiadja valemely gyártó?Mikor látok ilyet?
Azt olvastam jön Európába.
945
Bombraider 101863 2007. február 15. 10:47
Válasz erre
DjBogyi 101862 2007. február 15. 10:46
Válasz erre
Ja, ha valakinek van pdf szerkesztője, az le is tudja emelni a PRELIMINARY feliratokat.
DjBogyi 101861 2007. február 15. 10:44
Válasz erre
Húú mit találtam!!!

SCANIA doksik. (pdf) íme:
webapp106.scania.com/y/ytp/documents/d78bca6f-b8ac-4302-891e-52bb8d76b5d8_Ch_dim_060620.pdf - alvázhoz
webapp106.scania.com/y/ytp/documents/38b4df40-1030-44e9-a770-d15cf79749ab_Dim_designation.pdf - jelmagyarázat alvázhoz

webapp106.scania.com/y/ytp/documents/ExICD_LB8x4_1ef55fb9-4735-4ba0-a593-6376afec04b0.pdf - példarajz a keresett géphez:-)))
na, lehet válogatni! inkább belinkelem az egész kiindulólapját:-)))
bodybuilderhomepage.scania.com/dimensions/index_en.html Ez itt a SCANIA Bodybuilder adatbázisa vagyis olyanoknak szól, akik felépítményt gyártanak. Meg persze nekünk. Itt az összes lehetséges változat összes rajza, részletesen megvan. (még üza. tankok is) Jó építést.
Bombraider 101860 2007. február 15. 10:30
Válasz erre
Sziasztok!
Tegnap elfelejtetem belinkelni,nem rossz oldal,nekme tetszik:
www.ditzj.de/index.html

üdv:bomb
DjBogyi 101859 2007. február 15. 10:29
Válasz erre
...emelőkosaras kiegészítéssel van szerelve.
DjBogyi 101858 2007. február 15. 10:26
Válasz erre
www.hansebubeforum.de/showtopic.php

Érdekesség egy fórumon. Darufélpót!!! Megfigyelhető, hogy mennyire a levegőbe emeli az egész vontatót működés közben. Klassz képek, érdekes megnézni.
Krisi 101857 2007. február 15. 09:55
Válasz erre
Sziasztok!

Szükségem lenne egy VOLVO FH12-es kerekeire!Tudd nekem valaki segíteni???

Előre is köszönöm.
DjBogyi 101856 2007. február 14. 22:30
Válasz erre
Scania így már OK, majd utána nézek én is...
DjBogyi 101855 2007. február 14. 22:29
Válasz erre
... ja, áramot pedig majd a vasúti áramdobozból szedhetsz, ahogyan a búcsúsok.:-)))
DjBogyi 101854 2007. február 14. 22:28
Válasz erre
Hűűű Bomb, ezt légyszi eredetiben építsd meg nekem:-))) Jó a kéró benne. Pöpecebbül néz ki mint amiben én lakom az biztos. Ha pedig sokat ugatna a szomszéd kutyája, csak egyszerűen arrébb állsz vele. Egy gond van, nincs állandó lakcím.:-)))
Gabi 101853 2007. február 14. 21:23
Válasz erre
Szia 945!
Köszönöm nagyon az erőfeszítéseidet, örök hálám!!!
Gabi
945 101852 2007. február 14. 21:12
Válasz erre
Sziasztok!
Gabi,nálam van a cikk a rendszámokról,minden benne van,méret,szín,stb...
Marci,próbálkoztam az Olasz gyártónál(levél,e-mail)rám se.
945
kekfeny 101851 2007. február 14. 20:44
Válasz erre
Helló Gumikacsa. Látom elkezdted a "NAGY VAS" épitését!!!
Sok sikert és türelmet hozzá!
Üdv:kékfény.
Keri 101850 2007. február 14. 20:25
Válasz erre
Bomb,sok sikert az építéshez,ez naaagyon jó terv!
Bombraider 101849 2007. február 14. 20:14
Válasz erre
Hopp azóta már mást másoltam be,majd légyszi törölje vki...

Szóval ezt akartam:
korzik.net/2007/02/12/mashinakvartira.html

üdv:bomb
Bombraider 101848 2007. február 14. 20:13
Válasz erre
Elég laza:
Fodi üzenete (20:15):
malária-bogyó mellékhatása: öngyilkosság
Fodi üzenete (20:15):
komoly
Fodi üzenete (20:15):

Bomb üzenete (20:15):
ez tényleg?
Fodi üzenete (20:15):
aha
Fodi üzenete (20:16):
depressziósok nem szedheteik
Fodi üzenete (20:16):
mert kinyírják magukat
Fodi üzenete (20:16):
de "semmilyen közvetlen bizonyíték nincs erre"
Fodi üzenete (20:16):
csak úgy megemlítették
Bombraider 101847 2007. február 14. 20:00
Válasz erre
Sziatesóó!
Szép lesz,kíváncsi vagyok a végére!

Fa imitáció festéshez küldök pár képet mélben!

üdv:bomb
Brúnó 101846 2007. február 14. 19:53
Válasz erre
KW W925 m?szerfal.jpg méret: 155.1 KB
polyester putty.jpg méret: 187.7 KB
Sziasztok!
Ma végre eljött az ideje, hogy lelakkozam a Kenit. Ez azért nagy újság, mert kipróbálhattam a Du Pont akryl lakkját, a 3050S típust. Nagyon kíváncsi leszek mit mutat majd a teljes száradás után. Arra is kíváncsi leszek, hogy mennyire lehet polírozni. Az érdekessége még ennek a lakknak, hogy nincs hozzá hígító?! Simán csak az edzővel kell összekeverni és már fújható is.
Mégegy újdonságot kipróbáltam, mégpedig a Tamiya polyester putty-ját. Ez hasonlóan a lakkhoz kétkomponensű (edzős). Itt arra leszek kíváncsi, hogy mennyire fog "összeesni" száradás után. Sajna a sima tubusos szürkével megint gondom volt, pedig csak a hűtő illesztését kellett volna eltüntetni. Festés előtt teljesen jól nézett ki, de festés után látható volt középen az illesztés nyoma:(
Elkészült még a műszerfal is, csak némi javítás lesz hátra, de azt később csinálom meg (hagyom rendesen megszáradni a festéket).
Brúnó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.