<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kusti | Adatlap | 102914 | 2007. április 28. 15:41 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 102913 | 2007. április 28. 15:36 | ![]() | |
Kusti! Ha megfelelően van lakkozva, akkor nem, viszont akkor meg már nem festesz. De nem igazán értem, hogy matricázás után mit akarsz még festeni, ha tudod inkább szedd le a matricát, vagy próbáld meg folyékony maszkolóval, az nem olyan dúrva. Gabi | |||||
Keri | Adatlap | 102912 | 2007. április 28. 15:20 | ![]() | |
Akkor vízszintesek lesznek. Grácije,Urak,grácije! | |||||
Kusti | Adatlap | 102911 | 2007. április 28. 15:12 | ![]() | |
SEGITSÉG!!! A maszkolószalag letépi a matricát??? Vagy a szig.szalag? Matricát mivel lehet ( kell ) maszkolni? Köszi! Kusti | |||||
Kusti | Adatlap | 102910 | 2007. április 28. 15:10 | ![]() | |
Csatlakozom Gabi véleményéhez. És a difi is álltalában vizszintesen szokott lenni. (nem mindíg) Kusti | |||||
sjoca69 | Adatlap | 102909 | 2007. április 28. 13:53 | ![]() | |
Köszönöm szépen! | |||||
Gabi | Adatlap | 102908 | 2007. április 28. 13:24 | ![]() | |
Szia Keri! Én az első változatra tippelnék, mivel a kardáncsuklót már régóta alkalmazzák. Gabi | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 102907 | 2007. április 28. 12:40 | ![]() | |
De tudsz,és add nekem a bmw-d:P | |||||
Keri | Adatlap | 102906 | 2007. április 28. 12:31 | ![]() | |
945 | Adatlap | 102905 | 2007. április 28. 12:27 | ![]() | |
Sziasztok! Beszélgettem Bátyámmal motor döntögetés ügyében. Azt mondta,hogy első sorban a hajtáslánc határozza meg a dőlés mértékét.15 foknál nem szokták jobban megdönteni a motort.A kenés nyomás alatt történik,a csepegő olaj mértéke jelentéktelen,elhanyagolható,a motortartó bakokkal rengeteget lehet variálni. A nyüves Magnumban emlékeim szerint vízszintessen állt a motor. Gondolom a hajtáslánc hosszánál számít az alváz hosszúsága. Na ezt tudtam meg. Ez nekem sok. 945 | |||||
Kusti | Adatlap | 102904 | 2007. április 28. 10:51 | ![]() | |
Szia Gabi! Valamit most nagyon félrenéztem, mert igy visszanézva tényleg tengelykédés volt! :D Kusti | |||||
Mpower | Adatlap | 102903 | 2007. április 28. 10:44 | ![]() | |
Mpower | Adatlap | 102902 | 2007. április 28. 10:43 | ![]() | |
vagy most? | |||||
Gabi | Adatlap | 102901 | 2007. április 28. 10:42 | ![]() | |
Szia Kusti! Szerintem most két külön dologról beszéltünk. Keri azt kérdezte, hogy a motor tengelye a képzeletbeli vízszinteshez képest eltér-e függőleges irányba. A fekvő motor egy más téma, az egy teljesen más konstrukció, ami valóban leginkább az autóbuszokban volt elterjedt, de ma már ott is álló motor van inkább. Kamionban szinte csak a MAN alkalmazta az F8 típusán, miután megvette a Büssinget, ugyanis náluk volt ez szokás, de gyorsan felhagyott vele, mert nem vették ezt a variációt. Különben a buszosok mondták, hogy a fekvő Rába motornak, amivel a 200-as Ikarusok futnak, az volt a legnagyobb hibálya, hogy pont a konstrukció miatt nem egyenletesen kopott a hüvely, dugattyú. Az alsó rész hamarabb elkopott az egyenetlen súlyelosztás miatt. Gabi | |||||
Mpower | Adatlap | 102900 | 2007. április 28. 10:35 | ![]() | |
talán most | |||||
Mpower | Adatlap | 102899 | 2007. április 28. 10:34 | ![]() | |
A motor döntős témához szólnék. Nem vagyok benne biztos hogy láttam 5! olyan autót amelyiknél tökéletesen vízszintben lenne beépítve a motor. Ez valamiféle vibrációcsökkentős izé miatt van, túl mélyen énse konyítom. Épp tegnap agyalgattunk rajta a kollégákkal a cégnél, mert egy merivát csinálunk, és az 1.4-es négyhengeres motor keresztbe beépítve sem vízszintes, hanem váltó felé, vagyis menetirány szerint balra dől. Egyébként mellékelném saját lovam képét, bár a sárvédő emelkedése miatt főleg úgy tűnik mintha hanyatt esne a motor, de attól eltekintve is rendesen van dőlése. | |||||
Kusti | Adatlap | 102898 | 2007. április 28. 10:19 | ![]() | |
Szia Keri! Kishazánkban alkalmazott buszaink szinte mindegyikében (1-2 kivételével) döntött motor van - vagy az alváz végén vagy a középen. Kamionoknál ez teljesen más. Egy vagy két olyan kaionról hallottam eddig amiben fektetett motor volt mert nincs hozzá hely. ( ha nem a fülke alatt van a motor akkor már változhat, lehet akárhogy.) Amit Bombraider mondott az is helytálló, mitőbb a jobb stabilitás érdekében alkalmazzák a döntést ( PL RÁBA 833 )! :D Üdv. Kusti | |||||
Gabi | Adatlap | 102897 | 2007. április 28. 10:12 | ![]() | |
Szia Keri! Előfordulhat nagyon ritka esetben, hogy nem teljesen vízszintes, de nem jellemző, mert felvethet technikai problémákat (pl kenés nem egyforma elő és hátul). Igazából nem indokolja semmi, mert egy ferdén berakott motornak nagyobb a helyigénye, és bonyolultabb a felfogatása. Gabi | |||||
Gabi | Adatlap | 102896 | 2007. április 28. 10:10 | ![]() | |
Szia sjoca69! Ezeket Csehországban vettem egy börzén, de láttam Móváron is. Vagy neten tudsz rendelni, de a nagyobb börzéken szoktak árulni. Gabi | |||||
Bombraider | Adatlap | 102894 | 2007. április 28. 09:24 | ![]() | |
Szia! Nem biztos,hogy függőlegesen volt beépítve. Pl V6os pözsómotorokból is van amelyik 30/60 fokban döntve vannak. (legalábbis úgy emléxem,de majd utánna nézek:)) üdv:bomb | |||||
Trollman | Adatlap | 102893 | 2007. április 28. 09:20 | ![]() | |
gpn,köszi a felvilágositást,akkor inkább maradok a jobb kidolgozhatóság miatt az 1:24 léptéknél. További jó munkát Trollman | |||||
Keri | Adatlap | 102892 | 2007. április 28. 07:20 | ![]() | |
Sziasztok! Ollan kérdésem lenne,hogy a motorokat,ugye,mindig vízszintesen építik be? Csak amiatt kérdem,mert amiből dolgozok vázrajz,az egy régi brossúrából van,és azon olyan,mintha kicsit ferdén építették volna be."Hátrafele lejt".De szerintem a motor és a difi is vízszintes,és a kardán van ferdén beépítve.Ugye? A '38-as Ford Coe miatt kérdem. Keri,a lábgomba | |||||
sjoca69 | Adatlap | 102891 | 2007. április 27. 23:01 | ![]() | |
Szia Gabi! A Plastruct szálakat honnan szerzed be? Nekem is szükségem lenne rá,ha tudnál segíteni nagyon megköszönném | |||||
gpn | Adatlap | 102890 | 2007. április 27. 21:46 | ![]() | |
Van az oldalon Italeri széles gumi, abból ha rendelsz, a felni legyártható hozzá. Ja és sokkal olcsóbban kijössz belőle. | |||||
Motoros | Adatlap | 102889 | 2007. április 27. 21:39 | ![]() | |
ajaj + 10EUR ktg :) | |||||
gpn | Adatlap | 102888 | 2007. április 27. 21:38 | ![]() | |
Szia Motoros! Igen ez az. Nekem is ilyen van, csak nem volt kerékagyam, de hála Kustinak ez is megoldva. | |||||
gpn | Adatlap | 102887 | 2007. április 27. 21:37 | ![]() | |
Szia Trollman! Sztem ha 1:64es akkor max 10-15 centi körül lehet a kamion. | |||||
Motoros | Adatlap | 102886 | 2007. április 27. 21:36 | ![]() | |
Trollman | Adatlap | 102885 | 2007. április 27. 21:28 | ![]() | |
Jó estét,jó munkát! Lenne egy kérdésem:Peterbilt 379 1:64 mekkora a tényleges makett mérete? Kedvező áron lehet megrendelni,és érdekel/70$/ Köszönöm Trollman | |||||
gpn | Adatlap | 102884 | 2007. április 27. 20:26 | ![]() | |
Szia Motoros! Széles kereket a KFS nevű angol cégnél. De Keri is nagyon jó felni másolatot készített nekem, csak a gumit volt nehezebb beszerezni, amit Atisnak köszönhetek, és persze a Jabbekkei különítménynek. :) | |||||
Motoros | Adatlap | 102883 | 2007. április 27. 20:19 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 102882 | 2007. április 27. 18:53 | ![]() | |
Szia motoros! A TGA vázát meg kell erősíteni, mert nagyon gyenge, és a hossz, valamint kereszttartók nem megfelelőek, főleg alulról. Maga a fülke szép, gond nincs az összerakással, jól lehet vele dolgozni. Sajnos motor csak alulról látszik, de nálad gondolom ez nem nagy probléma. Az első futómű nem kormányozhat, nehezen ezt utólag is meg lehet oldani, de mondjuk egyszerűbb egy bontott kormányzott hidat beépíteni, ha van rá lehetőség, és ragaszkodsz hozzá. Előre érdemes széles felnit tenni, mert nagyon feldobja, és manapság már az a járatosabb. A fülke belsejével igen sokat kell dolgozni, mert nagyok az üvegfelületek, sok látszik belőle, és igen ránagyáztak az olaszok. Érdemes beborítani a hátfalat, tetőt, oldalát, én legtöbbször vékony hasított bőrt használok erre a célra. nagyon jól be lehet rendezni a belsejét, és sokat dob a végeredményen. Sok feljavítási lehetőség van a külsőn is, ami eszembe jut majd mondom. Ha kellenek az újságok, akkor majd előbányászom őket. Gabi Ja, és Jászberénybe jönni kell, olyan nincs, hogy otthon maradsz! | |||||
Kusti | Adatlap | 102881 | 2007. április 27. 18:43 | ![]() | |
Szia Gabi! A képekkel sajna nem tok mit csinálni, próbáltam már mindent... Majd Berényben! :D Csabi! Félpóttal igazad van sokkal élethübb lenne de annyi helyt igényel hogy... de tervben van olyan is. ( egy autópálya részlete, két-két sáv, autók és kamionok az úton... de az még messze van :D) Kusti | |||||
Gabi | Adatlap | 102880 | 2007. április 27. 18:36 | ![]() | |
Szia Kusti! Jó lett a dió, nagyon jó az alapötlet, és jól is valósítottad meg eddig. Sajnos a képeid továbbra sem igaziak, hogy érdemi észrevételt mondjak róla, de gondolom ezzel nem tudsz mit csinálni. Majd itt nálunk Jászberényben megnézem jobban, és megosztom veled észrevételeimet. Gabi | |||||
Csabi | Adatlap | 102879 | 2007. április 27. 17:24 | ![]() | |
Csabi | Adatlap | 102878 | 2007. április 27. 17:21 | ![]() | |
Szia Kusti! Jó a dio, tetszik, bár félpóttal élethűbb lenne. (Ez csak az én véleményem) Üdv, Csabi | |||||
Csabi | Adatlap | 102877 | 2007. április 27. 17:19 | ![]() | |
Szia Gabi! A festék Trinát zöld, talán 600 vagy 601-es szinkód, kevés feketével keverve. Ezzel készült a Rába és a Volvo is. Üdv, Csabi | |||||
gordon24 | Adatlap | 102876 | 2007. április 27. 16:49 | ![]() | |
gordon24 | Adatlap | 102875 | 2007. április 27. 16:45 | ![]() | |
Szia!! Köszönöm előre is. Addig a kasztnival elleszek.. Még nem szántam rá magam. Most a Scania épitésével vagyok elfoglalva. A Volvó pótját is festeni kéne meg a matricák szóval eléggé sok dolgom van. Aztán majd mikor minden végleges nekiállok annak a részének is. Mind2 re kell csinálni. A Volvóra és a Scaniára is. Üdv: Gordon | |||||
Motoros | Adatlap | 102874 | 2007. április 27. 16:44 | ![]() | |
azt tudom. de az nem annyira baj. inkább a külsjére koncetrálok majd. már meg is van az elképzelés. A belsejét viszont még nem tudom hogy hogy fogom otthonosabbá tenni :) | |||||
945 | Adatlap | 102873 | 2007. április 27. 15:26 | ![]() | |
Szia motoros! Kezdetnek szerintem jó a TGA.Amihez motort adnak,az sem mindíg fedi a valóságot (több mással együtt).Gabi,ha ideje engedi,biztos segíteni fog egy-két észrevétellel a Mancival kapcsolatban. 945 | |||||
Kusti | Adatlap | 102872 | 2007. április 27. 15:11 | ![]() | |
motoros | Adatlap | 102871 | 2007. április 27. 14:57 | ![]() | |
Elhatároztam hogy építek én is egy kamiont. Az Italer MAN TG-A XXL a kiszemelt áldozat. Van valami dolog amire oda kell figyelni vagy kijavítani mert hibás a készletben? Köszi | |||||
Marci | Adatlap | 102870 | 2007. április 27. 14:55 | ![]() | |
Üdv! Nagyon köszi a véleményt!És amit Russell mondott az aztán tényleg nagyon durván néz ki ott a fellépőnél.Én észre nem vettem pedig hányszor körbenézegettem!Neki is látok ennek azonnal!!! Marci | |||||
Kusti | Adatlap | 102869 | 2007. április 27. 14:34 | ![]() | |
Köszi 945! Sokat fog segíteni :) Gordon! találtam egy jó oldalt www.scania.hu! Már amennyire jó... Kusti | |||||
945 | Adatlap | 102868 | 2007. április 27. 14:08 | ![]() | |
945 | Adatlap | 102867 | 2007. április 27. 13:53 | ![]() | |
sjoca69 | Adatlap | 102866 | 2007. április 27. 13:53 | ![]() | |
Szia Gabi! A Plastruct szálakat honnan szerzed be? Nekem is szükségem lenne rá,ha tudnál segíteni nagyon megköszönném. | |||||
Kusti | Adatlap | 102865 | 2007. április 27. 13:52 | ![]() | |
Gordon! A kasztni az nekem is kék lesz (olyan mint a Western Staron volt ha visszanézed) az alváz mattfekete, a többiről még én sem sokat tudok, de van egy kamionos pihenő nem messze tőlünk ott lefigyelek egyet! Majd irom ide amit tudok vagy küldök emailt! Sikerült levegő - elektromos kábeleket csinálni? Kusti | |||||
gordon24 | Adatlap | 102864 | 2007. április 27. 13:41 | ![]() | |
Szia !! Nagyon jó lett! Viszont láttom te is egy R500-asnak állsz neki.. Szinezzéssel kapcsolatos tanácsokat kérnék.. Én is egy ilyet csinálok, viszont nagy bajban vagyok a szinekkel. Pl: Alváz szine, Motor szine, Felfüggesztések szinei. Levegőtartájok stb. Ha te neked eszedbe jutott valami jó szin összeállitás ezekre a dolgokra megoszthatnád velünk. A kasztni az tutti (ill.90%) hogy metál kék lesz. De ezen kívül semmit nem tudok. Előre is köszi Üdv Gordon24 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ezt a DAFot újitom fel kicsit. de már a matricák rajta vannak. a tetején a Super Space Cab felirat nem érdekel de a többi igencsak kéne még.
Lakkozva nincs és át akarom fújni. TIPP?