<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Csabi | Adatlap | 102977 | 2007. május 3. 11:57 | ![]() | |||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 102976 | 2007. május 3. 11:54 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Kusti! Jól alakul! Nekem annyi észrevételem lenne, hogy a figurák ruhája, haja túl fényes. Szerintem egy matt lakkos kezelés élethűbbé tenné a dolgot. További jó munkát, Csabi | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102975 | 2007. május 3. 11:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102974 | 2007. május 3. 11:15 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Gordon! Hááát... Úgy tervezem hogy minden rajta lesz, de lehet hogy lesz olyan ami még nekem is sok! :D Kusti | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102973 | 2007. május 3. 09:06 | ![]() | |||||||||||||||||
Brúnó! Van valami elképzelésed,milyen lehetett a Ford motorblokkjának a színe?Rájöttem,hogy csak fekete-fehér fotóim meg rajzaim vannak... Keri | |||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102972 | 2007. május 2. 22:57 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Hát akkor erre csak azt mondom hogy csesszék meg.:D Mind1. Végülis ha valaki nem ilyen szaki a témában akkor nem is veszi észre ezt a problémát. De ha a kerék agy nem olyan nagy mint a maketten, akkor a tengelyból is vágni kell? Mivel most olyan hosszú hogy kilóg olyan messze hogy a hosszabb kerékagy takarja. Ez egy jó nagy átalakítást igényel nem? Üdv. | |||||||||||||||||||||
Motoros | Adatlap | 102971 | 2007. május 2. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||
és olyat honnan lehet szerezni? bonyolult dolog ez a kamion építés :) | |||||||||||||||||||||
Motoros | Adatlap | 102970 | 2007. május 2. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||
Ez a csúszásgátló lap ez? www.modelltrucksandparts.at/shop/product_info.php Vagy ha nem, honnan lehet beszerezni? | |||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 102969 | 2007. május 2. 22:40 | ![]() | |||||||||||||||||
Igen, és ehhez pótkerékfelnit kell felrakni. | |||||||||||||||||||||
Motoros | Adatlap | 102968 | 2007. május 2. 22:38 | ![]() | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 102967 | 2007. május 2. 22:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! De bizony, a jó öreg Italeri ilyen téren nem viszi túlzásba a frissítést. Sajnos ez a régi motor, és már a normál 144-nek sem felelt meg sok részlete. Mondjuk nem sok Italeri kamionról lehet azt elmondani, hogy a motor megfelelő benne az adott szériához, gondolom úgy vannak vele, hogy a fülke úgyis le van csukva. Gabi | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102966 | 2007. május 2. 22:34 | ![]() | |||||||||||||||||
Gyuri! Nagyszerű,örülök,hogy jókat vettünk! Köszi! Keri | |||||||||||||||||||||
George | Adatlap | 102965 | 2007. május 2. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||
Keri! Ez valóban a Jabbekei bevásárlás egyik tagja. Nagyon jól lehet vele bánni, ollóval gyönyörűen vágható, ugyan olyan mint bármely más sima stirol. Annak érdekében, hogy egyenes legyen pár helyen alulra élére és lapjára 3x1mm széles merevítőt kellett tennem. 1 lap 30x20 cm de abszolut nincs derékszögbe leszabva, így adják 4€-ért. | |||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102964 | 2007. május 2. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia!! Ez igen.Már értem mire gondolsz. Nem lehet hogy akkor vaz italeri a régi scania motort rakta bele? Mert ennek semmi köze ahhoz.. Egyébként kösszi Üdv | |||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 102963 | 2007. május 2. 22:20 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Nem a kerékről van szó, hanem a kerékagyról. Az egyszeres áttételű hídnál nincs a kerékagyban egy fogaskerékáttétel, hanem csak sima csapágyazás. A kétszeresnél, még a kerékagyban is van egy lassító fogaskerékáttétel. ezeknél látod a hátsó kerékagyat jóval nagyobbnak, és kiérnek a felni széléig. Az egyszeres hídnál jóval kisebb a hátsó kerékagy, és a Scaniánál jellegzetes csúcsós kivitelű. Van képek a másik féle hátsó hídról is, de ezt szinte csak nehézvontatóknál, és építőipari gépeken szokta használni a Scania. A motorról is mutatok képeket, sőt a scania oldalán lejjebb ha elindítod a motornál lévő linket, nagyon jó videó is lesz, rajta, lehet pörgetni a motort. www.scania.com/ Gabi | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102962 | 2007. május 2. 22:14 | ![]() | |||||||||||||||||
Gyuri! Ha ezek a Jabbekben vett perforált lemezek,mondhatnál róla pár szót,mennyire használhatóak! Köszi! Keri | |||||||||||||||||||||
George | Adatlap | 102961 | 2007. május 2. 22:12 | ![]() | |||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102960 | 2007. május 2. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia!!! Ezt a kerekes kérdést nem értem. Nagyon sok fajta kerekü van ez igaz.. De pl ez a gép olyan kerekkel szerelelt. Vagy nem jól látom? Nem akarom kétségbe vonni amit irtál biztos igazad van jobban is értesz hozzá, de nem értem a kérdést.. A Motorról van gyári képed? Üdv: | |||||||||||||||||||||
Motoros | Adatlap | 102959 | 2007. május 2. 21:33 | ![]() | |||||||||||||||||
ajjaj. Mi az hogy felcserélik a sárvédőt? Az a baj hogy a MAN dobozán nagyon illúziórombolóak a makett képei | |||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 102958 | 2007. május 2. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! A Scania sokkal munkásabb darab mint a TGA. Vannak hibái amire figyelni kell, többek közt az első doblemez, valamint a hátsó sárvédőket is hajlamosak voltak felcserélni. A motornak köze sincs az eredeti jármű motorjához, ha olyat akarsz lehetne rajta rendesen túlórázni. A fülke szép, de a sárvédő és a fülke találkozásánál vigyázni kell a megfelelő illeszkedésre, soknál láttam már ott hibát. Az első szélvédő behelyése nem egyszerű, hogy nyom élkül maradjon, figyelni kell. Az erdeti hátsó felni nem jó, a Scania kéttengelyes országúti gépen már csak egyszeres áttételű hátsó hídat használ, nem pedig kétszereset. Egy csomó dolgot fel lehet javítani rajta, kérdés, hogy csak simán össze akarod rakni, vagy valami különlegeset akarsz. Elsőre ennyi jutott eszembe. Gabi | |||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102957 | 2007. május 2. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Huhh az nem lesz kis meló.. Rács minden lesz rajta? Üdv. | |||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102956 | 2007. május 2. 21:04 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia!! Jaja Most épitgetek egy ilyet. Igazából egyenlőre a Motoron az alvázon és a futómüveken kívül nincs kész semmi. De azt mondthatom hogy nincs vele gondom. Ami kicsit gagyi az első futómű elkészitési modja. Ugye ahoz hogy kormányozni lehesen nem szabad ragasztani, és ugy van megoldva hogy egy tengelyt fog közre két kis müanyag ami tartja. De ugye nincs azért 100%-os pontossággal legyártva ezért billeg össze vissza. Ezen hibán kívül mást nem találtam.. Üdv.. | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102955 | 2007. május 2. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||
Motoros! Gordon24 épp azt építi ha jól tudom! Tőle Kérdezhetsz ... | |||||||||||||||||||||
Motoros | Adatlap | 102954 | 2007. május 2. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||
Változott a helyzet. A MAN TG-A dobozképe elrettentett és átpártoltam az új Scania R500-ra. Van erről valakinek tapasztalata? | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102953 | 2007. május 2. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||
Gordon! Egyébként a fekete Scania lesz az áldotzat. Húzós meló lesz :D | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102952 | 2007. május 2. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||
gpn! Köszi! Próbálkozom... :D | |||||||||||||||||||||
gpn | Adatlap | 102951 | 2007. május 2. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Kusti! Köszi, próbálok haladni. Elég jól néz ki a DAF, pláne azzal az állat vadráccsal :) | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102950 | 2007. május 2. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||||
Üdv mindenkinek!!! :) Megint itt vagyunk!!! VÉGRE! Lassan elkészül a dioráma, a hétvégén a DAF felújitását végeztem, remélem sikerrel. nekem nagyon bejön. Még egy-két aproság és kész, nameg a koszolás. :D gpn! Nagyon jól haladsz, a belső nagyon faja! :D Így tovább! Gordon! Még nem vettem meg mert nem tudtam dönteni a régi Scania és az új között! De már okés, régi lesz! :D És a képek. Bocsi a minőségükért, kicsit le kell őket kicsinyíteni! :D Üdvözlettel: Kusti | |||||||||||||||||||||
gpn | Adatlap | 102949 | 2007. május 2. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102948 | 2007. május 2. 18:54 | ![]() | |||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102947 | 2007. április 29. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Igen szépek. Bármelyiket csinálod király lesz. Egyébként sok embernek ez a véleménye hogy a régi szebb, és valamilyen szinten igazuk is van, de nekem jobban tetszik az R500. De azt még hozzá teszem, hogy jelen esetben a Scaniak a legszebb kamionok. Én ugy tudtam hogy megvetted már. Üdv... | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102946 | 2007. április 29. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||
Ahha,így már világos,köszönöm! | |||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 102945 | 2007. április 29. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||
Minden renben a rajzzal, a kettes-hármas dugattyú kiömlője egy csatornába nyílik, nem példa nélküli. Napjainkban is fellelhető az ilyen megoldás. | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102944 | 2007. április 29. 10:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Gordon! Semmi nem lehetetlen, ha valamit akkor ezt megtanultam. Mindent lehet csak kitartás kell. Egyébként én ezt néztem ki (első kettő) vagy az osztrák Werfring gép lesz az alap. kitudja... De én a 164 Top Class-t veszem meg mert az még mindig szebb mint az R500 (mármint abban a köntösben amit én akarok, amugy mindkettő gyönyörű :D) Kusti | |||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 102943 | 2007. április 29. 10:24 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Ezer köszönet... Vannak szép dolgok.. Már építgetem, nem tudom milyen lesz, biztos nem lesz nagyon profi, mert én sem vagyok nagyon profi, de kihozom a tudásomból a maxot. Tetszik ez a szinre fujt maszkos gép (csak nehéz lenne megcsinálni) | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102941 | 2007. április 29. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||
Nagyszerű,tehát akkor döntött! Nem hibás a rajz,a gyári robbantási rajzokon is csak 3 leömlő van a 4 hengerhez.Nemtom, olyan lehetséges,hogy a 2 középső dugattyú azonosan mozog és ezért közös a leömlőjük?Vagy most nagy hülyeséget írtam... 85 lovas V8-as a kicsike Keri | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102940 | 2007. április 29. 09:36 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Keri! Kb 10 fokkal lehet megdöntve hátra-lefelé a kardán miatt (gondolom). De érdekes a kép! 4 gyertya, 3 leömlő... valami nem kóser! :D | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102939 | 2007. április 29. 09:32 | ![]() | |||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102938 | 2007. április 29. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||
Gordon! Találtam neked egy jó oldalt ahol isteni ichletbánya van!!!:D Kusti | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102937 | 2007. április 29. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102936 | 2007. április 29. 09:01 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Mutatnék a Fordról egy rajzot,szerintem kicsit döntött a motor. Keri | |||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 102935 | 2007. április 28. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||
gumikacsa | Adatlap | 102934 | 2007. április 28. 22:13 | ![]() | |||||||||||||||||
Hát, ha sokat másoltok belőle, akkor nem sokáig :D | |||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 102933 | 2007. április 28. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||
Köszi Keri! Brúnó szerint kisszériás (relikvia) Csabi | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 102932 | 2007. április 28. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||
Gratulálok,Csabi! Komoly a fülke!!(meg az ára is..) Keri | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 102931 | 2007. április 28. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||
Hát nem kispályás az tuti!!! :D | |||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 102930 | 2007. április 28. 20:10 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Csabi! Hát a markolós érzi a gépet az biztos. Mondjuk eurpóban ezt a markolót egy minimum 4 tengelyes tréleren vinnék egy három vagy négytengelyes vontatóval. Biztos nem volt túlterhelve:)) Gabi | |||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 102929 | 2007. április 28. 19:58 | ![]() | |||||||||||||||||
Leállt. www.clipfish.de/player.php | |||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 102928 | 2007. április 28. 19:58 | ![]() | |||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 102927 | 2007. április 28. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nagyon tetszik, szép az eredeti is!
Üdv,
Csabi