/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 102448 2007. március 25. 16:46
Válasz erre
IMG_0014_1.jpg méret: 54.1 KB
IMG_0017_1.jpg méret: 50.2 KB
IMG_0019_1.jpg méret: 73.8 KB
IMG_0023_1.jpg méret: 59.5 KB
IMG_0029_1.jpg méret: 48.7 KB
IMG_0030_1.jpg méret: 53.8 KB
IMG_0035_1.jpg méret: 63 KB
IMG_0036_1.jpg méret: 102 KB
Sziasztok!
Úgy látom nagy pangás van most a hétvégén, ezért frissítek egy kicsit Rába ügyben. Felkerült a kipufogódob, melyet az Ivecotól örökölt, mert ez spkkal jobban hasonlít a gyári Rába dobra. Készülget az első lökös is, de majdnem egyszerűbb lett volna újat csinálni, mint ezt átfaragni.
Gabi
Kusti 102447 2007. március 23. 16:04
Válasz erre
Kusti 102446 2007. március 23. 16:03
Válasz erre
ABCD0014.JPG méret: 7.9 KB
ABCD0017.JPG méret: 10.2 KB
Csabinak!!!.JPG méret: 7.2 KB
Üdv!

Nahh a képek a dögről... A minőség még mindig sz--.

Csabi!
Ideért a cucc. Köszi.
Brúnó 102444 2007. március 23. 07:45
Válasz erre
Szia tesóóó!
A hátsó sárvédők nekem sem tetszenek, ezt már kínomban festettem ilyenre (Model Master polirozható aluminium). Egész egyszerűen semmi nem jutott az eszembe. Szerencsére bármikor le lehet venni, nincs még rögzítve.
Fehér pöttyök már nincsenek, eltüntetve.
A felnik már nehéz esetek lesznek, azokat már nem tudom levenni a helyükről.
Az ablakeret kihúzásán rajta vagyok, a hűtőmaszk jelentem befolyatva, a gumik még hátra vannak.
Amíg ezek nincsenek meg, nem lesznek képek.
Brúnó
Bombraider 102443 2007. március 22. 19:57
Válasz erre
Szia tesóó!
Szép lesz tetszik!
A hátsó sárvédő nekem így képen,olyan nagyon plasztikus,vagy nemtudom:s Ha élőben is ilyen,azzal próbálj meg valamit kezdeni szerintem.
Fehér pöttyök a fényezésen azok hibák,vagy becsillant csak? (jobb A oszlop,mocitetőszéle)
A felnik nekem túl fényesek. Bár én aztán nagy polgáris vagyok,szerintem azt egy picit mattítsd be,vagyis inkább félfényesítsd.
Ablakkeret,hűtőrács,gumi javításokat amit a többiek mondtak,még azokat megcsinálod és 100% gyönyör lesz.

üdv:bomb
Kusti 102442 2007. március 22. 19:50
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Akkó lesz hosszúcsöves! az jobb.
ma is volt vmi... megvan a vonófej az alu(!) ,,long vehicle" tábla a rendszámok stb... most csinálom a vészvillogókat!

Üdv. Kusti
Brúnó 102441 2007. március 22. 19:38
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a hsz-ket.
Gabi, a múltkor még én magyaráztam Tominak, hogy nincs kihúzva az ablakkerete a Mancinak, na most pont ezt felejtettem el én is.
Kusti, szerencsére az amcsiknál minden előfordulhat. A kipufogó mérete teljesen eltérő, amelyik neked jobban tetszik azt csináld meg. Sőt, lehet akár egycsőves kipufogó is.
Akos, mindenképpen megcsinálom a befolyatást, biztos szebb lesz a végeredmény.
Brúnó
lucky 102440 2007. március 22. 19:36
Válasz erre
Azt tudtad, h ennek a mozdonynak ( C-50) a motorja + váltója vmelyik Csepel tgk-ból származik? Még a hátramenet is benne volt, funkció nélkül.
A váltás is olyan mint a tgk-n. Kuplung pedál+ váltókar.
A plusz az, h kapott egy vasúti irányváltót, mert hát néha tolatni is kell...
Akos 102439 2007. március 22. 18:17
Válasz erre
Brúnó!
Nayon tetszik, de a hűtőrács olyan, mint ha tele lenne a sok krómtól, nem lenne rajt lyuk. Az én Kenworthomon ezt a következőképpen oldottam meg: a hűtőrácsot átecseteltem Revell enamel matt feketével, és száradás után ehyhén hígítós pzsvel visszatöröltem. Így a hűtőrács apró bordáinak az alja fekete lett és látszólag áttörtnek látszott.
Tomty 102438 2007. március 22. 18:05
Válasz erre
Ott is divat a traktorok cicomázása, bármi előfordulhat.
Kusti 102437 2007. március 22. 18:01
Válasz erre
Brúnó!

Az ámerikai nehézvontatókon hosszú vagy inkább a rövid kémény az elterjettebb?

köszi
Üdv. Kusti
Gabi 102436 2007. március 22. 17:04
Válasz erre
Szia Brúnó!
Nagyon szép lesz a Keni, a festés nagyon jónak néz ki. A kérdésem az lenne, hogy az ablakkeretek nem lesznek kihúzva? Meg a gumikon én egy picit lehet, hogy csiszolnék, vagy porolnék, mert nagyon vírítanak. De ezek csak pici részletek, nagyon király lesz, a kipufogók egyenesen remekművek!
Gabi
gyurma 102435 2007. március 22. 16:39
Válasz erre
gyurma 102434 2007. március 22. 16:39
Válasz erre
www.hankstruckpictures.com/gwalton.htm

ezt hátha nem ismeritek még
Tami 102433 2007. március 22. 16:33
Válasz erre
Brúnó 102432 2007. március 22. 12:17
Válasz erre
Szia Csabi!

A kémény teljesen saját készítés, a gyári egy kalap s..r volt. Evergreen csővekből, stirollapból, alucsőből, maradék kapaszkodókból, és Aber maratott rácsból fabrikáltam össze. A hűtő be lesz folyatva feketével, este meg is csinálom. A légszűrőre a Pantonban vásárolt öntapis fólia került, sima sík felületen nagyon jól használható.

Brúnó
exec 102431 2007. március 22. 10:02
Válasz erre
Egy mozdony szállításának története, magyar módi :)

Nekem nagyon tetszik, szeretem ezeket a vasutakat!

www.kisvasut.hu/pagebase/showgallery.php
Csabi 102430 2007. március 22. 09:37
Válasz erre
Szia Brúnó!

Az a kémény nagyon jó!!! Miből van a rácsozat? A légszűrő felfogatója gongolom krómfólia. Az is dögös.
A hűtőrács nem lesz fekete?

A fény az alagút végén lehet vonat is, ami éppen szembe jön :)))

Üdv,
Csabi
Kusti 102429 2007. március 22. 08:30
Válasz erre
Brúnó!
Köszi a segitséget. Szerintem marad piros-fehér.

Jól haladsz a KW-tel.

Üdv. Kusti
Brúnó 102428 2007. március 22. 07:51
Válasz erre
KW W925 055.jpg méret: 229.8 KB
KW W925.jpg méret: 240.7 KB
Sziasztok!
Így áll a Kenworth W925 most. Még jópár apróságot fel kell tennem, meg javítani való is akad, de már látom a fényt az alagút végén. Halleluja!
Brúnó
Brúnó 102427 2007. március 22. 07:47
Válasz erre
Szia Kusti!
Ezt a piros-fehér, vagy fehér-piros festést kb. a 80-as évektől kezdték sűrűn használni az amcsik is. Persze előtte is volt, de nem alkalmazták olyan széles körben.
Az 50-es évekre a fekete-fehér, fehér-fekete volt jellemző, a 60-as években már jött a sárga-fekete, fekete-sárga is. A 70-es években divat lett a színre fújt lökös fehér csíkozással. Természetesen a többi színösszeállítás sem ment ki a divatból, új gépeken is látni pl. a fekete-fehér szinezést. Én is festettem már fehér alapra piros (UV) csíkozást egy Peterbilt 377-re. Remélem tudtam segíteni.
Brúnó
Csabi 102426 2007. március 22. 07:32
Válasz erre
Szia Kusti!

Tetszik!
A képeket nézve nekem is az jutott eszembe, hogy egy kicsit európás az eleje, de ebben tényleg Brúnó a szakértő.
További jó munkát!

Üdv,
Csabi
KossuthLajos 102425 2007. március 21. 21:18
Válasz erre
Bocsi, hogy feltételeztem rólad, hogy nem ismered.
Kusti 102424 2007. március 21. 21:13
Válasz erre
Háj!

Köszi a kommenteket!
A dolog még képlékeny festés még változhat, mert képanyagokat még keresek.

Üdv. Kusti
Brúnó 102423 2007. március 21. 20:47
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon babán néz ki eddig a vas! Nyugodtan maradhat a piros-fehér csíkozás, használják az amcsik is. Nekem a rács tünik elég nagynak, bár lehet élőben jobban mutat. Ehhez a nagy lököshöz valami széles gumis felni passzolna, és egy sárvédőív szélesítés:)
Jó lesz, csak így tovább!
Brúnó
Gabi 102422 2007. március 21. 20:44
Válasz erre
Szia!
Természetes ismerem, ez egy olasz gyártmány, Iveco bázison természetes mint olasz. Azt nem tudom, hogy teljesen Iveco tulajdon, vagy csak része van benne, de az biztos, hogy köze van az Iveconak hozzá. Főleg nehézteherkocsikat, billencseket, katonai gépeket, és bányadömpereket gyártanak.
140.99.29.8/presentazione_eng.htm
Gabi
KossuthLajos 102421 2007. március 21. 20:35
Válasz erre
Gabi!
Láttad a képeket, amiket feltettem? Az Astrát ismerted? Borka Gyurival beszéltük éppen Szolnokon, hogy Ő még nem hallott róla. Mondjuk én sem, csak láttam vagy kétszer olyat.
Gabi 102420 2007. március 21. 19:58
Válasz erre
Szia Kusti!
Szép munka a lökhárító és a rács elkészítése, jól mutat. Ami nekem egy kicsit szemet szúr, az a piros-fehér csíkozása lökösön. Amerikai gépeken ezt még nem igazán láttam, ez inkább európára jellemző. Lehet, hogy nem jól tudom, Brúnó majd kijavít, ő az amerikás, de én inkább csak a sárga táblás felíratot láttam rajtuk.
Gabi
Kusti 102419 2007. március 21. 19:36
Válasz erre
Köszi gpn!

Hozzávalók: 3db feltöltőkártya, öntőkeret, fém térháló, visszaváltható szódásszifon robbanásgátló hálója. (100% Schwarzarbeit)

még jönnek rá az apróbb kiegészitők :)

Üdv. Kusti
gpn 102418 2007. március 21. 19:11
Válasz erre
Szia Kusti! Szép lesz, tettszik az első lökös meg a rács rajta!
Kusti 102417 2007. március 21. 17:39
Válasz erre
ABCD0010.JPG méret: 9.3 KB
ABCD0011.JPG méret: 10.1 KB
ABCD0012.JPG méret: 9 KB
ABCD0013.JPG méret: 9.8 KB
Csabi!
Semmi baj mert csak most fejezetem be a fényezést meg a lökháritót kellet újat gyártanom.

Bocs a képek minőségéért... De nem jó a digit gépem.

Üdv. Kusti
KossuthLajos 102415 2007. március 21. 17:30
Válasz erre
Csabi 102413 2007. március 21. 15:11
Válasz erre
Kusti!

Nagyon hosszú volt a hétvége, csak ma tudtam feladni a napellenzőket.

Üdv,
Csabi
Elektrolakatos 102410 2007. március 21. 12:45
Válasz erre
E csém...tudod mit fogsz te kapni valakitől a 109-esért ? :D:P
KossuthLajos 102408 2007. március 21. 11:18
Válasz erre
10 forintos kérdés: ki szerepel a 110-es képen?
KossuthLajos 102407 2007. március 21. 11:17
Válasz erre
K?p 026.jpg méret: 128.9 KB
K?p 070.jpg méret: 102.7 KB
K?p 071.jpg méret: 125.1 KB
K?p 073.jpg méret: 120.3 KB
K?p 088.jpg méret: 151.7 KB
K?p 089.jpg méret: 105.4 KB
K?p 109.jpg méret: 96.5 KB
K?p 110.jpg méret: 108.7 KB
K?p 119.jpg méret: 191.8 KB
A múltkori Olaszországi utamról készült képekből és a hétvégiekből teszek be egy párat.
gpn 102406 2007. március 20. 20:19
Válasz erre
Jeee :) Nekem is működik! El leszek egy darabig! Köszi mindenkinek!
Tamas008 102405 2007. március 20. 17:14
Válasz erre
ÚÚÚ de szép kamionok :DD

Így már megy, nem gondoltam volna hogy ez a gond hogy innen nyítottam meg

Köszike a segítséget Csabi

Tamsá008
Exodus 102404 2007. március 20. 17:13
Válasz erre
fire fox nem nyitja meg csak sima explorer
Csabi 102403 2007. március 20. 17:10
Válasz erre
Ezt nem értem, most már nekem is összeakad a makettinfo-val...

Próbáld meg nem innem megnyitni, hanem begépelni a böngészőbe az oldat, onnan megy.

Csabi
Tamas008 102402 2007. március 20. 17:02
Válasz erre
hiba.JPG méret: 222.9 KB
Szia Csabi
szerintem nállam lesz a hiba mert mikor ráklikkelek akkor a makettinfóoldal alján kiírja hogy hia az oldalon.
megpróbáltam firefox böngészővel de annál kiírja hogy plise use IE ( Internet exlorer )

majd kitalálok valamit
de köszike a segítséget :)
Tamás008
Csabi 102401 2007. március 20. 16:40
Válasz erre
toprun2.JPG méret: 122.6 KB
toprun3.JPG méret: 63.1 KB
toprun4.JPG méret: 121.1 KB
További segítség:

főoldalra kattintva kihozza az első képet, ott a bekeretezett linkre kattintva jön a második, ennél szinét katt a bekeretezett részre, és jön a harmadik. Itt görgetősávval lehet menni, vagy slideshow.

Remélem már működni fog nektek is.

Csabi
Tamas008 102400 2007. március 20. 16:29
Válasz erre
Szia Csabi
lehet én is hülye vagyok de engem is szivat ez a honlap
akármire kattintok, képet sohase hoz elő

Tamás008
Csabi 102399 2007. március 20. 16:20
Válasz erre
toprun.JPG méret: 108.7 KB
Szia gpn!

Az első oldalra simán klikk, utána kiadja ezt az oldalt. A középen lévő linkekre kattintva adja a többit, az oldal alján lehet átmenni a következőre. Itt ismét a középső sor, aztán megint alul...
Sok sikert!

Csabi
gpn 102398 2007. március 20. 15:51
Válasz erre
Szia Csabi!
Bizonyára a windowsom ismételt rakoncátlankodása miatt nem tudom megnézni azt az iszonyatos mennyiségű képet, kattintok a galériára, de nem csinál semmit.
Csabi 102397 2007. március 20. 13:39
Válasz erre
Sziasztok!

www.toprun.ch

Iszonyat mennyiségű kép 1960-tól napjainkig, Angliától Mongóliáig.
Brúnó se keseredjen el, van néhány amerikás és ausztrál gyüjtemény is. :)
Jó böngészést!

Csabi
ChevyG 102396 2007. március 20. 12:07
Válasz erre
Huu, ez valamelyik NASCAR pályán van!
Talán INDIANAPOLIS!

Chevy
Bomb 102395 2007. március 20. 11:25
Válasz erre
Ez úgy néz ki,mint egy vonat:)

üdv:bomb
Keri 102394 2007. március 20. 09:05
Válasz erre
Kusti 102393 2007. március 20. 07:36
Válasz erre
Háj!
Köszi gpn! majd körbekérdezek egy s máshol h hol mennyibe kerül. hátha van vhol olcsobban.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.