/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
George 102965 2007. május 2. 22:30
Válasz erre
Keri!
Ez valóban a Jabbekei bevásárlás egyik tagja. Nagyon jól lehet vele bánni, ollóval
gyönyörűen vágható, ugyan olyan mint bármely más sima stirol.
Annak érdekében, hogy egyenes legyen pár helyen alulra élére és lapjára 3x1mm
széles merevítőt kellett tennem.
1 lap 30x20 cm de abszolut nincs derékszögbe leszabva, így adják 4€-ért.
gordon24 102964 2007. május 2. 22:30
Válasz erre
Szia!!

Ez igen.Már értem mire gondolsz. Nem lehet hogy akkor vaz italeri a régi scania motort rakta bele? Mert ennek semmi köze ahhoz..

Egyébként kösszi

Üdv
Gabi 102963 2007. május 2. 22:20
Válasz erre
03689-011_tcm10-102226_1
03689-011_tcm10-102226_1
03689-013_tcm10-102228_1
03689-013_tcm10-102228_1
Scania-R-580-Kellner-Wilhelm-270706-03
Scania-R-580-Kellner-Wilhelm-270706-03
Scania-R-580-Ritter-Bach-060606-04
Scania-R-580-Ritter-Bach-060606-04
Jabbeke 005_1
Jabbeke 005_1
Jabbeke 008_1
Jabbeke 008_1
Scania-164-G-580-Hansen-Kolmorgen-021204-1
Scania-164-G-580-Hansen-Kolmorgen-021204-1
Scania-144-G-530-Finn-Hansen-Kolmorgen-080105-4
Scania-144-G-530-Finn-Hansen-Kolmorgen-080105-4

Szia!
Nem a kerékről van szó, hanem a kerékagyról. Az egyszeres áttételű hídnál nincs a kerékagyban egy fogaskerékáttétel, hanem csak sima csapágyazás. A kétszeresnél, még a kerékagyban is van egy lassító fogaskerékáttétel. ezeknél látod a hátsó kerékagyat jóval nagyobbnak, és kiérnek a felni széléig. Az egyszeres hídnál jóval kisebb a hátsó kerékagy, és a Scaniánál jellegzetes csúcsós kivitelű. Van képek a másik féle hátsó hídról is, de ezt szinte csak nehézvontatóknál, és építőipari gépeken szokta használni a Scania. A motorról is mutatok képeket, sőt a scania oldalán lejjebb ha elindítod a motornál lévő linket, nagyon jó videó is lesz, rajta, lehet pörgetni a motort.
www.scania.com/

Gabi
Keri 102962 2007. május 2. 22:14
Válasz erre
Gyuri!
Ha ezek a Jabbekben vett perforált lemezek,mondhatnál róla pár szót,mennyire használhatóak!
Köszi!
Keri
George 102961 2007. május 2. 22:12
Válasz erre
Sca 025 a
Sca 025 a
Sca 025 a
Sca 025 a
Sca 031 a
Sca 031 a
Jabbeke
Jabbeke

Sziasztok!

Készül a Scania,lassan de biztosan.
gordon24 102960 2007. május 2. 21:42
Válasz erre
Scania-R-420-gelb-Fustinoni-311005-01-HUN
Scania-R-420-gelb-Fustinoni-311005-01-HUN

Szia!!!

Ezt a kerekes kérdést nem értem. Nagyon sok fajta kerekü van ez igaz.. De pl ez a gép olyan kerekkel szerelelt. Vagy nem jól látom? Nem akarom kétségbe vonni amit irtál biztos igazad van jobban is értesz hozzá, de nem értem a kérdést..
A Motorról van gyári képed?

Üdv:
Motoros 102959 2007. május 2. 21:33
Válasz erre
ajjaj. Mi az hogy felcserélik a sárvédőt?
Az a baj hogy a MAN dobozán nagyon illúziórombolóak a makett képei
Gabi 102958 2007. május 2. 21:25
Válasz erre
Szia!
A Scania sokkal munkásabb darab mint a TGA. Vannak hibái amire figyelni kell, többek közt az első doblemez, valamint a hátsó sárvédőket is hajlamosak voltak felcserélni. A motornak köze sincs az eredeti jármű motorjához, ha olyat akarsz lehetne rajta rendesen túlórázni. A fülke szép, de a sárvédő és a fülke találkozásánál vigyázni kell a megfelelő illeszkedésre, soknál láttam már ott hibát. Az első szélvédő behelyése nem egyszerű, hogy nyom élkül maradjon, figyelni kell. Az erdeti hátsó felni nem jó, a Scania kéttengelyes országúti gépen már csak egyszeres áttételű hátsó hídat használ, nem pedig kétszereset. Egy csomó dolgot fel lehet javítani rajta, kérdés, hogy csak simán össze akarod rakni, vagy valami különlegeset akarsz. Elsőre ennyi jutott eszembe.
Gabi
gordon24 102957 2007. május 2. 21:05
Válasz erre
Szia!

Huhh az nem lesz kis meló.. Rács minden lesz rajta?

Üdv.
gordon24 102956 2007. május 2. 21:04
Válasz erre
Szia!!

Jaja Most épitgetek egy ilyet. Igazából egyenlőre a Motoron az alvázon és a futómüveken kívül nincs kész semmi. De azt mondthatom hogy nincs vele gondom.
Ami kicsit gagyi az első futómű elkészitési modja. Ugye ahoz hogy kormányozni lehesen nem szabad ragasztani, és ugy van megoldva hogy egy tengelyt fog közre két kis müanyag ami tartja. De ugye nincs azért 100%-os pontossággal legyártva ezért billeg össze vissza. Ezen hibán kívül mást nem találtam..

Üdv..
Kusti 102955 2007. május 2. 20:59
Válasz erre
Motoros! Gordon24 épp azt építi ha jól tudom! Tőle Kérdezhetsz ...
Motoros 102954 2007. május 2. 20:49
Válasz erre
Változott a helyzet. A MAN TG-A dobozképe elrettentett és átpártoltam az új Scania R500-ra.
Van erről valakinek tapasztalata?
Kusti 102953 2007. május 2. 20:45
Válasz erre
Gordon! Egyébként a fekete Scania lesz az áldotzat. Húzós meló lesz :D
Kusti 102952 2007. május 2. 20:43
Válasz erre
gpn! Köszi! Próbálkozom... :D
gpn 102951 2007. május 2. 19:40
Válasz erre
Szia Kusti! Köszi, próbálok haladni. Elég jól néz ki a DAF, pláne azzal az állat vadráccsal :)
Kusti 102950 2007. május 2. 19:22
Válasz erre
dioráma1
dioráma1
dioráma2
dioráma2
dioráma3
dioráma3
dioráma4
dioráma4
dioráma5
dioráma5
dioráma6
dioráma6
dioráma7
dioráma7

Üdv mindenkinek!!! :)
Megint itt vagyunk!!! VÉGRE!
Lassan elkészül a dioráma, a hétvégén a DAF felújitását végeztem, remélem sikerrel. nekem nagyon bejön. Még egy-két aproság és kész, nameg a koszolás. :D

gpn! Nagyon jól haladsz, a belső nagyon faja! :D Így tovább!

Gordon! Még nem vettem meg mert nem tudtam dönteni a régi Scania és az új között! De már okés, régi lesz! :D

És a képek. Bocsi a minőségükért, kicsit le kell őket kicsinyíteni! :D

Üdvözlettel: Kusti
gpn 102949 2007. május 2. 19:01
Válasz erre
volvo
volvo
volvo1
volvo1
volvo2
volvo2

Sziasztok! Egy kis haladás a volvoval, a matrica még nem a leg tökéletesebb,sőt... de még kell hozzá matricafixáló.
gordon24 102948 2007. május 2. 18:54
Válasz erre
S3600353
S3600353
S3600355
S3600355
S3600357
S3600357

Na végre mükszik az oldal! jeee...

Megcsináltam a mocit:
gordon24 102947 2007. április 29. 10:56
Válasz erre
Szia!

Igen szépek. Bármelyiket csinálod király lesz.
Egyébként sok embernek ez a véleménye hogy a régi szebb, és valamilyen szinten igazuk is van, de nekem jobban tetszik az R500. De azt még hozzá teszem, hogy jelen esetben a Scaniak a legszebb kamionok.
Én ugy tudtam hogy megvetted már.

Üdv...
Keri 102946 2007. április 29. 10:56
Válasz erre
tóthgábor 102945 2007. április 29. 10:52
Válasz erre
Minden renben a rajzzal, a kettes-hármas dugattyú kiömlője egy csatornába nyílik, nem példa nélküli. Napjainkban is fellelhető az ilyen megoldás.
Kusti 102944 2007. április 29. 10:37
Válasz erre
fhtrans_02_klein
fhtrans_02_klein
hoek_2_groot
hoek_2_groot
Scania-124-L-420-Werfting-Schiffner-020705-02
Scania-124-L-420-Werfting-Schiffner-020705-02

Gordon! Semmi nem lehetetlen, ha valamit akkor ezt megtanultam. Mindent lehet csak kitartás kell. Egyébként én ezt néztem ki (első kettő) vagy az osztrák Werfring gép lesz az alap. kitudja... De én a 164 Top Class-t veszem meg mert az még mindig szebb mint az R500 (mármint abban a köntösben amit én akarok, amugy mindkettő gyönyörű :D)
Kusti
gordon24 102943 2007. április 29. 10:24
Válasz erre
ruud_rietkerk_1_groot
ruud_rietkerk_1_groot

Szia!

Ezer köszönet... Vannak szép dolgok.. Már építgetem, nem tudom milyen lesz, biztos nem lesz nagyon profi, mert én sem vagyok nagyon profi, de kihozom a tudásomból a maxot.
Tetszik ez a szinre fujt maszkos gép (csak nehéz lenne megcsinálni)
Keri 102941 2007. április 29. 09:52
Válasz erre
Nagyszerű,tehát akkor döntött!
Nem hibás a rajz,a gyári robbantási rajzokon is csak 3 leömlő van a 4 hengerhez.Nemtom, olyan lehetséges,hogy a 2 középső dugattyú azonosan mozog és ezért közös a leömlőjük?Vagy most nagy hülyeséget írtam...
85 lovas V8-as a kicsike
Keri
Kusti 102940 2007. április 29. 09:36
Válasz erre
Szia Keri! Kb 10 fokkal lehet megdöntve hátra-lefelé a kardán miatt (gondolom). De érdekes a kép! 4 gyertya, 3 leömlő... valami nem kóser! :D
Kusti 102939 2007. április 29. 09:32
Válasz erre
Kusti 102938 2007. április 29. 09:31
Válasz erre
Gordon! Találtam neked egy jó oldalt ahol isteni ichletbánya van!!!:D
Kusti
Keri 102937 2007. április 29. 09:02
Válasz erre
38 ford #3
38 ford #3

Ehh
Keri 102936 2007. április 29. 09:01
Válasz erre
Sziasztok!
Mutatnék a Fordról egy rajzot,szerintem kicsit döntött a motor.
Keri
Akos 102935 2007. április 28. 22:15
Válasz erre
scania
scania
scania_2
scania_2

Székesfehérváron fotóztam ezeket ma este, sajnos már nem volt nyitva a kereskedés.
Kb. a Merci idejéből valók.
gumikacsa 102934 2007. április 28. 22:13
Válasz erre
Hát, ha sokat másoltok belőle, akkor nem sokáig :D
Csabi 102933 2007. április 28. 20:58
Válasz erre
Köszi Keri!

Brúnó szerint kisszériás (relikvia)

Csabi
Keri 102932 2007. április 28. 20:36
Válasz erre
Gratulálok,Csabi!
Komoly a fülke!!(meg az ára is..)
Keri
Kusti 102931 2007. április 28. 20:13
Válasz erre
Hát nem kispályás az tuti!!! :D
Gabi 102930 2007. április 28. 20:10
Válasz erre
Szia Csabi!
Hát a markolós érzi a gépet az biztos. Mondjuk eurpóban ezt a markolót egy minimum 4 tengelyes tréleren vinnék egy három vagy négytengelyes vontatóval.
Biztos nem volt túlterhelve:))
Gabi
Csabi 102929 2007. április 28. 19:58
Válasz erre
Csabi 102928 2007. április 28. 19:58
Válasz erre
Brúnó 102927 2007. április 28. 19:48
Válasz erre
Csabi 102926 2007. április 28. 19:31
Válasz erre
Szia Gabi!

A CD-s infó is érdekel, legyen élethű a masina.

Üdv,
Csabi
Gabi 102925 2007. április 28. 19:27
Válasz erre
Szia Csabi!

Akkor helyben vagyunk Brúnó majd intézi nekem is. Itt is van katalógus, de nekem asszem még CD-n is van valami.
public.fotki.com/modeltrucks25thscale/truck_brochures/mercedes-benz/mb_lp1620_1960s/

Ja, és köszi előre is!!!
Gabi
Csabi 102924 2007. április 28. 19:21
Válasz erre
Szia Gabi!

A másolás a Te dolgod lesz, eljuttatom hozzád (Gabi bácsi -> 945 -> Brúnó).
Ja, hogy rendesen össze tudjam rakni:www.vatera.hu/item/view/index.php

Előre a medve bőrére...

Üdv,
Csabi
Keri 102923 2007. április 28. 19:08
Válasz erre
Szia mszl!
Nagyon köszönöm a profi hozzászólást,sokat segítettél!Tehát kétcsuklós megoldás lesz.Már ki is öntöttem egy kis gipsztömböt,holnap esztergálom a difit.
Még egyszer nagyon köszönöm a segítségeteket,majd még biztos lesz kérdésem,ahogy haladok előre az építésben.
Keri
Gabi 102922 2007. április 28. 19:05
Válasz erre
Szia Csabi!

Megvetted??? Vááá, csorog a nyálam.
Hú, ebből nekem is jó lenne másolat, ha majd lesz róla.
Gabi
Csabi 102921 2007. április 28. 18:59
Válasz erre
Brúnó!

Megvan!!!
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll

Csabi
mszl 102920 2007. április 28. 18:42
Válasz erre
Ja és még valami a motor hossztengely irányban azért van döntve mert a kardáncsukló sem képes bármekkora szögeltésrést leküzdeni így ha a motor kicsit döntve van hátrafelé sokkal jobban közelít a hajtáslánc tengelye az egyeneshez és könnyebb dolga van a csuklónak is a hosszában elhelyezett motor esetén, a mostanában eltejedt kompakt elrendezés esetén és első kerék hajtásnál nincs jelentősége a motor hossztengelyirányban való döntésének, mert a motor mellett ott a váltó (a másiknál is) és utána a kerék tengelye következik nem nagy különbséggel, mert a motor is elég mélyen van elhelyezve. A féltengelyen is kettő csukló van az egyik általában még a váltóban kerül elhelyezésre, mint a diffi is és a csak a külsőt látod, és legtöbbször is csak ezt kell cserélned a nagyobb igénybevétel miatt mert még a kormányzás szögeltérését is neki kell elviselnie.
A hossztengely irányban sem lehet a soros vagy V motorokat akármeddig dönteni mert a kenés eléggé bonyolódna!

Várom az építő jellegű kérdéseket!
mszl 102919 2007. április 28. 18:27
Válasz erre
Szia Keri!

Biztos, hogy a két kardáncsuklós a megoldás, mert másképp nem működik járműveknék!

A csukló nélküli elvileg működik,(max húsdaráló és ilyen lassú fordulatú szerkezetek, gyorsabbnál is működik de rövid életű lesz mint a kínai termékek!) de gondolj bele a a hátsó híd így a difi is mozog, a motor 'fix' az út egyenetlenségei miatt secc perc és a tengelynek gatya, még a szivattyúknál (legegyszerűbb példa)is és általábam minden fix helyen álló meghajtásnál is alkalmaznak hardy tárcsát az induláskor és a megálláskor fellépő hirtelen nyomaték különbség által okozott terhelés csökkentésére!
Az egy csukló kizárva mert a kardáncsukló nem egyenletesen adja át a fordulatszámot hanem sinus függvény szerint változik a két oldal fordulatszáma ezért van mindig párban! A kardán tengelyben pedig biztosan van egy bordás tengely kötés ahol a hátsóhíd le-fel mozgásából adódóan csökken v. nő a távolság a difi és a nyomatékváltó között, így a kardán tengely hossza változhat. Mert a híd nem köríven mozdul mint a motorkerékpárok hátsó kereke, tengelye ahol így nincs távolság változás a hajtó és hajtott tengely között.(ne gondolj nagy távolságokra a lehetséges mozgástól függően kb.: 1-5 cm) nézz alá egy kocka ladának esetleg ifa-nak és mindent láthatsz élőben.

Motor döntés kérdése elsődlegesen helykihasználás.
A henger tényleg nem kopik egyenletesen de nem ezért döntik a hengereket.Gondolj a farmotoros buszokra ahol elég szembetűnő a padló szint különbsége elöl és hátul a motornál. És ahol a motor fekve van elhelyezve középen egyforma padló szintet lehet készíteni, súlyelosztás kényelem fel le szállás, mozgássérültek szállítása... A dugattyú felfelé mozgásakor sűrítés és kipufogás ütemben a hengerben sokkal kisebb oldalerő hat a dugattyúra (hajtórúd viszi át az erőt, ez nem függőleges a mozgáskor, csak az alsó és felső holtpontban, így van oldalirányú erő ami a dugattyút a henger falhoz szorítja, robbanáskor a munkavégző ütemben sokkal NAGYOBB erő szorítja a dugattyút a henger átellenes oldalához így nagyobb lesz a kopás, függetlenül a henger dőlési szögétől.
A V6-os motor pedig sokkal rövidebb mintha egy soros 6 hengeres motort építenének be, és legfőképpen sokkal kiegyensúlyozottabbak a motorban fellépő erők és kisebb főtengely sonkák, kiegyenlítőtengelyek,... stb kellenek a motor finom működéséhez így az nem akar mindeáron leugorni a motortartóbakokról. KIsebb motortömeg kisebb autó tömeg, alacsonyabb fogyasztás... Kevesebb vibráció, hosszabb motorélettartam, kényelem... Ha jól emlékszem a Subaru előszeretettel alkalmaz boxer motorokat, amiben a hengerek teljesen viszintesen fekszenek egymással átellenben, és azt még nem említettem, hogy minden szívóütemre és sűrítésre amikor is a motor 'hasznos' munkát nem végez (itt mukát fektetünk be)sokkal nagyobb valószínűséggel jut egy munka végző ütem(robbanás ami adja a nyomatékot) ami így jobban megkönnyíti a 'haszontalan' munkát. Így hirtelen ennyi, ha van még kérdés akkor szivesen válaszolok, vagy ha valami hibát találtok akkor vitassuk meg!!!
Ha kell rajz akkor küdhetek is. nem típusrajzra gondolok!

Üdv.
sib 102918 2007. április 28. 16:59
Válasz erre
Pipi! Küldtem én is emailt! Köszi: Sib
Kusti 102917 2007. április 28. 16:15
Válasz erre
pipi 102916 2007. április 28. 16:09
Válasz erre
DSCF0042
DSCF0042

Sziasztok!

Kamionmaradékok, ha valaki lát benne magának valami értéket dobjon egy mailt!
Kusti 102915 2007. április 28. 15:43
Válasz erre
DAF-1
DAF-1

a kép meg lemaradt!
Tiszt. : Kusti
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.